News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Mielenilmaus terrorismia vastaan Hki 26.8.2017

Started by Shemeikka, 19.08.2017, 22:27:27

Previous topic - Next topic

Kyuu Eturautti

Ihan hyvin tuo meni - toki väkeä olisi voinut olla enemmän, mutta kaiken kaikkiaan ihan ok. Mielestäni pahimmilta ylilyönneiltä vältyttiin toriosuudella.

Jos haluatte jonkun huudattamaan "rajat kiinni", se en ole minä. Minä en kannata rajojen sulkemista. Rajavalvontaa kyllä, jotain rajaa kyllä, mutta "rajat kiinni" on niin latautunut huudahdus etten siihen aio ryhtyä. Minä haluan ääntä, huutoa, pientä kiihotusta - mutta haluan sen demokratian puitteissa, päättäjiä kohtaan, eikä mitään summittaisia laukauksia.

Moni haukkuu minut pehmoksi. Ehkä perustellusti. Mutta tämä olen. Kiitos kun sain huudattaa väkeä tänään. Oli ilo tuottaa materiaalia jälleen kerran, vaikka sainkin vaihteeksi kohtuullisen pinon uhkauksia. Ne ovat tosin munattomampia kuin Sipilän hoitama kanala.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Hakkapeliitta

^^Ei tuossa rajat kiinni huudoissa ole mitään vikaa. Rajat kiinni tarkoittaa rajavalvonnan palauttamista. Ja jos en ihan väärin muista, taitaa Laura Huhtasaarikin olla käyttänyt siitä tätä nimitystä. Sen sijaan suvakkihuuteluita ei tarvittaisi. Se kuullostaa sivullisesta keskinkasvuisten huutelulta. Sama pätee matu termiin ja muuhun vastaavaan. Mitä isompi miekkari ja mitä enemmän sivullisia, sitä korrektimmin pitäisi käyttäytyä. 20 hengen pikkumiekkareissa voi sitten huutaa mitä huvittaa.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Skeptikko

Quote from: K.L.O on 26.08.2017, 23:05:05
Kevytversioina voisi yrittää esim. päivän ostolakkoja, jolloin ihmiset täyttelisivät jääkaappinsa edellisenä päivänä, ja saisivat "lakkopäivänä" leikkiä sohvalla suurta yhteiskuntavaikuttajaa.
Kyllä lähes autiot kaupat yhtenä päivänä viestittäisi melko näyttävästi sanomaa.

Kaikkihan ovat huomanneet turkulaisen rakennusliikkeen tempauksen, jossa laittavat hanskat naulaan koko 40 henkinen porukka 18.9.2017 osoittaakseen mieltä terroristi-iskua vastaan. Tempaus on kerännyt ainakin 150 muuta yrittäjää mukaan. 

Ostolakot eivät juuri pure, kun ne vain siirtävät ostamista toisille päiville. Lakkojen pitää olla sellaisia, että ne alkavat vähitellen näkyä taloudellisestikin. Lisäksi mielenilmaukset voisivat esimerkiksi vaikeuttaa esimerkiksi poliitikkojen liikkumista ja herättää edes pelkoa uudelleenvalinnasta, jos ei muusta.

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

JiM

Ajatelkaa tilannetta vaikka Ruotsissa.. siellä suvaitsevat ihmiset raiskauttavat vaikka omat lapsensa jotta he olisivat hyviä ihmisiä.. ja ehkäpä miettivät vielä että tämä kaikki varmasti on niin suvaitsevaista että.. monikulttuuriraiskaajatkin lopulta puhuvat vain ja ainoastaan ruotsia.. raiskatessaankin..

Suomessa on onneksi vielä jonkun verran enemmän vastarintaa havaittavissa.. Suomi on meidän suomalaisten maa ja erimielisiä vastaan olen valmis taisteluun..

Skeptikko

Quote from: K.L.O on 26.08.2017, 19:14:25
Perjantai putosi pois, koska joku kertoi eduskunnan olevan lomalla.

Muutenkin arkipäivät työaikaan ovat huonoja mielenosoituksille, kun eikä suuri osa kiinnostuneista ihmisistä on silloin töissä.

Reitti oli perseestä, ei sinne, mikäli muut asiat kunnossa, olisi pyörätuolissa istuvaa sotaveteraani ym. voinut tuoda ja muutenkin pitkä ja ikävä reitti.

Mikä siinä reitissä oli vikana? En muista, että se olisi missään kohdin ollut erityisen hankalaliikkeinen. Ehkä vähän pitkä, jos itse lykkii pyörätuolia, mutta jos muut työntävät puolesta, niin luulisi tuon matkan menneen aika vaivattomasti, etenkin jos vaikka pari henkilöä vähän vuorottelevat työntövuoroissa. Luulisi, että tuosta joukosta olisi löytynyt vapaaehtoisia auttajia.

Lisäksi se reitti oli minusta aika onnistunut. Lähtö ensinnäkin keskeiseltä ja näkyvältä paikalta keskustasta. Sitten matkanteko Mannerheimintietä pitkin, joka on varmastikin näkyvin vaihtoehto ja reitin pituus toi lisänäkyvyyttä. Ja reitin päätepiste oli symbolisesti varsin osuva.

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Mehud

Quote from: Pekka Koskenkorva on 26.08.2017, 23:41:12
Samoin vois raapaista miekkarin aiheesta: "YLE: käyttäkää edes joskus puolueettomia, objektiivisia tutkijoita kiitos".

Tuo on kohtuuton vaatimus YLElle!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Marokon Kauhu

Quote from: JulmaJuha on 26.08.2017, 21:02:52
YLE uutiset 20:30:

Tutkija Erna Bodström kauhistelee natseja Narinkkatorilta jossa hyvät fasisminvastustajat toisella laidalla osoittavat heitä vastaan mieltään. Tutkija kertoo, että " äärioikeiston väkivalta on vain kiihtynyt Suomessa. Tähän ei ole kuitenkaan puututtu. Hallituksella ei ole tähän ollenkaan samanlaisia hätäreagtioita, kuten turun tapauksen kohdalla"

:flowerhat:

Voisikop joku vinkata, että onko nyt vain minulta itseltäni jäänyt jotakin Turun terrori-iskuun verrattavissa olevaa oikeiston rettelöintiä? Olen ollut siinä uskossa, että oikeisto ei ole tehnyt mitään väkivaltaa missään.

En lue uusnatsin potkua poliittiseen oikeistoon liittyväksi, kuten en myöskään sen diagnosoidun mielisairaan joka psykoosissa ajoi autollaan Ihmisen päälle.

Olin miekkarissa, siitä myöhemmin, mutta:
Majoitukseen saavuttuani näin juuri ykkösen iltauutisista tuon saman.

Leuka loksahti auki, eikä ole vieläkään oikein sulkeutunut.
Äärioikeiston väkivalta? Kiihtynyt? Missä?

Neljältä (kyllä) suomalaiselta naiselta on leikattu matujen toimesta kurkku auki ja tämä on se mitä YLE haluaa meille uutisoida?

Olisiko anyonella tuota nauhalla?
Oli sen verran rankkaa settiä, että haluaisin hieman kiusata yleä tästä ensi viikolla.
Mokutuksessa, suvaitsevaisuudessa ja kulttuurimarxismissa mikään ei ole niin hullua, etteikö huomenna keksittäisi jotain vielä järjettömämpää.

Kim Evil-666

Olen taipuvainen ajattelemaan siten, ettei näillä miekkareilla tulla saavuttamaan juuri yhtään mitään, vaikka hyvää ja arvostettavaa työtä tosin ovatkin.

Suomalaiset eivät saa laajoja kansanjoukkoja liikkeelle ja vaikka saisivatkin, se ei päätöksen tekoon tod.näk juurikaan vaikuta. Tämä  on nähty lukemattomia kertoja mm. laman aikana.

Mielenosoitukset vaatisivat jotakin konkreettista uhkaa, jotta niillä olisi todellista vaikutusta. Siis jonkinlaista vallankumousmeininkiä. Tällaisilla miekkareilla on joskus "maailmaa muutettu", enkä usko, että tässä ajassakaan muuttumisen suhteen mikään olisi toisin. Tämänkaltaista on Suomessa turha edes haaveilla, ellei asiat tule radikaalisti muuttumaan huonompaan. Vaikea kuvitella edes silloin Suomessa, mutta muualla Euroopassa ei niinkään. Uskon vahvasti, että muutos tulee, jos on tullakseen muualta Euroopasta, kun pyörät lähtevät pyörimään. Suomi soljuu siinä sitten ikään kuin vanavedessä mukana.

Järkevintä mitä nyt voisi tehdä, olisi mittavan some-propagandan tuuottaminen Halla-aholaisten junttaamiseksi. Kun se saisi riittävästi tuulta purjeisiinsa, alkaisivat muiden puolueiden puntit tutista. Uskon, että jos Persut jaksavat riittävällä tarmolla, riittävän laajalla rintamalla, taustatukea saaden masinoida jatkuvaa propagandaa ulos, se saattaisi tuottaa toivottua tulosta seuraavissa vaaleissa ja sitä kautta saada muutoksen pyörät pyörimään.

Olemme Suomessa ja tämän muutoksen aikaansaamiseksi ei ole kuin yksi vaihtoehto. Se on poliittisen kriittisen puolueen marssi kohti valtarakenteita. Suomessa näitä vaihtoehtoja uskottavalla tasolla on tasan yksi. Se on kaiken avain, sillä sekalaisten seurakuntien järjestämät miekkarit ovat aivan liian hajanaisia koko kansan nieltäväksi. Kaikki voima tulee kanavoida Persujen kautta, halusivat he sitä tai eivät. Se on se todellinen miekkari, joka tulisi saavuttaa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Mehud

Tutkija Erna Bodström kauhistelee natseja Narinkkatorilta jossa hyvät fasisminvastustajat toisella laidalla osoittavat heitä vastaan mieltään. Tutkija kertoo, että " äärioikeiston väkivalta on vain kiihtynyt Suomessa. Tähän ei ole kuitenkaan puututtu. Hallituksella ei ole tähän ollenkaan samanlaisia hätäreagtioita, kuten turun tapauksen kohdalla"

:flowerhat:

Voisikop joku vinkata, että onko nyt vain minulta itseltäni jäänyt jotakin Turun terrori-iskuun verrattavissa olevaa oikeiston rettelöintiä? Olen ollut siinä uskossa, että oikeisto ei ole tehnyt mitään väkivaltaa missään.

En lue uusnatsin potkua poliittiseen oikeistoon liittyväksi, kuten en myöskään sen diagnosoidun mielisairaan joka psykoosissa ajoi autollaan Ihmisen päälle.

Sinä, minä ja Hentun Liisa olemme osa tuota oikeiston rettelöintia! Miksi? No, siksi että emme hyväksy maatamme vaurioittavaa maahantunkeutumista, emmekä sitä puollustavia maan vaurioittajia. Siksi me olemme rettelöitsijöitä niiden silmissä, jotka eivät näe mellakointia, anarkismia, eikä yhteiskuntatuhlaamista rettelöintinä!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Aeon

Quote from: Marokon Kauhu on 26.08.2017, 23:58:05
Oli sen verran rankkaa settiä, että haluaisin hieman kiusata yleä tästä ensi viikolla.
https://areena.yle.fi/1-3825236
Haastattelu alkaa n. 11:20 kohdalla.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Riukulehto

QuoteJari Laine kävi minuun käsiksi ja herjasi laittomasti
https://youtu.be/om8gzfK6vcI

QuoteIltalehti ei suostu uutisoimaan Jari Laineen häiriökäyttäytymistä vastamielenosoituksessa
https://youtu.be/9nDqsBuWScY
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Ernst

Quote from: Päättämätön Toope on 26.08.2017, 22:46:16

Joku suurmoskeija on kaksiteräinen miekka kuten aivan kaikki muukin mikä saa muslimit tuntemaan itsensä Suomessa jotenkin syrjityiksi tai toisen luokan kansalaiseksi, mikä saattaa aiheuttaa kymmenien tai jopa satojen radikalisoitumista..

Toki mitään S-Arabian salafi imaamejakaan tänne ei pidä päästää, mutta miten sitäkin valvottaisiin...

Niinpä

Etkös ymmärrä, että muslimit (kehitysmaamusut) ovat toisen luokan kansalaisia ensiksikin siksi, että he eivät ole useimmiten kansalaisia, eivät osaa kieltä, heillä ei ole ammattitaitoa eikä siksi rehellistä elantoa. Väärin perustein haetun turvapaikan kielteinen päätös kun on kädessä ja se ainoa paperi,  nouse siinä sitten yhteiskunnan dominanssihierarkiassa ylhäälle, jonne oman mielesi harhaisen päättelyn perusteella muka jotenkin kuulut.

Mitenkö saudi-imaamien maahantuloa valvottaisiin? Ei anneta viisumia saati työlupaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Aapo

Quote from: Kim Evil-666 on 27.08.2017, 00:08:10
Olen taipuvainen ajattelemaan siten, ettei näillä miekkareilla tulla saavuttamaan juuri yhtään mitään, vaikka hyvää ja arvostettavaa työtä tosin ovatkin.

Voit lohduttautua sillä, etteivät "antirasistien" mielenosoituksetkaan ole saavuttaneet yhtään mitään, eivätkä he ole niillä onnistuneet muuttamaan kenenkään mieltä tai edes saaneet ketään miettimään asioita uudelleen. Kaikki voisivat käyttää aikansa hieman rakentavammin.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Don Nachos

Samaan aikaan Barcelonassa marssi 500 000 ihmistä huutaen: Me emme pelkää!
http://www.foxnews.com/world/2017/08/26/barcelona-readies-for-massive-rally-against-violence.html

Mukana marssimassa oli poliisit, taksikuskit, pelastushenkilökunta ja muut jotka olivat paikalla La Ramblalla kun isku tapahtui.

Quote from: Päättämätön Toope on 26.08.2017, 22:46:16
Suomalaisia ei ole ikinä saanut varteenotettavasti mukaan mihinkään mielenilmauksiin aikaisemminkaan vaikka miten tärkeästä ja itselle läheisestä asiasta kyse, toisin kuin jossain muualla Euroopassa, miksi ihmeessä kuvittelisit tilanteen muuttuneen?
Peli poikki -mielenosoituksessa oli viime vuonna 15 000 ihmistä. Sillä täyttää jo torin.
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Kyklooppi

Höpö höpö, antirasistit ovat saaneet sen aikaan että natseja ei ole tullut helsinkiin eikä minnekkään, vai onko joku muka havainnut sellaisten olemassa oloa?
Tuota saavutusta on turha vähätellä, en minäkään halua natseja minnekkään, tuskin moni muukaan, yök.
Ihmisjäte.

Mehud

Quote from: Don Nachos on 27.08.2017, 00:50:38
Samaan aikaan Barcelonassa marssi 500 000 ihmistä huutaen: Me emme pelkää!
http://www.foxnews.com/world/2017/08/26/barcelona-readies-for-massive-rally-against-violence.html

Mukana marssimassa oli poliisit, taksikuskit, pelastushenkilökunta ja muut jotka olivat paikalla La Ramblalla kun isku tapahtui.

Ja samaan aikaan miljoonat eivät marssi, koska he eivät vielä pelkää. Mitä Don Nachos funderaa, kun nämä miljoonat alkavat pelkäämään? Se tarkoittaa sitä, että he alkavat puolustamaan maataan, eikä se hetki ole kaukana!

Melbac

Miksi mennä marssimaan koska se ei auta yhtään mitään?.

Kyuu Eturautti

Eihän tällä suurta vaikutusta ole.

Mutta mielestäni tällä on yksi vaikutus juuri nyt. Tämä on yksi terveellinen kanava kohdistaa vihansa ja turhautumisensa Turun jälkeen. Kun kansa huutaa perkelettä Sipilälle, se on tapa purkaa vihaansa ja sanoisin että kaikista optioista ehdottomasti terveellisin tapa.

Mitä tulee Ylen vähän heikkoon antiin, siitä kannattanee sanoa Ylelle. Jos palaute on asiallista, vaikka määrätietoista olisikin, se saatetaan lukea. Itse lähetin oma palautteeni pari tuntia sitten.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Mehud

Quote from: Kyuu Eturautti on 27.08.2017, 01:01:19
Eihän tällä suurta vaikutusta ole.

Mutta mielestäni tällä on yksi vaikutus juuri nyt. Tämä on yksi terveellinen kanava kohdistaa vihansa ja turhautumisensa Turun jälkeen. Kun kansa huutaa perkelettä Sipilälle, se on tapa purkaa vihaansa ja sanoisin että kaikista optioista ehdottomasti terveellisin tapa.

Mitä tulee Ylen vähän heikkoon antiin, siitä kannattanee sanoa Ylelle. Jos palaute on asiallista, vaikka määrätietoista olisikin, se saatetaan lukea. Itse lähetin oma palautteeni pari tuntia sitten.

Aiheeseen liittymättä, niin nyt sanon, että Kyuu veti erittäin hyvin puheensa Narinkkatorilla. Olin parisen vuotta sitten hyvin närkästynyt hänelle, mutta nyt voin sanoa, että hän on Mies eturintamassa!

Hakkapeliitta

Quote from: Pekka Koskenkorva on 26.08.2017, 23:39:07
Sillä lailla. Junesta kopitetaan Ollin äskeisen striimin perusteella maksimiaika 3 vuorokautta. Voisi kyllä nyt raapaista kasaan mielenosoituksen aiheella: Taponen, Kotro, Sinivuori ja mikä se tämän päivän kenttäjohtajan nimi oli; ovat aatemaailmansa vuoksi jäävejä toimimaan järjestysvastaavina mielenosoituksissa Helsingissä. Jatkoa ajatellen touhu menee ihan pelleilyksi jos nuo tyypit ovat enää puikoissa miekkareissa.

Nyt Juneskin tuli koko viikonlopun kestävälle reissulle (Tampereella yötä) Oulusta asti kuvaamaan totuutta ihmisille ja tässä lopputulos.

Älä nyt viitsi. Uhriutuminen tuosta Juneksen kopituksesta on ihan typerää. Miehelle annettiin kaksi kertaa käsky siirtyä kauemmaksi, mutta hän vaan vänkkäsi ja vänkkäsi. Olin yllättynyt, että siinä kesti niinkin kauan. Puolueettomana kuvaajana häntä ei voinut mitenkään pitää, jos käyttää edes vähän maalaisjärkeä. Minusta vaikutti siltä, että hän kerjäsi kopitusta.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Mehud

Quote from: Hakkapeliitta on 27.08.2017, 01:13:22
Sillä lailla. Junesta kopitetaan Ollin äskeisen striimin perusteella maksimiaika 3 vuorokautta. Voisi kyllä nyt raapaista kasaan mielenosoituksen aiheella: Taponen, Kotro, Sinivuori ja mikä se tämän päivän kenttäjohtajan nimi oli; ovat aatemaailmansa vuoksi jäävejä toimimaan järjestysvastaavina mielenosoituksissa Helsingissä. Jatkoa ajatellen touhu menee ihan pelleilyksi jos nuo tyypit ovat enää puikoissa miekkareissa.

Nyt Juneskin tuli koko viikonlopun kestävälle reissulle (Tampereella yötä) Oulusta asti kuvaamaan totuutta ihmisille ja tässä lopputulos.

Älä nyt viitsi. Uhriutuminen tuosta Juneksen kopituksesta on ihan typerää. Miehelle annettiin kaksi kertaa käsky siirtyä kauemmaksi, mutta hän vaan vänkkäsi ja vänkkäsi. Olin yllättynyt, että siinä kesti niinkin kauan. Puolueettomana kuvaajana häntä ei voinut mitenkään pitää, jos käyttää edes vähän maalaisjärkeä. Minusta vaikutti siltä, että hän kerjäsi kopitusta.

Eikös Junes päästetty vapaaksi muutaman kymmenen metrin talutuksen jälkeen? Videolla Tuonen Joutsenkin huolestuneesti toteaa, että "mä luulin, että sut vietiin", kun näki Juneksen.

Hakkapeliitta

Quote from: Mehud on 27.08.2017, 01:18:58
Eikös Junes päästetty vapaaksi muutaman kymmenen metrin talutuksen jälkeen? Videolla Tuonen Joutsenkin huolestuneesti toteaa, että "mä luulin, että sut vietiin", kun näki Juneksen.

Se oli ensimmäinen tai toinen kerta. Kolmas kerta sitten sanoi toden.

Katmandu

Quote from: Marokon Kauhu on 26.08.2017, 23:58:05

Tuossa olennainen kohta:

https://twitter.com/SuviLindholm129/status/901555128825761794

Katmandu

Quote from: Hakkapeliitta on 27.08.2017, 01:13:22

Tämä suomalaisten poliisiauktoriteetin kyseenalaistamattomuus aina jaksaa ihmetyttää. Mitä väärää Junes teki? Se, että ei noudata poliisin järjettömiä käskyjä "vain koska poliisi käskee", ei ole mikään syy totella järjetöntä käskytystä. Se on tosin henkilökohtaiselta kantilta yleensä se järkevin ratkaisu.

Beenari

Aivan luokaton esitys Junekselta. Miksi pitää alentua käyttäytymään kuin vassarifasisti?

Ollaan poliisista instanssina mitä mieltä tahansa, niin ei pureta sitä noihin kadulla työtään tekeviä kohtaan. Suurin osa heistä on kuitenkin kohtuu nuivia.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Hakkapeliitta

Quote from: Katmandu on 27.08.2017, 01:29:03
Tämä suomalaisten poliisiauktoriteetin kyseenalaistamattomuus aina jaksaa ihmetyttää. Mitä väärää Junes teki? Se, että ei noudata poliisin järjettömiä käskyjä "vain koska poliisi käskee", ei ole mikään syy totella järjetöntä käskytystä. Se on tosin henkilökohtaiselta kantilta yleensä se järkevin ratkaisu.

Ei ole pakko noudattaa käskytystä, mutta sen seuraukset pitää ottaa vastaan uhriutumatta. Juneksen kunniaksi hän ei ole vielä henkilökohtaisesti sitä ehtinyt tekemään, mutta eiköhän hän vielä ehdi. Joukkojenhallintatehtävissä olevalle poliisille ei luonnollisesti voi vängätä vastaan samalla tapaa ilman seurauksia kuin mihin Junes on aikaisemmin tottunut.

Rosebud

Minua kiinnostaisi tietää, olisiko poliisi toiminut samalla tavalla, jos vihakuvaaja olisikin ollut vaikka naispuolinen somali? Veikkaisin, että ei.

Junes Lokka on todennäköisesti jollakin mustalla listalla, ja poliiseja on käskytetty heittämään kyseinen kaveri putkaan heti kun laki antaa siihen mahdollisuuden. Siis tilanteissa, jossa tavallinen kansalainen saisi vielä varoitusta varoituksen perään.

Tämä on oma foliohattuteoriani.

JiM

Kim Evil-666 ja Eino P.Keravalta..

Tuhansia.. tai ainakin satoja.. tykkäyksiä olen Teille kummallekin antanut ja nyt aistin että kumpikaan Teistä ei välttämättä ole meistä suomalaista koskaan välittänytkään.

Jotenkin vaan tunnen ja aistin sisälläni että Teidän tehtävänne on ollut meidän suomalaisten harhauttaminen.. miksi nyt vasta tunnen sen?..

Ernst

Quote from: Rosebud on 27.08.2017, 01:48:27
Minua kiinnostaisi tietää, olisiko poliisi toiminut samalla tavalla, jos vihakuvaaja olisikin ollut vaikka naispuolinen somali? Veikkaisin, että ei.

Junes Lokka on todennäköisesti jollakin mustalla listalla, ja poliiseja on käskytetty heittämään kyseinen kaveri putkaan heti kun laki antaa siihen mahdollisuuden. Siis tilanteissa, jossa tavallinen kansalainen saisi vielä varoitusta varoituksen perään.

Tämä on oma foliohattuteoriani.

Hän sai varoitusta varoituksen perään. Ja toinen, sellainen inhimillisen ymmärryksen asia. Junes rähisi kuin ähkytautinen ahma, jankkasi joka-ainoan neuvon, ohjeen tai käskyn jälkeen ja jankkasi juuri sille poliisille, joka oli provoilulle altis. Kun poliisi miettii, lyönkö sakolla vai verbaalisella villasukalla ns. harkintatilanteessa, jankkaaja yleensä saa sen sakon.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

b_kansalainen

Kuka siis provosoitui Juneksesta? Ei suinkaan antifantit vaan poliisi ("Minua se häiritsee").