News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Perussuomalaisten valtaaminen

Started by Atte Saarela, 20.08.2009, 16:49:03

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: Lasisti on 20.08.2009, 23:23:02
Katsokaapa viime Eurovaalien tulosta. Mikä tilanne olisi nyt ilman Soinia?

Mielestäni Soinin lyttääminen ei ole kovin asiallista.

Minusta eurovaalien tulos oli pääosin huono ja Soinin päätös lähteä ehdokkaaksi väärä. Ilman Soinin ehdokkuutta äänet olisivat jakaantuneet eri ehdokkaille, jotka nyt jäivät kokonaisäänimäärään nähden todella pienille äänimäärille. Europarlamentissa ei muutenkaan ole mitään muuta voitettavaa kuin mahdollisesti rahaa eduskuntavaaleja varten.

Kannattaisi edelleen lähteä liikkeelle siitä mihin puolue edellisissä kunnallisvaaleissa jäi ja unohtaa eurovaalit suurimmaksi osaksi kokonaan.

herra 4x

Quote from: Lasisti on 20.08.2009, 23:23:02
Katsokaapa viime Eurovaalien tulosta. Mikä tilanne olisi nyt ilman Soinia?

Mielestäni Soinin lyttääminen ei ole kovin asiallista.

Soinin puolue oli minulle se viimeinen toivonripe suomalaisen elämänmenon Suomessa puolustajaksi. Siksi äänestin heitä muutamassa viime vaaleissa. Soinia itseäänkin presidentinvaaleissa.

Sitten tuli tämä aivan käsittämätön Halla-ahon syrjäytysoperaatio, jossa minut Soinin taholta leimattiin ties miksi 1%:n ihmiseksi, propellipääksi jne. (Soini haastattelussa arvioi maahanmuuttokriittisyyden painoarvon kannatuksessa "noin prosentiksi"; nauroin ääneen kun sen kuulin, radiosta muistaakseni. Silloin tiesin että vituiksi menee järjen saaminen maahanmuuttopolitiikkaan tätä kautta. Toisessa uutisessa Soini fundeerasi että yksi hallituspaikka on liian vähän, koska tarvitaan kaksi: toinen esittää ja toinen kannattaa. Silloin selkisi että Timpan halu on päästä hallitukseen, siinä katsannossa Halla-ahot ja niiden kannattajat ja puolueen äänestäjät ovat statisteja. Pääasia että ollaan kunnolla isojen poikien edessä että päästetään sinne hallitukseen. Muuttu muutana, kun suomeksi sanon). Se oli kuin puukonisku selkään kaverilta. Vieläkään en tajua että mitä muumia.
Rakkaudesta lajiin.

Lasisti

Ehkä Soini oli kovasanainen, mutta paine tiedotusvälineiden taholta saattoi kasvaa liian suureksi ja oli vain pakko tehdä siinä tilanteessa pesäero. Halla-ahohan oli leimattu tiedotusvälineissä suurinpiirtein Tri Mengeleksi.

Onko järkevää jatkaa keskinäistä nahistelua, kun pohjimmiltaan asioista ollaan kuitenkin samanmielisiä?

herra 4x

Quote from: Jussi Halla-aho on 20.08.2009, 21:36:21
Quote from: Ammadeus on 20.08.2009, 21:32:20
Quote from: Jussi Halla-aho on 20.08.2009, 20:58:04
Teemu on oikeassa siinä, että ongelmat nuivien suhteen ovat jossakin aivan muualla kuin Soinissa.

Voisitko kertoa näkemyksesi missä ne ongelmat ovat?

No itse asiassa en. Kuten entisaikain viisaat sanoivat, kannattaa tietää kaikki, mitä sanoo, mutta ei sanoa kaikkea, mitä tietää.

Otan vapauden arvata. Ps-puolueen myötäily nuivuuteen vetää vituiksi Timpan hallitustien. Koska RKP, Vanhanen, Katainen jne. Isojen poikien ja tyttöjen edessä on oltava kiltti.

Ps, just another RKP? Aina hallituksessa, selkäranka taipuu kolmessa dimensiossa vaikka å:ksi.

Toivottavasti olen väärässä.
Rakkaudesta lajiin.

hxv

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 20.08.2009, 22:15:08
Quote from: Ammadeus on 20.08.2009, 21:32:20
Teemu on oikeassa siinä, että ongelmat nuivien suhteen ovat jossakin aivan muualla kuin Soinissa.

Voisitko kertoa näkemyksesi missä ne ongelmat ovat?

No minäpä kerron mikä on ongelmana. Mamu kriittisyys ei ole SMP:n jatkeen politiikan keihäänkärki. Landella asuvalle EU:n vastustaja juntille eu kriittisyys on tärkein äänestysperuste. Mielestäni nuiva osaston kannattaisi pitää ainakin hyvät välit joutsenpuolueeseen, ja varsinkin nuoriso-osaston olla perillä joutsenten tekemisistä.

SMP tosin taisi kannattaa EU:a ja kannustaa monikulttuurisuuteen, joten Soini on täysin eri linjoilla SMP:n kanssa.

EU ja erityisesti EMU toisaalta on syyllinen teollisuuden karkaamiseen Suomesta. Ruotsistahan vienti vielä vetää. EU:n päätäntövallan vahvistuminen Suomeen olisi se viimeinen kuolinisku. Sitten siitä monikulttuurisuudesta tosiaankin saamme nauttia, ilman vastalauseita.

Vasarahammer

Minä taas uskoin jossain vaiheessa, että Timbellä riittää kärsivällisyyttä kasvattaa rauhassa kannatusta ja rakentaa puolueesta uskottava pitkällä tähtäimellä. Näinhan ei tietysti ole vaan Timbe vetää vanhalla SMP-tyylillä ja tavoittelee Pekka Vennamo -tyylistä pikavoittoa, joka realisoituu ehkä hallituspaikkana ja sitä kautta kannatuksen laskuna.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

herra 4x

Quote from: Lasisti on 21.08.2009, 00:12:57
Ehkä Soini oli kovasanainen, mutta paine tiedotusvälineiden taholta saattoi kasvaa liian suureksi ja oli vain pakko tehdä siinä tilanteessa pesäero. Halla-ahohan oli leimattu tiedotusvälineissä suurinpiirtein Tri Mengeleksi.

Miten niin  suurinpiirtein? Ylen pääuutislähetyksessä Halla-ahon sanottiin olevan rotutohtori.

Olen rauhallinen mies. Kynnys puhelinpalautteeseen vaikka mistä paskasta on suuri.

Tuossa tapauksessa soitin Yleen ja sain langanpäähän jonkun tason päällikönkin.

Mutta mitä se auttaa. Tätä maata ja mediaa johdetaan sellaisten toimesta jotka pitäisi olla jonon hännillä kun jotakin tehdään.
Rakkaudesta lajiin.

Mika.H

Uskokaas nyt, että seuraavaan hallitukseen ei todellakaan ole tunkua, ei ainakaan työministeriksi...

soinin kannatus putoaa 95% heti jos menee tekemään niitä päätöksiä, jotka pitää tehdä. rahat kun loppuu niin ne loppuu...

eli siis soini jää brysseliin, persut romahtavat ja mamupolitiikka pannaan uuteen uskoon, ilman työvoimapulajuttuja... ilman rahaa kun ei tuotakaan tehdä.

noin se menee ja sillä sipuli.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Matias Turkkila

Poliittiseen päätöksentekoon voi vaikuttaa monella tavalla. Ilmeisiä tapoja ovat

a) lobbaaminen

.. sekä ..

b) poliittiseksi päätöksentekijäksi ryhtyminen.

Toinen näistä tavoista on helpompi toteuttaa kuin toinen. Ja on yhtälailla totta, että toinen näistä tavoista mahdollistaa itse asiaan keskittymisen aivan toisella intensiteetillä kuin toinen.

VMJ

Sanalla sanoen pidän hiukan hölmönä, ihan teoreettisella tasolla, suunnitella puolueen valtausta julkisella keskustelupalstalla, jota :sanna: ja seksiorjansa Rami lukevat 24/7 ja jonka sisällön he raportoivat Soinille lähes reaaliajassa.

Koetko, että ympärilläsi pyörii propellipäitä  :roll:
Homma ^^!!

IDA

Quote from: Vasarahammer on 21.08.2009, 00:21:51
Minä taas uskoin jossain vaiheessa, että Timbellä riittää kärsivällisyyttä kasvattaa rauhassa kannatusta ja rakentaa puolueesta uskottava pitkällä tähtäimellä. Näinhan ei tietysti ole vaan Timbe vetää vanhalla SMP-tyylillä ja tavoittelee Pekka Vennamo -tyylistä pikavoittoa, joka realisoituu ehkä hallituspaikkana ja sitä kautta kannatuksen laskuna.

Itse kyllä luulen vieläkin, että Soinilla riittää kärsivällisyyttä luoda vakaata pohjaa. En kyllä itsekään ymmärrä eurovaalien ratkaisuja ollenkaan. Nyt niistä PS:n osalta muistetaan vain se, että Soini sai kaikki äänet. Sampo Terhon nousu esille oli kyllä hieno juttu, mutta väitän edelleen, että ilman Soinin ehdokkuuttakin äänimäärä olisi ollut aivan uskomattoman loistava ja monet melko nimettömistä ehdokkaista olisivat nousseet hyvin esille.

Nuivanlinna

Quote from: IDA on 21.08.2009, 01:13:03
Quote from: Vasarahammer on 21.08.2009, 00:21:51

Itse kyllä luulen vieläkin, että Soinilla riittää kärsivällisyyttä luoda vakaata pohjaa. En kyllä itsekään ymmärrä eurovaalien ratkaisuja ollenkaan. Nyt niistä PS:n osalta muistetaan vain se, että Soini sai kaikki äänet. Sampo Terhon nousu esille oli kyllä hieno juttu, mutta väitän edelleen, että ilman Soinin ehdokkuuttakin äänimäärä olisi ollut aivan uskomattoman loistava ja monet melko nimettömistä ehdokkaista olisivat nousseet hyvin esille.

Ilman Soinin ehdokkuutta ja KD-liittoa,PS:n ehdokkaat olisivat varmaan kamppailleet kovemmin  kärkipaikasta!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Matias Turkkila

Itse kyllä luulen vieläkin, että Soinilla riittää kärsivällisyyttä luoda vakaata pohjaa. En kyllä itsekään ymmärrä eurovaalien ratkaisuja ollenkaan.

Liikkeellä on jatkuvasti ollut useita vaihtoehtoisia tai osittain päällekkäisiä teorioita siitä, miksi valinnat tehtiin niinkuin tehtiin. Mitä enemmän niistä tietää, sen perustellummalta Soinin toiminta näyttää.

herra 4x

Sampo Terhon esiintulo ja menestys vaaleissa oli tosiaan valopilkku. Ps-puolueesta muita samalla lailla toiveita paremmasta herättäviä ovat tietysti Halla-aho, Lahtinen, Tampereella Heikki Luoto jne., onhan heitä paljon siinä puolueessa fiksuja ihmisiä.

Mutta todellisuus on Vistbacka ja Soini, jotka ovat Ps. Aivan randomia on millä nimikkeellä mahdollista äänestäjää seuraavissa vaaleissa kiitetään, onko se propellipää vai jotain muuta.
Rakkaudesta lajiin.

herra 4x

Quote from: Matias Turkkila on 21.08.2009, 01:40:49
Itse kyllä luulen vieläkin, että Soinilla riittää kärsivällisyyttä luoda vakaata pohjaa. En kyllä itsekään ymmärrä eurovaalien ratkaisuja ollenkaan.

Liikkeellä on jatkuvasti ollut useita vaihtoehtoisia tai osittain päällekkäisiä teorioita siitä, miksi valinnat tehtiin niinkuin tehtiin. Mitä enemmän niistä tietää, sen perustellummalta Soinin toiminta näyttää.

Tarkoitatko että pinnan alla on jokin messiaaninen Totuus, josta sinulle on tihkunut tietoa, (tosin pätkittäin ettet voi olla spesifimpi), tyyliin "Äänestäjä, tiedämme kyllä mitä teemme, äänestä sinä vain  mutta jätä ajattelu vähemmälle, kaikki ei ole sitä miltä näyttää, totuus on tuolla ulkona", Brysselissä.

Rakkaudesta lajiin.

MW

Quote from: herra 4x on 21.08.2009, 01:51:41

Tarkoitatko että pinnan alla on jokin messiaaninen Totuus, josta sinulle on tihkunut tietoa, (tosin pätkittäin ettet voi olla spesifimpi), tyyliin "Äänestäjä, tiedämme kyllä mitä teemme, äänestä sinä vain  mutta jätä ajattelu vähemmälle, kaikki ei ole sitä miltä näyttää, totuus on tuolla ulkona", Brysselissä?

4x:ää täytyy kompata siinä, että PS:n kryptisyys on aika korkealla tasolla. Tässä kohta viksumpanakin itteensä pitävä haluaisi vastauksia, ei arvoituksia.

Matias Turkkila

Tarkoitatko että pinnan alla on jokin messiaaninen Totuus, josta sinulle on tihkunut tietoa, (tosin pätkittäin ettet voi olla spesifimpi), tyyliin "Äänestäjä, tiedämme kyllä mitä teemme, äänestä sinä vain  mutta jätä ajattelu vähemmälle, kaikki ei ole sitä miltä näyttää, totuus on tuolla ulkona", Brysselissä.

Ei nyt aivan heti tulisi mieleen kehottaa ketään jättämään ajattelemista vähemmälle. Mielummin teen päinvastoin.

Mutta ratkeaako tämä yhtälö pelkällä pohtimisella? Ja onko sitä edes merkityksellistä yrittää ratkaista? Ehkä on. Ehkä ei. Samanlaista tilannetta kun ei toiste enää eteen tule. Saman tilanteen muunnoksia kylläkin. Voi myös miettiä sitä, mikä meni viime kerralla pieleen ja miksi. Ja pohtia sitten sitä, voiko asiaa seuraavalla kerralla korjata. Ja jos voi, mikä on korjauksen hinta.

Joudun pahoittelemaan epämääräistä ilmaisutapaani, mutta silläkin on perusteensa. Kaikella on.

hxv

Quote from: Mika.H on 21.08.2009, 00:27:53
Uskokaas nyt, että seuraavaan hallitukseen ei todellakaan ole tunkua, ei ainakaan työministeriksi...

soinin kannatus putoaa 95% heti jos menee tekemään niitä päätöksiä, jotka pitää tehdä. rahat kun loppuu niin ne loppuu...

eli siis soini jää brysseliin, persut romahtavat ja mamupolitiikka pannaan uuteen uskoon, ilman työvoimapulajuttuja... ilman rahaa kun ei tuotakaan tehdä.

Kai kuitenkin ymmärrät, että ongelma on EU ja EMU. -90 luvun lamasta selvittiin, koska meillä oli markka. Tästä lamasta ei selvitä, koska meillä on euro.

PS on ollut sellainen EU:a kritisoiva puolue ja se tulee kasvattamaan suosiotaan edelleen. Tämän näet vuoden 2011 vaaleissa.

-edit: Ketjun nimenä on PS:n valtaaminen ja täällä itketään propellipäisyyteen viittaamiseen. Osalla on jopa tuollaiset lippikset päässään, JM-K etunenässä. Hyvät naurut täältä kyllä saa. Jatkakaa.

Juha Päivärinta

Quote from: hxv on 21.08.2009, 02:42:03
Quote from: Mika.H on 21.08.2009, 00:27:53

Kai kuitenkin ymmärrät, että ongelma on EU ja EMU. -90 luvun lamasta selvittiin, koska meillä oli markka. Tästä lamasta ei selvitä, koska meillä on euro.

PS on ollut sellainen EU:a kritisoiva puolue ja se tulee kasvattamaan suosiotaan edelleen. Tämän näet vuoden 2011 vaaleissa.

-edit: Ketjun nimenä on PS:n valtaaminen ja täällä itketään propellipäisyyteen viittaamiseen. Osalla on jopa tuollaiset lippikset päässään, JM-K etunenässä. Hyvät naurut täältä kyllä saa. Jatkakaa.

Oletko miettinyt, että missä kusessa oltaisiin, ellei meillä olisi euroa?
Ex-Jekku

Teemu Lahtinen

Quote from: Jekku on 20.08.2009, 17:53:01
Teemu. Arvostan sinua The Äijänä. Mitä jos ei konkretisoidu? Mikä on varasuunnitelma? Mitä tehdään, jos Persut eivät muutu? Mitä tehdään, jos Soini jatkaa typeriä suunnitelmiaan päästä ministeriksi? Se on Teemu myöhäistä, jos jotakin radikaalia ei tapahdu seuraavissa eduskuntavaaleissa. Minä en laittaisi kaikkia rahoja samaan kuppiin.
Siksi valtaussuunnitelma on hyvä olla olemassa ;)

Luonnollisesti strateginen ajattelu huomioi myös Plan Beet, Ceet ja Deet. Sama pitää huolen siitä ettei kaikkea paljasteta, ei edes niiden olemassaoloa tai olemattomuutta. Plan A on ratkaista asiat seuraavissa eduskuntavaaleissa ja siksi sen toteuttamiseen pitää panostaa. jos toteutuminen jää kiinni puutteelisesta panostuksesta, saamme syyttää vain itseämme. IMO aita on kuitenkin matalin A-suunnitelmassa.

Teemu Lahtinen

Tarkoitatko että pinnan alla on jokin messiaaninen Totuus, josta sinulle on tihkunut tietoa, (tosin pätkittäin ettet voi olla spesifimpi), tyyliin "Äänestäjä, tiedämme kyllä mitä teemme, äänestä sinä vain  mutta jätä ajattelu vähemmälle, kaikki ei ole sitä miltä näyttää, totuus on tuolla ulkona", Brysselissä.

Kyse on enennmän siitä, että nämä teoriat ovat itse luotuja, ei mitään annettuja selityksiä. Sellainen teoria ei välttämättä ole totuus ja siksi sellaisen kertominen voi johtaa harhaan ja sitä on testattava huolellisesti eri ihmisillä ja kerättävä näyttöä sen tueksi tai kumoamiseksi.

PK

Soini on itse ilmoittanut monta kertaa, ettei hänen puolueensa ajamiin asioihinsa kuulu terve väestöpolitiikka, varsinkaan Halla-aholaisittain. Soini on kaikin tavoin tehnyt selväksi, ettei hän sellaisia henkilöitä puolueensa kaipaa. Jos Soinilla on joku sikrit plään pöytälaatikossa, joka odottaa tähtien asettumista oikeaan asentoon, niin saa ollakkin. Jos tällainen on, niin siihen kuuluu myös se, että hän koittaa ensiksi saada hommalaiset ulos puolueesta. Minä en ainakaan asetu Soinin nerokkaiden suunnitelmien tielle. Jos soinin mielestä hänen haikurunouteen keskittyvä puolue tarvitsee Halla-ahoa, voi hän sen myös ilmaista, edes Halla-aholle itselleen. Tietääkseni tällaista ei ole tapahtunut. Jos taas Soini pöytälaatikot ovat varattu pelkille haikurunoille, niin luulen myös löytäväni parempiakin runokerhoja, jos tarvetta sellaiselle ilmenee.

Vasarahammer

En usko, että mikään yksittäinen tekijä oli sellaisenaan ratkaiseva.

Soini kuitenkin teki symbolisen myönnytyksen ns. maahanmuuttokriittisille jättämällä allekirjoittamatta RKP:n rasisminvastaisen vetoomuksen.

Perussuomalaisena olisin nyt huolissani puolueen ajelehtimisesta tuuliajolla, kun puheenjohtaja on Brysselissä. Pystyykö Timbe edustamaan puoluetta Brysselistä käsin ja jos ei pysty, kuka edustaa puoluetta.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

IDA

Quote from: Vasarahammer on 21.08.2009, 10:32:51
Perussuomalaisena olisin nyt huolissani puolueen ajelehtimisesta tuuliajolla, kun puheenjohtaja on Brysselissä. Pystyykö Timbe edustamaan puoluetta Brysselistä käsin ja jos ei pysty, kuka edustaa puoluetta.

Tämä on se mistä itsekin olen huolissani.

Minusta kuitenkin terve lähtökohta olisi jättää median spekuloinnit, jotka selvästi pyrkivät hajottamaan puoluetta sikseen ja yrittää keskittyä rauhallisesti sille pohjalle, joka kunnallisvaaleissa syntyi.

Median toiminnasta erittäin paljastava esimerkki on puoluekokouksesta uutisoitu "järjestysmiehet halla-aholaisia varten" - läppä, joka oli puhtaasti rakkaan Yleisradiomme niljakasta politiikan tekoa. Kaikkeen mitä valtamediassa on pitää suhtautua erittäin suurella varauksella.

Koko maahanmuuttokriitisen ( edelleenkin paska sana ;) ) liikkeen kannattaisi koko ajan olla enemmänkin avoin yhteistyölle, kuin eri mahdollisuuksia luokitteleva ja niitä arvottava. Jos Soini potkii puolueesta pois, niin sitten potkii, ei totuus siihen kaadu.

Tämä ei tietenkään sulje pois sitä, että ei saisi kritisoida, arvostella, nillittää ja ottaa välillä itkupotkuraivareita, koska se on inhimillistä. Soinikin on vain ihminen ja puheet propelipäistä ja muista voisi suhteuttaa siihen.

Ant.

Quote from: PK on 21.08.2009, 10:28:20
Soini on itse ilmoittanut monta kertaa, ettei hänen puolueensa ajamiin asioihinsa kuulu terve väestöpolitiikka, varsinkaan Halla-aholaisittain. Soini on kaikin tavoin tehnyt selväksi, ettei hän sellaisia henkilöitä puolueensa kaipaa. Jos Soinilla on joku sikrit plään pöytälaatikossa, joka odottaa tähtien asettumista oikeaan asentoon, niin saa ollakkin. Jos tällainen on, niin siihen kuuluu myös se, että hän koittaa ensiksi saada hommalaiset ulos puolueesta. Minä en ainakaan asetu Soinin nerokkaiden suunnitelmien tielle. Jos soinin mielestä hänen haikurunouteen keskittyvä puolue tarvitsee Halla-ahoa, voi hän sen myös ilmaista, edes Halla-aholle itselleen. Tietääkseni tällaista ei ole tapahtunut. Jos taas Soini pöytälaatikot ovat varattu pelkille haikurunoille, niin luulen myös löytäväni parempiakin runokerhoja, jos tarvetta sellaiselle ilmenee.

Mutta eikös tuossa yllä juuri todettu asiasta perillä olevien taholta, ettei se ole Soini, joka sahaa maahanmuuttokriittistä oksaa? Koska Soinia pidettiin hyvänä tyyppinä ennen Halla-ahon hyllyttämistä, ovat asiat, jota saavat näyttämään, että "Soini on kaikin tavoin tehnyt selväksi, ettei hän sellaisia henkilöitä puolueensa kaipaa", seuraavat:

- Halla-ahon hyllyttäminen (Wiisaiden mukaan Soini ei ole syyllinen)
- Propellipäälausunto (Epäystävällinen sinällään, mutta ehkä ihan paikallaan tietyistä henkilöistä)
- Edellisessä PS-lehdessä ollut lausunto siitä, että ehdokasseulasta tulee tiukka (Halla-ahoa ei mainittu. Halla-ahosta kuitenkin samassa lehdessä iso positiivinen juttu)

Minä en tiedä mitä Soini ajattelee. Voi olla, että hän punoo ilkeitä juonia. Mutta julkisuuteen tulleiden väitteiden perusteella PK:n tulkinta on turhan tuomitseva.

Soini-viha on alkanut elää foorumilla omaa elämäänsä. On lopetettava nurkkaan tuijottaminen ja katsottava tilannetta avarammasta näkökulmasta. Mitä nimenomaan Soini on sanonut? Soinia ei saa sekoittaa muihin perussuomalaisiin. Entä mistä Soini on sanonut mitäkin? Kaikkia Soinin lausuntoja ei voi yhdistää jollain aasinsillalla maahanmuuttokriittisiin.

Luottaisin tässäkin asiassa niihin, jotka oikeasti vaikuttavat Perussuomalaisissa. Heillä on paremmat tiedot.
Homma is the new black.

Jesse Ikälumi

Eduskunnassa kovin harva on osoittanut sellaista nuivuutta kuin Soini ja Oinonen. Itse olen pari kertaa Soinin tavannut ja hän ei kyllä yhtään vaikuta mieheltä, joka punoo ilkeitä juonia. Hän on poliitikko niin kuin muutkin kansanedustajat. Poliitikot tekevät poliitikkojen työtä, joten jos se ei miellytä, lopettakaa äänestäminen ja olkaa hiljaa.
I will never be a memory.

Atte Saarela

Quote from: Ant. on 21.08.2009, 10:55:17
Koska Soinia pidettiin hyvänä tyyppinä ennen Halla-ahon hyllyttämistä
Minä en pitänyt Soinia hyvänä tyyppinä kovinkaan pitkään ja ehdotin uuden puolueen perustamista jo tammikuussa tai niillä main.
ovat asiat, jota saavat näyttämään, että "Soini on kaikin tavoin tehnyt selväksi, ettei hän sellaisia henkilöitä puolueensa kaipaa", seuraavat:

- Propellipäälausunto (Epäystävällinen sinällään, mutta ehkä ihan paikallaan tietyistä henkilöistä)
- Edellisessä PS-lehdessä ollut lausunto siitä, että ehdokasseulasta tulee tiukka (Halla-ahoa ei mainittu. Halla-ahosta kuitenkin samassa lehdessä iso positiivinen juttu)
Kaikkein tärkein on se, että Soini osaa kyllä myydä, mutta ei paljon muuta. Siksi Kokoomus ei halua Soinia hallitukseen. Katsopa uutisia eduskunnasta esim. viime keväältä.

Nuivanlinna

Quote from: Atte Saarela on 21.08.2009, 11:11:17
Quote from: Ant. on 21.08.2009, 10:55:17
Koska Soinia pidettiin hyvänä tyyppinä ennen Halla-ahon hyllyttämistä
Minä en pitänyt Soinia hyvänä tyyppinä kovinkaan pitkään ja ehdotin uuden puolueen perustamista jo tammikuussa tai niillä main.
ovat asiat, jota saavat näyttämään, että "Soini on kaikin tavoin tehnyt selväksi, ettei hän sellaisia henkilöitä puolueensa kaipaa", seuraavat:

Kaikkein tärkein on se, että Soini osaa kyllä myydä, mutta ei paljon muuta. Siksi Kokoomus ei halua Soinia hallitukseen. Katsopa uutisia eduskunnasta esim. viime keväältä.
Ei kai politiikassa pelkästään ole kysymys "kokoomuskelpoisuudesta"?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

JM-K

Minun puolestani voitte suunnitella vaikka Karthagon tuhoamista (se on muuten jo tuhottu, oli palasina ennen kuin minä kävin siellä vuonna 2001, joten minua ei voi siitä syyttää), mutta älkää - vahingossa tai tarkoituksella - asettako Joutsenpuoluetta ja perussuomalaisisa vastakkain.

Ei tässä olla missään hippasilla tai riitaa haastamassa, ihan sulassa sovussa nyt vaan kaikki!

Atte Saarela

Quote from: NuivaMikko on 21.08.2009, 11:16:26
Ei kai politiikassa pelkästään ole kysymys "kokoomuskelpoisuudesta"?
Ei tietenkään, mutta kyllä hallituspuolueella täytyy olla jotain näkemystä talouspolitiikasta. Jos ei ole, niin parempi olla hiljaa.