News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2017-05-05 HS: Mainiolta Suvi Auviselta "räväkkä lausunto"

Started by Hjuu Hefnöö, 05.05.2017, 18:46:51

Previous topic - Next topic

eskonaama

Voisiko joku asiaan perehtynyt valistaa minua mikä erottaa anarkismin ja ns. vahvemman oikeuden?

Jos ei olisi mitään yhteiskuntarakenteita eikä sääntöjä, niin mikä estäisi minua perustamasta omaa militanttiryhmääni ja teloittamaan kaikki jotka eivät vapaaehtoisesti luovuta omaisuuttaan minulle? Vai kuvittelevatko anarkistit ettei tällaista tilannetta syntyisi ja kaikki pysyisivät ikuisesti tasa-arvoisina?
The most important aspect of arguing is that you counter your opponents argument, not that you start insulting your opponent.

diipadaapa

Quote from: Impi Waara on 05.05.2017, 19:20:05
Vaikea ymmärtää ja käsittää, että joku ihan vakavalla naamalla esittää visionaan onnelasta totaalista kaaosta. Minulle on jäänyt hämäräksi miten tuossa kaaoksessa ylipäätään elettäisiin ja pysyttäisiin hengissä. Mielelläni toki kuulisin lisää tuosta utopiasta.

Joskus Suvi tätä visiota radiossa valoitti ja jos oikein ymmärsin niin lyhykäisyydessään idea oli siinä, että jokainen ihminen perustaa samanmielisten kanssa oman porukan/kommuunin jossa sitten eletään itsenäisesti muista porukoista välittämättä. Jokainen porukka määrää itse omasta tavastaan elää, joka saattaa olla täysin erilainen kuin jollain toisella ryhmällä.

Tästähän tutkija Keskisarja perjantai-ohjelmassa taannoin mainitsi, eli kansallisvaltiot yhteisine tapoineen ja lakeineen takaavat ihmisille turvallisemmat olot kuin keskiaikainen heimo ja klaani kulttuuri, jossa eri ryhmittymät nujakoivat jatkuvasti.

Mutta Suvi nähtävästi unelmoi paluusta menneeseen, joka on kai sitä anarkistista utopiaa.   
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Luotsi

Vaikea ymmärtää ja käsittää, että joku ihan vakavalla naamalla esittää visionaan onnelasta totaalista kaaosta. Minulle on jäänyt hämäräksi miten tuossa kaaoksessa ylipäätään elettäisiin ja pysyttäisiin hengissä. Mielelläni toki kuulisin lisää tuosta utopiasta.

Olisko Libya nykyisin melko lähellä Suvin utopiaa? Melkoisen anarkistinen meno vallitsee!
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Profit

Quote from: eskonaama on 05.05.2017, 22:56:35
Voisiko joku asiaan perehtynyt valistaa minua mikä erottaa anarkismin ja ns. vahvemman oikeuden?

Jos ei olisi mitään yhteiskuntarakenteita eikä sääntöjä, niin mikä estäisi minua perustamasta omaa militanttiryhmääni ja teloittamaan kaikki jotka eivät vapaaehtoisesti luovuta omaisuuttaan minulle? Vai kuvittelevatko anarkistit ettei tällaista tilannetta syntyisi ja kaikki pysyisivät ikuisesti tasa-arvoisina?

Ei moni anarkisti kannata yhteiskuntarakenteiden ja sääntöjen poistoa.

Luulen, että tuon sun suunnitelman estäisi joku toinen militantti. :)

eskonaama

Quote from: Profit on 05.05.2017, 23:05:52

No ainakin Auvinen selvästi ajaa, että poliisin lakkauttaminen olisi hyvä asia, joten kuka tässä vaiheessa "pitäisi jöötä" ? Anarkistit itse? Itse ainakin näkisin että kyseinen tilanne päätyisi tavalla tai toisella voimankäyttöön perustuvaan valtadiktatuuriin.
The most important aspect of arguing is that you counter your opponents argument, not that you start insulting your opponent.

l'uomo normale

Quote from: eskonaama on 05.05.2017, 23:11:34
Quote from: Profit on 05.05.2017, 23:05:52

No ainakin Auvinen selvästi ajaa, että poliisin lakkauttaminen olisi hyvä asia, joten kuka tässä vaiheessa "pitäisi jöötä" ? Anarkistit itse? Itse ainakin näkisin että kyseinen tilanne päätyisi tavalla tai toisella voimankäyttöön perustuvaan valtadiktatuuriin.

Kaipa anarkistit perustaisivat omia vapaaehtoisia miliisejään, jotka ajaisivat rikolliset naapurikorttelilaisten riesaksi (jos lynkata haluaisivat, eivät sitä vielä julkisesti visioi).
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Aukusti Jylhä

.....

Mikä erottaa kommunismin ja diktatuurin? Riittävän vahvan johtajan/johtoportaan harrastama sanakikkailu, valehtelu, otteen lujuus, onko itse kokija hereillä vai unessa, elääkö kokija yksin keskellä ei-mitään, osallisten mielenterveys.....

Näiden danarkistien ajama anarkia on hyvin lähellä kommunismin aatetta. Se, kun kaikki haluavat vain ja ainoastaan yhteistä hyvää. Se, kun ihmiselle luontainen hedonismi on jollain taikatempulla saatu poistettua.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

nollatoleranssi

Ei sitä erota mikään. Suvin mukaan kaikista ongelmista voitaisiin keskustella ja äänestää yhdessä. Luulisi nykyisen mallin tarjoavan tarpeeksi hyvät keinot tuohon, mutta se pitäisi toteuttaa vielä laajemmin olemalla vieraanvarainen kaikille mahdollisille tulijoille. Jostakin syystä joissakin kohdin voi käyttää myös voimakeinoja, mutta niitä pitäisi käyttää ainoastaan vääriä päätöksiä vastaan. Islamisteilla voisi olla toisenlaiset käsitykset vääristä päätöksistä.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Eisernes Kreuz

Tuollaisissa anarkistisissa utopioissa on pohjimmiltaan mm. se vika, että osa ihmisistä ei suostu leikkimään kiltisti toisten kanssa. Jotkut noista hankalista tyypeistä sitten hankkisivat itselleen suuren joukon tukijoita, ja alkaisivat alistaa toisia ihmisiä saadakseen itselleen lisää valtaa ja vaurautta. Siinäpä sitä sitten rakenneltaisiin vahvemman oikeudella parempaa tulevaisuutta.

Jos joku väittää, että nyt on ihan liian pessimistinen näkemys tässä, niin kehotan tutustumaan sekä ihmiskunnan historiaan että ihmisen psykologiaan.

Nykyinen kansallisvaltioiden aikakausi on ongelmistaan huolimatta ihmiskunnan historian parasta aikaa. Kommunismi ja anarkia sen sijaan ovat haihatteluun perustuvia epärealistisia - ja siksi suorastaan vaarallisia - ideologioita.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Profit

Kansallisvaltioiden kilpailu mahdollistaa vallan tasapainon, missä valta ei keskity liikaa.

Globaali hallinto olisi hirmuvaltaa, millä ei olisi vastapainoa.

Kim Evil-666

Onhan nämä Suvi Auvisten ajatusmaailmat täydellistä höttöntöttöä. Pelkkää teiniangstista vapauden kaipuuta, joka toteutuessaan johtaisi täydelliseen anarkiaan ja kaaokseen.

Tulee mieleeni Johnny Rottenin Sex Pistols yhtyeen keikat silloin 70-luvulla. Johnny huusi lavalla anarkiaa ja kun keikoillaan sai siitä esimakua, ei kuulemma pitänytkään siitä. Nämä Auviset eivät oikein tunnu sisäistävän sitä, mitä ovat haluamassa. Vanha sanonta kertoo: Varo mitä toivot, toiveesi voi toteutua. Tjsp.

Tämä koko anarkistien/ mokuttajien maailma on täydellisen hullu maailma. Sen toteutuessa kenelläkään ei ole pitkällä aikavälillä kivaa, vaan maailma hukkuu onnettomuuteen ja paskaan.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

guest8788

Odotan sitä päivää, jolloin poliisi, media ja poliitikot huolestuvat myös näistä laillisen systeemin kaatajista. Kansallinen Vastarinta kun on jo todettu Suomen huonoimmiksi ihmisiksi, ja erityislakeja on suunniteltu heidän päänsä menoksi.

Edustuksellista demokratiaa ja koko Suomen laillista järjestystä vastustava Auvinen päästetään joka mediaan lässytämään lapsellista ja irrationaalista "anarkismiaan" (=trotskilaisuutta/kommunismia). Miksi näin on? Itse veikkaan syyksi vaginaa. Vagina on kullia korkeammalla mediaseksikkyyden hierarkiassa, mitä tulee räväköitä lausuntoja julkisesti esittävien ihmisten genitaaleihin.

Quote from: Hamsteri on 05.05.2017, 19:24:38
Mainioon Auviseen sopii räväkkä lausunto: "Jos naiset päästettäisiin päättämään, niin asuisimme edelleen savimajoissa".

"If civilization had been left in female hands, we would still be living in grass huts." -Camille Paglia

Oikein mainio täti. Paglia, ei Auvinen.

Tiskirätti

Enpä nyt enempää ota Auvisen pilvilinnoihin kantaa, mutta mielenkiintoista on, kuinka eri tavalla Junkkarin haastattelun ja jutun moni täällä näyttää tulkitsevan. Itse näin huvittuneen setähepun lempeästi vittuilemassa jossain kaukana realismin tuolla puolen liihottavalle punkkarille ja tämän logiikattomalle logiikalle.

Ehkäpä se, että jotkut ottavat tämänkin jutun niin kuolemanvakavissaan, selittää jotain siitä, miksi maailma ja valtamedia tuntuu potkivan näitä samoja narisijoita aina ja joka paikassa päähän.

guest14874

Quote from: Hohtava Mamma on 05.05.2017, 23:45:38
Quote from: Eino P. Keravalta on 05.05.2017, 22:29:33
Auvisen ihannemaailmassa hänen elinaikansa saattaisi olla vain muutamia päiviä.

Hän päätyisi joko tapetuksi tai sitten seksiorjaksi.

Auvinen ei tajua, että hänenkaltaisiaan tällä planeetalla suojelevat vain eurooppalaisten 'rasistien' hierarkiset ja perimmältään väkivaltaan perustuvat valtiot rajoineen.

No, ehkä ihminen tajuaa mitä hänellä oli vasta sitten, kun sen menettää.

Tämä on niin totta! Sen huomaa erittäin hyvin ihmisten parkkipaikka käyttäytymisestä, oven eteen pitää päästä vaikka siinä ei olekaan vapaata paikkaa. Minä en kävele turhaan, prkl. Sitten kun jalat ei kanna enää sängystä vessaan niin sitten annettaisiin vaikka mitä jos vielä kerran voisi kävellä sieltä parkkipaikan perimmäisestä nurkasta!

guest8788

Quote from: Tiskirätti on 05.05.2017, 23:59:57
Enpä nyt enempää ota Auvisen pilvilinnoihin kantaa, mutta mielenkiintoista on, kuinka eri tavalla Junkkarin haastattelun ja jutun moni täällä näyttää tulkitsevan. Itse näin huvittuneen setähepun lempeästi vittuilemassa jossain kaukana realismin tuolla puolen liihottavalle punkkarille ja tämän logiikattomalle logiikalle.

Ehkäpä se, että jotkut ottavat tämänkin jutun niin kuolemanvakavissaan, selittää jotain siitä, miksi maailma ja valtamedia tuntuu potkivan näitä samoja narisijoita aina ja joka paikassa päähän.

Voihan se olla noinkin. Itse lakkasin lukemasta näitä jo pari vuotta sitten, joten leikin että luotan tulkintaasi artikkelin kirjoittajan tarkoitusperistä.

On kuitenkin ihan aiheellinen kysymys, miksi nti "fuck the system" saa vuodesta toiseen niin paljon mediatilaa. Hänen laulunsahan on aina sama ja skaalansakin kapea. Hän ei ole poliittinen vaikuttaja, koska ei usko lainkaan poliittiseen järjestelmäämme, eikä siksi pelaa sen säännöillä - meidän säännöillämme. Hän ei ole intellektuelli tai tutkija. Eikä hän ole mikään Linkola.

Joskus listasin Hommalla kaikki mediat, joissa Auvinen on päässyt aukomaan päätään. Se kattoi aika ison osan mediakenttäämme radiosta television kautta lukuisiin eturivin printtimedioihin. Tosin saatan sekoittaa hänet toiseen naisvihanherättäjään, Maryan Abdulkarimiin, mutta ainakin pikainen googlaus tuki muistikuviani.

sivullinen.

Kun Helsingissä yritettiin luopua yleissitovista työehtosopimuksista bussiliikenteessä, Suvi oli suurimpana suuna puolustamassa AY-liikkeen valtaa ja kolmikantahierarkioita. Sanavalmis Suvi alkoikin silloin kutsua itseään anarkokommunistiksi. Vaikka välillä tuntuu, että kommunistissa maissa on  jatkuva anarkia, niin kommunismi itsessään on aatteena todella kaukana anarkiasta. Suvin kannattama anarkian muoto onkin Paremman Korean anarkismi. Sielläkin saa vihoitella kapitalisteille ja valitella sosialismin vähäisyyttä.

Yllällevan tosin jo viisi hompanssia kymmenestä totesi toisin sanoin. Mieleni teki se kuitenkin kerrata. Siitä ei ketjussa vielä päästy selvyyteen, miksi pravda ja pravdan toimittelija niin innokkaasti kommunismia ja kommunistia vuolain ylistyssanoin kehuu. Se onkin vaikeampi kysymys. Kun oli Neuvostoliitto, meidän pravdamme puhui siitä pahaa, koska sai rahaa CIAlta. Nyt on Eurostoliitto ja meidän pravdamme rahoitus tulee suoraan Eurostoliiton keskuspankista. Se selittää paljon.

Toimittelija on vain pravdassa töissä ja tekee mitä käsketään. Eivät neuvostopravdankaan toimittajat omia mielipiteitään lehteen kirjoittaneet. Neuvostopravdassa valehdeltiin sosialismin ylivertaisuutta vanhasta muistista ja tottumuksesta vielä Neuvostoliiton romahduksen jälkeenkin. Sama kohtalo näyttää olevan meidän pravdallammekin. Ei täysin rikkinäistä voi korjata; täytyy hankkia kokonaan uusi tilalle. Siksi näistä pravdan jutuista ei oikein enää jaksa olla harmissaan. Se harmittaisi enemmän, jos MV-lehdessä Suvista puhuttaisiin mukavia.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

SmallFish

Quote from: Ullatusnillitus on 05.05.2017, 22:49:01
Quote from: nollatoleranssi on 05.05.2017, 21:04:59
Quote"Meille on tulossa maakuntavaalit. Eikä kukaan todennäköisesti ymmärrä mistä niissä on kyse", Auvinen vastasi. "Pitäisi lähteä avaamaan paljon ymmärrettävämmin, miten päätöksenteko meillä toimii. Mistä asioista päätetään milläkin tasolla."

Tuosta voi olla ihan samaa mieltä. Maakuntavaalien tarkoitus on hieman mysteeri ja taitaa olla kaikuja aiemmilta ajoilta. Samoin päätöksentekon ero vaiheita voisi avata tavalliselle kansalaiselle tarkemmin.

Suville voisi sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi: KVG. Vai eikö se saa googlea auki?

Tsot tsot. Google on kapitalistin työkalu ja "systeemin" tukipilari. Kunnon anarkisti ei googlea availe. Tietokoneenkin avaaminen tekee vähän tiukkaa, mutta kyllä sellainen piti sossun rahoilla ostaa kun muuten ei pääsisi blogaamaan.

diipadaapa

Quote from: MrFinland on 06.05.2017, 00:40:38
On kuitenkin ihan aiheellinen kysymys, miksi nti "fuck the system" saa vuodesta toiseen niin paljon mediatilaa. Hänen laulunsahan on aina sama ja skaalansakin kapea.

Samasta syystä kuin Husut, ruskeat tytöt ja muut valtamedian toiseustoteemit. Tämän lisäksi Emma Karit, Tarja Haloset jne.
Kansaa pitää ohjata ja kouluttaa.
Tämä aivopesu on niin ilmeinen että ainoastaan sokea ei sitä näe.
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Golimar

Esitin joskus Suvi Auviselle kriittisen kysymyksen Twitterissä ja hän blokkasi minut välittömästi. Suvi Auvinen sietää eriäviä mielipiteitä yhtä hyvin kuin NKVD ja oikeastaan epäilyskin eriävästä mielipiteestä on Suvi Auviselle aihe blokata henkilö.

https://www.youtube.com/watch?v=Geu0R4xGAi4

l'uomo normale

Quote from: diipadaapa on 06.05.2017, 10:30:43
On kuitenkin ihan aiheellinen kysymys, miksi nti "fuck the system" saa vuodesta toiseen niin paljon mediatilaa. Hänen laulunsahan on aina sama ja skaalansakin kapea.

Samasta syystä kuin Husut, ruskeat tytöt ja muut valtamedian toiseustoteemit. Tämän lisäksi Emma Karit, Tarja Haloset jne.
Kansaa pitää ohjata ja kouluttaa.
Tämä aivopesu on niin ilmeinen että ainoastaan sokea ei sitä näe.

Näillä vaihtoehtoväki-artikkeleilla on usein sivujuonteena sellainen: "pohjimmiltaan ne ovat vähän höpsöjä, mutta harmittomia. Vaikka voivat olla oikeassa monessa asiassa, eivät aina pysty elämään oppiensa mukaan" -juonne. Sitten kun vasemmistopopulisti Mélanchon oli menestyksekäs Ranskan presidentinvaaleissa, Hesarin toimittaja olikin harmissaan että niillä meni ihan liian hyvin. Eli hesarilaista kuplatodellisuutta jonkun intressin palveluksessa. Marko Junkkari oli Ylioppilaslehden vitsikäs toimittaja ennen Heikki Aittokoskea, joka myös siirtyi hesariin tähtitoimittajaksi. Marko junkkari oli ennen minun yliopistoaikojani kuulemma Ylioppilaslehden endokkaana ylioppilaskunnan edustuston vaaleissa sloganilla "äänestä runkkari, Marko Junkkari" tms. (Ei päässyt läpi.)
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Viljami

Olisihan se hauska nähdä, miten siinä kävisi, jos Suvi kavereineen lähtisi jonnekin korpeen elämään monimuotoista elämäänsä muista välittämättä. Suvi tietenkin määrittäisi itsensä ylimmäksi auktoriteetiksi, mutta kuinka kauan hän saisi paikkansa pitää? Varsinkin, jos ei osaa mitään hengissä säilymisen kannalta oleellista taitoa?

Uskon siihen, mihin moni muukin täällä, että loppuviimeksi Suvin utopiassa vallitsisi vahvimman laki. Toki anarkisti voi ja saa huutaa, että hänellä on oikeus, mutta koska olen suurempi ja vahvempi, minun oikeuteni saada olla kuuntelematta on isompi. Silloin anarkistilla liha tummuu. Jos nuo auviset muuttuisivat vähänkin enemmän valtavirraksi, niin lyhtypylväissä roikkuisi porukkaa yllin kyllin.

Tämä Suvin touhu pitäisi oikeastaan tautiluokittaa. Sinne mielenterveyspuolelle. Olkoon taudin nimi vaikkapa "auvistinen oireyhtymä".
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

pienivalkeapupu

Onko Suvi Auvinen muuten jotakin sukua Pekka-Eric Auviselle...?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

Jukka Wallin

Pitäisikö alkaa rahoittamaan, jos saisi joskus sitä "laatujournalismia"
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Outo olio

Quote from: diipadaapa on 05.05.2017, 22:56:58

Joskus Suvi tätä visiota radiossa valoitti ja jos oikein ymmärsin niin lyhykäisyydessään idea oli siinä, että jokainen ihminen perustaa samanmielisten kanssa oman porukan/kommuunin jossa sitten eletään itsenäisesti muista porukoista välittämättä. Jokainen porukka määrää itse omasta tavastaan elää, joka saattaa olla täysin erilainen kuin jollain toisella ryhmällä.

Tästähän tutkija Keskisarja perjantai-ohjelmassa taannoin mainitsi, eli kansallisvaltiot yhteisine tapoineen ja lakeineen takaavat ihmisille turvallisemmat olot kuin keskiaikainen heimo ja klaani kulttuuri, jossa eri ryhmittymät nujakoivat jatkuvasti.

Mutta Suvi nähtävästi unelmoi paluusta menneeseen, joka on kai sitä anarkistista utopiaa.

Kansallisvaltio ja tasavalta, vihdoinkin anarkiaa johon minäkin voin liittyä. Koska mennään? :D
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Foundation

Naisista tykkäävillä miehillä on tarpeensa.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Sator Arepo

Quote from: Tiskirätti on 05.05.2017, 23:59:57

Ihan mahdollinen tulkinta, mutta mielenkiintoista on, miten tätä hyväntahtoista huvittuneisuutta riittää vain toiselle äärilaidalle. Meidän tilanteemme on joka suhteessa parempi kuin Weimarin tasavallan, mutta sama mentaliteetti oli sielläkin, peilikuvana vain. Kommarit olivat saatanasta, ja natsit ehkä vähän hulluja, mutta kuitenkin kunnon patriootteja, joilla oli sydän paikallaan jne. Vaan kuinkas sitten kävikään?

Sama löperöys näkyy muuallakin kuin haastatteluissa. Auvisen kaltaiset tyypit voivat milloin tahansa vetää jakkupuvun niskaansa, säätää politiikkaansa piirun verran kohti keskustaa, ja liittyä vaikka Vasemmistoliittoon. Se on vähän siinä ja siinä, kuinka paljon Hommankaan kaltaisilla foorumeilla jaksettaisiin siitä öyhöttää, ja jos asiasta avaa suunsa gheton ulkopuolella, saa osakseen lähinnä ihmetteleviä tai sääliviä katseita. Mutta entä jos persuihin liittyisi ex-SVL:iä? Taitaisi käydä äkkiä niin kuin Ranskassa Kansalliselle Rintamalle - koska sieltä ei ole potkittu pihalle joka ikistä Groupe Union Défensen kaltaisissa porukoissa aikoinaan mukana ollutta jätkää, se on aina ja totaalisesti fasistinen liike, jolle ei saa antaa senttiäkään periksi.
Kansa on pettänyt hallituksen luottamuksen ja voisi sen voittaa takaisin vain kahta suuremmalla uurastuksella. Eikö olisi kaikille helpompaa, että hallitus hajoittaisi kansan ja valitsisi uuden?

Vaniljaihminen

Ei ole mainio eikä oikein räväkkäkään. Hesarilla on ilmeisesti joku anarkistikiintiö, kun pitää juttuja tehdä silloinkin, kun tarjolla on lähinnä ainoastaan täydellistä sisällöttömyyttä. Anarkisteina itseään markkinoivat vasemmistoliiton totalitaristit nauttivat sinänsä käsittämättömästä messiasstatuksesta ja siksipä näitä haastatellaan aina perimmäisistä totuuksista, aivain kuin näiden hallussa olisi se alussa oleva sana.

Luultavasti se kirkossa nytkin rehottava anarkopelleily on oire tämmöisestä nurinkurisesta kristusilmiöstä: todellinen demokraatti on se kuka ensimmäisenä tajuaa käyttää vapauttaan sen itsensä kieltämiseen.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Mr.Reese

Maikkarin seitsemän uutisissa oli rapsa Vegeruokamessuilta, varmaankin paikkana Hki, kun satuin sivusilmällä kuikuilemaan. Katsellessani messuvieraita, en voinut välttyä ajatukselta, että tuolla sitä unelmajengiä riittää. Eikös siihen loppuun paukahtanut ruutuun Suvi Auvinen, tapahtumanjärjestäjä. Miten toisessa ketjussa sanottiinkaan, näen niitä stereotypioita koko ajan.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Alaric

Mainio Suvi Auvinen mussuttaa nykyään räväkästi McDonald'sin vegaaniburgereita ja hengailee muiden julkkisanarkistien, kuten Tuomas Enbusken kanssa.

https://twitter.com/p6a6m6m/status/996473210345582592

[tweet]996473210345582592[/tweet]
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

alussaolisana

^

Kertoiskohan tuo siitä, että Suvin hinta on juurikin about yks hampurilainen ja jäätelö? Jopa loppui vallan vastustaminen, kun saa olla osa sitä. Jotenkin sopii kokonaiskuvaan hänestä. Enpä pidättele hengitystäni odotellessani hänen tajuavan, että nykyisin hänen tulisi vastustaa itseään.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."