News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-07-07 Taksikuskia syytetään rasismista, "onneksi on suomalainen kuski"

Started by Ink Visitor, 07.07.2017, 10:58:47

Previous topic - Next topic

jmk

Quote from: Vesa Heimo on 08.07.2017, 08:43:19
Kannattanee tehdä tilaus ruotsin kielellä ja pyytää ruotsia osaava kuski.

Ja näin saadaan äärettömän helposti ratkaistua monikulttuurisuuden aiheuttama ongelma, jota ei alun perinkään olisi tarvinnut luoda.

Jo aikoinaan irvileuat tiesivät, että sosialismi on sellaisten jatkuvien ja yhä lisääntyvien vaikeuksien luomista, jotka on äärettömän helppo voittaa.

Jukka Wallin

Quote from: Hamsteri on 07.07.2017, 13:04:16
Taksi Helsinki on peestä. Soitin sinne ja pyysin, ettei kuski saa olla ongelmarotua. Sanoivat ettei voi valita. Tuli somali.

Hommasin sen jälkeen Uuberin.

Olen ollut parikertaa koiran kanssa liikenteessä taksilla, niin olen pyytänyt keskuksen kautta sellainen kuljettajan joka hyväksyy koiran kyytiin.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Spesialisti

Quote from: Eino P. Keravalta on 08.07.2017, 08:52:31
Täällä Keravalla on aina tullut suomalainen kuljettaja ihan erikseen pyytämättä  :)

Hävettää, kun täällä ei oo sitä kansainvälistä väriä niinqu..  :(

Kovin on joo tunkkaisen ryysyrantalaista taksilla ajelu vielä heti kehäkolmosen ulkopuolella. Keravan aseman taksikoppikin on natsikuskien tummanpuhuva kerhohuone täynnä paksuniskaisia pekkasiitoimia.

Emo

Quote from: Jukka Wallin on 08.07.2017, 09:55:34
Quote from: Hamsteri on 07.07.2017, 13:04:16
Taksi Helsinki on peestä. Soitin sinne ja pyysin, ettei kuski saa olla ongelmarotua. Sanoivat ettei voi valita. Tuli somali.

Hommasin sen jälkeen Uuberin.

Olen ollut parikertaa koiran kanssa liikenteessä taksilla, niin olen pyytänyt keskuksen kautta sellainen kuljettajan joka hyväksyy koiran kyytiin.

Kuskiko saa asetella ehtoja kyydille, mutta maksava asiakas ei? En tule koskaan hyväksymään tätä, eikä pidä kenenkään hyväksyä. Koira-allergia (todettu) on perusteltu syy olla kuljettamatta koiraa, muuten tuli alan vaihto jos taksityöhön ei ählämi pysty.

siviilitarkkailija

Quote from: Uuno on 07.07.2017, 14:33:16
Jos asiakas tilaa meiltä palvelua niin asiakas ei todellakaan päätä kuka meidän asiantuntijoista palvelun hänellä tuottaa. Jos siitä tulee kynnyskysymys, niin asiakas on hyvä ja hankkii palvelunsa muualta. Ei ongelmaa kummallakaan osapuolella.

Ei ongelmaa JOS KYYDINVÄLITYSLIIKETOIMINTA EI OLISI MONOPOLIASEMASSA. Vaan sepäs on.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Malla

Quote from: Jukka Wallin on 08.07.2017, 09:55:34

Samat sanat (koira tuli kyytiin  :)). Allergioiden takia on viisasta ilmoittaa etukäteen.

Kerkko

Elkää hyvät ihmiset käyttäkää takseja. Pari puhelinsoittoa kavereille ja kuski löytyy. Sille samat rahat käteen ja hyvin menee. Olen kohta 50 v. enkä ole koskaan soittanut taksia. Muutamia kertoja ottanut toki tolpalta, jossa näkee kuka ajaa.

Mehud

Itse käytän ulkomaalaisia taksikuskeja vain ulkomailla, koska parempia ei siellä ole saatavilla. Suomalainen taksikuski on luotettavuudeltaan kuin Suomalainen kätilö. Suomalainen taksi on myös kuin luotettava rippituoli. Voit avautua eikä tietosi leviä, voit purnata yhteiskunnallisesta tilanteesta ja saat ymmärrystä, koska Suomalainen taksikuski on yhtä piesty yhteiskunnan taholta kuin sinäkin. Voit sammua takapenkillä ja rahat, sekä koskemattomuutesi on tallella, kun auto kaartaa pihaasi.

Suomalainen taksikuski on osa hallituksen ongelmaa, kuten sinäkin ja siksi aina luotettava!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Essi

Olisikohan se rasismia jos taksit liimaisivat vaikka sivuikkunaan Suomen lipun merkiksi isänmaallisesta kyydistä   :D

Emo

Quote from: Essi on 08.07.2017, 13:48:00
Olisikohan se rasismia jos taksit liimaisivat vaikka sivuikkunaan Suomen lipun merkiksi isänmaallisesta kyydistä   :D

Riippuu ihan mitä lipulla tarkoitetaan. Jos tarkoitetaan "isänmaallista, kansallismielistä kyytiä", lippu on rasismia, mutta jos neekeri liimaa taksiinsa Suomen lipun, se on pelkästään YK:n paheksumaa kulttuurin omimista.

Näin eilen pikimustan neekerimiehen sinivalkoisessa Suomi -paidassa, ja se näytti todella pahalta, kulttuurimme oli törkeimmällä tavalla omittu, riistetty, varastettu ja raiskattu.
Se enää olisi puuttunut, että mies olisi samalla mutustanut karjalanpiirakkaa.

akez

Quote from: Fiftari on 07.07.2017, 18:31:29
Vihreä kannanotto, lukeminen omalla vastuulla:
QuoteSuomalainen työntekijä ei ole ulkomaalaista parempi

(...)
Tarvitsisimme vuosittain useita tuhansia työntekijöitä lisää, jotta voisimme säilyttää edes nykyisen tilanteen. Siksi työperäisen maahanmuuton edistäminen on mainio ratkaisu väestön vanhenemisesta johtuvien haasteiden voittamiseen. ...
Olli-Pekka Paasivirta Puheenvuorossa(Usari)

Ihan mielenkiintoista, mutta kun tutkimukset eivät tue alkuunkaan tuollaista väitettä. Ne päinvastoin indikoivat jotakin aivan muuta.

QuoteKaikissa maissa tehdyissä tutkimuksista tulee esiin tietty samankaltaisuus. Kun tutkimuksen kohteena ovat puhtaasti kvantitatiiviset tekijät, jotka vaikuttavat demografisiin epätasapainotiloihin, tai kun mukaan liitetään myös työllisyysaste, tai kun tutkitaan vielä mutkikkaampien mallien avulla maahanmuuton vaikutuksia julkiseen talouteen, niin maahanmuutolla ei näytetä voitavan vastata ikääntymiseen ja sen taloudellisiin seurauksiin.

Tutkimuksia maahanmuuton vaikutuksesta julkiseen talouteen
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Emo

Quote from: akez on 08.07.2017, 14:55:32
niin maahanmuutolla ei näytetä voitavan vastata ikääntymiseen ja sen taloudellisiin seurauksiin.

On täysin seinähullua kuvitella, että sallimalla kymmenien ja satojen tuhansin laittomien sossuelättien maahantulo, saataisiin jotain myönteistä vaikutusta ikääntymiseen ja sen seurauksiin.

Ok, vanhukset eivät enää ole työelämässä ja he kuluttavat paljon mm. terveydenhuoltopalveluita. Se on ok, siksi he ovat maksaneet veroja aikoinaan.

Mutta sitten maahan päästetään 35 000 noin 20-45 - vuotiasta miestä, ketkä eivät osaa suomea, heillä ei ole mitään hyödyllistä koulutusta, he eivät halua tehdä töitä eikä heille olisi töitä tarjotakaan, heitä joudutaan kalliilla elättämään, ja hekin sairastavat ja vanhenevat.

Miten tällaisen porukan Suomeen päästämisellä kukaan voi kuvitella saatavan jotain hyötyä, millä voitaisiin kompensoida kantaväestön vanhenemisen aiheuttamia kustannuksia?
Matut tulevat monin verroin kalliimmiksi, kuin omat vanhuksemme, koska matut pitää elättää ja hoitaa koko elämänsä ajan, eivätkä he maksa veroja! Miten maailman ylikansoituksen syöttäminen suomalaisten verorahoilla vähentää kantaväestön ikääntymisen aiheuttamia kuluja?

Jos muutama matu suhaa taksia, niin vastaava määrä kantasuomalaisia on työttöminä.
Matuista on pelkkää monimuotoista haittaa!!

Kari Kinnunen

Quote from: Emo on 08.07.2017, 15:09:32

Juu juu mutta koska ihmisoikeudet, humanismi ja kansaiväliset sopimukset.

Se mikä minua tässä mokutuksessa närästää paljon, on se, että ihmisille syötetään mokutusta jotenkin taloudellisena hyötynä. Sanoisivat reilusti, että kyseessä on puhtaasti naivi halu olla niin ...keleen hyvä ihminen.

Kyllä noi päättäjätkin tietävät ja ymmärtävät, että mokutus aivan ....tana kallis harrastus. Mutta auttaa pitää ja kehitysmaalaisia elättää sekä raiskauksia ymmärtää koska muuten hitler.

Koko eurooppa potee vieläkin holokaustin krapulaa, siitä koko mokutus johtuu.

Histon

Tuollainen tarra tuskin edistää nuivaa asiaa. Tarpeeton provo. Maassa laillisesti olevia ja työskenteleviä on sitäpaitsi turha nuivia vaan energia on suunnattava politiikan muuttamiseen. Toisaalta ymmärrän kiireellisten kyytien kohdalla kielitaitoon ja paikallistuntemukseen liittyvät riskiarviot.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Kari Kinnunen

Quote from: Histon on 08.07.2017, 16:06:51
Maassa laillisesti olevia ja työskenteleviä on sitäpaitsi turha nuivia vaan energia on suunnattava politiikan muuttamiseen.

Kylläpä minä ainakin nuivin. Olen sikäli bönde, että kun vastentahtoisesti joudun vierailemaan Helsingissä, niin oletan ja haluan, että taksi osaa kuljettaa minut haluamaani paikkaan. Ei ole minun asia olla oppaana taksille vaan taksin pitää osata olla opaana minulle.

Mehud

Minulle riittää huonoinkin mahdollinen Suomalainen taksikuski, koska huonoimmillaankin hän tekee minimin, eli vie minut kohteeseen ja rahastaa oikein. Paras Suomalainen taksikuski ei hänestä paljoa eroa. Hyvin tasalaatuista ainesta.

Minulle ei kelpaa paraskaan ulkomaalainen taksikuski, koska odotan heiltä samaa tasalaatuisuutta. Se mahdollisuuskin, että taksikuski pyytää mongertaen minua näppäilemään osoitteeni navigaattoriin on jo ajatuksena pois suljettu. Epämiellyttävän hajun mahdollisuus pitää minut pois heidän asiakaspiiristään.

Minulle taksimatka, olkoonkin syynä mikä tahansa, on juhlallinen hetki taivaltaa pieni pätkä elämää tuntemattoman, samat arvot jakavan henkilön kanssa. En riskeeraa niitä ainutlaatuisia hetkiä mistään syystä.

Suomalaisen taksikuskin mykkä niskakin on parempaa matkaseuraa, kuin taustapeilistä mulkoilevat verestävät silmät. Olen maksaja, asiakas, taksi-instituution ylläpitäjä, joten vaadin parasta laatua matkoihini.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

talipallo

^
+ Taksimatka ilman yllätysrikastusta on aina bonusta. 

Tarvitsen ehkä kerran 1-2 vuodessa yksin kännikyydin yöaikaan, haluaisin uskaltaa tilata taksin ja päästä kotiin turvallisesti.  Kännikyytiin joudun turvautumaan ehkä kahdessa tapauksessa, toisesta sijainnista lähtiessä voin kävellä tolpalle ja valita kuskin itse, jos suostun tarvittaessa odottelemaan.  Toisessa tapauksessa täytyy soittaa taksi Espoossa. 

Viime kerrasta onkin pitkä aika.  Täytynee tehdä tarkat suunnitelmat tulevia tilanteita varten.  Tai mikäs se vaginalukko onkaan, sellainen rautainen?  Sana hukassa, mutta tiedätte.  Ehkä sellainen olisi hyvä. 

Mika

Kohta ei varmaan enää saa kehottaa ostamaan suomalaisia tuotteitakaan, koska se on samalla kehotus syrjiä ulkomaalaista työtä.  Olisi mielenkiintoista nähdä, miten tuohon suhtauduttaisiin, jos joku muuttaisi mainoksen muotoon "Suosi kotimaista työtä. Valitse suomalainen taksinkuljettaja".
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Maastamuuttaja

Miten olisi "Suosi kotimaista". Kun se kielletään, voitaisiin siirtyä hieman kryptisempiin ilmaisuihin, kuten "Nummisuutarit", "1939", "Perusautoilija" jne. Sen jälkeen kun nämä on kielletty, siirrytään määritelmiin kuten "suvaitsevainen kuljetus", "Haaviston haavi", "Tasa-arvoinen valinta" jne. Siinä vaiheessa valistunut asiakas osaa tehdä mieluisan valinnan, toki lyhyehkön siirtymävaiheen jälkeen.

Takuuvarma konsepti tämä ei kuitenkaan ole. On mahdollista, että "vihatarrojen liimailuun syyllistyneitä" taksiautoilijoita ryhdytään pidättämään massoittain väkivaltatuomionkin saaneen pormestarin mahtikäskyllä. Siinä tapauksessa kiireiset henkilöt joutuvat turvautumaan lähes ammattitaitoisiin palveluihin.

Eino P. Keravalta

Quote from: talipallo on 07.07.2017, 18:14:09

Jos siis pyydän suomenkielisen kuskin, niin millä tavoin välittäjä laittaa tilauksen eteenpäin?
"Mannerheimintielle suomenkielinen kuski"?!  Ja jos kuitenkin "suomea tulee toki osata", kuten minulle kuitattiin, niin miten erotetaan tilausta välitettäessä suomenkielinen ja "suomen kieltä osaava"?

Suomen kieltä osaava ja suomen kielen osaava eivät ole sama asia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mika

QuoteNäin eilen pikimustan neekerimiehen sinivalkoisessa Suomi -paidassa, ja se näytti todella pahalta, kulttuurimme oli törkeimmällä tavalla omittu, riistetty, varastettu ja raiskattu.

Tuollainen näkemys edustaa jo pesunkestävää rasismia. Tietämättä tarkemmin Suomi-paitaa käyttävän miehen taustoja, on mahdoton sanoa, kuinka suomalainen hän sisimmässään on. Ainakaan hänellä ei tunnu olevan mitään Suomea ja suomalaisuutta vastaan.  Mikä on jo itsessään positiivinen juttu.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

guest11919

@talipallo
Tilaa taksisi aina tekstiviestipalvelulla. Ulkomaalaiset kuskit näkevät tekstiviestit yhtä lailla, mutta harvemmin kuittaavat niitä. Näin [rasistisesti] minua neuvoi eräs suomalainen kuski.

Tosin, täytyy sanoa, kaksi huonointa suomalaista kuskia ovat olleet huonompia kuin parhaat ulkomaalaiset. Ei todellakaan aina tasalaatua.

Huonoimmat ulkomaalaiset niin huonoja, että...huh.

Jonosta _saa_ valita haluamansa auton, mutta se vaatii kylmiä hermoja. Olen tööttäysten saattelemana kävellyt tyynesti parin ensimmäisen ohi ja äärimmäisen tylysti tiuskivalle kuljettajalle sanonut, että minä _valitsen_ nyt tämän auton. Käytös muuttui sitten normaaliksi asiakaspalveluksi.

snap

Helsingissä voi Taksi Helsingiltä tilata ns. "laatutaksin" (kuljettajan LA-attribuutti). Tämä ei takaa kuljettajan kantasuomalaisuutta, mutta takaa sen, että pahimmat perseilijät eivät saa tilausta. Käytännössä tämä kuitenkin lisää todennäköisyyttä sille, että keikan hoitaa kantasuomalainen kuljettaja. Sivulta https://taksihelsinki.fi/laatu/ löytyy seuraava tieto:

QuoteTaksi Helsinki ohjaa kaikki erikoistilaukset, kuten esimerkiksi ennakkotilaukset, tekstiviestitilaukset sekä Taksi Helsinki –sovelluksella tehdyt tilaukset ensisijaisesti laatukuljettajilleen. Myös Kelan korvaamat taksikyydit edellyttävät kuljettajalta laatustatusta. Suoraan Helsingin taksikeskuksesta taksia tilaavat asiakkaat voivat aina halutessaan pyytää erikseen laatutaksia.

Taksi Helsingin järjestelmässä on kuljettajilla myös SF-attribuutti, joka ilmaisee, että kuljettaja on Suomen kansalainen. Sellaista kuljettajaa ei voi suoraan pyytää, mutta jos keskukselle ilmoittaa, että kyydin kohde on Santahamina, välittyy tilaus kuljettajalle, jolla on SF-attribuutti. Kuljettajalle sillä ei ole merkitystä, vaikka määränpää olisi loppujen lopuksi joku muu.

Aiemmin oli puhe L1-attribuutista. Se lienee Lähitaksin, eli Espoo+Vantaa+Kirkkonummi+jne -alueen kuljettajilla käytössä. En tiedä siitä sen enempää.

Lalli IsoTalo

Tapahtui aiemmin, kun musta kuski yritti raiskata ystäväni tytärtä, ei onneksi onnistunut:

Quote from: Lalli IsoTalo on 06.08.2015, 11:25:35
Lähetin meilin Helsingin taksikeskukseen kysyen onko mahdollista tilata n-vapaa kotiinkuljetus? Ei ole. Voit tilata autotyypin, mutta et kuljettajatyyppiä. Tolpalla tosin saa olla rasisti, ts. liverasismi on sallittua, tilausrasimi ei.

---

Tässä kirjeenvaihtoa, josta jätin pois FB-linkin ja kuvauksen tapahtumista.

---

KYSYMYS
"Miksi otatte raiskaajia kuskeiksi? Voinko pyytää valkoisen kuskin?"

VASTAUS

Hei,

Suomessa poliisi tarkistaa ammattiajoluvan hakijan rikosrekisterin ja myös myöntää luvan. Taksikeskuksen kautta ette voi tilata ihonvärin perusteella kuljettajaa, siitä syystä että keskus syyllistyy lain mukaan syrjintään näin toimiessaan. Taksiasemalta voitte vapaasti valita mieleisenne auton/kuljettajan.

Ystävällisin terveisin

Helsingin Taksi-Data Oy

X  Taksitarkastaja
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lasse

Quote from: Lalli IsoTalo on 11.07.2017, 07:22:07
Taksikeskuksen kautta ette voi tilata ihonvärin perusteella kuljettajaa, siitä syystä että keskus syyllistyy lain mukaan syrjintään näin toimiessaan. Taksiasemalta voitte vapaasti valita mieleisenne auton/kuljettajan.

Ystävällisin terveisin
Helsingin Taksi-Data Oy

Sine kerto suhari nimi, mine vasta, joko kelpa tai ei?

Aziz Mohammed? Ei.
Mohamed Azeed? Ei.
Jarmo Möttönen. KULLÄ!!!

Ole rassismus?
NOVUS ORDO HOMMARUM

internetsi

Vaikka tämä causti onkin taas saanut liian isot mittasuhteet, niin on tässä jotakin itua. Kyseessä kun on hyvin yleisammatillinen ala, eikä mikään erikoistuotteen kauppaaminen. Tällä tarkoitan sitä, että monissa asioissa tuon etnisyyden takana on erikoisaloilla hyvinkin positiivinen leima. Esimerkiksi mattoja voi myydä kuka vaan, mutta jos haluaa laadukkaan itämaisen maton, niin kannattaa etsiä kauppias joka on tataari. "Onneksi on tataari mattokauppiaana" teksti olisi hyvä mainos. Se on sitten jokaisen etnisen ryhmän itse omalla käytöksellään osoitettava, että mitä heistä ajatellaan ja että kääntyykö etnisyyden korostaminen positiiviseksi vai negatiiviseksi missäkin yhteydessä. Israelilaisen Krav Maga-kouluttajan kannattaa mainostaa olevansa israelilainen, mutta internet-mainostoimiston ei kannata paljoa hehkuttaa, että kaikki sähköpostimainoksien laatijat ovat nigerialaisia. Joka ryhmän omat teot ratkaisee sen, mitä heistä ajatellaan ja se on suuressa määrin valinta. Tässä tapauksessa tämä johtuu siitä, että keharimaiden suharit ovat pilanneet omalla toiminnallaan oman maineensa, joten nyt näihin kuulumattomat taksikuskit sitten käyttävät markkinoidessaan tätä hyödyksi.
Lohjan persut

guest8096

Tuo teipin teksti taitaa viitata vanhaan mainokseen "Onneksi on suomalainen taksi" ajalta, jolloin rasismia ei vielä ollut keksittykään. Siinä ulkomaalainen taksikuski esitettiin sellaisena joka jätti asiakkaan vaatteet oven väliin ja oli muutenkin epäluotettava.

HDRisto

"Onneksi on suomalainen kuski" kertoo eri tarinaa kuin lisättynä pilkulla "Onneksi on, suomalainen kuski".
Ensimmäinen on jotenkin uhkaavan oloinen ja jälkimmäinen kuin jäätelömainos. Pienestä on kiinni,  pilkusta.

Pullervo

Niin. Yhdenlaiset tarrat eivät käy, mutta toisenlaiset tarrat kävisivät. Esim. sellainen puolen tuulilasin kokoinen "syrjinnästä vapaa alue". Eräs toinen taksifirma on jo ehtinyt julistaa, että heidän taksinsa ovat "syrjinnästä vapaita aluieita", josta kuva ohessa. Hurskastelu huipussaan. Jos joku uskonnollinen ryhmä ja myötäjuoksijansa alkaisivat vaatia, niin kai tuo taksifirma hankkisi itselleen HALAL-sertifikaatinkin takseilleen...

Quote from: Anna Miettinen@TwitterVoisitteko @taksihelsinki pyytää ei-rasistisia kuskeja laittamaan tuulilaasiin esim. tarran #eivihapuheelle? Tahtoisin ajaa sellaisilla takseilla. Asiakkaana olen lopen kyllästynyt pääkaupunkiseudun rasistikuskeihin.

[tweet]958075795553030151[/tweet]

Kaarin M

Minä ainakin haluaisin kunnon rasistikuskin! Voisimme sitten yhdessä suu vaahdossa rasistoida koko taksi matkan kilpaa. Sujuisi matkanteko kummallekin joutuisasti ja miellyttävästi kun kävisimme maahanmuuttopolitiikan perusteellisesti läpi yhdessä!
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa