News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: JT on 12.06.2019, 19:12:28

Eniten huolestuttaa hallusinaatioista kärsivä koulupudokas Tiina Elovaara.
Miten hänen nyt käy?

Jaan huolesi. Minusta Tiina pitäisi ohjata kuntouttavaan työtoimintaan. Hän voisi vapaa-ajallaan (sitä on paljon) pelata koripalloa puulaakisarjoissa ja tehdä vaikka lapsen.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Golimar

Minusta tuo kuvassa oleva iskulause on selkeälinjainen, iskevä ja kova ja jopa brutaali, toivottavasti mahdollisimman moni uuvatti näkee tuon kuvan.

antero

Quote from: Lahti-Saloranta on 12.06.2019, 19:04:33
Quote from: antero on 12.06.2019, 14:35:31
Älä aliarvio kusettajan taitoja, äläkä myöskään vaalikarjan tyhmyyttä.
En pitäisi mitenkään yllättävänä, että Soini pääsisi heittämällä läpi.
Ei Soini asetu edes ehdolle. Vaikka tulisikin valituksi niin todennäköisesti muita uuvatteja ei pääsisi läpi. Ei Soinille liikene enää varapuheenjohtajan pestejä vaikka sinne valtuustoon saisi pari kolme uuvattia. Olisihan se melkoinen nöyryytys jos entinen ministeri ja jytkyjen aikainen puheenjohtaja istuisi valtuustossa yhden miehen ryhmänä.
Ei kannata aliarvioida Soinin luonteen tiettyjä piirteitä. Ne ovat tähänkin asti vieneet koko Soinia kuin pässiä narussa. Miten muutenkaan Soini olisi päätynyt nykyiseen tilaansa?
En pitäisi mitenkään yllättävänä, että Soini olisi täysi pässi jatkossakin.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

junakohtaus

Sitten kun Tiina kyllästyy puoluelarppiin, hän voi aina keskittyä opintoihin. Tuotantotalouden dippainssi Otaniemestä on erittäin kova paperi ja sen kanssa luulisi jotain hommantynkää jostain löytyvän.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

justustr

Quote from: M.K on 12.06.2019, 17:30:19
Tämä ei varmaan täällä vielä ole ollutkaan, joten kerrottakoon että ex-uuvattiministeri Pirkko Mattila kokeilee siipiään alle tuhannen ihmisen asukkaan Pelkosenniemen kunnanjohtajakilvassa. Vissiin on mielekkäät työpaikat vähissä eduskunnasta pudonneille, samaa paikkaa hakee myös kepun Eeva-Maria Maijala.

Hohohoo, kumpikohan on kisassa vahvemmilla, uuvatti vai kepuli? Mattila häviää kisan 100-0. Veikkaan että hän on ainoa hakija jota ei kannata kukaan ;D

Tiedossa taas yksi nöyryytys lisää uuvattien sysimustaan listaan.

IDA

Quote from: junakohtaus on 12.06.2019, 20:42:28
Sitten kun Tiina kyllästyy puoluelarppiin, hän voi aina keskittyä opintoihin. Tuotantotalouden dippainssi Otaniemestä on erittäin kova paperi ja sen kanssa luulisi jotain hommantynkää jostain löytyvän.

Vaikka tuotantotalous ei mitään sähkötekniikkaa olekaan, niin Tiina Elovaaralle kuitenkin useamman vuoden rasti tuo.
qui non est mecum adversum me est

VMJ

Nyt meni Tiinat sekaisin ;D
Homma ^^!!

justustr

Quote from: IDA on 12.06.2019, 22:06:33

Vaikka tuotantotalous ei mitään sähkötekniikkaa olekaan, niin Tiina Elovaaralle kuitenkin useamman vuoden rasti tuo.

Taisi junakohtaus tarkoittaa sitä toista Tiinaa eli Ahvaa

risto

Quote from: justustr on 12.06.2019, 22:08:39

Taisi junakohtaus tarkoittaa sitä toista Tiinaa eli Ahvaa

Jep. Toinen Tiina opiskelee lipastolla eli yliopistolla, ja taisi jotain heittää twitterissä, että josko sitä vihdoin saisi gradun tehtyä. Kannatan lämpimästi.

Nuoria naisia molemmat ja elämää edessä. Toivottavasti oppivat tekemistään virheistä jotain.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Shemeikka

Rasismista vapaan Sinisten tulevaisuuden Espoon varavaltuutettu Seppo Huhta on tuomittu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Tosin Seppo on tehnyt tekosensa jo 2016, siis ennen Sinttejä ja Tiina Ahva kieltää Seppo Huhdan olevan Sinisten puolueen jäsen.

QuoteEntinen uutisankkuri ja Espoon kaupunginvaltuuston varajäsen Seppo Huhta on tuomittu kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Oikeuden mukaan Huhta kirjoitteli Facebookiin muslimeja ja somaleja kansanryhmänä panettelevia ja solvaavia kirjoituksia.

QuoteSeppo Huhta edustaa Sinistä tulevaisuutta (ST) varavaltuutettuna. Sinisen tulevaisuuden vt. puheenjohtaja Tiina Ahva kuitenkin kiisti toukokuussa Seppo Huhdan olevan puolueen jäsen.

https://yle.fi/uutiset/3-10829705
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

junakohtaus

Kas vain. Tosiaan meni Tiinat sekaisin. Elovaara on sen verran tarpeeton kappale maailmankaikkeudessa, etten muistanut koko henkilöä ollenkaan. Tuli jostain ja menee jonnekin, puff.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Golimar

QuoteEduskunnasta pudonnut Ari Jalonen sanoo nyt suoraan, miksi lähti perussuomalaisista: "Minä en ole rasisti"
Ari Jalonen nousi aikanaan eduskuntaan vastustamalla EU:n tukipaketteja. Hallitusvastuu söi äänistä noin 90 prosenttia.

Melkein päivälleen kaksi vuotta sitten hän antoi samassa paikassa haastattelua. Silloin oli revanssihenkeä.

Jalonen oli muutamia päiviä aikaisemmin eronnut perussuomalaisista 20 muun kansanedustajan kanssa ja perustanut Uusi vaihtoehto -eduskuntaryhmän, joka rekisteröitiin myöhemmin Sininen tulevaisuus -puolueeksi.

Takana oli repivä puoluekokous, jossa Jussi Halla-aho voitti puheenjohtajakisassa vanhan puoluejohdon suosikin Sampo Terhon.

Jalonen uskoi, että vielä tulee aika maksaa kalavelat.

–  Ei se revanssihenki ole mihinkään ole kadonnut. En tekisi mitään toisin ja olen tyytyväinen valintoihini. Kun ihminen tekee ratkaisunsa oikein perustein ja arvoin, niin silloin ei tarvitse murehtia yhtään mistään, Jalonen sanoo nyt kaksi vuotta myöhemmin.

Sinä aikana hän ja kaikki muutkin siniset ovat joko pudonneet tai luopuneet eduskunnasta. Hänen oma äänisaaliinsa suli huhtikuussa 612 ääneen, kun neljä vuotta sitten tulos oli 5 753 ääntä.

– Mulla ei ollut kuin kaksi hyvää vaihtoehtoa: päästä eduskuntaan tai paluu unelma-ammattiin palolaitokselle.

Jalonen itse arveli ennen vaaleja, että siniset saisivat läpi 5 -10 kansanedustajaa.

– Olin siitä ihan varma. Palaute oli loppuun asti ihan hyvää. Mutta meidän viesti hukkui mustamaalaamisen alle ja pesti oli lopulta mahdoton hoitaa.

Viikko sitten lauantaina Jalonen oli ehdolla sinisten puheenjohtajaksi Espoon puoluekokouksessa. Hän tuli valituksi kolmanneksi varalle.

–  Siniset ei ole mihinkään katoamassa. Mä olen luonteeltani sellainen, että olen mieluusti taka-alalla, mutta kun tarvitaan henkilöä astumaan esiin tiukassa paikassa, niin minä herkästi astun.

Kysyttäessä, kannattiko perussuomalaisista lähtö sittenkään, Jalonen vastaa terävästi.

– Minä en ole rasisti. Minä en ole siellä.

Onko perussuomalaiset nähdäksesi rasistinen liike?

– Jos eduskunnan istumajärjestys muutettiin europarlamenttia mukailevaksi ja he istuvat siellä äärioikeistolaisessa, Venäjä-mielisessä ryhmässä, niin siitä on hyvin helppo tehdä johtopäätökset, vaikka kansahan sitä ei tiedä.

Musertavasta tuloksesta huolimatta Jalonen uskoo, että siniselle puolueelle löytyy silti tilausta.

– Sininen tulevaisuus on pienen ihmisen puolustaja. Se ei ole kadonnut mihinkään. Linja on pysynyt smp:n ajoilta saakka.

Miksi se viesti ei sitten kelvannut kansalle vaaleissa?

–  Se on mielenkiintoinen kysymys. Lokakampanja, mikä meidän päälle tehtiin, peitti sen hyvän viestin, mitä olemme tehneet.

Jalosen mukaan juuri siniset onnistuivat Juha Sipilän (kesk.) hallituksessa muuttamaan linjaa tavallisen ihmisen kannalta paremmaksi. Sisältöjä hän ei sen tarkemmin suostu avaamaan.

–  Me olemme puolue, joka pystyy vaikuttamaan Suomen linjaan. Tosin nyt ei olla eduskunnassa, mutta kenties olemme seuraavassa.

– Jos meitä olisi äänestetty, niin tällä maalla voisi olla maahanmuuttokriittinen hallitus, kuten edellinenkin oli. Nyt kun nämä tämän tahon äänestäjät menivät sellaisen puolueen taakse, jolla ei ole vaikutusvaltaa, niin käytännössä he saivat liberaalin maahanmuuttopolitiikan..................

– Protestiäänet menevät usein sille, joka pitää kovinta meteliä. En tiedä pidinkö kovinta meteliä. Ehkä silloin oli vaan tilaus. Mielestäni olen kuitenkin aina ollut asiapoliitikko, enkä räyhääjä.

– Vanhojen puolueiden linjoihin ollaan edelleen kyllästytty. Eli lehmänkauppoja en haluta. Ihmisillä on edelleen halu äänestää sellaisia, jotka tekevät uusia käytäntöjä politiikkaan, mutta se ei voi olla itkupotkuraivari.

Hänen mukaansa viime kauden sote-vääntö valinnanvapauksineen ja maakuntineen ei ollut osto- ja myyntiliikettä.

– Niin sanotuksi lehmänkaupaksi kutsuttu kokonaisuus, niin sillä ei ole muuta lehmänkauppaa kuin perustuslain kanssa. Maakuntahallinto perustui tähän............

Krista Kiuru ja muu punavihreä oppositio sai viime kaudelta sinisiltä haukkunsa osakseen. Porissa puolueen ainoa valtuutettu Jalonen on seurannut kiltisti demarijohtoa. Hän ei näe asiassa ristiriitaa.

–  Asian mukaan tehdään yhteistyötä. Yksi valtuutettu ei saa Porissakaan kauheasti aikaiseksi, mutta olemme saaneet korjauksia hyvällä yhteistyöllä.

Punavihreässä komennossa Porin talous on sakannut ja siitä Jalonenkin sanoo olevansa huolissaan. Lisäksi hän on sitä mieltä, että Antti Rinteen (sd.) hallitus syö nyt lasten lautaselta.......................

– Mikä tässä tilanteessa on kaikkein parasta, niin nyt on aikaa olla perheen kanssa, Jalonen sanoo.

https://www.satakunnankansa.fi/a/5ca57325-2137-4804-91b8-c64ac18c26e6

Beef Supreme

Ai siitäkö tuolileikissä olkin kysymys  :roll:

Tämä on sinisten sisältö ja perintö: persujen solvaaminen ja panetteleminen.

Lasse

Täysin riippumatta kummastakaan Tiinasta, ei Suomessa taida olla kovinkaan paljon tuotantotaloutta jäljellä tämän vaalikauden päättyessä.
NOVUS ORDO HOMMARUM

IDA

Quote from: Beef Supreme on 15.06.2019, 17:34:06
Ai siitäkö tuolileikissä olkin kysymys  :roll:

Tämä on sinisten sisältö ja perintö: persujen solvaaminen ja panetteleminen.

Jep. Jalosen kannattaisi muistaa, että persujen jäsenet ja äänestäjät eivät ole vaihtuneet miksikään siitä, kun Jalonen itse oli puolueessa ja sai jopa äänestäjiltä ääniä. Mikäli Jalosen äänestäjät ovat olleet rasisteja, niin se on sitten Porin sisäinen ongelma ollut ja hyvä, että siitä päästiin niin kätevästi eroon. Täälläpäin ei ainakaan ole rasisteja.

Jos Jalonen laitettaisiin Porin valtuustossa istumaan äärioikealle muiden puolueiden yhteisellä sopimuksella hänestä omien sanojensa mukaan tulisi sillä hetkellä rasisti.

antero

Jalonen blaa blaa blaaa.
Hassua että noilla kaikilla valehtelevilla papukaijoilla on täysin samat repliikit joka kerta joka haastattelussa.
Ihan sama ketä on haastateltu, ja milloin, niin aivan samat valheelliset repliikit samoista aiheista samalla tavalla.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

P

Quote from: antero on 15.06.2019, 18:43:32
Jalonen blaa blaa blaaa.
Hassua että noilla kaikilla valehtelevilla papukaijoilla on täysin samat repliikit joka kerta joka haastattelussa.
Ihan sama ketä on haastateltu, ja milloin, niin aivan samat valheelliset repliikit samoista aiheista samalla tavalla.

Koordinoitua, kuten se "poliittinen kotini paloi" stoori.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Samuel Kielosto

QuoteEn tekisi mitään toisin ja olen tyytyväinen valintoihini. Kun ihminen tekee ratkaisunsa oikein perustein ja arvoin, niin silloin ei tarvitse murehtia yhtään mistään, Jalonen sanoo nyt kaksi vuotta myöhemmin.

Paitsi jos "kasvaa ihmisenä", niin aikaisempien arvojen mukainen toiminta voi jälkeenpäin tuntua murheelliselta.

Jalonen itse arveli ennen vaaleja, että siniset saisivat läpi 5 -10 kansanedustajaa.
– Olin siitä ihan varma.

Sinisen kuplan sisältä katsoen tilanne siis näytti tuolta. Ihan taviskansalaisetkin osuivat vaaliveikkauksissaan lähemmäs Sinisten todellista vaalitulosta.
Nuivuus on rikkaus.

ISO

Mihin nuo uuvatit perustivat harhaisen arvionsa viime vaaleissa.

Gallupit lupas prosentin kannatusta, mikä sitten toteutuikin.Saa olla todella vahva usko, jos ei pidä galluppeja edes suuntaa-antavina.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Golimar

Quote...............Aktiivimallissa on ex-työministerin mukaan valuvika.

Työministerinä viime hallituskaudella toimineen Jari Lindströmin (sin.) mukaan työttömiä on kannustettava ja patistettava töihin tarvittaessa epämieluisillakin keinoilla.

– En ole mikään demari tai hyysäyksen ystävä, Lindström kertoo Helsingin Sanomille.

Entinen työministeri antoi kasvonsa aktiivimallille, jonka mukaan työttömän on osoitettava aktiivisuutta tai muuten hänen työttömyysturvaansa alennetaan.  Lindström oli hallituksessa yksi mallin harvoista näkyvistä puolustajista...................

Nyt jälkikäteen Lindström arvostelee aktiivimallia.

– Minä sanoin heti esityksen nähtyäni, ettei aktiivimallista voi tulla sellaista, että työtön yrittää saada töitä mutta häntä rangaistaan silti. Ministeriurani suurin virhe oli se, että päästin mallin läpi tämän valuvian kanssa.......................

https://www.verkkouutiset.fi/jari-lindstrom-hslle-tyottomia-myos-patistettava-toihin/

Quote"Tässä ovat hommat loppumassa", sanoi entinen työministeri Jari Lindström te-toimiston virkailijalle ja ilmoittautui työttömäksi
Työnsä menettänyt paperimies nousi alle vuosikymmenessä työministeriksi päättämään työttömien asioista. HS seurasi Jari Lindströmin viimeisiä päiviä ministerinä ja ensimmäisiä päiviä työttömänä työnhakijana.

Toukokuun 9. päivä: Työ- ja elinkeinoministeriö Kevätaurinko paistaa Helsingin Aleksanterinkadulla huoneeseen, joka kuuluu yhdelle Suomen vaikutusvaltaisimmista henkilöistä. Sitä ei välttämättä heti arvaisi Jari Lindströmistä, joka on sonnustautunut tavanomaiseen kauluspaitaan ja farkkuihin.
.......................

Loput maksumuurin takana.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006144126.html

Unlucky

Pihvihän kävi taannoin petoksensa jälkeen tekemässä lyhyen känniavautumisen täällä Hommalla vain luikkiakseen nopeasti karkuun, jos muistan oikein.

Uituttaa edelleen että olen häntä aikoinaan kehunut ja mainostanut.

antero

Quote from: Unlucky on 16.06.2019, 12:07:33
Pihvihän kävi taannoin petoksensa jälkeen tekemässä lyhyen känniavautumisen täällä Hommalla vain luikkiakseen nopeasti karkuun, jos muistan oikein.

Uituttaa edelleen että olen häntä aikoinaan kehunut ja mainostanut.
Eksyin lukemaan Pihvin avautumisen 14.6.2017 persujen "valtaamisesta":
http://jarilindstrom.puheenvuoro.uusisuomi.fi/238609-jaahyvaiset-perussuomalaiselle-puolueelle

Pihville mietittävää eduskuntavaalien äänimääristä:

Timo Soinin
2007 Perussuomalaiset 112 256

Jussi Halla-aho ehdokkaana
2011 Perussuomalaiset 560 075

Jussi Halla-aho meppinä
2015 Perussuomalaiset 524 054

Jussi Halla-ahon
2019 Perussuomalaiset 538 805

Tuosta kun nopeasti laskee, niin puoluekokouksen aikaan persuista Soinilaisia (oli) 100 000 eli vain 20%, ja Halla-aholaisia 400 000 eli 80%.

Edit:
Ja se mitä pihvi ei itse vieläkään tajua/ muistutuksena hänen omat äänimääränsä:
Soinilaisena persuna:
2007: 920 ääntä (Kymen vaalipiiri, ei valittu)

Maahanmuuttokriittisten/ Jussi halla-ahon aikana:
2011: 5 450 ääntä (Kymen vaalipiiri, valittiin)
2015: 9 966 ääntä (Kaakkois-Suomen vaalipiiri, valittiin)

Soinilaisena Uuvattina:
2019: 1 695 ääntä (Kaakkois-Suomen vaalipiiri, ei valittu)

Luulisi tyhmemmänkin tuosta jo tajuavan...?

writer

Veikkaan, että Maijala on Pelkosenniemelle vahvoilla. Hän asuu naapurikunnassa Savukoskella ja tuntee Itä-Lapin kuviot.

Simon Elo voisi toimia jonkun seurakuntalehden toimittajana ja Sampo Terhon voisi kuvitella karaoke- tai risteilyisännäksi Eestin lautoille. Jabba pääsisi luultavasti jo sairauseläkkeelle.

Miten hänen nyt käy?

Jabba täyttää 59-vuotta kolmen vuoden sopeutumisrahan aikana joten hän saa sopeutumisrahaa kunnes täyttää 65-vuotta kiitos Risikon johdolla tehdyn pykälän.
Iltalehdessä arvioitiin että Soinin sopeutumisraha on noin 4500 euroa kuussa.
kun Soini täyttää 65-v niin saa ministerin eläkkeen joka on korkeampi kuin tuo sopeutumisraha.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

ISO

Kyllä mahtaa piffiä vituttaa tuossa parin vuoden päästä kun töitä ei löydy ja todellisuus iskee päälle.

Ei sillä että säälisin, itse on kuoppansa kaivanut, maatkoon nyt siellä.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

pienivalkeapupu

Onko perussuomalaiset nähdäksesi rasistinen liike?

– Jos eduskunnan istumajärjestys muutettiin europarlamenttia mukailevaksi ja he istuvat siellä äärioikeistolaisessa, Venäjä-mielisessä ryhmässä, niin siitä on hyvin helppo tehdä johtopäätökset, vaikka kansahan sitä ei tiedä.

Luoja varjele  ???

Rivien välistä voi lukea, ettei oman aatteen myyminen kansalle onnistunut ja se onkin sitten muiden syytä. Way to go, "Einstein."
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

IDA

Quote from: antero on 16.06.2019, 12:42:49
Eksyin lukemaan Pihvin avautumisen 14.6.2017 persujen "valtaamisesta":
http://jarilindstrom.puheenvuoro.uusisuomi.fi/238609-jaahyvaiset-perussuomalaiselle-puolueelle

"Ongelma oli ja on se, että ei ollut sattumaa se, että paikalla oli paljon nimenomaan nuivaa osastoa ja toiseksi, koko puheenjohtajisto tuli valituksi näistä nuivista. Heillä oli enemmistö ja he käyttivät sitä sumeilematta. Tuossa innossa heiltä unohtui vanha viisaus, että koskaan ei kannata ottaa selkävoittoa ja nöyryyttää toista osapuolta täydellisesti. Nyt niin tapahtui."

Tuo vanha viisaus oli kyllä median kehittämä ad hoc-selitys sille mitä puoluekokouksen jälkeen tapahtui. Kokouksessa ei ollut mitään selvää vastakkainasettelua. Voisin väittää että vaikka olen keskittynyt enemmän tuonpuoleisiin asioihin, niin minulla on edelleen jonkinlainen tuntuma ns. nuivasta osastosta. Jos Terho olisi voittanut olisivat nuivat jatkaneet kuten ennenkin. Laura Huhtasaari sitten voitti Jussi Niinistön valovoimaisuutensa vuoksi ja siksi, että hallituksessa tehtyyn politiikkaan oltiin kentällä todella kyllästyneitä.  Tämän havaitsi jo Turussa, kun Tynkkynen Tiina Ahvan vetämänä voitti Eerolan varapuheenjohtajavaalissa. Muutkin "protesti"ehdokkaat olisivat menestyneet jo siellä, jos heitä olisi ehdokkaina puolueen johtoon ollut. Ministeriys oli muuttunut eräänlaiseksi käänteiseksi Midaksen kosketukseksi puolueen jäsenten keskuudessa.

Nuiva puoli ei nähnyt puolueen olevan jakaantumassa. Jos sininen puoli näki, niin se ei ainakaan tuonut sitä esiin ennen puoluekokousta, eikä puoluekokouksessa, vaan meni äänestyksiin sammutetuin lyhdyin teeskennellen sitä, että mitään kahtiajakoa ei puolueessa ole. Eikä ollutkaan, mutta eduskuntaryhmässä oli. Ja sitä ei kyllä ennen puoluekokousta, eikä puoluekokouksen aikana tuonut sinisiin loikannut ryhmä mitenkään ilmi. Yksityisiä keskusteluja ei lasketa, koska kokous oli julkinen tapahtuma ja siellä käsiteltiin julkisia asioita.

Jälkikäteen ajateltuna oli siunaus, että kävi miten kävi. Jarppaa vastaan minulla ei kyllä mitään, enkä pitäisi pahana, jos hän joskus aikojen saatossa vielä palaisi politiikkaan ja vaikka PS:n jäseneksi. Niinistö on toinen tällainen tyyppi. Muut sinisten johtohahmot ovat aika pahasti polttaneet siltansa. Nykyinen pj. Kulmala ehkä ei. Voisi ajatella, että hänen johdollaan toimivien sinisten kanssa PS kykenisi aika hyvään yhteistyöhön sikäli kuin siniset nyt saavat ilmaa siipiensä alle.

Jaska Pankkaaja

Quote from: writer on 16.06.2019, 14:17:30
Veikkaan, että Maijala on Pelkosenniemelle vahvoilla. Hän asuu naapurikunnassa Savukoskella ja tuntee Itä-Lapin kuviot.

Simon Elo voisi toimia jonkun seurakuntalehden toimittajana ja Sampo Terhon voisi kuvitella karaoke- tai risteilyisännäksi Eestin lautoille. Jabba pääsisi luultavasti jo sairauseläkkeelle.

Miten hänen nyt käy?

Jabba täyttää 59-vuotta kolmen vuoden sopeutumisrahan aikana joten hän saa sopeutumisrahaa kunnes täyttää 65-vuotta kiitos Risikon johdolla tehdyn pykälän.
Iltalehdessä arvioitiin että Soinin sopeutumisraha on noin 4500 euroa kuussa.
kun Soini täyttää 65-v niin saa ministerin eläkkeen joka on korkeampi kuin tuo sopeutumisraha.
Nyt jo varmaan voidaan todeta etta juuri tassa oli se odotettu Hillotolppa. Ei tullut Jabbasta Lontoon lahettilasta, ei edes Irlannin, tai edes edes .. jotain vajakkiraakkien suojatyopaikkaa a'la Sitran johtajuus.. Pelkka rivilaskin elake, poliittisen broilerielatin ansioton mutta kohtuuton kansalta varastettu kuukausiraha. Mutta siskot ja veljet Hommassa: se on vain yhdelle!!1 :)

Sampolla on varmasti jallua, nyt vain itse ostettua ja maksettua. Kiusallinen luuseri tuskin paasee edes ruotsinlautalle bingoisannaksi mihin kyvyt ehka riittaisivat. Toivottavasti paatyy puliremmiin.

Nonnosto on Erittain Suositun Lennu koiran ulkoiluttajan veljenpoika, istuvan (0-luokan mutta hyvin suositun) presidentin ja virheiden de roda ex PJiin lahisukulainen, ja Jennikin tuntee nonnoston, ja se Lennu koira. Kylla nailla meriiteilla joku leikkityopaikka, toki ilman leluja, PVeesta loytyy. Valitettavasti.

Entapa valtiomies siimoni. Kuka palkkaa noin NOLON tyypin? Nazi, 0, Judas, b-luokan Pavlik..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

justustr

Quote from: ISO on 16.06.2019, 14:40:45
Kyllä mahtaa piffiä vituttaa tuossa parin vuoden päästä kun töitä ei löydy ja todellisuus iskee päälle.

Jep, Lindströmille kansanedustajan paikka olisi todella ollut kullanarvoinen. Persuissa hän olisi voinut istua Arkadianmäellä eläkeikään asti. Nyt on edessä pelkkää työttömyyttä.

Jari uhrasi oman poliittisen tulevaisuutensa ja työuransa takaamalla isä Soinille 2v lisää ulkoministerin pestiä. Miten Timo on toveriansa tästä uhrauksesta muistanut? No, ei mitenkään. Ei ole edes nimeä plokissaan maininnut.

Loppujen lopuksi suurimman laskun Soinin vallanhimosta maksaa hänelle kaikkein lähimmät ja uskollisimmat ihmiset eli uuvatit sillä persuthan ei sitten lopulta kärsinytkään loikkauksesta mitenkään.

dothefake

QuoteTuossa innossa heiltä unohtui vanha viisaus, että koskaan ei kannata ottaa selkävoittoa ja nöyryyttää toista osapuolta täydellisesti.

Miten niin ei kannata, kysyn ?

Minulla on mokomaa nilviäistä vastaan hyvinkin paljon ja aioin sen myös kertoa, jos hän uskaltaa vielä räkäistä nokkaansa Kuusaalla näyttää. Sen verran elämääni ankeutti. Tuo puhvelinrasvassa käristetty kermaleivos!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen