News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Taakanjako-invaasio (2017?)

Started by VilleJ, 09.07.2017, 12:54:33

Previous topic - Next topic

VilleJ

http://areena.yle.fi/1-3825302 (kohdassa 06:50)

Tuossa uutisia katsellessa tuli pari ajatusta mieleen.

Italiaan pakkautuu avaruuskirurgeja. Näitä rikkauksia aletaan jakamaan muille Euroopan-unionin maille. Puola, Unkari ja Tsekki kieltäytyy ottamasta vastaan. Risikon lausunnoista voi päätellä, että Suomi tulee ottamaan niin paljon kuin suinkin mahdollista.

2015 invaasio oli häpeällinen näytös joka muutti ainakin minun maailmankuvan täydellisesti. Suomalaiset näytti muulle maailmalle, mutta ennen kaikkea omalle kansalle, kuinka munatonta kansaa me todellisuudessa olemme. Käytännössä kuka tahansa pystyy kävelemään rajan yli Suomeen ryöstämään, raiskaamaan ja murhaamaan, eikä suomalainen uskalla tehdä asialle yhtään mitään.

Suomalainen ei voi luottaa kanssasuomalaiseen hädän alla. Invaasio osoitti, että suomalainen välittää vain omasta lyhyen tähtäimen mukavuuden tunteesta. Suomen tulevaisuudella ei ole väliä, tärkeintä että minun oma elintaso ja henkilökohtainen mukavuuden tunne ei horju tänä päivänä. Se on aivan sama millaisessa monikulttuurisessa painajaisessa lapset ja lasten lapset joutuvat elämään.

Silläkään ei ole väliä, että käytännössä muutokset tulevat niin nopeasti, että näin ajatteleva pääsee itse elämään suuren osan loppuelämästään painajaisessa. Hän ajattelee mukavuuksia vain lyhyellä aikavälillä. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että me elämme monikulttuurisessa painajaisessa jo nyt.

Suomalainen ei tosiaan voi luottaa kanssasuomalaiseen hädän alla. Esimerkiksi suomalaiset rivipoliisit ovat osoittaneet enenevässä määrin olevansa valmiita kääntymään omaa kansaa vastaan omien mukavuuksien menettämisen pelossa. He ovat niitä samoja suomalaisia kuin sinä ja minä, joten poliisin toiminta kuvastaa hyvin koko Suomen kansaa.

Virheitä ja vastoinkäymisiä sattuu itse kullekkin, myös kokonaisille kansakunnille. 2015 invaasio paljasti Suomen ja suomalaisten todellisen luonteen. Mielestäni on hyvä asia, että se tuli esille. Kuten sanoin, se avasi silmät ja muutti täysin oman maailmankuvani ja tavan jolla katson Suomen kansaa.

Tällaisista virheistä on tapana ottaa opiksi. Maalaisjärjellä ajatellen kun joku kansa joutuu tuollaisen invaasion jyräämäksi kerran, se pitää huolen ettei se tapahdu toista kertaa. Minun luottamus suomalaisiin on niin alhaalla, että lähden siittä, että Suomi ei oppinut viime kerrasta yhtään mitään.

99,9% tätä lukevista ajattelee, että kohta on eduskuntavaalit, että eiköhän asiat silloin järjesty. Ei järjesty, Suomi on tuhottu siihen mennessä. 99,9% tätä lukevista ajattelee, että ei minun tarvitse itse tehdä mitään, koska muut ahkerammat tekee minun puolesta. Ei tee.

Ei tee, koska sellaisia suomalaisia ei ole. Niitä on olemassa vain pikkuinen mimimaalinen prosentin kymmenes osa. Nykysuomalainen on vätys laiska paska, kuten yllä perustelin. Sinä olet osa suomalaista kulttuuria ja sinä määrität millaisia me suomalaiset olemme. Jos sinä olet mukavuudenhaluainen vätys, niin suomalaiset ovat mukavuudenhalusia vätyksiä.

Kulttuuria on mahdollisuus muuttaa. Sitä muutetaan siten, että jokainen meistä ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa tekemään oman osansa asian eteen. Kun jokainen meistä on omalta osaltaan estämässä tämän maan tuhoutumista, niin silloin oman maan suojeleminen on osa meidän kulttuuria. Maan tapa.

Kysynkin, aiotko sinä olla jälleen tekemättä mitään? Annatko Risikon tuoda vapaasti maahan rajattoman määrän moniosaajia? Seuraatko vierestä kun sinulta riisutaan kansalaisoikeuksia ja ympäristöstäsi tehdään turvattomampaa? Onko tärkeämpää että suvakkiystäväsi tai suvakkipomosi ei katso sinua paheksuvasti, vai että tyttäresi voi liikkua ulkona tulematta raiskatuksi?