News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

ikuturso

Quote from: K.L.O on 16.06.2018, 21:27:00
Olipa kerran mies, joka nostatti itsensä jo Donald Trumpin ja Nigel Faragen rinnalle!

QuoteOLIPA KERRAN EFD – MIHIN EUROOPPA ON MENOSSA?
16.6.2018 TIMO SOINI
...

Ilman Nigel Faragea ei olisi tullut Brexitiä. Jytky pohjustettiin Brysselistä. Legan uusi nousu vaati Matteo Salvinin.  Emme ole veljeksiä, mutta emme tulleet tyhjästä.

...

Minä olen huolissani Suomesta ja Euroopasta. Siksi olen politiikassa. Ajamassa Suomen asiaa Euroopassa.
Nyt kannattaa kaiken muun ohella katsoa tarkasti Saksaa ja Ranskaa.
Monivuotinen rahoituskehys EU: ssa on pöydällä ja ensi keväänä on EU- vaalit. Toivon viisautta tämän asian edessä.
http://timosoini.fi/2018/06/olipa-kerran-efd-mihin-eurooppa-on-menossa/

Soini fanittaa faragea ja Brexitiä. EU-eroa tai ainakin euroeroa ajavaa Salvinia.
Sitten se käskee katsoa Saksaa ja Ranskaa ja kertoo ajavansa Suomen asiaa Euroopassa. Rahoituskehystä ja EU-vaaleja.

Onko se Eu nyt hyvä vai paha? Vai onko tämä taas tätä egoistista pullistelua?

QuoteOLIPA KERRAN EFD – MIHIN EUROOPPA ON MENOSSA?
16.6.2018 TIMO SOINI
Minut valittiin...
Olin perustamassa ...
minusta tuli ...
EFD- ryhmä oli oiva paikka oppia...
Minua kiinnosti EU ja olen ollut ...
minulle oiva apu toimiessani ...
Oma ryhmämme ...
Tutustuin tuolloin ...
Opin paljon ja kerroin ...
Minulla oli ... voittava tiimi,...
Olen paljon miettinyt EU: n...
Nauru on loppunut.
Minä haluan ...
Jytky pohjustettiin Brysselistä....
mies ja mikrofoni...
Minä olen huolissani ...
Tiedän myös, ...
Tapasin eilen...

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Jukka Wallin

Kun muuta vertailukohtaa ei ole vielä, niin otetaan perussuomlaisten Uudenmaan vaalipiiri tarkasteluun ja vuoden 2015 vaalit. Kolme Sinistä eli Soini, Niinistö ja Elo yksinomaan saivat karkeasti hieman yli 40 000 ääntä perussuomalaisille. Kaikki muut läpi pääseet saivat noin 2500- 4000 ääntä. Eli Soini ja Niinistö nostivat viisi muuta eduskuntaan.

Jos noiden kolmen äänisaalis pitäisi saada kasaan, niin se tarkoittaisi kolmea hyvää ehdokasta,jotka saisivat kukin yli 13 000 ääntä. Eikö ole helppoa. Varmaan löytyy noin hyviä...
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

John

Quote from: Jukka Wallin on 16.06.2018, 22:56:10
Kun ei ole näistä herroista enää vetoapuja muille. Tätä olen yrittänyt sanoa jo vuoden verran, mutta ei se mene jakeluun.

Sun ei vaan kannattais sanoa juuri mitään, koska oot asioista niin totaalisen kujalla.

Jukka Wallin

Quote from: John on 16.06.2018, 23:39:37
Kun ei ole näistä herroista enää vetoapuja muille. Tätä olen yrittänyt sanoa jo vuoden verran, mutta ei se mene jakeluun.

Sun ei vaan kannattais sanoa juuri mitään, koska oot asioista niin totaalisen kujalla.

Laita jotain faktaa "pöytään"
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Deputy M

Ei nimitellä toisia kirjoittajia edes Putinistiksi, eikä kannata vastata semmoseen. Nimittelystä on tavattu antaa bannia, mutta menköön kun läpällä heitettiin. Seuraavasta läpästä tulee lomailua banaanisaarilla. Poistin muutaman viestin.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

IDA

Quote from: K.L.O on 16.06.2018, 18:11:01
Sanoin, että somesta löytyy perseennuolija-persuja, jotka toivottelevat Niinistöä takaisin.

Ei siinä mitään perseennuolemista ole. Niinistö on ainoa sininen, joka oikeasti on hoitanut ministerintonttinsa hyvin ja todennäköisesti on oman ministeriönsä pomo. Arvostettava suoritus, jonka voi huomioida.

Ei pidä vetää hernettä nenään otsikoista, vaan suhteuttaa ne siihen mitä todella on sanottu. On totta, että Niinistö uuvateista arvostetuin persujen keskuudessa. On totta, että Niinistö ei ole tunkemassa takaisin persuihin. On totta, että Niinistö itse sanoi, että seuraaviin vaaleihin hän osallistuu sinisenä tai ei ollenkaan. Näiden tosiasioiden valossa on siis turha nyt ryhtyä jauhamaan kuka kelpaa ja kuka ei kelpaa. Itse en pyytäisi Niinistöä takaisin, mutta en pistäisi suoraan vastaankaan, jos hän itse haluaisi uudelleen liittyä puolueeseen.
qui non est mecum adversum me est

IDA

Tätä olen yrittänyt sanoa jo vuoden verran, mutta ei se mene jakeluun.

Eikö sun kannattaisi keskittyä siihen miten Suomidemokraatit voisivat saada ehdokkaita läpi. Ei muuten, mutta ellei pysty toimimaan Helsingin piirissä, niin ei siitä kannattaisi tehdä johtopäätöksiä muuta maata koskien. Kuntatasolla persut ovat menestyneet kohtuullisesti, mutta eivät loistavasti. Valtakunnallisella tasolla menestys on ollut jopa huimaavaa. Puolueen ja sen jäsenistön syyttäminen tehdystä hallituspetoksesta on valheellista eikä siten kestä. Saattaa olla, että seuraavissa vaaleissa pääsee ilkkumaan jonkunlaista tappiota, mutta sitä seuraavissa ei enää pääse.
qui non est mecum adversum me est

pekka2409

Ei voi kuin ihmetellä Timon katkeruutta, ja sitä kuinka kauan sitä kestää.

Jaska Pankkaaja

Jniinistö vaikuttaa hieman fiksummalta uuvatilta koska on yleesnä hiljaa. Jos uuvattiministerien ja simonien äänet olisivat hlökohtaisia niin se näkyisi gallupkannatusessa. Mutta se ei näy.. joukko seniilejä äänestelisi röhönaurua mutta kun se on hillotolpalla silloin kun vaalit on..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

ISO

Tyhmäkin käy viisaasta kun on vaan hiljaa.

Tämä pätee niinistön jussiin.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

justustr

Hiljaisuus kun tuli puheeksi niin moni muukin uuvatti kuin vain JN on ollut täysin hiljaa. Esimerkiksi Halla-ahon listalta eduskuntaan ponnistanut Lohela; ei pihaustakaan. Timo I Suuri, Valtiomies, tiinuli, pihvi ja lakimiessuunnistajajuristi kai sitten edustavat julkisuudessa loistavasti kun ei ole tarvetta omaa suuta avata.

Kulttuurirealisti

Quote from: Ploki Olipa kerran EFD...Ollessani EU- parlamentin jäsen niin sanottu Bail- out- kriisi iski Eurooppaan. Totuutta peiteltiin joka puolella. Kyse oli massiivisesta pankkien ja pankkipelureiden pelastamisesta veronmaksajien piikkiin. Moraalisesta hazardista.

Soini tunnistaa edelleen hyvin ihan oikeita ongelmia, mutta tekojen pitäisi olla edes siellä suunnassa. Kyynisempi voisi (taas) väittää, että Soinille maistuu rooliinsa näennäis-/kontrolloituna oppositiona ja hillotolppamiehenä, ja tekoihin asti hän ei aikonutkaan mennä.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Mandula

Hauskoista kuvista löytyi selitys tälle kaikelle:
Klamydia - Suomi on sun

Kim Evil-666

Quote from: Kulttuurirealisti on 17.06.2018, 11:55:59
Quote from: Ploki Olipa kerran EFD...Ollessani EU- parlamentin jäsen niin sanottu Bail- out- kriisi iski Eurooppaan. Totuutta peiteltiin joka puolella. Kyse oli massiivisesta pankkien ja pankkipelureiden pelastamisesta veronmaksajien piikkiin. Moraalisesta hazardista.

Soini tunnistaa edelleen hyvin ihan oikeita ongelmia, mutta tekojen pitäisi olla edes siellä suunnassa. Kyynisempi voisi (taas) väittää, että Soinille maistuu rooliinsa näennäis-/kontrolloituna oppositiona ja hillotolppamiehenä, ja tekoihin asti hän ei aikonutkaan mennä.

Samaa mieltä siitä, ettei Soinin kyky arvioida poliittisia ongelmia ole lainkaan heikkoa. Ongelma on opportunismi, jossa ongelmien havainnointi ja teot eivät kohtaa lähimainkaan. Tekojen kohtaamattomuus ongelmien kanssa johti uuvatteihin, jossa kulminoitui oman henk.koht edun ja kansakunnan edun välinen valinta.

Hieman alkaa vaikuttamaan siltä, että Soini on ottanut asiakseen politiikasta tutun "kaksilla rattailla" ajamisen. Länkytetään niitä samoja asioita, mitä länkytettiin ennen uuvatti-aikaa ja yritetään epätoivoisesti kerätä pisteitä, mitä ei enää ole jaossa. Se juna meni jo. Hieman alkaa myös tulemaan sellainen kuva, että Soinia kaduttaa tekemänsä valinta ja hän alkaa tiedostaa, mihin suuntaan Euroopan tuulet ovat kääntymässä. Maltti olisi ollut valttia, mutta opportunismi ajoi malti yli.

Tämä myös osaltaan kertoo sen, ettei Soinilla ole todellista arvo pohjaa (jos ei paavin tötsää lasketa), vaan hän on poliittinen tuuliviiri, jota ohjaa missä milloinkin tarjolla olevat kuukunat.

Joku voisi uumoilla, että Soini pelkää kuollakseen ettei otaksuttuja hillotolppia olekaan tulossa, vaan uuvatit ovat olleet hyödyllisen idiootin osassa. Turunen ehkä haistoi tämän ja teki ratkaisunsa hyvissä ajoin. Ovatko uuvatit astuneet itse rakentamaansa miinaan, ääni vasemman olkapääni yllä sanoo, että ovat.

Alamme olla lähellä niitä aikoja, jolloin viimeisenkin uuvatin kirjahyllystä poistuvat vapahtaja Soinin kuvat ja tilalle astuvat pohdikelut omasta hölmöydestä itseruoskinnan saattelemina.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

ISO

Soini kyllä ymmärtää missä on politiikan ongelmat ja osaa esittää niihin kansantajuisia ratkaisuja joilla saa kerättyä kannatusta.

Mutta, kun noille asioille pitäis tehdä jotakin, loppuu mieheltä kyvyt ja halut.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Alaric

Soini ei uskalla asettua eduskuntavaaliehdokkaaksi, kun varmaa tietoa hillotolpasta ei vielä ole, vaan lupailee sen sijaan epämääräisesti "osallistuvansa vaalikampanjaan".

https://www.iltalehti.fi/politiikka/201806172201020479_pi.shtml (17.6.2018)

QuoteTimo Soini osallistuu sinisten eduskuntavaalikampanjaan: "Tarvitaan tempun tekijä"

Ulkoministeri Timo Soini kertoo aikovansa osallistua matalissa kannatuslukemissa rämpineen sinisten kampanjaan seuraavissa eduskuntavaaleissa.

- Tarvitaan tempun tekijä, Soini toteaa reteään tapaansa.

Toukokuussa Soini ei vielä uskaltanut sanoa, tarvitaanko sinisten riveissä hänen panostaan, jos ja kun vaalimenestys on tavoitteena.

- Tiedän miten temppu tehdään ja olen sen kaksi kertaa tehnyt, Soini kommentoi tuolloin Maaseudun Tulevaisuudelle.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Ernst

IL:

"Kommenttien luonti yhteisöwidgeteissä estetty."
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nuiva kansalainen

Ja mikähän se Jabban temppu mahtaa tällä kertaa olla? Edelliset jytkyt tehtiin halla-aholaisten siivellä esittämällä EU- ja maahanmuuttokriittistä siihen asti, että saatiin henkilökohtaisen hillotolpat. Vahvasti epäilen, että pelkkien sekavien sutkautusten heittely auttaa sinisiä tekemään vastaavaa jytkyä.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Lahti-Saloranta

Quote from: Timo Soini
- Tiedän miten temppu tehdään ja olen sen kaksi kertaa tehnyt
Mitähän temppua se Soini tarkoittaa?
Soinilla on muuten kaksi lasta joten liittyyköhän ne temput heihin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Alaric

Tällainen eilen illalla julkaistu juttu mennyt ohi. Elo höpisee joistain naisten yhteydenotoista ja kovin varmoja ollaan siitä, että eduskunnasta löytyy uuvattiryhmä myös seuraavien vaalien jälkeen.

Perussuomalaiset ovat Elon mukaan äärioikeistolaisia ja ihmisvastaisia sekä kumartavat itään :roll:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005722926.html (16.6.2018)

QuoteSinisten Elo käy pelotta kohti vaaleja – hiljainen signaali naisilta luo toivoa

Vielä on ennenaikaista sanoa, tuhosivatko loikkaukset sinisten poliittiset urat. Simon Elon mukaan politiikkaan ei pidä kuitenkaan lähteä, jos pelottaa.

TORSTAINA sinisten ryhmähuoneella kilisteltiin ja juotiin lasit kuohuvaa juhlapäivän kunniaksi.

Päivämäärä 13. kesäkuuta tasan vuosi sitten jää Suomen poliittiseen historiaan.

Silloin 20 kansanedustajaa marssi median eteen, kertoi eroavansa perussuomalaisista ja perustavansa uuden eduskuntaryhmän sekä siirtyvänsä suoraan hallitukseen.

– Tämä päätös todennäköisesti tuhoaa poliittisen uramme, totesi sinisten ryhmäjohtaja Simon Elo heti loikkausten julkistamisen jälkeen.

Vielä on hänen mukaansa kuitenkin liian aikaista sanoa, oliko kyse lopulta poliittisesta itsemurhasta vai ei.

(...)

VUOSI loikkausten jälkeen sinisten kannatus on jämähtänyt 1,5 prosentin tietämille. Olivatko odotukset alun perin korkeammalla?

– Meillä ei ollut harhakuvitelmia. Gallupkymmenykset eivät tule ilmaiseksi, niiden eteen pitää tehdä työtä.

– Kyllä me olemassa olemme vaalien jälkeen, se on ihan päivän selvää. Meillä tulee eduskuntaryhmä olemaan seuraavallakin vaalikaudella. En vielä ennusta, kuinka suuri, mutta se tulee olemaan, Terho sanoo.

Pelottaako vaalitulos?

– Politiikkaan ei pidä lähteä, jos pelottaa, Elo sanoo.

Hänen mukaansa pelkkien gallupien tuijottamisen sijaan pitäisi tarkkailla myös hiljaisia merkkejä.

Sellaisia ovat hänen mukaansa vaikkapa naisäänestäjien yhteydenotot, joissa sinisiä tsempataan ja kehutaan rohkeasta ratkaisusta.

SININEN tulevaisuus määrittelee itsensä uudistusmieliseksi konservatiivipuolueeksi, joka haluaa uudistaa rakenteet perinteisistä arvoista kiinni pitäen.

Elo uskoo, etteivät ihmiset edelleenkään erota perussuomalaisia ja sinisiä toisistaan.

– Puoluebrändin luominen yksinkertaisesti vain vie aikaa, Elo sanoo.

Hänen mukaansa tarve uudelle puolueelle oli kuitenkin ilmeinen ja ero puolueiden välillä selvä.

– Minusta on selvä ero sillä, että on olemassa konservatiivinen vai äärioikeistolainen puolue.

– Maahanmuuttovastaisuuden nimissä perussuomalaiset on valmis kyseenalaistamaan ihmisarvon ja EU-vastaisuuden nimissä kumartamaan itään kun vihataan länttä. Nämä ovat keskeiset syyt sille, että piti vanha puolue jättää ja perustaa uusi.

PÄÄTÖS loikkaamisesta syntyi jo kauan ennen puoluekokousviikonloppua.

Eduskuntaryhmä oli ollut riitaisa jo pitkään, ja Terho silloisena ryhmäjohtajana monta kertaa "epätoivon partaalla".

Ryhmäkokoukset menivät välillä huutamiseksi ja hän myöntää usein ajatelleensa, että puolueen päivät ovat luetut.

(...)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

guest14935

Quote from: Alaric on 17.06.2018, 19:44:18
Tällainen eilen illalla julkaistu juttu mennyt ohi. Elo höpisee joistain naisten yhteydenotoista ja kovin varmoja ollaan siitä, että eduskunnasta löytyy uuvattiryhmä myös seuraavien vaalien jälkeen.
Se sisko soittelee ja lohduttelee.

guest15493

Ryhmäkokoukset menivät välillä huutamiseksi ja hän myöntää usein ajatelleensa, että puolueen päivät ovat luetut.

(...)
[/quote]

PS:n jäsenmäärän nettolisäys vuodessa taisi olla kolmatta tuhatta. Puolue, se olen minä, sanoi Jabba ja eduskuntaryhmänsä hajoitti. Puolue tosin ei siitä hetkahtanut.

PS:n kannatus oli Ylen mukaan toukokuussa 2017 9,0 % ja viimeisimmässä 8,3 %. Uuvattien lähtö PS:n eduskuntaryhmästä on siis vienyt 7,8 % PS:n kannatuksesta (0,7 %-yks.).

Hämeenlinnan Oraakkeli

Joku puhui tuolla ilttikesen keskustelu osiossa että Jabban karisma ei pure enään. Mutta miettikääpä millainen karisma on esimerkiksi Terholla, Saarakkalalla, Elolla, Lohelalalla jne...
pelkästään Halla-ahon perässähiihtelijöitä. Ei omia poliittisia saavutuksia.

Lahti-Saloranta

Olikohan se Soini joka siellä huusi.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Mandula

Perussuomalaiset ovat Elon mukaan äärioikeistolaisia ja ihmisvastaisia sekä kumartavat itään :roll:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005722926.html (16.6.2018)

PÄÄTÖS loikkaamisesta syntyi jo kauan ennen puoluekokousviikonloppua.

(...)

Hetkinen hetkinen, juurihan nuo uuvelot saivat sepitettyä melko yhtenäisen tarinan spontaanista reaktiosta puoluekokousviikonlopun yllättäviin tapahtumiin, ja nyt siis vesittävät lopunkin pohjan valheeltaan ja myöntävät, että loikkausta oli suunniteltu jo pidempään. Aivan kuten eräskin Aamulehde än toimittaja kertoi..
Klamydia - Suomi on sun

Tavan

Onko totta, että satunnaiset naiset soittelevat Simonille ja kehuvat kuinka rohkea, viisas, komea ja sankarillinen hän puolueineen onkaan?

Minä luulen, että tuo on unta.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Kippari

Päätös puolueen(eduskuntaryhmän) jakautumisesta/erottamisista oli jo tehty hyvän aikaa sitten.

Lex soini.

K.L.O

[tweet]1008376289026338822[/tweet]
Odottelemme Japanin noottia samuraiden halveeraamisesta!

Samurai Soini elvistelee tietävänsä kuinka temppu tehdään. "Minä olen tehnyt sen kahdesti."
Hän siis myöntää, että kannatus on hankittu temppujen avulla.

Määrätietoisesti valehtelemalla puolueen tavoitteet. Vaalikampanjassa toitotetut lupaukset on kaikki rikottu.
Kaiken kukkuraksi petetty oma puolue, kun kieroilevaa omahyväistä narsistista despoottia ei kukaan täyspäinen enää halunnut kannattaa puolueen johtoon.

Temppu, jota samurai-soturimme tarjoaa kansalle on harakiri!

Leostoa

Vai saa Elo rohkaisevia signaaleja naisilta. Aika hiljaa nämä naiset ovat olleet, kun ei niitä ole sinisten ääntenkeruutilanteissa näkynyt. Taitaa kuvitella omiaan.
Tai sitten Nasa on kehittänyt huipputarkan avaruustutkan joka kaappaa pienimmätkin ja hiljaisimmatkin signaalit avaruudesta. Oletan että signaalit ovat
ihonväriltään sinisten, yläosattomissa kulkevien avaruusamatsoonien lähettämiä. (Minulla on vilkas mielikuvitus koska luin pienenä Valerian-sarjakuvia.)

Robin lauloi aikanaan alakouluikäisten tyttöjen lempparibiisin: "Tyttö hiljainen".  Ehkä tässä on kyse sellaisesta tytöstä, mikä selittäisi sen ettei häntä näy
eikä kuulu.

https://www.youtube.com/watch?v=6-VtzfvIJsg
Älä husuta lähimmäistäsi!