News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kansanmarkka - Kuinka apinaa koijataan

Started by Vredesbyrd, 13.10.2016, 11:17:20

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Tämä kansanmarkka on liian sekava ollakseen menestykäs pyramidikusetus tai mikään muukaan. Kansanmarkalle käy sillain että ketään ei kiinnosta ja se kuolee pystyyn. De Witt ei ole ihan paras markkinoija tällaiselle. Mitä wincapitaan tulee niin ensimmäiset varoitukset asiantuntijoiden suusta kuultiin jo ihan alkumetreillä kun se sijoitti vedonlyöntiin, ja mitä enemmän varoituksia tuli niin sitä suositumpi siitä tuli. Varoitukset voivat myös toimia markkinointina.

P

Quote from: nollatoleranssi on 17.10.2016, 17:11:21

Kävin tiettyjä väittelyitä hankkeen kovimpien puolustajien kesken. Silloin huomasi oikeastaan ensimmäistä kertaa, että perustelut eivät kovinkaan paljon vakuuttaneet toiminnan taustalla. Monilla oli pelkästään vahva usko sen onnistumiseen. Toisaalta jo tuolloin alkoi tulemaan viitteitä siitä, että minkälaisesta huijauksesta saattaisi olla kysymys ja yhtenä huijausmuotona nousi esiin ponzihuijaus.

Erikoisin puoli liittyy silti siihen, että mitä enemmän toiminnasta uutisoitiin ja siinäkin vaiheessa kun Wincapita oli melko laajasti todettu jättimäiseksi huijaukseksi, niin ihmisten mielenkiinto sijoittaa rahojaan oli edelleen korkea. Lopulta "sijoitettuja rahoja" oli jopa 100 miljoonaa euroa. Kyseessä oli epäilemättä Suomen suurin huijaus tai sananmukaisesti täyskusetus.

Muistan, kun moisen ponzin sivut hävisivät netistä. Vahva oli hurmoslaisilla monilla sijoituspalstoilla usko siihen, "että sivut palaavat takaisin". ;)    Ihan käsittämättömällä tasolla oli joillain todellisuuden kieltäminen.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Artisti

Rahaa ei voi luoda tyhjästä. Minua yritettiin saada mukaan verkostomarkkinointifirmaan, mutta koska en ymmärtänyt Superkympin erinomaisuutta, en lähtenyt mukaan: http://www.gnld.fi/fi-fi/product/HomeCare/Products/Super10

Sain osakseni raivokasta halveksuntaa, kun en ymmärtänyt omaa parastani, annoin rikkauksien valua läpi sormieni. Elimme markka-aikaa, ja minun olisi pitänyt ostaa 3000 markan aloituspakkaus, joka sisälsi Superkymppiä ja muuta Nobel-tavaraa. Yleispuhdistusaine Superkymppi oli likaisen WC:n pelastus, kävi myös astianpesuaineena, hinta 85 markkaa/ litra. Ihmettelin hintaa, koska tiskiaine maksoi kaupassa 5 markkaa/ litra. Minulle kerrottiin, että Superkympin salaisuus onkin siinä, että se on tiivistettyä pesuainetta, korkillinen Superkymppiä 10 litraan vettä, niin siinä voi pestä astiat. Sanoin, että sama korkillinen tistiainetta 10 litraan vettä niin siinäkin voi pestä astiat.

Sitten minua vielä valistettiin siitä, että kukaan muu ei ole onnistunut tiivistämään pesuainetta 10 kertaa pienempään tilaan, kuin Superkympin tekijät. Sanoin, ettei pesuainetta voi tiivistää kuin vettä haihduttamalla ja mahdollisesti kiinteässä muodossa puristamalla kovassa paineessa, mutta raja tulee pian vastaan. Kyseinen väite on sula mahdottomuus molekyylien välisen vuorovaikutuksen vuoksi, ja jos se olisi mahdollista, Superkymppi painaisi 10 kertaa enemmän.

Sanoin ettei kukaan myöskään ostaisi Superkymppiä, jos ostaisin sitä myyntiin, koska se on niin kallista. Minulle kerrottiin, ettei Superkymppiä tarvitse itse edes myydä, vaan jos onnistuisin värväämään 3 myyjää, joista jokainen värvää 3 myyjää, joista jokainen värvää 3 myyjää jne jne, niin saisin provikat heidän myynneistään, ja sitä provikkaa varten ei heidänkään heti tarvitse myydä mitään, vaan osuuteni rahoista tilitetään minulle heti kun he ovat ostaneet omat aloituspakkauksensa!!! Lisäksi kerrottiin, että usein aloituspakkaus menee omaan käyttöön, koska on hyödyllistä testata tuotetta itse jotta sitä voi mainostaa myös muille, niin ja ovathan ne nyt laadukkaita tuotteita! ;D

No en koskaan lähtenyt mukaan GNLD:n kelkkaan, eli rikkaudet jäivät saavuttamatta. Mukaan lähteneillä taitaa vieläkin olla kaapit täynnä Superkymppiä, se taitaa sittenkin olla riittoisaa ainetta. Hyvin ovat onnistuneet rikastumisensa salaamaan kateellisilta naapureilta, ulospäin heidän elintasonsa on sama kuin ennenkin.  :D

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Pöllämystynyt on 17.10.2016, 13:34:16
Quote from: PR on 17.10.2016, 12:45:40
Quote from: EroaEurosta on 17.10.2016, 12:41:03
Paitsi koska bitcoin ja kryptovaluutat ovat järjestelmänä hajautettuja, ei niiden toimintaa pysty poliittisilla päätöksillä lopettamaan.

Järjestelmää ei pysty lopettamaan, mutta käyttäjät voidaan laittaa linnaan. Osta - myy - vaihda ja olet rikollinen.

Hallitus tuo sitten oman B-Euron tai B-Dollarin mikäli näkee tarpeelliseksi.

Aika harmillista, että ahkerat aktivistit, kuten De Wit, käyttävät aikaansa ja tarmoaan tällaiseen tilanteen vaatiessa lisää protestointia ja esiintymistä aivan muissa yhteyksissä, kuin uusien rahayksikköjen kanssa. Koska kyseessä ovat toisinajattelijat, voidaan tästä helposti tekaista oikeusjuttu, jolla näitä henkilöitä ja koko maahanmuuttomaltillista liikettä vastaan voidaan käydä.

De Witt taitaa olla enemmänkin hörhöilijä kuin kansanjohtaja tai puoluepamppu. Tällaisessa touhussa hörhöilijät ovat omalla mukavuusalueellaan. Maahanmuuttomaltillinen liike on suuri vitsi. ei sitä vastaan ole kukaan hyökkäämässä.

Pekka Kemppainen

Quote from: Rauno Murju on 14.10.2016, 01:16:41
De Wit alkaa vaikuttaa trollilta jonka tarkoitus on hajauttaa nationalistisia ja maahanmuuttokriittisiä voimia.

OK.

Miniluv

Onko mitään uutta kansanmarcoista? :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Hankala Tapaus

Taisi kuolla. Saitilla viimeisin uutinenkin 27. Tammikuuta. Eivät siis yritä enää houkutella kärpäsiä hunajan luo.

Hyvä niin.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Keskittyisivät onecoin bisnekseen. Nyt lähden nukkumaan.