News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Timo Soinin petos tiedossa jo vuonna 2007?

Started by Micke90, 16.06.2017, 23:24:04

Previous topic - Next topic

Micke90

Jari Leino kertoo Soinista näin:

Quote from: Jari Leino on 05.02.2016, 23:14:34
Timo Soini kertoi Jussille ja kaikille pöydässä istuneille sisulaisille ehdokkaille ja tukiryhmäläisille seikkaperäisesti, että politiikassa on tärkeintä pitkäjänteisyys ja oman vuoron odottaminen. Pitää mennä kunnallisvaalien kautta. Kaupunginvaltuutettuna saa niin-ja-niin paljon rahaa ja etuja. Sitten pääsee eduskuntaan ja saa niin-ja-niin paljon rahaa ja etuja ja valiokuntapaikkoja ja hallintoneuvostopaikkoja ja eläkkeitä. Jos on oikein hyvä säkä, niin pääsee ministeriksi, ja silloin saa niin-ja-niin paljon rahaa ja etuja ja ministerimersun ja suojatyöpaikkoja. Tai jos pääsee mepiksi, saa niin-ja-niin paljon rahaa ja etuja ja eurosuojatyöpaikkoja.

Timo Soini piti pöydässä istuneille pitkän puheen, jossa hän korosti rahaa ja etuja ja oman vuoronsa odottamisen tärkeyttä, jotta pääsee hillotolpalle. Minua nauratti silloin, koska ajattelin, että toihan on aivan tyhmä äijä kun tulee Suomen Sisun kansallismielisen eliitin ykkösjätkille ja syvimmille aatteen miehille luennoimaan rahoista ja hillotolpista. Soinin puheet kuulostivat aivan siltä kuin helvetin huono lomaosakekauppias olisi myymässä isänmaataan. Minun mielestäni kansallisuusaatteen läpitunkemille aktivisteille olisi tietenkin pitänyt luennoida vaikutusmahdollisuuksista ja isänmaan pelastamisesta eikä omasta perseestä ja rahasta.

Todistetusti Timo Soini oli oikeassa: samassa pöydässä istuneet sisulaiset ehdokkaat kuulivat nämä samat puheet ja noudattivat Timon ohjeita. He ovat nyt hyvinkin korkeissa ja kovapalkkaisissa asemissa. Minä olin väärässä: isänmaata ei ole pelastettu vaan se on tuhottu.

Minulle oli tuon illan (v. 2007) jälkeen ilmiselvää, että Timo Soinilla ei ole minkäänlaisia aatteellisia arvoja tai tavoitteita, joten häneen ei voi luottaa missään asiassa. Mutta ei Timo Soini minua ole pettänyt: hän on toiminut täsmälleen niin kuin jo vuonna 2007 kertoi tulevansa toimimaan eli haalinut rahaa ja henkilökohtaista valtaa itselleen häikäilemättä.

Ilmeisesti Matias Turkkilakin oli paikalla. Löytyykö Soinin hillotolppapuheista jonkinlaista videomateriaalia?

Micke90

http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kotimaa/nain-kaikki-tapahtui-operaatio-hallituksen-pelastaminen/

QuoteAluksi kyse oli henkisestä valmistautumisesta, joka toukokuun loppuun mennessä vahvistui tahtotilaksi, että jotain olisi tehtävä, jos Halla-aho voittaisi.

Hallituksessa eri toimintavaihtoehdoista keskustelivat niin perussuomalaiset, kokoomuslaiset kuin keskustalaisetkin. Aktiivisimpia keskusteluissa olivat perussuomalaisten ja kokoomuksen sisäpiirit, mutta myös keskustalaiset, pääministeri Juha Sipilä mukaan lukien, olivat tietoisia mahdollisuudesta, että perussuomalaisten eduskuntaryhmä jakautuisi kahtia.

Perussuomalaiset hahmottelivat toukokuussa mielessään, ketkä 20 kansanedustajaa voisivat muodostaa soinilais-terholaisen eduskuntaryhmän, jos pelastusrengasta tarvittaisiin.

Kartoitus tehtiin sen perusteella, kenet arvioitiin kriittisimmässä paikassa eli varsinaisessa toteutusvaiheessa kaikkein luotettavimmiksi.

Ulos rajattiin ryhmän yhdeksän kansanedustajaa: Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Laura Huhtasaari, Olli Immonen, Rami Lehto, Jani Mäkelä, Jari Ronkainen, Sami Savio ja Ville Tavio. Yhdeksikkö oli allekirjoittanut maaliskuun lopussa tiedotteen, jossa he vaativat hallitusta kiristämään maahanmuuttopolitiikkaa. Heille ei missään olosuhteissa hiiskuttaisi asiasta.

Soinin juoni pähkinänkuoressa.

Impi Waara

Tunnustettakoon tässä ja nyt, että en ole koskaan ostanut Soinin esittämää hahmoa. Syy on siinä, että olen ilmeisesti lukenut saman kirjan poliittisesta populismista kuin Soini. Soinin hahmo huonosti istuvine pukuineen ja esiintyminen rempseänä kansanmiehenä ovat suoraan siitä kirjasta. Yhtäläisyydet kirjan sisällön ja Soinin olemuksen kanssa ovat olleet niin yksi yhteen, että välillä olen tuntenut suoranaista puistatusta. Miksi kukaan ei huomaa? Tämä kysymys on vuosia pyörinyt mielessäni.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Micke90

Timo Soinin petollisuus näkyy tässäkin.

http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001709813.html

QuotePerussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini sanoi Ylen Ykkösaamun haastattelussa, että puolue voi hyväksyä euromaiden tukemisen, jos tuen ehdot saadaan neuvoteltua sopiviksi.

Micke90

Tapaus Tynkkynen:

https://yle.fi/uutiset/3-8407260

QuoteTynkkynen sanoo olevansa pettynyt siihen, miten puoluetta johdetaan.

– Tällaiset kriittiset äänet kyllä tukahdutetaan välittömästi ja Soinin johdolla tätä puoluetta viedään tiettyyn suuntaan. Sillä ei ole väliä, vaikka olisi juuri pari kuukautta sitten valittu puolueen varapuheenjohtajaksi, vaan se on kuin giljotiinille mars ja naps.

Kim Evil-666

^^^ Saman kysymyksen voisi toistaa lähes kaikkien poliittiseen eliittiin kuuluvien kohdalla. Vallalla on tapana turmella ja EU-liittovaltiohanke turmelee varmasti.

Uskoisin, että aika moni huomaa. Ihmiset eivät vain välitä,  kun on oma elämä kiireineen elettävänä. Välittäminen tapahtuu vasta silloin, kun paska lentää tuulettimesta omalla kohdalla.

Samaa teatraalista paskan jauhantaa se on Orpoilla, Stubbeilla, Sipilöillä, jne. Paketti on vain eri, siis kohderyhmä.

Persujen kohdalla kaikki on ollut yhtä myönnytystä myönnytysten perään. Iso Uuvatti, eli Soini tajusi, että Halla-ahon ottaessa vallan, nuo myönnytykset tulisivat loppumaan.

Rehellisiäkin poliitikkoja on olemassa. Harvoin niitä kuitenkaan tapaa puolueiden johdoissa. Nyt Persuilla on sellainen, toivotaan, että sellaisena myös pysyy, eikä tee lehmänkauppoja, vaan pitää linjastaan kiinni. Syteen tai saveen.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Supernuiva

Muistelen myös, että erästä Soinia Hommalla kritisoinutta kirjoitusta ihmeteltiin kovasti vain muutamia vuosia sitten. "Ompas outoa, Hommafoorumilla haukutaan Soinia." (Jotenkin noin, en muista sanatarkasti.)

Jotkut jopa menivät niin pitkälle, että Soinin kritisointi tulkittiin suvakkimaiseksi nuivapesään paskomiseksi, jonka tarkoituksena on vain saada nuivat keskenään riitaisiksi. Nyt kuitenkin on paljastunut, että Soini on vihannut sydämessään maahanmuuttokritiikkiä ja hän on hyväksynyt nuivat vain heiltä saatavien äänien vuoksi, mutta nuiva-asiaa ei noilla valheellisesti hankituilla äänillä ole kuitenkaan koskaan ajettu.

Vanhoja viestejä analysoimalla voisi löytää sen hetken, jolloin hommalaisten enemmistö tajusi Soinin petoksen. Ajallisesti se ei ole kovin kaukana.

Micke90

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014040318174157_uu.shtml

QuoteKansanedustaja Pentti Oinosellekin Soini kertoo tokaisseensa, että "ilman minua sinä lykkäisit Rautavaaralla potkukelkkaa".

Silti Oinospena halusi turvata Soinin hillotolpan...  :roll:

Impi Waara

Uskalsin lopulta kertoa, mikä on Soinissa aina tökkinyt, nyt hänen saatuaan eron puolueesta. Koko ukko on aina ollut tuote, yhden miehen teatteri. Mielenkiintoni ja luottamukseni lepäsi harvojen aitojen henkilöiden harteilla. Nyt näkösällä on enemmän aitoja ihmisiä.

newspeak

Quote from: Impi Waara on 16.06.2017, 23:49:47
Tunnustettakoon tässä ja nyt, että en ole koskaan ostanut Soinin esittämää hahmoa. Syy on siinä, että olen ilmeisesti lukenut saman kirjan poliittisesta populismista kuin Soini. Soinin hahmo huonosti istuvine pukuineen ja esiintyminen rempseänä kansanmiehenä ovat suoraan siitä kirjasta. Yhtäläisyydet kirjan sisällön ja Soinin olemuksen kanssa ovat olleet niin yksi yhteen, että välillä olen tuntenut suoranaista puistatusta. Miksi kukaan ei huomaa? Tämä kysymys on vuosia pyörinyt mielessäni.

Onhan noista populismin vaaroista laajalti mediassa ja poliitikkojen suilla varoiteltu. Välillä jopa alleviivaten, että Soinista puhutaan.

Impi Waara

Quote from: newspeak on 17.06.2017, 00:30:47

Onhan noista populismin vaaroista laajalti mediassa ja poliitikkojen suilla varoiteltu. Välillä jopa alleviivaten, että Soinista puhutaan.

Totta, mutta hämmästytti se, että puolueen väki nieli teatterin nahkoineen karvoineen. Sitten olikin jo myöhäistä, kun hjallituspaikka aukesi ja harja heilui herkästi.

Micke90

Kyllä minäkin soinilainen olin aina tapaus-Tynkkyseen saakka. Vielä umpisurkeiden hallitusneuvottelujen jälkeenkin yritin nähdä Hillotolppareissa jotain hyvää.  :facepalm:

Lopulta omatuntoni ei sallinut minun enää kehua Hillotolppareita.

Rautavaari

Henk.koht. en ole Soinista oikein koskaan pitänyt ja vuosia jo on v...tuttanut miehen tietyt arvot ja ulostulot, mutta siitäkin huolimatta olen persuja äänestänyt ihan vaan sen takia, että puolueessa on paljon hyviä tyyppejä. Pitkään olen toivonut, että muutos tapahtuisi ja tapahtuihan se. Vuosi sitten aloin jo epäillä viitsinkö enää persuja äänestää juurikin soinin ja lepsun hallituspolitiikan ansiosta, mutta nyt voin ylpenä todeta, että koen sen velvoitteena käydä joka kerta ääneni antamassa, kun se on mahdollista, nyt kun puolue johto koki muutoksen huomattavasti parempaan suuntaan. Jatkossa kyllä perkaan huomattavasti tarkemmin ehdokkaiden puheet ja mielipiteet.
Soini on tuollainen populistinen oman edun tavoittelija, jota ei ole muu kuin hillotolppa kiinnostanut. Nytkin oli suunnitellut kieron juonen valmiiksi, vaikka ensin näyttikin siltä että taisi hätäpaskat järkytyksestä vääntääkin housuunsa. Uskontoa ja politiikkaa ei mielestäni saa koskaan sotkea keskenään, mutta tiettyjä hyviä arvoja niistä voi yhdistää. Itse olen ateisti, mutta silti melko perinteinen, hieman konservatiinen ja ennen kaikkea isänmaallinen.

Impi Waara

Tähän hätään en parempaakaan löytänyt, mutta tässä lyhyt oppimäärä kuinka tulla täysiveriseksi populistiseksi poliitikoksi pukeutumista myöten. Muitakin vekkuleita juttuja paljastuu.  :roll:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/11/02/pelottele-yksinkertaista-pukeudu-huonosti-ja-eroa-populismin-kaava

newspeak

Quote from: Impi Waara on 17.06.2017, 00:35:14
Totta, mutta hämmästytti se, että puolueen väki nieli teatterin nahkoineen karvoineen. Sitten olikin jo myöhäistä, kun hjallituspaikka aukesi ja harja heilui herkästi.

Aika monenlaista suhtautumistahan tässä on nähty tunnespektrin kaikilla aallonpituuksilla. Politiikka on likaista peliä. Ikävää jos joku on tulella leikkiessään polttanut näppinsä. Oikeasti.

Äänestäjänä Soini ollut aina suurin syy olla äänestämättä persuja. Jotain hyvääkin on tosin ollut välillä siitä ollut sanoa, mutta muotoilisiko sen vaikka niin, että tällöin on ollut kyse asiakysymyksistä eikä henkilöstä.

Lahti-Saloranta

Soinihan plogissaan puhuu Hommafoorumista ja junttauksista. Soini vähättelee foorumin kykyä juntata asioita mieleisekseen kun puhuu vain tästä Halla-ahon junttaamisesta persujen johtoon. Sehän oli ihan pikku juttu. Junttasimmehan Brexitin ja Trumpin presidentiksi.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Micke90

Soini on näköjään opetellut kirjoittamaan kokonaisia lauseita, kun ei tarvitse enää näytellä junttia kansanmiestä.

Rautavaari

Quote from: Lahti-Saloranta on 17.06.2017, 01:22:08
Soinihan plogissaan puhuu Hommafoorumista ja junttauksista. Soini vähättelee foorumin kykyä juntata asioita mieleisekseen kun puhuu vain tästä Halla-ahon junttaamisesta persujen johtoon. Sehän oli ihan pikku juttu. Junttasimmeha Brexitin ja Trumpin presidentiksi.

;D Kiitos tästä. Sainkun sainkin ne illan viimeiset naurut.

karhu

Putkonenhan on ilmeisesti lopettamassa työskentelyn puolueelle tämän vuoden loppuun. Tämä tarkoittaa sitä että tarvitaan uusi työmies. Ehdotan erästä mouhijärveläistä perunanviljelijää, jonka hartiat riittää vaikka turvamiehenä toimimiseen ja äly puolueen viralliseksi plokistiksi. Siis jos siltoja ei ole liian pahasti poltettu.

b_kansalainen

Tunnustettakoon tässä ja nyt, että en ole koskaan ostanut Soinin esittämää hahmoa.
Itse olen pitänyt Timo Soinia ihan alusta asti pelkkänä vastenmielisenä huijarina, mistä syystä olen aina myös epäilyt Halla-ahon harkintakykyä hänen lähdettyä Soinin kyytiin. PS on jo lähtökohtaisesti ollut ideologiton puolueensa menettäneiden ja loikkarien puolue (smp, kd, kepu, demarit jne.), jossa ihmisiä on lähinnä yhdistänyt populismi ja opportunismi. Halla-ahokin oli opportunisti lähtiessään oman valmiiksi kerätyn puolueen sijasta persuihin. Perussuomalaisuus ideologina on ollut pelkkä kupla ja on sitä edelleen. Puolueohjelma koostuu sekalaisista tavoitteista, joista ei millään järjellisillä kriteereillä saa rakennettua ideologiaa. Tästä syystä ihmettelen Halla-ahon viime aikaisia puheita perussuomalaisuudesta jotain koherenttina poliittisena ideologiana.

PS on koalitio, jossa yhteinen nimittäjä on maahanmuuttokriittisyys/haittamaahanmuuttovastaisuus. SMP-läisten mielestä se oli joku myyttinen "pienen ihmisen asia". Soinilaisten mielestä se oli Timo Soini.

Nyt uuvattien lähdettyä on tapahtunut jonkin verran homogenisoitumista. Siltikin vaihteluvälit elämänkatsomuksessa, talouspolitiikassa, sosiaalipolitiikassa jne. ovat edelleen yhtä suuret kuin linjalla Kokoomus-Vasemmistoliitto.

Hankala Tapaus

Leinon osakkeet nousivat juuri silmissäni melkoisen harppauksen.

Mutta mutta... En ehdottele sen kummempia, mutta totean että olisi mielenkiintoista nähdä @Lalli IsoTalo :n toteuttama Leinon haastattelu, jossa tämä kerrotaan. Tietenkin mahdollisimman monta paikalla ollutta mukaan muistelemaan mukavia.

En hämmästyisi, vaikka tuollaisen ilmestymisen jälkeen juttuvinkkejä sataisi kaikkiin medioihin. Yhden julkaistua uutisen, muidenkin olisi pakko. Ja se yksi löytynee aina jostain.

Lalli IsoTalo

Quote from: Hankala Tapaus on 17.06.2017, 02:50:19
Leinon osakkeet nousivat juuri silmissäni melkoisen harppauksen.

Mutta mutta... En ehdottele sen kummempia, mutta totean että olisi mielenkiintoista nähdä @Lalli IsoTalo :n toteuttama Leinon haastattelu, jossa tämä kerrotaan. Tietenkin mahdollisimman monta paikalla ollutta mukaan muistelemaan mukavia.

En hämmästyisi, vaikka tuollaisen ilmestymisen jälkeen juttuvinkkejä sataisi kaikkiin medioihin. Yhden julkaistua uutisen, muidenkin olisi pakko. Ja se yksi löytynee aina jostain.

Muuttuuko viesti, jos @Jari Leino sanoo saman asian videolla? Jos näin on, niin sitten tehdään video, kunhan teemme sen koivikossa. Niinku näin:

Jari Leino Show 06/2015: Stubb rasismiviikon erikoishaastattelussa
https://www.youtube.com/watch?v=EjEnpQzv2Nc
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Hankala Tapaus

Quote from: Lalli IsoTalo on 17.06.2017, 04:14:29
Muuttuuko viesti, jos Jari Leino sanoo saman asian videolla?...

Viesti on nyt paljon ajankohtaisempi. Sanoisin jopa, huomattavasti ajankohtaisempi.

En näkisi, että koivikko-tyyppinen toteutus olisi tässä yhteydessä paras tapa lähestyä asiaa. Pikemminkin tavallinen Jari Leino, ei tuo ehdokas-versio, rupattelemassa, muistelemassa tätä tapahtumaa.

guest14935

Hommaforumilla useasti vuosien mittaan mainittu Soinin gradu. Haulla löytänee ketä kiinnostaa, näitä viestejä useampiakin. On jopa varoiteltu että kertoisi gradussaan tulevasta. Itse olisin varmaan ajatellut, jos olisi kantaa syytä ollut ottaa, että ehkä on ollut poliittista tarvetta hyvän arvosanan tai läpimenon varmistamiseksi johonkin tiettyyn suuntaan asioita kertoa. Oletus kuitenkin on, että Soini ihan itse on gradunsa tehnyt. Ihan kaikkihan ei tee. Varoitukset kuitenkin osuneet oikeaan.

https://hommaforum.org/index.php?topic=8029.0
Soinin gradu mainittu.
https://hommaforum.org/index.php/topic,91779.msg1557495.html#msg1557495
Kehoituksia lukea Soinin gradu useita, tuolla esim.
QuoteSoini haluaa vimmalla seuraavaan hallitukseen, myy aatteitaan jo viiden sentin kilohintaan eniten tarjoavalle hallituskumppanille jotta sitten Pekkavennamolaiseen tyyliin saa jonkun läskiviran jostain valtion firmasta. Tuleeko yllätyksenä. Toivottavasti jäsen John sitten saa olla tyytyväinen.

Ei mutta lukekaa huviksenne Soinin gradu oikeistopopulismista, siinä on em. suunnitelma jota nyt jo toteutetaan.
Vähän alempana verrataan Pekka Vennamoon.

https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/37345/populism.pdf?sequence=1
Itse gradu. Kannessa/eka sivulla kirjoitusvirhe. Kannattaisi oikolukea.
s. 93
Quotevähäväkiset muuttaneet maaseudulta kaupunkilähiöiden pubikansaksi
Noh, varmaan vielä vuonna 1988 oli kansalla sitten varaa käydä pubeissa? Minun käsittääkseni se ei kovin yleistä silloinkaan ollut.

Vennamolaisuus ei ollut populismia. Se että joku itsensä vennamolaiseksi julistaa, ei tarkoita että hän vennamolainen olisi.
https://www.youtube.com/watch?v=xtdBTqSLRxw
Vennamo 1966, äänite.

ikki

Pöydässä istuneena sanon vain että jätti lähtemättömän kuvan itsestään tyhjänä takkina ja totaalisena feikkinä.

nimetönkeskustelija

Soinin kelkkaan kannatti lähteä. Muitakin reittejä oli kuten esimerkiksi Muutos 2011. Ongelma on se, että uuden puolueen perustamiseen tarvitaan mielettömästi työtä ja rahaa. Nytkin pienpuolueita on roppakaupalla. Niillä vaan ei ole a) tunnettuja ehdokkaita ja b) edustajia joka niemen notkossa jota voisi äänestää. Nuiva puolue olisi vielä ollut täydellisessä mediapimennossa kaikki nämä vuodet. Pikkupuolue, jonka puheenjohtajalla olisi sananvapaustuomio ei todellakaan olisi saanut mitään nousukiitoa aikaan.

Oli Soini sitten mikä tahansa huijari tai dementiapotilas, niin hänestä oli suuri hyöty meille. Toki hänkin hyötyi nuivista valtavasti. Audin takapenkki ei olisi kutsunut Jabbaa, mikäli kannatus olisi vanhaa tasoa eli tyyliin kaksi edustajaa eduskunnassa. Jokainen ymmärsi että nyt oli viimeinen hetki vaihtaa Soini pois. Hänen hallituspolitiikkansa oli katastrofaalista takinkääntöä.

Nyt nuivilla on potentiaalia kerätä oikeasti 25 % äänistä ensi eduskuntavaaleissa. Eli ei meillä huonosti mene. Turha on katsoa taakse ja valittaa.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

ISO

Timo Soinilla ei ole mitään mielipiteitä mistään asiasta.

Kaikki mitä mies tekee on vain sen vuoksi että saa kasvatettua puolueensa kannatusta, EU-kriittisyys, maahanmuttokriittisyys ymv, vain sen vuoksi että niillä on saanut taakseen intohimoisesti asiaan suhtautuvia äänestäjiä.

Timolla ei ole minkäänlaista selkärankaa, täysverinen populistipoliitikko toimi noin. Kaikki on kaupan.

EI jatkoon.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Luka

Jos tämä epädemokraattinen toimintatapa hyväksytään ja hallitus saa jatkaa kauden loppuun.
Riittää 25% äänistä erittäin hyvin nuivan hallituksen perustamiseen. Loppu saadaan kun perustetaan hallitusneuvottelujen lopussa Uusi----- eduskuntaryhmä ja ostetaan loikkariedustajat toisista puolueista.

Micke90

Quote from: ikki on 17.06.2017, 07:47:51
Pöydässä istuneena sanon vain että jätti lähtemättömän kuvan itsestään tyhjänä takkina ja totaalisena feikkinä.

Kerro lisää!  :o

guest14935

Quote from: ISO on 17.06.2017, 08:14:52
Kaikki mitä mies tekee on vain sen vuoksi että saa kasvatettua puolueensa kannatusta, EU-kriittisyys, maahanmuttokriittisyys ymv, vain sen vuoksi että niillä on saanut taakseen intohimoisesti asiaan suhtautuvia äänestäjiä.
Enempi vaikuttaisi siltä että hänen tehtäväkseen on annettu "maahanmuuttokriittisten" eli niiden jotka käyttävät itsestään ja muista tavallisista suomalaisista, melkoisen typerää nimitystä, niinkuin muka olisi erona muihin tuo, valjastaminen ja kun se ei lopulta onnistunut, puolueen tuhoaminen.
Quote from: Luka on 17.06.2017, 08:23:18
Jos tämä epädemokraattinen toimintatapa hyväksytään ja hallitus saa jatkaa kauden loppuun.
Riittää 25% äänistä erittäin hyvin nuivan hallituksen perustamiseen. Loppu saadaan kun perustetaan hallitusneuvottelujen lopussa Uusi----- eduskuntaryhmä ja ostetaan loikkariedustajat toisista puolueista.
Josko onnistuu sellainen on sitten toinen asia. Roistoilla muitakin keinoja kuin ostaminen ja myyminen.
Quote from: Micke90 on 17.06.2017, 08:27:13
Quote from: ikki on 17.06.2017, 07:47:51

Kerro lisää!  :o
Jeps, lisää. Vaikuttiko valeoppositiota luoneelle vaiko typerykselle? Itse pidin typeryksenä, kunnes meni hallitukseen ja hyväksyi kreikan tukia lisää ihan heti aluksi. Joita nimenomaan vastusti, matuistahan ei niin puhunutkaan.