News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

HUS sairas hoitojärjestelmä

Started by siviilitarkkailija, 04.04.2016, 07:35:12

Previous topic - Next topic

Marius

Monikulttuurisuus on rikkaus.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

siviilitarkkailija

Quote from: Marius on 09.04.2016, 08:36:05
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Kaikesta päätellen vihervasemmistolainen  sairas "meillä on varaa olemmehan rikas teollisuusmaa" ajattelu on tuhonnut julkisen terveydenhuoltojärjestelmän. Suomessa pääkaupunkiseudulla ei enää ole toimivaa ja laadukasta terveydenhuoltoa. On vain sairas pöhö jonka kulisseja yritetään pitää pystyssä.

Hyvin kuvaavaa on se että johtajia HUS:issa on pilvin pimein. Toimitusjohtaja saa enemmän palkkaa kuin pääministeri ja tämä on hänen johtamisen ja henkilöstön ylikuormituksen tulos.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

siviilitarkkailija

Jos joku on miettinyt että mikä on kommunistikorporaatio, niin Hus on semmoinen. Mikä on suunnitelma- ja julkisen monopolitalouden äpärälapsi jossa kokoomus viihtyy kuin täi tervassa ja mikä on lakien yläpuolella?

Vastaus on Helsingin -Uudenmaan Sairas hoitoyhtymä joka entisten työntekijöiden mukaan oli määrännyt sattumanvaraisesti työntekijöitä neulanaytteen ottoon, ilman koulutusta. Mutta ei tämä vielä mitään.

Likaneula-rikoksen terveydenhuollon tutkinta hosutaan pystyyn kyhätyllä Helsingin ämpäriyliopistollisen sairaalan professorivetoisella ryhmällä jonka tärkeäksi tutkijaksi ja ITSE ITSEÄÄN RIKOSTUTKIVAKSI jäseneksi on nostettu HUS hallintojohtaja.! Eli hus hallintojohtaja pääsee tekemään itse itsestään pikavauhtia kyhätyn tutkintaryhmän jäsenenä tutkintaa syyllistyikö hän itse tai kollegansa rikokseen!

Näin maailman vähiten korruptoituneessa Suomessa hoidetaan näppärästi itse omat rikostutkinnat kun rikoksen tekee korporaatio!

siviilitarkkailija

HUS:in hallintoylijohtaja Kaarina Torppa, nainen joka kykenee itse tutkimaan itse itsensä ja antamaan suosituksia.

http://www.elisanet.fi/teosry/kuvate/kuvate12/luen2.jpg

Luultavaa on että suosittelevat laboratoriohenkilökunnan palkkaamista. Likaneulalla työtä tehnyt henkilö, kun EI OLLUT EDES LABORATORION PALKKALISTOILLA eikä koulutettu tehtävään.

Mutta ilmeisesti maahanmuuttajataustainen joka oli kova tekemään työtä johon ei koulutus riittänyt. Mikä taas riitti HUS-sairaan hoitojärjestelmän hallintojohtajille.

Saapa nähdä kannattaako Kaarina Torppa Hus hallintoylijohtajan Kaarina Torpan haastamista oikeuteen. Sitä voi pohtia ihan hyks-professorin voimin. Vai määrätäänkö huslabin hoitaja vain opiskelemaan lisää että tietää mihin pistäisi piikillä.

siviilitarkkailija

HUS-sairaassa hoitojärjestelmässä tapahtunut törkeä potilaiden pahoinpitely likaisilla neuloilla, on uusin todiste järjestelmän ja valhemedian toiminnasta. Olennaisempaa on vihapuheen suitsiminen kuin totuuden selvittäminen.

Tutkintaryhmä on tutkinut asiaa erittäin kovasti, tappavia likaneuloja käyttänyt HUS laboratorio on myös tutkinut ja tehnyt johtopäätöksiä HUS asiassa arvatenkin hyvin ymmärtäväisessä hengessä, koska onhan itse tutkintaryhmässä mukana HUS toimialajohtaja ja peräti valvira. Siis muistatteko valviran, se lääkärioikeuksia valvova viranomainen jolle piti erikseen käydä kertomassa valelääkäreistä.

Kannattaa huomata että vielä tähänkään päivään mennessä yleisölle ei ole julkistettu itse likaneuloja käyttäneen henkilön nimeä. Kyseinen työntekijä EI ollut HUS:n vakituinen työntekijä eikä hän enää työskentele HUS labissa.

Professori Hans Ramsay ei kykene selvittämään siis yksinkertaista asiaa kuka on käyttänyt likaisia neuloja ja kuinka monta kertaa. Tapausta on tutkittu jo ruhtinaallinen kuukausi. Vieläkään ei ole julkistettu epäillyn hoitajan tietoja että potilaat voisivat selvittää ovatko he tämän ulkopuolisen puoskarityöntekijän ja ulkopuolisia puoskareita palkkaavan HUS järjestelmän uhreja.

Professori Hans Ramsayn ainoa tehtävä on pestä HUS putipuhtaaksi julkisesta epäilystä ja syyllisyydestä. Ja sen hän osaa erinomaisesti  Helsingin ämpäriyliopistollisen sairaalakoulutuksen avulla. Ehkäpä kurkku ja korvatautien erikoislääkärinä oppii olemaan kuulematta mitään ikävää ja lähinnä yskimään merkitsevästi kun ei kykene poliittisessa todellisuudessa sanomaan mitään painavaa asiasta.

mmm

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/hus-kiivastui-mv-julkaisulle-kaytti-luvatonta-kuvaa-rasistisin-motiivein/5828808

HUS on myös ottanut yhteyttä poliisiin ja kertoo miettivänsä keinoja, jolla MV-julkaisu saataisiin poistamaan kuva ja myöntämään tekemänsä virheen.
Miettivätköhän vielä pitkäänkin kun mitään ei ole kuulunut?
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.