News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

612-kulkue Helsingissä itsenäisyyden 100-vuotispäivänä ke 6.12.2017

Started by Heikki Luoto, 06.06.2017, 23:11:21

Previous topic - Next topic

Skeptikko

Quote from: Pullervo on 19.10.2017, 22:38:56
Ilmeisesti ravintolat Helsingissä on itsenäisyyspäiväksi buukattu jo hyvissä ajoin loppuun, joten tiedustelen, onko suunnitteilla isompia etkoja tahi jatkoja? Paikkaa ei tarvitse/pidä nyt julkisesti kertoa, muuten anarkistit aloittavat boikottileikkinsä. Soihtukulkueeseen olen tietysti tulossa, pinssillä tai ilman.

Väkeä taisi ainakin viimeksi olla kulkueessa niin paljon, ettei kovin merkittävä murto-osa varmaan mihinkään yhteen paikkaan mahtuisi. Toivottavasti tänä vuonna tulee vielä enemmän väkeä, niin vasurianarkisteilla venähtää naama vielä pahemmin kuin viime vuona. Juuri vasurien kiukuttelu viime vuonna suuresta osallistujamäärästä sai minutkin päättämään tänä vuonna osallistumaan ensimmäistä kertaa kyseiseen kulkueeseen.

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Pullervo

^ Tuo on tietysti totta. Ei 5000-10000 isänmaanystävää yhteen paikkaan mahdu. No, itse soihtukulkue on se juttu ja ulkonakin voi vaihtaa kuulumisia tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Olen osallistunut kahdesti ja molemmilla kerroilla keskustelua syntyi luontevasti ihan ventovieraiden kanssa: miesten ja naisten, nuorten ja vanhojen, läheltä ja kaukaa tulleiden, yksinäisten ja pariskuntien. Yhteenkuuluvaisuuden tunne oli voimakas ja jaettu idea siitä, miksi paikalle oltiin tultu: pääasiassa kunnioittamaan menneiden sukupolvien antamaa uhria isänmaan vapauden edestä sen hädän hetkellä. Kynttilöitä mahtuu Hietaniemeen sankarihaudoille. Palaneiden soihtujen ja roskien keruu pitää organisoida, mutta järjestäjällä on varmasti tämän varalle suunnitelmat ja ohjeistus osallistujille. Siellä tavataan!

e: paikalla -> paikalle

JDwg

Quote from: Pullervo on 19.10.2017, 23:15:18
^ Tuo on tietysti totta. Ei 5000-10000 isänmaanystävää yhteen paikkaan mahdu. No, itse soihtukulkue on se juttu ja ulkonakin voi vaihtaa kuulumisia tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Olen osallistunut kahdesti ja molemmilla kerroilla keskustelua syntyi luontevasti ihan ventovieraiden kanssa: miesten ja naisten, nuorten ja vanhojen, läheltä ja kaukaa tulleiden, yksinäisten ja pariskuntien. Yhteenkuuluvaisuuden tunne oli voimakas ja jaettu idea siitä, miksi paikalla oltiin tultu: pääasiassa kunnioittamaan menneiden sukupolvien antamaa uhria isänmaan vapauden edestä sen hädän hetkellä. Kynttilöitä mahtuu Hietaniemeen sankarihaudoille. Palaneiden soihtujen ja roskien keruu pitää organisoida, mutta järjestäjällä on varmasti tämän varalle suunnitelmat ja ohjeistus osallistujille. Siellä tavataan!

Tulossa ollaan myös. Ekaa kertaa
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

Tabula Rasa

Toista kertaa tulossa ja useampi ekakertalainen täältä päin myös. Pari lisäksi tasapainoilee tullako vai ei. Koitan vakuutella kovin. Jos nousu on sama kun itsellä 0-1-4-6/lisää niin samassa suhteessa osallistujamäärä olisi 800-3000-15 000. Reittimuutosta voisi miettiä myös. Hautausmaalla oli ahdasta jo kolmellatuhannella saati isommalla joukolla.

Mahtuiskohan Väinämöisen puistoon? Tai Hietaniemen uimarannalle?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

pateulkomaat

Vastarintaliikkeen natsit tulossa mukaan? Juu, 612 ei ole mitään tekemistä vastarintaliikkeen kanssa :D

koli

Quote from: pateulkomaat on 20.10.2017, 00:14:50
Vastarintaliikkeen natsit tulossa mukaan? Juu, 612 ei ole mitään tekemistä vastarintaliikkeen kanssa :D

Uliuli, sulla on tuo sama levy päällä taas, mitä viime vuonnakin. Tapahtuma on kaikille avoin, sinne on tervetulleita niin neekerit kuin natsitkin. Arvokasta käyttäytymistä toki toivotaan ja vaaditaan kaikilta.
Mörökölli

IDA

Täällä tapaamme. Jumala on puolellamme, jos osaamme kännissä Töölöön!

Hail! Ho! Let's Hail!

https://www.youtube.com/watch?v=X8AH9ehQrZg
qui non est mecum adversum me est

koli

Suurimman häiriön taisi viime vuonna tuottaa ne jotkut känniääliöt, jotka huuteli ja mölisi marssin aikana. Torilla en havainnut känniääliöitä, mutta kulkueeseen taisi liittyä matkan varrella joitakin. Ei niitä toki paljon ollut, vaan ehkä 5kpl, mutta ei sellaista perseilyä jaksa katsella. Alkoholille pitäisi olla nollatoleranssi ja jos jää kiinni ryypiskelystä, niin järjestyksenvalvojat poistaa kulkueesta.
Mörökölli

simppali

Osallistun, minulla ei ole pelkoa työpaikasta, koska nykyään olen jatko-ajalla, mutta kaikenlaiseen örveltämiseen ja nujakointiin en suhtaudu rakentavasti.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

IDA

Quote from: koli on 20.10.2017, 00:27:46
Alkoholille pitäisi olla nollatoleranssi ja jos jää kiinni ryypiskelystä, niin järjestyksenvalvojat poistaa kulkueesta.

No ei pitäisi. Itse ainakin aion olla kännissä myös tulevana vuonna. Jos joku heittää pois niin sittenhän heittää.
qui non est mecum adversum me est

Tuomas Tähti

Suhtautumiseni itsenäisyyspäiväjuhlallisuuksiin on kahtiajakoinen. Käsittääkseni Suomi ei enää ole itsenäinen, vaan olemme osa Euroopan unioni -liittovaltiota, josta meidän kannattaisi erota. Niinpä itsenäisyyden juhliminen on jokseenkin irvokasta. Olen kirjoittanut aiheesta viime vuonna mielipidekirjoituksen "Linnan juhlien harhautus" joka omasta mielestäni on edelleen lukemisen arvoinen.

Suomen itsenäisyyden kaunista muistoa kunnioittaakseni osallistun kuitenkin 612-soihtukulkueeseen. Se on sopivan vakavahenkinen tapahtuma, joka onneksi ei millään tavalla liity viralliseen "Suomi 100" -harhautuskarnevaaliin.

Kulkueessa voimme myös etsiä sellaista itsenäistä Suomea, jota ei ole vielä löydetty.

Olen aiemmin osallistunut 612-soihtukulkueeseen kahdesti (2015 ja 2016). Molemmilla kerroilla tunnelma, aloituspuhe ja osallistujamäärä ovat jättäneet miellyttävän muiston. Lisäksi täytyy erikseen mainita, että viimevuotinen Pyhän Kuoleman esiintyminen ennen tapahtumaa on yksi kauneimmista niiden 260 keikan joukossa, jotka olen elämäni aikana nähnyt ja kuullut.

Emo

Ehkä osallistun, ehkä en: kerron sitten jälkikäteen olinko menossa mukana.
Tällä hetkellä en tiedä vielä itsekään, mutta mahdollista on.

Saturnalia

Tänä vuonna selkä on paremmassa kunnossa, tulee hieno kulkue. Viime vuonnakin oli mahtava meininki, mutta selkäkipu vei ilolta vähän terää.
Muuta sanomista ei järjestelyistä keksi kuin sen, että jos tulee taas puhujia niin tarttee paremman megafoonin kuin viimeksi. Soihdut olivat viimeksi laadukkaita, pysyivät tulessa koko matkan. Käyttäkää samaa valmistajaa nytkin.

l'uomo normale

Quote from: IDA on 20.10.2017, 00:42:43
Quote from: koli on 20.10.2017, 00:27:46
Alkoholille pitäisi olla nollatoleranssi ja jos jää kiinni ryypiskelystä, niin järjestyksenvalvojat poistaa kulkueesta.

No ei pitäisi. Itse ainakin aion olla kännissä myös tulevana vuonna. Jos joku heittää pois niin sittenhän heittää.

Kukaan tuskin puhalluttaa mutta röökin ja kaljan voi ottaa käteen vasta kulkueen jälkeen ja samoin mölyämisen kanssa jos sille tuntee tarvetta.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Pullervo

Quote from: Tuomas Tähti on 20.10.2017, 07:53:17
Suhtautumiseni itsenäisyyspäiväjuhlallisuuksiin on kahtiajakoinen. Käsittääkseni Suomi ei enää ole itsenäinen, vaan olemme osa Euroopan unioni -liittovaltiota, josta meidän kannattaisi erota. Niinpä itsenäisyyden juhliminen on jokseenkin irvokasta. Olen kirjoittanut aiheesta viime vuonna mielipidekirjoituksen "Linnan juhlien harhautus" joka omasta mielestäni on edelleen lukemisen arvoinen.

Suomen itsenäisyyden kaunista muistoa kunnioittaakseni osallistun kuitenkin 612-soihtukulkueeseen. Se on sopivan vakavahenkinen tapahtuma, joka onneksi ei millään tavalla liity viralliseen "Suomi 100" -harhautuskarnevaaliin.

Kulkueessa voimme myös etsiä sellaista itsenäistä Suomea, jota ei ole vielä löydetty.

Olen aiemmin osallistunut 612-soihtukulkueeseen kahdesti (2015 ja 2016). Molemmilla kerroilla tunnelma, aloituspuhe ja osallistujamäärä ovat jättäneet miellyttävän muiston. Lisäksi täytyy erikseen mainita, että viimevuotinen Pyhän Kuoleman esiintyminen ennen tapahtumaa on yksi kauneimmista niiden 260 keikan joukossa, jotka olen elämäni aikana nähnyt ja kuullut.

Minusta tätä arvokasta, mutta hyväntuulista julkista väenkokousta kannattaa lähestyä ihan suoraviivaisesti sen sisällön kautta eli kulkue menee Hietaniemen hautausmaalle sankarihaudoille kunnioittamaan Suomen sodissa 1939-45 maan itsenäisenä pysymisen puolesta kaatuneiden muistoa laskemalla seppeleen ja kynttilöitä näiden haudoille sekä muistomerkeille, kuten Sankariristille. Itse laitan kynttilän myös oman isoisäni muistoksi kentälle jääneiden vainajien pitkän graniittisen Kadonneiden muurin juurelle hänen nimensä kohdalle. Voi olla, että kaikki sankarihaudat on koristeltu kuusenhavuin ja/tai kynttilöin, mutta jos kynttilöitä ei ole, niin kaunis ajatus voisi olla käydä laittamassa hautakynttilöitä ihan tuntemattomienkin sankarivainajien haudoille: sotamies tai eversti, työläinen tai korkeakoulutettu, yhtä arvokkaita kaikki tyynni ja kalleimpansa isänmaalle antaneet. Paikalle tulevalla isolukuisella porukalla saamme kynttilän aika monen sankarivainajan haudalle. Levittäytymällä näin suuremmalle alueelle, mahtuvat kaikki paremmin paikalle, kun ei jäädä kaikki Mannerheimin haudan ja Sankariristin aukiolle seisomaan. Järjestäjä voi ohjeistaa osallistujia näistäkin asioista etukäteen. EU ja sen myötä menetetty itsenäisyys ja Presidentinlinnan teatterinäytös ovat sitten toisen keskustelun paikka.

Quote from: WikipediastaHietaniemen sankarihauta-alueelle on haudattu 3164 helsinkiläistä sankarivainajaa, joista 644 on kaatunut talvisodassa, 2414 jatkosodassa ja 101 Lapin sodassa. Alueelle on haudattu myös 121 saksalaista sodassa kaatunutta. Lisäksi muun hautausmaan perhe- ja sukuhautoihin haudattu on yhteensä 279 helsinkiläistä sankarivainajaa.

Mauno Siitosen suunnittelemat yhtenäiset nimilaatat valmistuivat vuonna 1952. Sankarihauta-aluetta reunustaa niin ikään Siitosen suunnittelema Kadonneiden muuri, johon on hakattu 734:n sodissa kadonneen tai kentälle jääneen helsinkiläisen nimet.

Lisäys: Kaikki nuo ehdotukset ovat vain minun yksityisajatteluani. En kuulu järjestäjiin, jotka linjaavat, kuinka kulkue ja muu toiminta toteutetaan.

Skeptikko

Quote from: Pullervo on 20.10.2017, 14:26:27
Minusta tätä arvokasta, mutta hyväntuulista julkista väenkokousta kannattaa lähestyä ihan suoraviivaisesti sen sisällön kautta eli kulkue menee Hietaniemen hautausmaalle sankarihaudoille kunnioittamaan Suomen sodissa 1939-45 maan itsenäisenä pysymisen puolesta kaatuneiden muistoa laskemalla seppeleen ja kynttilöitä näiden haudoille sekä muistomerkeille, kuten Sankariristille. Itse laitan kynttilän myös oman isoisäni muistoksi kentälle jääneiden vainajien pitkän graniittisen Kadonneiden muurin juurelle hänen nimensä kohdalle. Voi olla, että kaikki sankarihaudat on koristeltu kuusenhavuin ja/tai kynttilöin, mutta jos kynttilöitä ei ole, niin kaunis ajatus voisi olla käydä laittamassa hautakynttilöitä ihan tuntemattomienkin sankarivainajien haudoille: sotamies tai eversti, työläinen tai korkeakoulutettu, yhtä arvokkaita kaikki tyynni ja

Itse ajattelin samalla myös käydä laittamassa kynttilöitä omille sukuhaudoille, kun kerran hautausmaalle menen. Siellä on monia hautoja, joihin on haudattu sukulaisiani, osa jopa parisataa vuotta sitten.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Abdul Reis

Quote from: Pullervo on 19.10.2017, 22:38:56
Ilmeisesti ravintolat Helsingissä on itsenäisyyspäiväksi buukattu jo hyvissä ajoin loppuun, joten tiedustelen, onko suunnitteilla isompia etkoja tahi jatkoja? Paikkaa ei tarvitse/pidä nyt julkisesti kertoa, muuten anarkistit aloittavat boikottileikkinsä. Soihtukulkueeseen olen tietysti tulossa, pinssillä tai ilman.

Ainakin puoliviralliset jatkot on Bar Rock Bearissa Vantaalla. Tieto tästä on muutenkin ihan julkista, joten ei varmaan haittaa jos laitan tähän:
https://www.facebook.com/iSarastus/photos/pcb.1784553414908173/1784548481575333/?type=3&theater

Itse en luultavasti pääse jatkoille vaikka kiinnostaisi kyllä. Kulkueeseen olen totta kai menossa, kuten kaikkina aiempinakin kertoina.
"Ja kaikesta huolimatta toivon, kun vanhenen, rukoilen palavasti, että varjeltuisin loppuun saakka kuolemansynniltä nimeltä suvaitsevaisuus. ... Että en koskaan lakkaisi tuomitsemasta vääriä ja vahingollisia asioita, vääriä ja vahingollisia ihmisiä." -Pentti Linkola

Tabula Rasa

Noin ajatuksena heitän, jos soihtujen sijaan vietäisiinkin hautakynttilöitä itsenäisyyden muistolle niin kauan kunnes maa on jälleen itsenäinen.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Sakari

Quote from: Tabula Rasa on 21.10.2017, 12:18:22
Noin ajatuksena heitän, jos soihtujen sijaan vietäisiinkin hautakynttilöitä itsenäisyyden muistolle niin kauan kunnes maa on jälleen itsenäinen.

Osuva vertaus hautakynttilä. Silti soihtu kuvastaa enemmän voimaa ja tulevaisuutta, sitä elämän liekkiä. Hautakynttilä menneisyyttä, johon huonommin saadaan porukka samaistumaan. Mutta pointti on hyvä.
Ooh lalaa...

Parsifal

Quote from: Tabula Rasa on 08.06.2017, 02:30:14
Quote from: Porcius on 08.06.2017, 02:23:59
Quote from: Tabula Rasa on 08.06.2017, 02:06:24
Quote from: JJohannes on 08.06.2017, 02:05:24
Viime vuonna oli kansallismieliset etkot, esiintyjänä Pyhä Kuolema.

Ja kai siellä itseasiassa jotkut jatkotkin oli samassa baarissa. Itse olin vain etkoilla.

Voisi olla jotain muutakin tarjontaa kuin rac-pippalot. Laajemmalle kansanosalle.
NSBM-pippalot? Goatmoon ja Sielunvihollinen tykittämään.

Menee vielä kapeammaksi. Sellaista mihin mahtuu tuhansista useampi sata tai yli tuhat.

Jospa vain rehdisti Sibeliusta tuutin täydeltä eikä mitään ala-arvoista roskaa, jota ei viitsi edes musiikiksi kutsua. Lisärekvisiittana Gallen-Kallelan maalauksia ja Mannerheimin, Rytin ja kumppaneiden potretteja.
Jos fiksut antavat aina periksi, ainoastaan idiootit saavat tahtonsa läpi.

"With the first link the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably."

N. A. Saramo

Verkkolehti Sarastus järjestää kulkueen jälkeen konsertin Vantaalla:

QuoteSuomi täyttää 100 vuotta 6.12.2017.

Tämän kunniaksi Sarastus järjestää Suomi 100 -konsertin, jossa esiintyvät rock-yhtyeet Vapaudenristi ja Sankar'hauta sekä neo-folk -trubaduuri Pyhä Kuolema.

Tapahtumapaikkana on Vantaan Rock Bar Bear.

Tapahtumassa on myös Kiuas Kustannus Oy:n myyntipöytä, josta voi ostaa kirjoja ja muita tuotteita asevelihinnoin. Samoin esiintyjien äänitteitä ja muita oheistuotteita saataneen myyntiin.

Mukana myös Northern Brotherhood

Konsertti järjestetään 612-soihtukulkueen jälkeen, ja aikataulut on suunniteltu niin että kulkueeseen osallistuneet ehtivät ajoissa paikalle.

On olemassa mahdollisuus järjestää halukkaille bussikuljetus Hietaniemestä Vantaalle pientä maksua vastaan (3-5€ tms.). Tämä kuitenkin vaatii tietyn minimimäärän sitoutuneita. Ilmoitelkaa jos tällainen mahdollisuus kiinnostaisi!

Liput 10€.
Ei Narikkamaksua erikseen.

Bar Rock Bear sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Vantaalla. Leinelän juna asemalta on noin 8 minuutin kävelymatka tapahtumapaikalle.

A-oikeudet.

Nietostie 11 Vantaa Bar Rock Bear
Tervetuloa!

Nostetaan vielä uudestaan esiin kulkueen tukipinssit, joita on tällä hetkellä jäljellä vielä 73 kpl.

Tabula Rasa

^Vähän epäilen yhteen baariin kaikkien mahtumista, joskin voi olla että tuonne lähtee vain tietyntyyppinen porukka. Liekö muita avoimia jatkoja tietossa? Ainakin entisen se:n puolen tyypeiltä on skriimeissään kuulunut että aloittaisivat jotain maidantyyppistä 612 jälkeen. Vaan muita?

K.L.O

Quote from: Skeptikko on 20.10.2017, 14:42:46
Itse ajattelin samalla myös käydä laittamassa kynttilöitä omille sukuhaudoille, kun kerran hautausmaalle menen. Siellä on monia hautoja, joihin on haudattu sukulaisiani, osa jopa parisataa vuotta sitten.

Sama tilanne.
Aion käydä myös jälleen ykkösenä "sotasyyllisen" haudalla, omasta tahdostaan kaukana sotasankareista.

Luonnollisesti myös samalla sankarihaudoilla. Viime vuonna ihailimme upeata kulkuetta kadun varrella, ei ollut mahdollisuutta heittäytyä mukaan. Kylmät väreet tuntuvat vieläkin, aivan mahtavan näköistä.

Toivottavasti homma sujuu tänäkin vuonna yhtä upeasti.

Java

Torstai iltana tilasin pinssit ja tänään odottivat postilaatikossa, hienot ovat! Toinen huomisesta alkaen takin kauluksessa!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Shemeikka

Etkoista & jatkoista. Kampin Brouwerissa oli jatkot jonkun.miekkarin jälkeen tämän vuoden puolella. Puheista ymmärsin että Brouweria on jatkopaikkana käytetty ennenkin. Firma avasi meille isomman puolen että kaikki mahtuivat.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Tabula Rasa

Oisko hommaetkoja/jatkoja hyvä miettiä? Mietin kuinkahan montaa kiinnostaisi tutustua muihin paikallaoleviin nuiviin. Voisin itse pyörähtää paikalle jos sopivat löytyisi.

Kyklooppi

Hakkaako vasemmistolaiset jos tuohon kulkueeseen osallistuu?  Ei sillä että minä kykenisin mutta huolettaa muiden puolesta?
Ihmisjäte.

Shemeikka

Quote from: Tabula Rasa on 23.10.2017, 18:14:59
Oisko hommaetkoja/jatkoja hyvä miettiä? Mietin kuinkahan montaa kiinnostaisi tutustua muihin paikallaoleviin nuiviin. Voisin itse pyörähtää paikalle jos sopivat löytyisi.

Minä olen kiinnostunut.Helsingissä olen heti aamusta, joten aikaa on.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Tabula Rasa

Quote from: Kyklooppi on 23.10.2017, 18:20:20
Hakkaako vasemmistolaiset jos tuohon kulkueeseen osallistuu?  Ei sillä että minä kykenisin mutta huolettaa muiden puolesta?

Ei ne ainakaan viime vuonna hakanneet. Ja hiukan epäilisin etteivät tänäkään vuonna. Mutta miehet reunaan ja naiset, vanhukset/muuten heikot keskelle suojaan. Jos poliisi ei pysäytä niin tuhannet kunnon miehet kyllä pitävät huolen siitä ettei muutema sata anarnistiä vahingoita muita. Viime vuonna siellä sai rauhassa kulkea niin rollaattorilla kuin rullatuolilla. Häiriönaiheuttajaanarkisteja taisi olla seitsemän tyyppiä jotka poliisi hoiteli nopeasti. Vasemmistoräyhääjiä on lopultakin vain muutema sata koko suomessa. Hyödyllisiä idiootteja kylläkin tuhansia, mutta nämä eivät taas ole kimppuun käymässä. Ja toisaalta nuo räyhääjät karkottavat tukijansa yhtä tehokkaasti kuin ruotsalaisnasset turhine anarkistinkoulutuksineen.

Lalli IsoTalo

Quote from: Kyklooppi on 23.10.2017, 18:20:20

Viime vuonna poliisi piti perseilijät kurissa, ja kyllä sitä sitten perseilijät itkevätkin oikein urakalla!

Perseilijöillä oli mukana jotain sointuja tms. tulitteita, jotka palavat niin korkealla lämpotilalla, että ovat hengenvaarallisia. Nämä aseet kuitenkin hylättiin johonkin nurkkaan, josta ne sitten löytyivät. Siinä edellisessä on 612-ketjussa on tarkempaa selitystä tapahtuminen kulusta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R