News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kansalaisaktivisti Anter Yaşa

Started by kriittinen_ajattelija, 07.03.2017, 11:57:14

Previous topic - Next topic

Skeptikko

YLE taas valkopesämässä islamia:

[tweet]1011628499998855173[/tweet]

Tähän liittyen myös:

https://twitter.com/AlanSalehzadeh/status/1011620643731836928
[tweet]1011620643731836928[/tweet]
Miksi @Yleisradio kutstuu pelkästään #Islam'in aktivisteja, imaameja, imaamin siskon jne ja yrittää valkopestä islamia? Missä vastaväittäjät? Milloin taas alkaa Koraanin resitointi Ylen kanavilla? Jos voisin, en maksaisi ylelle
@Lauri_Kivinen
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Anter Yasa

https://www.youtube.com/watch?v=8SU_QEVqDI4

Quote from: Anter Yaşa@YoutubeLuin tänään Kaleva.fi:n uutisen siitä, miten maahanmuuttajataustaiset naiset Ruotsissa äänestävät enemmän SD:tä, kuin kantaruotsalaiset. Kysyn teiltä: onko mikään ihme?

Ei pelkkiä linkkejä, vaan aina mukaan lainaus/referaatti sisällöstä. Lisätty tämän kerran.

Skeptikko

Quote from: Alaric on 20.05.2018, 18:46:30
Anter Yaşa aikoo ilmeisesti mennä julistamaan homo-Muhammedin ilosanomaa jälleen Prideen ensi kuussa :D

Tuli netissä vastaan tällainen. Ilmeisesti siis poliisille ovat jotkut (ilmeisesti muslimit?) tehneet tutkintapyynnön tästä asiasta. Toivottavasti tutkintapyyntö ei johda ainakaan tuomioon, vaikka syvästi taantumuksellisen islamin edessa Suomi onkin häpeällisen rähmällään:

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Aukusti Jylhä

Onpahan taas refugees-pampuloilla jotain lakaistavaa maton alle.

Vaikka vihervasemmistossa homojen uhristatus onkin romahtanut lähes olemattomaksi, matujen heiluessa kiistattomana johtotähtenä, on tutkintapyyntö kuitenkin selkeästi homovihamielinen, ja siten suvaitsevaistolaisen ajattelun mukaan puhtaasti väärin. Tai olisi, jos kirjoittajana ei olisi ollut matu.

Nyt varmaan ahistaa, kun matut syöttävät suoraan rasistien lapaan, siihen tolpanjuureen.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Skeptikko

Anter Yaşa
December 10 at 10:33 AM ·
https://www.facebook.com/anter.yasa/posts/10217076452279377

Quote [Expand]I'm banned from the Finnish public service broadcasting #YLE and other mainstream outlets since 2016. I've exposed the "Toy Smuggler of Aleppo" and demanded the Social Democrats party to condemn their actions, whom were already nominating the criminal in the municipality of Helsinki.

I demanded them to condemn jihadism and islamism, which they never did. They rather blocked my candidacy, but never hestitated to invite a jihadi symphatizer and an islamist into their party.
...
I'm banned and labelled as far-right, even though I am a leftist and a refugee. Finnish media is under Muslim Brotherhoods control, when the subject concerns islam and islamism, and they won't allow secular liberal refugees to talk. Since 2016, not a single journalist from YLE has been in contact regarding this issue.

They always invite islamists when they talk about islam. There is a huge elephant sitting in the room, but the Finns will not understand.
...
"Free media", my ass. Now they are whitewashing grooming gangs, so that "muslims will not get labelled". They don't realize that liberal muslims and secular immigrants want them to talk openly and not self censor. They won't listen. Only islamists agree with the media at this point.

Golimar

Quote [Expand]Miksikö kutsutaan henkilöä, joka ränttäävän valkoisen heteromiehen oikeuksia ajavasta videosta reagoi maltillisesti ja ymmärtäväisesti, mutta liberaalien pakolaisten ja Lähi-Idän feministien huolenaiheista aloittaa mustamaalauskampanjan pakolaistaustaisia liberaaleja vastaan?......................

kehtasin kritisoida islamistista ääripatriarkaattia ja mietin, miksi suomalaiset feministit eivät puutu siihen, kun se on Lähi-Idän feministien ja liberaalien suurin huolenaihe. Suomessakin! Suurin, suurin osa musliminaisista Suomessa kokevat kotiväkivaltaa. Tämän sanovat musliminaiset itse.

Kritiikkini aiheutti Feministisen puolueen varapuheenjohtajan twiittaamaan minusta valheita, joiden mukaan olen kuulemma huntuja käyttäviä musliminaisia vastaan ja kannatan huivikieltoja. Ei pidä paikkansa. Jokainen on tervetullut lukemaan kirjotuksiani. Olen nimenomaan ollut pakkohuntuja, huntukieltoja ja teokratiaa vastaan. Tämä on nurinkurista. Olen tehnyt hänestä tutkimuspyynnön kunnianloukkauksesta.............................

Suomalainen mies voi perustaa natsijärjestöjä ja haluta keskitysleirejä, seuraavan päivän kertoa olevansa pahoillaan – ja kaikki itseään suvaitsevaisena pitävät ovat hänen puolellaan. Entisistä natseista leivotaan suvaitsevaisuuden esikuvia kansalle.

Kun pakolainen astuu määrätystä laatikosta hetken ulos, missä hänellä on oikeus vain tuoda esille kantasuomalaisen rasismia, eikä omia huolenaiheita ateisti pakolaisena, sitä ei suvaita. En saa kritisoida oman uskonnollisen taustani fundamentalismia ja ääripatriarkaattia, olen ikuisesti paha. Ei mitään armoa.

Mitä olen tehnyt teille, että vihaatte minua näin paljon? Puhunut vähän kärjistäen joskus? Pahoittanut mielesi ihmetellesäni tätä erittäin nurinkurista meininkiä? Entä oletteko koskaan perehtyneet tekoihini? Mitä olen saannut aikaiseksi? Mitä olen tehnyt?

SVL perustaja sai anteeksi. Iikka Kivi sai anteeksi, vaikka kirjoitti mitä ällöttävimpiä tekstejä maahanmuuttajista.
Minä en, vaikka en koskaan ole tehnyt ja kirjoittanut mitään yhtä radikaalia. Olen nimenomaan kritisoinut suomalaisia ja suomalaisten asenteita pakolaisena.

Olin pari kuukautta Persunuorissa kettuillakseni SDP:lle, heidän hiljennettyä minut rahankeräysrikoksen ja terroristijärjestön kytkösten paljastamisesta. Olen pidemmän aikaa ollut Vasemmisto-, ja Demarinuorissa, kuin Perussuomalaisissa. Erosin, koska henkilökohtaisesti pidän Halla-ahoa iljettävänä, kun haluaa poistaa humanitaarisen turvapaikan kokonaan. Olen useasti tämänkin sanonut julkisesti...........................

Varsinkin pakolaistaustaisten ateistien, kuten minun. Miksi ketään ei kiinnosta, kun koen syrjimistä, rasismia, syyttelyä, leimauksia ja vihapuhetta itseään erittäin "hyvänä" pitäviltä kantasuomalaisilta ja alkuperämaassani kansanmurhaa aiheuttavilta islamisteilta? Miksi se on täysin O.K?......................

En tiedä kauanko tauko kestää, mutta en tule takaisin ennen, kuin olen saannut ammattilaista apua masennukseen ja ahdistukseen.

https://www.anteryasa.fi/poistun-sosiaalisesta-mediasta-olen-loppu/

ikuturso

"pidän Halla-ahoa iljettävänä, kun haluaa poistaa humanitaarisen turvapaikan kokonaan"

Jaa haluaa vai?

Käsittääkseni turvapaikkajärjestelmän väärinkäyttöä vastaan ja kaikkea turvapaikka-automaattia, mutta ei oikeiden hädänalaisten auttamista vastaan. Myös kriittinen siitä kenen rahalla autetaan.

On se mukavaa kun pitää toista iljettävänä sellaisen ajattelun vuoksi, mitä toinen ei ajattele.

Mukavaa kun ihmiset muodostavat mielipiteensä toisista ihmisistä virheellisen ja puutteellisen ymmärryksen pohjalta ja vielä julistavat sitä tyhmyyttään julkisesti.

Ehkä on parasta, että hän todellakin poistuu somesta. Uhrilammas. Bää.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

DuPont

Jos Anterin kaltainen ei sopeudu Suomen kaltaiseen maksimaalisen suvaitsevaiseen yhteiskuntaan, mihin ihmeeseen tuollaiset sitten sopeutuvat?

Uuno Nuivanen

Taitaa tässäkin tapauksessa olla eheytyminen käynnissä, ja islamismi pulpahtamassa pintaan.

Skeptikko

Quote from: DuPont on 10.01.2019, 01:11:15
Jos Anterin kaltainen ei sopeudu Suomen kaltaiseen maksimaalisen suvaitsevaiseen yhteiskuntaan, mihin ihmeeseen tuollaiset sitten sopeutuvat?

Anter on ollut melkoisessa höykytyksessä. Ensin hän on tuottanut eri kanavia pitkin melkoista tahtia materiaalia, minkä takia pelkäsin jo aiemmin hänen saavan vielä burnoutin. Sitten henki vaarassa islamistien takia, feministit yms suvakitkin sättivät jne.

newspeak

Hieno homma, että pystyy tunnustamaan oman avuntarpeensa. Harva jos mikään asia on sen arvoinen, että tuhoaa oman terveytensä.

Anter Yasa

https://www.anteryasa.fi/hei-liberaali-meidan-on-aika-ottaa-islamin-kritiikki-aarioikeistolta-pois/

Quote [Expand]Hei, liberaali, meidän on aika ottaa islamin kritiikki äärioikeistolta pois!

Kun yhden vuoden aikana islamistinen terrorismi vaatii useita tuhansia uhreja maailmalla, valtamedia ei suostu puhumaan jihadistisesta ideologiasta.

Kun Uudessa-Seelannissa tapahtuu yksi näkyvä äärioikeistolaisen terroriteko, valtamedia pommittaa non-stop tekijän ideologiasta, islamofobiasta, rasismista ja "globaalista ilmiöstä".

Nyt islamistit yhdessä taantumuksellisen vasemmiston ja valtamedian kanssa, ovat hiljentämässä kaiken islamin kritiikin. Jopa aiheellisten ateisti Lähi-Itäläisten, tappolistalla olevien ex-muslimien ja maallistuneiden muslimien huolet "terrorismia aiheuttavana islamofobiana". Hällä väliä päivittäin kymmenientuhansien vihapuhujien vaatimuksista islamin jättäneiden tappamisesta.

Edit - pätkä sivusta lainattu - jatkossa ihan itekkin sitten voit laittaa lainauksen.

kriittinen_ajattelija

Sen päivän kun näkisi. Länsimaalaisilla liberaaleilla on sellainen jännä ajattelumalli missä tavallaan yritetään kaataa valkoisen miehen patriarkaalinen valta keinolla millä hyvänsä, seurauksista välittämättä. Eli länsimaalaiset liberaalit mieluummin pukeutuisi burkaan ja eläisi sharia-lain alla kun kuuntelisi valkoista miestä. Aika järjetön ajatusrakennelma, mutta niin se vaan menee. Enpä viitsi alkaa ketään tämän narratiivin luomisesta syyttämään though, koska en halua pakkolomaa.  8)
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Roope

Quote from: Anter YaşaJos liberaalit kritisoisivat islamismia ja islamia, yhtä paljon kuin äärioikeistoa, ei kukaan kuuntelisi äärioikeistolaisia, eikä se kasvaisi huolestuttavaa vauhtia.
...
Mitä enemmän liberaalit kritisoivat islamismia, kuten äärioikeistoa länsimaissa, sitä vähemmän äärioikeistolle jää pelinappuloita sen suhteen. Hiljentämällä islamin kritiikin ja antamalla sen kokonaan äärioikeistolle aseeksi, autatte tosiasiassa niin äärioikeistoa, kuin islamisteja edistämään tavoitteitaan.

Jää auki, keitä Yaşa oikein yrittää tavoittaa, sillä "liberaali" muuttuu islamia kritisoidessaan "äärioikeistolaiseksi", ja vain harva on valmis siihen. Kuten on nähty.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Saturnalia

Quote from: kriittinen_ajattelija on 19.03.2019, 14:22:14
Sen päivän kun näkisi. Länsimaalaisilla liberaaleilla on sellainen jännä ajattelumalli missä tavallaan yritetään kaataa valkoisen miehen patriarkaalinen valta keinolla millä hyvänsä, seurauksista välittämättä. Eli länsimaalaiset liberaalit mieluummin pukeutuisi burkaan ja eläisi sharia-lain alla kun kuuntelisi valkoista miestä. Aika järjetön ajatusrakennelma, mutta niin se vaan menee. Enpä viitsi alkaa ketään tämän narratiivin luomisesta syyttämään though, koska en halua pakkolomaa.  8)

Jep. Se on itse asiassa vähän pään räjäyttävää, kun lopulta oikeasti tajuaa että koko yhteiskunta ja sen naiset etenkin käyvät minua vastaan jatkuvaa matalan intensiteetin identaarista sotaa. Kun lähden ulos kadulle, astun sotatantereelle jossa sukupuolet käyvät toisiaan vastaan valtataistelua ja tuhoamissotaa kuin poliittiset puolueet.

akez

Quote from: Saturnalia on 19.03.2019, 15:26:49
Jep. Se on itse asiassa vähän pään räjäyttävää, kun lopulta oikeasti tajuaa että koko yhteiskunta ja sen naiset etenkin käyvät minua vastaan jatkuvaa matalan intensiteetin identaarista sotaa. Kun lähden ulos kadulle, astun sotatantereelle jossa sukupuolet käyvät toisiaan vastaan valtataistelua ja tuhoamissotaa kuin poliittiset puolueet.

Enpä ole tuollaista havainnut. Taitaa olla, että kalkkunat käyvät sotaa vain siellä mediassa ja veronmaksajien rahoittamissa järjestöissä, mutta joukot puuttuvat. Ei niitä kotkotus kiinnosta. Siten noille ei kannata uhrata lanttiakaan ja tilaukset vaan lopetukseen. Kalkkunoiden sota loppuu siihen, kun rahat loppuu ja megafoni lähtee pois kädestä.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Saturnalia

Quote from: akez on 19.03.2019, 15:39:08
Enpä ole tuollaista havainnut. Taitaa olla, että kalkkunat käyvät sotaa vain siellä mediassa ja veronmaksajien rahoittamissa järjestöissä, mutta joukot puuttuvat.

Täällä Kalliossa joukot eivät todellakaan puutu. Pelkästään vihreitä äänesti viime vaaleissa 43%, ja kun siihen lisätään sukupuolibias, niin alueen naisista vihreitä äänesti todennäköisesti 60-70%. Päälle sitten vasemmistoliittolaiset, demarit, yms. Punavihreitä alueellani äänesti 73%, pelkästään naisista ehkä noin 90%.
Joukot eivät puutu.

internetsi

Mikähän minä sitten olen? En tykkää näistä liberaali-konservatiivi akselin väännöistä, mutta eräs kritiikkini syy on juuri siinä, että islamilaisella haittamaahanmuutolla nimenomaan kavennetaan vapautta. Kun esimerkiksi Tukholmabadissa pitää suunnitella kulkemisiaan sen mukaan, missä sivistysmaalainen voi liikkua muslimeista johtuen, niin siinä häviää se vapaus nimenomaan sivistysmaalaisilta.

Minunlaisia on varmaan hyvinkin paljon nuivien keskuudessa. Sellaisia, jotka ymmärtävät, ettei sivistysmaan ja islamilaisen kehitysmaan kulttuuria voida yhdistää, koska se on mahdotonta. Silloin pitää tehdä niin, että vapaan maailman maat torppaa sellaisen porukan maahanpääsyn, jotka eivät tätä vapautta hyväksy. Siten vapaat maat pysyy vapaina.
Lohjan persut

vastarannan kiiski

Olen liberaalikokoomuslainen, ja minusta oli hyvä kirjoitus.
En tunnista sitä ilmiötä että suhtautuisin äärioikeistolaisiin, äärivasemmistolaisiin tai ääriuskonnollisiin eri tavoin - minusta he ovat kaikki aivan yhtä pöljiä.

Ääriliikkeiden ajattelussa on paljon samaa.

"Meidän maa kuuluu meille", samaa huutoa kuulee Irakissa, Nigeriassa, Suomessa, Intiassa, Yhdysvalloissa.

Huutajasta riippuen "me" tarkoittaa

- sama ihonväri kuin minulla
- uskoo samaan jumalaan kuin minä (Irakissa muslimi, shunnit ja shiiat tietysti eri puolilla; Suomessa kristitty, Intiassa hindu, Myanmarissa buddhalainen, Pohjois-Irlannissa katolinen tai protestantti, nekin tietysti eri puolilla)
- puhuu samaa kieltä kuin minä
- on sama poliittinen näkemys esimerkiksi tuotantovälineiden omistuksesta
- kuuluu samaan "perheeseen", "heimoon", "klaaniin", "kansaan"

- mitä terroristisempi huutaja, sen pienempi on sisäryhmä joka on "me".

Tällä hetkellä, viime vuosikymmeninä, suurin osa terroristisesta väkivallasta on islamistien tekemää.

Vaniljaihminen

Kaikkein parhaat kokoomuslaiset ovat preussilaishenkisiä kypäräkokoomuslaisia, joita lähinnä kohtaa enää vain Pohjanmaalla (oliko niitä joskus muualla edes?). Ainakin sellainen sisältää kaiken mahdollisen islam-kritiikin (ks. Tietosanakirja vuodelta 1905), maltillisen talouspolitiikan, luonnostaan ekologisen ja spartalaisen elämäntavan sekä stoalaisen itsehillinnän. Se muu on jotain sokerihumalaliberalismia, mikä ilmenee siinä että nyky-vasemmistoliitolla sekä nyky-kokoomuksella on hyvin vaikea löytää asioita, joista olisivat eri mieltäkään.

On suorastaan oksymoroonista väittää, että nuivat sun muu "äärioikeisto" olisivat omineet islam-kritiikin, koska nuivat pääsääntöisesti koostuvat muiden puolueiden -sekä oikeiston että vasemmiston - entisistä kannattajista. Mikään ei ole nuivien mielestä niin kannatettavaa, kuin islam-kritiikin omaksuttaminen myös muiden puolueiden ohjelmaan, samalla tavoin kuin vihreät aikoinaan onnistuivat ujuttamaan ekologian kaikkien puolueiden ohjelmaan. Vihreät eivät tosin tehneet itsestään tarpeettomia.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

guest14928

Islam-kritiikki on iskostettu niin syvästi monen ihmisen päähän sellaiseksi rasistien jutuksi jolloin defenssit menee päälle automaattisesti eikä asiaa haluta eikä yritetä nähdä sen assosiaation ulkopuolisena asiana. Vähän samanlainen juttu kun joku kämy sanoisi että "hei ruvetaan ajamaan kannabiksen laillistamista", ei vaan onnistu koska kovakoodaus on että kannabis = jamaica, n**kerit, reggae, vihervassarius, samalla tavalla kun islam-kritiikki = natsit, äärioikeisto, rasismi. Mikään logiikka ei auta.

Vähän vaikeasti selitetty mutta toivottavasti pointti kävi ilmi.

akez

Quote from: Saturnalia on 19.03.2019, 15:44:37 [Expand]
Quote from: akez on 19.03.2019, 15:39:08
Enpä ole tuollaista havainnut. Taitaa olla, että kalkkunat käyvät sotaa vain siellä mediassa ja veronmaksajien rahoittamissa järjestöissä, mutta joukot puuttuvat.

Täällä Kalliossa joukot eivät todellakaan puutu. Pelkästään vihreitä äänesti viime vaaleissa 43%, ja kun siihen lisätään sukupuolibias, niin alueen naisista vihreitä äänesti todennäköisesti 60-70%. Päälle sitten vasemmistoliittolaiset, demarit, yms. Punavihreitä alueellani äänesti 73%, pelkästään naisista ehkä noin 90%.
Joukot eivät puutu.

... ai joo, unohdin, että asun täällä maalla (jotakin 30 km Helsingistä), eikä täällä tuollaista.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

ISO

Viherääliöt keskittyy kaupunkeihin.

Varmaan sen vuoksi ne haluaa että maaseutu autioitetaan, että saisivat lisää äänestäjiä.

En silti jaksa uskoa että strategia toimii, maaseutu ei autioidu, eikä sieltä kaupunkiin muuttavat ihmiset muutu yön yli ääliöiksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Zamppa

En myöskään ymmärrä miksi islamin kritiikki pitää aina yhdistää konservatiivisiin arvoihin.
Vastustan islamia juuri sen takia koska se on vastoin länsimaista vapautta ja uhkaa elämäntapaamme.

Ylipäätään mahdollisimman vapaa ja tasa-arvoinen yhteiskunta lähellä sydäntä.
Nyt kuitenkin koen, että on äänestettävä ahdasmielisiä puolueita islamin luoman uhkan vuoksi.

Hjuu Hefnöö

Quote from: vastarannan kiiski on 19.03.2019, 15:56:13
En tunnista sitä ilmiötä että suhtautuisin äärioikeistolaisiin, äärivasemmistolaisiin tai ääriuskonnollisiin eri tavoin - minusta he ovat kaikki aivan yhtä pöljiä.

"Meidän maa kuuluu meille", samaa huutoa kuulee Irakissa, Nigeriassa, Suomessa, Intiassa, Yhdysvalloissa.

Näin se tosiaan on jokapuolella maailmaa eikä tilanne ole lähiaikoina muuttumassa. Siksi on uskomatonta miksi Euroopassa ajetaan kuin käärmettä pyssyyn sitä ajatusta, että tämä maa kuuluu kaikille jotka saapuvat tyyliin moro mä ja mun kaverit tultiin nyt kamelinpaskat kainaloissa jostain hiekkamaasta tänne Suomeen asumaan.

On erikoista, että tätä ajetaan vain valkoihoisten kansoittamissa maissa. Ei muualla maailmassa kuten Afrikassa olla huolissaan, että saatana kun täällä on pelkkiä neekereitä tai Kiinassa kun on pelkkiä kiinalaisia tai Intiassa kun on pelkkiä intialaisia tai arabimaissa kun on pelkkiä arabeja. Päinvastoin.

Siinä vaiheessa kun täällä on joku prosenttiosuus (selvästi alle 50 riittää, ehkä luokkaa 25%) ihan muualta tulleita, joiden edes top 10 lojaliteetteihin ei kuulu Suomen hyvinvointi (vaan jokin yhdistelmä noita mainitsemiasi asioita) alkaa keskinäinen luottamus rapautumaan ja kaikki rupeavat ajattelemaan vain itseään. Suomen nykyinen yhteiskuntamalli ei toimi siinä tilanteessa, vaan siitä seuraa isoja ja arvaamattomia muutoksia.

Mikä järki tässä ählämeiden tänne haalimisessa on?
Vastuu siirtyy kuulijalle.

Åbo Akademin historian professori Holger Weiss: Suomellakin on kolonialistinen historia

"Jos Pohjanmaa oli maailman suurin tervantuottaja 1700-luvun lopulla ja 1800-luvun alussa, mihin sitä terva käytettiin? Niiden laivojen tiivistämiseen, jotka hakivat orjia siirtomaista", Weiss

Ajattelija2008

Anter Yasan idean voisi muotoilla analogisesti näin:

Meidän on aika ottaa Neuvostoliiton kritiikki neuvostovastaisilta pois.

"Äärioikeisto" on poliittinen haukkumasana kuten neuvostovastainen. Turha kuvitella, että sen haukkumasanan alta voi poistua olemalla esim. "liberaali".

Lalli IsoTalo

Quote from: Hjuu Hefnöö on 19.03.2019, 17:57:52
Mikä järki tässä ählämeiden tänne haalimisessa on?

Valtion velkaannuttaminen, jotta pankeilla olisi asiakkaita, ja lopulta konkurssipesän realisointi alihintaan. Synkempiäkin teorioita on olemassa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

vastarannan kiiski

Quote from: Hjuu Hefnöö on 19.03.2019, 17:57:52 [Expand]
Quote from: vastarannan kiiski on 19.03.2019, 15:56:13

Näin se tosiaan on jokapuolella maailmaa eikä tilanne ole lähiaikoina muuttumassa. Siksi on uskomatonta miksi Euroopassa ajetaan kuin käärmettä pyssyyn sitä ajatusta, että tämä maa kuuluu kaikille jotka saapuvat tyyliin moro mä ja mun kaverit tultiin nyt kamelinpaskat kainaloissa jostain hiekkamaasta tänne Suomeen asumaan.

On erikoista, että tätä ajetaan vain valkoihoisten kansoittamissa maissa.

Jostain syystä kuitenkin niissä maissa joissa suvaitsevaisuus on valtavirtaa, kuten Länsi- ja Pohjois-Euroopassa, on keskimäärin rauhallisempaa eli vähemmän rikollisuutta, vauraampaa, korkeampi elintaso jne.

Taas sitten monissa maissa joissa on uskonnollisia tai muita hyvin "me ja muut" -henkisiä valtavirrassa ja päättämässä, on rikollisempaa, matalampi elintaso jne.

On kyllä poikkeuksiakin, molempiin suuntiin.

Lähteekö se "me ja muut" helposti lapasesta niin että ruvetaan jakautumaan aina vaan pienempiin porukoihin ja riitelemään keskenäänkin?

Juudean vapautusrintama / juudean kansanrintama / juudean kansa ensin, jne ...

Suomi ensin / Suomen kansa ensin / persut ja siniset, jne ...

vastarannan kiiski

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 19.03.2019, 19:10:48
Jos katsot failled state indeksiä niin  menestyneet maat ovat luterilaisia kaikki eikä mitään monikulttuurisia paskastaneja. Ruotsilla olisi Norjan kaltainen satojen miljardien rahasto jos eivät tuhlaisi rahojaan matuihin.

Aivan, ja näihin luterilaisiin  maihin on pitkään kuulunut tietynlainen suvaitsevaisuus, kuten sukupuolten tasa-arvo, seksuaalinen ja uskonnollinen vapaamielisyys, mielipiteen ja lehdistön vapaus jne.

Tosin katolinen Irlanti näkyy olevan kuudentena, ja Singapore esim Ranskan edellä. Sveitsi myös korkealla ja siellä on sekä katolisia että luterilaisia, ja eikös Sveitsissä ole jotain 25% ulkomaalaisia, myös afrikkalaisia ja arabeja varmaankin enemmän kuin Suomessa (kuten kai Norjassakin) eivätkä ole pahasti feilanneet.

Norjan rahasto on pelkkää öljyrahaa. Ruotsilla ei ole öljyä. Ruotsin elintaso on korkeampi kuin Suomessa.

ämpee

Miten otetaan mikään kritiikki keneltäkään pois ??
Ei mitenkään !!

Voit ainoastaan koittaa peittää kritiikkiä lisäämällä haluamaasi kritiikkiä, mutta mikäli kritiikkisi ei ole "tilausta vastaavaa" niin se liudentuu pois.
Voit myös koittaa estää kritiikin, mutta nykyisessä tilanteessa se ei ole mahdollista, intternet on vielä, onneksi, vapaa.

Kyseessä lienee pelkkä mainostaminen, ja kun en tiedä mainostajaa niin en ala millään tavalla tukea mainostajaa esimerkiksi ottamalla kantaa johonkin johon ei edes tarvitse ottaa kantaa.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."