News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Ilmiö: Keijo Kaarisade (Twitterin parodiapoliisi)

Started by Activeman, 13.10.2017, 10:52:24

Previous topic - Next topic

guest15493

Quote from: Pullervo on 13.08.2018, 22:53:45
Kokoomusta lyötiin takavuosikymmeninä "neuvostovastaisuudella" päähän ja nyt se tekee samaa itse muille "vihapuheella".

[tweet]1029089738366574592[/tweet]

Kokoomuksen (ja kumppanien) vihapuhevastaisuus, ja siihen liittyvät toimet, ovat vain muodollisesti maahanmuuttoon liittyviä. Tuota porukkaa pelottaa, perustellusti, kansan reaktio heitä _itseään_ kohtaan.  Vihapuhetyöryhmän tarkoitus on tosiasiallisesti löytää keinoja ottaa kiinni yksilöitä, jotka vahvasti arvostelevat mediaa ja poliitikoita. Heillä näet ei ole enää kovin kliffaa liikkua julkisilla paikoilla. Itsekin eilen näytin keskisormea Sampo Terholle, joka käveli Töölössä vastaan vaimoineen (?) ja minä vastaan. Minä äänestin häntä, hän petti minut. Se ei unohdu koskaan.

Pullervo

Johan mainoksissa tämä kulttuuriapartheihin purku alkaa hieman näkyä, ja seuraavaksi mustia mannerheimeja sitten kaikkialle muuallekin. Suomalaisuus koostuu PoCeista!

[tweet]1032316642955542529[/tweet]

Elemosina

Kaikissa ihmisissä on väriä; jotkut ovat tummia, toiset ruskeita, osa vaaleita ja osa taas punertavia.
Mutta kaikki nämä ovat PoC, eli Person of Color.
Vai onko jossain määritelty että vaaleat eivät ole värejä.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Lalli IsoTalo

Quote from: Elemosina on 23.08.2018, 01:17:47
Kaikissa ihmisissä on väriä; jotkut ovat tummia, toiset ruskeita, osa vaaleita ja osa taas punertavia.
Mutta kaikki nämä ovat PoC, eli Person of Color.
Vai onko jossain määritelty että vaaleat eivät ole värejä.

Muita värejä ei ole kuin ruskea. Kaikuja 30-luvulta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Elemosina

Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Pullervo

Ylen toimittaja antaa palaa. Uutinen se on valeuutinenkin* ja Trump pahis kuitenkin.

[tweet]1033341476045029379[/tweet]

* ref: Yle/Petri Burtsov: Ulkoministeriö toi egyptiläisen toimittajan tutustumaan Suomeen – Uusnatsit hyökkäsivät kimppuun (https://yle.fi/uutiset/3-10367903)

e: Burtsov muutti tilinsä yksityiseksi, joten twiitit eivät näy. Ohessa kuva tuosta "SHUT THE FUCK UP, IMBECILE"-twiitistä Trumpille.

Tunkki

Quote from: Elemosina on 23.08.2018, 03:16:41
En hyväksy.
Rasismia!

POC = person of color. Sitten taas coloured person ei kelpaa. Tämä on hassua.

idiot_narcissist

Quote from: Pullervo on 25.08.2018, 16:22:06
* ref: Yle/Petri Burtsov: Ulkoministeriö toi egyptiläisen toimittajan tutustumaan Suomeen – Uusnatsit hyökkäsivät kimppuun (https://yle.fi/uutiset/3-10367903)

Hyvä huomio. Vastuullinen media ilmeisesti tarkoittaa valehtelua ja suusta vaahtoavaa kiljumista Yhdysvaltain presidentille.

Vaniljaihminen

Quote from: idiot_narcissist on 25.08.2018, 18:15:57

Hyvä huomio. Vastuullinen media ilmeisesti tarkoittaa valehtelua ja suusta vaahtoavaa kiljumista Yhdysvaltain presidentille.

Näin tuon uutisen ja jäin kyllä miettimään että mistä on oikeasti kyse. "Ulkoministeriön maahantuoma egyptiläinen toimittaja" - sekin kuulosti jo vitsiltä.

CNN kun toitottaa jo Suomessakin ja sehän on täysi likasanko.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Pullervo

#tekopuhe
[tweet]1033653276535869440[/tweet]

Jorma M.

Ylen toimittaja antaa palaa. Uutinen se on valeuutinenkin* ja Trump pahis kuitenkin.

[tweet]1033341476045029379[/tweet]

Burtsov lukeutuu useisiin eri vähemmistöihin. Ja vähemmistöideologian sumentamana hän käyttää pakkoverorahotteista Yleä agendaansa. (Burtsov vaihtoi asemapaikkansa Italiasta Suomeen ilmeisesti koska italialaiset alkoivat tuntua hänestä natseilta.)
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Pullervo

[tweet]1033717506463215618[/tweet]

Kommenttina tähän sisäministerin uhka-arvioon:
[tweet]1033274174272430081[/tweet]

rätkä

Kai Mykkäsen on pakko olla keskusrobotin ohjaama zombie. Samalla tavalla kuin Orpo.

Tai voihan se olla myös nuivien kouluttama soluttautuja. Muuta selitystä ei ole.

Paawo

^Keijo kalastelee nyt vaarallisilla vesillä.

Sanat Lähi-itä ja Pakolaiset eivät missään olosuhteissa johda sanaan Terrorismi.
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Vaniljaihminen

Niin, mitä vihollinen yrittää tehdä Suomen armeijalle: no tietysti heikentää sen puolustuskykyä. Seiskytluvulla se oli tietysti aseistakieltäytyjäliitto, vaan nyt se vihulainenkin on moderni. Armeijaa yritetään heikentää ajamalla kaikkia vihervasemmistolaisia villityksiä sille lisätaakaksi.

Tosin en tiedä onko se vihollinen rajan takana vai onko se sittenkin päämme sisällä.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Kim Evil-666

Hieman ot, mutta Kataisen, Stubbin ja Orpon jälkeen kuvittelin, että tyhmyyden multihuipentuma Kokoomuksen osalta on jo saavutettu. Olin helvetillisen väärässä. Tämä Mykkänen ulottaa tämän kyseenalaisen arvon jo aivan uusiin sfääreihin.

Mistä näitä kokoomuslaisia riemuidiootteja oikein satelee.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

guest14874

Quote from: Kim Evil-666 on 26.08.2018, 20:48:38
Hieman ot, mutta Kataisen, Stubbin ja Orpon jälkeen kuvittelin, että tyhmyyden multihuipentuma Kokoomuksen osalta on jo saavutettu. Olin helvetillisen väärässä. Tämä Mykkänen ulottaa tämän kyseenalaisen arvon jo aivan uusiin sfääreihin.

Mistä näitä kokoomuslaisia riemuidiootteja oikein satelee.
Kyky puolueen matikkaa YLEn jäkiviisaissa
Hanna-Leena Hemmingin matematiikkaa
https://www.youtube.com/watch?v=XQBQN5-u9To
Liian vanha Keijon materiaaliksi?

Jorma M.

Quote from: rätkä on 26.08.2018, 19:29:36
Kai Mykkäsen on pakko olla keskusrobotin ohjaama zombie. Samalla tavalla kuin Orpo.

Tai voihan se olla myös nuivien kouluttama soluttautuja. Muuta selitystä ei ole.

Olen tarkkaillut Mykkäsen kasvoja ja runkkarin näköistä kampausta. Ja kuunnellut ääntä. Olen erittäin hämmästynyt että tästä kansanmurhapuolueesta on löytynyt ministeriksi Kataista, Stubbia ja Orpoa pahempi tapaus. Olen satavarma että Mykkänen on kauko-ohjattu kansanmurhaaja. Palkkaajina Soros, Bilderberg jne. Ei muuta mahdollisuutta. Ei voi olla kyse tyhmyydestä.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

KJ

Kai Mykkäsen valinta sisäministeriksi oli kyllä Keijolle varsinainen onnenpotku: Mykkänen suoltaa niin sekopäistä tarinaa, että Keijolla on parodian aiheista runsauden pulaa.
What would Gösta Sundqvist do?

räsänen

Quote from: KJ on 26.08.2018, 21:24:41
Kai Mykkäsen valinta sisäministeriksi oli kyllä Keijolle varsinainen onnenpotku: Mykkänen suoltaa niin sekopäistä tarinaa, että Keijolla on parodian aiheista runsauden pulaa.

Tai parodialta katoaa pohja kun ei tiedä kumpaa seuraisi ja nauraisi.

Eisernes Kreuz

Suomestakin on tullut niin hullu paikka, että Keijon jutut voisivat aivan hyvin olla totta.

Ja sehän on tietysti koko tämän kupletin juoni. Todellisuuden ja parodian raja on täysin hämärtynyt.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

SirG

Ihailen Keijoa. Toivon että Keijo ei kasva lisää osoittelevaan ja selittelevään suuntaan. Keijo oli ja on parhaimmillaan kun ei ole liian suora eikä koskaan selittelevä.

Näin :  Olen Kaarisade, Keijo Kaarisade.
Ei näin : Minä olen se Keijo Kaarisade twitteristä.

Pullervo

Neljäs vihapuhepoliisin kivapuhesäätiön sananvastuupalkinto meni Elina Grundströmille.

[tweet]1033938564768309249[/tweet]

guest14874

Huomatkaa Keijon nimmari tuossa  lapussa! :)

Pullervo

"Asiantuntijat" – heitä vihapuheen ympärillä riittää neliöimässä ympyrää. Kunnioitusta heille, koska muuten fasismi.

[tweet]1034220819482722304[/tweet]

guest12632

Hitler oli kasvissyöjä. Siellä missä harjoitetaan kasvissyöntiä, kaasutetaan myös juutalaisia. Jos ette minua usko, kysykää Kari Enqvistiltä.

Ernst

Quote from: roke on 27.08.2018, 10:59:13
Huomatkaa Keijon nimmari tuossa  lapussa! :)

Kyllä siinä K:n kaarta riitti, sadettakin, oletan  :)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pullervo

Luottamus hyvä, valvonta paras.

[tweet]1034539115914637313[/tweet]

Tabula Rasa

Quote from: Pullervo on 28.08.2018, 23:54:15
Luottamus hyvä, valvonta paras.

[tweet]1034539115914637313[/tweet]

Hyvää se oppi puuttinillekin tekee.

T. vihapuhepoliisit
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Pullervo

#Deutscher #Schäferhund #Pugsy #Chemnitz

[tweet]1035434771080507392[/tweet]