News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Presidentti Sauli Niinistö ja Jenni Haukio odottavat lasta

Started by Micke90, 09.10.2017, 14:17:13

Previous topic - Next topic

guest9169

Quote from: Rosebud on 09.10.2017, 16:09:12
Quote from: veke_g on 09.10.2017, 15:51:22
Omasta mielestäni Haukio ei ole Gold Digger
Juu, ei olekaan. Nuoret naiset usein hankkivat itselleen 30 vuotta vanhempia, rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä, koska rakkaus.

Tässä on kyseessä ikivanha vaihtokauppa, jossa nainen saa rahaa, ja mies saa nuorta lihaa. Ihan hyvä diili molemmille osapuolille, mutta mielestäni vesittää hieman perheenlisäyksen ihanuutta, jos äiti on nuorempi kuin isän aikaisempi lapsi.

Jenni ei taida paljon massia saada/haluta. Avioitumisen aikoihin lehdissä mainittiin siitä, että pari teki avioehdon ja ostaessaan asunnon laina otettiin tasapuolisesti molempien nimiin...

Onhan näitä ison ikäeron pareja muitakin (mm. Ranskan pressa vaimoineen, Keskustan Lindtman jne.) ja tuskin aina on kyse "ikivanhasta vaihtokaupasta". Joka tapauksessa paljon onnea tuleville vanhemmille  :)

Lady Deadpool

IhQ.

Ihan hyvä, että suomalaisia geenijatkumoja syntyy, joten ei valittamista. Ikäerokaan ei itseäni kauhistuta pätkääkään, vanhemmat miehet on ihquja ja hotteja. Kyllä se kokemus elämästä on vetovoima.
Sarjavihaaja.

siviilitarkkailija

Quote from: pienivalkeapupu on 09.10.2017, 16:45:04
Voi jehna sentään. Itsepäisyyspäivän juhlavastaanotolla viimeistään on varmaan hirveen ihq fantsu meininki. Mut mites sitten muun valtakunnan asiat?

Mitkä muut asiat? 100v Suomen kunniaksi presidentti poikii, sdp eduskuntaryhmän Lindmannin vaimo 54 poikii ja yksi koiraaksi julistautunut ex naaras poikii sekin.

Millaisen Suomen jätämme heille? Turvallisen,  itsenäisen ja vapaan vai eurostoliiton ryöstämän, Schengenin raiskaaman ja loputa eurostoliiton armeijan tappaman?

Valtiollisen valhepropagandan tuottajilla lienee pelkkää unelmahöttöä ja paskapuhetta tulossa jolla turrutetaan tyhmä massa median aivopesulle. Oikeastaan mitään muuta tärkeämpää kysymystä kuin: millaisen Suomen jätämme heille ei ole. Vanhempiaan ei voi valita. Liittovaltiot ja valtioliitot voidaan...toistaiseksi.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Mehud

Vilpittömät onnittelut pariskunnalle. Kyllä tänne tarvitaan uusia veronmaksajia. He ovat osaltaan osallistuneet taakanjako talkoisiin. Se, että rouvalla on nyt paino etuakselilla on hieno esimerkki myös muille Suomalaisille.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Eino P. Keravalta

Siinä sitten kaatuivat Sauli Niinistön mahdollisuudet presidentiksi ensi vaaleissa.

Sillä onhan niin, että vauva-arki on liian raskasta presidentin tehtävien hoidon kannalta varsinkin, kun isä on jo iäkkäämpi henkilö, jonka jaksaminen tilastollisesti on jo muutoinkin rajallista.

Mutta eipä sinua Sauli tule toisaalta ikäväkään!

Mukavaa arkea vauvan kanssa kuitenkin  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mehud

Sauli saa tuon lapsen aika kriittisessä iässä ajatellen molempien kehitystä. He voivat olla muutaman vuoden päästä samalla henkisellä tasolla. Toinen opettelee kirjoittamaan ja toinenkin on jo luovuttanut sen opettelemiselta, koska taantuma.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Emo

Quote from: Lady Deadpool on 09.10.2017, 17:14:04
IhQ.

Ihan hyvä, että suomalaisia geenijatkumoja syntyy, joten ei valittamista. Ikäerokaan ei itseäni kauhistuta pätkääkään, vanhemmat miehet on ihquja ja hotteja. Kyllä se kokemus elämästä on vetovoima.

Minua ikäero kauhistuttaa, kun tiedän, mitä se merkitsee esimerkiksi valtimoiden seinämien kannalta. Kovin hottia  :(

Mehud

Quote from: Emo on 09.10.2017, 17:37:32
IhQ.

Minua ikäero kauhistuttaa, kun tiedän, mitä se merkitsee esimerkiksi valtimoiden seinämien kannalta. Kovin hottia  :(

Sun pitää vaan olla sedälle hellempi, jotta röörit kestää.

guest8096

Tämähän on iloinen uutinen :) Mulle ei ikä tai ikäero meinaa mitään.

Emo

Quote from: Frida Hotell on 09.10.2017, 17:40:32

Miksi merkitsisi, ethän oletettavasti kuulu kolmantena pyöränä tuohon noiden kuvioon  :D

Quote from: Mehud on 09.10.2017, 17:40:16

Mun? No onneksi ei tarvitse.

guest8096

Quote from: Emo on 09.10.2017, 17:42:16
Quote from: Frida Hotell on 09.10.2017, 17:40:32

Miksi merkitsisi, ethän oletettavasti kuulu kolmantena pyöränä tuohon noiden kuvioon  :D

Niin ja ajattelin myös yleisesti omia ja muitakin ikäeroja.

siviilitarkkailija

Quote from: Mehud on 09.10.2017, 17:40:16
Quote from: Emo on 09.10.2017, 17:37:32
IhQ.

Ei siinä veriröörejä hoonata kun lapsia tehdään. Uljas kuolema kaikkensa antaneelle sonnille jos toimituksessaan menehtyy.

Mehud

siviilitarkkailija

Odotetaan nyt ensin ja katsotaan rauhassa mitä sieltä tuleman pitää. Raskaudesta on vielä pitkä matka syntymään.

Martin

Quote from: siviilitarkkailija on 09.10.2017, 17:54:29
Odotetaan nyt ensin ja katsotaan rauhassa mitä sieltä tuleman pitää. Raskaudesta on vielä pitkä matka syntymään.

Kun isä on jo noin wanha ja äitikään ei enää mikään nuorikko niin riskit kasvavat melkoisesti. Keskenmenon riskit sekä synnynnäisten epämuodostumien ja kehityshäiriöiden riskit.
"Mä koin, että kokoomukselle koti on Euroopassa ja Raamattu roskissa ja isänmaallisuudesta on tehty rasismia." - Laura Huhtasaari SK 8.6.2017

Mehud

Quote from: Martin on 09.10.2017, 17:56:12
Quote from: siviilitarkkailija on 09.10.2017, 17:54:29

Kun isä on jo noin wanha ja äitikään ei enää mikään nuorikko niin riskit kasvavat melkoisesti. Keskenmenon riskit sekä synnynnäisten epämuodostumien ja kehityshäiriöiden riskit.

Jos latinki on kuitenkin lähtöisin Saulilta, niin yksi kauhein riski on sillä pois suljettu.

Skeptikko

Onpas sovinnaista. Olisivat repäisseet nyt edes sen verran, että Sauli symnyttäisi sen lapsen. Onhan se nyt sentään yhtälailla hänenkin lapsensa! Ja sellainen ajattelu, ettei miesoletettu voisi synnyttää, on todella taantumuksellista ja jo moneen kertaan vääräksi todistettuakin.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

siviilitarkkailija

Lapsen maantieteellisestä sijainnista ja taloudellisista lähtökohdista johtuen vihervasemmistolaisuuden vaara on olemassa mutta kepuliksi kasvamisen vaara on onneksi pieni. Toisin kuin Sipilöillä...toivottavasti eivät päästä pääministeriä ristiäisiin tai ainakin pitävät Sipilät ja kepulit loitolla. Pieni viaton stadilaislapsi ja kepulipoliitikko samassa tilassa? Juu ei. Lapsia pitää suojella...

Eino P. Keravalta

Vaaliase?

Toivottavasti Laura Huhtasaarikin on pian maha pyöreänä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

guest8096

^ Sitä minäkin mietin, kun jotkut ovat täällä jo luovuttamassa. Vielähän Laura ehtii...

Micke90

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.10.2017, 18:12:56
Vaaliase?

Eikös Huhtasaarella ole jo kaksi pientä pyörylää?

Mehud

Vaaliase?

Eiköhän siihen löytyisi näin vaalien alla talkoo apua maahanmuuttokriittisestä liikkeestä.

guest8096

Quote from: Micke90 on 09.10.2017, 18:14:58
Eikös Huhtasaarella ole jo kaksi pientä pyörylää?

Mutta kun pitäisi tähdätä vaaleihin.

Eino P. Keravalta

Quote from: Frida Hotell on 09.10.2017, 18:14:48
^ Sitä minäkin mietin, kun jotkut ovat täällä jo luovuttamassa. Vielähän Laura ehtii...

Ehtii ehtii ja jollei muuten, niin ainakin väittää olevansa raskaana. Ja jollei olekaan niin kertoo sitten vaalitentissä sydäntäsärkien keskenmenosta.

Eino P. Keravalta

Quote from: Mehud on 09.10.2017, 18:15:57
Vaaliase?

Eiköhän siihen löytyisi näin vaalien alla talkoo apua maahanmuuttokriittisestä liikkeestä.

Tokkopa siihen talkoita tarvitaan.

Mehud

Saulilla petti "vaalikaranteeni" ja Jennin paino siirtyi sopivasti etuakselille juuri oikeaan aikaan. Vaalikaranteeni pitää asettaa paikoilleen varovasti. Terävät kynnet voivat puhkaista sen. Sitä voi harjoitella vaikka banaanin päälle laittaen.

oinas

Tuli mieleen, että onko ennen istuvan presidentin perheeseen syntynyt vauva?

Eino P. Keravalta

Quote from: oinas on 09.10.2017, 18:21:05

Ei kai niitä istuville niinkään synny vaan makaaville.

Mehud

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.10.2017, 18:31:03
Quote from: oinas on 09.10.2017, 18:21:05

Ei kai niitä istuville niinkään synny vaan makaaville.

Niin, onhan makaaminen usein lähtökohta vauvan alulle saattamiseksi. Sen väkisin tehneet yleensä istuvat.

guest8096