News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

guest14935

Quote from: junakohtaus on 15.04.2018, 08:43:27

Seuraavissa eduskuntavaaleissa uuvateista pääsevät läpi Timo ja Simon. Sitten ne pitävät kahdestaan ryhmäkokouksia ja tunnelma on tosi hyvä.
Varmaan vaatisi Soini tuohon vaaliliiton jossa ehdokkaita toisella osapuolella vain yksi eli itse Soini (kun tuskin kukaan muu viitsisi mennäkään), tuolla tapaahan kokkarit on tukeneet rkp:ta, näin esimerkiksi. Soini sai ääniä enempi Halmeen ja Halla-ahon siivillä sekä median tuella (se "kielteinen"kin julkisuus jota alussa oli, kun toimii) kuin omaa ansiotaan. Simon Eloon en ole perehtynyt mitenkään joten en osaa arvioida hänen osaltaan.

Huppupelikaani

Quote from: K.L.O on 15.04.2018, 06:51:53
Simonille puskee jo oikeita ajatuskuvioita sohvalla maatessaan. Mutta ei tämäkään ihan putkeen mene.
Presidentti Lincoln tokaisi aikanaan "Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa, joitain ihmisiä voi huijata kaiken aikaa, mutta kaikkia ei voi huijata kaiken aikaa".

Simon ei kannatusprosenteista päätellen pysty ketään huijaamaan edes hetken aikaa. Ei edes itseään.
Sitä hetkeä odotellessa, kun Simon tajuaa, että Timo Soini on huijannut häntä kaiken aikaa.  ;D

[tweet]985077676519100416[/tweet]

Seuraavaksi Siimon voisi kehitellä oman version tästä Göbbelsin kuolemattomasta:
Siniset seuraavat periaatetta: kun kerrot valheen, kerro iso ja pysy siinä. He pitävät valheensa, silläkin riskillä, että näyttäisivät naurettavilta.

Dick Ursby

Itse asiassa haluaisin nähdä Timopuolueen eduskunnassa. Yhdellä edustajalla. Suomen poliittisen teatterin orgastinen kliimaksi puuttuu vielä: yhden edustajan hallituspuolue joka suostuu mihin vain. Kaikkein kusisin salkku HuPulle (huorapuolueelle) joka toimii oikeiden hallitsijoiden kilpimiehenä. Timo jatkaa rivimiehenä, ministerit vaihtuvat kun edellinen on käytetty loppuun. Halukkaita piisaa hallituksen työkintaaksi.

Olisit profiloinut etnisesti!

junakohtaus

Oikeastaan kolme edustajaa olisi paras. Sampo olisi puheenjohtaja, Simon ryhmänjohtaja ja Timo rivimies. Sitten ne ryhmäkokouksissa vittuilisivat ja huutaisivat toisilleen siitä kenen vika.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

ämpee

QuoteEn ollut ehdolla. Kun olin. Aina voitin. Kun en ollut, puolue hajosi.

En ole ikinä joutunut ajamalla liikenne-onnettomuuteen, kun sitten kerran näin, että katastrofi on väistämätön, irroitin vain käteni ratista.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Micke90

Quote from: junakohtaus on 15.04.2018, 10:09:05
Oikeastaan kolme edustajaa olisi paras. Sampo olisi puheenjohtaja, Simon ryhmänjohtaja ja Timo rivimies. Sitten ne ryhmäkokouksissa vittuilisivat ja huutaisivat toisilleen siitä kenen vika.

Parempi, kun moista Sinistä Sirkusta ei nähdä eduskunnassa enää huhtikuun 2019 jälkeen.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Micke90 on 15.04.2018, 11:12:19

Parempi, kun moista Sinistä Sirkusta ei nähdä eduskunnassa enää huhtikuun 2019 jälkeen.

Mä ennustan että uuvatit saa uudeltamaalta yhden läpi, ja se loikkaa heti kokoomukseen tai keskustaan, jos ovat hallituksessa. UUttamaata lukuunottamatta ei voi päästä läpi sillä kenttä liian heikossa hapessa.

Roope

Quote from: Dick Ursby on 15.04.2018, 10:06:20
Halukkaita piisaa hallituksen työkintaaksi.

Siinä onkin verokapinapuolueen (jos on olemassa) retoriikka hakusessa, kun seuraavan hallituksen ytimen muodostavat todennäköisesti Sdp, Vihreät ja Kokoomus. 
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

kivimies

QuoteSyntyi Siniset, joka päätti pitää kiinni,josta oli yhdessä sovittu.
Oikeasti? Miten se sovittu 80 kohdan maahanmuutto-ohjelma etenee.  :roll:

QuoteVein puolueen hallitukseen, koska puolue on sitä varten, että vaikutetaan ja tehdään päätöksiä.
Miten ne Perussuomalaisten tavoitteet toteutuivat hallituksessa?
Rivijäsen ei vaikuttanut yhtään mihinkään ja päätökset olivat muiden hallituspuolueiden sanelemia.

QuotePerussuomalaiset kansanedustajat äänestävät nyt hallitusohjelman toimenpiteitä vastaan, joita itse olivat hyväksymässä. Yhdessä Vihreiden ja kommunistien kanssa. Tuolla tiellä ei ole Jytkyjä tulossa.
Ei Perussuomalaisten tarvitse noudattaa hallitusohjelmaa, jos muutkaan puolueet eivät halunneet noudattaa sitä.
"Jytkyistä" puheenollen, koko uuvattilauma on vaarassa pudota eduskunnasta. 1,5% kannatuksella ei saada yhtäkään paikkaa.

anatall

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 15.04.2018, 12:22:09
Quote from: Micke90 on 15.04.2018, 11:12:19

Mä ennustan että uuvatit saa uudeltamaalta yhden läpi, ja se loikkaa heti kokoomukseen tai keskustaan, jos ovat hallituksessa. UUttamaata lukuunottamatta ei voi päästä läpi sillä kenttä liian heikossa hapessa.

Minä ennustan että suunnistaja Torvelon vaalitulos on oleva sellainen tuhnu, että sille naureskellaan myöhäiseen syksyyn ja yli puoluerajojen.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Hämeenlinnan Oraakkeli

Soini avautuu persujen kannatuksesta
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/246348-timo-soini-jatkaa-perussuomalaisten-ryopyttamista-tuolla-tiella-ei-ole-jytkyja?ref=suosituimmat

Jos joku haluaa moista hevonpaskaa lukea niin saa klikata linkkiä.
Otsikko tosin kertoo jo sisällön.

ikuturso

Quote from: Echidna on 15.04.2018, 07:29:13
Soini on taas ollut oikeassa, http://timosoini.fi/2018/04/olin-oikeassa-mita-sitten/
Lainaan vain yhden kappaleen tästä hengentuotteesta.

Quote from: Timo Soini 14.4.2018
En ollut ehdolla. Kun olin. Aina voitin. Kun en ollut, puolue hajosi.

Tästä innostuneena keräsin timosoinin viimeiset 105 blogitekstiä ja laadin niistä yhteenvedon. Kas tässä:

Minä
minäminäminä
Olin. Tulin Tein Perustin.
Minä. MINÄ!
ainoana
minäminäminäminä
kahdesti
minä
JYTKY
minäminäminäminäminä
ei kukaan tässä maassa ole ennen
minä minä
minäminäminä
aina olen voittanut
minä
hillotolppa
minä
jytky jytky
aina
minä ei hajonnut
ei minä enää minä hajosi
silloin kun minä
voitin
olin
minä ei enää
kaapattiin
hajosi
syypää sisu homma natsit
en minä
vapaa mies!

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

migri

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 15.04.2018, 18:04:29
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/246348-timo-soini-jatkaa-perussuomalaisten-ryopyttamista-tuolla-tiella-ei-ole-jytkyja?ref=suosituimmat

Jos joku haluaa moista hevonpaskaa lukea niin saa linkata linkkiä.
En lukenut mitä paksu siniuuvatti kirjoitti vaan kommentit. Tuli hyvä mieli.

- Loikkarin puheita en osaa arvostaa.
- Purjevene suostuu kaikkin tuuliin.
- Vammansa kaikilla.
- Sinipiika on katkeroitunut..
- Eipä taida Paksulla Bertallakaan olla enää lisää jytkyjä tulossa.
- Katkera väsynyt mies huutaa kun ottaa päähän nuo omat kannatusluvut
- Huuliveikko katosi (vai katosivatko sutkaisuja ideoineet haamukirjoittajat?) ja tilalle tuli linjauskollinen lipoja, petturi. Ei jatkoon.
- Tämä Soinin ulostulo kertoo jälleen miehen epätoivosta.
- Timo Soini itse petti puheensa kun pääsi Sipilän hallitukseen.
- Voit Soini unohtaa puhees...yritä nyt vaan sopeutua siihen että sun hillotolppa kaatuu seuraavissa eduskuntavaaleissa.
- Soinin puheet katasrofihallituksen työstä ovat yhtä uskottavia kuin Orpon ja Sipilänkin.
- Soinin veti oikein kunnolla tavallaisia kansalaisia nenästä kun ryhtyi herrojen kanssa marjaan.
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Lahti-Saloranta

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 15.04.2018, 18:04:29

Jos joku haluaa moista hevonpaskaa lukea niin saa linkata linkkiä.
Linkki kyllä kannattaa aukaista ja avata sieltä alareunasta Turkkilan puheenvuoro. Se onkin sitten täyttä asiaa.
Nuo kommentit tosiaan lämmittää mieltä, ei ainuttakaan vähänkään myönteistä tai edes neutraalia. Härskeimmät lienee sensuroitu.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

K.L.O

Simon jaksaa nuoleskella Soinia!
Oikeastaan vähän säälitti, kun Soini luetteli ja kehui Ykkösaamussa monessa yhteydessä Uuvattien sisäpiirin nimiä, muttei maininnut Simonia.

Eilen wannabe-valtiomiehen facebookissa:

https://www.facebook.com/simon.elo.77/posts/10156180258562822

QuoteYlen Ykkösaamu ja Suomen ulkoministeri. Selkeää näkemystä ja syvällistä tietoa. Kansanomaista puheenpartta.

Tässä Soinissahan on ihan presidenttiainesta.

guest15133

Sinisten kannatus on niin alhainen, että Soinin taktiikkana lienee hankkia huomiota persujen avulla ärsyttämällä. Aina voi myös toivoa, että ärsytetty tekee jonkun taktisen virheen. Ei sille kannata antaa huomiota enää yhtään.

Mandula

Quote from: K.L.O on 15.04.2018, 20:14:17
Simon jaksaa nuoleskella Soinia!
Oikeastaan vähän säälitti, kun Soini luetteli ja kehui Ykkösaamussa monessa yhteydessä Uuvattien sisäpiirin nimiä, muttei maininnut Simonia.

Eilen wannabe-valtiomiehen facebookissa:

https://www.facebook.com/simon.elo.77/posts/10156180258562822

QuoteYlen Ykkösaamu ja Suomen ulkoministeri. Selkeää näkemystä ja syvällistä tietoa. Kansanomaista puheenpartta.

Tässä Soinissahan on ihan presidenttiainesta.

En voi olla ajattelematta, että kaikki nuo kehukommentit ovat vain sarkastista pilkkaa. Ja että Simoniin ne menevät ihan täydestä  ;D
Klamydia - Suomi on sun

K.L.O

Totuus on ovela asia!

Monet epäilevät, ettei Timo ole temppuiluistaan huolimatta saamassa minkäänlaista hillotolppaa.
Ei huolta, eläke riittäisi. Tärkeintä Timolle on saada itsensä näkyviin ja kuuluviin, joten tässä idea.

Timo kirjoittaa poliittisille pyrkyreille Takinkääntäjän käsikirjan. Ennakkotilaajille lajitelma varanappeja. Luonnollisesti esipuheessa on useasti mainittu tikapuu-tarina, jossa kerrotaan huipulle nousemisen askelmista.

Muu materiaali onkin helposti noukittavissa vanhoista plokeista. Niitähän ei ole voitu poistaa puheiden ja tekojen ristiriitaisuuksista huolimatta, koska itse Minä on ne kirjoittanut.

Kannattaa lueskella, mikäli mikään ei enää itketä tai naurata.
Vaikkapa tästä esimerkki marraskuulta 2010:

http://timosoini.fi/2010/11/
QuoteTotuuden esiinmarssi on alkanut. Totuus on ovela asia,  vaikka hautaisit sen kuinka syvälle, se murtautuu ajan kanssa esiin. Ja totuus tekee vapaaksi.

EU-Parlamentin tiedotuksesta on saatavissa mainio postikortti, jossa kerrotaan Talous- ja Rahaliiton (EMU) olevan menestystarinan. Tämä kortti on todellinen helmi, historiallinen todiste häpeämättömästä propagandasta.

Sixten Korkmania on joku ilmeisesti napauttanut kultasepän vasaralla otsaluuhun ja pling... hänelle valkeni, että rahaliitossa on valuvika! Mikä uutinen.

Alkaako Suomen eliitti herätä? On johtopäätösten aika.

Nyt kun paise on paikannettu, alkaa puristusvaihe. Tämä mahtinäppy on painettava pohjaan asti.

EU-eliitti ja sen kansalliset myötäjuoksijat eri maissa ovat kauhuissaan. He eivät tiedä mitä tehdä. He haluavat vain, että euro pelastuisi.

Minä en osaa euroa pelastaa, koska nykyinen euro ei ole pelastettavissa.  Siihen kuuluvien maiden taloudet ovat aivan liian erilaisia.

Integraation lisääminen on väärä tie. Se ei toimi. Aivan kuten sosialismin lisääminen Neuvostoliiton pelastamiseksi johti  umpikujaan .

Irlannin valtiovarainministeriö " miehitetään " EU:n ja IMF:n byrokraateilla. Kun nämä uutiskuvat tulevat Irlannissa televisiosta ulos, ponnahtaa tasavaltalaisen Sinn Feinin kannatus uudelle kymmenluvulle.

Entäs mitähän miettii  EU-komission puheenjohtaja Jose Manuel Barroso, entinen maolainen kommunisti? Exit only!

Tässä  tulevat hyvät uutiset: Euroopan Unioni on alkanut hajota.

Tulevaisuuden Eurooppa on vapaiden ihmisten, itsenäisten kansallisvaltioiden ja toimivien  sisämarkkinoiden Eurooppa.

Itsenäisyys on päivän lähempänä.

K.L.O

Tommi Parkkonen (il) tviittaa eilen.  :)

[tweet]985445686345953280[/tweet]

Mandula

Quote from: K.L.O on 16.04.2018, 09:45:44
Tommi Parkkonen (il) tviittaa eilen.  :)

[tweet]985445686345953280[/tweet]

^ Ennen olin Persu, mutta nyt on perseen alla Mersu.
Klamydia - Suomi on sun

ISO

Uuvattien kannatus on niin alhaalla, näkyvyys ja arvostus niin pientä, että ne on valmiita tekemään ihan mitä vaan saadakseen edes jonkinlaisen reaktion aikaiseksi.

Ovat ilmeisesti keksineet että arvostelemalla Perussuomalaisia saa medianäkyvyyttä, toki siinä samalla oma arvostus pienenee entisestään.

Mutta kun sitä ei ole alunperinkään, sama kai se on niille vaikka menis loputkin.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

K.L.O

Lakimies ja juristi töräyttelee totuuksia. Selkeys sitä luokkaa, että parempi pysyäkin poissa hoitamasta lakiasiaintoimiston asioita.

QuoteEduskunnassa Johanna, Markus, Markus, Eeva-Mari tai Katri ovat kanssani käsittämättömän työllistettyjä, ahkeria. Kun joku pelle, joka ei saa aikaan mitään tai tee mitään, lohkaisee jotain järjetöntä. Heti media, varsinkin LK vetää sen naamalla ykkösuutiseksi. Jotenkin hävettäisi olla toimittaja joka vaatii meiltä näyttöjä Lapin hyväksi. Mutta ehkäpä tässä onkin se perusta jolla toimitus todistelee oman olemisen merkitystä. Pelle saa pelikentän. Ja nauraa kuinka tyhmiä voivat toimittajat olla, olemalla nolla.

https://www.facebook.com/matti.torvinen.54/posts/1789953897693330

K.L.O

Unohtunut ystävämme Juha Malmi, joka ilmoittaa profiilissaan edelleen opiskelleensa oikeustieteitä Aalto-yliopistossa.
Teknisesti oikein, sillä hän on käynyt siellä jonkun kiinteistönvälittäjän työhön liittyvän kurssin.

https://www.facebook.com/juha.malmi/posts/1635718183148049

QuoteSiniset ottivat lopullisen pesäeron hyväosaisten porvaripuolueihin!

Lähes miljoona suomalaista kiittää.

Loput suomalaiset kiittelevät kommenteissa.  ;D

Micke90

Onko harja jo alkanut heilua? Iso luuta lakaista?

K.L.O

Kymmenen satunnaista kahvilan asiakasta ihmettelee seitsemän uuvatin vinkunaa. Joo, hyvä meno, aivan mahtavaa!  ;D

[tweet]985897177938649088[/tweet]

l'uomo normale

Siniset itse ja kaikki muut tietävät että puolueleikki loppuu heti kun sote on varmistettu. Eikä koira perään hauku. Pakko heillä on olla joku tulevaisuus turvattuna; eivät ne muuten viitsisi.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Sakari

^^
Kahvilan asiakkaiden elekielestä näkyy ajatus: "mitä v*ttua!"  :D
Ooh lalaa...

Sakari

Tää on kyllä hyvä kikka rynnätä kahvilaan, aloittaa paasaus ja lavastaa asiakkaat osallistujiksi. Kamera räpsii kuvaa. Suorastaan nerokasta, kuin muuten ei saa kannattajia paikalle, kun niitä ei ole. Striimiä eivät taida siniset uskaltaa näistä kahvilatapahtumista jakaa :D
Ooh lalaa...

jka

Sininen hetki on oikein kuvaava nimitys noille kekkereille. Sininen hetki on se hetki kun aurinko on juuri laskeutunut horisontin taakse ja viimeiset valonsäteet heijastuu ilmakehästä toivottaen tervemenoa sinne minne päivä ei paista.