News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

City-lehdessä menee taas lujaa

Started by sozaburo, 26.08.2009, 16:40:22

Previous topic - Next topic

sozaburo

Joku komukka on taas saatu valistamaan nuorisoa.

QuoteMikä on suurin nuoruudensyntisi?

"Teininä jäin kiinni myymälävarkaudesta. Soitin aprillipäivänä isälleni, että minut pitäisi hakea poliisiasemalta. Halusin miellyttää pahistyttöä, jonka kanssa myös poltin tupakkaa. Varastaminen on periaatteessa väärin, mutta välillä voi tofupaketteja tai juustoja varsinkin isoissa kaupoissa panna taskuun. Ne on tosi kalliita, eikä se ole keneltäkään pois. Yksityishenkilöiltä ei saa varastaa, paitsi jos ne on rikkaita kusipäitä."

Leikkimielinen pihapeli

Juupajuu. "Olin töissä ruokakaupassa ja otin kotiin ruokaa roskiksesta. Sain potkut ja jouduin maksaman 100 euron korvauksen. Omistaja totesi, että häntä eivät kiinnosta köyhien ongelmat."

Samassa haastattelussa kuitenkin kerrotaan seuraavaa:

Quote17 v: Vaihto-oppilaana Tasmaniassa. "Sain oman hevosen. Olen ratsastuksessa luonnonlahjakkuus."

Köyhäthän yleensä tunnistaa juuri siitä, että niille ostetaan oma hevonen ja ne lähtevät vaihtoon toiselle puolelle maailmaa.

metsämies

Quote from: sozaburo on 26.08.2009, 16:40:22
Joku komukka on taas saatu valistamaan nuorisoa.

No mikähän hänestä komukan tekee? Hänhän on samanlainen porvarin pilalle hemmoteltu kakara melkomoni täälläkin. Täyttää tyypilliset kokoomuslaisen tunnusmerkit, hänestä tulee kenties isona johtaja.

Alkuasukas

Ihqlta punavihreältä tuo vaikuttaa. Mikä on mun on mun, mikä on sun tai jonku sikarikkaan on kans mun. Ja mun hevosen.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

turha jätkä

Quote from: Alkuasukas on 26.08.2009, 19:58:42
Ihqlta punavihreältä tuo vaikuttaa. Mikä on mun on mun, mikä on sun tai jonku sikarikkaan on kans mun. Ja mun hevosen.

Mihinkäs näistä arvioista nyt unohtui taitelijan helluntaitausta?? Eikö tässä pitäisi pitemminkin kauhistella sitä, miten helluntailaisuus tekee ihmisistä rikollisia.

Alkuasukas

Onko varastaminen helluntalaisten geneettinen piirre?
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

EL SID

kuinka ihminen osaa olla noin tyhmä. Kuvan alla lukee:

"Olin töissä ruokakaupassa ja otin kotiin ruokaa roskiksesta. Sain potkut ja jouduin maksaman 100 euron korvauksen. Omistaja totesi, että häntä eivät kiinnosta köyhien ongelmat."

ja sitten mennään:

17 v: Vaihto-oppilaana Tasmaniassa. "Sain oman hevosen. Olen ratsastuksessa luonnonlahjakkuus."

millaisella köyhällä on varaa lähteä vaihto-oppilaaksi ja saada oma hevonen?

ehkä kyseessä ei olekaan tyhmyys,vaan blondiuden ilmentymä. siksi kannattaa huomata:

"Varastaminen on periaatteessa väärin, mutta välillä voi tofupaketteja tai juustoja varsinkin isoissa kaupoissa panna taskuun. Ne on tosi kalliita, eikä se ole keneltäkään pois. Yksityishenkilöiltä ei saa varastaa, paitsi jos ne on rikkaita kusipäitä."

tuolta likalta kannattaa varastaa hevonen, jos sen pistää lihoiksi. hevosenliha on kalliimpaa kuin tofu. Koska rikkaus on selvästi suhteellinen käsite, niin joku jolla ei ole varaa pitää hevosta voi hyvin ajatella, että pitää olla aika rikas voidakseen pitää hevosta, joten sen voi varastaa....