News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Homman mainostaminen netissä.

Started by Tabula Rasa, 18.08.2009, 16:22:26

Previous topic - Next topic

Oletko linkannut hommaan tai maahanmuuttoa koskeviin uutisiin omassa facebook, irc-galleria, tms paikassa?

Olen.
40 (70.2%)
En, mutta aion piakkoin.
4 (7%)
En ole enkä aio.
5 (8.8%)
En voi työni takia kannattaa hommaa näkyvästi.
4 (7%)
Muu vaihtoehto, kerro mikä?
4 (7%)

Total Members Voted: 53

Tabula Rasa

Elikkäs mieleen juolahti että parituhatta lisälinkkiä edellämainituissa paikoissa olisivat kohtuullinen lisämainos hommalle.

Tietysti on joitakin ihmisiä jotka eivät syystä tai toisesta tahdo näyttää väriä mutta jokainen jolla on mahdollista niin hommalippu liehumaan!
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kaptah

Tai no en varsinaisesti maahanmuuttoa koskeviin, mutta siihen uutiseen, jossa kerrottiin, että ainakin joka neljäs Etelä-Afrikkalainen on raiskannut ja se johtuu kulttuurista.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Jiri Keronen

Olen miettinyt, että Homman yhteisöä voisi mainostaa IRC-Galleriassa. Siellä on se "mun yhteisö" tai joku vastaava ominaisuus, jonka avulla Homman saa halvalla hinnalla etusivulle.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

rankka

Olen mainostanut. Mainos on ehkä hieman väärä sana kuvaamaan, ei ollut neonvaloja tms :)

Hämeenlinnan Oraakkeli

Uuden puolueen puolueohjelma tulisi linkata vähän sinne sun tänne

Kauppalehti hoidettu. Onko kellään arvopaperin nettitunnuksia. tänne tulisi saada joutsenpuolue näkyviin. Jatkoaikaan joku voisi myös avata ketjun aiheesta.

Antti Mielonen

IRC-Galleriassa yhteisön (Homma^^^) mainostaminen maksaa 3 e/10 min,
käyttäjiä ~500 000 ja käyttäjien keski-ikä ~20,7 vuotta.
Maksun voi hoitaa tekstiviestillä.

Voisi tuota koittaa.

Tabula Rasa

Jos masinoisikin homman näkyviin galleriassa vaikka viikoksi? talkohenkeä kuulutetaan!
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Veli Karimies

Drawballista ainakin saadaan paljon näkyvyyttä tällähetkellä. :)