News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Nenäpäivän! Vaarallista monikulttuuristamista!

Started by Mehud, 22.10.2016, 12:49:21

Previous topic - Next topic

Mehud

Nenäpäivä pelottelee ihmisiä pelle nenällään, jotta ihmiset antaisivat peloissaan rahaa niille, jotka sitä eivät ansaitse. Nenäpäivä on saanut klovnit liikkeelle.

Nenäpäivä on kiellettävä kouluissa, koska se pyrkii näyttämään kehitysmaalaiset positiivisessa valossa. Se pyrkii kertomaan lapsille, että ihmiset olisivat samanlaisia ympäri maailmaa. Se valehtelee räikeästi pienille ihmisille, jotka eivät osaa kyseenalaistaa saamaansa tietoa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122500378_uu.shtml
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Mietintämyssy

Järkyttävää, olen kauhuissani. Nenäpäivä tuhoaa maailman!

Jane Doe

Ääh, juuri sain päiväkodilta tiedotteen koskien Nenästävetopäivän tempauksia. Olen sitä mieltä että lapsille ei pidä tuputtaa mitään kehitysyhteistyö- ja monikulttuuripropagandaa ja aiheeseen liittyvät rahankeräykset ovat minulla boikotissa. Muttamutta: siellä ne ovat nyt suunnitelleet kaikenlaisia tempauksia, arpajaisia ja myyjäisiä ja ovat ihan hengessä mukana. Jos rahankeräys olisi vaikka päiväkodin henkilökunnan Tallinnan-dokausristeilyä varten, osallistuisin mielelläni. Nyt haluaisin olla mukana iloisessa hengessä, mutta kohde on täysin arvojani vastaan eli mitä teen? En anna penniäkään, mutta osoitan supporttini päiväkodille jossain muussa yhteydessä (käytän arvioidun Nenäpäivä-budjetin vaikka henkilökunnan joulumuistamisiin?)? Annan lapsen halutessaan maksaa muutaman kolikon johonkin kohteeseen? Olen mukana, en kohteen, vaan päiväkodin takia? Kanada?

Helvetti, kun lapsen saaminen ja sosiaalinen paine tekevät kaikesta niin vaikeaa. Lapseton Jane Doe vastaisi vastaavaan kyselyyn, että järjestä varjotapahtuma eli Punanenäpäivä ja kerää sillä rahat dokausristeilyyn äläkä tee kaikesta ongelmaa.

PS. Miten sattuikin, Nenäpäivän alla päiväkodissa teemana on vieraat kulttuurit.  :facepalm: Ei pitäisi lukea tiedotteita ollenkaan.
Wippajei!

Eurytmistinä alkaa mielikuvitus elää..

Kim Evil-666

Quote from: Uuno Nuivanen on 26.10.2016, 16:44:50
Täytyy vain toivoa, että yletön mokutus toimii lopulta tarkoitustaan vastaan.

No se on varma, että näin tulee lopulta tapahtumaan. Vaaratekijä onkin se, että kaikki tapahtuu liian myöhään, ts. silloin, kun kaikki on jo romahtamispisteessä. Silloin ei hyvä heilu juuri kenellekään, vaan jokainen turvaa lähinnä omaa selustaansa. Silloin ei päde enään sivistyneen kansakunnan säännöt, vaan meno on kuin stanioissa konsanaan.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Eino P. Keravalta

Nenupäivän punainen tenunenu edustaa omassa kuplassaan lilluvan, itseään tärkeänä ja korvaamattoman hyvänä pitävän, veronmaksajain kustantamain suojatyöpaikkojen suojissa kyyhöttävän kulttuurimarksilaisen marginaaliväestön loppumatonta rakkautta paitsi itseensä, myös punaviinin dokaamiseen ja sen vaikutuksen alaisena samanhenkisen, kansan arvoista vieraantuneen hörhöaineksen tapaamiseen keskinäisen selkääntaputtelun hengessä kansakuntamme vahingoksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Sikanez

Sitten vaan soittamaan poliisille uhkailevista pelleistä.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

klassinen

Quote from: Unlucky Luke on 26.10.2016, 17:47:46
Quote from: klassinen on 26.10.2016, 17:40:07
Miksi ulkoistat lastesi hoidon valtiolle?

No perrrrkele! Jonkunhan se on töissä käytävä jotta saadaan vokit, wewantourmoneyt, hammaslääkärit, kehitysavut ynnä muut maksettua.

Tänään juuri tankkasin yliverotettua bensaa jotta oravanpyöräni jaksaisi pyörähtää taas yhden kierroksen huomisaamun pimeydestä ylihuomisaamun synkkyyteen.

Eli manaat sosialistien luomaa hirviömäistä koneistoa mutta silti annat lapsesikin sille? Kuulostaa Tukholma-syndroomalta.
It's awesome to be white.

Journalists are quite skilled at the first, as smearing political enemies constitutes the entire purpose of their profession. We can't fault them for this any more than we can fault dogs for consuming their own vomit.
- Gregory Hood

Yhteisöjäävi

Quote from: klassinen on 27.10.2016, 18:58:40
Quote from: Unlucky Luke on 26.10.2016, 17:47:46
Quote from: klassinen on 26.10.2016, 17:40:07
Miksi ulkoistat lastesi hoidon valtiolle?

No perrrrkele! Jonkunhan se on töissä käytävä jotta saadaan vokit, wewantourmoneyt, hammaslääkärit, kehitysavut ynnä muut maksettua.

Tänään juuri tankkasin yliverotettua bensaa jotta oravanpyöräni jaksaisi pyörähtää taas yhden kierroksen huomisaamun pimeydestä ylihuomisaamun synkkyyteen.

Eli manaat sosialistien luomaa hirviömäistä koneistoa mutta silti annat lapsesikin sille? Kuulostaa Tukholma-syndroomalta.

Noh. Yhteiskunnasta laajassa merkityksessä puhuttaessa koen, että minulla ja perheelläni on valtavan monta "kaappaajaa", ja että monet tuosta suuresta joukosta ansaitsevat positiivisen ja myötämielisen suhtautumisemme, eli tietyssä mielessä tunnistan itsessäni ehdottamasi Tukholma-syndrooman, kyllä.

Minulle tämä asia on ennen kaikkea pragmaattinen. Sen, että manaan hirviömäistä koneistoa, jota kuitenkin ruokin, selitän itselleni lyhyesti niin, että minun on elettävä tässä maailmassa, joka on, eikä siinä, jonka tahtoisin. Jätän lapseni päivähoitoon n. seitsemäksi tunniksi arkipäivisin, jotta voisin taata perheelleni riittävät aineelliset elämän edellytykset. Sitä paitsi päiväkoti pystyy tarjoamaan lapselleni paljon sellaista hyvää, johon en itse kykenisi, mutta ei siitä enempää tässä.

En siis lopulta koe toimivani ainakaan kovin ristiriitaisesti toimiessani kuten toimin. Koneisto ei muutu vähemmän hirviömäiseksi siten, että jättäydyn oloneuvokseksi ja otan lapseni pois päiväkodista. Myöskään lapseni mahdollisuudet harrastaa ja matkustella eivät niin paranisi, puhumattakaan sosiaalisten taitojen kehittymisestä ja muusta vastaavasta. Luulen, että moinen ratkaisu olisi huono kaikille asianosaisille.

Eli kyllä minä jatkan ärräpäiden päästelyä ja pyrin muuttamaan koneistoa laillisin keinoin ja ottaen huomioon perheeni kokonaisedun. Siten kesytän hirviötä pienillä mutta mielestäni oikeansuuntaisilla valinnoilla. En näe muuta kestävää vaihtoehtoa.

Kotimaastani en lähde enkä hyväksy sitä, että se tuhotaan.   

klassinen

Yhden vanhemman perheissä ymmärrän valtion päivähoidon, muuten en. Pienen lapsen paikka on kotona. En usko väitteeseen sosiaalisten kykyjen kehittymättömyydestä kotihoidossa. Puolustautumistaidot kiusaajia vastaan epäilemättä päiväkodissa kehittyvät, paitsi jos on keskimääräistä herkempi lapsi joka tuostakin riesasta saattaa saada pahatkin traumat. Matkustelusta ei mielestäni kannata painetta ottaa. Ehtii sitä aikuisenakin reissata, tärkeintä lapselle on turvallinen kasvuympäristö.

Arvovalintoja nämä ovat mutta jos minulla lapsia joskus on, mieluummin tingin elintasosta kuin jälkikasvuni oikeudesta turvalliseen ja rakastavaan kasvuympäristöön. En millään voisi laittaa lastani marxistien aivopesulaan levottoman kakaralauman keskelle.

Journalists are quite skilled at the first, as smearing political enemies constitutes the entire purpose of their profession. We can't fault them for this any more than we can fault dogs for consuming their own vomit.
- Gregory Hood

hattiwatti

Päiväkodit eivät myöskään ole enää samaa kuin ennen. Niissä on nykyään monikulttuuria. Missä on monikulttuuria on myös enemmän etnistä konfliktia.

Ongelma lienee juuripa se sama minkä olen voinut nähdä vaikka pk-seudun kirjastoissa. Jos on etninen pikkuriiviö, mitään ei voi sanoa auktoriteettien toimesta toisin kuin kotoperäisille, koska rasismi. Näin oppivat hyvin pienestä asti, että saa tehdä ihan-mitä-vaan jota kotona ei saisi, jos on toiseusetniteettiä. Pk-seudulla kirjastojen ongelma on vielä Sunniva Draken visio, että niiden pitäisi olla jotain tietokonepelaus-hengauskeskuksia kakaroille, joka on yhtä ettei kalliilla julkisella rahalla ylläpidettyä laitosta voi käyttää ydintoimintoihinsa, koska meteli. Luulisin peruskouluissa olevan asian vielä pahemmin, ja kilttien oppilaiden kärsiessä eniten.

Se mitä etnistyminen päiväkodeissa tarkoittaa en tiedä, mutta pahoin pelkään että vielä pahempaa.

hattiwatti

Sosiaalidemokraattinen maksuton päivähoito joka mullakin oli 5-vuotiaana oli kiva innovaatio joskus wanhoina hyvinä aikoina kun maa oli järjissään. Oppivat lapset tapaamaan toisiaan ja muuta kivaa. Mutta en tiedä enää tästä päivästä, sillä kyse on instituutiosta joka on liian helppo ottaa haltuun, ja vaihtaa ideologisen kasvatuksen puolelle kohdistaen sen ikäisiin, etteivät osaa vastustaa mitään mitä syötetään.

On tullut mieleen, miten jo Pahkasiassa käsiteltiin aihetta maanmainoissa Miihkali-sarjakuvissa joita on tullut albumeina selattua, on pirun hauskoja ja opettavaisia 70-80 lukujen sosiaalidemokraattisesta lastenkasvatuksesta joka nyt lienee viety monta valovuotta surrealismin puolelle. Piirtäjää Rasputinin kaksoisolentoa Heinaria voi vielä bongata Tampereella retrokuppila kulmasta pitämässä baarivisailuja. Miihkali-sarjakuvat kuitenkin tarkkanäköisesti paljastivat miten paljon indoktrinaatiota oli läsnä pienten kasvatuksessa jo kauan sitten. Tämä on muutenkin aihe jota on käsitelty täälläkin varsin vähän. Mielenkiintoista olisikin millainen on päiväkoti tänään.

ArtturiE

Yrittävät vetää meitä nenästä, mutta saavat itse pitkän nenän.  Taksvärkkipäivänä meillä oltiin sairaana ja tämäkin nenästäveto jää väliin. 
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

guest11919

Quote from: klassinen on 01.11.2016, 18:10:02
jos minulla lapsia joskus on,

Tässäpä tämä keskustelu olikin. Palataan asiaan sitten kun tiedät, mistä puhut.

klassinen

Quote from: Bona on 01.11.2016, 19:11:22

Kiitettävästi jaksat paskoa ketjuja ylimielisyydelläsi. Tiedän paljon hyvin isojakin perheitä joissa lapset eivät käy päiväkotia. Itselläni ei suurperhe ole edes toiveissa, joten en näe sitäkään väsymisen mahdollisuutta minkä takia kotikasvatus olisi ylivoimaisen vaikea toteuttaa. En yksinkertaisesti laittaisi lapsiani päiväkotiin, asennoituisimme niin jo ennen lisääntymispuuhia. Mikä tässä on sinulle vaikea ymmärtää?

- Gregory Hood

Mangustin

1. Paheksun syvästi nenäruusulle irvailemista. Rosacea on kelttien ja germaanien etninen ominaispiirre, ja punainen pellenenä on samanlainen viharikos kuin blackface-minstrelit.  >:(

2. 11.11. on sinkkujen päivä. Silloin shoppaillaan ja kreisibailataan muiden sinkkujen kanssa ja haistatetaan parisuhteeseen painostavalle konfutselaiselle kulttuurille:
https://en.wikipedia.org/wiki/Singles%27_Day

Impi Waara

On se jännää. Rahaa kerätään lukuisten järjestöjen toimesta kaikille muille, paitsi suomalaisille vähävaraisille lapsille, vanhuksille, sairaille, vammaisille jne  :facepalm:

Muuan muistisairaalle tuotiin kolmen kuukauden anelun jälkeen seurakunnasta puolimuovikassillista jauhoja ja ryynejä, jotka oli ryyditetty hyöteisproteiinilla. Siinä oli ilmassa suuren urheilujuhlan tuntua...
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Jane Doe

Quote from: klassinen on 01.11.2016, 19:59:15
Quote from: Bona on 01.11.2016, 19:11:22

Kiitettävästi jaksat paskoa ketjuja ylimielisyydelläsi. Tiedän paljon hyvin isojakin perheitä joissa lapset eivät käy päiväkotia. Itselläni ei suurperhe ole edes toiveissa, joten en näe sitäkään väsymisen mahdollisuutta minkä takia kotikasvatus olisi ylivoimaisen vaikea toteuttaa. En yksinkertaisesti laittaisi lapsiani päiväkotiin, asennoituisimme niin jo ennen lisääntymispuuhia. Mikä tässä on sinulle vaikea ymmärtää?
Tässä ketjussa keskustellaan nenäpäivästä, ei päivähoidosta. Siksi en ole aiemmin noteerannut trollauksiasi millään lailla, mutta nyt riittää. Jos haluat lapsettomana jakaa suuria viisauksia lastenkasvatuksesta, mene vaikka Vauva-palstalle vänkäämään.
Wippajei!

Emo

Quote from: klassinen on 01.11.2016, 18:10:02Arvovalintoja nämä ovat mutta jos minulla lapsia joskus on, mieluummin tingin elintasosta kuin jälkikasvuni oikeudesta turvalliseen ja rakastavaan kasvuympäristöön. En millään voisi laittaa lastani marxistien aivopesulaan levottoman kakaralauman keskelle.

Kiva, että joku arvostaa valintojani :)  Tosin kouluun lapset on jossain vaiheessa laitettava, vaikka onhan kotikoulumahdollisuuskin olemassa, ja sekin toimii joskin asettaa vanhemmille tiettyjä haasteita (ja varmasti tämä porsaanreikä pyritään tukkimaan pikimmiten, ihme ettei ole jo tukittu).

Vihaat näköjään suvakkeja yhtä syvästi kuin minä! Lohdutukseksi sanottakoon, että lapsesta pystyy kasvattamaan tiedostavan matukriittisen vaikka hän kävisi päiväkotiputken ja siitä suoraan punikkiperuskouluun eskarin kautta, mutta sekin vaatii jotain nimenomaan vanhemmilta. Jos kotona hölisee Nenäpäivä-tuubaa "kaikkien kulttuureiden samanarvoisuudesta", niin on turha syyttää ketään muuta kuin itseään, kun omasta lapsesta kasvaa mädättäjä.

Olen ilmeisesti valinnut hyvän koulun jälkikasvulleni, kun meille ei ole tullut kotiin mitään Nenäpäivää-köntsää ainakaan vielä, eikä tullut viime vuonnakaan.

Jane Doe

Quote from: Emo on 02.11.2016, 09:50:50
Olen ilmeisesti valinnut hyvän koulun jälkikasvulleni, kun meille ei ole tullut kotiin mitään Nenäpäivää-köntsää ainakaan vielä, eikä tullut viime vuonnakaan.
Kuulin juuri kollegalta, että Nenäpäivä on pientä Unicef-kävelyihin, taksvärkkeihin ja muihin koulussa odottaviin rahankerjuukarnevaaleihin verrattuna. Ja minulla on nyt sentään se piirre, ettei kukaan syyllistä kun en riemusta kiljuen osallistu, ilonpilaaja-fiilis on ihan omassa päässäni. Joissain kouluissa kuulemma ihan rehtorin toimesta syyllistetään vanhempia siitä, etteivät nämä ole 110% mukana touhussa.

Ehkä parin vuoden päästä SPR:n maine on ansaitusti ryvettynyt niin, että rahaa kerätään korkeintaan kodittomille liito-oraville ja alkoholisoituneille norpille. Ja ehkä muutama vanha viltti vietäväksi sen sillan alle, jonne järjestöporsaat on ajettu.
Wippajei!

klassinen

Quote from: Jane Doe on 02.11.2016, 09:33:43
Tässä ketjussa keskustellaan nenäpäivästä, ei päivähoidosta. Siksi en ole aiemmin noteerannut trollauksiasi millään lailla, mutta nyt riittää. Jos haluat lapsettomana jakaa suuria viisauksia lastenkasvatuksesta, mene vaikka Vauva-palstalle vänkäämään.

No voi hellanlettas. Voisitko kertoa miten yli kymmenlapsisten perheiden vanhemmat kasvattavat täyspäisiä ihmisyksilöitä ilman päiväkotia? Trollaamalla? Keskustelun sivujuonne lähti tympääntymisestäni Homman lukemattomiin väninäketjuihin. Sosialisti sitä, mokuttaja tätä ja internationalisti tuota. Silti ei olla valmiita uhrauksiin sen eteen että meininki muuttuisi koska pitää saada se uusi Pleikka ja Kanarian-matka.

- Gregory Hood