News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Lähde Helsinkiin 612-kulkueeseen itsenäisyyspäivänä ti 6.12.2016

Started by Heikki Luoto, 07.10.2016, 19:31:56

Previous topic - Next topic

Heikki Luoto

En edusta 612.fi-yhdistystä, mutta mainostan silti.

QuoteKutsu itsenäisyyspäivän soihtukulkueeseen.

612.fi-yhdistys toivottaa kaikki tervetulleiksi kolmatta kertaa järjestettävään soihtukulkueeseen. Soihtukulkue on tapamme osoittaa kunnioitusta Suomen itsenäisyyttä ja sitä rakentaneiden ja puolustaneiden muistoa kohtaan. Kulkueen osallistujamäärä kolminkertaistui viime vuonna haastavista sääolosuhteista huolimatta ja odotettavissa on, että se kasvaa entisestään. Liity siis maanmiestesi ja -naistesi joukkoon ja tee kanssamme tästä itsenäisyyspäivästä unohtumaton kokemus.

Sekä yhdistys että tapahtuma ovat poliittisesti sitoutumattomia ja pyydämme osallistujia kunnioittamaan myös tätä jättämällä poliittiset tunnukset kotiin. Pyydämme osallistujia myös kunnioittamaan tapahtuman harrasta mutta juhlavaa luonnetta asiaan kuuluvalla käytöksellä ja pukeutumisella. Tämä tarkoittaa, että alkoholijuomat on paras jättää kotiin viilenemään.

Marssijärjestys on pitkälti sama kuin edeltävinä vuosina. Tapahtuma alkaa itsenäisyyspäivänä Töölöntorilla klo 18:30, josta lyhyen ohjelman jälkeen kulkue suuntaa kohti Hietaniemen hautausmaata, jonne käymme laskemassa kynttilöitä Suomea sankarivainajien muistoksi. Soihdut osallistujille tarjoaa 612.fi-yhdistys mutta kannustamme tuomaan hautasmaalle omat hautakynttilät ja tietysti roppakaupalla reipasta mieltä.

Tervetuloa mukaan!

612.fi-yhdistys

https://m.facebook.com/events/1260828117272579/

612.fi-yhdistyksen Facebook-sivu
612.fi-yhdistyksen kotisivu
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Nationalisti

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Tabula Rasa

Kimppakyyti voisi olla helpompi kun omaa peliä sompailla hkin keskustassa juhlapäivänä. Mitäs busseja täällä oli tarjolla? Katson lähimmän ja ajelen välille odottelemaan jos savosta ei omaa bussia lähdekään.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

vihapuhegeneraattori

Ensin miekkariin, sieltä siirtyminen marssille. Jos riittää turnauskestävyyttä siis. Miekkarin alustavat infot sigusta.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

seikku

Itämurteiden puolelta olen kuullut puuhastelua, jossa Savo-Karjalasta koottaisiin kuormaa Kouvolaan ja sieltä edelleen laumoittuneena syrjäiselle, mutta karulle seudulle jo sen verran ajoissa, että mielenosoituksiinkin voi ehtiä, jollei arvosta lounastamista. Soihtukulkueen jälkeen paluuta.

Täytyypä tökkiä muurahaispesiä ja tutkia kohmelon astetta.

Larva

Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

Nuiva kansalainen

Vasemmistoanarkistit varmasti taas tulossa häiriköimään, mellakoimaan ja pahoinpitelemään kulkueeseen osallistuvia. Toivotaan, että poliisi estää tämän yhtä hyvin kuin viime vuonna.
"Maailman parantaminen ei voi olla näin pienen kansan tärkein tehtävä. Meidän vaikutuksemme maailman menoon on promillen luokkaa. Sekin on hieman yläkanttiin laskettu. Meidän tärkein tehtävämme on huolehtia tästä maasta, suomalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Kukaan muu ei sitä tee."
-Gustav Hägglund 6.6.2015

Tabula Rasa

Quote from: seikku on 08.10.2016, 01:41:38
Itämurteiden puolelta olen kuullut puuhastelua, jossa Savo-Karjalasta koottaisiin kuormaa Kouvolaan ja sieltä edelleen laumoittuneena syrjäiselle, mutta karulle seudulle jo sen verran ajoissa, että mielenosoituksiinkin voi ehtiä, jollei arvosta lounastamista. Soihtukulkueen jälkeen paluuta.

Laitatko tietoa yksärinä kouvostoliiton lähdöistä tai muista täältä päin kulkevista kyydeistä kunhan tiedät?

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Shemeikka

Olen tulossa tänäkin vuonna. Oulun puolesta ollaan kuulemani mukaan suunnittelemassa yhteiskuljetusta. Ellei, niin tulen taas omin nokkineni.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Tabula Rasa

Quote from: Shemeikka on 08.10.2016, 20:32:11
Olen tulossa tänäkin vuonna. Oulun puolesta ollaan kuulemani mukaan suunnittelemassa yhteiskuljetusta. Ellei, niin tulen taas omin nokkineni.

Voisi tähänkin hypätä matkalta mukaan jos ei ihan rannikkoa myöten mennä. Katsotaan miten etenee.

edb

Quote from: Nuiva kansalainen on 08.10.2016, 20:27:47
Vasemmistoanarkistit varmasti taas tulossa häiriköimään, mellakoimaan ja pahoinpitelemään kulkueeseen osallistuvia. Toivotaan, että poliisi estää tämän yhtä hyvin kuin viime vuonna.

Ei siellä kulkueessa ole hätäpäivää vaikka poliisia ei näkyisi mailla halmeilla. Helpommalla pääsivät vasurihörhöt poliisien käsittelyssä verrattuna siihen että olisivat hyökänneet soihtukulkueen kimppuun.
Uutisvirta.net – uutisia, blogeja, puheenvuoroja valtavirran ulkopuolelta

Ant.v2

Quote from: edb on 08.10.2016, 20:55:21

Ei siellä kulkueessa ole hätäpäivää vaikka poliisia ei näkyisi mailla halmeilla. Helpommalla pääsivät vasurihörhöt poliisien käsittelyssä verrattuna siihen että olisivat hyökänneet soihtukulkueen kimppuun.

Yhteenotto olisikin vasemmistolaisille toivottu tulos. Valtamedia kertoisi yhteen ääneen kulkueen hyökänneen viattomien sivustakatsojien kimppuun. Vasemmistoa vastaan fyysisesti puolustautuneille luettaisiin kovat tuomiot ja hallitus sekä oppositio yhdessä vaatisivat 612-yhdistyksen kieltämistä.

Tästä syystä  poliisin vahva läsnäolo on enemmän kuin toivottavaa. Poliisimuuria vastaan hyökkäävä vasemmistolauma antaa selvän signaalin siitä, minkä ideologian suojissa se väkivaltainen joukkotoiminta asustaakaan. Siinä olisi melkoinen ottelupallo vaikka perussuomalaisille, mutta nykyjohdon aikana on turha odottaa, että puolue nostaa väkivaltaista vasemmistotoimintaa kepinnokkaan.
"Siniset jatkaa täysillä" (Sampo Terho)

Tabula Rasa

Paljon kameroita mukaan niin eivät voi valehdella mediassa palamatta todella pahasti.

Pöllämystynyt

Tulen jos pääsen, joko 612-kulkueeseen, tai rasisteja myyränä tarkkailemaan. Rasisteihin olen jälleen soluttautunut siihen malliin, että saatan saada etukäteistä tietoakin, jos aikovat hyökkäillä rasisminvastaista 612-kulkuettamme vastaan.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Nationalisti

Quote from: Pöllämystynyt on 08.10.2016, 22:07:16
Tulen jos pääsen, joko 612-kulkueeseen, tai rasisteja myyränä tarkkailemaan. Rasisteihin olen jälleen soluttautunut siihen malliin, että saatan saada etukäteistä tietoakin, jos aikovat hyökkäillä rasisminvastaista 612-kulkuettamme vastaan.

612 ei ole rasisminvastainen kulkue eikä sillä ole muita tavoitteita kuin itsenäisyyden ja sen eteen uhranneiden kunnioitus.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Shemeikka

612-kulkue järjestetään tänäkin vuonna; 6.12.2016 kello 18.30 Facebookin tietojen mukaan.

Elikkä onko kellään tietoa mahdollisesta yhteiskuljetuksesta Oulusta Helsinkiin? Tiedän että sitä on suunniteltu, mutta tuloksesta en ole kuullut.

Nude but not naked

Tabula Rasa

Quote from: Shemeikka on 04.11.2016, 17:20:05
612-kulkue järjestetään tänäkin vuonna; 6.12.2016 kello 18.30 Facebookin tietojen mukaan.

Elikkä onko kellään tietoa mahdollisesta yhteiskuljetuksesta Oulusta Helsinkiin? Tiedän että sitä on suunniteltu, mutta tuloksesta en ole kuullut.

Reitistä riippuen voisin pyrkiä kimppakyytiin mukaan matkalta. Yksärillä voi ottaa yhteyttä jos tietoa.

Pöllämystynyt

Quote from: Nationalisti on 03.11.2016, 14:23:24

612 ei ole rasisminvastainen kulkue eikä sillä ole muita tavoitteita kuin itsenäisyyden ja sen eteen uhranneiden kunnioitus.

On toki aivan oikeutettua ja ymmärrettävää ilmaista noin. Vapauden puolustaminen on kuitenkin eräs kulkueen "tunnuslause", ja vaikka kulkue kunnioittaa ja muistelee itsenäisyyttä ja sen puolustajia, niin on aika turha kiistää, että kulkueen keskeinen motiivi ja asiayhteys on tällä hetkellä Suomeen globalismin (EU, mokutus jne.) taholta kohdistuva uhka - joka pääasiassa on rasistinen uhka joko etnisenä kolonisaationa tai EU:n suomalaisvähemmistön taloudellisena tai poliittisena riistona. Siten kulkueen merkityksen voi nähdä olevan nykypäivän taistelussa uskonnollista rasismia ja rasistista väestönsiirtopolitiikkaa vastaan. Ilman tätä meneillään olevaa väestönsiirtoa ja väestönjalostusta olisi tällaisissa tapahtumissa ehkä muutama osallistuja.

Toki saat edelleen pitää kulkuetta itsenäisyyden muistojuhlana. Aika monella muulla siihen osallistuvalla on kuitenkin mielessään myös nykypäivän taistelu tulevaisuuden puolesta.

Lisäksi suurin osa kulkuetta vastaan hyökkäyksiä tänäkin vuonna suunnittelevista "anarkisteista" on rasisteja, ja toimii rasistisin perustein. Ollessaan näitä vastaan kulkueen väki on jokseenkin automaattisesti rasisminvastustajia. Että tervetuloa joukkoon vain!
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Shemeikka

Quote from: Tabula Rasa on 04.11.2016, 20:30:43

Reitistä riippuen voisin pyrkiä kimppakyytiin mukaan matkalta. Yksärillä voi ottaa yhteyttä jos tietoa.

Sain kiinni henkilön joka yhteiskuljetusta puuhasi, mutta kuljetus ei toteudu tänä vuonna. Aion osallistua omin päin kuten viime vuonna; juna tai bussi Helsingradiin, ja investoin hotelliin ellen sitten lähde yötä vasten takaisin Ouluun.

Nude but not naked

internetsi

Minulle taitaa tulla ensimmäinen itsenäisyyspäivä ulkomailla, kun en varmaan ehdi Itävallasta kovin pitkälle. Eiköhän täällä taas ole live-seurantaa, miten kulkuetta yritetään häiritä, kuka anarkokomuista koittaa pysäyttää projektiilia silmällään, jne... Toivottavasti sitten Itävallasta tulevan presidentin terveiset lähettää Norbert Hofer.
Lohjan persut

UgriProPatria

Quote from: internetsi on 04.11.2016, 21:30:52
Minulle taitaa tulla ensimmäinen itsenäisyyspäivä ulkomailla, kun en varmaan ehdi Itävallasta kovin pitkälle. Eiköhän täällä taas ole live-seurantaa, miten kulkuetta yritetään häiritä, kuka anarkokomuista koittaa pysäyttää projektiilia silmällään, jne... Toivottavasti sitten Itävallasta tulevan presidentin terveiset lähettää Norbert Hofer.

Höh. Mikä heppu sä oikein olet? Kierrät Eurooppaa yhtenä päivänä yhtäällä, toisena toisaalla. Balkanin mustalainen?

b_kansalainen

Onko päivämäärä lyöty lukkoon? Mulla on samalle päivälle body pump ja sheivaus. Ei millään viittis vaihtaa.

koli

Quote from: Nationalisti on 03.11.2016, 14:23:24

Juu, kaikki kansallismieliset kokoontuvat yhteen ja ideologiset ristiriidat unohdetaan tapahtuman ajaksi.
Mörökölli

b_kansalainen

Quote from: koli on 04.11.2016, 22:49:09
Juu, kaikki kansallismieliset kokoontuvat yhteen ja ideologiset ristiriidat unohdetaan tapahtuman ajaksi.
Edes kerran vuodessa. Yhtenäisyyden tunteen takaa kivittävä anarkistilauma.

pekkasuomalainen

Huhujen mukaan marssi aiheuttaa alueen asukkaissa turvattomuuden tunnetta, joten poliisi osoittaa marssille uuden paikan Roihupellon teollisuusalueelta. Soihdut on kielletty.

IDA

Itse olen joka tapauksessa lähdössä jollain kyydillä. Jos Kouvolasta pääsee porukalla kyytiin, niin tuota voisi harkita.
qui non est mecum adversum me est

Tabula Rasa

Quote from: IDA on 04.11.2016, 23:07:57

Itse olen joka tapauksessa lähdössä jollain kyydillä. Jos Kouvolasta pääsee porukalla kyytiin, niin tuota voisi harkita.

Samaan kyytiin voisi pyrkiä.

internetsi

Quote from: UgriProPatria on 04.11.2016, 22:38:07
Quote from: internetsi on 04.11.2016, 21:30:52

Höh. Mikä heppu sä oikein olet? Kierrät Eurooppaa yhtenä päivänä yhtäällä, toisena toisaalla. Balkanin mustalainen?
Balkanin mustalaiseksi ei ole vielä sanottukaan. Eikä ylipäätään ravimieheksi. Tittelilista sen kun pitenee.

Itävallassa on 4.12 presidentinvaalien toisen kierroksen uusinta. Realistien Norbert Hofer vastaan utopistien Alexander van der Bellen. Kun jää Yhdysvaltojen presidenttivaali väliin, niin Wieniin pitää päästä. Jätin tarkoituksella Unkarin reissulla Wienin ja Bratislavan käymättä, niin nyt voi ottaa ne samassa, kun ovat maailman lähimmät pääkaupungit. Minä voin laittaa rapoa Wienistä, laittakaa te sitten Helsingistä.
Lohjan persut

MacGyver

Mukaan täytyy lähteä.

Itsenäisyyspäivänä toki muitakin tapahtumia kuin tämä kulkue. Yksi tapahtuma on monikulttuurijärjestön, Moniheli ry:n itsenäisyyspäiväjuhla. Nyt olisi syytä Stubbin muistaa missä juhlii;

Impi Waara

Valistakaa nyt tyhmää, pliis. Mitä ****n tekemistä itsenäisyyspäivällämme ja monikultilla on keskenään?? Itsenäisyyttä juhlitaan, kun onnistuttiin estää yhden monikulttuurin leviäminen joka niemeen, notkoon ja saarelmaan.

edit
ajatuskatkos
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!