News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Presidentti Sauli Niinistö ja Jenni Haukio odottavat lasta

Started by Micke90, 09.10.2017, 14:17:13

Previous topic - Next topic

guest1783

Quote from: Martin on 09.10.2017, 17:56:12Kun isä on jo noin wanha ja äitikään ei enää mikään nuorikko niin riskit kasvavat melkoisesti. Keskenmenon riskit sekä synnynnäisten epämuodostumien ja kehityshäiriöiden riskit.

Mulle tuli tuosta Niinistön pariskunnan ilouutistiedotteesta semmoinen vaikutelma, kun siinä vaikeuksista puhuttiin, että ehkäpä ovat kokeneet aiemmin keskenmenoja tms. ja siksi tästä raskaudesta ilmoitettiin vasta nyt, kun ollaan jo "turvallisemmilla vesillä" (laskettu aikahan on jo helmikuussa, joten puolivälissä raskautta ruvetaan olemaan). Varmaan synnyttävä osapuoli on käynyt kaikissa saatavilla olevissa seulonnoissa ja näytteenotoissa, ja ehken semmoisissakin, joita ei taviksille ainakaan julkisella puolella tarjota. Mutta tosiaan, mutkia voi olla vielä matkassa, kaikkea ei seulonnoissa löydetä ja muutakin voi mennä pieleen. Aina voi mennä.

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin odotusaikana ja silleen, mutta en minäkään tämän uutisen vuoksi Saulia aio äänestää.

Marius

Ilouutinen valtamedialle. Nyt ei muusta tarvitse puhua aikapäiviin tulevaisuudessakaan.

Joka tapauksessa: roppakaupalla onnitteluja presidenttiparille. :)

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Eino P. Keravalta

En minäkään Saulia tai hänen vauvaansa aio äänestää, mutta jännäähän tämä on.

Esimerkiksi mitähän sukupuolta vauva mahtaa niistä kaikista kuudesta sukupuolesta - joista vaikkapa Akuliina Saarikoski on kertonut - olla ja minkämaalainen hän mahtaa olla - kaikki kun on vain sosiaalista konstruktiota ja vapaasti päätettävissä  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Eino P. Keravalta

Olisiko nyt niin, että vauva on Jennin tissillä ja Sauli on kansan tissillä?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Marius

Henkilökohtainen, yksityinen onni johtaa myös yhteisön onneen.

Pottuilu johtaa epäonneen.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Mika

Mediassa on jo pitkään levinnyt sellainen tieto. että Sauli olisi Jennin kummisetä.  Jos tuo pitää paikkansa, niin aika omituiselta tuo suhde kuulostaa, muutenkin kuin ikäeron perusteella.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

veke_g

Quote from: Rosebud on 09.10.2017, 16:09:12
Quote from: veke_g on 09.10.2017, 15:51:22
Omasta mielestäni Haukio ei ole Gold Digger
Juu, ei olekaan. Nuoret naiset usein hankkivat itselleen 30 vuotta vanhempia, rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä, koska rakkaus.

Tässä on kyseessä ikivanha vaihtokauppa, jossa nainen saa rahaa, ja mies saa nuorta lihaa. Ihan hyvä diili molemmille osapuolille, mutta mielestäni vesittää hieman perheenlisäyksen ihanuutta, jos äiti on nuorempi kuin isän aikaisempi lapsi.

Tässä on todellakin kyse ikivanhasta asiasta eli sun kohdallasi kateudesta. On tuo ikäero ja jopa lapsen syntymäkin aivan kamalaa niiden mielestä, joiden ajatusmaailma on jämähtänyt sinne 1800 luvulle.

veke_g

Quote from: Mika on 09.10.2017, 19:38:00
Mediassa on jo pitkään levinnyt sellainen tieto. että Sauli olisi Jennin kummisetä.  Jos tuo pitää paikkansa, niin aika omituiselta tuo suhde kuulostaa, muutenkin kuin ikäeron perusteella.

Ja laitat varmaankin linkin median tietoihin? Ai et vai...  :)

pekka2409

Vauva saa samaan aikaan sekä isän että vaarin.

RP

Quote from: oinas on 09.10.2017, 18:21:05
Tuli mieleen, että onko ennen istuvan presidentin perheeseen syntynyt vauva?

Tässä maassa ei tiettävästi edes Kekkoselle.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Tavan

Vastaiskuksi Laura adoptoinee lapsen tai lapsia jostain vinkuintiasta. Eikös hän ole kertonut jo vakavasti suunnitelleensa sellaista?
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

RP

Quote from: veke_g on 09.10.2017, 20:00:30
Tässä on todellakin kyse ikivanhasta asiasta eli sun kohdallasi kateudesta. On tuo ikäero ja jopa lapsen syntymäkin aivan kamalaa niiden mielestä, joiden ajatusmaailma on jämähtänyt sinne 1800 luvulle.

Mitään kauhisteltavaa en tässä näe, mutta 1800-luvulla nyt vielä vähemmän olisi ollut huomionarvoista jos vanha leskeksi jäänyt valtiojohtaja olisi hankkinut uuden nuoremman vaimon.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Mika

Quote from: veke_g on 09.10.2017, 20:05:19

Laita vaikkapa googleen hakusanoiksi "niinistö jenni kummisetä".  Tulee pitkä lista linkkejä.  Minulla ei ole henkilökohtaisesti tietoa asian todenperäisyydestä, mutta noiden linkkien takana olevien tietojen perusteella olen kuitenkin taipuvainen uskomaan, että huhuissa on perää.

veke_g

Quote from: Mika on 09.10.2017, 20:19:39

Laita vaikkapa googleen hakusanoiksi "niinistö jenni kummisetä".  Tulee pitkä lista linkkejä.  Minulla ei ole henkilökohtaisesti tietoa tuon asian todenperäisyydestä, mutta puhuinkin huhuista.  Noiden linkkien takana olevien tietojen perusteella olen kuitenkin taipuvainen uskomaan, että asiassa on perää.

:) vauva, kaks plus yms. keskustelupalstat :) On sulla siinä media :)

Mika

Quote from: veke_g on 09.10.2017, 20:23:41

Laita vaikkapa googleen hakusanoiksi "niinistö jenni kummisetä".  Tulee pitkä lista linkkejä.  Minulla ei ole henkilökohtaisesti tietoa tuon asian todenperäisyydestä, mutta puhuinkin huhuista.  Noiden linkkien takana olevien tietojen perusteella olen kuitenkin taipuvainen uskomaan, että asiassa on perää.

Jos asia kovasti vaivaa sinua, niin ehkäpä sinä todistat, ettei huhuissa ole perää?  Kun sama tieto tulee monelta eri taholta, niin se vaikuttaa kohtuullisen uskottavalta.  Vaikka onkin todettava, ettei kummitytön naimista tietääkseni Suomen laissa ole kielletty.

veke_g

Quote from: Mika on 09.10.2017, 20:32:06
Quote from: veke_g on 09.10.2017, 20:23:41

Jos asia kovasti vaivaa sinua, niin ehkäpä sinä todistat, ettei noissa huhuissa ole perää?  Kun sama tieto tulee monelta eri taholta, niin se vaikuttaa kohtuullisen uskottavalta.  Vaikka onkin todettava, ettei kummitytön naimista tietääkseni Suomen laissa ole kielletty.

Minua vaivaa se, että esität tollasta paskaa keskustelupalstojen puheiden perusteella.

Mutta tosiaankin todistaminen on sinun juttusi kun esität kerran väitteenkin.

PS. Onko sun muutkin jutut samaa tasoa?

Mika

Quote from: veke_g on 09.10.2017, 20:34:19
Minua vaivaa se, että esität tollasta paskaa keskustelupalstojen puheiden perusteella.

Kysyy tyyppi, jonka mielestä Trump on parasta mitä USAlle ja koko maailmalle on tapahtunut... ;D

Eino P. Keravalta

Ystävät, eipä nyt riidellä - iloitaan siitä, että Jenni ja Sauli saavat vauvan!

veke_g

Quote from: Mika on 09.10.2017, 20:37:04
Quote from: veke_g on 09.10.2017, 20:34:19

Kysyy tyyppi, jonka mielestä Trump on parasta mitä USAlle ja koko maailmalle on tapahtunut... ;D

Tottahan se onkin. Hillarysta ei tullut presidenttiä. Mutta ok, asiasisältösi tuli selväksi.

oinas

Minä luulin, että Jenni on luopunut lapsen hankkimisesta asemansa ja tuonkin ikäeron takia, mutta olin väärässä. Onnea heille, rohkeita ihmisiä ovat!

Eino P. Keravalta

Quote from: oinas on 09.10.2017, 20:42:32
Minä luulin, että Jenni on luopunut lapsen hankkimisesta asemansa ja tuonkin ikäeron takia, mutta olin väärässä. Onnea heille, rohkeita ihmisiä ovat!

Samaa mieltä.

On hienoa, että Jenni sai haaveensa toteutettua. Ja on myös upeaa, että kypsässä iässä oleva mies saattaa vielä maailman lapsen - heitä tarvitaan täällä Suomessa.

veke_g

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.10.2017, 20:49:29
Quote from: oinas on 09.10.2017, 20:42:32

Samaa mieltä.

On hienoa, että Jenni sai haaveensa toteutettua. Ja on myös upeaa, että kypsässä iässä oleva mies saattaa vielä maailman lapsen - heitä tarvitaan täällä Suomessa.

Samaa mieltä. Ihmettelen, jos jokainen maahanmuuttokriittinen ei ole.

törö

^ Kaiken takana on aina salaliitto, koska muuten maailma vaikuttaa liian järjettömältä paikalta.

Uuno Nuivanen

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.10.2017, 20:37:40
Ystävät, eipä nyt riidellä - iloitaan siitä, että Jenni ja Sauli saavat vauvan!

Näin ei varmaan saisi edes vitsailla, mutta ajatelkaapa, jos suvaitsevaisuuden hengessä Jennin vatsasta putkahtaa pieni sievä mulattivauva!   :P

Emo

Quote from: Uuno Nuivanen on 09.10.2017, 20:56:29Näin ei varmaan saisi edes vitsailla, mutta ajatelkaapa, jos suvaitsevaisuuden hengessä Jennin vatsasta putkahtaa pieni sievä mulattivauva!   :P

Se olisi kovin valtava rikkaus, joskin asiaan liittyisi myös herkkyyksiä.

dothefake

Toivottavasti tämä ei liity Putinin taannoiseen vierailuun.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lalli Kirvesniemi

En pidättele hengitystäni että mitään vauvaa ikinä syntyykään. Sauli on laskelmus maximus, joten mikään ei yllätä. Keskenmeno vaalienalla kruunaa pelin.
Toivottavasti ehkä olen väärässä ;D
Kaikenlaista on kylillä kuultu edellisen vaimon kuolemaan liittyen ja Saulin suhteesta Jenniin.
Jotkut väittää että Niinistöt olivat ja siis Sauli vieläkin Jennin kummi.
No kerrankos sitä...

finnTroll

Obaman syntymätodistus oli tarkkailun alla joskus.

EVL kirkon kaste on ilmeisesti jonkun sortin juridinen tapahtuma mistä pitäisi olla asiakirja. Sitä en tiedä ovatko kummit nimetty siinä paperissa vai eivät ole. Joku tutkiva journalisti varmaan voi ottaa selvää keissistä??? Ja ovatko nuo paperit edes julkista tavaraa?

Tähän keissin tarvittaisiin nyt jonkun hommalaisen EVLkirkkopoliittista asiantuntemusta jotta Salen kummi-kase selviää. Kiinnostaa varmasti myös ihan valtamediaa. Tai edes Pekka Haavistoa.  8)
Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi.

veke_g

Quote from: Lalli Kirvesniemi on 09.10.2017, 21:11:14
En pidättele hengitystäni että mitään vauvaa ikinä syntyykään. Sauli on laskelmus maximus, joten mikään ei yllätä. Keskenmeno vaalienalla kruunaa pelin.
Toivottavasti ehkä olen väärässä ;D
Kaikenlaista on kylillä kuultu edellisen vaimon kuolemaan liittyen ja Saulin suhteesta Jenniin.
Jotkut väittää että Niinistöt olivat ja siis Sauli vieläkin Jennin kummi.
No kerrankos sitä...

Lalli. Sinä toivoisit että olet oikeassa. Minusta vaikutat ennemminkin paskan levittäjälle kuin järjelliselle hommalaiselle