News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Lähteekö Jussi Halla-aho pj-kisaan?/GALLUP(äänestys päättynyt)

Started by Nuivanlinna, 06.03.2017, 17:01:27

Previous topic - Next topic

Lähteekö Jussi Halla-aho Persujen pj-kisaan?/GALLUP

Kyllä lähtee.
177 (61.2%)
Ei lähde.
112 (38.8%)

Total Members Voted: 289

Voting closed: 10.03.2017, 17:01:27

Kim Evil-666

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 12.03.2017, 21:23:14
Mitähän se tuolla seurustelu-upseerilla tarkoitti? Sampo terhoaklo?

Luulen tarkoittavan sitä, että puheenjohtajaksi valituksi tultuaan, aikoo johtaa joukkojaan edestä, eikä selkääntaputtelijoille ole sijaa. Bilehile taas viittaa siihen, että asiat tulevat olemaan keskiössä ja niiden eteen tehdään kaikki mahdollinen, parkuvat parkujat mitä parkuvat.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

hulaq

Ylilaudalta otettu random copypaste, ehkä jopa Jussin ja HSn välisestä facebook haastattelusta. Seems legit - https://ylilauta.org/satunnainen/64184014

Jussin sanomiset kursivoitu

QuoteJussi Halla-aho accepted your request.

Terve Jussi

Moi.

Oletko jo päättänyt, milloin annat vastauksesi pj-kisan suhteen?

Kannattaa lukea lehtiä, esim. Hesaria:

"Maanantaina Halla-aho ilmoitti, että kertoo omista aikeistaan tällä viikolla tai viimeistään maanantaina."

http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005116349.html

Heh, no kunhan yritin udella tarkennusta... Sampo Terho yritti asemoida itseään tällä viikolla käytännössä sinun linjoillesi. Onko sinun ja Terhon linjoissa eroa?

Olen tuntenut Sampon pitkään ja tehnyt hänen kanssaan yhteistyötä. En usko, että kovin suuria poliittisia erimielisyyksiä on.

Olisiko Terho parannus PS:n pj:nä verrattuna Soiniin? Ja jos olisi, miksi?

Terho tunnustaa niiden kysymysten tärkeyden, jotka ovat myös äänestäjäkuntamme enemmistölle keskeisiä. Tärkeimpänä maahanmuuttoasiat.

Onko hän joutunut hallituspuolueen keskeisenä hahmona taipumaan aiemmista maahanmuuttopolitiikan periaatteistaan?

Tätä varmaan kannattaa kysyä häneltä itseltään. Hän tietää itse paremmin, mitkä olivat hänen aiemmat maahanmuuttopolitiikan periaatteensa.

PS-kannatus sulanut viime ek-vaaleista. Millaisilla politiikan linjanvedoilla se nostetaan takaisin?

Kannatuksen sulaminen voidaan todeta vasta vaalien jälkeen. Myös 2015 eduskuntavaalien alla gallupit lupasivat romahdusta. Moni perussuomalaisia äänestänyt on luultavasti pettynyt siihen, miten vähän puolueen korkein johto on pitänyt esillä äänestäjillemme tärkeitä asioita. Koetaan, että perussuomalaiset ovat hallituksessa äänettömänä jees-miehenä. Muualla länsieuroopassa kansallismielisten, tämän päivän ongelmiin (kuten maahanmuuttoon) keskittyvien puolueiden kannatus on 15–30%. Tällaiselle liikkeelle on kyllä kysyntää. Perussuomalaisten kannatus on vakavastiotettavista eurooppalaisista kansallismielisistä puolueista ehkä heikoin. Tulkitsen tämän niin, että kaikki eivät usko meidän olevan se vaihtoehto, joka sanoimme vaaleissa olevamme.

"Länsi-Euroopassa" siis.

Olin eilen Hämeessä PS:n "kentällä" kuulostelemassa piirin aktiiveja – viesti oli selkeä, että sekä Terholla että sinulla on paljon kannatusta. Hyvin moni näkee Terhon pitkälti soinilaisena ja sinut aitona vaihtoehtona nykyhallituspolitiikalle. Eikö se velvoita sinut mukaan kisaan?

Kuten ylempänä ja aiemmin totesin, ilmoitan aikeistani viimeistään maanantaina.

Kuinka paljon saat nyt viestejä, joissa pyydetään lähtemään?

Kummankinlaisia viestejä tulee paljon.

Minkä arvosanan antaisit Soinin puheenjohtajuudelle tämän hallituskauden ajalta?

Vaikea sanoa. Näkyvää puheenjohtamista on ollut melko vähän. Soini lienee keskittynyt ministerintehtäviin.

Kun tapasimme Brysselissä syksyllä 2015, sanoit aika jyrkästi, ettet tule hakemaan PS-puheenjohtajuutta. Mikä käänsi mielen syksyllä 2016?

Kentällä kasvava ja sieltä kuuluva tyytymättömyys tapaan, jolla perussuomalaiset puolueena toimii ja jolla sitä johdetaan. Oivallus, että jos realistisia haastajia ei ole kovin monta.

Sana "jos" oli ylimääräinen.

Kuinka iso henkilökohtainen helpotus sinulle on se, että Soini viimein lähtee?

En ajattele asioita henkilökohtaisesti.

Viittasit tuossa Länsi-Euroopan muihin kansallismielisiin puolueisiin. Mihin niistä kaikkein mieluiten linkittäisit PS:n?

Linkittämisellä tarkoitan sitä, että tehdään läheistä yhteistyötä ja jaetaan iso linja.

Jos perussuomalaiset on maahanmuuttokriittinen puolue, se tietysti "linkittyy" kaikkiin muihin maahanmuuttokriittisiin puolueisiin "jakamalla" tämän "ison linjan". Mitä yhteistyöhön tulee, kansallismieliset puolueet parantaisivat esimerkiksi Euroopan parlamentissa vaikutusmahdollisuuksiaan ja lisäisivät painoarvoaan noudattamalla pienimmän yhteisen nimittäjän periaatetta. Nythän nämä puolueet ovat jakautuneet ainakin neljään eri ryhmään ja osa vielä ryhmien ulkopuolelle. Pelätään liikaa median ja poliittisten vastustajien itkua ja pidetään siksi hajurakoa potentiaalisiin liittolaisiin. On selvää, että perussuomalaiset eivät ole samanlainen puolue kuin vaikkapa Ranskan FN, mutta tämän ei pitäisi estää järkevää yhteistyötä, josta hyötyvät kaikki. Vastaavasti Unkaria hallitseva Viktor Orbánin Fidesz-puolue on samassa ryhmässä Suomen kokoomuksen kanssa.

Kysymys poliitikon persoonastasi: Monet ovat epäilleet, että olet liian ujo / eristäytyvä puolueen puheenjohtajaksi. Miten itse näet asian?

Ihan hyvin olen tähän asti pärjännyt, tiukoissakin paikoissa. On totta, että viihdyn itsekseni enkä nauti oman ääneni kuuntelemisesta. Joka haluaa seurustelu-upseerin tai bilehileen puheenjohtajaksi, älköön äänestäkö minua. Minua kiinnostaa politiikassa substanssi.

Mutta vaikka et olisi seurustelu-upseeri, eikö pj:n joka tapauksessa täydy kiertää kenttää Suonenjoen ja Ranuan torilla?

Olen kiertänyt Suomea pitkin poikin, niin eurovaalien kuin edellisten eduskuntavaalienkin yhteydessä. Ei ole koskaan ollut vaikeuksia, ja vastaanotto on ollut hyvä.

Oletko valmis ryhtymään puolueen presidenttiehdokkaaksi, jos sellaiseen kysytään?

En.

Kenet näkisit mieluiten PS-ehdokkaana?

Ilmoittautuneita taitaa olla Terho ja Malmi. Toivottavasti halukkaita tulee enemmänkin, jotta on mistä valita.

Me valtamediassa tuppaamme jakamaan PS-kenttää nuiviin ja soinilaisiin. Kumpaan porukkaan Terho mielestäsi kuuluu?

Me perussuomalaisissa tuppaamme jakamaan toimittajat tyhmiin ja mulkkuihin. Kumpaan porukkaan sinä mielestäsi kuulut?

No, miksi tuosta hermostuit?

En hermostunut. Osoitin vain oman kysymyksesi viallisuuden. Jos sinä luot mieleisesi (ja virheellisen) kategorisoinnin, et voi olettaa, että minä noudatan sitä.

Eilen tapaamistani hämäläisistä PS-aktiiveista osa sanoi, että olisivat jo lyöneet hanskat tiskiin (ja jättäneet lähtemättä kuntavaaleihin), jos sinä et olisi antanut ymmärtää olevasi pj-ehdokkaana. Miltä tuollainen tuenosoitus kuulostaa?

Siinä ei ole mitään uutta. Moni ihminen on tullut perussuomalaisiin nimenomaan maahanmuuttokysymysten ja kansallismielisyyden vuoksi. Kentällä on sellaista tunnelmaa, että puolue toimii liikaa muutamien korkeisiin ja hyväpalkkaisiin tehtäviin päässeiden hillitolppana eikä ajattele riittävästi jäseniään ja äänestäjiään muuten kuin vaalien alla.

Milloin muuten sait vihiä ensi kerran siitä, että Soini tekee tilaa uudelle johdolle?

Sunnuntaina. Luin lehdestä.

Yllättikö?

Ei sen enempää kuin jatkaminenkaan olisi yllättänyt. En osannut yhtään ennakoida. En kyllä yrittänytkään.

Mitä vastaat niille, jotka väittävät, että olet yhden asian politiikko ja siksi kelpaamaton puheenjohtajaksi?

Mitäpä siihen sanomaan. Minulla on muutama painopistealue, joihin olen perehtynyt syvällisesti. Monilla poliitikoilla ei ole yhtäkään. On helppoa luoda illuusio monipuolisuudesta jorisemalla tyhjänpäiväistä liirumlaarumia kaikista aiheista. Puheenjohtajan ei tarvitse olla kaikkien alojen erityisasiantuntija. Puolueen moniäänisyys muodostuu jäsenistöstä ja siitä, että puolueessa on eri alojen osaajia.

Uskotko niihin väitteisiin, että sinun ehdokkuutesi tueksi masinoidaan puolueeseen uusia jäseniä ja houkutellaan heitä Jyväskylään?

En osaa sanoa, mitä sillä rintamalla tapahtuu. Jotkut ovat kysyneet minulta, haluanko, että hakeutuvat puolueen jäseneksi päästäkseen äänestämään minua. Olen pyytänyt olemaan tekemättä niin. On tärkeää, että nimenomaan perussuomalaiset, eikä jokin junttaporukka, valitsee puolueelle puheenjohtajan.

Sitähän itse asiassa tapahtuu jo Hommalla. Siellä tarjotaan autokyytejä Jyväskylään, kerrotaan halvoista hotellihuoneista ja kehotetaan liittymään. Eivätkö hekin ole ihan aitoja perussuomalaisia, jos puolueeseen kerran liittyvät?

No niin kai sitten.

Yhteiskuljetusten järjestäminen on tietysti hyvä asia. Jyväskylä on vähän hankalassa paikassa, ainakin pääkaupunkiseudulta katsoen.

Aiotko tehdä keväällä jonkinlaisen pj-vaalikiertueen, kun nyt tunnut kisaan olevan lähdössä?

Varmaankin. Sellaisen organisoinnista on ollut puhetta puoluetoimiston kanssa.

Voiko ehdokkuutesi siis uutisoida nyt?

Kuten ylempänä sanoin, ilmoitan lopullisesta päätöksestä viimeistään maanantaina.

Aikataulu on ihan ok minulle. Mutta näin meidän kesken olet siis lähdössä?

En aio käsitellä asiaa "meidän kesken".

Sekin on ihan ok. Mutta jos haet ja jos tulet valituksi, mikä on ensimmäinen asia jonka muutat perussuomalaisissa?

Turha yrittää nimetä ensimmäistä asiaa. On useitakin asioita, joita perussuomalaisissa tulee kehittää, sekä poliittisen linjanmäärittelyn että toimintakulttuurin saralla.

Mitä tarkoitat toimintakulttuurilla - Soinin yksinvaltaisuutta?

PS on henkilökeskeinen puolue, mikä on ymmärrettävää, koska ainoaa puheenjohtajaa ei koskaan ole edes haastettu vakavalla naamalla. Käy kuten Kekkosen kanssa: sekä pj itse että suuri osa kentästä alkaa pitää juuri häntä välttämättömänä. Pelätään, että puolue hajoaa ilman häntä.

Mitä ajattelit siitä, että puolueen kärkiryhmästä Niinistö ja Lohela lähes synkronoidusti ilmoittivat tuestaan Terholle, kun tämä vielä piti tiedotustilaisuuttaan?

Arvelen, että noin läpinäkyvästä operaatiosta on lähinnä haittaa Terholle. Hänen rasitteenaan on jo valmiiksi se, että hänet nähdään Soinin ja puolue-eliitin johtajana.

Siis "ehdokkaana", ei "johtajana".

Jos tulet valituksi pj:ksi, kelpaako sinulle Sipilän hallitus?

Kysymys on vähän outo. Minun johdollani ps tulee vaatimaan voimakkaampaa sitoutumista niihin hallitusohjelman kirjauksiin, jotka ovat meille tärkeitä. Lisäksi ryhdymme rohkeammin tekemään poliittisia avauksia.

Mitkä olisivat sinun johtamasi PS:n tärkeimmät kynnyskysymykset sille, että PS jatkaa hallituksessa?

Näistä pitää uuden puoluejohdon käydä keskustelu. Tärkeintä on määritellä puolueen linja, tavoitteet ja kynnyskysymykset vuoden 2019 vaaleihin.

Perussuomalaiset on saatu peloteltua sellaiseen käsitykseen, että emme saa sanoa mitään, mikä ei ole kirjattuna hallitusohjelmaan. Samanlaisia kahleita ei tunnu olevan hallituskumppaneilla.

Jotkut politiikan kommentaattorit pitäneet lähes varmana, että hallitus kaatuu jos sinut valitaan - mitä näistä arvioista ajattelet?

Tällaiset kommentit ovat odotuksenmukaisia. Niillä pyritään pelottelemaan perussuomalaisia olemaan äänestämättä minua puheenjohtajaksi. Tästä taas voi päätellä, että juuri minä edustan kommentaattoreidenkin mielestä muutosta.

Kiitos Jussi tästä sessiosta. Valaisi paljonkin tilannetta ja käytän tästä oleellisia pointteja HS:n jutussa. Jään odottamaan virallista vahvistustasi.

Olepa hyvä.

Boldasin yhden ainoan kohdan ns. freudian slip. Tämä näyttää hyvältä, arvostan!
Iudex illius ero

Alaric

^ Ööh, tuota noin.... onhan tuo ihan HS:n uutisenakin julkaistu ja on ollut näissä Hallis-ketjuissa tänään esillä.

https://hommaforum.org/index.php/topic,118255.msg2572561.html#msg2572561

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005122858.html (12.3.2017)
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

JoKaGO

"Toimittaja, HS:
Me valtamediassa tuppaamme jakamaan PS-kenttää nuiviin ja soinilaisiin. Kumpaan porukkaan Terho mielestäsi kuuluu?

Jussi Halla-aho (ps):
Me perussuomalaisissa tuppaamme jakamaan toimittajat tyhmiin ja mulkkuihin. Kumpaan porukkaan sinä mielestäsi kuulut?

Toimittaja, HS:
No, miksi tuosta hermostuit?

Jussi Halla-aho (ps):
En hermostunut. Osoitin vain oman kysymyksesi viallisuuden. Jos sinä luot mieleisesi (ja virheellisen) kategorisoinnin, et voi olettaa, että minä noudatan sitä."

Voi juma mitä settiä! Ja jotkut väittävät Jussi Halla-ahoa epämääräisesti mutisevaksi ujostelijaksi. Tällaista toimittajien haastamista Suomi tarvitsee!

Tervetuloa Suomeen, herra Halla-aho, tervehdin Teitä kunnioittavasti!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

hulaq

Quote from: Alaric on 12.03.2017, 22:17:26
^ Ööh, tuota noin.... onhan tuo ihan HS:n uutisenakin julkaistu ja on ollut näissä Hallis-ketjuissa tänään esillä.

https://hommaforum.org/index.php/topic,118255.msg2572561.html#msg2572561

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005122858.html (12.3.2017)

Kertaus on opintojen äiti.
Iudex illius ero

Perttu Ahonen

Pidän aika yllättävänä, jos Halla-aho ei lähde puheenjohtajaehdokkaaksi.

Muistan hyvin kuinka vallanmedia jauhoi, että Soinin täytyy pysyä perussuomalaisten puheenjohtajana tappiin saakka, koska muita puheenjohtajavaihtoehtoja ei muka ole.  No nyt tiedetään koska se tappi tulee vastaan. Nyt myös tiedetään, että on hyviä ehdokkaita puheenjohtajakisaan.  Puheenjohtajakilpailun tietenkin kruunaa Halla-ahon asettuminen ehdolle ja sehän selviää huomenna.

Taitaa olla luvassa itkupotkuraivareita ja popparia.

Timo Rainela

Quote from: Hohtava Mamma on 12.03.2017, 22:33:05
Jos kun JHa asettuu ehdolle, tullaan mahdollisesti näkemään kesäkuun alussa Jyväskylässä mielenkiintoinen episodi. Puolueen ainoa keino venkoilla Halliksen valituksi tulemista vastaan on alkaa valikoimaan niitä, jotka puoluekokoukseen sisään pääsevät ja siten voivat äänestää.

Kannattaisi selvittää etukäteen millä perusteella sisään pääsee, jos kaikki halukkaat eivät mahdu. Kutsu? Perustuuko osallistumisilmoituksen jättöpäivään vai mihin? Tässäkin asiassa kannattanee olla proaktiivinen.

Tuli uutena asiana tänään:

QuotePuoluekokous | Olet tervetullut!
Ilmoittaudu mukaan
http://ps.ilmoittautuminen.com/

http://hommaforum.org/index.php/topic,119695.msg2572937.html#msg2572937

E:muoks
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

guest14874

13.3 on talvisodan päättymispäivä, eli nähdäkseni vastaus on: KYLLÄ! Vai onko tällä mitään symboliikkaa?

ollio

Pitääpä yrittää tarkastaa persujen konttorilta, onko jäsenhakemuksen lähettäminen myöhäistä, jos haluaa päästä äänestämään kesäkuussa.

Jos on, on Soinilla 3kk. aikaa löytää lojaaleja jäsenkandidaatteja. Pelkään, että ahkeralla jaagaamisella jabba ehtii pitkälle.

Jussilta olikin järkevää irtisanoutua julkisesti kaikenlaisesta junttaushommasta. Täältä me juntataan kyllä, piti hän siitä tai ei.

Kari Kinnunen

Quote from: Perttu Ahonen on 12.03.2017, 22:22:09
Taitaa olla luvassa itkupotkuraivareita ja popparia.

No jos vastoin arvauksiani JH-a asettuu ehdolle haen laatikon kotikylän kaljaa ja poppareita. Pistän sohvalle maate ja nautin virhevaikeiston itkupotkuista.

Nuiva kansalainen

Quote from: hulaq on 12.03.2017, 22:08:23
Ylilaudalta otettu random copypaste, ehkä jopa Jussin ja HSn välisestä facebook haastattelusta. Seems legit - https://ylilauta.org/satunnainen/64184014

Jussin sanomiset kursivoitu

Iso kiitos. Jälleen kerran erittäin hyvä haastattelu, jossa Halla-aho nostaa esille todella tärkeitä asioita. Mestari näyttää olevan edelleen oma itsensä ja on matkalla PS:n johtoon. 8)
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

ikuturso

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 12.03.2017, 21:23:14
Mitähän se tuolla seurustelu-upseerilla tarkoitti? Sampo terhoaklo?

Itse ymmärsin niin, että Jussi vaan kuvaili puoluejohtajatyypin, jollaista hänestä ei saa tekemälläkään. Jos joku näkee jossain toisessa ehdokkaassa sellaisen, se jäänee tämän tulkitsijan itsensä vastuulle.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Nuivanlinna

Jos Jussi ei lähde, niin Lenitasta Persujen puheenjohtaja!!

QuoteLenita Airistolta jyrkkä tyrmäys maahanmuuttajien hunnuille: "Sellaisen kulttuurin tukeminen on meille häpeäksi"
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703112200084238_vi.shtml

Maailmalla Lenita Airisto on kulkenut aina kuin kala vedessä kulloisestakin maanosasta riippumatta.

- Kontaktini ovat laajaa spektriä ja minun on helppo liikkua maailmalla. Sopeudun hyvin ja monesti minua luullaan paikalliseksi.

Matkoillaan hän on aina korostanut suomalaisuuttaan.

- En mene huivi päässä minnekään. En edes mene paikkaan, jossa moisia asuja pitäisi käyttää. Käyttäydyn kuten käyttäydyn, ja osoitan että en ole röyhkeä, vaan olen pohjoismainen nainen. En mene opettamaan ketään, mutta en myöskään nöyristelemään.

Hän kannattaa maassa maan tavalla -ajatusta. Se pätee myös maahanmuuttoon.

- Joko tulijat hyväksyvät maan tavat tai lähtevät kotiin. Eivät he voi tulla muuttamaan meitä, emmekä me voi taantua kivikaudelle.

Hän haluaa puhua maahanmuuttajanaisten puolesta....naps...
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

nollatoleranssi

Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

junakohtaus

Conan, what's best in life?

No, sehän on sitä, että jos Jussi asettuu ehdolle, saadaan nähdä niin uskomaton itkupotkushow että vaikka miten luuli jo nähneensä kaiken, huomaa ettei ole nähnyt vielä mitään. Yhdeltä tiedetään enemmän.

Maltan tuskin odottaa. Olen sillä tavalla pieni ihminen.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Faidros.

Lueskelin äsken Ylilautaa ja siellä meno näyttää yltyneen jo paljon Hommaa hurjemmaksi! ;D
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

Quote from: Nuivanlinna on 13.03.2017, 09:08:27
Jos Jussi ei lähde, niin Lenitasta Persujen puheenjohtaja!!

QuoteLenita Airistolta jyrkkä tyrmäys maahanmuuttajien hunnuille: "Sellaisen kulttuurin tukeminen on meille häpeäksi"
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703112200084238_vi.shtml

Maailmalla Lenita Airisto on kulkenut aina kuin kala vedessä kulloisestakin maanosasta riippumatta.

- Kontaktini ovat laajaa spektriä ja minun on helppo liikkua maailmalla. Sopeudun hyvin ja monesti minua luullaan paikalliseksi.

Matkoillaan hän on aina korostanut suomalaisuuttaan.

- En mene huivi päässä minnekään. En edes mene paikkaan, jossa moisia asuja pitäisi käyttää. Käyttäydyn kuten käyttäydyn, ja osoitan että en ole röyhkeä, vaan olen pohjoismainen nainen. En mene opettamaan ketään, mutta en myöskään nöyristelemään.

Hän kannattaa maassa maan tavalla -ajatusta. Se pätee myös maahanmuuttoon.

- Joko tulijat hyväksyvät maan tavat tai lähtevät kotiin. Eivät he voi tulla muuttamaan meitä, emmekä me voi taantua kivikaudelle.

Hän haluaa puhua maahanmuuttajanaisten puolesta....naps...

Siitä vaan Lenita liittymään PS:n ja puoluekokoukseen vaikuttamaan. Lupaan polttaa kakki valkoiset tennissukkani, jos Lenita pölähtää paikalle! ;)
Kohtuu nuiva hän on aina ollut.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ernst

Suomi alkaa hiljalleen herätä!

Lainaanpa muuatta A.I. Arvidssonia:

Hän analysoi maan henkistä tilaa, joka oli hänen mukaansa "surullinen ja pimeä". Kansalaiset olivat pintapuolisesti sivistyneitä, velttoja ja saamattomia.

"Ruotsalaisia emme enää ole, arabeiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis suomalaisia"

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Punaniska

Pysyn veikkauksessani

Quote from: Punaniska on 27.09.2016, 14:03:49
Quote from: Vredesbyrd on 27.09.2016, 12:46:30
Mitä aineita Halla-ahosta persujen puheenjohtajaksi haaveilevat vetävät?

Grillimakkaraa. Uskon, ettei Eira pysty vastustamaan kiusausta tehdä ennennäkemötön poliittinen ura ja poliittista historiaa. Suuri massa haltoituu, mutta koko muu poliittinen kenttä + suvakit + media saavat kaikkien aikojen peehalvauksen.

Lisäksi Soini ei pärjännyt kepukokkareille (yrittikökään?), mutta eiralainen pärjää.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

millla

Sellaisia kevätvasikan ulostulopuheenvuoroja esillä, että eiköhän peli ole selvä. Onneksi olkoon!

Ps. Toivottavasti siirto merkitsee jotain hyvää mamupolitiikalle :)

ikuturso

3 minuutin kuluttua tulee täyteen 77 vuotta talvisodan päättymisestä.

Samaan aikaan www.suomenuutiset.fi on ihan tukossa.

Mitähän siellä tapahtuu. Ei ainakaan kukaan marginaalinen 20 netsin mestarihahmo ja kottaraisenpönnttöön tuijottajien ideologinen isä voi kiinnostaa valtamediaa. Eihän?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

ikuturso

Veturinainen

Quote from: Veturihenkilö on 12.03.2017, 16:42:27
Huomenna on suuri päivä: Halla-aho lähtee mukaan puheenjohtajakilpailuun.

Tänään on suuri päivä: Halla-aho lähtee mukaan puheenjohtajakilpailuun. On hyvä päivä olla oikeassa.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Perttu Ahonen

Uuno Nuivanen

Jees!!1! Olihan rakentanut Jussi oikein jännityskuunnelman tästä!  :)

Olin tällä kertaa mielelläni väärässä.   :D

Edit: mutta avatar oli oikeassa.   ;)

siviilitarkkailija

Voitolla tai tappiolla ei ole merkitystä jos niitä ei saavuteta kunniallisesti ja rehellisesti. Tappiot kuuluu myös politiikkaan. Hyvä ehdokas tulee häviämään kävi miten kävi. Tärkeintä ei ole henkilö vaan ASIA. Suomi. Koti ja kaikkien suomalaisten isänmaa VAIN kykynsä mukaan kv velvoitteisiin osallistuen.

Persut ovat jengi jolle Suomi ja suomalaiset on kaikkien tärkein. Eikä se ole muilta pois!
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Saturnalia

Jussi päätti taistella. Jälleen kerran. Arvostan.

James Hirvisaari

Olin väärässä ja nyt vilpittömän iloinen siitä.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Muuttohaukka

Olin väärässä ja olen myös iloinen, että J H-a lähti tuomaan uutta tuulta.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen