News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Suomen kovimmat vangit eivät siedä muslimeja

Started by Sydämistynyt, 17.02.2017, 12:03:43

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Quote from: bencameron on 18.02.2017, 00:35:38
Quote from: dothefake on 18.02.2017, 00:12:30
Emme voi edes ehdottaa, mitä heille pitäisi tehdä, paitsi kohdella lakien mukaan, vai mitä tarkoitat?
Yhteiskunta voi säätää lakeja oman tarpeensa mukaan.

Järjestäytynyt oikeusvaltio jossa on oma itsenäinen parlamentti voi säätää lakeja. Eurostoliiton reunalla oleva sateliitti nimeltä Suomi ei voi. Elämme limbossa jossa lakeja säätelee milloin mikäkin sopimus ja itse laeilla ei ole mitään virkaa kun niitö verrataan hallintopäätöksiin ja tuomioistuimessa esitettyihin tulkintoihin. Edes oikeuden edessä ihmiset eivät ole tasa-arvoisia vaan etnisten ja kulttuuristen ryhmiensä mukaan tuomittavia.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Tucker

Mitä uutisia olen lukenut, niin kehitysmaalaisia murhaajaraiskaajia hakkaavat vain kehitysmaalaiset murhaajaraiskaajat.

Suomen kovimmat vangit lähinnä kai verkostoituvat kehisten kanssa uusien salakuljetusreittien toivossa.

bencameron

Quote from: dothefake on 18.02.2017, 00:37:52
Mutta, niinhän se tekeekin.
Tuo aikaisemmin linkkaamani video oli tietenkin kärjistys nykyisin vallitsevaan vastenmieliseen tilanteeseen. Vankiloidemme ulkomaalainen roskaväki tulisi karkottaa Suomesta. Lainsäädäntöä tulee kehittää siten, että se mahdollistaa edellämainitun.

bencameron

Quote from: siviilitarkkailija on 18.02.2017, 00:44:30

Järjestäytynyt oikeusvaltio jossa on oma itsenäinen parlamentti voi säätää lakeja. Eurostoliiton reunalla oleva sateliitti nimeltä Suomi ei voi. Elämme limbossa jossa lakeja säätelee milloin mikäkin sopimus ja itse laeilla ei ole mitään virkaa kun niitö verrataan hallintopäätöksiin ja tuomioistuimessa esitettyihin tulkintoihin. Edes oikeuden edessä ihmiset eivät ole tasa-arvoisia vaan etnisten ja kulttuuristen ryhmiensä mukaan tuomittavia.
Sitten kannattaa tukea eroa Eurostoliitosta ja kansallisvaltion palauttamista Suomeen.