News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: arpi on 16.06.2018, 12:38:24

Kannattaa pistää välillä hommaforum kiinni ja käydä raittiissa ulkoilmassa nk. normikansalaisia haastattelemassa. Asetelma on juuri tuollainen kuten nimimerkki Tavan ilmaisee.

Montako olet raittiissa ulkoilmassa haastatellut?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Punaniska

Quote from: K.L.O on 16.06.2018, 09:40:57
Ärsyttää nimittäin, että somessa kaikenmaailman perseennuolija-persut jo toivottelevat Niinistöä takaisin.

QuotePerussuomalaisten puheenjohtajan Jussi Halla-ahon mukaan puolustusministeri Jussi Niinistö (sin) olisi sinisen tulevaisuuden loikkareista ainoa, jonka hän ottaisi takaisin perussuomalaisiin.

– Olen Niinistön kanssa ollut kerran puheissa Jyväskylän tapahtumien jälkeen ja tehnyt hänelle lyhyesti selväksi sen, että hän on sinisistä ainoa, jonka suurin osa perussuomalaisista varmaan haluaisi takaisin puolueeseen. Hän otti sen ihan asiallisesti ja kohteliaasti vastaan, Halla-aho sanoo.

Valtaosa persuista on perseennuolijoita! Yhyy-Yhyy-Yhyy!

Onneksi sä et ole persu, niin ei tarvitse erota puolueesta.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

K.L.O

Quote from: Punaniska on 16.06.2018, 17:49:54
...
Valtaosa persuista on perseennuolijoita! Yhyy-Yhyy-Yhyy!

Onneksi sä et ole persu, niin ei tarvitse erota puolueesta.
Sanoin, että somesta löytyy perseennuolija-persuja, jotka toivottelevat Niinistöä takaisin.
Tämähän ei normaalitilassa luettuna tarkoita, että sellaisia persuja olisi enemmistö persuista. Sellaisia löysin muutaman.
Itsekään en ole perseennuolija-persu, vaikka persu olenkin.

Sitä paitsi persujen vihollinen luonnollisesti toivoisi pettureiden palaavan nakertamaan puolueen tulevaa menestystä. Arvelen. 

Kari Kinnunen

Itse kun en ole mikään armeija-funclubin jäsen, niin sanoisin, että Jussi Niinistö on uuvatti joka myy vaikka mummonsa saadakseen leikkiä isoilla pyssyillä.

Itse en pidä ukkoa juuri minään.

Timo Karhunen

Sitä vähää vasten, mitä henkilön kanssa olen ollut tekemisissä, niin en ottaisi J. Niinistöä takaisin. Vaikuttaa opportunistilta.

Ainakin oma sosiaalinen media on valtaosin samaa mieltä.

-PPT-

Huvittavaahan tässä on myös se että Niinistö ilmeisesti kuvittelee olevansa asemassa jossa hän voi asettaa ehtoja sille että hän suostuisi tulemaan takaisin persuihin.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: -PPT- on 16.06.2018, 18:35:05
Huvittavaahan tässä on myös se että Niinistö ilmeisesti kuvittelee olevansa asemassa jossa hän voi asettaa ehtoja sille että hän suostuisi tulemaan takaisin persuihin.

Ehkäpä se on helpompi kuvitella että sinisillä on jotain tulevaisuutta, kuin myöntää että loikkaushanke meni vituralleen ellei mahdollisia hillotolppia lasketa. Jos joku uuvatti palaa niin tuskin on ensimmäisenä ehdolla eduskunta ja eurovaaleissa. Saa aloittaa pohjalta kunnanvaltuutettuna. Muussa tapauksessa saattaa aiheuttaa eripuraa paikallisosastoissa.
Vuosien päästä siniset on kuopattu ja unohdettu.

Jukka Wallin

Taitaa olla niin, että persut kaipaavat Niinistön äänisaalista,joten ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Punaniska

Quote from: K.L.O on 16.06.2018, 18:11:01

Sanoin, että somesta löytyy perseennuolija-persuja, jotka toivottelevat Niinistöä takaisin.
Tämähän ei normaalitilassa luettuna tarkoita, että sellaisia persuja olisi enemmistö persuista. Sellaisia löysin muutaman.
Itsekään en ole perseennuolija-persu, vaikka persu olenkin.

Itse olen koko ajan ajatellut Niinistöllä olleen itselleen asettamansa missio, jota voisi nimetä vaikkapa Suomen aseman turvaamiseksi. Jos näin on, kundi puskee omaa missiotaan eteenpäin unelmaduunissaan, vaikka puolueet hajoaisivat alta, niin onko se väärin?

Ja jos olen oikeassa Niinistön suhteen, ja katsoisin tällä perusteella hänelle suotavan jättää edes vähän ovea auki, olenko perseennuolijapersu?

K.L.O

Quote from: Punaniska on 16.06.2018, 19:59:06
...
Ja jos olen oikeassa Niinistön suhteen, ja katsoisin tällä perusteella hänelle suotavan jättää edes vähän ovea auki, olenko perseennuolijapersu?
Et ainakaan tuolla perusteella. Enpä mielipiteesi tähden sinua moittisi. Olisin vain eri mieltä.

Kiistelyä aiheuttaneella tokaisullani paheksuin niitä ei-aivan-rivi-persuja, jotka varmistelivat tukensa muistamisen mahdollisessa muuttuvassa tilanteessa, jossa Niinistö palaisi Perussuomalaisiin.
Eiköhän Halla-aho ja muu johto hoida tarvittaessa heille kuuluvat tervetulotoivotukset, eikä mitkään kunnan varaedustujat tms. Heidän tervetuloa-toivotuksensa olivat tekoja, joihin heillä tuskin valtuuksia. Eivät pelkästään mielipiteitä.

Muotoilin huonosti, pidämme mielipiteemme mutta hyvitykseksi tarjoan loistavan sanonnan pohdittavaksi:

Kun sodassa vastaan tulee vihollinen ja petturi, ja sinulla on vain yksi luoti, niin ammut petturin.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Timo Karhunen on 16.06.2018, 18:27:58
Sitä vähää vasten, mitä henkilön kanssa olen ollut tekemisissä, niin en ottaisi J. Niinistöä takaisin. Vaikuttaa opportunistilta.

Olen samoilla linjoilla. Perustelut on moneen kertaan sanottu ääneen: Kerran meidät jättänyt ja pettänyt ei ole luotettava ja Niinistön paluu söisi koko puolueen uskottavuutta pahasti. Se loisi vaikutelman siitä, että puolueesta lähdetään kun hillotolppa kutsuu ja palataan kun pitäisi saada ääniä.

Ei tule menemään läpi äänestäjille. Eikä mene valtaosalle ps-aktiivejakaan.

Päänsärky

Quote from: Kimmo Pirkkala on 16.06.2018, 20:56:32
Quote from: Timo Karhunen on 16.06.2018, 18:27:58

Olen samoilla linjoilla. Perustelut on moneen kertaan sanottu ääneen: Kerran meidät jättänyt ja pettänyt ei ole luotettava ja Niinistön paluu söisi koko puolueen uskottavuutta pahasti. Se loisi vaikutelman siitä, että puolueesta lähdetään kun hillotolppa kutsuu ja palataan kun pitäisi saada ääniä.

Ei tule menemään läpi äänestäjille. Eikä mene valtaosalle ps-aktiivejakaan.

Kimmon kanssa samaa mieltä.

Vähän kuin jos oma muija lähtisi toisen matkaan ja palaisi sen toisen luota kainaloon kun ei ollutkaan niin auvoista elämä. Näin kärjistetysti. Jos kerran lähdetään, sitten lähdetään. Takaisin ei ole tulemista.
Elämä on valintoja, joskus vääriä joskus oikeita. Vääristä pitää kärsiä ja ottaa opikseen.
Niinistöllä olisi varmasti eri ääni kellossa jos uuvattien kannatus olisi vaikka 6% mutta kun on säälittävä 1,7% tai oikeastaan ei yhtään mitään niin sitten puhellaan tämmöisiä.
After all uskon Niinistön kyllä pääsevän hyväpalkkaiseen työhön ilman ehdokkaaksi asettumista ja pystyvän maksamaan elarit ym. entiselle muijalleen.

Profeetta Kekikkad

Quote from: arpi on 16.06.2018, 12:38:24
Quote from: DuPont on 16.06.2018, 03:00:07
Quote from: Tavan on 15.06.2018, 22:10:54
Quote from: Maija Poppanen on 15.06.2018, 22:04:19
Olisko Niinistö joukosta se suunnilleen ainoa, joka ei hirveästi ole itkenyt poliittisen kotinsa kuolemisesta loikkansa jälkeen?

Vain homman äärioikeisto on pitänyt tarkkaa kirjaa uuvattien puheista. Kansan silmissä kutakuinkin sama optiikka pätee kaikkiin uuvattiministereihin ja miksei uuvatteihin laajemminkin.

Siniset ovat kansan silmissä persujen kyyninen reaalipoliitikko-pragmaatikkosiipi, halla-aholaiset taas radikaali-idealisti-öyhöttäjä-siipi.
VMP, kuten Stubb sanoisi.

Kannattaa pistää välillä hommaforum kiinni ja käydä raittiissa ulkoilmassa nk. normikansalaisia haastattelemassa. Asetelma on juuri tuollainen kuten nimimerkki Tavan ilmaisee.
En tiedä missä todellisuudessa te kaksi elätte, mutta asiakaspalvelutyön rajapinnassa olen päässyt kuulemaan, kuinka sintit nähdään lähinnä poliittisena vitsinä ja PS nähdään pikkuhiljaa ainoana EU- ja maahanmuuttokriittisenä puolueena.

Niinistön takaisinottamisessa ei ole mitään mieltä. Niin pitkään kun uuvatit pysyvät poissa PSstä, niin vaaliteltoilla voidaan perustella käytännössä kaikki tällä kaudella petetyt lupaukset lauseella: "Joo, se tapahtui vanhan johdon alla ja se johto johtaa nyt Sinisiä. Nykyjohto edustaa sitä perussuomalaista kenttää, joka ei olisi halunnut hallintarekisteriä, taksien vapautusta tai siirtolaistulvaa."

Nämä lauseet toimivat vain niin kauan, kun sintit pidetään poissa. Itse halusivat testata oman poliittisen kannatuksensa, testauttakoot nyt sitten.
Shadilay.

Phantasticum

Quote from: arpi on 16.06.2018, 12:48:45
Niinistö on aidosti isänmaallinen ja nuiva.

Nuiva niin kuin hommalaiset termin ymmärtävät? En muista, että Niinistö olisi koskaan profiloitunut nuivana maahanmuuttokriittisenä. Paljon kiinnostavampaa sen sijaan on se, että Halla-aholle kelpaisi perussuomalaisiin henkilö, jonka poliittisen ohjelman sisältö ei ole erityisen EU-kriittinen eikä lainkaan eurokriittinen, kun taas äänestäjille perussuomalaiset haluaa esiintyä EU- ja eurokriittisenä.

Jää nähtäväksi, mitä se perussuomalaistenkin EU- ja eurokriittisyys lopulta on. Ennustan, että osa äänestäjistä joutuu vielä pettymään.

K.L.O

Olipa kerran mies, joka nostatti itsensä jo Donald Trumpin ja Nigel Faragen rinnalle!

QuoteOLIPA KERRAN EFD – MIHIN EUROOPPA ON MENOSSA?
16.6.2018 TIMO SOINI
Minut valittiin Euroopan Parlamenttiin kesäkuussa 2009 Suomen suurimmalla äänimäärällä. Viestini oli tuolloin ; Missä EU, siellä ongelma.

Olin perustamassa parlamenttiin EFD- ryhmää, Europe of Freedom and Democracy. Tuon ryhmän puheenjohtajaksi valittiin Nigel Farage, minusta tuli pari kuukautta ryhmän muodostamisen jälkeen ryhmän työvaliokunnan puheenjohtaja.

Ryhmään kuului myös tuolloin vielä rivijäsenenä muuan Matteo Salvini, josta sittemmin tuli Italialaisen Lega (Nord) puheenjohtaja. Nykyinen Italian sisäministeri.

EFD- ryhmä oli oiva paikka oppia asioita, sillä ryhmän henkilökunta oli ensiluokkaisia ammattilaisia. Minua kiinnosti EU ja olen ollut aina ahne työlle, joka on mielenkiintoista ja jolla on merkitystä.

Kaikesta tästä on ollut minulle oiva apu toimiessani myöhemmin Eurooppa- ministerinä ja ulkoministerinä.

Oma ryhmämme ei mitenkään rajoittanut yhteydenpitoa muihin ryhmiin. Tutustuin tuolloin myös brittikonservatiiveihin. Ei siitä mihinkään pääse, että britit ovat mukavaa seuraa, hyviä keskustelukumppaneita ja osaavat työnsä.

Opin paljon ja kerroin omista kokemuksistani. Minulla oli omassa toimistossani voittava tiimi, jonka kanssa luottamus toimi ja kaikki saivat loistaa.

Olen paljon miettinyt EU: n ja Euroopan kohtaloa. Eurooppaa tarvitaan. Mutta millaisena? Mitkä ovat ne perusarvot, joista ei voi tinkiä?

Ollessani EU- parlamentin jäsen niin sanottu Bail- out- kriisi iski Eurooppaan. Totuutta peiteltiin joka puolella. Kyse oli massiivisesta pankkien ja pankkipelureiden pelastamisesta veronmaksajien piikkiin. Moraalisesta hazardista.

Kaikki se mitä EU: lle on tämän jälkeen tapahtunut, johtuu näiden kuprujen peittelystä, vähättelystä ja vastuun pakoilusta. Brexitin siemenet iskettiin maahan. Toinen merkittävä tapahtumasarja oli Lissabonin sopimuksen kansanäänestykset, jotka nollattiin kepulikonsteilla yksi toisensa jälkeen.

Soppa alkoi olla sakeaa, mutta ei vielä valmista. Vuoden 2015 turvapaikkakriisi yhdistettynä edellisiin epäonnistumisiin loi tilanteen, joka johti Brexit äänestyksen lopputulokseen.

Voihan sitä puhua propagandasta. Sitä tehtiin  ennen ja jälkeen Brexitin joka puolella. Tosiasia on, että Brexit- tulos ei syntynyt tyhjästä vaan oli pitkän kehityksen tulos. Daavid voitti Goljatin. Niin kuin voittaa aina, jos sellainen ottelu käydään.

Samaan aikaa USA: ssa oli alkanut jo kehitys, joka johti Donald Trumpin valintaan USA: n presidentiksi. Sekään ei syntynyt tyhjästä. Merkit olivat olemassa. Paninpahan merkille, että Donald Trumpin kampanjatilaisuuksissa puhui muuan Nigel Farage.

Molemmille miehille on naurettu.

Nauru on loppunut.

Minä haluan USA: n ja Euroopan välille hyvät ja lujat suhteet. Se on talouden ja turvallisuuden liitto molempien onneksi, turvaksi ja hyvinvoinniksi.

Nyt tarvitaan tietoa, taitoa, henkilösuhteita, yhteistyötä ja avointa mieltä, jotta saamme tätä elintärkeää akselia lujitetuksi.

Tuleva NATO- huippukokous on tärkeä. Myös Suomelle, vaikka emme sotilasliittoon kuulukaan. Ulko- ja turvallisuuspolitiikka sekä tiedusteluyhteistyö on ensiluokkaisen tärkeätä.

Ilman Nigel Faragea ei olisi tullut Brexitiä. Jytky pohjustettiin Brysselistä. Legan uusi nousu vaati Matteo Salvinin.  Emme ole veljeksiä, mutta emme tulleet tyhjästä.

Mitään ei synny tyhjästä. On oltava olosuhteet ja mies ja mikrofoni. Voi se olla nainenkin.

Olipa kerran EFD.

Minä olen huolissani Suomesta ja Euroopasta. Siksi olen politiikassa. Ajamassa Suomen asiaa Euroopassa. Se on myös Euroopan etu. Tiedän myös, että jos totuudessa ei pysytä, mikä on seuraus ja minkälaiset miehet ja naiset tekevät muutoksen.

Nyt kannattaa kaiken muun ohella katsoa tarkasti Saksaa ja Ranskaa. Ja olla aktiivinen. Tapasin eilen Ranskan Eurooppa- ministerin. Terävä nainen. Kaikki ei ole niin kuin ennen, eikä mene niin kuin kuvitellaan.

Monivuotinen rahoituskehys EU: ssa on pöydällä ja ensi keväänä on EU- vaalit. Toivon viisautta tämän asian edessä. Tämä viisaus ei löydy Brysselistä ja komission esityksestä. Se löytyy pääkaupungeista, jos on löytyäkseen. Toivon todella sitä.

Mikäli järki ei voita, Euroopassakin alkaa suon kuivattaminen.
http://timosoini.fi/2018/06/olipa-kerran-efd-mihin-eurooppa-on-menossa/
E:linkki

Horn Hill

Jussi Niinistö on varmastikin parempi puolustusministeri kuin RKP:n aiemmat, mutta se ei kerro hänen kyvyistään tai tavoitteistaan mitään.

Loikkarin ansaittu kohtalo on unohdus.
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Horn Hill

Quote from: K.L.O on 16.06.2018, 21:27:00
Olipa kerran mies, joka nostatti itsensä jo Donald Trumpin ja Nigel Faragen rinnalle!

QuoteOLIPA KERRAN EFD – MIHIN EUROOPPA ON MENOSSA?
16.6.2018 TIMO SOINI
Minut valittiin Euroopan Parlamenttiin kesäkuussa 2009 Suomen suurimmalla äänimäärällä. Viestini oli tuolloin ; Missä EU, siellä ongelma.

...

Käsittämättömän vastenmielinen itserakas paskiainen.
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

justustr

Pystyykö joku lukemaan noita Soinin oksennuksia alusta loppuun? Itsellä alkaa pahoinvointi jo parin rivin jälkeen. Vittu mitä paskaa niin sisällöltään kuin erityisesti ulkoasultaan.

Kim Evil-666

Olisi mukava kuulla perustelut Niinistön nuivuuden suhteen. Niinistö ei ole nuiva kuin olemuksensa suhteen. Isänmaallinen toki on, mutta todellinen kansallismielisyys näyttää sekin loistavan poissaoloaan.

Eiköhän Niinistöllä ole tarve ainoastaan nostaa omaa profiiliaan ja tehdä pesäeroa kaikille nauraviin uuvatteihin uuvattien joukossa. Niinistö on ollut tarkoituksellisesti hiljaa, ettei oma uskottavuutensa kärsisi liiaksi Elomaisten ulostulojen tähden. Monta kertaa sanotaan, että viisas osaa olla hiljaa. Se ei kuitenkaan poista millään muotoa petturin viittaa Niinistön harteilta.

Niinistö yksinkertaisesti valitsi puolensa, laski väärin, kuten laskivat muutkin uuvatit. Niinistön tahtotila politiikan suhteen on aivan jossakin muualla, kuin nuivuudessa ja eurostokriittisyydessä. Niinistö lähti mukaan Soinin vedätykseen. Oli varmasti osana koko "operaatio uuvattien" suunnitelmaa. Kuinka ihmeessä tuollaiseen ihmiseen kukaan enää kykenisi luottamaan. Niinistö on mielstäni "pelimies". Pelipaikkanaan opportunistien keskushyökkääjä, pelintekijä, aivot.

Jotkut ovat spekuloineet, että Niinistö toisi mukanaan muhkeasti ääniä. Mitä niillä äänillä tehdään, jos sen kustannuksella koko agenda sössitään. Olenpahan kaiken lisäksi ihmisiltä kuulemieni tuntojen perusteella myös suhteellisen varma siitä, että Niinistön mahdollisen Persuihin palaamisen myötä niitä ääniä myös menetettäisiin kohtuullisen paljon. Ne menetettävät äänet olisivat nuivia ääniä.

Toivottavasti the puolue ottaa nyt ehdottoman varman kielteisen kannan uuvattien suhteen. Kuten aiemmin totesin, nuivuus ei ole myytävänä. Hinta olisi aivan liian kova kansallismieliselle nuivalle agendalle.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

ISO

Soinin timppa meuhkaa internetissä.

Ja arvostelee muita netissä meuhkaajiksi.

Pölhö ukko.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Jukka Wallin

Quote from: Kim Evil-666 on 16.06.2018, 21:46:05

Olisi mukava kuulla perustelut Niinistön nuivuuden suhteen. Niinistö ei ole nuiva kuin olemuksensa suhteen. Isänmaallinen toki on, mutta todellinen kansallismielisyys näyttää sekin loistavan poissaoloaan.

Eiköhän Niinistöllä ole tarve ainoastaan nostaa omaa profiiliaan ja tehdä pesäeroa kaikille nauraviin uuvatteihin uuvattien joukossa. Niinistö on ollut tarkoituksellisesti hiljaa, ettei oma uskottavuutensa kärsisi liiaksi Elomaisten ulostulojen tähden. Monta kertaa sanotaan, että viisas osaa olla hiljaa. Se ei kuitenkaan poista millään muotoa petturin viittaa Niinistön harteilta.

Niinistö yksinkertaisesti valitsi puolensa, laski väärin, kuten laskivat muutkin uuvatit. Niinistön tahtotila politiikan suhteen on aivan jossakin muualla, kuin nuivuudessa ja eurostokriittisyydessä. Niinistö lähti mukaan Soinin vedätykseen. Oli varmasti osana koko "operaatio uuvattien" suunnitelmaa. Kuinka ihmeessä tuollaiseen ihmiseen kukaan enää kykenisi luottamaan. Niinistö on mielstäni "pelimies". Pelipaikkanaan opportunistien keskushyökkääjä, pelintekijä, aivot.

Jotkut ovat spekuloineet, että Niinistö toisi mukanaan muhkeasti ääniä. Mitä niillä äänillä tehdään, jos sen kustannuksella koko agenda sössitään. Olenpahan kaiken lisäksi ihmisiltä kuulemieni tuntojen perusteella myös suhteellisen varma siitä, että Niinistön mahdollisen Persuihin palaamisen myötä niitä ääniä myös menetettäisiin kohtuullisen paljon. Ne menetettävät äänet olisivat nuivia ääniä.

Toivottavasti the puolue ottaa nyt ehdottoman varman kielteisen kannan uuvattien suhteen. Kuten aiemmin totesin, nuivuus ei ole myytävänä. Hinta olisi aivan liian kova kansallismieliselle nuivalle agendalle.

Uskokaa jo hyvät nimimerkit, että kumpikaan puolue ei todellakaan ole missään nimessä "kansallismielinen" Ei Siniset eikä varsinkaan Perussuomalaiset. Kaikkea muuta...
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Punaniska

En itsekään väitä olevani oikeassa Niinistön suhteen. Olin Pihvin suhteen niin he###tin väärässä kuin vain olla voi, ja jos kohdataan, tulee kunnianloukkausta hipovaa avautumista.

Ne, jotka oikeasti tietävät, tietävät. Luotan heidän arvostelukykyynsä.

KJ

QuoteJotkut ovat spekuloineet, että Niinistö toisi mukanaan muhkeasti ääniä.

Olen itsekin ihmetellyt, mihin tuo oikein perustuu: esim. iltapäivälehtien laskelmissa lähdetään usein siitä olettamuksesta, että Soini saisi saman verran ääniä kuin edellisisissä vaaleissa, riippumatta siitä, että puolue on vaihtunut ja äänestäjätkin on tullut petettyä.

Tietysti jos Niinistö palaisi persuihin häntä koipien välissä ja Halla-aho antaisi hänelle synninpäästön, niin ehkä sitten hän saattaisi saada asiallisen määrän ääniä, mutta tuskin mitään muhkeaa pottia. Pahimmillaan Niinistön ehdokkuuden vaikutus persujen riveissä voisi olla persujen kokonaiskannatukselle jopa negatiivinen. Tiedä näistä.

What would Gösta Sundqvist do?

-PPT-

Quote from: Jukka Wallin on 16.06.2018, 19:51:37

Taitaa olla niin, että persut kaipaavat Niinistön äänisaalista,joten ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Yhdenkään uuvatin kannatusta ei ole mitattu vaaleissa loikkauksen jälkeen. On silkkaa arvailua kuinka paljon ääniharavat saavat ääniä uuvatteina. Tietenkin gallupit voivat olla väärässä mutta ei kovin hyvältä näytä uuvateille. Siitä johtunee Niinistönkin puheet jälleenyhdistymisestä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Itse ihmettelen tätä Niinistön palvontaa. Äijä ei ole millään lailla fiksu osaa ainoastaan populismin hyvin. Esiintyy kaverina joka puolustaa täysin turhia maamiinoja ja ja on muka puolustushenkinen. Ei teoiltaan vaikuta millään lailla asiantuntijalta.

Ei ole kansallismielinen eikä nuiva. Ainoastaan omaa etuaan ajava tylsä virkamies.  Pistää oman edun aina puolueen edun nedelle.

Jukka Wallin

Quote from: -PPT- on 16.06.2018, 22:20:42

Yhdenkään uuvatin kannatusta ei ole mitattu vaaleissa loikkauksen jälkeen. On silkkaa arvailua kuinka paljon ääniharavat saavat ääniä uuvatteina. Tietenkin gallupit voivat olla väärässä mutta ei kovin hyvältä näytä uuvateille. Siitä johtunee Niinistönkin puheet jälleenyhdistymisestä.

Katselin perussuomalaisten äänimääriä, niin Soini, Niinistö ja Terho olivat kolmen kärki noin 50 000 äänellä. Joten kannatus potentiaalia on.

Päänsärky

Quote from: Jukka Wallin on 16.06.2018, 22:23:33
Quote from: -PPT- on 16.06.2018, 22:20:42

Katselin perussuomalaisten äänimääriä, niin Soini, Niinistö ja Terho olivat kolmen kärki noin 50 000 äänellä. Joten kannatus potentiaalia on.

Meinaatko että nuo kaikki pääsisi läpi uuvatteina? Älä unta näe. Terhoa ei kukaan tule äänestämään, tuli Halla-Ahon siivellä. Tuskin niinistöäkään kun puuttuu puoluekoneisto ja rahat taustalla. Herralla tuskin on intoa pistää omaa fyrkkaa kiinni kun Sheiman on kuitenkin vaativa nainen.

Soini voi ehkä ja ehkä mutta kallistun siihen että ei tule pääsemään läpi. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä kun ei voi kommentoida blogia ja sen äänestäjät on 60+ jotka on varmasti tajunnut ettei mitään EU- irtaantumista tule. Röhönauru nenäkarvoineen vain koittaa pönkittää omaa huonoa itse-tuntoaan puhumalla paskaa ja pyllistävän kansalle.

Jukka Wallin

Quote from: Jukka Wallin on 16.06.2018, 22:15:51
Quote from: Michael in memoriam on 16.06.2018, 22:06:52
Quote from: Jukka Wallin on 16.06.2018, 21:52:18
Uskokaa jo hyvät nimimerkit, että kumpikaan puolue ei todellakaan ole missään nimessä "kansallismielinen" Ei Siniset eikä varsinkaan Perussuomalaiset. Kaikkea muuta...

Nimimerkin takaa tekee mieli kysyä että mitäs kansallismielisyyttä se keskustelupalstan putinisti edustaa :facepalm: No, olihan Stalinkin kansallismielinen, ei vaan omansa puolesta!

Uuvatit ovat inhottavia, en pidä heistä enkä halua että PS ottaisi heitä takaisin, kiitos ja näkemiin.

Jos se on putismia, että haluaa aivan oikeasti eroa EU:sta ja oman rahan takaisin, jonka saimme Venäjältä 1860-luvulla, niin oien sitä ilomielin....Soini, Halla-aho ja Sampo Terho haluaa CETAN ja TTIP ja Nato:n, joten saatte edellä mainitut asiat unohtaa...

Mitä tulee Sinisten ja Perussuomalaisten erovaisuuksista puolueinna, niin sitä ei edes ole. Joten Niinistön ajattelu puolueiden yhdistymisellä ei ole hänen yksityistä pohdintaa, vaan osa kokonaiskuvaa

Jos yhdistymis prosessia haluttaisiin nopeuttaa, niin se tarkoittaisi perussuomalaisten nykyjohdon vaihtamista jo heti kesälomakuden jälkeen. Mutta porukka haluaa käydä ensin tappiolliset eduskuntavaalit  ennen kuin järki voittaa...

Jukka Wallin

Quote from: Päänsärky on 16.06.2018, 22:49:19

Meinaatko että nuo kaikki pääsisi läpi uuvatteina? Älä unta näe. Terhoa ei kukaan tule äänestämään, tuli Halla-Ahon siivellä. Tuskin niinistöäkään kun puuttuu puoluekoneisto ja rahat taustalla. Herralla tuskin on intoa pistää omaa fyrkkaa kiinni kun Sheiman on kuitenkin vaativa nainen.

Soini voi ehkä ja ehkä mutta kallistun siihen että ei tule pääsemään läpi. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä kun ei voi kommentoida blogia ja sen äänestäjät on 60+ jotka on varmasti tajunnut ettei mitään EU- irtaantumista tule. Röhönauru nenäkarvoineen vain koittaa pönkittää omaa huonoa itse-tuntoaan puhumalla paskaa ja pyllistävän kansalle.

Se on myös perussuomalaisilla. Halla-ahollakin tulee tekemään tiukkaa päästä eduskuntaan, kun ei ole juurikaan muista vetoapuja. Tätä se on muuallakin Suomessa. Aika monet saavat heittää hyvästit eduskunnalle keväällä 2019. Kun ei ole näistä herroista enää vetoapuja muille. Tätä olen yrittänyt sanoa jo vuoden verran, mutta ei se mene jakeluun.

Ideaalissa tapauksessa Halla-aho ja Terho nostaisivat jopa yhdestä kolmeen uutta kansanedustajaa eduskuntaan. Ainoastaan Helsingissä.

Kimmo Pirkkala

Quote from: KJ on 16.06.2018, 22:11:50
QuoteJotkut ovat spekuloineet, että Niinistö toisi mukanaan muhkeasti ääniä.

Olen itsekin ihmetellyt, mihin tuo oikein perustuu: esim. iltapäivälehtien laskelmissa lähdetään usein siitä olettamuksesta, että Soini saisi saman verran ääniä kuin edellisisissä vaaleissa, riippumatta siitä, että puolue on vaihtunut ja äänestäjätkin on tullut petettyä.

Perustuu varmasti siihen hirveeseen vilskeeseen ja väentungokseen joka on nähtävillä teltalla aina kun Jussi Niinistö ja muut etulinjan siniset jalkautuvat kansan keskuuteen.