News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

dothe kunnanvaltuustoon?! JOO!

Started by dothefake, 15.01.2017, 01:28:49

Previous topic - Next topic

dothefake

37 ääntä kuitenkin, en ole maatani myynyt. Hyvillä mielin olen. Sain uusia tuttuja ja tokaisinkin lähtiessäni valvojaisista, jotta lottovoittoa ei tullut, mutten minä näitä hommia lopeta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: dothefake on 10.04.2017, 00:05:52
37 ääntä kuitenkin, en ole maatani myynyt. Hyvillä mielin olen. Sain uusia tuttuja ja tokaisinkin lähtiessäni valvojaisista, jotta lottovoittoa ei tullut, mutten minä näitä hommia lopeta.

Uusi tuntematon tulokashan ei yleensä koskaan onnistu joten mitäs sitä murehtimaan. Ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.
Non poteris veritatem

dothefake

Nimenomaan, peli on avattu. Kirjoitan myöhemmin raportin vaalitilin käytöstä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Faidros.

Onko ampäri jo puoliksi tyhjä vai jopa puoliksi täynnä? ???
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

guest14935

Quote from: dothefake on 10.04.2017, 00:05:52
Mv:ssä esillä olleet Lokka ja Wiiki keräsivät ääniä. Tämä ei sinänsä neuvo ole, voisi olla tehokkaampiakin keinoja olemassa.

Faidros.

37 ääntä meni kuitenkin oikeaan koriin! :)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Tunkki

Quote from: Faidros. on 10.04.2017, 13:50:42
37 ääntä meni kuitenkin oikeaan koriin! :)

Eikun ämpäriin.

Lalli IsoTalo

Tämä kävi hyvästä treenauksesta!  :D Johan tässä on kohta seuraavat ek-vaalit edessä.  8)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Nuivake

Täytyy kuitenkin, vaikka "voittoa" ei tullut, nostaa Dothelle hattua. Noin.
Harvempi meistä kuitenkin konkreettisesti tekee jotain tuolla tasolla, moni, kuten minä, vain kitisee täällä Hommassa.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Nanfung

Quote from: dothefake on 10.04.2017, 00:27:52
Nimenomaan, peli on avattu. Kirjoitan myöhemmin raportin vaalitilin käytöstä.

Jäikö yhtään kahvirahaa, vai menikö kaikki lahjuksiin?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.