News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

ikuturso

Soyni: No mun kannatus ei oo laskenu mihinkään.

Toimittelijasetä: Mistä tiedätte?

Soyni: Palautteesta. Saan 300 sähköpostia päivässä. Jukka Jusulan kanssa luotiin....

VMP.

Lisää viinaa.

-i-

Muoks1: niin kauan kuin Vennamo johti SMP:tä se oli vahva. Niin kauan kuin Soini johti perussuomalaisia, se oli vahva.
Nykyjohdolla ei mitään jakoa.

Muoks2: Kun MINÄ olin europarlamentissa meille naurettiin. Minä tein pari jytkyä, Farage brexitin ja Salvini on Italian pääministeri Minä MINÄMINÄ!

Muoks3: Olisitte saanut palkkioviran jos olisitte halunnut, mutta teitä ei tulla sellaisessa näkemään? Ei.

VMP. Lisääää viinaa.

Muoks4: Mä oon tehnyt 30 vuotta ulkopolitiikkaa. Ruotsi ja transatlanttiset suhteet ja... MINÄ!
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Alaric

Jutun lopussa samaa mitä ikuturso yllä mainitsi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/timo-soini-panttaa-edelleen-paatosta-jatkostaan-vaikea-paatos-kun-on-pistanyt-koko-elamansa-politiikkaan/7233410 (8.1.2019)

QuoteTimo Soini panttaa edelleen päätöstä jatkostaan – "Vaikea päätös, kun on pistänyt koko elämänsä politiikkaan"

Ulkoministeri Timo Soini (sin.) kertoo MTV:n Asian ytimessä, Jaakko Loikkanen -ohjelmassa, ettei hän ole edelleenkään päättänyt, nähdäänkö häntä eduskuntavaalien ehdokkaana tänä keväänä.

– Jos lähden mukaan, niin kaikkeni annan. Se ei ole vielä päätetty asia omalta kohdalta.

Soini toisteli haastattelussa päätöksen vaikeutta.

– Se menee paitsi järkeen niin tunteeseen, Soini toteaa.

– Se on niin vaikea päätös, kun on pistänyt koko elämänsä politiikkaan.

Soini ei ole sulkenut pois sitä vaihtoehtoa, että hän lähtisi eduskunnan sijaan ehdolle eurovaaleihin. Myöskään politiikan jättäminen ei ole Soinille täysin poissuljettu vaihtoehto.

– Tämän ikäinen kaveri jos meinaa jotain muuta tehdä kuin politiikkaa elämässään, niin se hetki on nyt.

(...)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

MW

Joo, 57-vuotiaalle on kyllä pirusti kysyntää, vapailla markkinoilla, että kannattaa luoda se toinen ura nyt.

Se on kyllä eteen kannettu, jos jostain löytyy.

Tere Timo, kiitos kaloista.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ISO

Päätös on sen vuoksi vaikea, että soini taitaa ymmärtää ettei ole mahdollisuuksia tulla valituksi.

Eipä se vaikea päätös olis, jos olis hommansa hoitanut, eikä mennyt pelleilemään uuvatti-pelleilyä, ja pitänyt kynsin ja hampain kiinni ministerinsalkustaan.

Siinä tapauksessa nyt oliskin helppo päätös, ja äänivyöry odottamassa.

Mutta kun ei niin ei.

Toivon, että soini lähtee ehdolle ja tulee nöyryytetyksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

MW

Quote from: ISO on 08.01.2019, 22:57:10

Toivon, että soini lähtee ehdolle ja tulee nöyryytetyksi.

Ei lähde, koska viimeinen nöyryytys täysin ryssityn ikuisen puheenjohtajan uran jälkeen olisi liikaa.

Kalastelee jostain jollain vanhoilla vivuilla vaatimattoman hyväveli-viran eläkettä ja kuolemaa odotellessa. Häviää tutkasta tämän tehdessään.

Jotkut uuvatit sitten saavat selitellä, elleivät painu maan alle nekin, kaikki.

Kim Evil-666

Kyllähän möhkö Timon tekisi mieli jatkaa politiikassa, kun ei muutakaan osaa. Kyse on ainoastaan siitä, että pelko on puserossa. Pelko johtuu siitä, että möhkö tietää sen, että valituksi tuleminen olisi enemmän kuin kysymysmerkki. Läpipääsemättömyys vaihtoehdoista todennäköisin. Henkilökohtainen nöyryytys rannalle jäämisen mahdollisuudesta ottaa liian koville, jotta vaakakuppi kääntyisi ehdolle asettumisen puolelle.

Soini teki poliittisella urallaan kaksi ylipääsemätöntä virhettä. Halla-ahon ja nuivan liikkeen aliarvioiminen ja uuvatit, joista jälkimmäinen vei lopunkin uskottavuuden kaikkien poliittisten tahojen mielissä. Soini ei näytä ymmärtävän muiden uuvattien tavoin sitä, että he ovat pettureita myös muiden poliittisten tahojen mielissä, vaikka nämä eivät sitä ääneen sanokaan. Uuvatti on synonyymi ihmiselle, johon ei voi luottaa edes hitusta. Kyllä kansa tietää, katsokaa vaikka niitä kannatuslukemia.

On se vaan surullista, että ihmisiä varten tarkoitetuista poliittisista liikkeistä tulee narsistien temmellyskenttiä, joissa ihmiset unohdetaan ja ainoa tärkeä asia on oman edun ajaminen. Tästä möhkö on historiankirjoihin jäävä varoittava esimerkki muiden uuvattien kera.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Perttu Ahonen

Timo:
– Se on niin vaikea päätös, kun on pistänyt koko elämänsä politiikkaan.

Jaa, minusta näyttää siltä, että Timo on koko poliittisen uransa puhaltanut isoon ilmapalloon kaikki poliittiset lupaukset ja moraalin. Lopulta jakoi vielä seuraajilleen uuvateille jokaiselle oman pienen poliittisen ilmapallon ja sai näin kaikkein pölhöimmistä itselleen uskollisia seuraajia, vaikka sitten matkalle poliittisen saunan taakse.

Eisernes Kreuz

Jos Soini on kerran täysin varma siitä, että kannatus ei ole kadonnut mihinkään, niin eipä siinä pitäisi paljon olla pähkäilemistä. Läpi menee kuin heittämällä.

Todellisuudessa Soini ymmärtänee hyvin, että peli on pelattu. Hän tiesi sen jo keväällä 2017, kun ei uskaltanut lähteä haastamaan Halla-ahoa.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

MW

Quote from: dothefake on 08.01.2019, 22:56:40
Ei jaksa edes partaansa ajaa, uuvatti!

Se taitaa olla meille kolmelle yhteistä.

Tosin minä jaksaisin, ei vaan huvita.  :)

koojii

Onhan tuollainen kiusallista katsottavaa kun uuvattien kuningas näyttää ja kuulostaa äärimmäisen katkeralta.

Pidetään peukkuja sen puolesta, että isä Soini asettuu vielä uuvattina ehdolle ja kaikki näkevät silloin mikä se uuvatti Soinin kannatus on.

Eihän tuo uskaltanut Halla-ahokaan vastaan asettua ehdolle, niin tuskin uskaltaa eduskuntavaaleihin lähteä kun rannalle jääminen on niissä vaaleissa paljon todennäköisempää.

Roope

Ei tullut luvattua vastausta. Voi vitkutella vielä maaliskuun alkuun asti.

Quote from: Kim Evil-666 on 08.01.2019, 23:07:10
Kyllähän möhkö Timon tekisi mieli jatkaa politiikassa, kun ei muutakaan osaa. Kyse on ainoastaan siitä, että pelko on puserossa. Pelko johtuu siitä, että möhkö tietää sen, että valituksi tuleminen olisi enemmän kuin kysymysmerkki. Läpipääsemättömyys vaihtoehdoista todennäköisin. Henkilökohtainen nöyryytys rannalle jäämisen mahdollisuudesta ottaa liian koville, jotta vaakakuppi kääntyisi ehdolle asettumisen puolelle.

Eurovaaleissa ei minkäänlaisia mahdollisuuksia, mutta sabotoisi Perussuomalaisia, mikä varmaan lämmittäisi sydäntä.

Eduskuntavaaleissa kohtalainen mahdollisuus, jos kampanjoi tosissaan, mutta silti vähemmän houkuttelevaa istua neljä vuotta yhden miehen ryhmän johtajana kaikkien naurun kohteena.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

ikuturso

Minä olen ajanut sata vuotta bussia. Matkustajat toivat minulle lahjaksi banaaneja enemmän kuin kenellekään muulle. Kun Vennamo ajoi taksia, se sai kanssa banaaneja.

- Olette kuitenkin ajanut viime aikoina toistuvasti bussilla rotkoon?

Alkuperäinen bussikuski olen minä. Nykyiset ajavat liian hitaasti. Tiedän osaavani ajaa bussia paremmin kuin kukaan muu.

- Mutta ajatte rotkoon?

Matkustajat jonottavat kyytiini. Tiedän sen, kun olen saanut sähköposteja. Valtterikin odottaa pysäkillä.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

dothefake

Soinin tappiota isompi voitto minulle on Pihvin rökäletappio. Blogissaan hän totesikin, että hänen ja kaikkien uuvattien kaataminen on minulle mainio eläkeharrastus. Kiitos siitä hänelle. Kerrankin tulen onnistumaan jossain.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

MW

...eli kuten joku edellä spekuloi, Soini ei tule asettumaan ehdolle, mutta yrittää viimeiseen asti sabotoida Perussuomalaisia.

Timo, timo. Kyllä sinä tiedät, kuinka desanteista tässä maassa tykätään...

Mutta hieno poliittinen perintö, kuitenkin. Ensin rikkoo oman hiekkalinnansa, ja sitten heittelee kivillä jälleenrakentajia, joilla on sentään betonia perustuksissaan.

Nuivinator

Milloin on muuten viimeinen takaraja ehdokkuudelle?
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

koojii

Quote from: Nuivinator on 08.01.2019, 23:28:32
Milloin on muuten viimeinen takaraja ehdokkuudelle?

Ehdokashakemusten jättöpäivä: 5.3.2019.

Sitä en tiedä mihin aikaan listat sulkeutuvat. Todennäköisesti klo 16.00.

MW

Jos minä olisin Soini, menisin kyllä keinumaan... tuoliin. Semmoinen perinneviltti selkämykselle. Voi sitten kääntää selkää, koko ajan.

Muistatko sen unettoman yön, kun joku naurettava mitätön moka kauan sitten piti hereillä? Onkohan Soinin resepti kunnossa?

Lahti-Saloranta

Timon kannatus ei hänen omien sanojensa mukaan ole hävinnyt mihinkään 2009 eurovaaleissa hän sai 130.000 ääntä ja oli ylivoimainen ääniharava vaaleissa jonka äänestysaktiivisuus matala. Jos kerran Soinin äänet ei ole kadonnut mihinkään niin miksi ne eivät ole siirtyneet uuvateille. Eurovaatien perusteella uuvattien kannatus pitäisi pelkästään Soinin ansiosta olla jotain 8 - 9%.

Eurovaalit 2009
Timo Soini   (PS)  130 715

edit hoksasin miksi Soini panttaa päätöstään
Soini ei lähde ehdokkaaksi. Jos olisi lähdössä niin olisi siitä näyttävästi uutisoinut. Nyt hän panttaa päätöstään esittäen kuinka vaikea asia on päättää. Jos ilmoittaisi ettei lähde niin tokihan se tulkittaisiin niin ettei uskaltanut lähteä. Nyt kun jättää ilmoituksensa viime tippaan niin asia tavallaan unohtuu kun muuta tohinaa on ilmassa. Ei muuten taida saada sitä hillotolppaakaan. Huomasitteko muuten miten harmaantunut Soini on.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Ernst

Quote from: MW on 08.01.2019, 23:44:29
Jos minä olisin Soini, menisin kyllä keinumaan... tuoliin. Semmoinen perinneviltti selkämykselle. Voi sitten kääntää selkää, koko ajan.

Muistatko sen unettoman yön, kun joku naurettava mitätön moka kauan sitten piti hereillä? Onkohan Soinin resepti kunnossa?

Tutkimusten mukaan niillä vanhuksilla, joilla on keinutuoli ja sitä myös käyttävät, on muita samanikäisiä jämäkämmät vatsalihakset. Timohan voisi politiikasta pois jouduttuaan istua alkuun vuoden verran siinä tuolissaan, elää vaimonsa palkalla ja vähitellen opetella sitä keinumista. Sen oppiminen on hänelle ihan mahdollisuuksien rajoissa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Lahti-Saloranta on 08.01.2019, 23:46:04
Nyt hän panttaa päätöstään esittäen kuinka vaikea asia on päättää.

On siinä päättäjäksi, poliittiseksi päättäjäksi, haluavalla melkoinen suositus: ei osaa päättää. Huono show, Timo, erittäin huono.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

l'uomo normale

QuotePLOKI
TYKKÄSIT TAI ET – TIMO SOINI
9.1.2019 TIMO SOINI
Minulla on jo vaali- iskulause valmiina. Olen ehdolla tai en ole.

Timo Soini

Tykkäsit tai et.

Äänestä.

http://timosoini.fi/2019/01/tykkasit-tai-et-timo-soini/

Ei tosikoille.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

l'uomo normale

Timo Soini heikentää perussuomalaisten imagoa joka päivä kun on esillä, ihan sama mitä tekee, kunhan saa näkyvyyttä. Liekö millään muulla enää väliä.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

td

Soini on vain ihminen joka tulee kärsimään (ei siis mitenkään minuun liiittyen, vaan hänen oman pienen henkisen reservin osalta) Halmeen hyväksikäytön ja kohtelun takia.
Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa. -Adolf Erik Ehrnrooth #kivapuhe 1939-

ämpee

Quote from: Roope on 08.01.2019, 23:22:11

Eduskuntavaaleissa kohtalainen mahdollisuus, jos kampanjoi tosissaan,...

Millä rahalla ja keiden avustamana ??
Tuntuu molemmista olevan nykyään hivenen puutetta.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Supernuiva

Quote from: ämpee on 09.01.2019, 00:21:54

Äsämpeen säätiö avustaa nykyisiä ja tulevia uuvatteja. Lisäksi uuvatit saavat myös jotain pientä puoluetukea, kaikki raha ei jäänyt PS:lle, vaikka lex Soini menikin läpi.

Kyllä joidenkin on jotain tukea annettava jo ihan sillä perusteella, että tämä hallitus jatkoi loppuun saakka.

l'uomo normale

Quote from: ämpee on 09.01.2019, 00:21:54

En tunne säätiölainsäädäntöä. Kuka valvoo, kuinka pontevasti, kuinka jälkikäteisesti; minne perussuomalaisten tukisäätiöstä (onko sillä vielä vanha nimi?) rahaa menee? Säätiöllä on Perussuomalaisen puolueen kanssa tekemänsä sopimuksen mukaan neljän vuoden moratorio rahojen lahjoittamisesta politiikkaan. Mutta kuka valvoo mihin vaikkapa SMP-veteraanit käyttäisivät säätiöltä mahdollisesti saamansa köyhäinavun?
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Uuno Nuivanen

Vaikka Uuvatit käyttäisivät isonkin summan mainetekojensa luettelemiseen kansalle, se ei mitään auttaisi (koska niitä ei ole).

Jorma M.

En aikonut katsoa ohjelmaa enkä katsonut.

Mutta kun luin ketjun viestejä niin tajusin mielestäni sen että Timo Soini on Suomen poliittisen historian suurin mätämuna, luuseri, raukkis ja petturi.

Joskus Otto-Wille Kuusista pidetään suurimpana häpeäpilkkuna, mutta eihän hän omia äänestäjiään pettänyt. Eikä toinen kuningasrotta eli Tavja Halonen.

Luulen että Soini on jopa maailmanennätysmies.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Miniluv

Quote from: l'uomo normale on 09.01.2019, 00:13:08
QuotePLOKI
TYKKÄSIT TAI ET – TIMO SOINI
9.1.2019 TIMO SOINI
Minulla on jo vaali- iskulause valmiina. Olen ehdolla tai en ole.

Timo Soini

Tykkäsit tai et.

Äänestä.

http://timosoini.fi/2019/01/tykkasit-tai-et-timo-soini/

Ei tosikoille.

Sanankäytön mestari vauhdissa. Tämä plokaus meni ketjun aihetta koskevaan pitkäaikaissäilytykseen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/