News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Syämmistynyt

Hillotolppa muuttui aika monella tuhlaajapojalla ja -tytöllä sianpaloiksi viimeistään tänään.  Vaikka tuossa nyt yritettiinkin hämätä poliittiseen kotiinsa jääneet perussuomalaiset, niin kyllähän tuo vertaus sinisiä tarkoitti.

Quote...
– Voihan se (perussuomalaiset) palata vielä juurilleen. Tuhlaajapoikakin kelpasi kotiin syötyään vähän aikaa vieraalla maalla sianpalkoja, ei mikään ole mahdotonta.
...

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006024638.html

Tosiasiallinen Nuiva

Seuraavaksi Soini kertoo 15.4 minkälaisen hillotolpan hän on onnistunut itselleen järjestämään. Toki tuo voi kestää aina eurovaaleihin saakka.
Non poteris veritatem

Lahti-Saloranta

Soini:
Minusta tuli SMP:n puoluesihteeri 1992. Sain kolmessa vuodessa ajettua puolueen konkurssiin.
Minusta tuli ministeri 2015, sain Suomen toiseksi suurimman puolueen kannatuksen puolitettua muutamassa kuukaudessa.
2017 loikkasin mukanani enemmistö perussuomalaisten kansanedustajia. Ennen loikkausta sain runnottua läpi lakimuutoksen jonka seurauksena jäimme ilman puoluetukea.
2015 olin Suomen toiseksi suurimman puolueen puheenjohtaja, nyt olen rivimiehenä puolueessa jonka kannatus on alle galluppien virhemarginaalin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Savi

Soini ja muut demokratianpetturit saavat tietenkin toivoa mitä haluavat. Näille puheille en paljoa korvaani lotkauttaisi mutta tiettyä leuanheiluntaa ja nauruntapaista ääntelyä tämä kyllä aiheuttavat. Aika turpiinhan tuo Soini sai aamupäivän lehtikirjoittelussa, en usko että kirjoittelu nyt ainakaan pehmenee.

Arkipiispa

Nyt kun Sioni on saanut elää yhden kokonaisen ministerikauden hillotolpalla, niin hänen unelmansa on täyttynyt eikä muista enää kannata välittää.

Sionihan junaili koko eroamisen persuista vain pitääkseen hillotolppansa, ja nyt kun hänellä ei enää ole menetettävää niin hän vihjailee sinttien palaamisesta persuihin. Tosian asian ilmaisu toisinpäin on "lip service" loikanneille.

Tokihan Sionia olisi vielä joku hullu äänestänytkin, joka olisi ollut tervetullut lisä sinisten melko vajaaseen laariin edes yhden edustajan saamiseksi.

Sionin rivien välistä on selkeästi luettavissa, että kaikki mitä tämä teki, oli itsekkäistä syistä, ja sama tulee jatkumaan. Kaikkien äänestäjien pettäminen ja Sinttien ero vain oman hillotolpan pitämiseksi kruunaantuu Sinttien pettämisellä kun heitä ei enää tarvita.

No eikäs sitä Hommalla sanottu jo vuosia sitten... ;)
"Kelle täällä pitää maksaa ettei kaikki olis niin paskaa" - Ellinoora/Carrie
Polpo:lle tiedoksi: kirjoitukseni arvionnissa on sovellettava Poen lakia.

guest12632

Quote from: Oppipoika on 05.03.2019, 15:07:46
Quote from: Lalli IsoTalo on 05.03.2019, 14:32:25
"Olen ihan varma, että olisin päässyt eduskuntaan [2019], jos olisin pyrkinyt."

Tulihan se sieltä! Soiniin voi aina luottaa ...

Onko tästä videolinkkiä? Klassikkokamaa.  :D

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006024638.html

Videon kohdasta 23:47 eteenpäin.

KTM

Quote from: Leostoa on 05.03.2019, 16:05:12
Tulevissa sinisten vaalivalvojaisissa lienee sangen alakuloinen tunnelma. Persut viihtyvät tietenkin omissa valvojaisissaan, mutta jos saisi pyytää niin Sebastian Tynkkynen olisi oikea henkilö kuokkimaan uuvattien pileissä, voisi mikrofonin kanssa juontaa streamiin showtaan ja kysyä pääuuvateilta, sekä eräältä rivijäseneltä että miltä nyt tuntuu. Jos Sebu sattuisi pääsisemään läpi, niin voisi ihan PS:n kansanedustajana kysyä noita tunnelmia ja fundeerata ääneen miten Timo ja kuoripojatkin olivat ennen persuissa mutta nyt aktiivimallin armoilla.

Veikkaan että rivijäsen ei uuvattien vaalivalvojaisiin osallistu. Olisi liian noloa ja joutuisi vastaamaan toimittajien ikäviin kysymyksiin.

Kni

Quote– Tasan kaksi vuotta sitten ilmoitin jättäväni perussuomalaisten puheenjohtajuuden, ja kyllähän tosiasia on se, että siitä se alamäki alkoi. He elävät omalla tyylillään ja omalla moraalillaan.

– Ei minulla ole mitään katkeria fiiliksiä, siellä on vieläkin paljon ihmisiä, joita arvostan ja joiden kanssa olen tehnyt paljon töitä. Mutta nykyjohdon käsitys painopisteistä ja moraalista ei vastaa omaani.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/84a37ef4-8f2a-4771-80ce-1d856d4f2ef9

Ei todellakaan, ei lähellekään.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Billy Hill

"Olen ihan varma, että olisin päässyt eduskuntaan [2019], jos olisin pyrkinyt."

elokuvasta Poliisin poika:

A: Viime viikolla otin kyytiini saksalaisen turistinaisen. Sillä oli niin terävät rinnat, että kärjet näkyi läpi rintaliivien, t-paidan ja paksun villapuseron.
B: Paskapuhetta.
A: Totta se on.
C: Saitko?
A: Olisin saanu.
B: Muttet saanu.
A: Olis antanu.
C: Miksei antanu?
A: No se oikein kerjäs keppiä.
B: Muttei antanu.
A: Saksalainen huora.
B: Et saanu.
A: Mikä lie aidsilainen.
C: Kortonki on keksitty.
A: Ne oli lopussa.
B: Olisit ostanu Essolta.
A: Ei ollu kokua.
C: Mitä kokua?
A: Large.
C: Large?
A: *nyökkäys*
C: Large mutta löysä khihihihihihi

Lahti-Saloranta

Melko huvittavaa nuo toimittajien jutut kuinka Soinin olisi pitänyt harjata puolueesta pois maahanmuuttokriittiset. Eihän koko puoluetta olisi jos Tony Halme olisi harjattu pois. Soiniakaan ei olisi koskaan valittu eduskuntaan. Uuvatit on juuri sen kokoinen kuin persut olisi ilman maahanmuuttokriittisiä. Ennen Tony Halmetta Vistbacka oli ainut edustaja, Tony toi nosteen ja Jussi Halla-aho sen jytkyn josta Soini ottaa kunnian.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

KTM

Vistbacka ilmoittaa lähtevänsä ehdolle vain Perussuomalaisten kiusaksi

"Jos minä en lähde, ne äänestävät perussuomalaisia" – Puolueen etu sai Raimo Vistbackan mukaan eduskuntavaaleihin

https://www.pohjalainen.fi/tilaajalle/maakunta/tilaajalle-7.3187110?aId=1.2894417

Lahti-Saloranta

Quote from: KTM on 05.03.2019, 18:30:22
Vistbacka ilmoittaa lähtevänsä ehdolle vain Perussuomalaisten kiusaksi

"Jos minä en lähde, ne äänestävät perussuomalaisia" – Puolueen etu sai Raimo Vistbackan mukaan eduskuntavaaleihin

https://www.pohjalainen.fi/tilaajalle/maakunta/tilaajalle-7.3187110?aId=1.2894417
Luuleeko Vistbacka tosissaan olevansa niin suosittu että ne jotka muuten äänestäisivät persuja äänestävätkin nyt häntä, uuvattia. Kun vielä julkisesti kertoo motiivinsa niin kannatus on taattu. Ne jotka aikoinaan äänestivät Vistbackaa ovat paljolti vaihtaneet vaalipiiriä tai niin dementoituneita etteivät muista koko miestä. Ehdokkuudellaan syö vain Hongiston ääniä.

Eino P. Keravalta

Kerran oli Timo Soini. Hänellä oli menestyksekäs poliittinen ura. Kunnes hän sössi kaiken. Ihan itse. Koska tyhmyys, narsismi, pelkuruus ja valehtelu. Nyt ei ole mitään. Paitsi häpeä. Hyvästi, Timo Soini.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

törö

Quote from: Lahti-Saloranta on 05.03.2019, 18:27:44
Melko huvittavaa nuo toimittajien jutut kuinka Soinin olisi pitänyt harjata puolueesta pois maahanmuuttokriittiset. Eihän koko puoluetta olisi jos Tony Halme olisi harjattu pois. Soiniakaan ei olisi koskaan valittu eduskuntaan. Uuvatit on juuri sen kokoinen kuin persut olisi ilman maahanmuuttokriittisiä. Ennen Tony Halmetta Vistbacka oli ainut edustaja, Tony toi nosteen ja Jussi Halla-aho sen jytkyn josta Soini ottaa kunnian.

Soini edustaa nyt toivoa, koska se loi frankenstein-puolueen haalimalla kannatusta suunnilleen kaikin mahdollisin keinoin eikä suostu myöntämään, ettei se osa käsitellä sitä. Toimittajat eivät naura sille päin naamaa kun se haaveilee ääneen puolueen tulevan vielä anelemaan sitä palaamaan takaisin, koska osa niistä ei tajua vitsiä.

Siinä se on kyllä oikeassa, että Persuilla on suunta vähän hukassa, mutta ihmehän se olisi jos tällainen viritelmä löytäisi hyvän suunnan helposti. Etsisi syytä itsestään jos nykyinen meininki ei miellytä, koska se kuitenkin rakensi puolueen itselleen yksinvaltiaan ottein.

ikuturso

Quote from: repo on 05.03.2019, 16:59:37
Quote from: Lalli IsoTalo on 05.03.2019, 14:25:06
Lisää kuvia.

Oliko "hallituksenkaataja" ihan hlö-kohtaisesti paikalla ja kuvaamassa Suuren Johtajan takana? Tarjositko kättä käteltäväksi? "Valtamedian nimeämä hallituksenkaataja, mutta muille Lalli vaan, Hommaforumilta terve!"

-Ja siellä takana se herrasmies, teidän vuoronne kysyä.

-Joo. Lalli IsoTalo Hommafoorumilta. Ihan vaan haluaisin kysyä, että vituttaako ja kuinka paljon?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Ajattelija2008

Pressiklubissa 3.4.2009 Timo Soini nimitti hommaforumilaisia mm. "kottaraispönttöön tuijottajiksi". Minulle jäi mieleen tuo, miten Soini nälvi meitä.

Kottaraispönttöön tuijottajat voittivat.

Eino P. Keravalta

Timo Soini:

Quote"Olen ihan varma, että olisin päässyt eduskuntaan [2019], jos olisin pyrkinyt."

Olen ihan varma, että keksisin lääkkeen syöpään, jos vain yrittäisin.

Olen ihan varma, että voittaisin mäkihypyn maailmanmestaruuden, jos vain osallistuisin.

Olen ihan varma, että osaisin lentää, jos vain hyppäisin katolta.

Olen ihan varma, että maalaisin paremmin kuin Rembrandt, jos vain viitsisin ostaa pensselit.

Olen ihan varma, että olen maailman suurin nero, koska olenhan minä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

internetsi

Tein huvikseni vaalikoneen, siis Uudenmaan vaalikoneen koska asun edelleen täällä Lohjalla. Päräyttelin sinne oman mieleni mukaan vastauksia ja katsoin tulokset: Ensimmäinen ehdokas oli Tiina Ahma. Mitä helkkaria, eihän se nyt voi olla mahdollista? Minulla ja Ahmalla piti olla niin hirveät arvopohjaerot, ettei Ahma voi olla samassa puolueessa minun kanssani, mutta silti olisi paras ehdokas. Tämä vaan kertoo siitä, että uuvatit on vain Soinin hillotolpan ympärille perustettu himmeli. Ahma(t) olivat terholaisia, koska poika-Ahma oli Sampon avustaja, joten siten myös vaimonsa tyttö-Ahma lähti myös uuvatteihin. Olisi kai muuten tullut riitaa kotona.

Tunnen kummatkin Ahmat ja muistan kuinka he tulivat puolueeseen. Tyttö-Ahman (en nyt muista mikä hänen tyttönimensä oli) kanssa en kyllä muista mitään pahempaa poliittista erimielisyyttä, mutta yhdistysasioissa hän kyllä oli tyhmä kuin vasemman jalan hattu ja siitä oltiin usein Helsingissä napit vastakkain. Ehkä hänelle sitten oli parempi lähteä opettelemaan yhdistysjuttuja hillotolppakerhoon, vaikkei juuri mitään poliittista syytä olisi ollut.

Samoin uuvatit tulivat ykköseksi vaalikoneessa. Kärjessä oli Ahman jälkeen persu, uuvatti, kokkare, uuvatti, persu, uuvatti ja persu. Uuvatit olivat siis ykkösenä puolueena, oma puolue persut vasta toisena. Eli se siitä, että arvopohja olisi jotenkin liiaksi ristiriidassa, kyse on vain Soinin hillotolpasta.

Muut uuvatit vaalikoneessa olivat muuten Simon Elo, Kari Pajunen ja Kimmo Kakko. Viimeisintä en tunne, en muista onko edes entinen persu. Mutta ei nuo kaksi muutakaan uuvattien listoilla ihan sattumalta ollut. Elo on entinen KD:n jäsen, joka yritti KD:n nuorisojärjestön hallitukseen. Ei päässyt, tuli persunuoriin ja alkoi tehdä itselleen aktiivisesti nimeä yhdistyksen sisällä. Silloinen puheenjohtaja Saarakkala kun jätti tehtävänsä, pääsi Elo kyseiseen paikkaan. Eli siis loikkasi KD:sta vain johtopaikka silmissään. Samalla keinolla Elo on "ostettu" uuvatteihin, lupaamalla johtopaikka niin loikka oli ponnistusvaiheessa samalla sekunnilla. Tämä painoi Elolla enemmän, koska Soini ei edes tule kovin hyvin toimeen Elon kanssa. Kari Pajunen taas on espoolainen taksimies joka on ollut pitkään Soinin suosiossa, joten siksi hänelle loikka Soinin perässä oli ihan luonnollinen. Tuskin syynä on sekään, että Soini on aika usein käyttämässä eduskunnan taksikorttia Pajusen mersun takapenkillä, mutta jonkunlainen hillotolppa sekin.

Joten kyllä siellä uuvattileirissä on monen päässä nyt sitten aika lailla pettymyksen tunteita, koska hyppäsivät Soinin porukkaan ja sitten Soini hyppää porukasta ulos. Tulee mieleen vertaus, jossa Soini on lähdössä veneellä autiolle saarelle ja kerää muita mukaansa eri asioihin vedoten. Sitten leikkivät siellä aikansa jonka jälkeen muut huomaavat, että Soini kaasuttaa veneellä tiehensä ja jättää muut sinne unohduksiin.
Lohjan persut

Lahti-Saloranta

Quote from: Eino P. Keravalta on 05.03.2019, 19:13:20
Timo Soini:

Quote"Olen ihan varma, että olisin päässyt eduskuntaan [2019], jos olisin pyrkinyt."

Olen ihan varma, että voittaisin mäkihypyn maailmanmestaruuden, jos vain osallistuisin.

Olen ihan varma, että osaisin lentää, jos vain hyppäisin katolta.

Olen ihan varma, että maalaisin paremmin kuin Rembrandt, jos vain viitsisin ostaa pensselit.

Olen ihan varma, että olen maailman suurin nero, koska olenhan minä.
Nyt sen hoksasin, henkilöpalvontahan Soini kaipasi. Minä, minä, minä, muut ei mitään. Soinista tosiaan tulee mieleen kaiut 30-luvulta. Olisi varmaan toiminut kuten Stalin.

Kim Evil-666

Quote from: Punaniska on 05.03.2019, 09:49:47
Valtiomies Simon valaa uskoa:

"Sinisen tulevaisuuden eduskuntaryhmän puheenjohtaja Simon Elo kertoo STT:lle, että puolueella on tulevaisuus myös ilman ulkoministeri Timo Soinin ehdokkuutta. "

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006023848.html

Onhan sillä tulevaisuus, joskin oletettavan lyhyt sellainen. Tulevaisuus ei ole sininen, vaan se on musta. Oikeammin sanottuna se on sysimusta.

Luulen, että sininen juudas Elo tulee kuulemaan vittuilua tulevaisuudessa enemmän kuin osaa kuvitellakaan. On vaikea kuvitella, että tuollaisella lierolla on kavereita lainkaan, mikäli sinisiä kanssalieroja ei lasketa mukaan.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

törö

Quote from: Eino P. Keravalta on 05.03.2019, 19:13:20
Timo Soini:

...

Tärkein unohtui:

Olen ihan varma, että pystyn kairaamaan kokonaista puoluetta ahteriin vielä toisenkin kerran.

anatall

Quote from: Kim Evil-666 on 05.03.2019, 19:31:06
Quote from: Punaniska on 05.03.2019, 09:49:47
Valtiomies Simon valaa uskoa:

"Sinisen tulevaisuuden eduskuntaryhmän puheenjohtaja Simon Elo kertoo STT:lle, että puolueella on tulevaisuus myös ilman ulkoministeri Timo Soinin ehdokkuutta. "

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006023848.html

Onhan sillä tulevaisuus, joskin oletettavan lyhyt sellainen. Tulevaisuus ei ole sininen, vaan se on musta. Oikeammin sanottuna se on sysimusta.

Luulen, että sininen juudas Elo tulee kuulemaan vittuilua tulevaisuudessa enemmän kuin osaa kuvitellakaan. On vaikea kuvitella, että tuollaisella lierolla on kavereita lainkaan, mikäli sinisiä kanssalieroja ei lasketa mukaan.

Juuri näin. Onhan aikuisella päivänkorennollakin tulevaisuus. Ei kovin pitkä, mutta tulevaisuus kuitenkin.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Alaric

Moraaliton petturi ei arvosta perussuomalaisten moraalia... tämähän on siis hyvä vaalimainos puolueelle ;)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soini-ruoskii-rajusti-perussuomalaisia-mtv-n-haastattelussa-en-arvosta-nykyjohdon-toimia-ja-moraalia/7311632 (5.3.2019)

QuoteSoini ruoskii rajusti perussuomalaisia MTV:n haastattelussa: "En arvosta nykyjohdon toimia ja moraalia"

Ulkoministeri Timo Soini (sin.) kritisoi vahvasti perussuomalaisten nykytilaa.

Soinilta kysyttiin MTV Uutisten haastattelussa miltä hänestä tuntuu katsoa vierestä sitä, että perussuomalaisten kannatus on nousussa.

– Yritän olla korrekti perussuomalaisia kohtaan. Perustin sen puolueen ja vein sen aika pitkälle, mutta nykyjohdon toimia ja moraalia minä en arvosta enkä johtajan ominaisuuksia, Soini toteaa.

Soini totesi, että äänestäjät ratkaisevat puolueiden kohtalon.

– Mutta sanoisin, että yhdentoista prosentin gallupkannatuksesta on yhdeksäntoista prosentin jytkyyn vielä aika pitkä matka.

(...)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

BarkAtTheMoon

On tämä kyllä sellainen show joka pitää ehdottomasti nähdä loppuun asti. Kuten jo aiemmin arveltu jännitys ennen loppua sen kun tiivistyy. Rivimies ei jatka, jatkaako kuka ja miten, kuka loikkaa ja minne, kuka möläyttää sen lopullisen totuuden.. ;D
Aivan päätöntä menoa, scorchio

Kim Evil-666

Quote from: Lahti-Saloranta on 05.03.2019, 18:27:44

Olen taipuvainen ajattelemaan samoin. Persuilla on puolueena kaksi henkistä "isää". Toinen on edesmennyt Tony Halme ja toinen Jussi Halla-aho. Toinen oli kansan syviä rivejä- ja toinen kansan älykkyyttä haastava mies. Nämä molemmat "isät" ovat olleet puolueen elinehto. Puolueen kehitys on ollut ja tulee olemaan täysin maahanmuutto- ja osaltaan EU-kriittisissä voimissa.

Nykyisällään asiat ovat sikäli kehittyneet, että puolueella on useita jalostuvia, tulevia nuivia suuruuksia. Nimeltä mainitsematta heitä on onneksi myös naisedustajissa. Kaikki edellyttää kuitenkin sitä, että agenda pysyy kirkkaana mielessä. Lehmänkaupoille ei ole milliäkään varaa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

törö

Quote from: Alaric on 05.03.2019, 19:43:22
Moraaliton petturi ei arvosta perussuomalaisten moraalia... tämähän on siis hyvä vaalimainos puolueelle ;)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/soini-ruoskii-rajusti-perussuomalaisia-mtv-n-haastattelussa-en-arvosta-nykyjohdon-toimia-ja-moraalia/7311632 (5.3.2019)

Tuosta pitää katsoa video, koska siinä on enemmän juttua. "Virhemarginaalin kokoinen nykyinen puolueenne Siniset" ja näin päin pois.

IDA

Soini voisi ottaa käyttöön vanhan kunnon kristillisen tavan ruoskia itseään. Ihan suositeltava harrastus.

Nykyjohto on Halla-aho, Huhtasaari ja Eerola. Eivät he varsinaisia moraaliteologeja ole, mutta eipä ole Soinikaan. Kaikki muistaakseni suhtautuvat aidon nihkeästi aborttiin ja homoavioliittoihin, jotka ovat ne kysymykset, joissa Soinin moraali on ollut esillä. Pieneen ihmiseen kaikki suhtautuvat vähintään yhtä lämpimällä tavalla kuin Soini. Keskustelevat kohtaamisissa vakavasti, eivätkä vain heitä läppää. Ellei hyvällä moraalilla tarkoiteta kansallisvaltioiden lopettamista, rajojen täydellistä avaamista ja ehdotonta EU-myönteisyyttä niin on aika vaikea ottaa kiinni siitä miksi Soini pitää nykyjohdon moraalia huonona.
qui non est mecum adversum me est

Lahti-Saloranta

Quote from: Timo Soini
– Mutta sanoisin, että yhdentoista prosentin gallupkannatuksesta on yhdeksäntoista prosentin jytkyyn vielä aika pitkä matka.
Tuo pitäisi hieroa sen naamaan
Soinihan retostelee että hän sen jytkyn sai aikaan. 2017 ne jytkyn tehneet Soinin kannattajat läksivät puolueesta niin oikea vertaushan olisi sanoa että yhden prosentin gallup kannatuksesta on yhdeksäntoista prosentin jytkyyn vielä aika pitkä matka.

ikuturso

Quote from: Alaric on 05.03.2019, 19:43:22

QuoteSoini ruoskii rajusti perussuomalaisia MTV:n haastattelussa: "En arvosta nykyjohdon toimia ja moraalia"

Ulkoministeri Timo Soini (sin.) kritisoi vahvasti perussuomalaisten nykytilaa.

Soinilta kysyttiin MTV Uutisten haastattelussa miltä hänestä tuntuu katsoa vierestä sitä, että perussuomalaisten kannatus on nousussa.

– Yritän olla korrekti perussuomalaisia kohtaan. Perustin sen puolueen ja vein sen aika pitkälle, mutta nykyjohdon toimia ja moraalia minä en arvosta enkä johtajan ominaisuuksia, Soini toteaa.

Soini totesi, että äänestäjät ratkaisevat puolueiden kohtalon.

(...)

Haa haa haaaaaa.

Olimme pikku paikallisyhdistyksellä tutustumassa eduskunnassa noin vuonna 5 eht (ennen hillo tolppaa). Istuimme jossain lukuisista ryhmähuoneista ja persujen ek-ryhmän kokous oli juuri päättynyt. Huoneessa oli mm. veltto, soini, halla-aho, hakkarainen ja kike kävi myös meitä moikkaamassa.

Tuolloin kun Halla-aho puhui, Soini vaiensi muut: "Kuulkaa nyt kun Jussi puhuu".

Jos Soini ei arvosta johtajan ominaisuuksia, niin joko hän valehtelee kateuksissaan, tai sitten tuolloin ryhmähuoneessa hän jo pelasi poliittista peliään ratsastaen häikäilemättömästi nuivilla ja etenkin Jussilla.

Kun Soini joutuu luopumaan Audistaan, niin veikkaan, että hän on jo ensi vuonna sitä mieltä, että Audi on paska auto. Kaikki on hyvää niin kauan kun siitä saa nuolla hilloa. Kun hillo loppuu, jäljelle jää vain paskaa ja oma EGO.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Miniluv

QuoteSoini ruoskii rajusti perussuomalaisia MTV:n haastattelussa

Soinihan lupasi auttaa sinisiä. Tällainen auttaminen voittaa varmasti teltalla palelemisen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/