News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-07-09 HS: Antakaa meidän pitää edes naisten vessat

Started by pienivalkeapupu, 09.07.2017, 12:54:27

Previous topic - Next topic

pienivalkeapupu

Naistenhuone on naisten puoliyksityinen tila julkisessa tilassa. Miksi se pitäisi luovuttaa hövelisti yhteiseen käyttöön, kysyy kolumnissaan Lontoon-kirjeenvaihtaja Annamari Sipilä.

Helsingin Shariat antaa Enklannin kirjeenvaihtajan puolinuivailla kolumnissaan.

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005282909.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=23cc19bba9a11dd1f9dd04cc517fb7a5
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Tabula Rasa

Sitä olen ihmetellyt että baarissa naistenhuoneen jonon pidentyessä naikkoset eksyvät miestenvessaan, mutta toisinpäin asia ei ole hyväksyttävissä. Toisaalta harvoin näkee tilannetta jossa miestenhuoneeseen olisi jonoa naistenpuolen ollessa puolillaan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Puskistahuutelija

Quote from: Tabula Rasa on 09.07.2017, 12:57:17
Sitä olen ihmetellyt että baarissa naistenhuoneen jonon pidentyessä naikkoset eksyvät miestenvessaan, mutta toisinpäin asia ei ole hyväksyttävissä. Toisaalta harvoin näkee tilannetta jossa miestenhuoneeseen olisi jonoa naistenpuolen ollessa puolillaan.

Naiset käyttävät vessaa myös itsensä ehostamiseen ja samalla siitä tulee herkästi sosiaalinen tila. Miehet käyvät vessassa hoitamassa asiansa ja lähtevät pois. Siksi miesten vessassa käyminen on niin ripeää ja hirveitä jonoja ei synny.

Voi olla, että olen itsekeskeinen mielipiteeni kanssa, mutta haluan pitää tilanteen nykyisenä, jotta pääsen yleisötapahtumissa ja kapakoissa helpommalla.

Ari-Lee

Ai ettäkö naisten wc:t pitäisi jättää naisten käyttöön ja vain miesten wc:t muuttaa ties miksi sekakäymälöiksi? EI KÄY. Yhtään naisten vessaa ei tule jäämään, ei ensimmäistäkään. Ja ne tullaan paskomaan yhtä asiallisen huolella kuten miesten paskikset on tähän asti. Samoin käy inva-käymälöiden kanssa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Archaeopteryx

Käväisin keskisessä Ruotsissa äskettäin, ja monessa paikassa vessat oli muutettu molemmille sukupuolille sopiviksi. En nähnyt asiassa ongelmaa, eivätkä naisetkaan tuntuneet valittavan asiaa. Jonoja oli vain siinä paikassa, missä oli yksi vessa käytössä (myös lastenhoitoon).

Isommissa paikoissa miehille voisi olla erillinen kusilaaritila, koska se on kaikista nopein toimenpide, ja säästää siten istuinpaikkoja vaikkapa niille naisille. Toki se olisi patriarkaatin sovinistista alistamista feminiinejä kohtaan, joten ei käy.

siviilitarkkailija

Quote from: pienivalkeapupu on 09.07.2017, 12:54:27
Naistenhuone on naisten puoliyksityinen tila julkisessa tilassa. Miksi se pitäisi luovuttaa hövelisti yhteiseen käyttöön, kysyy kolumnissaan Lontoon-kirjeenvaihtaja Annamari...

MONI KULTTUURI PÄÄLTÄ KAUNIS, SILKKOA SISÄLTÄ.

Sanoman ahdistelu- ja monikulttuurisontaa levittävän julkaisun toimittelija itkemässä itse aikaansaamansa vihervasemmistolaissonnan leviämistä käymäläkulttuuriinsa. Kuinka osuvaa mutta tarkemmin ajateltuna typerää.

Ps se että MINÄ TYKKÄÄN JOSTAIN OMASTA VESSAKULTTUURISTA, ei tarkoita sitä että vaatisin samaa muille. Tätä menoa käymäläkulttuurimme muuttuu pelkäksi reijäksi lattiassa ja sandaalin kuvat sen ympärille. Sitten vihervasemmistolaissontalehtien mukaan ollaan onnen huipulla.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Mehud

Naisten- ja miesten vessat ovat sairasta heteroutta. Me tarvitsemme tervettä kieroutta ja kirkasotsaista perversioita, jotta saavutamme normitilan, jonka hyväksyvät kaikki.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Skeptikko

Quote from: Tabula Rasa on 09.07.2017, 12:57:17

Tämä on taas tätä perinteistä naisten juttua: "mikä on sinun on meidän, mikä on minun, on minun". Sama näkyy todella monessa muussa asiassa, kuten vain naisille olevissa kuntosaleissa joka on olevinaan hyvä juttu toisin kuin vain miehille olevat kuntosalit tai muut vastaavat järjestelyt, sekasaunat ja naisille sitten vielä omat vuorot, lesbonaisten omat illat ja sitten muu aika yhteisesti, työttöjen pärjäämisestä koulussa saa ja pitää olla huolestunut ja heidän auttamisekseen tarvitaan erilaisia toimia, mutta ei vastaavasti missään tapauksessa saa olla huolestunut poikien pärjäämisestä tai suunnata mitään auttamista poikia kohtaan joiden kohdalla kyse on vain omasta viasta, toisin kuin tyttöjen jne.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Mehud

-- naps --

Hienohelmat taas vaatimassa turhuuksia! Tuolla on vapaata ojanpiennarta kilometritolkulla ja riukuja metsät täynnä. Vai, pitää mamselleille olla seinillä eristetyt paskomispaikat. On tämä maailma mennyt persiilleen.

Kohta pitää varmaan olla jotkut vanutulpatkin estämässä kuukautisveren valumista, kuukupeista puhumattakaan. Kyllä ne emännän veriletut ovat maistuneet aiemminkin ja saavat maistua tulevaisuudessakin.

Naisille vessat! Pröystäilyä sanon minä!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Möhömaha

Naistenvessoista pitäisi poistaa peilit.
Näin kiertonopeus (bisneskielessä Inventory Turnover) kasvaisi huimasti. 8)
Offer me money, offer me power, I don't care. I'll say what I want to say, and if the consequence is losing money, so be it -Elon Musk

siviilitarkkailija

Quote from: Mehud on 09.07.2017, 15:59:38
Quote from: siviilitarkkailija on 09.07.2017, 15:41:13
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Squat_toilet

Quote from: Mehud on 09.07.2017, 15:34:31
Naisten- ja miesten vessat ovat sairasta heteroutta. Me tarvitsemme tervettä kieroutta ja kirkasotsaista perversioita, jotta saavutamme normitilan, jonka hyväksyvät kaikki.

anaali-vesi-lattia-käymälät joka puolelle. Käymäläistuin on länsimaisen dekadenssin tuote. Kyykkypaskakäymälä se olla pitää että KAIKILLA on YHTÄ hyvä olla tai oikeastaan yhtä paska olo...

Hienohelmat taas vaatimassa turhuuksia! Tuolla on vapaata ojanpiennarta kilometritolkulla ja riukuja metsät täynnä. Vai, pitää mamselleille olla seinillä eristetyt paskomispaikat. On tämä maailma mennyt persiilleen.

Ei tässä naisten hätä ole suurin ongelma. Sipilän valtiolle myymän paskaputkitehtaan direktiivin mukaiset rahakorvaukset on,  ettei järveen valuisi mummonpissa!  Yhtään pisulia ei ohjata maahan vaan eu direktiivin täyttävään jäteveskombinaattiin. Mitä siitä sitten tulisi jos ihmiset pissaa järveen? Tai metsään? Jäisi miljoonien pvc-urakat saamatta. Ei se käy mitenkään.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Ernst

Quote from: Ari-Lee on 09.07.2017, 15:17:39
Ai ettäkö naisten wc:t pitäisi jättää naisten käyttöön ja vain miesten wc:t muuttaa ties miksi sekakäymälöiksi? EI KÄY. Yhtään naisten vessaa ei tule jäämään, ei ensimmäistäkään. Ja ne tullaan paskomaan yhtä asiallisen huolella kuten miesten paskikset on tähän asti. Samoin käy inva-käymälöiden kanssa.

Minä käytän inva-käymälöitä, kun tilanne sitä vaatii.  Nehän on vain varustettu liikkumista helpottaviksi ja ovat tilavampia kuin tavan paskikset.  Ovat useasti esimerkillisen siistejä, kun oikeita invoja on varsin vähän.

Kerran olin hiukan pahalla päällä aamusta asti. Tarve ylläti ja kipaisin lähimpään paskikseen. Ja eikös ulos tullessani ollut joku kyylä  selostamassa, että invavessat ovat invoja varten eikä ketterästi liikkuvien keskiäkäisten nautinta-aluetta. Esitin hänelle kaksi vaihtoehtoa. Ensimmäinen oli, että pitäköön huolen omista asioistaan. Toinen oli, että haluaako hän tulla vessaan tarkistamaan ulostamisen erityistarpeeni.  Ei halunnut.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Saturnalia

Viime vuosina olen ollut lukevinani lehdistä, että vanhaa suomalaista perinnettä - sekasaunomista - on alettu paheksua ja vältellä.
Nyt sitten nämä vessat menevät päinvastaiseen suuntaan. Sekasaunominen nou, ja yhteisvessat jees? Vai miten?
Lehdistä olen lukenut sellaistakin, että jenkeissä ajatus sekasaunomisesta herättää kuulemma suorastaan järkytyksen.
Tuossa johtavassa sekavessojen maassa. Kyllä nyt perhana saunaan täytyy yhdessä sopia, jos kerran huussiinkin.
Kultuurimarxismin genderpolitiikka on koomista.

Outo olio

"Antakaa meidän pitää edes." Keneltä nyt anellaan? Minäkin haluaisin tietää, mikä taho on yhteiskunnassa ylin vessoista päättävä auktoriteetti.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Morsum

Quote from: Outo olio on 10.07.2017, 10:44:33
"Antakaa meidän pitää edes." Keneltä nyt anellaan? Minäkin haluaisin tietää, mikä taho on yhteiskunnassa ylin vessoista päättävä auktoriteetti.

Veikkaisin tilan omistavaa tahoa, tai ihmisten asunnoissa asunnon vuokraajan henkilökohtaista mielipidettä. Minulla on asunnossani unisex vessa.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/