News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

PS-puoluekokoukseen 2017 lähtijät?

Started by Punaniska, 18.01.2017, 20:04:22

Previous topic - Next topic

Lähdetkö Perussuomalaisten puoluekokoukseen Jyväskylään?

Kyllä, olin jäsen jo ennestään
21 (22.8%)
Kyllä, siksihän liityin
26 (28.3%)
En osaa vielä sanoa
7 (7.6%)
En lähde
38 (41.3%)

Total Members Voted: 92

Voting closed: 10.06.2017, 00:06:48

Punaniska

No niin hyvät hompanssit!

Ketäs meitä lähtee Jyväskylän harjakaisiin? Onko meistä pieneksi Homma-osastoksi, vaiko vain muutama itsepäinen?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ItikanPieru

zeiaar

Liityn Persuihin ja lähden Jyväskylään, jos Jussi lähtee puheenjohtajakisaan. En kaikkia hänen mielipiteitään allekirjoita, mutta tämä maahanmuutoasia on kuitenkin se kaikkein tärkein. Taloudelliset lasku- ja noususuhdanteet, Natot, EU:t ja eurot tulevat ja menevät, mutta maahanmuutto tuhoaa koko kansan ja Suomen - lopullisesti.

Täällä on kirjoiteltu kaikenlaista Jussin johtajaominaisuuksista, mutta paras johtaja tulee henkilöstä, joka ei halua johtajaksi. Onhan se jo nähty, millainen kippari on Soinin kaltainen omaa etuaan tavoitteleva viemärirotta. Hän on valmis myymään vaikka äitinsä päästäkseen Audin takapenkille. Johtajaa ei saa ohjata oman edun tavoittelu eikä vallanhimo. Jussi on ollut vastahakoinen - ja se on hyvä merkki.

Olen tullut siihen tulokseen, etteivät nämä pienpuoluehankkeet ehdi puhjeta ''kukkaan' ennen seuraavia eduskuntavaaleja. Sen vuoksi ainoaksi vaihtoehdoksi jää vaikuttaa Perussuomalaisten ja Kepun politiikkaan.

Tarpeeksi on jo pieksetty suuta ja uhottu. Nyt meillä on viimeinen hetki tarttua toimeen ja miehistyä. Paavo iskee tahollaan kiilaa Kepun holtittoman liberaalisiiven ja alkiolaisten väliin. Lähdetään mekin joukolla näyttämään kaapin paikka Soinille ja hänen perseennuolentafalangilleen. Ja sehän onnistuu vain liittymällä puolueeseen.
"Täytyy kuulua älymystöön uskoakseen tuollaista. Kukaan tavallinen ihminen ei olisi niin hölmö". George Orwell.

kgb

Lisäsin äänestyksen, josko vaikka kaikki eivät halua julkisesti ilmoittautua.
Itse olen aikeissa mennä.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Impi Waara

Pohtivalla kannalla erinäisistä syistä.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Sheo

Vielä en ole keksinyt sopivaa tekosyytä, miksi en menisi.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Bonus pater familias

Tämän äänestyksen voinee tulkita keskisormeksi Soinille.

Shemeikka

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

dothefake

On muistettava, etteivät kaikki lähtijät ilmoittaudu.
-Tytti Tuppurainen

guest14874

Sen takia liityin että paikalla ollaan.

rontti4

Nyt tuli kirje, että jäseniksi on vaimon kanssa hyväksytty.
Siis Jyväskylään 10.-11.6.2017, hotellikin on jo varattu  :D
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

Punaniska

Soininvaaran blogissa oli seikka, joka ansaitsee erikoishuomion:

"Kokous on kesäkuussa Jyväskylän Paviljongissa. Osallistumisprosentin oletetaan jäävän alhaiseksi, koska kokoustilan auditorioon ei mahdu kuin 1200 henkeä."

Jos puoluekokoukseen on tulossa vaikkapa 2500 henkeä, kaikki eivät mahdu sisään. Jos haluaa vaihtaa Soinin, on auditoriossa oltava paikalla. Jos haluaa auditorioon, on oltava paikalla aikaisin.

Vieläkö tämä menee siihen, että soinipersut mobilisoidaan tuntia ennen Paviljongin ovelle odottamaan, jotta saavat paikat ja äänestävät Soinin jatkoon?

E. Sinne tosiaan mahtuu sen 1200.

http://www.jklpaviljonki.fi/fi/kokous-tai-kongressi

Kulttuurirealisti

Soininvaaran ketjun kommenteissa näppärä vääntö:
Muuten olen sitä mieltä että me emme voi enää 2000-luvulla käpertyä pohjolan Albaniaksi, vaan meidän on rohkeasti seurattava kansainvälisiä trendejä, jotka nykyään ilmenevät oikeistopopulisminn muodossa.
:)
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

guest14874

Minkälasia määriä on ollut aikasemmissa kokouksissa?

Ernst

Olen menossa eli tulossa puoluekokoukseen kunhan nyt ensiksi hyväksyvät jäseneksi. 25 eurolla pääsee vaikuttamaan ja kesällä Jyväskylässäkin voi olla lystiä.

Tulkaa muutkin nuivat! Sopikaamme salainen tervehdys, tunnussana tai ele,  niin tunnistamme toisemme sieltä sankasta kansankokouksesta, sano.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Skeptikko

Quote from: Ernst on 04.02.2017, 00:16:10
Olen menossa eli tulossa puoluekokoukseen kunhan nyt ensiksi hyväksyvät jäseneksi. 25 eurolla pääsee vaikuttamaan ja kesällä Jyväskylässäkin voi olla lystiä.

Muistakaa nyt muutkin pikaisesti hakea jäsenyyttä, jotta jäsenyys ehditään hyväksyä ja jäsenmaksu maksaa riittävän ajoissa ennen kokousta. Täältä hakemaan jäsenyyttä ja kannattanee siinä lopussa olevaan vapaamuotoisessa kohdassa (Minua kiinnostaisi seuraavat asiat / Tähän asiaan tarvitaan muutos / Miten haluaisin osallistua toimintaan) olla paljastamatta omaa nuivuuttaa liiaksi, jottei tule jäsenyys sen takia soinilaisten taholta torjuttua:

Jäsenyys - Perussuomalaiset
https://www.perussuomalaiset.fi/tule-mukaan/jasenyys/

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

guest14874

Oletteko saaneet jo tämän vuoden jäsenmaksulaskun? Minä en ole.

muoks. poistettu virhellinen lainaus

Histon

Puolueen jäsenet voisi kertoa että lähetetäänkö lasku uusille jäsenille automaattisesti vai massapostitusten mukana samalla kun vanhoillekin jäsenille. Jos jälkimmäinen, niin milloin sitä voi odotella?
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Ernst

Quote from: roke on 04.02.2017, 00:28:41

Tulkaa muutkin nuivat! Sopikaamme salainen tervehdys tai ele,  niin tunnistamme toisemme sieltä sankasta kansankokouksesta, sano.

Laitoin vasta jäsenhakemuksen postiin, mutta onhan tässä aikaa saada ja maksaa se lasku.

J. Lannan haamu

Lasku tulee jossain vaiheessa kaikille. Ei haittaa vaikka on liittynyt vasta tänä vuonna. Eli no hätä.

Jos mitä tahansa tulee kysyttävää Jyväskylästä, niin multa voi kysyä. Majoitusta, sijainteja, häppeninkejä.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

guest14874

Quote from: Ernst on 04.02.2017, 00:50:06
Quote from: roke on 04.02.2017, 00:28:41

Tulkaa muutkin nuivat! Sopikaamme salainen tervehdys tai ele,  niin tunnistamme toisemme sieltä sankasta kansankokouksesta, sano.

Laitoin vasta jäsenhakemuksen postiin, mutta onhan tässä aikaa saada ja maksaa se lasku.

Sekoilin lainauksen kanssa. Nyt se on korjattu. Sorry

Ernst

Quote from: dothefake on 19.01.2017, 01:48:23
On muistettava, etteivät kaikki lähtijät ilmoittaudu.

Oleellista on ilmoittautua kokouspaikalla.

dothefake

-Tytti Tuppurainen

Ernst

Punaniska

Saataisiinko hompanssien kokoontumisajot aikaiseksi? Vai olisiko salainen tunnusmerkki parempi, vaikkapa tussilla piirretyt hitlerviikset?

Ja toi viimeinen oli sitten vitsi, arvon mielensäpahoittajat ja muut urpot.

T2

Tuleeko muuten puoluekokouksesta striimiä ja missä?

kgb

Quote from: Punaniska on 08.06.2017, 19:10:13
Saataisiinko hompanssien kokoontumisajot aikaiseksi?

Eiköhän sellaiset saada kasaan, lauantai voi tosin olla niin kiireinen päivä äänestyksineen ettei silloin ehdi. @Miniluv voisi paikallisena keksiä jonkun helposti löydettävän paikan?
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Shemeikka

Sebastian Tynkkynen kutsui joku tunti sitten halla-aholaisia tapaamiseen Jyväskylän Coffeehouseen? Kauppakatu 30 kello 18 huomenna perjantaina. Kutsu oli avoin.

Lauantain iltajuhlasa ehkä Hommapöytä?

PS. Matkani Jyväskylään lähenee;  8t 54min lähtöön ja pitkäkin matka alkaa yhdellä askeleella.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

risto

Vastasin "en lähde". Mielelläni lähtisin, mutta eipä tullut liityttyä ajoissa jäseneksi, jotta pääsisin Jussia äänestämään.

Mikäli laiskuudestani huolimatta Jussi tehtävään valitaan, harkitsen vakavasti puolueeseen liittymistä.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.