News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

38 % voisi äänestää vihreitä

Started by Fiftari, 18.11.2016, 10:12:15

Previous topic - Next topic

newspeak

^ Soinille varmaankin kaikki toimittajat soitelleet viikon päivät tästä kohu-uutista toivoen. Mutu.

kriittinen_ajattelija

Emma Kari, Ville Niinistö, Jani Toivola, Touko Aalto jne... :facepalm:

Hohhoijaa, lasten leikkimistä koko puolue. Ainoa yhteys vihreyteen heillä on heidän polttamansa "heinät" muuten heitä ei saisi metsään kirveelläkään, ja syystäkin Emma Kari eksyisi 5 minuutissa ja Jani Toivola saisi paniikiikohtauksen oravan nähdessään.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Kivikova

Trumpista vain reipas viikko ja nyt jo tällaista gallupsontaa! Ei jumakikkeli!  ;D :facepalm:
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

Brandis

Quote from: KivikovaTrumpista vain reipas viikko ja nyt jo tällaista gallupsontaa! Ei jumakikkeli!  ;D :facepalm:

Tottakai! Pitää äkkiä saada palautettua usko järjestelmään. Tai yritys on ainakin hyvä kymmenen, mutta koska se on auttanut menneisyydessäkään? Auttoiko Jytky 1. ja 2. kohdalla tai Trumpin valinnassa? Onneksi porukka on fiksumpaa, kun tässä oletetaan.

Antti Moisander

QuotePerussuomalaisiin pätee jossain määrin myös niin sanottu Trump-ilmiö: osa äänestäjistä ei ole halukkaita kertomaan mielipidekyselyissä, että he kannattavat perussuomalaisia, vaikka puoluetta todellisuudessa symppaisivatkin.

Muistaakseni juuri vihreillä ja perussuomalaisilla oli kaikkein liikkuvaisin äänestäjäkunta. Viimeisimmän HS-Gallupin mukaan näiden puolueiden ero on enää 1,5%. Eli "viherjytkyä" tuskin tullaan näkemään. Vaikka vihreille nousua tuleekin, kuntavaaleissa se jää vähäisemmäksi koska saavat valtuutettuja lähinnä kaupungeista.
Kuntavaalit Kerava | Aluevaalit Vantaa-Kerava

https://www.anttimoisander.fi/

Jorma M.

Jos huomioi, että Suomen valtamedian toimittelijoista 95% voisi äänestää vihreitä, ei tuo 38% ole häävi suoritus.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Kyklooppi

On se mahdollista ja persuja äänestää 62 %..
Ihmisjäte.

Eino P. Keravalta

Kyllähän minäkin voisin äänestää Vihreitä.

Jos he vain lupaisivat karsia haittamaahanmuuton ja lähettää jo maahan livahtaneet kotiinsa sekä lopettaisivat eurososialismin ajamisen, turhan holhouksen ja infantiilin ihmisoikeuslässytyksen. Niin ja poistaisivat autoveron.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Java

Quote from: kriittinen_ajattelija on 18.11.2016, 14:10:28
Emma Kari, Ville Niinistö, Jani Toivola, Touko Aalto jne... :facepalm:

Hohhoijaa, lasten leikkimistä koko puolue. Ainoa yhteys vihreyteen heillä on heidän polttamansa "heinät" muuten heitä ei saisi metsään kirveelläkään, ja syystäkin Emma Kari eksyisi 5 minuutissa ja Jani Toivola saisi paniikiikohtauksen oravan nähdessään.
Ei Emma eksyisi, sporalla ei pääse niin kauas ja oravat söisivät Janin, ja Ville taas,....no on Ville!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Kimmo Pirkkala

Minä voin kuvitella äänestäväni ihan ketä vain. Ei minulla mitään kynnyksiä ole sen suhteen, miksi poliitikot itseään kutsuvat. Äänestän niitä, joiden jutuissa on järkeä.

Java

Quote from: Kimmo Pirkkala on 18.11.2016, 20:09:27
Minä voin kuvitella äänestäväni ihan ketä vain. Ei minulla mitään kynnyksiä ole sen suhteen, miksi poliitikot itseään kutsuvat. Äänestän niitä, joiden jutuissa on järkeä.
Näin, vielä kun löytäisi sellaisen poliitikon!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Mehud

Quote from: Java on 18.11.2016, 21:42:03
Näin, vielä kun löytäisi sellaisen poliitikon!

No, ei se ole näin! Jos joku vihreä parasiitti kertoisi vaativansa rajoja kiinni, niin en äänestäisi häntä, koska hän on keräämässä ääniä niiltä, jotka haluavat rajoja kiinni.

Itse katson aina poliitikon viiteryhmää, josko hänen ja puolueen ajamat asiat ovat yhteneväisiä. Yksittäisen poliitikon sanomiset, ilman puolueen tukea, ovat vain äänien kalastelua puolueelle, ilman pienintäkään tarkoitusta pyrkiä toteuttamaan lupauksiaan.

Kyseessä on hajoita ja hallitse ajatus.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Taikakaulin

Puolue on tärkein. Ensi sijassa aina puolue ja sitten vasta sopiva henkilö sieltä sisältä. Tämähän on itsestäänselvä juttu tässä meidän hemmetin D'Höntin vaalisysteemissä.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

repo

Quote from: Mehud on 18.11.2016, 21:47:49
Itse katson aina poliitikon viiteryhmää, josko hänen ja puolueen ajamat asiat ovat yhteneväisiä. Yksittäisen poliitikon sanomiset, ilman puolueen tukea, ovat vain äänien kalastelua puolueelle, ilman pienintäkään tarkoitusta pyrkiä toteuttamaan lupauksiaan.

Niin kuin Jussi Halla-aho, Olli Immonen, Juho Eerola, Veli-Matti Saarakkala, Maria Lohela...Nuiva vaalimanifesti...?

Olihan näillä vaaliohjelmassa jokin maininta mm. sellaisesta kuin maahanmuutopolitiikka tai EU-politiikka, mutta mitäs näistä... ne on vain näitä vaaleja edeltäviä juttuja - politiikka on kompromissien taidetta.  >:(
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Sitruunamelissa

Jännä juttu vaan se, että äänestyksiä ei hoideta kuvittelemalla. Jos itse joutuisin moiseen gallupiin vastaamaan, vastaisin ihan samoin joka ikisen puolueen kohdalla. Juu, voin kuvitella äänestäväni. Mielummin kuitenkaan en kuvittele, koska mielikuvituksellani on mielenkiintoisempiakin aiheita käsiteltävänä...
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

guest8096

Kokeillaanpa. * Kuvittelen äänestäväni vihreitä *

Kyllä se onnistuu. Tämä tutkimus osoittaa, että 62 prosentilla on huono mielikuvitus.

Aukusti Jylhä

:roll:

Joku on 'vähän' innoissaan. Heh. Varmaan jo ihan pää punaisena miettii, että minkä ministeriön johtajaksi haluaisi. Ja lammaslauma komppaa ja peukuttaa! Voi näitä aikuisia lapsia....
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

nollatoleranssi

Mielikuvituskyselyihin perustuvat tutkimukset voivat tämän kyselyn takia saada entistä enemmän suosiota.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Luotsi

Tuosta tulikin mieleeni: pitäisiköhän sitä jo vihdoinkin ryhtyä käyttämään kypärää fillaroidessa (ála Mestari), etten onnettomuuden tullen saisi niin vakavaa kallovammaa että voisin äänestää jopa vihreitä...
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

nollatoleranssi

Vihreiden suosio ei ole historiassa noussut koskaan nykyisestään, joten vaikeaa uskoa sen tapahtuvan tulevissa vaaleissakaan.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Iku-routa

Minä voisin äänestää vihreitä heti, kun he oikeasti alkavat ajamaan alas tätä kulutuskoneistoa, eivätkä vain leiki asialla.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Emo

Quote from: nollatoleranssi on 19.11.2016, 10:05:56
Mielikuvituskyselyihin perustuvat tutkimukset voivat tämän kyselyn takia saada entistä enemmän suosiota.

Toisaalta yhdentekevää, sillä koko läntinen maailma tietää nykyään, että gallupit ovat täyttä soopaa, ja että arvaamallakin saa paremmin paikkansapitävän ennusteen tulevasta kuin gallupeilla.

hattiwatti

Totta, tuntuu, että gallupeita tehdään jotta lammaslaumamaiset massat saavat ohjeistuksen miten äänestää oikein.

Varmasti hehkutus Suomalaisten poikkeuksellisesta vihreydestä on vastareaktio Trumpin valintaan. Täkäläinen gallup-media kävi kovaa taistoa Trumpia vastaan. Se minkä mokasivat, ja mitä eivät vieläkään ymmärrä, että vaaleja ei muutamaa ulkoäänestäjää lukuunottamatta käyty täällä. On varmasti kova kolaus kotimaisen media-paremmiston itsetunnolle.