News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ilmaise tukesi Jussi Halla-aholle

Started by uuninpankko, 14.06.2017, 16:16:30

Previous topic - Next topic

talipallo

Paljon voimia, tyyneyttä, viisautta ja jaksamista Jussi Halla-aholle.
Arvostan Jussin kykyjä, älyä ja näkemyksiä.

Olen asettanut Jussin harteille paljon toiveita ja odotuksia, ja uskon, että ihmisyydestään huolimatta/ihmisyytensä ansiosta hän valikoituneiden tuki- ja yhteistyöjoukkojensa kanssa pystyy vaikuttamaan asioihin.

turjake

Jussi Halla-aho on ainut poliitikko jolle antamalleni äänelle koen saaneeni vastinetta.
Uskon näin olevan jatkossakin. Todella asiallista toimintaa, faktat hallussa, järki kädessä, silmät auki. Arvostan.
Toivotan voimia ja jaksamista. Viimeistä jytkyä ei ole vielä nähty.

Näkkileipä

Minä olin jo siirtymässä nukkuvien puolueen kannattajaksi, koska Perussuomalaiset Soinilaiset eivät tehneet yhtään mitään mitä lupasivat.
Mutta nyt kyllä minä annan täyden tukeni Jussi Halla-ahon Perussuomalaisille.

törö

Mä aloitin tuollaisen tukisivun, mutta kyllä tää uutisointi on hauskempaa kuin parodia eli jää kai aika lyhytkestoiseksi projektiksi.

https://uvlehti.wordpress.com/

abcd

Jussi Halla-ahossa ylivoimasesti suurin puute on hänen yhdistelmänsä EU:n ulkopuolelle ja Ukrainan puolelle. Tämä on Suomelle jopa totaalisen tuhoisaa. Toivottavasti Jussi Halla-aho hioo Venäjä-linjaansa ennen varsinaisesti remmiin astumistaan, joka tapahtunee aikaisintaan muutamien eduskuntavaalien jälkeen.

Faidros.

^Ukraina ei ole kenellekään uhka, Venäjä on helevetin monelle. Pisteet Jussille.

Lisäys. NATOon on littyttävä ennen EU-eroa, minkä oletan olevan edelleen myös JH-a:n kanta. Ja helpompi NATOon onkin liittyä, kuin EU:sta eroon pääseminen.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ernst

Quote from: abcd on 27.06.2017, 16:05:57
Jussi Halla-ahossa ylivoimasesti suurin puute on hänen yhdistelmänsä EU:n ulkopuolelle ja Ukrainan puolelle. Tämä on Suomelle jopa totaalisen tuhoisaa. Toivottavasti Jussi Halla-aho hioo Venäjä-linjaansa ennen varsinaisesti remmiin astumistaan, joka tapahtunee aikaisintaan muutamien eduskuntavaalien jälkeen.

Teenlehdistäkö tuon aikatauluni repäisit? Taisit saada sen ns. Omalla langattomalla kuitenkin. Totaalisen tuhoisaa... my ass.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Pottunenä

Ilmaisin tukeni liittymällä puolueeseen. Toivottavasti tästä on hyötyä.

Pro Patria Finlandia

Quote from: Näkkileipä on 18.06.2017, 17:12:06
Minä olin jo siirtymässä nukkuvien puolueen kannattajaksi, koska Perussuomalaiset Soinilaiset eivät tehneet yhtään mitään mitä lupasivat.
Mutta nyt kyllä minä annan täyden tukeni Jussi Halla-ahon Perussuomalaisille.

Komppaan tätä täysin, paitsi että olisin äänestänyt jatkossa ehkä Suomidemokraattteja tai Väyrysen Kansalaispuoluetta. Toisaalta niiden marginaaliryhmien äänestäminen olisi kyllä melkein samaa kuin nukkuvien puolueen.

Jussi Halla-ahon valinnan myötä koen Perussuomalaiset taas omaksi puolueekseni. Tuen osoituksena aion myös liittyä puolueeseen! Puolueeseen liittyminen on minulle iso juttu, sillä en ole koskaan ollut minkään puolueen jäsen.

Tsemppiä Jussi Halla-aho, Laura Huhtasaari, Teuvo Hakkarainen ja Juho Eerola, teillä on tukijoita ja äänestäjiä, jotka uskovat ja luottavat teihin ja teidän johtamiin Perussuomalaisiin.

abcd

Quote from: Ernst on 27.06.2017, 16:16:54
Quote from: abcd on 27.06.2017, 16:05:57

Teenlehdistäkö tuon aikatauluni repäisit? Taisit saada sen ns. Omalla langattomalla kuitenkin. Totaalisen tuhoisaa... my ass.

No tästä on olemassa tuore esimerkkikin: Georgia. Vittuili Venäjälle ja samaan aikaan ei ollut turvatakuita lännestä. Miten kävi...

Suomen menestyksen ja tuhon ydin on aina ollut suhteet Venäjään. Huonoilla tulee huonoa jälkeä, hyvillä hyvää.

Oletetaan, että Jussi Halla-ahon linja voittaisi: Suomi olisi EU:n kokonaan tai osittain ulkopuolinen ja samaan aikaan harjoittaisi vahvasti Ukraina-myönteistä eli Venäjä-vastaista politikkaa. Suomesta tulisi Venäjälle eturintama.

Tämä on todella iso kysymys, mutta eipä piiperömaailmassa siitä keskustella, vaan jostain logiikan harjoitustyöstä 10 vuotta sitten.

Mitä aikatauluun tulee, niin Jussi Halla-ahon perussuomalaiset ovat 99 %:n varmuudella oppositiossa ainakin vielä seuraavien vaalien jälkeen. Sikäli Halla-ahon todellista valtaa, eli ministerivaltaa, on odotettava ainakin vaalikausi. Helposti pidempäänkin.

törö

^ Worst case scenario on se, että jenkit ja ryssät tekevät kassakaappisopimuksen vallan vaihtamisesta niin kuin vaikka Syyrian suhteen. Sitten ei ole paljon mihin voi luottaa.

Siihen ei tarvita kuin se, että politiikka menee niin lyhytnäköiseksi perseilyksi, että hallittu kaaos, joka ei lähde leviämään muualle, on niiden mielestä paras vaihtoehto. Toinen ryhtyy viholliseksi ja toinen tulee avuliaasti tuikkaamaan puukon selkään.

Suurvalloille tärkeintä on suurvalta-aseman säilyttäminen eivätkä keskinäiset erimielisyydet ole koskaan olleet este häiriköiden kuriin panemiselle.