News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Ernst

Miten osaisi kohteliaasti pyytää loppuja uuvatteja olemaan hiljaa, kunnon ihmisiä enempää häiritsemättä? Ei heillä ole enää huumoriarvoakaan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Mika

Jos Soini lukee itsensä tohtoriksi tai edes lisuriksi asti, hänestä tulee varmasti mediassa kysytty asiantuntijakommentaattori.  Media kaipaa räväkköjä mielipiteitä ja letkautuksia, eikä asiaa haittaa sekään, että Soini kantaa kaunaa Halla-ahon johtamille perussuomalaisille.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Hermit

Hesarin Kuukausiliitteessä on tosi messevä Ajatushautomo  ;D Siinä Soini vie Sampo Terhon  ja Jussi Niinistön raveihin, joiden harmiksi voittoon nousee kovin tutunoloisia hevosia. Saisikohan joku näppärä tänne kuvaa?
Anta caickien cuckien cuckia waan.
- Ganander

falco

Soinihan ei ole koskaan kyennyt poliittiseen analyysiin, siis että jotain poliittista ilmiötä analysoitaisiin älykkäästi ja kattavasti. Eikä hän ole mielestäni koskaan pystynyt perustelemaan poliittisia kantojaan loogisesti ja analyyttisesti. Ero persujen älykkäisiin Halla-ahoon, Purraan ja Puistoon on valtava.

Väitöskirjan tekeminen kaiketi vaatii ihmiseltä sentään jonkin tason loogisuutta ja älykkyyttä sekä kykyä pitkäjänteiseen tieteelliseen työhön. Minun on vaikea uskoa, että pölhöpopulisti Soini älyllisesti kykenisi ja motivoituisi sellaiseen.

Toki hän voi hyvin saada toimeksiannon ja rahoituksen joltain ajatushautomolta tehdä populismia käsittelevä "tutkimus" eli käytännössä mielipidekirja, jolla hän pätevöityy ja meritoituu siinä määrin, että jatkossa, jos toimittajat eivät aina itse jaksa koulukiusata Halla-ahoa, he kutsuvat studioon Soinin tekemään sen puolestaan.

IDA

Quote from: Tragedian synty on 04.05.2019, 09:07:42
Arvasin jo vuosia sitten, että poliittisen uransa jälkeen Soini väittelee tohtoriksi tutkimalla populismia eli tarkemmin sanoen itseään. Sitten hänestä tulee suomalaisen politiikan aina äänessä oleva kommentaattori, joka pääsee ilmaisemaan kaunaansa Halla-ahoa kohtaan korkeasti oppineen asiantuntijan roolissa, jonka mediat tietenkin suovat hänelle ilomielin. Aina, kun Perussuomalaiset tekevät jotain tai ovat tekemättä, Soini kutsutaan kommentoimaan, ja hän sanoo: "Minä olen väitellyt tohtoriksi tutkimalla populismia. Maailmassa ei ole asian läheisemmin ja henkilökohtaisemmin tuntevaa henkilöä. Ja nyt kaikki viittaa siihen, että Halla-aho on tehnyt ratkaisevan virheen ja hänen epäasiantuntevasti johtamansa ja vääryydellä kaappaamansa puolue romahtaa! Vihan päälle rakennettu ei ole pysyvää! Sitä paitsi hän vain seisoo jättiläisen hartioilla!"

Ei tuo häiritse, jos se väitöskirja on hyvä. Tai siis edes ihan populaarihistoriallisessa mielessä hyvä. Lasse Lehtinenkin kommentoi mitä sattuu, mutta edelleen ihan hyvä työ hänen väitökirjansa, jos demareiden historia kiinnostaa. Luotetaan vielä yliopistoon sen verran, että ainakin faktat tulisivat teokseen oikein. Aika paljon on ollut ihmisiä mukana ja aika paljon on tapahtunut niistä ajoista, kun Vennamo Maalaisliitosta lähti siihen kunnes PS vuonna 2017 taas palasi pienen ihmisen asialle.
qui non est mecum adversum me est

Mika

Quote from: falco on 04.05.2019, 12:09:21
Väitöskirjan tekeminen kaiketi vaatii ihmiseltä sentään jonkin tason loogisuutta ja älykkyyttä sekä kykyä pitkäjänteiseen tieteelliseen työhön. Minun on vaikea uskoa, että pölhöpopulisti Soini älyllisesti kykenisi ja motivoituisi sellaiseen.

Jokainen, joka pystyy suorittamaan maisterin tutkinnon, pystyy lukemaan itsensä myös tohtoriksi asti.  Ei se vaadi muuta kuin viitseliäisyyttä ja sopivasti aikaa.

Beef Supreme

Quote from: Mika on 04.05.2019, 12:52:10

Jokainen, joka pystyy suorittamaan maisterin tutkinnon, pystyy lukemaan itsensä myös tohtoriksi asti.  Ei se vaadi muuta kuin viitseliäisyyttä ja sopivasti aikaa.

Ja ennen kaikkea rahaa. Työssä käyvä ei voi lueskella ja kirjoitella ajankulukseen päätoimisesti. Joku haistapaska-apuraha lienee Timon hillotikku jolla teeskentelee (sairas)eläkkeelle asti olevansa töissä ja relevantti.

Ehkä Timon pitää raapaista se nimensä opintotukipaperiin.

Mika

Quote from: Beef Supreme on 04.05.2019, 12:58:26
Työssä käyvä ei voi lueskella ja kirjoitella ajankulukseen päätoimisesti. Joku haistapaska-apuraha lienee Timon hillotikku jolla teeskentelee (sairas)eläkkeelle asti olevansa töissä ja relevantti.

Raha ei muodosta Soinille mitään ongelmia.  Hän voi halutessaan nostaa hyvää sopeutumisrahaa eläkeikään saakka, eikä hän tarvitsisi sitäkään, kun on vuosikaudet nauttinut hyvää palkkaa.  Tilillä tai sijoituksina lienee säästössä suuri summa.   

Hiilivety

Quote from: Bienveillant on 03.05.2019, 20:16:03
Ihmetyttää kyllä tuo Simon Elon ja Tiina Elovaaran twitteröinti, minkäänlaista nöyryyttä/nöyrtymistä tosiasioiden edessä ei ole havaittavissa vaan suun soitto jatkuu entiseen tapaan. Tiina Ahvalla saattaa twiittien perusteella olla jonkinlainen lamppu syttynyt yläkerrassa.

Se on hyvä kun oli tällainen takaraja kuin eduskuntavaalit, niin tuli todellisuus esiin sinisten kannatuksesta ja heidän luuloistaan oikeassa olemisesta. Joissakin uskonnoissa ei ole vastaavaa takarajaa, joten niihin hurahtaneet uskovat asiaansa usein loppuikänsä. Elo ja Elovaara ovat kai sitten syvimmällä harhassa, kun eivät vieläkään ymmärrä myöntää että haukkasivat paskaa, veikkasivat väärää hevosta, uskoivat Soinin kaikkivoipaisuuteen...
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

Tragedian synty

Toki hän voi hyvin saada toimeksiannon ja rahoituksen joltain ajatushautomolta tehdä populismia käsittelevä "tutkimus" eli käytännössä mielipidekirja, jolla hän pätevöityy ja meritoituu siinä määrin, että jatkossa, jos toimittajat eivät aina itse jaksa koulukiusata Halla-ahoa, he kutsuvat studioon Soinin tekemään sen puolestaan.

Muista Peter Pryce. Hän on asettanut riman väitöskirjoille, eikä sitä kerta kaikkiaan ole mahdollista alittaa.

Yliopistot saavat paljon rahaa väittelevistä tohtoreista. Soinin mahdollinen väitöskirja, oli se kuinka diletantti ja plokimainen hyvänsä, tulee myymään enemmän kuin 99,9 prosenttia väitöskirjoista, koska niin moni kuitenkin haluaa lukea Soinin pohdinnan omasta urastaan. Se kannattaisi rahoittaa ihan liiketaloudellisestakin näkökulmasta, joten Soini voisi saada palkan kustantamoltakin, jos hän ei jaksa liittää muisteloihinsa akateemista kapulakieltä.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

dothefake

Nimi: Populismi ja sen pettäminen omaksi hyödyksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

l'uomo normale

QuotePLOKI
EDUSKUNNAN TUOLIFARSSI
4.5.2019 TIMO SOINI
Ennen oli toisin.

Tuolifarssi on huono alku vasta valitulle Eduskunnalle.

Pahoin pelkään, että luottamuksen tiekartta neljälle tulevalle vuodelle piirretään nyt jakkaravetoisesti.

Asioita ei todisteta puhumalla vaan käyttäytymällä.

Arvaa oma tilasi, anna arvo toisellekin.

http://timosoini.fi/2019/05/eduskunnan-tuolifarssi/
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

dothefake

Eivätpä muut antaneet arvoa persuille, Soini on oikeassa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Beef Supreme

Puhenaisoletettu puuskahteli uutisissa kuinka tuolijuttu on merkityksetön ja tyhmä.

No pitikö niitä vittu ruveta säätämään! Annatte olla nyt niin pääsette niitä "tärkeitä" asioita hoitamaan.

Chiaroscuro

Quote from: Beef Supreme on 04.05.2019, 12:58:26
Quote from: Mika on 04.05.2019, 12:52:10

Ja ennen kaikkea rahaa. Työssä käyvä ei voi lueskella ja kirjoitella ajankulukseen päätoimisesti. Joku haistapaska-apuraha lienee Timon hillotikku jolla teeskentelee (sairas)eläkkeelle asti olevansa töissä ja relevantti.

Tilanne ei vielä nykyäänkään ole yliopistoissa niin paha, että kaikki maisterin paperit saaneet hyväksyttäisiin jatko-opiskelijoiksi.
Ja sitä jatko-opiskelua ei rahoiteta opintotuella vaan apurahoilla. Itse tosin tein väikkärini pääosin työn ohessa - siinä vierähtikin sitten kymmenisen vuotta.
Alma: "Mul on sellainen fiilis, että mä voin tehdä mitä mä vittu haluun!" Aleksi Kinnunen (HS): "Juuri tällaiset, kahlitsematonta vapautta julistavat ja juhlistavat räväkät kommentit ovat Alman konserttien piristys..." (Helsingin Sanomat, 4.11.2019).

P

Quote from: Beef Supreme on 04.05.2019, 20:52:41
Puhenaisoletettu puuskahteli uutisissa kuinka tuolijuttu on merkityksetön ja tyhmä.

No pitikö niitä vittu ruveta säätämään! Annatte olla nyt niin pääsette niitä "tärkeitä" asioita hoitamaan.

Ja jos RKP haluaa keskelle, niin miksi sitä vaan ei siirretä keskelle, eikä veivata toiseksi suurinta puoluetta toiseen laitaan, jonne se ei halua?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Heikki Luoto

Quote from: IDA on 04.05.2019, 12:36:49
Arvasin jo vuosia sitten, että poliittisen uransa jälkeen Soini väittelee tohtoriksi tutkimalla populismia eli tarkemmin sanoen itseään. Sitten hänestä tulee suomalaisen politiikan aina äänessä oleva kommentaattori, joka pääsee ilmaisemaan kaunaansa Halla-ahoa kohtaan korkeasti oppineen asiantuntijan roolissa, jonka mediat tietenkin suovat hänelle ilomielin. ...

Ei tuo häiritse, jos se väitöskirja on hyvä. Tai siis edes ihan populaarihistoriallisessa mielessä hyvä. ...

Tragedian synty arvioi kuten minäkin. Soinista tulee todennäköisesti PS-vastaisen median haastattelema "päivystävä dosentti", kuten aiemmin oli Pekka Vennamo, joka ei kuitenkaan koskaan ollut PS:n jäsen.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

n.n.

Quote from: Heikki Luoto on 04.05.2019, 21:31:08
Tragedian synty arvioi kuten minäkin. Soinista tulee todennäköisesti PS-vastaisen median haastattelema "päivystävä dosentti", kuten aiemmin oli Pekka Vennamo, joka ei kuitenkaan koskaan ollut PS:n jäsen.
Ainoa, mikä jää nähtäväksi, on se, että mainostaako kuinka 'smp:n perintö ja vennamoilainen perintö' on unohdettu vai kehtaako puhua ihan puhtaasti soinilaisuudesta, jota puolue veti vuosia. Ja totta kai on unohtunut, kun kysyntää ei ollut persuissa eikä myöhemmin sinteissäkään. Mutta minä-Soini tuskin uskoo olleensa väärässä.
"Jos olet aina ollut sitä mieltä, että sääntöjen tulee kohdella kaikkia samalla tavalla ja kaikkia tulisi arvioida samoilla kriteereillä, sinua olisi pidetty 60 vuotta sitten radikaalina, 30 vuotta sitten liberaalina, mutta tänä päivänä rasistina." -Thomas Sowell

Deputy M

Quote from: dothefake on 04.05.2019, 20:16:48
Eivätpä muut antaneet arvoa persuille, Soini on oikeassa.
Hetkinen, mutta sananlasku tarkoittaa sitä, että arvataan oma tila ja annetaan sille matemaattinen arvo. Sitten arvataan toisen tila ja annetaan sillekin matemaattinen arvo. Huomautan toveri Dothe, että nollakin on arvo ja samoin negatiiviset luvut. Se että joku ei anna hyvää arvoa, todistaa jotakin antajasta  :-\
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

ikuturso

Quote from: snap on 01.05.2019, 02:48:34
Alla kooste 14.4.2019 eduskuntavaalien Yle tulosillan Uuvattiosuuksista. Sampo toistaiseksi viimeistä kertaa parrasvaloissa.

https://vimeo.com/333449052

Ruaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

ikuturso

Quote from: IDA on 04.05.2019, 00:57:12
Quote from: Deputy M on 04.05.2019, 00:37:02
Timo Minä Minä Minä Soini ryhtyy populismin tutkijaksi.
QuoteJuu ja eikos se Timbe ole saanut maisterin paperit tutkiessaan yliopistolla populismia ja kansanjoukkoihin vaikuttamista. :o

Soini voisi tehdä väitöskirjan. Esimerkiksi Lasse Lehtisen väitöskirjan tieteellisistä ansioista voi olla mitä mieltä haluaa, mutta kirjana se on mielenkiintoinen ja hyvä. Joku vastaava veto "populismista" pientalonpoikien puolueen perustamisesta lähtien olisi hieno teko.
...
Arvasin jo vuosia sitten, että poliittisen uransa jälkeen Soini väittelee tohtoriksi tutkimalla populismia eli tarkemmin sanoen itseään. Sitten hänestä tulee suomalaisen politiikan aina äänessä oleva kommentaattori, joka pääsee ilmaisemaan kaunaansa Halla-ahoa kohtaan korkeasti oppineen asiantuntijan roolissa, jonka mediat tietenkin suovat hänelle ilomielin. Aina, kun Perussuomalaiset tekevät jotain tai ovat tekemättä, Soini kutsutaan kommentoimaan, ja hän sanoo: "Minä olen väitellyt tohtoriksi tutkimalla populismia. Maailmassa ei ole asian läheisemmin ja henkilökohtaisemmin tuntevaa henkilöä. Ja nyt kaikki viittaa siihen, että Halla-aho on tehnyt ratkaisevan virheen ja hänen epäasiantuntevasti johtamansa ja vääryydellä kaappaamansa puolue romahtaa! Vihan päälle rakennettu ei ole pysyvää! Sitä paitsi hän vain seisoo jättiläisen hartioilla!"

Soinin väitöskirja. 35 sivua, jossa esiintyy "minä"-sana 1743 kertaa. Tällä hän pääsi kuin essin ennätysten kirjaan.

Abstract:
Kuten minä jo pro-gradu tutkielmassani kerroin minä olen populismin asiantuntija Suomessa, sillä minä olen perustanut Suomen suurimman populistipuolueen, joka minun johdollani teki kaksi jytkyä, koska minä olen niin hyvä. Siis minä tässä väitöskirjassani peilaan maailman populististen liikkeiden toimintaa siihen mitä minä tein johtaessani puoluetta, jonka minä perustin....

Jatkakaa tästä. kyllä te tiedätte .jpg.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Taffu

^ Vähän lyhyemmät lauseet. Ja kaikki pilkut korvataan pisteillä. Niin ollaan lähempänä. Totuutta.  8)

Eisernes Kreuz

Uuvatit jäävät kyllä ehdottomasti Suomen poliittiseen historiaan. Tuskin näin irvokasta näytelmää tullaan suomalaisessa politiikassa ihan kohta uudelleen näkemään. Tutkijoille tässä sotkussa riittää varmasti paljon selviteltävää, sillä uuvattipuolueen syntyhistorian kaikki yksityiskohdat eivät taatusti ole vielä julkisuudessa.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

ikuturso

Tämä väitöskirja on koostettu Timo Soinin plokikirjoituksista vuosilta 2019-2019.
Sivujen määrä 2.
Sanojen määrä 200.
Minä-sanojen määrä 1743.

Gradun ja väitöskirjan ero on sama kuin melonin ja lippalakki. Niille ei omena on sama. Lakki. Minä.

-i-

nollatoleranssi

Toivoivat yhtä kansanedustajaa ja kun sitä ei tullut, niin kaikki tiesivät puolueen pelin olevan pelattu. Sampo Terho oli ensimmäisenä hyppäämässä pois ja Simon Elokaan tuskin pitkään katselee touhua,kuten muutkaan entiset kansanedustajat.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Rauno Murju

Quote from: Eisernes Kreuz on 04.05.2019, 23:31:01
Uuvatit jäävät kyllä ehdottomasti Suomen poliittiseen historiaan. Tuskin näin irvokasta näytelmää tullaan suomalaisessa politiikassa ihan kohta uudelleen näkemään. Tutkijoille tässä sotkussa riittää varmasti paljon selviteltävää, sillä uuvattipuolueen syntyhistorian kaikki yksityiskohdat eivät taatusti ole vielä julkisuudessa.

Toivoakseni myös rikostutkijat perkaavat lestainsinöörin hallituksen tekemiset.

Roope2

Istumajärjestykseen:

Mikä ihmeen istumajärjestyskopio EU:sta tai Pohjoimaiden neuvostosta? Muistaakseni Olympialaisten avajaisissa maat marssivat sisään maitten ranskankielisessä aakkosjäjestyksessä ja jossain järjestyksessä sijoittuvat kentälle. Sinnä meille junteille mallia ja olisi niin kansainväilistä, niin kansainvälistä...
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

kgb

Koittakaapas vähän rajoitaa tuota löysää läpänheittoa vaikka uuvateista voikin repiä huumoria ongelmitta.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Randy

Varmaan sanottu täällä samasta asiasta jo moneen kertaan, mutta kyllä omasta mielestä Uuvattien unohtumattomin jälki historiaan olisi se vappupuhe tai siis se tilaisuus kokonaisuudessaan. En voinut välttyä muistelemasta tuota hymyillen tänä vappuna kun nautin puistonpenkillä jaffaa yksin ja ohi käveli pariskunta lapsen ja koiran kanssa. Siinä kun olisi alkanut puhetta pitämään, niin olisi ollut ainakin hetkellisesti jo enemmän kuulijoita, kuin Uuvateilla koskaan vappupuheensa aikana.

Toivottavasti se kuva ja uutinen niiden vappupuheesta ei katoa netistä koskaan. Tarjoaa aina hyvän mielen tilanteesta riippumatta.

Lahti-Saloranta

Quote from: snap on 01.05.2019, 02:48:34
Alla kooste 14.4.2019 eduskuntavaalien Yle tulosillan Uuvattiosuuksista. Sampo toistaiseksi viimeistä kertaa parrasvaloissa.

https://vimeo.com/333449052
Terho hokee jaka käänteessä että ovat uusi puolue ilman rahoitusta. Miksi toimittaja ei heittäydy tyhmäksi ja ihmettele miksi ette saa rahoitusta, siniseen tulevaisuuteenhan lähti enemmistö persujen eduskuntaryhmästä joten saittehan pääluvun muikaisen puoluetuen kuten SKYP aikannaa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista