News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2017-05-17 HS: Satiiriohjelmassa saa kutsua oikeistopopulistia ”natsilutkaksi”

Started by rähmis, 17.05.2017, 21:39:49

Previous topic - Next topic

Vesa Heimo

Miten tuo on joillekin vaikea tajuta?

"Meitä demokraatteja ja isänmaanystäviä ei hiljennetä, sillä poliittinen korrektius kuuluu historian roskakoriin", Weidel julisti

Weidel vaatii itse poliittisesta korrektiudesta luopumista-> Joku täräyttää että natsilutka siis haluaa nimittelyä. -> oikeus katsoo että näiden asioiden yhdistäminen pointin alleviivaamiseksi oli oikein.

Mikään muu asia ei tähän liity, eikä oikeus ottanut kantaa nimittelyyn yleisesti, vaan siihen että "epäkorrektin sallimista" vaatinutta nimiteltiin kerran vaatimuksen absurdiuden alleviivaamiseksi.

" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

ämpee

Mistä lähtien poliittisen korrektiuden vastakohta on ollut avoin solvaus ?
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

siviilitarkkailija

Quote from: Vesa Heimo on 18.05.2017, 06:37:30

Kun Saksa ja sen oikeuslaitos (sattuneesta historiallisesta syystä) on mennyt ylipäätään natsi-tuomitsemisen saralla tulkitsemaan hyvän maun rajoja. Tätä rajaa ei oikeuslaitoksen pitäisi ylittää.

"Meitä demokraatteja ja isänmaanystäviä ei hiljennetä, sillä poliittinen korrektius kuuluu historian roskakoriin", Weidel julisti

Weidel vaatii itse poliittisesta korrektiudesta luopumista-> Joku täräyttää että natsilutka siis haluaa nimittelyä. -> oikeus katsoo että näiden asioiden yhdistäminen pointin alleviivaamiseksi oli oikein.

Mikään muu asia ei tähän liity, eikä oikeus ottanut kantaa nimittelyyn yleisesti, vaan siihen että "epäkorrektin sallimista" vaatinutta nimiteltiin kerran vaatimuksen absurdiuden alleviivaamiseksi.

Edelleen, sattuneesta syystä Saksassa oikeuslaitoksen natsiksi julistaman ihmisen ihmisoikeus, myös oikeus elämään , muuttuu. Aivan kuten 1930-luvun Saksassa. Tekopyhästi voimme toki sanoa että eiväthän 1930-luvun Saksan ROTULAIT juutalaisten ihmisarvoa lopettaneet (mitä nyt vähän muuttivat). Tällä nimenomaisella natsi-leimauksella nykypäivän Saksassa, ihmisen elämän arvo muuttuu.

Jos ja kun leimaaminen natsiksi tapahtuu oikeuslaitoksen sisällä, leimatun ihmisarvo muihin ihmisiin verrattuna muuttuu. Tämä on se paha asia ja tämä johtaa lopullisesti pahuuteen mistä Saksassa on paljon kokemusta mutta vähän opittua ymmärrystä. Asia on niin että vaikka nyt jauhetaan mitä hyvänsä paskaa vitsestä, perustuslaista tai oikeusvaltiosta, Saksan historia ja yhteiskunta huomioonottaen, natsin tappaminen tai tapattaminen on poliittisesti hyväksyttyä.

Olkoon kuka mitä mieltä tahansa eräiden "kansantaiteilijoiden natsiperformansseista", Suomessa onneksi ovat marginaalinen ilmiö. Saksassa ovat vankeuteen tuomittuja joiden tappaminen on valtion hyväksymä tai hyvin lievästi rankaisema teko. Kuin juutalaisen pään hakkaaminen 1930-luvun Saksassa. Kunhan oikeus vain toteaa että edesmennyt oli varmasti juutalainen eikä saksalainen.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Pakkanen

Jos toivoo jotain, niin pitää kestää seuraukset. Sitäkö saksan oikeuslaitos halusi alleviivata?

Eli jos vaikka "rajat auki" huutelijlle osuu monikulttuuririkastus omaan nilkkaan, niin onko lait silloin voimassa vai ei? Pitääkö vain kestää "satiirin" seuraukset, ikään kuin että siitäs sait.

Jack

Pitäisikö jonkun kokeilla sananvapauden rajoja Suomessa ja kutsua vasemmistopoliitikkoa bolsevikkilutkaksi. Ai, mutta Seppo Lehtohan taisikin kokeilla jo näitä rajoja.

Siili

Ohjelman juontaja toi esiin pointin tietoisen överiksi vedetyllä kärjistyksellä, aivan kuten Halla-aho aikanaan "kansallinen, ellei peräti geneettinen ominaisuus"-kommentillaan.  Minusta saksalaisen oikeusistuimen päätös on kohdallaan, suomalaisten ei.

siviilitarkkailija

Quote from: Siili on 18.05.2017, 07:44:02
Ohjelman juontaja toi esiin pointin tietoisen överiksi vedetyllä kärjistyksellä, aivan kuten Halla-aho aikanaan "kansallinen, ellei peräti geneettinen ominaisuus"-kommentillaan.  Minusta saksalaisen oikeusistuimen päätös on kohdallaan, suomalaisten ei.

Jos Saksassa ei olisi kriminalisoitu natsina elävää niin kyllä. Eli oikeusvaltiossa jossa on sekä sananvapaus että ihmisoikeus (oikeus käyttäytyä tyhmästi ja halveksia räikeästi ja olla mitä mieltä huvittaa) niin ehdottomasti. Mutta kun ei ole.

ämpee

Poliittisen korrektiuden vastakohta ei edelleenkään ole avoin solvaus, jota myös voidaan kunnianloukkauksena pitää.
Toimittelija veti överin yli rikoslain puolelle, ja poliittinen oikeus siunasi tapahtuneen.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Saturnalia

On helvetin primitiivistä jos oikeus suosittelee kutsumaan naista huoraksi. Eikä yksikään feministi jälleenkään valita!
Oikeus suosittelee huorittelemaan naispolitiikkoa. Saksassa. Oi aikoja, oi tapoja. Oikeus on lähtenyt mukaan kulttuurimarxilaiseen silmä-silmästä ironiaan, mikä ei todellakaan kuulu länsimaisen oikeuskäytännön kulttuuriin. Oikeuden tehtävä on tuomita väitetyt lainrikkomukset, eikä suositella kohdetta rikkomaan lakia yhtä paljon, eli toisin sanoen kostamaan. Natsiksi kutsuminenhan on Saksassa ihan hirveä tabu.

SmallFish

Henk.koht. minulle ei tuota ongelmia hyväksyä 'natsilutkaa' satiirin nimissä. Vastaavaa 'suvakkihuora' -termiähän on kuulemma Suomessa ahkerasti käytetty ilman seuraamuksia (näin olen kuullut kerrottavan, itse en ole vielä tätä missään nähnyt).

ämpee

Quote from: SmallFish on 18.05.2017, 08:09:40
Henk.koht. minulle ei tuota ongelmia hyväksyä 'natsilutkaa' satiirin nimissä. Vastaavaa 'suvakkihuora' -termiähän on kuulemma Suomessa ahkerasti käytetty ilman seuraamuksia (näin olen kuullut kerrottavan, itse en ole vielä tätä missään nähnyt).

Vajakit itse ovat tuota nimitystä ajoittain kiskoneet esiin uhritumisrituaaleihinsa.
Kaikki nämä "lutkat" ja "huorat" ovat tarkoitettu suoranaiseen loukkaamiseen, eikä niillä välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa kuten vaikkapa nimikkeellä "vajakki" on.

risto

Quote from: Vesa Heimo on 18.05.2017, 06:37:30

Poliittisella epäkorrektiudella ei ole mitään tekemistä natsittelun ja huorittelun kanssa.

Poliittinen korrektius tarkoittaa sitä, että ei saa sanoa vaikkapa musmimimaahanmuuttajien aiheuttavan merkittävää turvallisuusuhkaa. Tai että jos joku valehtelee niin että korvat heiluu, tätä ei saa ääneen sanoa, vaan on puhuttava korkeintaan totuuden ekonomisesta käytöstä.

Poliittinen epäkorrektius ei tarkoita törkeilyä/mv-lehteilyä, vaan kissan nostamista pöydälle, asioiden puhumista oikeilla nimillä ja tabujen murtamista.

Tuomioni: satiirin varjolla heitetty tarkoituksella vahingoittava törkeä väite AfD:n edustajasta. Emme tule näkemään toisin päin satiirialennusta mistään "murhaajahuora"-"satiirista", joka heitetään muun kuin AfD:n edustajaa vastaan.

Ei-natsin haukkuminen natsiksi Saksassa on jotain aivan käsittämättömän julmaa ja ala-arvoista, kun ottaa huomioon maan historian ja sen, että miten hysteerisesti kaikkeen natseihin liittyvään maassa suhtaudutaan.

(Ps. "suvakkihuora" ja muut mv-lehteilyt on todella luiskaotsaisten ihmisten toimintaa. Juu, vaikka hakisivat ns. kokemuksia vapaaehtoistyössä tarkoituksella, mitä sitäkin tiedetysti tapahtuu. Termin käytöstä Hommalla pitäisi tulla permbannit ja lisärangaistuksena paikalle lähetetyn SURSOTAR-soturin antamaa sukkasaippuaa vartin verran.)
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

siviilitarkkailija

Quote from: Saturnalia on 18.05.2017, 08:07:14
On helvetin primitiivistä jos oikeus suosittelee kutsumaan naista huoraksi. Eikä yksikään feministi jälleenkään valita!
Oikeus suosittelee huorittelemaan naispolitiikkoa. Saksassa. Oi aikoja, oi tapoja....

Maailmansodan jälkeen koko Itä-Saksa oli ilmainen raiskaus-huorala neuvostosotilaille kun länsivaltojen sotilaat sentään maksoivat pari lihasäilyketölkkiä tai tupakka-askin. Ehkä saksalaisoikeus lähtee tästä vuoden 1949 perustilanteesta koskien naisten oikeuksia ja asemaa. Mistä sitä tietää. Saksa on varsin primitiivinen maa josta kumma kyllä tulee maailman moderneimmat autot. Ehkä ne kompensoi...

Tappivanukas

Vähät ko natsihuoran loukkaantumisesta, mutta kun natsismi on Saksassa rikos -> panettelu. Yhtälailla sitten saa syyttää varkaaksi, murhaajaksi, pedofiiliksi yms.

No, kansallismielisillä nyt vain ei ole lainsuojaa, MOT taas kerran.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Pullervo

Saksassa kun on isot vaalit tulossa, niin tämä oikeuden päätös varmaankin ohjaa siistiin, asiakeskeiseen ja toisia kunnioittavaan kampanjointiin kaikkia osapuolia, sekä myös puolueetonta mediaa, joka kuitenkin kampanjoi aina yksien puolesta ja varsinkin toisia vastaan. Jos poliittinen korrektius tämän tapauksen myötä heitetään sinne roskakoriin, niin oikein hyvä, mutta taitaa "karkea liioittelu" olla sallitumpaa yhteen suuntaan kuin toiseen.

Kun tuo "satiirinen" termi on kaksiosainen, niin joko joku päivystävä feministi on nostanut metelin naispoliitikon huorittelusta? Sinänsä poliitikkojen arvostelussa ja etenkään poliitikkojen tekoihin kohdistuvassa arvostelussa ei pidä olla tiukkoja rajoja, mutta kun yleinen EU-ilmapiiri on kovasti puoltamassa sosiaalisen median ja nettikeskustelujen sensurointia, niin menee tuon sananvapauden raja hieman mutkitellen, eikä ole lainkaan tarkkarajaisesti ennalta arvattavissa.

internetsi

Quote from: Tiskirätti on 18.05.2017, 01:38:34
Quote from: internetsi on 18.05.2017, 00:53:40
Hyvä, että välillä saa vastapooliakin hiljaiseksi.

Realisti kertoo, että epäkorrekteja sanoja saa sanoa ---> häntä kutsutaan epäkorrekteilla ilmaisuilla = no problem.

Kerrohan sinä, jollet mennyt ihan sanattomaksi.

Kerronhan minä. Ilmeisesti olet siis samaa mieltä, että natsihuora oli ihan napakka jauhotus oikeistopopulistinaiselle, joka on poliittisen epäkorrektiuden nimissä nimitellyt muita ja vaatii kovasti tätä nimittelyoikeutta itselleen. Tyypillistä tapauksessa on, että tälle poliittisen korrektiuden vastustajalle poliittinen korrektius olikin sitten kovin tärkeää, kun juontaja antoi reilun annoksen omaa lääkettä takaisin.

Tästä oli kyse ja mukavaa, että se on sinulle = no broblem.

Loput rinnastelusi ovat sitten sitä haukotuttavaa pakonomaista rutiinhommaa, jossa maahanmuutto kurkunleikkausfantasioineen pitää hakea kaukaa aiheen ulkopuolelta ja survoa jokaikisen asian väliin. Pakkohan se kai on, kun mikään muukaan ei ilmeisesti päässä pyöri, mutta minulle se on problem, koska nuo samat horinat on sanottu Hommalla jo vähintään muutama satatuhatta kertaa.
Ei, vaan tässä nyt teidän puoli veti keskusteluun tämän "sitä saa mitä tilaa, ei kannata valittaa kortin". Se tosiaan kelpaa minulle, jos samoin perustein saa esim. Merkelettä kutsua teroderkkuhuoraksi. Hän on halunnut päästää maahan kaikki Syyriasta tulleet, sisältäen siis myös terroristit ja pienemmät rikolliset. Samat säännöt sitten kaikille. Mutta se on nimenomaan se teidän puoli, joka rääkäisisi tällaisista asioista joka kerta ja oikeudessa tulisi sakkoja.

Lainsäädännöllisesti ei tosiaan ole merkittävää se, että onko joku vaatinut sitä ja tätä. Vaikka esim. Merkel on vaatinut syyrialaisille vapaata pääsyä maahan, mutta jos joku sitten isistelee Merkeliä, niin ei teidän puoleltanne kuulu sitä loogista johtopäätöstä että "sai mitä tilasi, turha kitistä". Yhteiskunnan tasolla taas meidän realistien puoli kantaa tästäkin asiasta huolta. Teidän puoli kun ei kanna lainkaan vastuuta siitä, että maahan otetaan kalliiksi käyvää ja perseilevää porukkaa. Ei mitään vastuunkantoa, kun lemmikkinne perseilee.

Minulle riittäisi se, että ne ketkä haluavat maahan kaiken maailman lukutaidottomia kehitysmaalaisia, niin sitten kantaisivat taloudellisen ja uhrillisen vastuun itse. Esim. luomalla systeemi, jossa teidän puoli maksaisi kulut ja vain teidän puolen porukka joutuisi monikulttuurisuuden uhreiksi vaikka siten että eläisitte niiden kanssa aidatulla alueella. Saisitte mitä olette tilanneet eli laskuja ja rikoksen kohteina oloa. Nyt te käytte meidän rahapussilla ja laitatte lemmikkinne rötöstelemään meidän keskuuteen. Se on vastuunpakoilua teikäläisiltä.
Lohjan persut

ArtturiE

Suvakin nimittäminen huoraksi on loukkaus. Huoria kohtaan, sentään maailman vanhin ja aliarvostetuin ammatti.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

no future

James Hirvisaari on ainakin ansiokkaasti käyttänyt termiä, eikä se tälläkään palstalls mikään vieras näky ole...

siviilitarkkailija

Quote from: no future on 18.05.2017, 10:58:46
James Hirvisaari on ainakin ansiokkaasti käyttänyt termiä, eikä se tälläkään palstalls mikään vieras näky ole...

...ja hänen poliittisesta urastaan tuli hetkessä savuava raunio kun otti erään " natsihenkisen kansantaiteilijan" kiertokäynnille eduskuntaan. Mikä kertoo karua kieltä natsipelleilyn vaaroista.  Saksassa natsiksi leimatulta(huom leimatulta) lähtee työpaikka, asunto ja lopuksi henki. Mutta toisaalta pitää kai muistaa että Saksassa ei ole mitään huumoria. Ellei sellaiseksi lasketa jotain pissa-kalja-potta-pläjäystä. Sori vaan mutta huumori ja satiiri eivät kuulu Saksan liittotasavallan todellisuuteen. Saksalainen on oliona sellainen että sille pitää erikseen ylempää käskeä koska saa nauraa ja koska pitää lopettaa nauraminen.

risto

Quote from: no future on 18.05.2017, 10:58:46

Google löysi nopealla skannauksella 63 osumaa Hommalta, ja nopealla skannauksella ainakin lähes kaikki on ko. termin käytöstä keskustelua, ei termin käyttöä. Jos sitä tapaa oikeasti käytettynä, uskoisin "ilmoita valvojalle" -napin toimivan.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

rapa-nuiv

Quote from: Tiskirätti on 18.05.2017, 00:16:48

Sanotaan nyt näin: jos neiti X julistaa, että lyöminen on tästä lähtien sallittua ja hakkailee sitten millon mitäkin porukkaa, niin ei pitäisi ällistyä jos joku tulee ja sanoo: hyvä on, lyöminen on sallittua ja täräyttää neiti X:ää käkättimeen.

Eli kannatat väkivaltaista omankädenoikeutta.

Ja luonnollisestihan neiti X:llä tai kenellä tahansa muullakin on mielestäsi oikeus lyödä po.lyöjää takaisin.

Laki ja oikeus joko on tai sitä ei ole. Muutoin vallitsee mielivalta.
Jaxuhali !

Tiskirätti

Quote from: internetsi on 18.05.2017, 10:02:52
Ei, vaan tässä nyt teidän puoli veti keskusteluun tämän "sitä saa mitä tilaa, ei kannata valittaa kortin". Se tosiaan kelpaa minulle, jos samoin perustein saa esim. Merkelettä kutsua teroderkkuhuoraksi...

Edelleen: jos Merkel on haukkunut jotakuta julkisesti natsilutkaksi, niin sitten "samoin perustein" saa tietysti haukkua myös takaisin. Siinä tapauksessa teroderkkuhuoraksi nimittelystä ei myöskään tuomiota tulisi, tai sitten saisitte molemmat Angelan kanssa kunnianloukkaussyytteet. Mutta kun Merkel ei ole haukkunut ketään, eikä todistettavasti ole myynyt seksipalveluitaan, niin saat hänen julkisesta huoraksi nimittelystäsi Saksassa syytteen, niin kuin pitääkin.

Loput vuodatuksestasi on jälleen öyhöpapukaijan patologista papatusta, joka liittyy tähän nimittelykeissiin yhtä paljon kuin Halla-aho littyy ensi vaaleissa Vihreisiin. Mutta kommentoidaan silti siihenkin, että minulle sopisi myös mainiosti, että aidataan öyhölandia jonnekin maalle, missä sille kannatusta riittää edes vähän yli kymmenen prosentin ja saisitte siellä pidellä kalpeina portit visusti kiinni ja nimitellä vapaasti toisianne.

SmallFish

Quote from: Tiskirätti on 18.05.2017, 11:52:52
Ei, vaan tässä nyt teidän puoli veti keskusteluun tämän "sitä saa mitä tilaa, ei kannata valittaa kortin". Se tosiaan kelpaa minulle, jos samoin perustein saa esim. Merkelettä kutsua teroderkkuhuoraksi...

Edelleen: jos Merkel on haukkunut jotakuta julkisesti natsilutkaksi, niin sitten "samoin perustein" saa tietysti haukkua myös takaisin. Siinä tapauksessa teroderkkuhuoraksi nimittelystä ei myöskään tuomiota tulisi, tai sitten saisitte molemmat Angelan kanssa kunnianloukkaussyytteet. Mutta kun Merkel ei ole haukkunut ketään, eikä todistettavasti ole myynyt seksipalveluitaan, niin saat hänen julkisesta huoraksi nimittelystäsi Saksassa syytteen, niin kuin pitääkin.

Loput vuodatuksestasi on jälleen öyhö öyhö öyhö öyhö jne.

? Minulle tulee uutisena, että Weidel olisi haukkunut jotakuta julkisesti jonkinlaiseksi derkkuhuoraksi, joka siis tämän tiskirätin tulkinnan mukaan oikeuttaa hänen haukkumisensa natsilutkaksi. Missä tälläinen ulostulo tapahtui?

Minulle siis kaikenlainen poliitikkojen nimittely on OK ja osa sananvapautta (johon siis tietysti kuuluu myös vastuu), kunhan tilanteita käsitellään tasapuolisesti. Mutta kuten me kaikki tiedämme, sanopa Saksassa minkä tahansa satiirin varjolla jotain henkilöä vaikkapa muslimihoroksi, niin vankilan ovet kolahtaisivat selän takana kiinni alta aikayksikön.

risto

@Tiskirätti:

Onko tämä AfD:n "maksullinen kansanmurhaajatar" sitten haukkunut poliittisia vastustajiaan vastaavalla tavalla? Vai onko vain vaatinut poliittisen korrektiuden (katso määritelmä postauksestani ylempänä) purkamista?

Tiskirätti

Quote from: rapa-nuiv on 18.05.2017, 11:40:04
Quote from: Tiskirätti on 18.05.2017, 00:16:48

Sanotaan nyt näin: jos neiti X julistaa, että lyöminen on tästä lähtien sallittua ja hakkailee sitten millon mitäkin porukkaa, niin ei pitäisi ällistyä jos joku tulee ja sanoo: hyvä on, lyöminen on sallittua ja täräyttää neiti X:ää käkättimeen.

Eli kannatat väkivaltaista omankädenoikeutta.

Ja luonnollisestihan neiti X:llä tai kenellä tahansa muullakin on mielestäsi oikeus lyödä po.lyöjää takaisin.

Laki ja oikeus joko on tai sitä ei ole. Muutoin vallitsee mielivalta.

Pahoittelen kovasti kärjistettyä vertaustani, jonka tarkoitus oli havainnollistaa, että ikävien tapojen, kuten julkisen nimittelyoikeuden, vaatiminen normiksi saattaa tärähtää kuvainnollisesti vaatijan omaan käkättimeen.

Mutta jos nyt ollaan kirjaimellisella ja huumorittomalla saksalaisella linjalla, niin mainittakoon tosikoille varmuuden vuoksi, että väkivalta on tietenkin perseestä.

sivullinen.

Tottakai ihmistä pitää saada nimitellä. Häpeäksi se on nimittelijälle, jos epäsopivasti nimittelee, mutta ei valtion pidä siitä rangaistusta antaa. Hieno päätös Saksan oikeuslaitokselta. Tämän kaikki voivat tunnustaa. Sitä lain edessä tasavertaisuutta ja oikeuslaitoksen puolueettomuutta tunnutaan vaativan. Mutta samat vaatijat suhtautuvat ihmisarvoon varsin vaatimattomasti. Siksi perustelussa olisikin syytä asettaa moraalisten seikkojen edelle käytännön näkökohdat.

Saksassa on sananvapaus kuin Paremmassa Koreassa. Molemmissa maissa saa valtion vihollista haukkua, mutta valtion johdon haukkuminen on kunnianloukkaus ja iso rikos. Molemmat maat ovat sosialistisia maita. Parempi Korea onnistui tiukalla sensuurillaan välttämään 1990-luvulla muita sosialistisia maita -- myös Itä-Saksaa -- kohdanneen romahduksen. Nyt romahdus on Paremmassa Koreassa epätodennäköinen ja sensuuria on alettu hölläämään.

Saksassa taas yhteiskuntajärjestelmä uhkaa romahtaa uudestaan kuin 1990-luvulla. He ovat oppineet läksynsä ja matkivat nyt maata, joka yhtenä harvoista onnistui välttämään romahduksen. Siksi Saksassa sensuuri on nyt vedetty äärimmäisyyksiin: Valtio ennalta tarkistamattoman uutisen julkaisusta voi joutua maksamaan 5 miljoonan euron sakon. Saksa taistelee nyt elämästä ja kuolemasta. Sensuuri on sellaisissa oloissa täysin perusteltu ratkaisu.

Tosin ei se sosialismin ongelmia ratkaise, ja Paremmassa Koreassakin jouduttiin turvautumaan "nälänhätään" eli sosialismeissa niin tuttuun kansanmurhatapaan ongelmien poistamiseksi. Olisi hulluutta kuvitella Saksan kykenevän kansanmurhaan ilman sensuurin suojaa. Ei Hitlerkään juutalaisten tappamisesta suurta ääntä pitänyt. Jännittävintä on kuitenkin nähdä, minkä kansanryhmän Saksan valtiojohto aikoo tällä kertaa tuhota sosialismin pelastamiseksi.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

internetsi

Quote from: Tiskirätti on 18.05.2017, 11:52:52

Loput vuodatuksestasi on jälleen öyhöpapukaijan patologista papatusta, joka liittyy tähän nimittelykeissiin yhtä paljon kuin Halla-aho littyy ensi vaaleissa Vihreisiin. Mutta kommentoidaan silti siihenkin, että minulle sopisi myös mainiosti, että aidataan öyhölandia jonnekin maalle, missä sille kannatusta riittää edes vähän yli kymmenen prosentin ja saisitte siellä pidellä kalpeina portit visusti kiinni ja nimitellä vapaasti toisianne.
Tässä taas huomaa sen, että teidän puolella on nämä tasot hieman hukassa. Kun nyt puhutaan siitä, että onko oikeutettua "saada sitä mitä tilaa". AfD:n johtaja on sinusta nyt saanut tilaamaansa eikä siitä pitäisi kuulemma kitistä. No, Merkel on tilannut miljardeja euroja veronmaksajille maksavia kehitysmaalaisia ja moni saksalainen on menettänyt henkensä Merkelin vuoksi. Eli kyllä siinä on ihan paikallaan aika kovatkin haukkumasanat, kun on tällaista tilannut ja saanut. Mutta näinhän teidän vastuuttomien puolella ei ajatella, vaan kaikki on ihqua rikkautta ja voimavaraa.

Hyvä että minä realistina ja sinä päinvastaiselta puolelta ollaan samaa mieltä. Laitetaan vaan pystyyn joku kokeilupaikka. Teidän puolelle laitetaan kaikki luku- ja kirjoitustaidottomat kehitysmaalaiset ja investoinnit Somalian ja Afganistanin pankeilta. Kuka tahansa saa tulla sinne, te maksatte omista pusseistanne. Meidän realistien puolelle sitten otetaan australialaisia, yhdysvaltalaisia ja japanilaisia, sekä noista maista investointeja, mutta sopeutumattomat kehitysmaalaiset pidetään ulkona. Sitten kymmenen vuoden päästä katsotaan tulokset, kumman järjesteltä pärjää paremmin: teidän kehitysmaanne vai meidän sivistysmaa. Kumpi pärjää paremmin, niin jatketaan sillä linjalla sitten koko Suomessa. Teidän poppoolla ei liene mitään tätä vastaan.
Lohjan persut

Tiskirätti

Quote from: SmallFish on 18.05.2017, 12:01:58

? Minulle tulee uutisena, että Weidel olisi haukkunut jotakuta julkisesti jonkinlaiseksi derkkuhuoraksi, joka siis tämän tiskirätin tulkinnan mukaan oikeuttaa hänen haukkumisensa natsilutkaksi. Missä tälläinen ulostulo tapahtui?

Weidel on kertonut hiljattain olevansa sitä mieltä, että Merkel on hullu. Muihin naisen meriitteihin kuuluu väite, että puolueessa ei ole rasisteja, kun saman puolueen johtohenkilö on kritisoinut saksalaisia Holocaust-muistomerkin rakentamisesta "häpeällisenä" ja toinen johtohahmo on mm. halunnut valistaa, että useimmat Saksalaiset eivät haluaisi mustaa maajoukkuejalkapalloilijaa naapurikseen.

Kun rassunassuja hyysäävän puolueen Weidel katsoo ensin olevansa oikeutettu haukkumaan poliittisten näkemysten takia toista poliitikkoa hulluksi, ja vaatii sitten tuosta nousseen kohun perään poliittisesti korrektia puhetta roskakoriin, niin kyllä tässä tilaaja sai korkoineen mitä tilasi.

SmallFish

Quote from: Tiskirätti on 18.05.2017, 13:06:07
Quote from: SmallFish on 18.05.2017, 12:01:58

Weidel on kertonut hiljattain olevansa sitä mieltä, että Merkel on hullu. Kun rassunassuja hyysäävän puolueen Weidel katsoo ensin olevansa oikeutettu haukkumaan poliittisten näkemysten takia toista poliitikkoa hulluksi, ja vaatii sitten tuosta nousseen kohun perään poliittisesti korrektia puhetta roskakoriin, niin kyllä tässä tilaaja sai korkoineen mitä tilasi.

Hullu =/= natsilutka. Mutta ihan sama siis minulle, sanonpahan vaan että jos satiirikko olisi kutsunut jotain kunniakansalaista jihadistilutkaksi, oikeuden päätös olisi aivan varmasti ollut toinen. Eli en usko tasapuolisuuden toteutuvan tässä asiassa. 

anatall

Quote from: Tiskirätti on 17.05.2017, 23:30:00
Hehheh, natsilutkalle jauhot suuhun oikein oikeuden päätöksellä. Kannatan ehdottomasti tällaista poliittisen korrektiuden satiirista karsimista.

Vielä toteasin tälle isänmaanystävälle, että ken epäkorrektiin leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Komukkahuora turpa kiinni, ja mene pyykkäämään niitä terroristipoikaystäväsi kalsareita.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-