News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: -PPT- on 18.12.2017, 06:33:11
Tiina Ahvan tapauksessa kyse lienee siitä että parempi olla pieni kala pienessä lammikossa kuin pieni kala jolla ei ole lammikkoa laisinkaan.

Siinähän ui ympyrää vastapäivään. Lammikko kuivuu ajallaan.

Suosittelen hänelle edelleen DI-opintojen loppuun saattamista. Tuotantotalouden inssit ovat päässeet ihan hyvin urakehitykseen käsiksi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

törö

Quote from: ämpee on 18.12.2017, 00:20:41
Quote from: Timo Soini- Olen elämässäni tehnyt kaksi todella kovaa päätöstä. Toinen oli jättää Luterilainen kirkko ja toinen oli jättää perustamani Perussuomalainen puolue. Minun näkökulmastani ne poikkesivat oikealta polulta. Minä lähdin. Vanhaan kirkkoon ja uuteen puolueeseen.

Tuosta saa sellaisen kuvan, että Timo Soini on johtanut Luterilaista kirkkoakin ja samalla tuloksella.

Saa tuosta sellaisekin kuvan, että se olisi perustanut Persut, mutta totuus on, että se oli siinä vaiheessa lähinnä apupoika, mutta näin se ego kasvaa.

QuoteMerkittäviä poliitikkoja

Perustettaessa yhdistyksen puheenjohtajaksi nimettiin Kari Bärlund, sihteeriksi Urpo Leppänen sekä varapuheenjohtajiksi Raimo Vistbacka ja Timo Soini, kaikki vanhoja SMP:n johtomiehiä.[91]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Perussuomalaiset

Mandula

Quote from: ämpee on 18.12.2017, 00:20:41
Quote from: Timo Soini- Olen elämässäni tehnyt kaksi todella kovaa päätöstä. Toinen oli jättää Luterilainen kirkko ja toinen oli jättää perustamani Perussuomalainen puolue. Minun näkökulmastani ne poikkesivat oikealta polulta. Minä lähdin. Vanhaan kirkkoon ja uuteen puolueeseen.

Tuosta saa sellaisen kuvan, että Timo Soini on johtanut Luterilaista kirkkoakin ja samalla tuloksella.

Oletin, että Soinin kirkko poltettiin kun hävisi jotkut kirkkovaalit 1988, mutta olin väärässä.
Arvopohjallisena uskovana miehenä Soinia taisi ottaakin päähän se, että naiset hyväksyttiin noihin aikoihin mukaan oikein kunnolla Luterilaiseen kirkkoon.

Lähteet:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Timo_Soini#Uskonto
https://fi.wikipedia.org/wiki/1988#Elokuu
https://fi.wikipedia.org/wiki/Naispappeus_kristillisiss%C3%A4_kirkoissa#Luterilaisuus
Klamydia - Suomi on sun

Mehud

Kun mies mainostaa loikanneensa kirkosta ja puolueesta, niin ostaisitko häneltä käytetyn auton, saatikka äänestäisit häntä?
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

anatall

Quote from: S.T. on 18.12.2017, 03:15:48
Quote from: Ernst on 17.12.2017, 22:57:03
Tiina Ahva ei ole miettinyt ihan lopppuun asti omaa etuansa.

Tiinan mies Toni Ahva on ministeri Terhon erityisavustaja, joten eiköhän painetta loikalle ole tullut myös aamupalapöydässä.

Ministeri Terhon erityisavustajiksi Toni Ahva, Otto Juote ja Jouni Westling

Tuon Tiinan loikan pystyn ymmärtämään. Tilanteessa on varmasti paljon henkilökohtaista painetta ja minusta perheasiat menee kuitenkin politiikan edelle, varsinkin tapauksessa jossa kyseessä ei ole mikään eturivin poliitikko.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Tämä on kyllä hauska.

Quote from: Riviuuvatti Timo Soini...puoluekokous päätti toisin ja valitsi toisen suunnan, ja siihen heillä oli siihen täysi oikeus. En minä koskaan puhu mistään vaalikikkailusta tai kitise päätöksistä.

No etpä tosiaan puhu, etkä varsinkaan kitise.  :facepalm:
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

ItikanPieru

Ahvan loikan sinänsä kykenee ymmärtämään. Mutta että aletaan siniseen tyyliin inisemään puolueen "arwopohjan" muuttumisesta, niin siinä haukkasi Tiinukka kyllä paskaa.

Viimeinen suomalainen

Soini parka ei taida vieläkään tajuta, että hän on syönyt jo eväänsä  :facepalm:
Sinisellä Petollisuudella ei ole tulevaisuutta. Kannattaa sinttiedustajien alkaa jo jemmaamaan eduskunnasta vessapaperia ja muita hyödykkeitä piiiitkän työttömyyden varalle.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

ikuturso

Sunnuntain paperinen Aamulehti Koko kansi. Otsikko SININEN TAMPERE. Artikkeli sivut 6-9.

Eli toistan. Kansilehti ja kaksi aukeamaa. Siis Kansilehti ja kaksi aukeamaa prosenttipuolueelle. Kaupungin pormestari antoi valtuustosalin ilmaiseksi prosenttipuolueelle. Sininen Tampere, Sininen paikallislehti.

Artikkelissa alpakkasiniset tulevat torille, jossa yllättäen persut tekee kiusaa?!?

Taustaa:
Tiina Elovaara liittyi Perussuomalaisiin 2007, jolloin oli ehdolla eduskuntavaaleissa. Hän oli myös ehdolla 2011 ja 2015, jolloin tuli valituksi. Tampereen kaupunginvaltuustoon Tiina nousi 2008 perussuomalaisten listoilta.

Tiina Elovaara on kuulunut 10 vuotta Tampereen perussuomalaisiin ja toiminut aktiivisesti kaupunginvaltuutettuna sekä Tampereen valtuustoryhmän jäsenenä. Silti hänelle tulee "yllätyksenä", että Tampereen Perussuomalaiset jakavat soppaa Tammelantorilla Joulun alla. Mitä tämä kertoo henkilön rehellisyydestä? Jos onkin rehellinen, mitä tämä kertoo kymmenen poliittisen vuotensa aikana osallistumisesta puolueensa ja paikallisyhdistyksensä kenttätyöhön?

Alpakka-Tiina.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

l'uomo normale

Kylläpäs sattuikin kun ei itse päässyt.

QuoteKYLLÄPÄ SATTUIKIN SAMALLE PÄIVÄLLE
17.12.2017 TIMO SOINI
Olen nyt ollut kaksi kertaa puolueen perustamiskokouksessa. Niissä oli paljon samaa. Runsaat pari sataa ihmistä ja hyvä sisäinen sopu.

Sinisten puoluekokous otti lujille. Etenkin Perussuomalaisissa. Kansan kustantama Yleisradio oli " sattumalta " ajoittanut puheenjohtaja Halla-ahon ykkösaamu- haastattelun samalle päivälle.

Ei Halla- ahosta paljon muuta ole kuulunutkaan. On kadonnut Brysseliin kuin muurahainen soppatykkiin. Mitä muuta voi odottaa, kun puheenjohtaja ei lähde presidenttiehdokkaaksi tai edes puolueen ehdokkaan kampanja-avaukseen.

Persukentällä muhii jo uusi ilmiö. Sen nimi on Huhtasaari puheenjohtajaksi. Tämä tapahtunee viimeistään  kesällä 2019. Se sopii sekä haluttomalle että halukkaalle. Vielä pitäisi 1,5 vuotta jaksaa.

Perussuomalaiset toimivat edelleen Raimo Vistbackan johdolla tehdyillä säännöillä, Vesa- Matti Saarakkalan johdolla laadituilla ohjelmilla ja Jukka Jusulan suunnittelemalla logolla. Lainahöyhenissä.

Yhden asian liikkeeksi muuttunut yleispuolue on saanut maahanmuuttomuminaansa apupyörän, Sinisten haukkumisen. Värillä on väliä, ainakin välillä.

QuotePLOKI
SINISTEN PUOLUEKOKOUS
17.12.2017 TIMO SOINI
Kävin Tampereella. Sinisten ensimmäisessä puoluekokouksessa.

Tunnelma oli hyvä. Olen ollut vastaavassa tilanteessa kerran aiemmin. Sama tunnelma. Paremmat lähtökohdat.

Perussuomalaisten nousuun vuonna 1995 ei uskonut kukaan. Se kuitenkin nousi. Kun nostettiin. Kovalla ja sitkeällä työllä. Kahteen Jytkyyn.

Sinisten vastavalittu johto on kovan tehtävän alussa. Nyt otetaan verimitta. Sampo Terhon, Matti Torvisen, Jari Lindströmin, Tiina Elovaaran ja Tiina Ahvan on onnistuttava. Jokaisen. Yhdessä ja erikseen.

Pitäkää Tampereen tunnelma mielessänne ja mukananne. Jotta kestätte. Epäonnistumisenne olisi monille pahansuoville mieleen. Oikein on yrittää ja panna kaikki likoon. Sälvät auki, persoonat peliin.  Teillä on hieno mahdollisuus. Elämänne tilaisuus.

Puoluekokousväki sai minut iloiseksi ja liikuttumaan. Minun oli jo tarkoitus lopettaa aktiivipolitiikka tähän kauteen. Lupaan nyt harkita, josko sittenkin vielä 2019 Eduskuntaan tai Eurooppaan. Antakaa aikaa. Tarvitsen sitä. Myös Yläpihan isännältä.

Sinisissä on paljon poliittista kokemusta ja lahjakkuutta. Suomi tarvitsee näitä ihmisiä. Puolue ei ole itsetarkoitus, mutta se on välttämätön alusta toiminnalle. Poliittinen koti. Se voi olla pieni tai iso. Pääasia on, että se on oma.

Olen elämässäni tehnyt kaksi todella kovaa päätöstä. Toinen oli jättää Luterilainen kirkko ja toinen oli jättää perustamani Perussuomalainen puolue.

Minun näkökulmastani ne poikkesivat oikealta polulta. Minä lähdin. Vanhaan kirkkoon ja uuteen puolueeseen.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Sitruunamelissa

^ Soini vaikuttaa takapenkkikuskina puhuvan "plokissaan" eniten omilleen. Hyvä meininki, eli jaksakaa pysyä sinisissä ja hallituksessa, jotta minä saan palkintoviran jostain. Jaksakaa minusta esimerkkiä ottaen haukkua perussuomalaisia julkisesti, niin huomio pysyy poissa siitä miten huonosti hoidamme tehtäviämme hallituksessa ja miten meitä vedetään siellä kuin pässiä narussa. Ja lisäksi puolikkaita lupauksia siitä, että saattaa lähteä sinisten riveissä ehdokkaaksi vaaleissa. Tämä on Soinin tietenkin myös henkilökohtaisesti hyvä pitää avoimena, jos palkintovirkaa ei jostain kumman syystä tulekaan.

Jos Soini niin kovasti ihmettelee sitä, miksi Halla-aho ei ole PS:n presidenttiehdokas, niin minä ihmettelen sitä, miksi sinisten puheenjohtajalla ei ole puolueen painavinta ministerisalkkua. Ei kai Terho sentään nukkehallitsija ole? :P

Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Mandula

Quote from: ItikanPieru on 18.12.2017, 09:50:37
Ahvan loikan sinänsä kykenee ymmärtämään. Mutta että aletaan siniseen tyyliin inisemään puolueen "arwopohjan" muuttumisesta, niin siinä haukkasi Tiinukka kyllä paskaa.

Tuo Arvopohjallinen-höpötys taitaa olla vain sellaista "aktiivista katumista", joka vaaditaan suoritettavaksi jotta pääsee tuohon lahkoon jäseneksi.
Sitä voisi kai verrata johonkin uskonpuhdistukseen, jotenkin näin: "Minä uskon Soiniin, rivimieheen kaikkiharjaavaan. Puhdista minut perssynneistä, haluan Arvopohjalliset pelastavat."
Klamydia - Suomi on sun

mikkojuha

Quote from: ikuturso on 18.12.2017, 12:18:22
Sunnuntain paperinen Aamulehti Koko kansi. Otsikko SININEN TAMPERE. Artikkeli sivut 6-9.

Eli toistan. Kansilehti ja kaksi aukeamaa. Siis Kansilehti ja kaksi aukeamaa prosenttipuolueelle. Kaupungin pormestari antoi valtuustosalin ilmaiseksi prosenttipuolueelle. Sininen Tampere, Sininen paikallislehti.

Artikkelissa alpakkasiniset tulevat torille, jossa yllättäen persut tekee kiusaa?!?

Taustaa:
Tiina Elovaara liittyi Perussuomalaisiin 2007, jolloin oli ehdolla eduskuntavaaleissa. Hän oli myös ehdolla 2011 ja 2015, jolloin tuli valituksi. Tampereen kaupunginvaltuustoon Tiina nousi 2008 perussuomalaisten listoilta.

Tiina Elovaara on kuulunut 10 vuotta Tampereen perussuomalaisiin ja toiminut aktiivisesti kaupunginvaltuutettuna sekä Tampereen valtuustoryhmän jäsenenä. Silti hänelle tulee "yllätyksenä", että Tampereen Perussuomalaiset jakavat soppaa Tammelantorilla Joulun alla. Mitä tämä kertoo henkilön rehellisyydestä? Jos onkin rehellinen, mitä tämä kertoo kymmenen poliittisen vuotensa aikana osallistumisesta puolueensa ja paikallisyhdistyksensä kenttätyöhön?

Alpakka-Tiina.

-i-

Muisti katoaa pätkittäin.... Tampere, Tammelantori 21.12.2013:

Alaric

Tommi Parkkonen tylyttää Terhoa:

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201712182200612012_pi.shtml (18.12.2017)

QuoteNäkökulma: Sinisten suurin ongelma on latteuksilla huijaava puheenjohtaja Sampo Terho

Sinisen tulevaisuuden suurin ongelma on sen latteuksilla valehteleva oma puheenjohtaja Sampo Terho, kirjoittaa politiikan toimittaja Tommi Parkkonen.

"Luotamme suomalaiseen ihmiseen." Okei... "Emme rakenna vastakkainasetteluja vaan ratkaisuja." Hyvä. "Meidän ainoa eturyhmämme on Suomen kansa." Jesh! "Siniset tuovat toivoa kaoottisen maailman keskelle." No nyt! "Olemme puolue, joka puhuu suoraan." Wau! "Me uudistamme, mutta inhimillisesti." Kaboow!!!!

Toki poliitikkojen puheet ovat aina täynnä kliseisiä latteuksia ja valheellisia lupauksia, mutta kulttuuriministeri Sampo Terhon ensimmäinen puhe sininen tulevaisuus -puolueen kaikkien aikojen ensimmäisenä vastavalittuna puheenjohtajana on yksi poliittisen maailmanhistorian ankeimmista kokoelmista laittoman latteita poliittisia kliseitä.

Ja kun Terho julistaa sinisten olevan "puolue ilman valtapeliä, puolue ilman politikointia", sille eivät naura edes naurismaan legendaariset aidatkaan, sillä sen ei ole hauskaa, vaan ankeaa valehtelua, kun miettii minkälaista valtapeliä ja politikointia Terho ja siniset ovat juuri harrastaneet säilyttääkseen ministerisalkkunsa ja perustaakseen oman puolueen.

Sama pätee Terhon lupaukseen, että "sininen tulevaisuus asettaa aina yleisen edun puoluepolitiikan edelle". Yksi sana Terholle: aktiivimalli.

On hieman hankalaa ja haasteellista, jos populistisen puolueen johdossa ei ole karismaattinen ja luontevasti populistinen poliitikko.

(...)

Nyt heidän vain pitäisi kyetä kertomaan muille tavallisille kansalaisille mikä se heidän asiansa oikein on. Terhon latteita kliseitä kuuntelemalla se ei ainakaan selviä.

Sinisen tulevaisuuden onnellisen tulevaisuuden suurin uhka ja ongelma onkin tällä hetkellä puolueen vastavalittu puheenjohtaja Sampo Terho.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

anatall

Quote from: ParkkonenSinisen tulevaisuuden onnellisen tulevaisuuden suurin uhka ja ongelma onkin tällä hetkellä puolueen vastavalittu puheenjohtaja Sampo Terho.

Aikalailla samoilla linjoilla. Jos ei ole Halla-aho mikään luontainen johtajatyyppi niin vielä vähemmän sitä vaikuttaa olevan Sampo Terho.

ikuturso

Sampo Terho Sinisten puoluekokouksessa: (lähde paperiaamulehti).

QuoteKun me siniset pelastimme Suomen hallituksen, pelastimme myös liittovaltion vastaisen EU-linjan, ja järkevän maahanmuuttopolitiikan. Ajatelkaa mitkä olisivat olleet vaihtoehdot: demarit, vihreät, RKP, Vasemmistoliitto... toisilta nimiltään työttömyys, liittovaltio, turvapaikkaturismi ja konkurssi.

Näin puhuu rasisminvastainen arvopohjallinen, jonka puolue "ei rakenna vastakkainasetteluja".

Tuo Parkkosen analyysi valehtelevasta vehkeilijästä on erittäin osuva.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Mandula

^
QuoteKun me siniset pelastimme Suomen hallituksen, pelastimme myös liittovaltion vastaisen EU-linjan, ja järkevän maahanmuuttopolitiikan.

Mahtavaa tehostamista, kaksi tökeröä valetta samassa lauseessa!

EU-liittovaltion vastaisuus; tämähän oli se todellinen syy, miksi Orpo ei halunnut Halla-ahon johtamia persuja hallitukseen, koska EU-liittovaltiokehitys olisi ollut uhattuna. Joko Sampo tuossa siis tietoisesti valehtelee, tai sitten se on oikeasti niin uuvatti että luulee Soinisten oikeasti voivan tuohon mitenkään vaikuttamaan.

Järkevä maahanmuuttopolitiikka; siis nyt se nuiva rasistinen mamupolitiikka kelpaakin. Siis se, joka poltti poliittisen kodin, on ihmisvastainen ja arvopohjallisiin sopimaton.

Sampostahan on kuoriutunut oikea kunnon selkärangaton valehteleva limainen liero  :facepalm:
Klamydia - Suomi on sun

ISO

Ainoa asia minkä siniset eli uuvatit on pelastaneet on oma ministerinsalkkunsa.

Sitä ei voi pitää urotekona millään mittarilla mitattuna.

Perussuomalaisten olis pitänyt jatkaa hallituksessa, mutta kun soinilaiset ei kyenneet häviämään niin kävi sitten niin kuin kävi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Lahti-Saloranta

QuoteKun me siniset pelastimme Suomen hallituksen, pelastimme myös liittovaltion vastaisen EU-linjan, ja järkevän maahanmuuttopolitiikan.
Jos noin niin silloinhan Kepu ja Kokoomus ovat liittovaltiokehitystä vastaan ja järkevän maahanmuuttopolitiikan kannalla. Toinen vaihtoehtoo on että uuvatit lyövät Kepulle ja Kokoomukselle luun kurkkuun prosentin kannatuksellaan.
Kuinka ne ilkeävätkään, poliittinen koti paloi kun Halla-aho valittiin puheenjohtajaksi. Jusssihan edellytti että pidetään kiinni siitä mistä on sovittu eli harjoitetaan järkevää maahanmuuttopolitiikkaa kuten hallitusohjelmaan on kirjoitettu eikä lähdetä liittovaltiokehityksen tielle.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Kippari

Quote from: Sitruunamelissa on 18.12.2017, 12:45:26
^ Soini vaikuttaa takapenkkikuskina puhuvan "plokissaan" eniten omilleen. Hyvä meininki, eli jaksakaa pysyä sinisissä ja hallituksessa, jotta minä saan palkintoviran jostain. Jaksakaa minusta esimerkkiä ottaen haukkua perussuomalaisia julkisesti, niin huomio pysyy poissa siitä miten huonosti hoidamme tehtäviämme hallituksessa ja miten meitä vedetään siellä kuin pässiä narussa. Ja lisäksi puolikkaita lupauksia siitä, että saattaa lähteä sinisten riveissä ehdokkaaksi vaaleissa. Tämä on Soinin tietenkin myös henkilökohtaisesti hyvä pitää avoimena, jos palkintovirkaa ei jostain kumman syystä tulekaan.

Jos Soini niin kovasti ihmettelee sitä, miksi Halla-aho ei ole PS:n presidenttiehdokas, niin minä ihmettelen sitä, miksi sinisten puheenjohtajalla ei ole puolueen painavinta ministerisalkkua. Ei kai Terho sentään nukkehallitsija ole? :P

Sitäkin. Totta tosiaan, mutta mää taas näkisin että nuo soinin monologit ovat sellaista itsensä vakuuttelua. Maisterisuuvatti varmaan tajuaa tämän emämunausten esiäitinsä, ja nyt ottaa niin koville, että pitää kusettaa jo itseäänkin. Muutenkin ihmetyttää tuo vouhotus, kun pitää niin mainostaa, kuinka "Minä Lähdin" Puolueesta. Siinä kun menet. Morjens.
Tulee mieleen sellainen vanha maatila, jonka wanhaisäntä otti nokkiinsa perillisen tekemistä uudistuksista ja nyt se raivoaa pihatien päässä ja potkii porttia karjuen, että "Mää nyt lähärin, kuulittako? Oon niinku kokonaan lähtennä perskeles! En tuu takaas. Ihan oikeesti nyt hei! Kattokaa ny kummää meen. Mää meen tosta noin. Lähren isolle tielle! Ihan varmasti lähren! Vaikka sitten kävelemällä. Niih!"

Todellisuudessa timo & uuvattien sisäpiiri taitavat haikailla sitä, että heitä aneltaisiin palaamaan Puolueeseen (ja kihisevät kiukuissaan, kun näin ei ole tapahtunut). Johan siitä on saatu viittauksia; oliko se nyt jussi niinistö joka visioi tuota uljasta keskusta-uuvatit-PS-unioniaan. Mitähän lie silläkin on päässä liikkunut.
Sama juttu tuon muunkin avautumisen kanssa. "Lainahöyhenet" ja "onko mikään muuttunut"-ruikutus on vain tapa sanoa, että "kattokaa ku nuo ei osaa ite", ja jos isompia muutoksia tehtäisiin, niin silloin ulistaisiin että "Nuohan tekee ihan päin hemmettiä nämä hommat. Ei ne osaa tuotakaan. Ottakaa meidät takas, anelkaa Armoa ja heivatkaa Jussi poies, niin katsellaan...". Ja näin ikään.
Katkeraa avautumista on luvassa, meni miten meni. Kyllä ne jonkun aiheen aina keksii.
Btw: sinisen meneväisyyden on muuten pikku pakko saada soini ehdolle. Hän on ainoa potentiaalinen ääniharava, ja ainoa mahdollisuus kerätä tarpeeksi ääniä, että edes joku/jotkut pääsevät läpi 2019. Taitaa kuitenkin olla katkeraa kalkkia tarjolla.

Nämä nyt on vaan mun intuition varassa tehtyjä höpöhöpö-olettamia, joita kukaan täysijärkinen ei tietenkään ota tosissaan, mutta heitänpä vain ilmoille.

Offtopic: Modet, te ystävät rakkaat hoi! Miten täällä vaihdetaan nimimerkkiä? Täällä kun on tuo mitä mainioin keskustelija nimeltään Captain Nuiva, ja mulla sattuu olemaan turhan lähellä tämä oma nimi, ja en halua että kukaan sekoittaa näitä meikäläisen ala-arvoisia ja mauttomia juttuja hänen kirjoituksiinsa.

Kiitän ja kumarran jo etukäteen.

ISO

Uuvatteihin pätee vanha sananlasku: happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Alaric

Quote from: Captain on 18.12.2017, 21:25:33Offtopic: Modet, te ystävät rakkaat hoi! Miten täällä vaihdetaan nimimerkkiä? Täällä kun on tuo mitä mainioin keskustelija nimeltään Captain Nuiva, ja mulla sattuu olemaan turhan lähellä tämä oma nimi, ja en halua että kukaan sekoittaa näitä meikäläisen ala-arvoisia ja mauttomia juttuja hänen kirjoituksiinsa.

Kiitän ja kumarran jo etukäteen.

Itse ei pysty nimimerkkiä vaihtamaan, vaan menee meidän kautta :)

Laitan yksityisviestiä aiheesta.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

DuPont

Quote from: Sitruunamelissa on 18.12.2017, 12:45:26

Voihan olla niinkin, että PS ei ole niin "suuren johtajan puolue" enää, mitä puoli vuotta sitten vielä oli...?

Juho Eerola mainitsi tuossa, että Jussi on kiertänyt kenttää enemmän, mitä Soini ei pitkään aikaan ole tehnyt. PS:sta ei haluta yhden miehen puoluetta enää, sen ajat ovat ohi.

Jaksuhali

Quote from: Rivijäsen itkuisena
Ei Halla- ahosta paljon muuta ole kuulunutkaan. On kadonnut Brysseliin kuin muurahainen soppatykkiin. Mitä muuta voi odottaa, kun puheenjohtaja ei lähde presidenttiehdokkaaksi tai edes puolueen ehdokkaan kampanja-avaukseen.

Persukentällä muhii jo uusi ilmiö. Sen nimi on Huhtasaari puheenjohtajaksi. Tämä tapahtunee viimeistään  kesällä 2019. Se sopii sekä haluttomalle että halukkaalle. Vielä pitäisi 1,5 vuotta jaksaa.

Surullista, että Soinin pahin pelottelu JHA:lle on, että huu, Huhtasaari syrjäyttää sinut pj:nä. Sehän olisikin Halla-ahon asialle tosi huono juttu, koska... niin, tuota...

koodari-inssi

Quote from: Jaksuhali on 19.12.2017, 13:06:07
Surullista, että Soinin pahin pelottelu JHA:lle on, että huu, Huhtasaari syrjäyttää sinut pj:nä. Sehän olisikin Halla-ahon asialle tosi huono juttu, koska... niin, tuota...
Soi^H^H^H äh, siis itkuinen rivijäsen tuossa peilaa vaan ympäristöönsä omaa ajatusmaailmaansa. Jos itselle vallanhimo ja itsevaltius menee kaiken muun edelle, sitä helposti ajattelee, että muut, tässä tapauksessa Halla-aho, on samanlaisia.
The hardest thing to explain is the glaringly evident which everybody has decided not to see. - Ayn Rand

Jaksuhali

Quote from: koodari-inssi on 19.12.2017, 13:46:24
Soi^H^H^H äh, siis itkuinen rivijäsen tuossa peilaa vaan ympäristöönsä omaa ajatusmaailmaansa. Jos itselle vallanhimo ja itsevaltius menee kaiken muun edelle, sitä helposti ajattelee, että muut, tässä tapauksessa Halla-aho, on samanlaisia.

En ymmärrä salakieltä viestisi alussa, mutta loppuosa kuvaa hyvin, miksi tuo plokin kohta on niin surullinen. :)

e: Kiitos jmk:lle, opin uutta!

jmk

Quote from: Jaksuhali on 19.12.2017, 13:52:21
En ymmärrä salakieltä viestisi alussa, mutta loppuosa kuvaa hyvin, miksi tuo plokin kohta on niin surullinen. :)

Se on toi epanortoosi
https://en.wikipedia.org/wiki/Backspace#.5EH

Billy Hill

Soinille kaikki on pelkkää valtapeliä ja vallan kahmimista. Eihän tuollainen henkilö voi käsittää sitä että puoluejohto valitaan oikeasti demokraattisilla vaaleilla eikä kisassa toiseksi jääneen silti tarvitse perustaa itselleen uutta puoluetta. Puoluetoimintahan on yhteisen asian eteenpäin viemistä, viimeisimmän puoluekokouksen jälkeen myös Perussuomalaisissa.

saint

Quote from: Jaksuhali on 19.12.2017, 13:06:07
Quote from: Rivijäsen itkuisena

No, puheenjohtajia tulee ja puheenjohtajia menee ja niinhän se pitää ollakin.
Voisihan jopa olla niin, ettei H-a edes asetu ehdolle seuraavissa pj-mittelöissä, kun on saanut  puolueen linjan terävöitetyksi ja toiminnan oikeisiin uomiin.
"Annapas kun autan; tässä lisää köyttä"  -Leso

Micke90

Kommentti: Jytkyjä ei nykymenolla tule

QuoteSininen Tulevaisuus on pitänyt historiansa ensimmäisen puoluekokouksen Tampereella. Henkilövalinnat ovat oletettuja, ja Sampo Terho aloittaa työnsä puheenjohtajana. Lähtötilanne ei ole kovin helppo – kannatus majailee jossain prosentin tietämillä, ja se on varsin haastava lähtötilanne puolueelle, joka on myös hallituksessa. Tulosta pitää lähteä tekemään samantien, muussa tapauksessa eduskuntavaalit tulevat keväällä 2019 aivan liian pian.
-----
Helppoa ei ole myöskään Sinisessä Tulevaisuudessa. Toistaiseksi oma linja tuntuu puuttuvan täysin, ja tarjolla on jokaiselle jotain niin vähissä määrin, ettei niistä rakenneta kuin ideologinen sekamelska. Ei voi olla vähän keskustaa, puhumattakaan siitä että ollaan vähän Perussuomalaisia. Maahanmuuttokriittisyydestä on kaiken lisäksi tullut Halla-ahon leirissä sellainen painolasti, että sitä peesaamalla ei ajella kuin yhtä matkaa kohti pimeyttä.

Kenttätyö pitäisi siis aloittaa heti, mutta onko Sampo Terhosta siihen? Timo Soini opasti nuoria isällisen suorasti – pitäisi olla reippaasti oma itsensä, avata siipensä ja olla pelkäämättä sitä, mitä muut sanovat. Se on juuri näin, ja Soini suomalaisen politiikan ykköspopulistina totisesti tietää mistä puhuu. Tähän asti ulostulot ovat olleet valitettavan epäkiinnostavia. Tulevaisuudessa Tiina Elovaaralla on erittäin merkittävä rooli siinä, mistä löytää uusia äänestäjiä – puolue tarvitsee ennen kaikkea uskottavaa naiskasvoa ja myös sellaisten sosiaaliluokkien parista, joihin Perussuomalaiset tai Siniset eivät ole aiemmin vedonneet. Soini tarvitsi jytkyynsä äärioikeiston apua, Sinisille se olisi välitön itsemurha. Katse olisi nyt suunnattava nuoriin naisäänestäjiin ja sen jälkeen arvioitava, mistä muualta omaan laariin sataisi lisää mannaa.

Leikkasin PS:ää haukkuvat kohdat pois.