News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Erotetaanko UV:n kansanedustajat perussuomalaisista?

Started by Supernuiva, 15.06.2017, 01:04:34

Previous topic - Next topic

Dangr

Miksei tiedotustilaisuus tullut Suomenuutisten sivuilta?
Mutta tulos oli hyvä, nyt naatitaan!

Muokkaus: Ihme että Lokka saa aikaan sitä mitä isot toimijat eivät.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Ägräs

Iltalehden stream pätki ja mikrofoneja ei joko ollut tai ääni oli naurettavan matalalla.
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Atte Saarela

Quote from: Lumiukko Jeti on 16.06.2017, 17:55:40
Koska PS ei ole eronnut hallituksesta, eikä hallitus ole hajonnut, niin voiko Halla-aho nimittää uudet ministerit irtisanottujen tilalle ?
Ei voi, koska hallituksen muut puolueet eivät olisi mukana tässä.

Hakkapeliitta

Halla-ahon mukaan perussuomalaisista on tämän viikon aikana eronnut 150 ihmistä, mutta 180 on hakenut jäseneksi.

Iltasanomat.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Kulttuurirealisti

Quote from: Hakkapeliitta on 16.06.2017, 17:43:02
Halla-aho sanoo, että ovi on auki niille loikanneille joita on painostettu loikkaamiseen. Niille jotka ovat tehneet sen oman edun takia (ministerit), heille ei ovi ole enää auki.

Ihan ok idea ja ilmaisu. Jos jokunen riviloikkari haluaa myöhemmissä käänteissä tulla takaisin, siitä voi syntyä paikka painostaa hallitusta.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Pölhökustaa

Anteeksi, taisin kirjoittaa väärään ketjuun tämän äskeisen. Saanen copy-pasteta tänne:

Seurasin juuri livelähetystä tiedotustilaisuudesta ja kyselyosuudesta. Kenkkuileva wlan katkaisi yhteyden, ja olennainen tuli nähtyä ja kuultua joten tulen tännekin toitottamaan riemuani siitä, että Halla-ahon olemuksesta paistoi läpi vaalivoiton jälkeisellä tuumaustunnilla nähty rauhallinen itsevarmuus. Se itseluottamus, joka ehti pariksi päiväksi kesken loikkarigaten hävitä.

Rauhallinen, vilpitön, suorapuheinen ja hyvän omantunnon tuoma selkeys vailla yhtäkään "gulps" -nielaisua. En todellakaan tarkoita tuola gulpsilla jonkin fyysisen piirteen pilkkaa, vaan nyttemmin tulkitsen sen refleksiksi kun ollaan epämukavassa tilanteessa, kuten halliksella yleensä median edessä. Nyt oli voitto kotona, hyvä omatunto ja positiivinen palaute kentältä. Way to go!

Lumiukko Jeti

Quote from: Atte Saarela on 16.06.2017, 17:58:40
Koska PS ei ole eronnut hallituksesta, eikä hallitus ole hajonnut, niin voiko Halla-aho nimittää uudet ministerit irtisanottujen tilalle ?
Ei voi, koska hallituksen muut puolueet eivät olisi mukana tässä.

Sehän on aivan toinen asia  8)
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

Heikki Mannersuo

Ministerin on oltava rehelliseksi ja taitavaksi tunnettu henkilö, jonka perusteella uuvateista ei kelpaa ainakaan yksikään.
Mielipiteet sisältävät ehdottoman vakavasti torjuttavaa asiaa. Ohita, jos mahdollista.

Titus

Ei. Hallitus on nyt toiminnassa näillä ministereillä niin kauan kunnes tulee uudet vaalit tai epäluottamuslause menee eduskunnassa läpi.

Yksittäiset ministerit toki voi vaihtua juoksussa, mutta Halla-aholla ei tähän ole mitään sananvaltaa.
PS:n on nyt ministerittömänä oppositiossa vaikka kuinka noudattaisi sitä hallituksen ohjelmaa  ;D
that's a bingo!

Kimmo Pirkkala

Quote from: Histon on 16.06.2017, 17:56:31
Ehkä näin on parasta mutta itse olisin pitänyt Elon ja Terhon jumissa PS:ssä ihan kiusallani. Perusta siinä sitten uusi puolue, johon et voi itse liittyä.

Ei sitä voi estää. Uusi puoluehan päättää ihan itse omissa säännöissään salliiko useamman puolueen jäsenyyden ja jos ei salli, niin riittääkö jäsenen oma tulkinta toisesta puolueesta eroamisesta.

Mitään kahden puolueen yhtäaikaista jäsenyyttä estävää lakia ei ole.

abcd

Onnea! Hyvin tehty! Ensimmaista kertaa hyva fiilis tasta talla viikolla.

Jaska Pankkaaja

Tämä on oikea ilon ja onnen päivä! :'(
Kärryihin takertunut paska pudotettiin lopullisesti pois!
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Ari-Lee

Tätä minäkin ihmettelen. Toisaalta siitä tulisi flashback - S&O olisivat taas televisiossa selittelemässä arvopohjiaan. "Maahanmuuttopolitiikkaa ei voi kiristää nykyisestään." -sanoi Sipilä. No ei tietenkään voi, koska he ovat kohta imuroimassa Suomeen kaiken mitä EU sanelee. Italian mafiat kiittävät käärien eurot taskuunsa.

Miksi hallitus ei hajoa jo? Uudet vaalit.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Kulttuurirealisti

Timo Soini erotettiin Persuista, ei sitä olisi uskonut näkevänsä.  :)
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Viimeinen suomalainen

Quote from: Kulttuurirealisti on 16.06.2017, 18:04:53

Ai Soinikin? Sitä tässä mietin juuri, kun hänen nimeään ei mainittu uuvattilistauksissa. On tämä hurjaa...

Tee se itse...perusta puolue ja hanki itsellesi siitä potkut.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Viimeinen suomalainen on 16.06.2017, 18:06:25

Ai Soinikin? Sitä tässä mietin juuri, kun hänen nimeään ei mainittu uuvattilistauksissa. On tämä hurjaa...

Miksi noita rivijäseniä nyt sen erityisemmin korostettaisiin.
:D

Kela_Platinum

Vituttaakohan Soinia kun suunnitelman a,b,c ja d vaiheet kusivat? Puoluvaltuustoakaan ei saatu hallintaan vaikka yritettiin syöttää se myrkkypilleri(sääntömuutos) :D

James Hirvisaari

Timo Soini = PPP = Politiikan Pahin Pettäjä. Sai mitä ansaitsi
RadioRockin taannoinen haastattelu.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Kni

Soinin seuraavaa kirjaa odotellessa...  :roll:
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Suntio

Quote from: Kimmo Pirkkala on 16.06.2017, 18:01:47
Quote from: Histon on 16.06.2017, 17:56:31
Ehkä näin on parasta mutta itse olisin pitänyt Elon ja Terhon jumissa PS:ssä ihan kiusallani. Perusta siinä sitten uusi puolue, johon et voi itse liittyä.

Ei sitä voi estää. Uusi puoluehan päättää ihan itse omissa säännöissään salliiko useamman puolueen jäsenyyden ja jos ei salli, niin riittääkö jäsenen oma tulkinta toisesta puolueesta eroamisesta.

Ja muutenkin on hyvä, että uusi PS lähtee asialinjalle. Ei mitään MV-, amis- tai edes lukiohuumoria mukaan tällaisiin. Ei kiusata ketään, vaikka itsekin toki nauraisin mielelläni mukana varsinkin Soini-Terho-Elo-akselille.
"Emme tiedä erheittemme kantomatkaa" (CMX)

Happiness Is A Warm Gun

qwerty

Valtioneuvoston sivut päivitettiin nopeasti

Timo Soini - Uusi vaihtoehto ;D

Bye, bye :) 8)

(kaikkien viiden ryhmä on vaihdettu)
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

HDRisto

Kovin varma ja toimelias Elo on uuden puolueen perustamisessa. Mutta ei taida kuitenkaan olla ihan niin simppeli toimitus kannattajakorttien ja rekisteröinnin kanssa.
Tässä ehtii vielä kaikenlaista osua tuulettimeen, nyt kun sana on vapaa.

P

Ei tullut Soinista kunniapuheenjohtajaa. Eikös sekin ollut ehdotuksissa. Päätti valita kengänkuvan persuunsa sen sijaan..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Ägräs

Quote from: Kni on 16.06.2017, 18:08:47

Soinin seuraavaa kirjaa odotellessa...  :roll:

"Minä, minä perustin sen puolueen! Minun puolueeni kaapattiin! Minä olen uhri! Minä nostin heidät kaikki kuuluisiksi! Minut ristiinnaulittiin niin kuin Jeesus aikoinaan! Barabbaan valitsivat, minulle ei pidetty edes juhlia 20 kovan vuoden jälkeen! Minä johdin valheilla ja pelolla - miksi minua ei kunnioitettu?!? Minä, minun saavutukset, minun perse, minun ulkoministeriys, minä, minä, minä..."
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Alaric

Tämä on kyllä eräs Suomen poliittisen lähihistorian merkittävimmistä päivistä. 20 vuotta puheenjohtajana ja viime vuodet myös diktaattorina toiminut takinkäännön taituri ja kusettajien kuningas Timo Juhani Soini sai kenkää omasta puolueestaan anteeksiantamattoman petoksen vuoksi.

Enpä olisi uskonut näkeväni tätä 8)

Taidan painua tästä välittömästi valtion monopolimarkettiin ostamaan juhlajuomaa ->
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Titus

Quote from: HDRisto on 16.06.2017, 18:10:39
Mutta ei taida kuitenkaan olla ihan niin simppeli toimitus kannattajakorttien ja rekisteröinnin kanssa.

totta:

Puolueen rekisteröimishakemukseen, joka on vapaamuotoinen, on liitettävä

ote yhdistysrekisteristä;
virallisesti oikeaksi todistettu jäljennös puolueen säännöistä;
yleisohjelma sekä
vähintään 5000 oikeusministeriön vahvistaman kaavan mukaista kannattajakorttia.
Kannattajakortissa, jonka kaavan oikeusministeriö on päätöksellään (479/2012) vahvistanut, tulee olla

kannattajan henkilötiedot;
kannattajan vakuutus siitä, että hän on äänioikeutettu eduskuntavaaleissa, kuntavaaleissa tai europarlamenttivaaleissa;
päivämäärä, joka ei saa olla vuotta vanhempi, sekä
kannattajan omakätinen allekirjoitus

goodluckwiththat5000  ;D
that's a bingo!

Kim Evil-666

Quote from: P on 16.06.2017, 18:11:37

Ei tullut Soinista kunniapuheenjohtajaa. Eikös sekin ollut ehdotuksissa. Päätti valita kengänkuvan persuunsa sen sijaan..

Ei tullut ei. Tuli sen sijaan kunniaton puheenjohtaja, ex-sellainen. Nykyinen uuvattien rivijäsen, joka syö kaiken Orpon tarjoamat muruset.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Miniluv

Quote from: Hankala Tapaus on 16.06.2017, 01:50:16
Quote from: Kyklooppi on 16.06.2017, 00:05:48
Ei jabba kokoaikaa valehtele, on se joskus hiljaakin.

Silloin se ajattelee seuraavaa valetta.

Ehdotan, että otamme käyttöön uuden verbin. Tästä lähtien valehtelemisen synonyyni on soiniminen.

"Älä soini siinä"
"Tuo juttu on oikea emäsoini"
"Jätkä soinii"
"Lakkaa nyt soinimasta, hölömö".

Käyttäisin mieluummin sanaa soini substantiivina. Perustelut: joku voi verbi-soinia tai olla soinimatta. Substantiivi-soini ollaan 24/7.

Soinilaki, hevonsoini, soinipuhe.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MacGyver

Quote from: Alaric on 16.06.2017, 18:12:44

Taidan painua tästä välittömästi valtion monopolimarkettiin ostamaan juhlajuomaa ->
Alkossa tänä iltana varmasti poikkeuksellisen pitkät jonot.

Soini menetti nyt siis varmuudella kaikki puoluetuet? Enää sauma vehkeillä sen säätiön kautta jotain reilu puoli miljoonaa.