News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Laura Huhtasaari valittiin Perussuomalaisten presidenttiehdokkaaksi

Started by ISO, 12.06.2017, 21:46:34

Previous topic - Next topic

Java

Kun Laura on ainoa haittamaahanmuuttoa vastustava ehdokas, meidän perheen äänet menevät hänelle! Uskonto keskustelut eivät tähän vaikuta.
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

ISO

Laura huhtasaarella on nyt iskun paikka, ja näyttää kyllä ottavan siitä kaiken irti.

Toisin kuin uvuatti-roskasakki, joka aloitti hallitustyöskentelyn miellyttämällä kilpailijoitaan, ja unohtamalla äänestäjänsä. Oikeilla toimilla perussuomalaiset olis voineet kasvattaa kannatustaan, sen romahduttamisen sijaan.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

IDA

Quote from: Rosebud on 03.09.2017, 17:07:33
Kannattaisiko Lauran myös liittää blogiinsa alastonkuvia itsestään? Sekin varmasti kiinnostasi äänestäjiä. En ole tosin ihan varma, kannattaako sitä hyödyntää.

Ei kannattaisi. Hänhän ei ole moraalisesti rappeutunut evolutionisti, joka juoksee pitkin iltaläpysköjen toimituksia kertomassa omasta seksielämästään. Kannattaa pelata omilla vahvuuksillaan ja Lauralla ne ovat korkea moraali ja kreationistinen maailmankatsomus.
qui non est mecum adversum me est

Aukusti Jylhä

Itse en lähtisi aliarvioimaan Halla-ahoa, väittämällä Huhtasaarta kelvottomaksi ehdokkaaksi.

Ei mulla muuta.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

James Hirvisaari

Quote from: IDA on 04.09.2017, 06:42:43
Quote from: Rosebud on 03.09.2017, 17:07:33
Kannattaisiko Lauran myös liittää blogiinsa alastonkuvia itsestään? Sekin varmasti kiinnostasi äänestäjiä. En ole tosin ihan varma, kannattaako sitä hyödyntää.

Ei kannattaisi. Hänhän ei ole moraalisesti rappeutunut evolutionisti, joka juoksee pitkin iltaläpysköjen toimituksia kertomassa omasta seksielämästään. Kannattaa pelata omilla vahvuuksillaan ja Lauralla ne ovat korkea moraali ja kreationistinen maailmankatsomus.

Paremmin ei voi sanoa.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

James Hirvisaari

Quote from: käpykaarti on 04.09.2017, 06:48:28
Itse en lähtisi aliarvioimaan Halla-ahoa, väittämällä Huhtasaarta kelvottomaksi ehdokkaaksi.

Ei mulla muuta.

Juuri näin.

Anteeksi lyhyet komppauspuheenvuorot, mutta näissä ^^ kommenteissa oli kaikki kiteytetty.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Faidros.

Ohhoh, en olisi uskonut! :o Jan Erolakin jo pitää Huhtasaarta mielenkiintoisimpana ja somen kautta yllätykseen pystyvältä ehdokkaalta. Jokohan Erola kerrankin onnistuisi veikkauksissaan?
Erolan kolumni on Suomen Kuvalehdessä.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

migri

Totean tämän saman joka on varmasti kirjoitettu sataan kertaan: Laura on valittu ehdokkaaksi. Hänen takana seistään ja näytetään että meistä löytyy yhtenäinen rintama. Turha harjailla omien toimesta. Laitetaan tämäkin energia siihen että löydetään Lauralle vasta-argumentteja ja asioita joita nostaa esille (jotka ovat meille tärkeitä).

Laura on tosiaan ainoa presidenttiehdokas joka vastustaa haittamaahanmuuttoa ja on isänmaallinen henkilö terveellä tavalla. Hyvät puolet täällä on jo moneen kertaan kerrottu.

Kenenkään ei ole PAKKO äänestää Lauraa ja jokainen sen saa ihan itse päättää. Kritiikkiä saa esittää varmastikin ja se on mennyt jo osin jankkaukseksi. Tuntuu että täällä yritetään laittaa kiilaa rintamaan tai jopa käännyttää Lauran äänestäjiä. 

Jäsen Veikko esitti ja perusteli kritiikkinsä. Tuollaista lisää jos on jotain jäänyt välistä.

Ateistina minulla ei ole mitään Lauran äänestämistä vastaan, päinvastoin. Laura on paras ehdokas suurinta vaaraa vastaan eli järjetöntä multikultikiimaa ja kaikkia sen ilmiöitä.

Olen Lauran kanssa ollut jo pitkään kirjeenvaihdossa ja yllätys yllätys, uskonnosta ei olla puhuttu mutta paljon muusta.

Mitä tulee Lauran HENKILÖKOHTAISEEN uskoon se ei minua koske. Jos hän vielä julkisesti sitä tunnustaa tässä ilmapiirissä se kuvastaa Lauran rohkeutta olla oma itsensä.

Laura opettaa suomalaisen opetusohjelman mukaisesti. Mihin hän henkilökohtaisesti uskoo voi hän sen vanhemmille ja lapsille perustella sillä että suomessa on uskonnonvapaus. Hän ei käännytä.  Oppilaille voi opettaa eri uskonnot ja uskomukset joista sitten saa itse valita. Opettaja voi opettaa tieteitä, evoluutiota ym. vaikka olisi kreationisti.

Täällä tosin tuntuu että argumentit alkavat vääntyä US palstan Sini Lappalaisen & Co. tasolle mikä on ikävä juttu. Siellä näkee vastapuolen naurettavuuden kun Lauran uskon kimppuun käydään (henkilöön käymistä, ilman argumentteja ja olkiukkoja hakkaamalla) mutta ainutkaan noista huutelijoista ei esitä missään minkäänlaista islam kritiikkiä.

Lisää täällä jos jankkausta haluaa:
US: Mikä uskonvapaus ja Laurakin osaa antaa takaisin.

Minä olen 200%sesti Lauran takana. Haittamaahanmuutto on saatava loppumaan!

pari typoa
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Emo

Quote from: käpykaarti on 04.09.2017, 06:48:28

Ei mulla muuta.

https://hommaforum.org/index.php/topic,122531.msg2700081.html#msg2700081

Quote from: Emo on 08.08.2017, 10:57:39
...
On syytä muistaa, että Jussi Halla-aho seisoo Laura Huhtasaaren presidenttiehdokkuuden takana koko arvovallallaan. Halla-aho teki päätöksen konsultoituaan kenttäväkeä. Lauran väheksyminen on Jussin järjen ja johtamiskyvyn väheksymistä. Eikä Halla-aho halunnut itse ehdokkaaksi ihan järkiperustein, joten Laura Huhtasaari on nyt Jussi Halla-ahoa kannattavien ehdokas ...

Eli näin asia on, kuka mätkii Huhtasaarta ja väittää kelvottomaksi ehdokkaaksi hutkii samalla Halla-ahoa.

Ritva Puolakka

Quote from: migri on 04.09.2017, 09:03:06...

Laura on tosiaan ainoa presidenttiehdokas joka vastustaa haittamaahanmuuttoa ja on isänmaallinen henkilö terveellä tavalla. Hyvät puolet täällä on jo moneen kertaan kerrottu.

...

Muuten olen kirjoituksestasi täysin samaa mieltä, mutta tässä pitää kuitenkin muistaa Ilja Janitskin, joka teki isänmaallisen työn MV-lehden avulla nostamalla esille asioita, joista ei valtamediassa puhuttu. Iljalla on oma kannattajakuntansa, jotka kommentoivat MV-lehdessä, joten toivoisi tietenkin, että täällä kommentoivat edesauttaisivat Lauran valintaa presidentiksi.

Peruna

Quote from: Ritva Puolakka on 04.09.2017, 11:06:05

...

Muuten olen kirjoituksestasi täysin samaa mieltä, mutta tässä pitää kuitenkin muistaa Ilja Janitskin, joka teki isänmaallisen työn MV-lehden avulla nostamalla esille asioita, joista ei valtamediassa puhuttu. Iljalla on oma kannattajakuntansa, jotka kommentoivat MV-lehdessä, joten toivoisi tietenkin, että täällä kommentoivat edesauttaisivat Lauran valintaa presidentiksi.

Ei liity ketjun aiheeseen, mutta ainakaan suomea kohtaan Janitskin ei ole isänmaallinen. Lehteä, jonka toimituskunnassa on Johan Bäckman ja Juha Molari ei voi millään sanoa isänmaalliseksi (venäjällä ehkä).

MV-lehti kirjoittaa maahanmuutosta asiaa ja samalla syöttää valtavaa USA/Nato/länsivastaisuutta.

Edes siitä venäläisen tekemästä alaikäisen raiskauksesta ei MV-lehti halunnut uutisoida, vaikka heille siitä kerrottiin.

Eli, MV-lehden agenda ei todellakaan ole loppupeleissä Suomen etu.
https://uusivaihtoehto.co/, siellä se totuus on.
Paljastetaan natsit ja rasistit: https://uusivaihtoehto.co/paljastetaan-rasistit

Ritva Puolakka

Quote from: Peruna on 04.09.2017, 11:11:53
Quote from: Ritva Puolakka on 04.09.2017, 11:06:05

...

Ei liity ketjun aiheeseen, mutta ainakaan suomea kohtaan Janitskin ei ole isänmaallinen. Lehteä, jonka toimituskunnassa on Johan Bäckman ja Juha Molari ei voi millään sanoa isänmaalliseksi (venäjällä ehkä).

MV-lehti kirjoittaa maahanmuutosta asiaa ja samalla syöttää valtavaa USA/Nato/länsivastaisuutta.

Edes siitä venäläisen tekemästä alaikäisen raiskauksesta ei MV-lehti halunnut uutisoida, vaikka heille siitä kerrottiin.

Eli, MV-lehden agenda ei todellakaan ole loppupeleissä Suomen etu.

Tästä asiasta en ala sen kummemmin kiistelemään. Muistan kuitenkin hyvin alkuajat, jolloin esim. kirjoitustani Sipilälle maahanmuutosta eivät muut lehdet julkaisseet, kuin MV eli Ilja. Keskustelin siihen aikaan usein hänen kanssaan sähköpostitse ja minulla on oikein hyvä käsitystys Iljan isänmaallisuudesta. Iljalla on oma reviirinsä ja Lauralla omansa, joten Lauran kannattajien kannattaa tämä foorumi käyttää nimenomaan Lauran hyväksi. Toki voi olla, että täälläkin on trolleja, jotka käyttävät palstaa Lauran mollaamiseen, mutta jos mollaajissa on perussuomalaisia, niin silloin kannattaa miettiä mihin energiansa käyttää.

Faidros.

Quote from: Emo on 04.09.2017, 11:05:00
Eli näin asia on, kuka mätkii Huhtasaarta ja väittää kelvottomaksi ehdokkaaksi hutkii samalla Halla-ahoa.

Kuka täällä on arvostellut Huhtasaarta kelvottomaksi ehdokkaaksi? Se, ettei ole ehdokkaan kanssa kaikista asioista lammasmaisesti täsmälleen samaa mieltä, ei pitäisi olla ongelma kenellekään. Ilman kritiikkiä ei ole kehitystä.
Huhtasaari ei ole pahemmin enää painottanut Venäjä-kantojaan, kun sai valtavan arvosteluryöpyn niskaansa tästä pressan hommiin kuuluvasta aiheesta.
Pahin pelko on se, että hän haluaa keskustella loputtomiin uskonnosta ja kreationismista, jottei kokemattomuutensa ulkopolitiikasta tulisi esiin? Jos näin, niin harmi, sillä hän on ainoa ehdokas joka vastustaa haittamaahanmuuttoa, sillä Väykkää ei lasketa.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

IDA

Quote from: Faidros. on 04.09.2017, 08:25:56
Ohhoh, en olisi uskonut! :o Jan Erolakin jo pitää Huhtasaarta mielenkiintoisimpana ja somen kautta yllätykseen pystyvältä ehdokkaalta. Jokohan Erola kerrankin onnistuisi veikkauksissaan?
Erolan kolumni on Suomen Kuvalehdessä.

Vähän kaukaa haettu perustelu tuo neofilia kuitenkin, jos Suomen presidentivaaleja ajattelee. Sotien jälkeen lähes aina äänestetty sama presidentti useammalle kaudelle. Ellei kausia olisi rajoitettu Koivisto olisi varmaan voinut halutessaan olla presidentti kuolemaansa asti, mikä näin jälkikäteen ajateltuna olisi ollut ihan hyväkin.

Muuten kyllä täytyy toivoa, että Jan Erola veikkaisi oikein.

Rosebud

Quote from: Pekka Koskenkorva on 03.09.2017, 22:31:39
Minä ehdotan Mestaria, koska ehdokkaasta ei ole vielä virallisesti päätetty. Mestari menisi heittämällä kakkoskierrokselle.

Laurasta tai Leena Merestä sitten pääministeri. Mutta annan täyden tukeni Lauralle, mikäli hän on puolueen valinta ja mahdollisuuksieni mukaan voin tehdä kampanjatyötäkin.
Eikös Huhtasaaren valinta ole jo käytännössä selvä? Lopullinen hyväksyminen on käsittääkseni vain muodollisuus. Sitä paitsi, ei ehdokasta kannata enää tässä vaiheessa vaihtaa vaikka se onnistuisikin.

Quote from: Faidros. on 04.09.2017, 11:30:19
Kuka täällä on arvostellut Huhtasaarta kelvottomaksi ehdokkaaksi? Se, ettei ole ehdokkaan kanssa kaikista asioista lammasmaisesti täsmälleen samaa mieltä, ei pitäisi olla ongelma kenellekään. Ilman kritiikkiä ei ole kehitystä.
Huhtasaari ei ole pahemmin enää painottanut Venäjä-kantojaan, kun sai valtavan arvosteluryöpyn niskaansa tästä pressan hommiin kuuluvasta aiheesta.
Pahin pelko on se, että hän haluaa keskustella loputtomiin uskonnosta ja kreationismista, jottei kokemattomuutensa ulkopolitiikasta tulisi esiin? Jos näin, niin harmi, sillä hän on ainoa ehdokas joka vastustaa haittamaahanmuuttoa, sillä Väykkää ei lasketa.
Jep. Tuo boldattu on se, mitä moni täällä ei ymmärrä. Joidenkin mielestä parasta Huhtasaaren kampanjalle olisi jos kaikki vuoronperään kehuisivat Lauran rohkeita kommentteja kreationismista. Tällä ihanan positiivisella keskustelulla Huhtasaari pääsisi ilmeisesti heittämällä toiselle kierrokselle.

Huhtasaaren sanomisia ei saa kritisoida, koska maahanmuutto.

Kim Evil-666

Itse äänestän Huhtasaarta ainoastaan siksi, ettei kukaan muu ehdokas asemoidu haittamaahanmuuton vastustajaksi. Vaikka on tietysti monia asioita, joissa olen Huhtasaaren kanssa samoilla linjoilla, on myös monia asioita, joissa olen täysin eri mieltä.

Sanotaankin näin, että en äänestä niinkään Huhtasaarta, vaan EI-haittamaahanmuutolle. Huhtasaari on siis ikään kuin kanavani yhdelle, sille mielestäni tärkeimmälle asialle. Miksikään Laura faniksi en tunnustaudu, vaikka kiitosta tuleekin annettua silloin, kun on sen paikka. Samoin on kritiikin kanssa.

Kyllä minä voin elää hyvin Huhtasaaren ehdokkuuden kanssa, antaen hänelle tukeni äänen muodossa. Toivottavasti osaa jatkossa keskittyä niihin kaikkein olennaisimpiin asioihin, haittamaahanmuuton vastustamiseen ja suomalaisten hyvinoinnin sekä turvallisuuden eteenpäin viemiseen. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän diipadaapaa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

J. Lannan haamu

Quote from: Rosebud on 04.09.2017, 12:02:47

Tämä nyt on taas ihan täyttä paskaa. Eihän tämä ketju kohta mitään muuta muistutakaan kuin kritiikkiä Huhtasaaren kreationismia vastaan. Kaikki oleellinen on jo sanottu tästä aiheesta, nyt olisi syytä antaa positiivista ja negatiivista kritiikkiä MUISTA aiheista...En tosin pidätä hengitystäni...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Rosebud

Quote from: J. Lannan haamu on 04.09.2017, 12:25:30

Tämä nyt on taas ihan täyttä paskaa.
Yksi yleisimmistä argumenteista tässä ketjussa on, että Huhtasaaren uskonvapaus/kreationismi -avauksia ei tulisi kritisoida, koska Huhtasaari on ainoa maahanmuutto/EU -kriittinen ehdokas. Tämä sama argumentti on esitetty eri muodoissa jo ainakin 20 kertaa.

Tuo on mielestäni epäloogista. Jos ehdokas tekee jotain hölmöä, on tukijoukkojen vastuulla kertoa se ehdokkaalle, jotta tulevaisuuden hölmöilyt voidaan estää. Jos Huhtasaari uskoisi vaikka maapallon litteyteen, ja julistaisi sitä joka päivä somessa ja lehtien palstoilla, pitäisikö olla hiljaa, koska Huhtaari vastustaa maahanmuuttoa? Ei tietenkään, koska maapallon litteydestä höpöttäminen olisi todella haitallista Huhtasaaren kampanjalle, vaikka se ei välttämättä haittaisi presidenttinä toimimista.

Ketään ei kiinnosta, äänestääkö Hommaforumin jäsen X Huhtasaarta vai ei. Pitäisi miettiä vähän isommin. Pitäisi miettiä voisiko tämän viestiketjun keskusteluilla löytää jotain keinoja, joilla Huhtasaaren kampanjointia voisi parantaa. Pitäisi miettiä, miten saadaan niitä satoja tuhansia ääniä, ei muutamaa kourallista hommalaisia.

Kaikki oleellinen on jo sanottu tästä aiheesta, nyt olisi syytä antaa positiivista ja negatiivista kritiikkiä MUISTA aiheista...En tosin pidätä hengitystäni...
Itse käytän sitä materiaalia, jota Huhtasaari meille antaa. Jos Huhtasaari jauhaa uskonnosta twitterissä, en näe miksi kyseisen viestin linkittäminen tänne olisi rikos. Jos kaikki oleellinen on jo sanottu aiheesta, miksi Huhtasaari sitten jatkaa puhumista siitä? Jos Huhtasaaren mielestä aiheesta tulee vielä keskustella, eikö meidänkin tulisi keskustella siitä?

J. Lannan haamu

^ Come on, et kai nyt oikeasti kysy noita kysymyksiä joissa on kysymysmerkki :)? Olen kanssasi pitkälle samaa mieltä siitä, että Huhtasaaren pitäisi jättää aiheesta keskusteleminen pois, mutta pitääkö meidänkin vielä jankata täällä sitä samaa tuubaa kun se asia on jo käsitelty tuhanteen kertaan.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Faidros.

Tämä nyt on taas ihan täyttä paskaa. Eihän tämä ketju kohta mitään muuta muistutakaan kuin kritiikkiä Huhtasaaren kreationismia vastaan. Kaikki oleellinen on jo sanottu tästä aiheesta, nyt olisi syytä antaa positiivista ja negatiivista kritiikkiä MUISTA aiheista...En tosin pidätä hengitystäni...

Palstan uskikset haluaisivat omia Huhtasaaren omien agendojensa airueksi pressanvaaleissa. Meille muille se ei ole ongelma, jos se ei söisi hänen kannattavuuttaan tapauskollisten, ei kreatonismiin uskovien ja uskonnottomien keskuudessa.
Mä en ymmärrä(tai ymmärrän :-\) sitä, että uskovaiset lähti laukalle tästä.

Tässä vaan yritetään tsempata Laura parhaaseen mahdolliseen tulokseen, eikä se todellakaan ole kreatonismi, sorry. :-\

Pressanvaaleissa ei valita uskontojohtajaa, vaan ulkopolitiikan edustaja.

Ja vielä korostan, että LH on ehdottomasti suosikkini, toivon ettei hän mokaa tilaisuuttaan hihhuleita nuoleskelemalla.

Haittamaahanmuutto rajusti esiin agendaan(80% kannatus), kreationismi piiloon(todellisuudessa noin1% kannatus).
-Matthew B.Crawford-

migri

@Rosebud
Quote from: Rosebud on 04.09.2017, 12:49:43Itse käytän sitä materiaalia, jota Huhtasaari meille antaa. Jos Huhtasaari jauhaa uskonnosta twitterissä, en näe miksi kyseisen viestin linkittäminen tänne olisi rikos. Jos kaikki oleellinen on jo sanottu aiheesta, miksi Huhtasaari sitten jatkaa puhumista siitä? Jos Huhtasaaren mielestä aiheesta tulee vielä keskustella, eikö meidänkin tulisi keskustella siitä?
Olen monesta kirjoituksesta mitä olet kirjoittanut ollut monesti samaa mieltä ja tainnut like "nappulaakin" kuluttaa. Tämä tässä ei ole mikään henkilöön kohdistuva arvostelu mutta annan nyt sinulle henk. koht. kritiikkiä jos tätä edes siksi voisi sanoa :roll:

Me varmasti kaikki tiedetään, minäkin ateistina, tämä kreationismipöhinä Lauran ympärillä. Suosittelisin nyt lämpimästi ottamaan ihan henkilökohtaisesti Lauraan yhteyttä ja kertomaan - asiallisesti sekä rakentavasti - huolesi. Silloin viesti menee sinne minne sen kuuluukin mennä. Laura on hyvä vastailemaan joten voin suositella! Itse keskustelen hänen kanssa aivan muusta asioista kuin kreationismista eli politiikasta ja miksi suomea ja suomalaisia kurmuutetaan omien toimesta näin kovaa.

Minulle on ainakin mennyt viestisi perille ja käytä ihmeessä tämä energia Lauran kannustamiseen ja anna hyviä neuvoja sekä rakentavaa kritiikkiä. Täällä palstalla voi mennä aika paljon kirjoituksista hukkaan.

Voit tehdä Laurankin päivästä paljon paremman kun kiität joskus siitä hyvästä mitä hän on jo tehnyt.

finnTroll

Laura kirjoittaa hyvää tekstiä varmasti tämän päivän Jyväskylän tapahtumasta. 8)
Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi.

Rosebud

Quote from: migri on 04.09.2017, 14:35:53
Olen monesta kirjoituksesta mitä olet kirjoittanut ollut monesti samaa mieltä ja tainnut like "nappulaakin" kuluttaa. Tämä tässä ei ole mikään henkilöön kohdistuva arvostelu mutta annan nyt sinulle henk. koht. kritiikkiä jos tätä edes siksi voisi sanoa :roll:

Me varmasti kaikki tiedetään, minäkin ateistina, tämä kreationismipöhinä Lauran ympärillä. Suosittelisin nyt lämpimästi ottamaan ihan henkilökohtaisesti Lauraan yhteyttä ja kertomaan - asiallisesti sekä rakentavasti - huolesi. Silloin viesti menee sinne minne sen kuuluukin mennä. Laura on hyvä vastailemaan joten voin suositella! Itse keskustelen hänen kanssa aivan muusta asioista kuin kreationismista eli politiikasta ja miksi suomea ja suomalaisia kurmuutetaan omien toimesta näin kovaa.

Minulle on ainakin mennyt viestisi perille ja käytä ihmeessä tämä energia Lauran kannustamiseen ja anna hyviä neuvoja sekä rakentavaa kritiikkiä. Täällä palstalla voi mennä aika paljon kirjoituksista hukkaan.

Voit tehdä Laurankin päivästä paljon paremman kun kiität joskus siitä hyvästä mitä hän on jo tehnyt.
Eikös tuo päde kaikkiin kirjoittajiin täällä? Miksi juuri minun täytyisi poistua takavasemmalle kirjoittamaan sähköposteja, samalla kun keskustelu täällä jatkuu? Jos haluamme, että tämän keskustelun "viesti menee sinne minne sen kuuluukin mennä", eikö tämä koko ketju pitäisi sitten sulkea välittömästi, ja kaikkien alkaa kirjoittamaan sähköpostiviestejä suoraan Huhtasaarelle?

Itse en ala kirjoittamaan pitkiä sähköpostiviestejä Huhtasaarelle, koska en usko niistä olevan mitään hyötyä. Huhtasaari saa varmasti jo ihan tarpeeksi palautetta "raivoateisteilta", ja olisin vain yksi muiden joukossa. Viestit menisivät todennäköisesti lukematta roskiin tai toisesta korvasta ulos. Yhden tuntemattoman ihmisen mielipiteellä on hyvin pieni painoarvo, varsinkin kun Huhtasaari kuulee toisesta korvasta koko ajan kannustusta rohkeasta kreationismi-keskustelusta.

Olen lukenut Huhtasaaren blogikirjoitukset ja siitä alkaneen keskustelun, jonka perusteella on aika helppo päätellä, kuinka Huhtasaari suhtautuu uskontokeskustelusta saamaansa palautteeseen. Hän suhtautuu siihen ihan yhtä hyvin kuin uskonnolliset ihmiset yleensäkin suhtautuvat, esimerkkinä nyt vaikka tämä viestiketju, jossa "sokeilta" ei kuulemma kannata ottaa mitään vinkkejä. Uskonasiat ovat Huhtasaarelle hyvin tärkeitä ja hän on valmis taistelemaan niiden puolesta, riippumatta siitä onko se hyvä idea presidentinvaalien kannalta. Sitä tosiasiaa ei yksi tuntemattoman ihmisen sähköpostipalaute tule muuttamaan.

Siksi kirjoitan aiheesta mielummin tänne keskustelupalstalle. Täällä pystyy mahdollisesti muokkaamaan muiden mielipiteitä vastaamaan omaansa, jolloin negatiivisen palautteen määrä ehkä aiheuttaisi Huhtasaaressa jotain reaktiota. Toinen vaihtoehto on, että tajuaa itse olevansa väärässä luettuaan muiden parempia argumentteja. Tästä jää myös hyvä todistusaineisto tulevia sukupolvia varten. Sitten 40 vuoden päästä kun kolmas maailmansota on päässyt oikein kunnolla vauhtiin, voin sanoa sotaan lähteville jälkeläisilleni, että isoisä kyllä yritti tehdä jotain, katsokaa vaikka Hommaforumilta.

migri

Tällainen lisäys vielä koska tuntuu että useat häpeävät asettua Lauran taakse tuosta kreationismista johtuen. Jos minä kerron jollekin että olen Laura Huhtasaaren kannattaja ja saan palautetta tyyliin "hulluko olet kun se akka on kreationisti ja sillä varmaan viiraa muutenkin kun tuommoiseen uskoo + ne kaikki muut tämän ketjun kreationisti argumentit syljellä kuorrutettuna" niin vastaukseni on about seuraavaa.

Minä olen sen verran suvaitsevainen ateisti että minä kunnioitan Lauran henkilökohtaista uskoa ja hänellä on siihen täysi vapaus. Jos vastassa on suvaitsevainen tms. "hyvä ihminen" lisään tähän että ihan samalla tavalla esim. muslimit saavat uskoa samanlaisiin asioihin, esim. että muhamed pinkaisi hevosella kuuhun, uskonnonvapauden ja lakien rajoissa (tässä on jo piilovattuilua). Sen jälkeen siirrän keskustelun poliittisiin kysymyksiin mutta jos vastapuoli tästä (uskonasiasta) haluaa vielä jankata totean että nyt puhutaan presidenttiehdokkaasta ja politiikasta uskonnon sijaan. Minua ei ateistina uskonto juurikaan kiinnosta eikä uskonasioista vänkääminen vie mihinkään. Vakuutan vielä että Lauran kanssa käymieni keskustelujen pohjalta Laura tekee hyvää politiikkaa. Korostan vielä sitä että Laura on ja on ollut oikeasti suomalaisten asiaa ajamassa. Yritän myöskin tämmöisissä tilanteissa vaikka kuinka himottaisi, olla haukkumatta muita ehdokkaita, mutta tuoda esille miten Laura argumentoi ne kumoon.

IDA

Quote from: Faidros. on 04.09.2017, 13:34:43
Ja vielä korostan, että LH on ehdottomasti suosikkini, toivon ettei hän mokaa tilaisuuttaan hihhuleita nuoleskelemalla.

Tuskin Laura Huhtasaari itseään lähtee nuolemaan. Ilmiselvästihän näyttää siltä, että hän ei ole periytynyt apinasta.

migri

Quote from: Rosebud on 04.09.2017, 17:10:34
Eikös tuo päde kaikkiin kirjoittajiin täällä? Miksi juuri minun täytyisi poistua takavasemmalle kirjoittamaan sähköposteja, samalla kun keskustelu täällä jatkuu? Jos haluamme, että tämän keskustelun "viesti menee sinne minne sen kuuluukin mennä", eikö tämä koko ketju pitäisi sitten sulkea välittömästi, ja kaikkien alkaa kirjoittamaan sähköpostiviestejä suoraan Huhtasaarelle?

Itse en ala kirjoittamaan pitkiä sähköpostiviestejä Huhtasaarelle, koska en usko niistä olevan mitään hyötyä. Huhtasaari saa varmasti jo ihan tarpeeksi palautetta "raivoateisteilta", ja olisin vain yksi muiden joukossa. Viestit menisivät todennäköisesti lukematta roskiin tai toisesta korvasta ulos. Yhden tuntemattoman ihmisen mielipiteellä on hyvin pieni painoarvo, varsinkin kun Huhtasaari kuulee toisesta korvasta koko ajan kannustusta rohkeasta kreationismi-keskustelusta.

Olen lukenut Huhtasaaren blogikirjoitukset ja siitä alkaneen keskustelun, jonka perusteella on aika helppo päätellä, kuinka Huhtasaari suhtautuu uskontokeskustelusta saamaansa palautteeseen. Hän suhtautuu siihen ihan yhtä hyvin kuin uskonnolliset ihmiset yleensäkin suhtautuvat, esimerkkinä nyt vaikka tämä viestiketju, jossa "sokeilta" ei kuulemma kannata ottaa mitään vinkkejä. Uskonasiat ovat Huhtasaarelle hyvin tärkeitä ja hän on valmis taistelemaan niiden puolesta, riippumatta siitä onko se hyvä idea presidentinvaalien kannalta. Sitä tosiasiaa ei yksi tuntemattoman ihmisen sähköpostipalaute tule muuttamaan.

Siksi kirjoitan aiheesta mielummin tänne keskustelupalstalle. Täällä pystyy mahdollisesti muokkaamaan muiden mielipiteitä vastaamaan omaansa, jolloin negatiivisen palautteen määrä ehkä aiheuttaisi Huhtasaaressa jotain reaktiota. Toinen vaihtoehto on, että tajuaa itse olevansa väärässä luettuaan muiden parempia argumentteja. Tästä jää myös hyvä todistusaineisto tulevia sukupolvia varten. Sitten 40 vuoden päästä kun kolmas maailmansota on päässyt oikein kunnolla vauhtiin, voin sanoa sotaan lähteville jälkeläisilleni, että isoisä kyllä yritti tehdä jotain, katsokaa vaikka Hommaforumilta.
Missään nimessä kirjoitukseni tarkoitus ei ollut vaientaa keskustelua. Päinvastoin olisi hienoa että keskityttäisiin Lauran mahdollisuuksien kohentamiseen rakentavalla kritiikillä. Minä olen ateisti mutta "raivoateistit" ovat ihan samanlaisia "hihhuleita" kuin uskoaan tuputtavat. Laura ei sellainen ole. En tiedä miksi hän minulle (joka on myöskin sokea) vastailee mutta ehkä syy on siinä että me emme uskonnosta keskustele. Kannattaa opetella tuntemaan toinen ihminen aina paremmin. Minä katson turhaksi aloittaa uskontojankkauksen Lauran kanssa ja keskityn muuhun. Jos se Lauran uskonto minua haittaisi, tai olisi epäilys siitä että hän ei olisi kykenevä hoitamaan asioitaan kunniallisesti, niin en häntä äänestäisi. Minun vaakakupissa painaa nyt muut asiat 6-0 sen puolesta että olen asettunut Lauran taakse.

Sinun on ainakin aika mahdotonta muuttaa minun mielipidettäni tässä suhteessa mutta ehkä täällä on sellaisia joita voit johdatella. Me saamme täällä käyttää sananvapauttamme foorumin sääntöjen puitteissa.

Olisi muuten mielenkiintoista nähdä millaista on hommailu 40v kuluttua.

Lopuksi edelleen suosittelen kirjoittamaan Lauralle. Jätä täältä yksi viesti / kommentti pois ja "uhraa" se tuohon. Et siinä mitään menetä ja voithan ainakin sitten sanoa yrittäneesi.

DuPont

Quote from: migri on 04.09.2017, 17:34:15
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä millaista on hommailu 40v kuluttua...

Eikös idea ole siinä, että Hommafoorumi lakkautetaan tarpeettomana jo paljon ennen vuotta 2057, koska olemme saavuttaneet toimivan maahanmuuttopolitiikan?

Peruna

Quote from: DuPont on 04.09.2017, 19:04:23
Quote from: migri on 04.09.2017, 17:34:15
Olisi muuten mielenkiintoista nähdä millaista on hommailu 40v kuluttua...

Eikös idea ole siinä, että Hommafoorumi lakkautetaan tarpeettomana jo paljon ennen vuotta 2057, koska olemme saavuttaneet toimivan maahanmuuttopolitiikan?

Jos nykymeno jatkuu, täällä kinastellaan kumpi se on oikea "suuntaus", sunni vai shiia, ja sovitaan seuraavia iskukohteita perjantairukouksen jälkeen.
https://uusivaihtoehto.co/, siellä se totuus on.
Paljastetaan natsit ja rasistit: https://uusivaihtoehto.co/paljastetaan-rasistit

kenelek

Tähän päivään saakka olen kannattanut Huhtasaarta, vähintään protestina. Mutta tänään meni sitten Laura allekirjoittamaan muiden puolueiden ja Sinisen Tulevaisuuden kanssa tuon "terrorismin, väkivallan ja vihapuheen" vastaisen julistuksen. :facepalm: En oikein tiedä enää Laurasta, onko ehdokas jota kannattaa edes protestimielessä enää kannattaa... :-\
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

ciller.bläk

Quote from: kenelek on 06.09.2017, 19:34:58
Tähän päivään saakka olen kannattanut Huhtasaarta, vähintään protestina. Mutta tänään meni sitten Laura allekirjoittamaan muiden puolueiden ja Sinisen Tulevaisuuden kanssa tuon "terrorismin, väkivallan ja vihapuheen" vastaisen julistuksen. :facepalm: En oikein tiedä enää Laurasta, onko ehdokas jota kannattaa edes protestimielessä enää kannattaa... :-\

Minä olen pitkään katsellut miten tällä foorumilla dumpataan, jo ties monettako vuotta, perussuomalaisia vuoron perään vessanpönttöön ja sitten alkaa tulla todella rasittavaksi käyvää älämölöä ja pilkkaa päälle. Sitä kyllästyttää katsella, en sinällään ihmettele yhtään että uuvatit päättivät loikata, kun välillä minustakin näyttää että hommalaiset ovat kaiken sen ivan ja totaalisen pilkan takana mitä persu-uutisten kommenttiosioista on saanut lukea.
Kill your god. Kill your TV.