News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

JHa ja loikkarit (jos..)

Started by Laskentanuiva, 09.06.2017, 09:23:40

Previous topic - Next topic

Ägräs

Vaikka lapsen äiti olisi itse ollut aloitteellinen mediaan - kuitenkin tästä aiemmin somessa tapahtuneesta paljastumisesta - miksi hän olisi ollut aloitteellinen parin viikon sisään puheenjohtajakilvasta? Somessa tapahtunut pienen piirin paljastus, johon voi laskea kuulolla olleiden Soinin ja median silmien, kuitenkin julkisuudesta pantattiin juuri ennen kilpaa vuodettavaksi.
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Viljami

Minun ei pitänyt koskaan tarttua Halla-ahon lapsiasiaan, mutta eipä ole ensimmäinen kerta, kun päätöksensä joutuu pyörtämään.

Aikuiset puuhatkoon, mitä puuhaavat ja vastatkoon teoistaan. Mielestäni Halla-aho on hoitanut tämän asian niin tyylikkäästi, kuin se on ollut mahdollista hoitaa. Ja tämä on hänen ja lähipiirinsä asia, mikä ei muille kuulu. Jopa toimittajat ovat antaneet asian olla.

Ja nyt päästään asiaan: Toisessa vaakakupissa on kaksivuotias lapsi, joka ei ole tehnyt mitään pahaa kenellekään ja on täysin syytön syntymäänsä. Jos joku toimittaja lukee tätä, niin mikäli minä jatkossa näen tämän asian tiimoilta repostelua median toimesta, teen välittömästi lastensuojeluilmoituksen ko. toimittajaa/toimittajia/mediaa vastaan.

Kaksivuotiasta lasta kuuluu suojella kaikelta mahdolliselta saastalta, joka voi vahingoittaa hänen kasvuaan ja kehitystään. Se on lastensuojelulaissa. Jos häntä aletaan käyttää median toimesta aseena isäänsä vastaan, niin ottakaa mitä vastaan tulee. Minä nimittäin teen sen ilmoituksen, ja se ei ole mikään pikkujuttu. Ja teen sen omalla nimelläni.
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

ämpee

Quote from: ISO on 09.07.2017, 10:56:10

Soinin tie oli kuljettu loppuun asti jo ajat sitten. Harjaamiset oli liikaa, omia ei harjata vaan niitten kanssa seistään rivissä ottamassa vastaan se mitä tulee kun on päätetty seistä oman asian takana.

Tähän kun lisätään radiohiljaisuus ja onnettomat selitykset niin kannattajakato on selviö.
Perussuomalaisille keskeiset asiat kyllä kirjattiin hallitussopimukseen mutta jätettiin kokonaan noudattamatta alusta asti, mikä lienee ollut tarkoituskin.

Todennäköisesti kannattajakato oli etupäässä nuivia, mutta kaikeksi onneksi niitä nuivia vielä jäi puolueeseen riittävästi.
Ehkä kyseessä oli tarkoituksellinen savustamisen yritys, ehkä ei.

Seuraavat mielipidemittaukset tulevat olemaan mielenkiintoista seurattavaa, sillä arvelen muuttoliikkeen kääntyneen takaisin enkä pidä "lumipallo-ilmiötä" lainkaan mahdottomana.
Omankin jäsenhakemukseni laitoin postiin sillä se tällä hetkellä on vaikuttavin tapa protestoida tapahtuneita ja ilmaista kannatusta vaihtoehdolle joka nyt alkaa olla todellisuutta eikä vain petollista puhetta.

Maamme suurin puolue on edelleen nukkuvat, ehkä heidän on nyt aika herätä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

junakohtaus

Itsekin uskon uuvattien mokanneen kaikkein pahiten siinä, että kuvittelivat kentän seuraavan perässään.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

junakohtaus

Quote from: Ägräs on 09.07.2017, 11:13:24
Vaikka lapsen äiti olisi itse ollut aloitteellinen mediaan - kuitenkin tästä aiemmin somessa tapahtuneesta paljastumisesta - miksi hän olisi ollut aloitteellinen parin viikon sisään puheenjohtajakilvasta? Somessa tapahtunut pienen piirin paljastus, johon voi laskea kuulolla olleiden Soinin ja median silmien, kuitenkin julkisuudesta pantattiin juuri ennen kilpaa vuodettavaksi.

Tietoa ei ole, mutta itse pistäisin rahani Petteri Leinolle.

ämpee

Quote from: junakohtaus on 09.07.2017, 12:55:18
Itsekin uskon uuvattien mokanneen kaikkein pahiten siinä, että kuvittelivat kentän seuraavan perässään.

Eivät kuvitelleet, siksi plan-B oli jo valmiiksi laadittuna, sitä he sitten eivät olleet kuvitelleet, että heiltä loppuvat planit kesken ja jäävät tyhjän päälle.
Ehkä jonkinlaista ylimielisyyttä josta sitten seurasi historiallinen tappio, ja katkeria vuodatuksia siitä miten setelit jäivät, ja joku olikin juntannut heitä paremmin.
Tosiassassa he itse junttasivat oman kannatuksensa alakertaan, ja nilitys seteleistä kertoo siitä puheen mistä puute.

Olivat ylenkatsoneet äänestäjiä kaksi vuotta, kyllä se lyhyelläkin poliittisella muistilla jossain alkaa näkyä.
Tuo on nyt sitten onneksi historiaa ja tulevaisuudelta on lupa odottaa parempaa.
Homma on ^^^.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

junakohtaus

Niin mä lähinnä meinasin että kai ne nyt kuvittelivat eduskuntaryhmän ja puoluetukien lisäksi saavansa myös kenttäkoneiston, koska kenttä on se, joka vaalit tekee.

Lalli IsoTalo

Quote from: ämpee on 09.07.2017, 14:01:39
Tosiassassa he itse junttasivat oman kannatuksensa alakertaan ...

He junttasivat itse itsensä sinne missä ovat, ei siinä tarvittu ulkopuolisten apua. Nyt he yrittävät nostaa itsensä hiuksista ylös suosta.

Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Paroni_von_M%C3%BCnchhausenMünchhausen kertoi tarinoissaan muun muassa lentäneensä tykinkuulalla, käyneensä kuussa kuumailmapallolla, vetäneen itsensä omista hiuksistaan ylös suosta sekä saaneensa sormuksen, joka tekee hänestä näkymättömän.

Uuvatitkin ovat hankkineet itselleen sormukset, jotka tekevät heistä ensi vaalien jälkeen näkymättömiä. ;D
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Jorma M.

Persuja vihaava loikkari Ari Jalonen kertoo : Huhtasaari tuhosi vaalikampanjani. Suomen Sisu kaappasi puolueen. Väärät arvot voittivat.

https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/ari-jalonen-avautuu-valeistaan-laura-huhtasaareen-kannattajat-sabotoivat-eduskuntavaalikampanjaa-200238576

QuotePorin Viasvedellä sijaitsevalla laiturilla seisoo mies. Jylhänä kuin sfinksi. Suurmiehen elkein hän lähtee kävelemään vastaan.

–Nämä ovat minun maitani, hän naurahtaa.

Paikalta on noin kaksi kilometriä kansanedustaja Ari Jalosen (uv.) lapsuudenkotiin. Nykyinen koti on puolentoista kilometrin päässä.

Ranta on hänelle tärkeä paikka. Venettä Jalosella ei ole, mutta sellaisen hän aikoo rakentaa.

Moottoripyörä hänellä sen sijaan on. YK-joukoista 2000-luvun alusta tuotu BMW. Moottoripyöräilyn lisäksi muut harrastukset jousimetsästys ja frisbeegolf ovat jääneet ja jäävät vähemmälle huomiolle.

Uuden puolueen perustaminen pitää Viasveden miehen kiireisenä vielä tulevatkin kuukaudet.

Palataan ajassa kuukausi taaksepäin Jyväskylän puoluekokoukseen, jota seurasi perussuomalaisten eduskuntaryhmän hajoaminen. Jalonen loikkasi vanhan puoluejohdon mukana, koska koki puolueen tulleen vallatuksi.

Hän sanoo, että merkkejä tapahtuneesta oli ilmassa jo aikaisemmin, mutta operaation laajuus tuli yllätyksenä.

–Suomen Sisu sai puolueen ilman, että sitä piti perustaa. Onnittelut siitä, että se onnistui.

Jalonen sanoo, että soinilaisilla ei ollut valmista suunnitelmaa Jussi Halla-ahon voiton varalle.

–Ei kai kukaan suunnittele, että vieras porukka kaappaa puolueen. Silloin sunnuntaina sanoin yhdelle henkilölle, että ihan sama mitä tehdään, mutta mä oon mukana. Ensin pohdin, että odottaisin kaksi vuotta revanssia, mutta se on pitkä aika tehdä politiikkaa väärillä arvoilla.

Välirikko nuivan siiven kanssa ei tosin katkennut yhdessä illassa. Kysyttäessä väleistä ex-puoluetoveri Laura Huhtasaareen Jalonen hiljenee hetkeksi. Hän kertoo, että kitkaa on ollut jo pidemmän aikaa.

Jalosen mukaan Huhtasaaren kannattajat tekivät eduskuntavaaleissa kampanjaa mustamaalaamalla, puhumalla pahaa selän takana ja esimerkiksi piilottamalla Jalosen esitteitä puolueteltalla.

–Se on tietysti jättänyt jälkensä, kun hän ei puuttunut siihen mitenkään. Kohtalaisen rumaa toimintaa.Varmaan jokainen ymmärtää, että ei se hyvältä tunnu, kun toinen tuhoaa tarkoituksella toisen kampanjaa.

Jalonen sanoo yrittäneensä rakentaa yhteistyötä ja hieroa sovintoa, mutta Huhtasaari ei muuttanut tyyliänsä.

–Kukin vastaa omista teoistaan, mutta se on nyt heidän puolueensa ongelma. Tähän asti olen yrittänyt puolustella ja auttaa. Nyt ei tarvitse enää.

Loikkauksestaan Jalonen sai ainakin hänen Facebook-seinällä käyydyssä keskustelussa paljon lokaa niskaansa. Mukana talkoissa oli myös nykyinen puoluejohto.

–Kyllä sitä osasi odottaakin, mutta positiivistakin on tullut paljon. Facebookin palaute on todella negatiivista. Tosi harva uskaltaa tuoda sinne positiivista palautetta.

Hän uskoo vakaasti, että Sininen tulevaisuus löytää paikkansa myös Porissa. Jalonen perusti uuden valtuustoryhmän tiistaina. Muista valtuutetuista kukaan ei ole vielä ilmaissut lähtöaikeista.

–Valtaosa on vielä kaapissa.

Yksi suurehko kanto Jalosella on kaskettavana. Henkilökohtainen kannatus on laskenut kuin lehmän häntä vuoden 2011 jytkyvaalien jälkeen. Viime kuntavaalien 416 ääntä Porin kokoisessa kaupungissa on valtava pettymys kansanedustajan profiililla.

Jalonen perustelee asiaa sillä, että ei varsinaisesti tehnyt kampanjaa.

–Mä en kerennyt. Siinä oli valtakunnan tason hommia.

Politiikassa hän aikoo jatkaa ja on luultavasti ehdolla tulevissa maakuntavaaleissa, jos sellaisia ikinä järjestetään.

–En kuitenkaan pidä sitä katastrofina, jos en olisi missään merkittävässä tehtävässä tulevaisuudessa. Veri vetää edelleen palomiehen hommiin. Olen 10-vuotiaana mennyt VPK:hon ja silloin sanoin, että musta tulee palomies. Sitä varten tietysti pitää kuntoilla.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

P

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 09.07.2017, 02:51:31
Quote from: JiM on 09.07.2017, 02:25:26
Mielestäni taas.. Jussi Niinistö joka puolustusministerinä laittoi viattomat suomalaiset armeijan alokkaat kantamaan maahantunkeutujien elintasolaukkuja..

Ihminen joka tuohon kykenee.. ei tasan tarkkaan ole minkään suunnitelman 'pääsuunnittelija'..

Tuosta laukkujen kannosta tulee mieleen, että aika harva puolustusministeri on tarjonnut noin hyvää propaganda-asetta venäläisille. Näin muitakin foorumeja seuranneena.

Toinen idioottien venäläisille tarjoilema propaganda-ase on jalustalle nostettu Ilja Janitskin. Jos ne idiootit saavat Janitskinin telkien taakse pelkän esitutkinnan vuoksi, rikoksita, joista normaalisti tulee sakkoa, korvauksia ja ehdollista, koko homma on helppo markkinoida venäläisille venäläiseen "presidenttiehdokkaaseen" kohdistuvana poliittisena ja "rasistisena" vainona.

On helppo iskeä sopivassa poliittisessa tilanteessa se Suomen syliin. Isoja koottuja mielenosoituksia Venäjällä. Suomen lähetystöjen edessä muuallakin ja jopa Suomessa "pronssisoturin"-tyyliin.

Toivon että ne idiootit eivät saa Janitskinia satimeen ihan Suomen ulkopolitiikan takia.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Sitruunamelissa

Eli Laura Huhtasaari tuhosi Ari Jalosen kampanjan. Siis sen kampanjan, jota hän ei omien sanojensa mukaan ehtinyt edes ollenkaan pitää, kun oli valtiotason kiireitä. ;D Puolueenkin kaappasi vieras porukka. Siis henkilöt, joilla oli puoluekokouksessa jäsenyys ja äänioikeus. Olivat varmaan kaapanneet itselleen jäsenyydenkin.

No hän onkin uuvatti, ja selkeästi omiensa joukossa. Onneksi hän voi takertua siihen harhaluuloon, että muiden syy ja kädet korville lalalalala.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

repo

Quote from: Brandis on 09.07.2017, 11:06:16
Hyvin kuvaavaa mielestäni on myös se miten Sininen tulevaisuus kerää kannattajakortteja linjaamatta arvojaan ja teemojaan; mistä korttien allekirjoittajat tietävät, mitä he ovat kannattamassa? Ja arvojen sekä poliittisen linjan laatiminen tulee näille olemaan todella haastavaa, kun oikeastaan mitään, millä erottautua, ei ole.

On. He voivat julistaa olevansa Soinin asialla. Heidän aate on Timo Soinin palveleminen. Jussi Niinistö on ministeri Timo Soinin puolustusvoimissa.

Mielestäni meidän nuivien ei ole syytä jäädä laakereille lepäämään vaan tulee varmistaa loikkareiden poliittisen uran tuhoutuminen seuraavissa vaaleissa. Kuten tähän mennessä on saatu huomata, valtamedia ei sitä tee meidän puolesta. Valtamedia pelaa omia pelejään ja niihin uuvatit sopii edelleen paremmin kuin Perussuomalaiset. Siksi valtamedian uutisointi  uuvattien petoksesta on kovin puolivillaista.

Poliittista korruptiota vastaan on taisteltava päättäväisesti ja johdonmukaisesti täällä somessa. Ymmärsin juuri itse, että tähän tautiin edes Perussuomalaiset eivät ole korjaus. Ainoa korjaus on riittävän suuri valistuneiden äänestäjien joukko, josta toivottavasti seuraa myös luotettava kansanedustajien enemmistö eduskuntaan.

(Uh! Tulipa vähän paatoksellista, mutta noin se vain menee suurinpiirtein.)
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

repo

Quote from: Lalli IsoTalo on 09.07.2017, 14:12:57
Quote from: https://fi.wikipedia.org/wiki/Paroni_von_M%C3%BCnchhausenMünchhausen kertoi tarinoissaan muun muassa lentäneensä tykinkuulalla, käyneensä kuussa kuumailmapallolla, vetäneen itsensä omista hiuksistaan ylös suosta sekä saaneensa sormuksen, joka tekee hänestä näkymättömän.

Uuvatitkin ovat hankkineet itselleen sormukset, jotka tekevät heistä ensi vaalien jälkeen näkymättömiä. ;D

Näin on. En kuitenkaan jäisi vain odottamaan vääjäämätöntä vaan heitä voi käyttää hyödyksi kamppailussa globalisti-liberalisti -blokkia vastaan. Uuvattien peliin ei kannata lähteä mukaan vaan toistuvasti osoittaa toteutuneet faktat, kuinka emme kaipaa epäluotettavia poliitikkoja tekemään päätöksiä meidän puolesta. Uuvatit paljastivat itse itsensä. He ovat selvä joukko, joiden tulee tippua pois kaikista luottamustehtävistä, joita heille on suotu. Suurempi ongelma on Kokoomuksen, Keskustan, SDP:n, Vihreiden ja RKP:n muodostama globalistien ja lipilaarien epärehellinen liitto. Heistä pitäisi erotella "uuvatit" pois. Uuvatti on hyvin uskottava ja "luotettavan tuntuinen", mutta todellisuudessa hyvin myrkyllinen ja petollinen suomalaiselle hyvinvoinnille.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

ApuaHommmaan

Quote from: Jorma M. on 09.07.2017, 14:31:32
Persuja vihaava loikkari Ari Jalonen kertoo : Huhtasaari tuhosi vaalikampanjani. Suomen Sisu kaappasi puolueen. Väärät arvot voittivat.

https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/ari-jalonen-avautuu-valeistaan-laura-huhtasaareen-kannattajat-sabotoivat-eduskuntavaalikampanjaa-200238576

Antaa ainakin minulle aivan massiivisen narsistisen kuvan itsestään tuossa haastattelussa. Minä, minä ja minä. Eikö sen kansanedustajan duunin kuuluisi olla vähänniinkuin sellaista yhteisten asioiden hoitoa? Ei vissiin.

En ymmärrä miksi kukaan äänestäisi minä minä määkijää. Ymmärrän asiat edellä politiikan ja tunteet ensin politiikan, vaikken siitä perustakkaan. Mutta avoin minä minä politiikka on jotain mitä en ymmärrä, koska miksi kukaan sellaista äänestäisi? 1 ääni seuraavissa vaaleissa tulossa.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

ItikanPieru

Hahhah! Varsinainen "suurmies" todellakin tuo Jalonen. Kirjoittaa fb:hen päivityksiä ja kommentteja joissa tyyli on ihanko tiäxä 15 vee teinixillä. Monta kertaa miettiny että millä ihmeen lihaksilla tää tyyppi on kansanedustaja...kuin myös Pihvi, ihan sama ulosanti. :facepalm:

Laskentanuiva

Jos muuten sattuu eteen jossain turuilla tai toreilla tuo sinisen tulevaisuuden joku kannattajakortti, niin taidanpa kettuillakseni allekirjoittaa.

Onpahan naurussa pitelemistä sitten ek-vaali iltana, kun selviää mikä se sinisen tulevaisuuden uusien kansanedustajien määrä on eduskunnassa.

Meille suomalaisille niin tuttu lause euroviisuista:

- shit Blue Future.     Zero points
"Monilla on asioihin vain yksi näkemys, vaikka kuinka sanotaan, että ollaan suvaitsevaisia." - Teemu Selänne
(HS 31.1.2017)

Kulttuurirealisti

Jalonen PS:n puoluekokouksen tappiosta:
Quote from: Ari JalonenEnsin pohdin, että odottaisin kaksi vuotta revanssia, mutta se on pitkä aika tehdä politiikkaa väärillä arvoilla.

Mitkä ne Jalosen ja muiden uuvattien arvot ovat? Ei ainakaan tästä artikkelista löytynyt, ja Terhon ja Elon SiTu:lle lanseeraamat ovat sellaista Kokoomuksen Arvot tyylistä skeidaa. "Vapaus, ihmisarvo, blabla".
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Laskentanuiva

Quote from: Kulttuurirealisti on 09.07.2017, 17:07:08

Mitkä ne Jalosen ja muiden uuvattien arvot ovat? Ei ainakaan tästä artikkelista löytynyt, ja Terhon ja Elon SiTu:lle lanseeraamat ovat sellaista Kokoomuksen Arvot tyylistä skeidaa. "Vapaus, ihmisarvo, blabla".

Eiköhän niitä Arvoja kovalla touhulla tehdä kokoajan.
Veikkaan, että käytössä perinteinen leikkaa-liimaa ja kopio menetelmä.

Käytössä lienee vihreiden, demarien, kepun ja kokoomuksen puolueohjelmat jopa vasemmistoliiton parhaat palat...

Ne kun yhdistää, niin siinä on kaikille kaikkea- vain äänestäjät puuttuvat.
"Monilla on asioihin vain yksi näkemys, vaikka kuinka sanotaan, että ollaan suvaitsevaisia." - Teemu Selänne
(HS 31.1.2017)

anatall

Kirjoitin naapurikunnassa asuvalle "kansanedustajalleni" fb-seinälle että valitettavaa että hänen poliittinen uransa loppuu moiseen loikkaukseen. Tämä "sankari" laittoi minulle yksityisviestinä avautumisen, jota voisi ulkopuoliset hyvinkin luulla alakoululaisen itkupotkuraivariksi "et oo mun kaveri enää...." "sä vittuilet mulle..."

Sitten tämä ko. vellihousu poisti minut fb-kavereistaan. Minulla on jo ruutukuviollinen kesämekko hankittuna tälle ns.mies "kansanedustajalle", sen toimitan välittömästi ja henk. kohtaisesti perille alkavan viikon aikana.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Ari Ojala

Quote from: anatall on 09.07.2017, 17:59:30
Kirjoitin naapurikunnassa asuvalle "kansanedustajalleni" fb-seinälle että valitettavaa että hänen poliittinen uransa loppuu moiseen loikkaukseen. Tämä "sankari" laittoi minulle yksityisviestinä avautumisen, jota voisi ulkopuoliset hyvinkin luulla alakoululaisen itkupotkuraivariksi "et oo mun kaveri enää...." "sä vittuilet mulle..."

Sitten tämä ko. vellihousu poisti minut fb-kavereistaan. Minulla on jo ruutukuviollinen kesämekko hankittuna tälle ns.mies "kansanedustajalle", sen toimitan välittömästi ja henk. kohtaisesti perille alkavan viikon aikana.

Laita toki screenshottia keskustelusta. Muitakin kiinnostaa kuka saa hamekankaan.

Deputy M

Jätetään nyt ne Jussin lapset rauhaan ja ei kirjoiteta niistä enää. Asia on sovittu ja kunnossa eikä vaikuttanut jussin valintaan, joten se siitä.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

anatall

Quote from: Ari Ojala on 09.07.2017, 18:08:58
Quote from: anatall on 09.07.2017, 17:59:30

Laita toki screenshottia keskustelusta. Muitakin kiinnostaa kuka saa hamekankaan.

Voin laittaa myöhemmin. Sen verran voin kertoa että kyseessä on poliisi.

muoks: Ja hameesta laitan myös kuvan.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

anatall

Quote from: Deputy M on 09.07.2017, 18:14:23
Jätetään nyt ne Jussin lapset rauhaan ja ei kirjoiteta niistä enää. Asia on sovittu ja kunnossa eikä vaikuttanut jussin valintaan, joten se siitä.

Oikea linja. Minusta yhtään kenenkään lapset ei kuulu poliittiseen keskusteluun, ellei kyseessä ole epäily poliittisesta kähminnästä tyyliin "Sipilän lapset".

Jepulis

Quote from: Laskentanuiva on 09.07.2017, 16:58:50
Jos muuten sattuu eteen jossain turuilla tai toreilla tuo sinisen tulevaisuuden joku kannattajakortti, niin taidanpa kettuillakseni allekirjoittaa.
Hapokas idea mut ei sentään, ei kyllä pokka kestä edes kannatuksen teeskentelemistä. Ihan sama kuka tulee tarjoomaan lappua, aion kysyä oletko järjiltäsi, miksi kannattaisin pettureita, loikkareita kun en kannata varkaita ja lurjuksiakaan ja ne sentään on sinisiin uuvatteihin nähden rehellisiä.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Itse ainakin kirjoitan. Mitä pikemmin uuvatit saa oman puolueen pysyyn niin sen parempi. Loikkarit loikkaa sinne ja persut pääsee rauhassa tekemään omaa juttuaan.

Border guard

Junttauspuheet ovat naurettavia, koska
1. Soinilaisilla oli valta päättää puolueen jäsenistä ja äänioikeutetuista ja sitä valtaa myös käytettiin Halla-ahoa vastaan.
2. Gallupit osoitti, että Halla-aholla on laaja kannatus PS:n äänestäjien joukossa ja ilmeisesti myös PS:n jäsenistössä poislukien puolue-eliitti.
3. Normaali kampanjointi ei ole junttausta.
     - junttausta olisi esim. äänioikeutettujen kyyditseminen äänestyspaikalle tai äänestämisestä maksaminen.
     - miksi vain toisen puolen tavanomainen kampanjointi olisi junttausta, mutta vastustajan kampanjointi ei olisi?
4. Halla-aho toistetusti julkisesti vastusti junttausta, koska halusi PJ:llä olevan kentän tuen ja PJ:n olevan koko puolueen PJ.
5. PJ-vaaleissa oli vastakkain soinilaisuus ja halla-aholaisuus
     - Halla-aho oli ainoa, joka oli valmis haastamaan Soinin linjan. Muut ehdokkaat ilmaantuivat vasta Soinin luopumisilmoituksen jälkeen.
     - Terho oli Soinin perintöprinsessa.
          - Soini teki Terhosta ministerin sopivasti ennen PJ-vaaleja.
          - Niinistön ja muun puolue-eliitin tuki Terholle oli surkuhupaisa näytelmä.

Em. syistä, jos PJ-vaaleissa jotain juntattiin, niin puolue-eliitti yritti kaikin keinoin saada Terhon puheenjohtajaksi (kohdat 1 ja 5). Erityisesti puolueen jäsenyyden evääminen Halla-ahon kannattajilta oli varsin kyseenalaista.
HS 13.3.2015: "Raiskausten määrää on Hannu Niemen mukaan voinut lisätä pitkällä tähtäimellä se, että ulkomaalaistaustainen väestö on kasvanut Suomessa.
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen raportin mukaan joka kolmas raiskauksesta tuomittu on ulkomaalaistaustainen." https://archive.today/JVjh5

Faidros.

Katsokaahan Soinin ilmettä, kun toimittaja kysyy heiluttiko hän Ransakassa PS:n lippua homoliittojen vastaisessa miekkarissa. ;D
https://yle.fi/uutiset/3-6662378
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Jorma M.

Quote from: anatall on 09.07.2017, 18:21:29
Quote from: Deputy M on 09.07.2017, 18:14:23

Oikea linja. Minusta yhtään kenenkään lapset ei kuulu poliittiseen keskusteluun, ellei kyseessä ole epäily poliittisesta kähminnästä tyyliin "Sipilän lapset".

Entä tulevan linnakundin, Ilkka J. Karin lapset? 
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Veturinainen

Uuvatti Ari Jalonen:

QuoteLoikkari on henkilö joka siirtyy toiseen puolueeseen.
Nyt perustetaan täysin uusi eikä tuo nimitys ole perusteltu.
Olen ylpeä jokaisesta joka on kyennyt tuollaiseen vastuunkantoon, laittamalla yhteiskunnan ja äänestäjien tahdon ja edun oman edun edelle.

https://www.facebook.com/ari.jalonen.9/posts/10213797335276363

Hän on ylpeä PS:ään jääneistä?
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Eisernes Kreuz

Ei ole kyllä laakson terävin muumi tuo Jalonen.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori