News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-12-13 Halla-aho palaa kotimaan politiikkaan

Started by Nuivanlinna, 14.12.2016, 00:35:26

Previous topic - Next topic

J. Lannan haamu

Vartokeehan nopeimmat niin Johannes tekee selonteon kuinka ja miten persujen tulee toimia, katse tähän hetkeen ja tulevaan....
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Nikolas

Quote from: Hohtava Mamma on 13.07.2018, 15:42:13

Äänestäminen on muutenkin aina osittain arpapeliä. Äänestäjällä ei ole tiedossaan lähellekään kaikkea sitä, minkä pohjalta edustaja mielipiteensä muodostaa ja nappeja painelee.

Kyllä, ja tämä on yksi tärkeimmistä syistä miksi ns. yltiödemokratia eli suoran demokratian ja edustuksellisen järjestelmän yhdistelmä on niin arvokas. Sveitsiläiset ymmärtävät hyvän päälle.

Uuno Nuivanen

Quote from: J. Lannan haamu on 13.07.2018, 19:23:30
Vartokeehan nopeimmat niin Johannes tekee selonteon kuinka ja miten persujen tulee toimia, katse tähän hetkeen ja tulevaan....

Mieluummin ilman.  :-\

Emo

Quote from: J. Lannan haamu on 13.07.2018, 15:46:00
Ohhoh, nythän alkoi mehiläispesässä kuhisemaan ja hunajat purkautumaan, hehehe!

1. On todella outoa, että kriittiset äänet nähdään itkupotkuraivareina.
...

Minä näen vihollisen kätyreiksi nämä, ketkä pilkkaavat PS-kritiikkiä itkupotkuiksi. Suvakkeja soluttautunut joukkoomme.
Kritiikki on palautetta, joka ohjaa oikeaan suuntaan. Vain vihollinen haluaa, että PS ei löydä oikeaa suuntaa.

IDA

Quote from: Emo on 13.07.2018, 20:03:10
Minä näen vihollisen kätyreiksi nämä, ketkä pilkkaavat PS-kritiikkiä itkupotkuiksi. Suvakkeja soluttautunut joukkoomme.
Kritiikki on palautetta, joka ohjaa oikeaan suuntaan. Vain vihollinen haluaa, että PS ei löydä oikeaa suuntaa.

Siinähän lasket. Palaute kohdistuu yleensä johonkin tekemiseen. Itkeminen on sitä, että ei ole sataa kansanedustajaa vaikka olisi, jos potkittaisiin pois ne jotka minä sanon ja otettaisiin tilalle ne jotka minä sanon.

Lähinnä täällä pidetään somenäkyvyyttä huonona, koska edustjat tekevät sitä itse eivätkä niin kuin täällä sanotaan. Laura Huhtasaarella ja kumppaneilla on kuitenkin todellisia näyttöjä siitä kuinka itse tekemällä noustaan eduskuntaan. Näkyvyys perinteisessä mediassa on huonoa, mutta se on asia, jossa on monia tekijöitä joihin puolue ei voi yksin vaikuttaa. Puolueen ohjelmiin ja linjaan ei kohdistu oikeastaan mitään kritiikkiä, mutta jos joku yksittäinen edustaja sanoo jotain väärin, niin sitä kyllä kritisoidaan puolueen kantana loputtomiin. Eli lähinnä: tää on niin tätä.
qui non est mecum adversum me est

KJ

Quote from: Viljami on 13.07.2018, 13:16:42
Jos Halla-aho olisi näiden itkuvinkuparkujien pillin mukaan ikinä tanssinut, hän ei olisi vielä edes Helsingin kaupunginvaltuutettu. Aina on joku tosiaan vinkumassa, että ei todellakaan näin, ei jatkoon, itse en toimisi näin jne. Muistelen, että viime presidentinvaalien aikaan moni näistä kitisijöistä alkoi fanittaa Väyrystä ihan täysillä. Ota tuollaiset tuulella käyvät tässä vakavasti. Tehkööt v*ttu ite, jos kerran niin hyviä ovat.

Tästä erittäin samaa mieltä. Halla-aho sai vuoden 2007 ek-vaaleissa 2215 ääntä (ei valittu), ja vuoden 2014 europarlamenttivaaleissa 80 772 ääntä. Yksi puoluekin on siinä sivussa "kaapattu", mutta jos on uskominen itkupotkuraivarikirjoittajia, niin kaikki on mennyt päin helvettiä ja vauhti on vaan lisääntymässä.

Herra mun vereni.
What would Gösta Sundqvist do?

Phantasticum

Quote from: Kim Evil-666 on 13.07.2018, 17:51:08
Halla-ahoa toivottiin, suorastaan vaadittiin mukaan politiikkaan. Mies on tehnyt sellaisen työn, minkä harva uskoi koskaan olevan edes mahdollisuuksien rajoissa. Nimittäin nousi PS-puolueen johtoon. Mitä muuta nuiva skene voisi toivoa. Mies on ollut peräsimessä vajaan vuoden, siis politiikkaan peilaten aivan helvetin lyhyen ajan. Ei tässä ajassa voi odotella kuuta taivaalta.

Mun mielestä Halla-ahon ylipäätään saaminen PJ-ksi, oli suoranainen lottovoitto. Lottovoiton lunastaminen tapahtuu ek-vaalien jälkeen. Se saattaa olla summaltaan jotakinn10 - 20%:tin väliltä. Todellinen päävoitto tulee, jos on tullakseen tod.näk vasta sitä seuraavissa ek-vaaleissa.

Tässä on sanottu se, mitä itse pidän ongelmallisena ja mikä on ollut ongelmallista kaikkien näiden vuosien ajan. Nuivat seuraavat täysin sokeasti yhden ihmisen tekemiä valintoja. Tämä jos mikä on osa sitä henkilökulttia. Miksi Halla-aho ei haastanut Soinia silloin, kun sen aika olisi ollut eli viimeistään syksyllä 2015? Miksi hän lähti Brysseliin? Tiesikö hän etukäteen, mitä on tulossa? Halla-ahon poliittinen ura on alkanut vuonna 2007, miksi meidän pitää odottaa vuotta 2023? Jos nyt seuraavissa eduskuntavaaleissa saavutetaan edes osavoitto, se ei ole minkään ylivertaisen strategisen ajattelun lopputulos van puhdas onnenkantamoinen.

Minulla olisi ollut tänään iltapäiväkahvilla tilaisuus mainostaa perussuomalaisia kahdelle eläkeikää lähestyvälle kollegalle, kun tuli juttua perussuomalaisten kannatusprosentista. Entisten kollegoiden kesken puhuimme avoimesti omista poliittisista näkemyksistämme, olimmehan kaikki nuivia. Mutta olin hiljaa. Niin kauan kuin perussuomalaiset näyttäytyy minulle salamyhkäisenä vehkeilijänä en puhu sen puolesta julkisesti, koska samaan perusansaan en aio enää astua.

Halla-aholla olisi tuhannen taalan paikka olla avoin, mutta hän on valinnut mieluummin vaikenemisen tien ja puhuu vain pienimmästä yhteisestä nimittäjästä. Hommalaisiin hän suhtautuu lähes ylimielisesti. Mitä pienimmän yhteisen nimittäjän kanssa saa, siitä ei ainakaan minulla ole tietoa. Poliittiset ohjelmat julkaistaan kuulemman mukaan syksyllä, joten saa nähdä.

Kuten tästä ketjusta on saanut huomata, useimmille tuntuu riittävän nuivat kirjoitukset ja sarkasmi. Kaikki muu poliittinen agenda on piilossa. Enkä ymmärrä, miten Venäjän uhkalla pelotellut Halla-aho trollaa nyt ruplasalkuilla. Miten jokin asia voi yhtäkkiä kääntyä näin päinvastaiseksi, ja sitten taivastellaan, kun valtamedia yhdistää persut putinisteihin.

Uuno Nuivanen

^ En äänestä persuja yhyy koska vikoja. Okei, mutta minua kiinnostaisi, että mitä tai ketä sitten äänestät? Vaikka asia ei minulle kuulukaan.   ;)

MW

Quote from: Uuno Nuivanen on 13.07.2018, 21:32:38
^ En äänestä persuja yhyy koska vikoja. Okei, mutta minua kiinnostaisi, että mitä tai ketä sitten äänestät? Vaikka asia ei minulle kuulukaan.   ;)

Ihan varmasti persuja. JH-a:n kierros kyllä katsotaan loppuun asti. Vaikka et minulta kysynytkään.

Uuno83

Seuraavien vaalien ehdokasasettelut ja läpi menevät kertoo paljon. Puolueeseen on tullut paljon uutta verta, mutta osataanko niitä äänestää? Persut saattaa olla paljon parempi vaalien jälkeen. Vielä mennään hyvin pitkälle Timpan rakentamalla joukkoeella. Vaihdot tapahtuu vasta vaaleissa.

Junes sopisi kielimiehenä mepiksi. Kelpaiskohan Jussille ja muulle puolueelle siihen virkaan? Nyt Eupolitiikka aika pimennossa ja Junes olisi oiva tyyppi raportoimaan siitä samalla. Hemmon lojaalisuutta voisi testata eduskuntavaaleissa, jos se vaikka auttaisi muita Oululaisia vaalityössä.

Lalli IsoTalo

Quote from: MW on 13.07.2018, 21:41:00
JH-a:n kierros kyllä katsotaan loppuun asti.

Totta kai, ja perseelle potkitaan aina kun ehditään, jotta myös pääsee loppuun asti!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

MW

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.07.2018, 21:58:41
Quote from: MW on 13.07.2018, 21:41:00
JH-a:n kierros kyllä katsotaan loppuun asti.

Totta kai, ja perseelle potkitaan aina kun ehditään, jotta myös pääsee loppuun asti!

Minulla on asekaapissa, no, aseita, joitain asiakirjoja, reservin pankkikortti ja numeroitu "Tarinoita uppoavasta lännestä", paketissa. Omistuskirjoituksella.

kelloseppä

Quote from: Hohtava Mamma on 13.07.2018, 22:04:18
Quote from: Phantasticum on 13.07.2018, 21:30:03
...
Halla-ahon poliittinen ura on alkanut vuonna 2007, miksi meidän pitää odottaa vuotta 2023?
...

...
Poliittisen uran alku ja poliittisen vaikutusvallan saaminen ei ole sama asia. Politiikka on maratonlaji. Onko tämä uusi asia?
...

Maratonlajin suhteen ehkäpä on hivenen "uusi" asia; muutama nimi lähivuosilta riittänee: Käteinen ja Sipilä.

Mutta mielestäni edes se ei ole tärkeä kysymys,  vaan seuraavat kolme:

1 Miksi Halla-aho jakaa nuivienkin keskuudessa hyvin jyrkästi mielipiteitä?

2 Miksi Halla-aho nähdään nuivien kovan ytimen ulkopuolella maltillisestikin ajattevien mielestä lähinnä jonkin asteisesti lähinnä vastenmielisenä politikkona?

3 Miksi kovien faktojen tukema nuivuuden sanoma ei ole lävistänyt kymmenessä vuodessa kaikkia poliittisia puolueitamme edes jonkinasteisesti niitä nuivistaen vaan pikemminkin päinvastoin?

Uskoakseni aivan kaikki syyt eivät löydy PS:n ja Halla-ahon ulkopuolelta. Jotain on varmastikin tehty myös itse väärin. Miksi juuri niistä oman pesän syistä ei tunnuta kyettävän keskustelemaan nuivien keskuudessa asiallisesti? Miksi omia virheitä ei voida tämän kysymyksen osalta etsiä, löytää ja analysoida, jotta ne voitaisiin tulevaisuudessa välttää?

PS. Jos joku kysyy, mitä ne väittämäni "omat virheet" ovat, vastaan jo ennalta, että viestihistoriastani oma näkemykseni niistä löytyy. En toista niita n:nnen kerran tässä.

IDA

Tässä on sanottu se, mitä itse pidän ongelmallisena ja mikä on ollut ongelmallista kaikkien näiden vuosien ajan. Nuivat seuraavat täysin sokeasti yhden ihmisen tekemiä valintoja.

Eivät seuranneet. Esimerkiksi itse sanoin Halla-aholle useampaan otteeseen, että älä lähde koko politiikkaan mukaan. Itselleni, enkä usko, että kovin monelle muullekaan ns. nuivalle, Jussi ei koskaan ole ollut mikään koko Perussuomalainen puolue. Hän on järkevä ihminen ja uskon vahvasti, että hän nytkin pitää kiinni strategiasta ja laajentaa puolueen päätöksentekoa pyrkien irti liiallisesta johtajakeskeisyydestä. Ja ilman muuta tulen äänestämään häntä puheenjohtajaksi vuoden päästäkin, jos hän katsoo asiakseen jatkaa, mutta en suinkaan sokeasti. Ulospäin hän on ehdottomasti paras mahdollinen puheenjohtaja, puolueen sisäisissä asioissa odotan sitä, että uudistukset alkavat mennä läpi mikä ei tapahdu yhden 2-vuotisen kauden aikana.

kelloseppä

Quote from: IDA on 13.07.2018, 22:26:25
Tässä on sanottu se, mitä itse pidän ongelmallisena ja mikä on ollut ongelmallista kaikkien näiden vuosien ajan. Nuivat seuraavat täysin sokeasti yhden ihmisen tekemiä valintoja.

Eivät seuranneet. Esimerkiksi itse sanoin Halla-aholle useampaan otteeseen, että älä lähde koko politiikkaan mukaan. Itselleni, enkä usko, että kovin monelle muullekaan ns. nuivalle, Jussi ei koskaan ole ollut mikään koko Perussuomalainen puolue. Hän on järkevä ihminen ja uskon vahvasti, että hän nytkin pitää kiinni strategiasta ja laajentaa puolueen päätöksentekoa pyrkien irti liiallisesta johtajakeskeisyydestä. Ja ilman muuta tulen äänestämään häntä puheenjohtajaksi vuoden päästäkin, jos hän katsoo asiakseen jatkaa, mutta en suinkaan sokeasti. Ulospäin hän on ehdottomasti paras mahdollinen puheenjohtaja, puolueen sisäisissä asioissa odotan sitä, että uudistukset alkavat mennä läpi mikä ei tapahdu yhden 2-vuotisen kauden aikana.

Liketin IDA:a ilmeisen rehellisen puheenvuoronsa vuoksi.

MW

Jussi on tehnyt ja tekee niin kovan työn, että näkisin kitinän aika arvottomaksi.

Vaali on tulollaan, ollaan sitten vilpittömiä. Elätämmekö ekvaattorin eteläpuoliset entiteetit ehdottomasti verovaroillamme, vai emmekö?

Kestämmekö segrekaation aiheuttamat pommituksen alaiset kaupunginosat? Onko NO-GO zone arkea? Sitäkö me haluamme?

Uuno Nuivanen

Hallis on terävä kaveri ja self-made-man, mikä saattaa aiheuttaa epäluottamusta heissä, jotka eivät sitä ole. Itsekin joskus arvelin, että hänelle on tärkeää hillotolppa, jonka saikin pariin otteeseen.

Oli miten oli, minusta hän on pyrkimyksissään vilpitön, ja mikä sekalainen seurakunta nyt hänellä onkaan takanaan...

Ehkä RAHA ei ole hänelle ykkösasia eikä valta, vaan hän on Suomen ja Euroopan asialla olematta mikään messias. Tällainen 'kansanjohtajan' rooli voi olla muinaiskirkkoslaavin tutkijalle hieman vieras, mutta minusta hän tekee sen pirun hyvin. Ainakin siihen edelliseen röhnöttävään ja kaikkia aliarvioivaan sikaanverraten.. no tuota ei pitänyt edes sanoa.

Parhaita johtajia, kuten moderaattoreitakin  :P tulee niistä, jotka eivät kiilaten etunenässä ole tyrkyllä siihen rooliin.

Pysytään nyt tukena vaan, ei petetä.

Lalli IsoTalo

Quote from: MW on 13.07.2018, 22:43:01
Jussi on tehnyt ja tekee niin kovan työn, että näkisin kitinän aika arvottomaksi.

Näkisin, että Suomen pelastamisen 1. vaihe on tehty: Soini ulos, Jussi sisään.

Tässä täytyy nähdäkseni vielä saada valmiiksi vaiheet 2, rajat kiinni ja laittomat ulos, sekä vaihe 3, kansanäänestys EU:sta sitten kun kansa tajuaa EU:n syvimmän luonteen.

Jos vaiheita 2 ja 3 ei saada toteutettua, olemme täysin muiden maiden toimien varassa. Voi olla, että EU hajoaa ennen kuin Suomi on kypsä äänestämään jäsenyydestä. Mutta vaihe 2 voidaan saada aikaan jo 9kk päästä, jos vaalitulos on tarpeeksi hyvä.

Olen sitä mieltä, että nettinäkyvyys ei riitä tarvittavaan vaalivoittoon. Uuvattimiljoonat pitäisi sijoittaa vaalivoiton aikaansaamiseen perinteisemmän median kautta, koska valmiiksi nuiva kansanosa, vanhemmat ihmiset, joita Hollywood ei ole aivopessyt, pitää tavoittaa muuten kuin netin kautta.

Se olisi lopullinen pay back time Soinille, eikö totta?

Ellei niille rahoille sitten ole parempaa käyttöä?

Lopetan kitinän sitten, kun rajat ovat kiinni, matut ulkona, ja Suomi eronnut EU:sta, tai perikunta irrottaa näppäimistön kuolonkankeista sormistani.

Mikään vähempi ei pelasta Suomen lapsia kehitysmaamuslimien invaasiolta, kuin rajat kiinni, matut ulos, ja eroon EU:sta. Toistanko iseäni? En tarpeeksi!

Ja muuten minäkin olen pitkän matkan juoksija.
— Missä N, siellä R

MW

Onhan se vittumaista kyyhöttää kellarissa, kallliilla alueella kun yyberväistäjäistöt kavahtavat, joku luuli nähneensä ittensä belsebuubin.

Mutta äänestetään tietäjiä, ei luulijoita tai toivovia.

Uuno Nuivanen

Junes Lokasta ei kannata edes puhua missään valtavirtaan liittyvässä asiassa. Paikalishörhö, vaikka olenkin nähnyt hänet sönköttämässä Narinkkatorilla. Minusta hän muistuttaa Timo Soinia mikromittakaavassa.

MW

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.07.2018, 22:59:54
Quote from: MW on 13.07.2018, 22:43:01

Näkisin, että Suomen pelastamisen 1. vaihe on tehty: Soini ulos, Jussi sisään.

Jussilla on vielä pieni, joskin todennäköinen matka nakkimukin pieksentään. Hiukan näkyvyyttä nyt, vaatisi se.

100% mukana, kuin mukava.

MW

Quote from: Uuno Nuivanen on 13.07.2018, 23:01:33
Junes Lokasta ei kannata edes puhua missään valtavirtaan liittyvässä asiassa. Paikalishörhö, vaikka olenkin nähnyt hänet sönköttämässä Narinkkatorilla. Minusta hän muistuttaa Timo Soinia mikromittakaavassa.

No ei. Toivottavasti ei. Junes on vähän karkea, mutta vilpitön, uskon minä.

IDA

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.07.2018, 22:59:54
Olen sitä mieltä, että nettinäkyvyys ei riitä tarvittavaan vaalivoittoon. Uuvattimiljoonat pitäisi sijoittaa vaalivoiton aikaansaamiseen perinteisemmän median kautta, koska valmiiksi nuiva kansanosa, vanhemmat ihmiset, joita Hollywood ei ole aivopessyt, pitää tavoittaa muuten kuin netin kautta.

Tätä tehdään koko ajan. Keinot ovat vain sitä mitä ne ovat. Lehtiä jaetaan sikana, samoin ollaan toreilla ja turuilla jokainen sillä millä itse pystytään. Mikäli joku keksii sen viisasten kiven, millä vanhemmat ihmiset tavoitetaan median kautta niin sille täydet pointsit. Nuorilla menee minusta jo nyt todella vahvasti, mutta vanhat ovat innokkaampia äänestäjiä.

Mitä rahaan tulee niin mainokset ovat niin kalliita, että miljoniakin kannattaa käyttää niihin todella harkiten. Jopa peittojakelu on kohtuullisen hintavaa, siksi lehtiä kannattaa jakaa itse. Lisäksi kaupunkien keskustojen ulkopuolella ihmiset näkevät, että persut yrittää :)

Uuno Nuivanen

Quote from: MW on 13.07.2018, 23:17:33

Asian kannalta jossain tarpeettoman ja haitallisen väliltä, muijineen. Isot tuulet puhaltavat nyt, meistä riippumatta. Vilpitön, varmaan. Semi-mamuna teoriassa olisi voinut olla asialle hyödyllinen. Kirjoitti suht hyvin muinaisina homma-aikoinaan, kuten ehkä vanhana pieruna saatat muistaa.

MW

Quote from: Uuno Nuivanen on 13.07.2018, 23:37:26
Quote from: MW on 13.07.2018, 23:17:33

Asian kannalta jossain tarpeettoman ja haitallisen väliltä, muijineen. Isot tuulet puhaltavat nyt, meistä riippumatta. Vilpitön, varmaan. Jos ei olisi kaksin käsin pilveä ja kaljaa vetävä ikityötön, semi-mamuna teoriassa olisi voinut olla asialle hyödyllinen. Kirjoitti suht hyvin muinaisina homma-aikoinaan, kuten ehkä vanhana pieruna saatat muistaa.

Näitä. Kaikenlaiset välirikot harmittavat.

Uuno Nuivanen

No mutta mä en halua edustaa tai kuulua kys. porukkaan, vaan kannan melkein vähän ylpeänä.. no en kanna, olkoon pöytälaatikossa, PS-jäsenkorttini. Olen valtavirtapersu, enemmistöä, syystä, ja koen vieraaksi itselleni nuo junou.

Minun hommani on äänestää ja agiteerata joku ääni kimppaan. Silloin bandwagon-aikoina, kun kukaan ei epäillyt petosta ja perseenmyyntiä, se oli helppoa. Nyt jos yhden saan omani lisäksi niin hyvä on.  :-\

Lalli IsoTalo

Quote from: IDA on 13.07.2018, 23:34:03Mitä rahaan tulee niin mainokset ovat niin kalliita, että miljoniakin kannattaa käyttää niihin todella harkiten. Jopa peittojakelu on kohtuullisen hintavaa, siksi lehtiä kannattaa jakaa itse. Lisäksi kaupunkien keskustojen ulkopuolella ihmiset näkevät, että persut yrittää :)

En tiedä millä medioilla kohderyhmä saavutettaisiin parhaiten. Enkä tiedä  kannattaisiko ostaa Hesarin etusivu 50 000 markalla (kuten Soini teki) eli 10 000 eurolla (varmaan vähemmän nyt kun lehtikin on pienempi), mutta miljoonalla saisi jo 100 pääsivua, ja 5 miljoonalla 500 pääsivua, siis reilusti ylivuodeksi kokopääsivun mainoksia.

Vaikka kaikki lehdet eivät suostuisi myydään itseään, voisin kuvitella, että jotkut suostuisivat. Ja jos lehtimainonta ei onnistuisi, löytyisi varmaan muista medioita jotka suostuisivat.

Mutta miettikäämme 500 pääsivua Soinin hynillä!

Timestampistä näet milloin viesti on postattu. Jos tässä on jotain vilunkia matikassa, niin mielelläni kuulisin siitä. :)

EDIT: viestin pitäisi olla yksinkertainen:

Perussuomalaiset eivät halua täyttää Suomea kehitysmaamuslimeilla, jotka eivät sopeudu tänne. Muut puolueet haluavat. Me emme ymmärrä miksi. Ymmärrätkö sinä?
— Missä N, siellä R

Phantasticum

Vielä yhteisesti viestieni kommentoijille ilman lainauksia.

En ole moittinut kertaakaan sosiaalisen median näkymättömyyttä. En ole valittanut siitä, että perussuomalaiset eivät tee mitään. En ole sanonut, että pitäisi tehdä paremmin. Hiljaisuudesta olen luultavasti sanonut jotain.

Olen valittanut siitä, että mielestäni perussuomalaiset salailevat jotain. Meneekö näin yksinkertainen lause jakeluun? En sinänsä usko, että hommalaiset lukisivat tahallaan viestejäni väärin, vaan kyse on tahattomasta ohilukemisesta.

Miksi hän siis lähti Brysseliin? Miksi hän lähti ylipäätään Brysselin ehdokkaaksi? Miksi hän ei ollutkaan syksyllä 2015 täällä ohjaamassa opetuslapsiaan? Miksi hän korosti Euroopan unionin yhtenäisyyttä? Miksi hänestä tämän jälkeen yhtäkkiä kuoriutui kansallismielinen? Miksi tätä ei saisi pohtia ääneen?

En ole vannonut, että en enää koskaan äänestä perussuomalaisia. Teen päätöksen vasta sitten, kun sen aika on. Jos perussuomalaiset eivät saa ääntäni, se saattaa mennä jollekin pienpuolueelle. Näillä näkymin se ei ole menossa yhdellekään isolle puolueelle. Jollain tasolla kaipaisin perussuomalaisille kilpailijaa, joka voisi olla ... vaikea keksiä oikeaa sanaa. Ei nyt varsinaisesti radikaalimpi eikä millään lailla militantti, mutta jotain joko puuttuu tai on liikaa nykyisessä versiossa. Tai sitten kaikkea ei ole vielä nähty. En tiedä. Luetaan ne tulevat ohjelmat ensin.

Jos huomaan perussuomalaisten tekemisissä ja sanomisissa epäjohdonmukaisuutta, aion puuttua niihin jatkossakin, vaikka se joitakin ärsyttää.

IDA

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.07.2018, 00:13:25
Mitä rahaan tulee niin mainokset ovat niin Vaikka kaikki lehdet eivät suostuisi myydään itseään, voisin kuvitella, että jotkut suostuisivat. Ja jos lehtimainonta ei onnistuisi, löytyisi varmaan muista medioita jotka suostuisivat.

Lehdet suostuvat varmasti myymään itsensä. Siitä nyt ei ole epäilystäkään. Mutta pitää ajatella sitäkin, että PS:ssä puolue vielä rahoittaa paikallistoimintaa. Kepudemarikokoomuksessa on toisinpäin. Olisi aika noloa jos, jos paikalliset piirit ympäri Suomea jäisivät ilman rahaa, koska helsinkiläisille piti tehdä hyvä mainos. HS ei edellenkään ole valtakunnan ykköslehti, jos ostaa mainoksen Hesariin pitää maksaa lisää saadakseen Kymen- tai Savonsanomiin.

Uuno Nuivanen

Quote from: LalliPerussuomalaiset eivät halua täyttää Suomea kehitysmaamuslimeilla, jotka eivät sopeudu tänne.

Kaikki tunkijat eivät ole kehitysmaasta (Irak, Iran, yms.) eivätkä kaikki musuja (AfrikkaAasiaVenäjäKiinaYmsjne), mutta kaikki haluavat ilmaisen elämän, tai vähintäänkin lokoisan sellaisen. Ja saavatkin useimmat, kunnes kaikki romahtaa. Widun epistä nuorille, että päästimme näin käymään, mutta emme me tätä halunneet.  :(