News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Video: monikulttuuriset parkkipirkot vauhdissa (UK)

Started by MiljonääriPlayboy, 19.03.2017, 08:26:39

Previous topic - Next topic

MiljonääriPlayboy

Tätähän sitä meillekin halutaan: monikulttuurisia virkamiehiä tuomaan omat kulttuuriset erityispiirteensä viranomaistoimintaan. Poliisiinhan ne "aasialaiset" ovatkin jo (briteissä) tutkimusten mukaan tuoneet ne omat mausteensa.

https://www.youtube.com/watch?v=Rt5Zo2fENIg

(Videolla Afrikasta värvätyt pysäköinninvalvojat ovat pysäköineet oman ajoneuvonsa perinteiseen afrikkalaiseen tyyliin, jolloin paikalle sattuneet, tähän suoritukseen varsin tyytyväisen oloiset poliisit kehottavat afrikaanoja siirtämään koppimoponsa sakon uhalla. Kiinnittäkää huomiota afrikaanojen perinteiseen i dindu nuffin-asenteeseen, ja traditionaaliseen ameebamaiseen toiminnantasoon. Ei ole kuin minuutin video, kannattaa katsoa.)

Ei olisi uskonut, että viranomaistoiminta Suomessa voisi (tulevaisuudessa) menettää vielä lisää uskottavuuttaan, mutta kyllä sekin päivä vielä saavutetaan. Uskon vahvasti näin, videon katsottuani.  :roll:
PolPolle tiedoksi:
A) kaikki kirjoittamani on sarkasmia
B) Vous êtes des collaborateurs

pienivalkeapupu

Videon alla olevassa kommenttikentässä yksi tärähtänyt immeinen nimeltä Jane Goodnut (tirsk) yrittää pelata rasismikorttia, mutta jää pahasti alakynteen  ;D
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

hulaq

Power to the people!

Siinä tuli polliisilta täysin in the face.
Iudex illius ero

Hornsmith

Olen aivan totaalisen väsynyt edes näkemään näitä kultturihahmoja. Aivan kaikki pistää vituttamaan, siis aivan kaikki. Kehonkieli, jänkkäävä molotus kimeine tehosteäänineen, asenne, ilmeet, eleet, aivan kaikki. Jääköön nyt loput ajatelmat kertomatta, ovat senverran äärellään.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Mr.Reese

Vahva oli karibialaisaksentti moniosaajan puheessa.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

MiljonääriPlayboy

Monikulttuuriset parkkipirkot UK edition 2015:

https://www.youtube.com/watch?v=ZadtLTKV-2k

Tällä kertaa skootterilla liikenteessä. Skootteri kiinasta, liikennesääntöjen hallitseminen, ajotapa, käytöstavat, kielitaito ja asenne suoraan Afrikasta.  ;D
PolPolle tiedoksi:
A) kaikki kirjoittamani on sarkasmia
B) Vous êtes des collaborateurs