News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ilmaise tukesi Jussi Halla-aholle

Started by uuninpankko, 14.06.2017, 16:16:30

Previous topic - Next topic

L.N

Jussi. Olit minun tukenani 2011 eduskuntavaaleissa, kun nostit minut suosituslistallesi. Nyt on minun vuoroni tukea sinua!

Olet kyllä melkoinen iceman. Viime päivien aikana on tapahtunut uskomattomia asioita ja paine on kovempi kuin ikinä, mutta mitä tekee Jussi? Seisoo lujana kuin vuori, ilmeenkään värähtämättä vastailee toimittajille analyyttisesti ja fiksusti, niin kuin aina.

Tääläkään päin emme ole lamaantuneet, vaan työntekoa paremman Suomen puolesta on jatkettu.

Jussi, jos sinä petät meidät, meille ei jää mitään. Ei yhtään mitään, mutta tiedän ettet petä. Arvostukseni sinua kohtaan on valtava.

Lasse Nortunen

valkovuokko

Täysi tuki ja voimia Jussille ja perheelle.

Tuki myös perussuomalaiselle eduskuntaryhmälle. Olette upea porukka!

Arvoton

Tsemiä toivotan kylmän harkinnan jatkamiseen. Eräs tuttu rouva juuri sunnuntaina kehui sun selkeää puhetaitoasi.

(Eniten tuen Jussin johtamaa puoluetta, mutta ei ole kettingin aihe. Ainii, Arto Luukkanen, tästä lähin kulkekoon lempinimellä Dosentti, alkaa olla ykkösmiehiäni.)

Jouko Piho

Annan tukeni Jussi Halla-aholle ja koko PS:n puheenjohtajistolle. Uskon ja tiedän, että Halla-ahon isänmaallinen ja suomalaisten parasta ajava oikeudenmukaisuuden linja tulee voittamaan.

toumasho

Herra puheenjohtaja: Olen äänestänyt teitä jokaisen mahdollisuuden tullen ja tuen teitä sataprosenttisesti niin nyt kuin jatkossakin.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

pamaus

Mukana matkassa ajoilta ennen tuolicaustia ja matkassa jatkan aina voitokkaaseen loppuun, ylikin.

Pamaus - tapahtui Viipurissa 30.11.1495 ja uudestaan 19.5.2024  https://mil.in.ua/en/news/an-explosion-occurs-at-an-oil-depot-in-vyborg/ . Vajakkien keskuudessa uumoillaan  ullatusilotuksen sattuneen.

Takinravistaja

Quote from: Mikko T on 14.06.2017, 17:50:02
Tuin Jussia jo 2009 eurovaaleissa, tänään lähtee hakemus puolueen jäseneksi.

Tuen myös 2019 vaaleissa. Minusta on parempi, että Halla-aho jatkaa Brysselissä.

TheJ

Jep. Ääni tulee ja jäsenyys puolueessakin on vakavassa harkinnassa.

Juho V.N.

Olet Jussi tehnyt hienoa työtä ollessasi aina oma rohkea itsesi. Esimerkillisenä ja asiakeskeisenä poliitikkona olet toiminut innoittajana tuleville kyvyille ja toimit edelleen.

Itsekin olen joutunut usein ihmisten pettämiksi joiden olen luullut olevan ystäviäni. Voi vain kuvitella miltä tuo tuntuu tuossa mittakaavassa lisättynä julkisuuden asettamalla paineella.

Sinulla on kuitenkin täysi tuki kannattajiesi keskuudessa. Voin sanoa puolestani, että kannatus on nyt vankempaa kuin koskaan ennen. Tätä mieltä on jokainen tukijasi ja heitä on paljon.

Vaikeassa paikassa kannattaa muistaa aina, että tuli sulattaa jään mutta muokkaa teräksen.

Selkäranka

Annoin henkilökohtaisen tukeni lähettämällä puoluehakemuksen tänään.
Voimia Jussille, uskon että totuus voittaa.

Mimmu Metsäpirtti

Kiitos Jussi Halla-Aholle. Sinun ansiostasi meillä on taas toivetta paremmasta huomisesta.
Hetkessä ei asiat muutu, senhän kaikki tietävät, mutta Sinä annat uskoa huomiseen ja siihen, että meidän kotimaamme ei ole vielä menetetty.
Sinun vuoksesi rekisteröidyin tänään tänne ja aion osoittaa tukeni myös liittymällä PerusSuomalaisiin.

Pullervo

+1

Äänestin Jyväskylässä koko nykyisen puheenjohtajiston puolesta. Helsinkiläisenä olen Jussia voinut äänestää jo monissa vaaleissa vuosien mittaan.

snap

Kiitos Jussi! Olen 100% hengessä mukana.

Liityin puolueeseen viime vuoden puolella tarkoituksenani mennä Jyväskylään äänestämään ketä tahansa muuta kuin Soinia. Valitettavasti en loppujen lopuksi päässyt kokoukseen, joten ääneni jäi antamatta. Onneksi paras mies voitti! Nyt voin ja haluan jatkaa puolueen jäsenenä.

multa tulille

Puheenjohtaja  Jussi Halla-aho
Olen ihaillen seurannut toimintaanne viime päivien aikana käänteissä, jossa raukkamaisesti ja petoksellisesti on eri suunnilta käyty kimppuunne. Olen äänestänyt Teitä kaikissa mahdollisissa vaaleissa jossa se on ollut mahdollista, Scripta teki tehtävänsä. Viime eduskuntavaaleissa seurasin Teidän suositustanne eikä minulla nyt ole sitä kuormaa, mikä tulee kun huomaakin kannattaneensa moraaliltaan heikkoa ehdokasta. Tulen jatkossa lähipiirissäni ja vähän kauempakin pitämään huolta siitä, että Teistä js teidän poliittisista tavoitteistanne kanssaihmiseni saavat mahdollismman oikeaa ja rehellista tietoa.
nimimerkki  multa tulille

Saturnalia

Emme ole kaikista maailman asioista samaa mieltä, mutta sellaista henkilöitä ei taida maailmassa ollakaan jonka kanssa olisi aivan kaikesta samaa mieltä. Olet paras mahdollinen vaihtoehto puolueen johtoon ylivoimaisesti. Olen äänestänyt sinua kahdesti, ja Turkkilaa kerran osittain siksi, että tiesin sinun menevän läpi joka tapauksessa ja halusin enemmän hyviä miehiä läpi. Olet ikätoverini, olemme nähneet saman maailman, ja harrastaneet samoja asioita. 90-luvulla rokkasimme yhtä aikaa tahoillamme. Pidän siitä Astrakhan-biisistä, vaikka genre ei todellakaan ole suosikkini. Sinä olet hyvä komppikitaristi, oikea käsi on hallussa. Ikätoverina olen ylpeä sinusta, ja vahvasta tahdostasi jaksaa puskea läpi median hevonpaskan vuodesta toiseen.
Sinä ja Matias olette luoneet paljon.

Ajattelija2008

Kiitän sinua Jussi Halla-aho siitä, että kirjoitat poliittisista tapahtumista teräviä ja rehellisiä analyysejä. Tuo rehellisyys kirjoituksissa on politiikoilla erittäin harvinaista. Mielestäni Mauno Koivisto ja Sauli Niinistö ovat tässä suhteessa erottuneet edukseen, että hekin kykenivät ajoittain rehelliseen ilmaisuun. Jussi Halla-aho olet tämän perusteella vahvinta presidenttiainesta.

Viimeisen viikon kriisin olet hoitanut esimerkillisen hyvin. Vastapuoli on nolannut itsensä historiallisella tavalla.

Hjuu Hefnöö

100% tuki Jussille käytännössä kaikissa olosuhteissa. Tämänhetkisen kriisin hoito on todella vakuuttavaa.

Älykäs ja suoraselkäinen kaveri. Kuivahko englelsmannimainen huumorintajukin on lähellä omaa makua. Tarjoaisin bisset jos toisetkin kapakassa.

Varmaan hyvä, että saa nyt välillä otettua happea ja etäisyyttä Brysselissä tähän kiihtyvään paikalliseen pökäleitten töräyttelyyn. Antaa osaavien vp. Huhtasaaren ja Eerolan + Turkkilan pääasiassa torjua ja heittää takaisin päivittäiset kakkapökäleet. Diplomisahurikin voi yllättää positiivisesti.

Vaikka väsymisen merkkejä ei näy, niin nyt, pakollisten sotkujen selvittelyn jälkeen, on hyvä vuosi vähän latailla akkuja, hoitaa perhettä jne. ja sitten miekka tanassa vaaleihin.

Hyvin menee! Antaa mennä vaan!
Vastuu siirtyy kuulijalle.

Åbo Akademin historian professori Holger Weiss: Suomellakin on kolonialistinen historia

"Jos Pohjanmaa oli maailman suurin tervantuottaja 1700-luvun lopulla ja 1800-luvun alussa, mihin sitä terva käytettiin? Niiden laivojen tiivistämiseen, jotka hakivat orjia siirtomaista", Weiss

Ratilka

Pitkään on tullut täällä lueskeltua ja seurattua foorumia sivusta ja tottakai Jussin tekemisiä. Vihdoin kuitenkin sain rekisteröityä itseni tänne sekä kannustusmielessä puolueeseen liittyminen on vakavassa harkinnassa. Nuivat saa ääneni myös jatkossa.

ISO

Täällä ei veri vapise.

Täysi tuki kaikille valituille.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

K.L.O

Täysi tukeni Jussille esikuntineen!

SMP:n Veikko Vennamo sai 1970 jytkyn 18 kansanedustajapaikalla.
Rötösherrajahti alkoi.
Neljänkymmenenseitsemän vuoden kuluttua tulit ja karkoitit rötösherrat puolueesta.
Kiitos siitäkin!

Sinulle jäi lähes 70-luvun jytkyn verran kansanedustajia. Pari vähemmän, mutta minkälaisia!
Teidän avulla saamme Suomi-neidon sinisilmät taas säihkymään.

Sinua tukeakseni raapustelin ja postitin viikonloppuna jäsenhakemuksen johtamaasi puolueeseen.

Kuten tiedät, et ole todellakaan yksin! Tsemppiä ja kiitos!

Mika

Puoluekokouksen jälkeen tapahtuneiden eroamisten kylmähermoisen rauhallinen vastaanottaminen on ollut todella vaikuttavaa seurattavaa.  Jussia kevyempi kaveri olisi saattanut murtua kokonaan paineiden alla.  Moni loikkari katuu luultavasti jo nyt valintaansa.  On selvää, että Jussin vetämillä Perussuomalaisilla on edessään erittäin menestyksekäs tulevaisuus.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

guest584

Olen ollut äänestäjä alusta asti ja seurannut Jussin kehitystä tyytyväisin mielin. Olin myös Jyväskylässä omasta vapaasta tahdostani ja siellä kaikki sujui oikein sujuvasti ja hyvässä hengessä, kunnes sitten kokouksen jälkeen hillotolppamies lakeijoineen kusi kaikkien muroihin oikein paineella. Pidä pintasi, tämä kaikki sataa vielä kannatuksena istuvan puoluejohdon ja edustajien laariin ja sinulla on meidän, eli kentän täysi tuki.

Hankala Tapaus

Olen sanonut kaiken jo muualla, mutta tehdään nyt tilastoa ;D

Pikipoika

Kiitos Jussi!

Maahanmuuttokriittisyyden pääideologi ja järjen ääni.

Sinun kauttasi Suomi vielä nousee.

Tukea täältä näinä melkoisen mielenkiintoisina aikoina.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Kaarin M

Meiltä tulee kaksin verran tukea tästä torpasta. Liitymme myös puolueeseen heti kun tilanne tasaantuu.
Olet Jussi täysin omaa luokkaasi ja toivomme sinulle jaksamista tehtävissäsi. Sekä iso kiitos!
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Iku-routa

Olen koko aikuisikäni seurannut maahanmuuttokeskustelua ja Halla-ahon edesottamuksia alusta saakka. Kiroilen sitä, etten ottanut talteen sitä mielenvikaista median valheuutisointia vuosituhannen alusta, sillä nykyään he ovat mielestäni tarkempia ja keskusteluilmapiiri on rehellisempi. Kun Halla-aho kirjoitti blogiaan, mahdollisista ongelmista ei puhunut kukaan ja häntä yritettiin kaikin keinoin vaieta ja eristää - oikeudenkäynnit olivat oikeastaan vain sellainen piste I:n päälle vuosien jahtaamisesta ja kiusaamisesta.

Se, että voimme omilla nimillämme ja naamoillamme edes jossain määrin keskustella kriittiseen sävyyn tästä uudesta siirtolaisuudesta, joka tapahtuu turvapaikkaprosessia väärinkäyttämällä, on lähes täysin Halla-ahon ansiota.

Pelkästään se on jo merkittävä saavutus yhdeltä ihmiseltä.

Minä olen joka tapauksessa nukkunut vaalista vaaliin ja olen jälkeenpäin joka kerta huomannut sen olleen täysin selväjärkistä ajattelua. Nyt on kuitenkin sellainen tilanne tämän uuden puheenjohtajuuden myötä, että aion kerran käydä äänestämässä 2019 ihan vain näyttääkseni moraalisäteilijöille, maailmanparantajille, vaalitarkkailijoille, leipäpoliitikoille ja broilereille, että minä olen olemassa, eikä minua kannata väheksyä - viimeinen jäätävä tuijotus heidän suuntaansa. Sen jälkeen alan toden teolla varautumaan siihen kaaokseen, mikä on luvassa.

Toivon, että moni muukin tympääntynyt mies käy äänestämässä myös. En usko olevani ainoa näin ajatteleva, vaan uskon, että meitä on nukkuvissa merkittävä osa. Meillä ei vain ole ollut kanavaa "toksiselle maskuliinisuudellemme". "Toksinen femiiniys" on se, mikä tätä maanosaa ajaa kohti kaaosta, ei mikään muu. Äidinvaistot ajavat tätä konetta täysin ilman kontrollia, mutta äitejä emme enää kohta tarvitse, sitä tätä ei silitellä, ymmärretä tai selitellä paremmaksi.  Vain totuus ja siihen suhteutettu pragmatismi vahvistettuna kunniallisuudella voivat tämän muuttaa.

Tarvitsemme isiä ja miehiä. Jos niitä ei enää ole, ansaitsemme kaiken, mikä tulee.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Tunkki

Mitä ihmettä noiden muiden jälkeen osaisi sanoa kuin fight on, Jussi!

coscarnorth

"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Vili Länsi

Olen saanut tässä muutaman päivän sisällä idean. Liityn PS-puolueeseen kunnes pettureiden viimeisemmätkin pölyt on pois pyyhitty ja pöytälaatikot tyhjennetty puolueetoimistolta.   8)

abcd

Olen fiksu ja asioita tarkasti seuraava suomalainen ja heti kun JHa sai rukkaset hallitukselta, tiesin että nyt alkavat vainot. Niinpä olen "abcd" osoiteesta abcd...., täysin anonyymi, eikä kukaan tiedä, että olen. Enkä sitä kenellekään kerro, mitä kerron tässä: JHa saa tukeni enemmän kuin kukaan koskaan ennen ja luultavasti enemmän kuin kukaan koskaan tulevaisuudessa. Nyt kannattaa olla todella varovainen. Leimakirvestä käytetään ja vähänkään "rasistiset" henkilöt tuomitaan ja suljetaan ulos. Tätä jatkunee vuosikausia. Olkaa siis kaukaa viisaita. Suojelkaa itseänne, koska siten suojelette vaikutusvaltaanne. Noitavainot ovat alkaneet.