News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Presidentti Sauli Niinistö ja Jenni Haukio odottavat lasta

Started by Micke90, 09.10.2017, 14:17:13

Previous topic - Next topic

Micke90

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005401424.html

Quote"Kerromme ilouutisen: Jos kaikki sujuu odotetusti, perheemme kasvaa helmikuussa 2018. Lasta on useiden vuosien ajan odotettu ja toivottu. Näihin vuosiin on lukeutunut monia vastoinkäymisiä. Siksi onnen ohella on raskauden alkuun sisältynyt herkkyyksiä, mutta nyt voimme asiasta kertoa", kertovat perheenlisäyksestä tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio tiedotteessaan.

Tähän ketjuun vaikka onnitteluja presidentti Niinistölle perheenlisäyksen johdosta.

Muuttohaukka

Onnea!
Mutta. Yo-päivänään(jos sellainen on 20 vuoden kuluttua) isukki on 90 ja äippä 60.
Lapsella on rahallinen elämä turvattu vanhuuteen saakka- miten se muu!

Micke90

Faidros.

Onnea vaan! Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin. :)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Vaniljaihminen

Onnea! Jep jep...

Quote from: Muuttohaukka on 09.10.2017, 14:22:33
Onnea!
Mutta. Yo-päivänään(jos sellainen on 20 vuoden kuluttua) isukki on 90 ja äippä 60.
Lapsella on rahallinen elämä turvattu vanhuuteen saakka- miten se muu!

Ehkä isoveljet auttavat hieman.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Titus

Quote from: Vaniljaihminen on 09.10.2017, 14:33:29
Ehkä isoveljet auttavat hieman.

ÖHYM... meinasit, että sylikummina voisivat olla  8)

Jos, siis ihan hypoteettinen tilanne, lapsen isä on tämän saman lapsen äidin kummisetä, niin onko isä samalla isokummisetä vai mikä ?

that's a bingo!

Rosebud

Olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta koen jotenkin vastenmieliseksi sen, että 69-vuotias vaari jyystää 30-vuotta nuorempaa Gold Digger -vaimoaan, samalla kun turvamiehet seisovat vieressä defibrillaattorin kanssa. No, vauva on vauva, joten kai tämä on ihan positiivinen juttu.

Ärsyttävintä tässä on kyllä se, että tuleva vauva vie huomiota oikealta poliittiselta keskustelulta. Nyt jokaisessa presidenttiväittelyssä pitää käydä läpi:

- miltä Saulista tuntuu tulla isäksi vanhemmalla iällä?
- miten Jenni jaksaa kotona kun Saulin pitää kampanjoida?
- miten presidenttinä oleminen ja vauva sopivat yhteen?
- näyttääkö presidentti tässä mallia alhaisen syntyvyyden suomalaisille?
jne.

Tulee vähän oksennusta suuhun kun ajattelenkin.

Porcius

Vaalikampanja se käy vaan entistä hurjemmaksi.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Faidros.

Vaikka tuolla Lauraketjussa vitsailin, pidättäydyn tästä lähtien kommentoimasta heidän yksityiselämäänsä lapsiasioissa. Uskon, että he ovat hyvin onnellisia tapahtuneesta, eikä kyseessä ole mikään "vaalivauva". 4- ja 6-kymppisellä tämä on melkein mahdoton toteuttaa edes johonkin aikatauluun.

En silti äänestä ketään minkään raskauden perusteella.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Emo

Vaalivauva, en olisi uskonut että Sauli N. kokee asemansa presidentinvaalitaistossa näin uhatuksi  :o että ottaa käyttöön järeän ääripopulistiset keinot.
Saulilla on ollut vuosikausia aikaa tehdä nuorikkonsa tiineeksi, mutta piti odottaa että nuorikko vanheni 40+ -ikäiseksi ja riskitkin nousivat tappiin, kun nyt vasta on ne uudelleenvalintapresidentinvaalit. Uudelle kaudelle on päästävä, yksistään jo Bryssel, Soros ja Bilderberg vaativat että onnistunut mädätys jatkuu.

Maija Poppanen

Heh...

Mä tunnustan, et tein hiukan turhan varhain lapset - äitikin oli 37-vuotias mummoutuessaan - mut kyllä mä pressaa paremmin korttini pelasin.

siviilitarkkailija

Quote from: Rosebud on 09.10.2017, 14:41:23
Olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta koen jotenkin vastenmieliseksi sen, että 69-vuotias vaari jyystää 30-vuotta nuorempaa Gold Digger -vaimoaan, samalla kun turvamiehet seisovat vieressä defibrillaattorin kanssa.

Olette vanhanaikainen. Sitäpasti näitä vaativia tilanteita varten turvahenkilöt on keksitty. Jos hra ei jaksa jyystää loppuun, supo kyllä jyystää.

No, vauva on vauva, joten kai tämä on ihan positiivinen juttu.

Tämä se tässä on paska juttu kun vauvaa ei vielä ole. On paksuna oleva rva Haukio mutta ei vauvaa. Silti onnitellaan?
Ärsyttävintä tässä on kyllä se, että tuleva vauva vie huomiota oikealta poliittiselta keskustelulta. Nyt jokaisessa presidenttiväittelyssä pitää käydä läpi:

jne.

Itseasiassa tulee hiton hyvä vaali kun voidaan kysyä:

Laitetaanko Hra Niinistön ja rva Haukion piltti monikulttuuriseen lähiökouluun vai eliitin omaan pikku erityisryhmään?

Hra Niinistön presidenttikaudella poliisi joutui ottamaan konepistoolit pistoolien sijaan, miltä tuntuu jättää Suomi 100v lapselle huonommassa kunnossa kuin mitä itse sen sai?

Aivan mahtava vaalivauva joka vie voiton. Pitää vain kysyä oikeat kysymykset.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

anatall

Koska elämme tasa-arvon aikoja niin olisi syytä esittää tarkentava kysymys, kumpi heistä on raskaana, Jenni vai Sauli?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

törö

Quote from: Emo on 09.10.2017, 14:56:18
Saulilla on ollut vuosikausia aikaa tehdä nuorikkonsa tiineeksi, mutta piti odottaa että nuorikko vanheni 40+ -ikäiseksi ja riskitkin nousivat tappiin, kun nyt vasta on ne uudelleenvalintapresidentinvaalit.

Mä sain uutisista sellaisen käsityksen, että Saukki ampuu jo räkäpäitä ja siksi raskaus on päässyt viivästymään.

siviilitarkkailija

Quote from: anatall on 09.10.2017, 15:08:06
Koska elämme tasa-arvon aikoja niin olisi syytä esittää tarkentava kysymys, kumpi heistä on raskaana, Jenni vai Sauli?

.ei kumpikaan vaan suomalaiset veronmaksajat, mutta toivotaan että joukkomme kasvaa yhdellä...veronmaksajalla. Viimevuosikymmeninä Suomessa on kasvanut lähinnä veron- ja sukankuluttajien joukko, ei veronmaksajien.

Vauvat on symppiksiä... :P
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Rokka

Quote from: anatall on 09.10.2017, 15:08:06

Puhutaanko Saulista tässä tapauksessa presidenttioletettuna, koska vaalit ovat tulossa kohtapuoliin?

Emo

Quote from: törö on 09.10.2017, 15:10:58
Mä sain uutisista sellaisen käsityksen, että Saukki ampuu jo räkäpäitä ja siksi raskaus on päässyt viivästymään.

Ok, minä luin vain otsikon. Jennin puolesta olen iloinen, kivempi vauvaa on hoitaa kuin pappaikäistä Saulia. Toisaalta, itsehän on isoisänsä valinnut, joten kaipa on tyytyväinen.

RP

Quote from: törö on 09.10.2017, 15:10:58

Koska Saulilla on jo pari aiempaa lasta, todennäköisempää kai on, että viitatut tekniset ongelmat ovat olleet enemmän sillä toisella puolella.

Onnittelut. Lapsella toki on melko korkea todennäköisyys päästä saattamaan vanhempaansa hautaan jo alaikäisenä, mutta sattuu sitä muutenkin. Yksinhuoltajia varsinkin on paljon. Ainakaan toimeentulo ei ole ongelma. Ei minulla myöskään ole mitään syyät epäillä (poliittiikasta riippumatta), etteivätkö nuo vanhemmat lapsestaan muuten huolehtisi.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

anatall

Nyt onkin monenlaisen odotuksen aika.

Sauli ja Jenni odottavat lasta.
Timo ja Simon odottavat kannatuksen nousevan yli 2%:n.
Minä odotan veronpalautusta.
Lapset odottavat valkoista joulua ja joulupukkia.
Sipilä odottaa Jeesuksen toista tulemista.
Valtteri odottaa bussia.

Moni joutuu pettymään. :(
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Peltipaita

Jos Sauli on synnyttäjä on hän ehkä jo vähän korkeaikäinen siihen hommaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

"Presidentti on siitin joka hedelmöittää maan"  M A Numminen  -Päätösvalta
https://www.youtube.com/watch?v=1THdRxUdkhE
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

veke_g

Quote from: Rosebud on 09.10.2017, 14:41:23
Olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta koen jotenkin vastenmieliseksi sen, että 69-vuotias vaari jyystää 30-vuotta nuorempaa Gold Digger -vaimoaan, samalla kun turvamiehet seisovat vieressä defibrillaattorin kanssa. No, vauva on vauva, joten kai tämä on ihan positiivinen juttu.

jne.

Omasta mielestäni Haukio ei ole Gold Digger ja kertakaikkisen upea ja hyvä tehtäväänsä sopiva "First Lady".

MacGyver

Quote from: Maija Poppanen on 09.10.2017, 14:59:54
Mä tunnustan, et tein hiukan turhan varhain lapset - äitikin oli 37-vuotias mummoutuessaan - mut kyllä mä pressaa paremmin korttini pelasin.

Nykyisin 37v synnyttäjä taitaa olla ihan perusjuttu. Antonio olisi toki ollut nuorempi synnyttäjä.
Lapsella tulevaisuus varmasti turvattu vaikka olisi tiedossa ettei isukki tule kymmeniä vuosia lastaan enää elättämään.

Onnea heille!

Rosebud

Quote from: veke_g on 09.10.2017, 15:51:22
Omasta mielestäni Haukio ei ole Gold Digger
Juu, ei olekaan. Nuoret naiset usein hankkivat itselleen 30 vuotta vanhempia, rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä, koska rakkaus.

Tässä on kyseessä ikivanha vaihtokauppa, jossa nainen saa rahaa, ja mies saa nuorta lihaa. Ihan hyvä diili molemmille osapuolille, mutta mielestäni vesittää hieman perheenlisäyksen ihanuutta, jos äiti on nuorempi kuin isän aikaisempi lapsi.

andrus

Adoptoiko Sauli lapsen, vai miten juridisesti mahtaa mennä. Vaikea kuvitella verenperilliseksi kun eivät ole edes poskisuudelmaa vaihtaneet.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Pullervo

Kirjoittelin toiseen ketjuun aiheesta jotakin, mutta laitetaan tähän hieman sofistikoituneempaan muotoon sama asia.

Eli ensinnäkin: perheiden sisäiset asiat ovat juuri niitä. Toiseksi: tällainen perheen sisäinen asia on sitten jo julkinen, johtuen perheen julkisesta asemasta ja "vaalivauva"-ajankohdasta, mutta lapselle tietysti täysi rauha omaan elämään, koska tämä ei ole vanhempiaan valinnut. Ruotsin kuningasperheen vauva- ja kastehumu on pian siis täälläkin. Astrologit kertovat, millainen vauvasta tulee horoskooppimerkkinsä pohjalta ja vauvaa naitetaan kilvan eurooppalaisiin kuningashuoneisiin, mieluiten Ruotsiin, unohtaen, ettei Suomi ole monarkia, vaan Eurooppalaisen liittovaltion periferiaa.

Toistan kehuni siitä, että Sauli uskaltaa heittäytyä kesken katkolla olevan pätkätyönsä ottamaan tällaisia taloudellisia riskejä, vaikka hän saattaa lapsen syntymän aikoihin havaita olevansa työtön eläkeläinen ja jonottamassa ruokaa leipäjonossa muiden kantasuomalaisten kanssa. Kaikilla pätkätyöläisillä ja nollasopimuslaisilla ei ole varaa hankkia perheenlisäystä epävarmoina aikoina. Vielä suvaitsevaisempaa olisi tietysti ollut adoptoida joku mustabarbaarivauva jostain kaukaa, eksoottisesta maasta. Joka tapauksessa - politiikka sivuun jätteän - onnea.

RP

Quote from: Rosebud on 09.10.2017, 16:09:12
Juu, ei olekaan. Nuoret naiset usein hankkivat itselleen 30 vuotta vanhempia, rikkaita ja vaikutusvaltaisia miehiä, koska rakkaus.
elestäni vesittää hieman perheenlisäyksen ihanuutta, jos äiti on nuorempi kuin isän aikaisempi lapsi.

Se, että yhteiskunnallinen asema lisää miehen vetovoimaa ei ole mikään uutinen. Niinistö ei ole minusta edes niin rikas, että vaimo voisi olla "kullankaivaja" sen puolesta. Kaipa Haukio olisi jonkun muunkin (nuoremman) "riittävän" hyvin toimeentulevan miehen voinut saada. Niinistön ulkoisella olemuksellakin varmaan puolestaan olisi voinut saada nuoremman naisen myös ilman ex-ministeriyyttä/kansanedustajutta.

"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Faidros.

Antaisitte jo olla. Eikö AU-lapsi ole kuitenkin nolompaa, kuin 8 vuotta yhdessä olleen parin? Antakaa mulle jarru! :facepalm:
-Matthew B.Crawford-

pienivalkeapupu

Voi jehna sentään. Itsepäisyyspäivän juhlavastaanotolla viimeistään on varmaan hirveen ihq fantsu meininki. Mut mites sitten muun valtakunnan asiat?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."