News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-07-08 Äärioikeistolainen Vastarintaliike järjesti mielenosoituksen Porissa

Started by koli, 09.07.2017, 16:19:03

Previous topic - Next topic

koli

QuoteÄärioikeistolainen Vastarintaliike järjesti mielenosoituksen Porin keskustassa

Kansallinen Vastarintaliike on tänään osoittanut mieltään Porin kävelykadulla.

Toimitukseen yhteyttä ottanut silminnäkijä kertoo, että paikalla oli kymmenisen kappaletta äärioikeistolaisen Vastarintaliikkeen edustajia.

Protestia todistanut ohikulkija kertoo, että kävelykadulla kolme ihmistä jakoi Vastarintaliikkeen lehtisiä ja nelisen miestä seisoi lippuvartiossa.

Poliisipartiot ovat seuranneet tapahtuman kulkua koko ajan.

Mielenosoitus oli käynnissä vielä viiden aikaan lauantai-iltapäivällä.
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/aarioikeistolainen-vastarintaliike-jarjesti-mielenosoituksen-porin-keskustassa-200253611/

Lentolehtisten/lehtien jakaminen on mielenosoittamista. :D Kas kun ei käyttänyt mellakka-termiä.
Mörökölli

Beenari

Ei voi pitää paikkaansa. Ainakaan tilannehuoneen mukaan: http://www.tilannehuone.fi/halytys.php
Listalta puuttuu Porin osalta palavat autot, kauppojen ja kioskien ryöstelyt, ohikulkijoiden ja tilannetta aruhoittamaan kutsuttujen poliisien pahoinpitelyt....
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Tosiasiallinen Nuiva

Kuvasta päätellen suurmielenosoitukseen osallistui Håkan, Göran ja joku muu.
Non poteris veritatem

Ernst

Noinko vaskistit ihan vasiten tekivät...

Kissakaan ei kiinnostanut.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Eino P. Keravalta

QuoteÄärioikeistolainen Vastarintaliike

Mutta eiväthän nuo ole äärioikeistolaisia vaan vasemmistolaisia, koska käsittääkseni ajavat sosialismia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

anatall

Jehovantodistajat järjestivät minun pihassani tänään mielenosoituksen. Kaksi radikaalia tuli ovelle tunkemaan fasistista propagandaansa painetussa muodossa, samalla kun kaksi selvästi alaikäistä, luultavasti JehovaJugendiin kuuluvaa nuorisorikollisen alkua, silitteli minun kultaisen aamunkoiton noutajaani pihamaallani.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.07.2017, 18:00:53
QuoteÄärioikeistolainen Vastarintaliike

Mutta eiväthän nuo ole äärioikeistolaisia vaan vasemmistolaisia, koska käsittääkseni ajavat sosialismia.

Kaikki paha ja vastenmielinen on äärioikeistolaista. Piste.

Ja koska Eino ei ymmärrä sitä niin Einon kanssa ei voi ja tarvitse keskustella. Toinen piste.

Äärioikeiston kanssa ei voi keskustella. Kolmas ja viimeinen piste.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

pateulkomaat

Ihmeellistä vähättelyä natsien suhteen. Ei heru ymmärrystä näille, eikä Hampurin anarkisteille. Toivottavasti koko järjestö saadaan kiellettyä.

Pro Patria Finlandia

Tämä maa on nyt kriisissä ja hallitukselta vaaditaan pikaisia toimenpiteitä äärioikeiston väkivaltaisen toiminnan estämiseksi. Herää jo Sipilä tähän todelliseen uhkaan! Vähintäänkin Perussuomalaisten on nyt sanouduttava irti tästä tapahtuneesta lehtisten jakelusta.  :flowerhat:

Ainiin, menneellä viikolla vasemmistoanarkistit pahoinpitelivät kyllä satoja poliiseja, polttivat autoja, rikkoivat viattomien pienyrittäjien toimitiloja ja riehuivat ympäri ämpäri Hampuria, mutta kun se on sitä hyvää ja oikeutettua toimintaa, jota tuetaan jopa verovaroin. Sehän on ihan eri asia ja siihen osallistuttiin jopa valtakunnan poliitikkojen suostumuksella (ellei jopa oltu itse paikallakin?).

Mutta tämä äärioikeiston uhka, lehtisten jakaminen ja tarrojen liimaaminen on kyllä jotain pöyristyttävää ja se tulisi kansallisen ja globaalin turvallisuuden nimessä kieltää ankarimmalla tavalla ja vielä ankaramminkin.  :flowerhat:

Billy Hill

Quote from: pateulkomaat on 09.07.2017, 18:18:11
Ihmeellistä vähättelyä natsien suhteen. Ei heru ymmärrystä näille, eikä Hampurin anarkisteille. Toivottavasti koko järjestö saadaan kiellettyä.
Vähättelyä? Onko n. tusina itseään kansallissosialistiksi kutsuvaa nuorta miestä mielestäsi sen tason kansallinen uhka että lainsäätäjien pitäisi ryhtyä välittömiin toimiin?

Pro Patria Finlandia

Quote from: Billy Hill on 09.07.2017, 20:15:46
Vähättelyä? Onko n. tusina itseään kansallissosialistiksi kutsuvaa nuorta miestä mielestäsi sen tason kansallinen uhka että lainsäätäjien pitäisi ryhtyä välittömiin toimiin?

Yksi natsi vastaa vaarallisuudeltaan miljoonaa väkivaltaista vasemmistoanarkistia, koska väärä aate.  :facepalm: :flowerhat:

Tuomas3

Quote from: Pro Patria Finlandia on 09.07.2017, 20:23:18
Quote from: Billy Hill on 09.07.2017, 20:15:46

Yksi natsi vastaa vaarallisuudeltaan miljoonaa väkivaltaista vasemmistoanarkistia, koska väärä aate.  :facepalm: :flowerhat:
Koska suomalaiset päättäjät eivät saa aikaan sitä, että etenkin toistuvasta vandalismista ja pahoinpitelyistä joutuisi lusimaan kunnolla, niin poliisihallinto yrittää sitten epätoivoisesti kieltää aatteita. Yhtäkään aatetta ei pidä kieltää, vaan tuomita teoista. Oletetaan, että joku perustaa epävirallisen pahoinpitely-, vandalismi-, myymälävarkausjärjestöt ja ne voisivat käytännössä toimia koko ajan, koska linnaan ei joudu sitten millään. Onko järkeä kieltää abstrakti järjestö vai antaa ankarampia tuomioita?

Jorma M.

Kuvassa näyttäisi olevan neljä henkilöä seisomassa julkisella paikalla. Aika vakava mellakka.

Ja sitten kehottaisin joitakin rauhoittumaan, sillä natsien joukossa on aina ollut runsaasti homoseksuaaleja. Ja nimenomaan miehisiä homoja. Vähältä piti ettei Ernst Röhmistä tullut hitler Hitlerin tilalle.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Raksa_Mies

Kymmenisen kappaletta?  ;D Oman uskottavuuden nimissä ei ehkä kuitenkaan kannatisi järjestää noita "mielenosoituksia".

koli

Quote from: Raksa_Mies on 09.07.2017, 23:14:02
Kymmenisen kappaletta?  ;D Oman uskottavuuden nimissä ei ehkä kuitenkaan kannatisi järjestää noita "mielenosoituksia".

Niin, ei kai lehtien ja lentolehtisten jakamiseen mitään suurempaa porukkaa tarvitse. Itsenäisyyspäivänä Vastarintaliikkeellä oli ensimmäinen kaikille liikkeen jäsenille ja tukijoille avoin mielenosoitus ja siellä oli yli 200 osallistujaa. Ihan hyvä määrä radikaalille, mustamaalatulle ja nuorelle poliittiselle liikkeelle.

Noissa lehtisten jakamisissa on aina muutama henkilö vain. Olisi se vähän erikoista, jos pari sataa ihmistä jakaisi lehtisiä kadulla. Ehkä @Raksa_Mies jakelee tähän tapaan rakennuslehtiä?
Mörökölli

Tabula Rasa

Hmm, 200? Puhutko 2016 itsenäisyyspäivän pvl-marssista? Mun käsittääkseni siellä oli samat reilu sata vastarintaliikkeen tukijaa kuin ennenkin ja bussilastillinen, 60-70? ruotsinvahvistuksia.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

pateulkomaat

Quote from: koli on 09.07.2017, 23:28:22

Niin, ei kai lehtien ja lentolehtisten jakamiseen mitään suurempaa porukkaa tarvitse. Itsenäisyyspäivänä Vastarintaliikkeellä oli ensimmäinen kaikille liikkeen jäsenille ja tukijoille avoin mielenosoitus ja siellä oli yli 200 osallistujaa. Ihan hyvä määrä radikaalille, mustamaalatulle ja nuorelle poliittiselle liikkeelle.

Noissa lehtisten jakamisissa on aina muutama henkilö vain. Olisi se vähän erikoista, jos pari sataa ihmistä jakaisi lehtisiä kadulla. Ehkä @Raksa_Mies jakelee tähän tapaan rakennuslehtiä?

Luojan kiitos suomalaiset ovat niin fiksua kansaa, ettei täältä montaa natsia löydy. Ei Porin eikä Helsingin mielenosoituksiin.

Mehud

En anna tässä mairittelevaa lausuntoa Vastarintaliikkeen toiminnasta, koska se voitaisiin ymmärtää väärin. Totean ainoastaan, että he tekevät kaiken väärin, tosin vähemmän väärin, kuin hallituspuolueet ja oppositio. Tuomitsen edellä mainituista toimijoista suurimman osan!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

koli

Quote from: Tabula Rasa on 09.07.2017, 23:45:34
Hmm, 200? Puhutko 2016 itsenäisyyspäivän pvl-marssista? Mun käsittääkseni siellä oli samat reilu sata vastarintaliikkeen tukijaa kuin ennenkin ja bussilastillinen, 60-70? ruotsinvahvistuksia.

Ei niitä ruotsalaisia niin paljon ollut. Laskeskelin, että ehkä 10 tai korkeintaan 15.

Mutta olivat kyllä mukavaa sakkia ja tulivat myös 612-marssille. Olivat hautausmaalla todella kiinnostuneita muistolaatasta, mikä oli Suomen puolella talvisodassa taistelleiden kaatuneiden ruotsalaisten kunniaksi pystytetty.
Mörökölli

Tabula Rasa

Muuten hyvä, mutta jututin näitä marssin jälkeen ja puhuivat itse bussillisesta.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

koli

Quote from: Tabula Rasa on 10.07.2017, 00:01:16
Muuten hyvä, mutta jututin näitä marssin jälkeen ja puhuivat itse bussillisesta.

Minibussillinen.
Mörökölli

Raksa_Mies

Quote from: koli on 09.07.2017, 23:28:22

Taisi mielenosoitus muuttua lehtien jakeluksi kun peräti 10 aateveljeä oli kerääntynyt yhteen  ;D

Sinä voit puolestani jaella ihan mitä tahansa. Minua ei kiinnosta.

Risto A.

Minä olen äärioikeistolainen.

Olen niin kaukana äärimmäisessä oikeassa laidassa, että sinne asti ei vasurit tai suvakit näe edes kaukoputkella.

Jos tämä laita, missä minä seison, personoitaisiin johonkin historialliseen henkilöön, kuten vasemmisto personoi oman laitansa (kolhoosinsa) Karl Marxiin, täältä ei löydy Adolf Hitleriä, se jätkä jäi kauas vasemmiston omaan kolhoosiin - täältä kaukaa äärioikealta löytyy Thomas Jefferson. Häiskä, kenen asettamista premisseistä on kaikki läntinen vapaus ja todellinen hyvinvointi peräisin.

Täällä on melko yksinäistä tänään - mutta ei enää huomenna. Siitä minä pidän huolen, ja voi sitä surkeaa paskanaamaa joka erehtyy tulemaan mun tielle.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Risto A.

"I have sworn upon the altar of God, eternal hostility against any form of tyranny over the mind of man".

- Thomas Jefferson.

----------

Suomalainen äärioikeisto unohtaa nyt vain kansallissosialismit ja kaikki muutkin sosialismit. Googlaavat "thomas jefferson" ja opettelevat kaiken sen mitä löytyy. Sisäistää kaiken sen.

Sitten iso massa seuraa perässä.

Make it so.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy