News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomessa ei ole paljon irakilaisia

Started by beetleking22, 01.10.2016, 00:51:07

Previous topic - Next topic

beetleking22

b

Ari-Lee

Irakilaiset taitavat nyt olla vain suurin maahantunkeutujaryhmistä. Onneksi eivät ole Stephen Elopeja vaan ihan normi hyysättäviä rikollisia.

Lirahtaavat nämä joskus vääriin ketjuihin, no worries, mate.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

internetsi

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 00:51:07
Vaikka tilastot näyttävät siltä, että Irakilaiset ovat Suomen yksi Suurin maahamuutto ryhmistä, niin tämä ei pidä paikkansa. 90-99?% kaikista Irakilaisista näyttää olevan kurdi pakolaisia. Kurdit ovat kulttuurisesti ihan erillaista sakkia kuin Arabit ja eivätkä he pidä Irakia omana kotimaanaan. He eivät ole myöskään kovin aktiivisia uskon harjoittajia.  Työllisyys aste on melkeinpä sama kuin Somaleilla vaikka heitä on yli 10 tuhatta. Miehillä on työkokemuksia, mutta naisilla ei ole yhtään.  He ovat myös  edustettuina raiskaustilastoissa.

Näyttää siltä, että pistin tämän aiheen väärään ketjuun?
Kerropa montako irakilaista tai kurdia tai Irakin kurdia tai Irakin passin omaavaa kurdia tai Irakin passin Lesbokselle jättänyttä kurdia on Virossa, Latviassa ja Liettuassa? Varmaan enemmän, kuin noissa maissa on yhteensä enemmän ihmisiä kuin Suomessa.
Lohjan persut

Ari-Lee

Suomessa ei ole paljon suomalaisia.

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

Emo

Suomessa ei pidäkään olla paljon irakilaisia, irakilaisten kuuluu olla Irakissa.

beetleking22

Quote from: Ari-Lee lz

internetsi

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 01:20:11
Quote from: Ari-Lee on 01.10.2016, 01:10:41
Irakilaiset taitavat nyt olla vain suurin maahantunkeutujaryhmistä. Onneksi eivät ole Stephen Elopeja vaan ihan normi hyysättäviä rikollisia.

Lirahtaavat nämä joskus vääriin ketjuihin, no worries, mate.

Kyllä tällä hetkellä, mutta muista, että  70% hakijoista ei  saa edes saa virallista oleskelulupaa. Noin Isossa ryhmässä varmasti tapahtuu paljon rikollista toimintaa.  Perusuomalaiset ovat tästä vielä tosi ylpeitä.
Ensin sanot, ettei irakilaisia ole paljoa ja sitten sanot niiden olevan iso ryhmä?

Sinänsä saavutus, että olet alle viiden minuutin sisään eri mieltä jopa itsesi kanssa.
Lohjan persut

beetleking22

Quote from: Emo on 01.10.2016, 01:18:51
Suomessa ei pidäkään olla paljon irakilaisia, irakilaisten kuuluu olla Irakissa.

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen Itse Irakista tullut, mutta Irakilisilla ei ole mitään tulemista tänne. Jos pakenee Isistä, niin menkööt pakolais leiriin. Päivittäis pommi iskut Bagdadissa ei ole päteväsyy saada minun mielestäni turvapaikkaa. Turvapaikan hakijoita ja saajia pitäisi muutenkin olla luonnolisesti todella vähän.

Me asuimme pakolais leirissä monta vuotta, mutta meillä ei ollut minkäänlaista motivaatiota paeta Eurooppaan. Me jouduimme Eurooppaan sen takia, koska lapset kärsisivät vakavista sairauksista ja minä olin yksi niistä.

Hakkapeliitta

Niin eihän saamelaisetkaan ole suomalaisia vai miten se meni?
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

beetleking22

z
Sinänsä saavutus, että olet alle viiden minuutin sisään eri mieltä jopa itsesi kanssa.
[/quote]

Puhun kahesta eri ryhmästä. Pakolaiset jotka tulivat pakolaiskriisin aikana Suomeen ja Pitkään Suomessa asustaneet pakolaiset. 30 000 tuhatta pakolaista on Iso ryhmä, mutta niistä saa ainoastaan 30% oleskelu luvan.

beetleking22

z

xor_rox

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 01:27:52
Olen samaa mieltä kanssasi. Olen Itse Irakista tullut, mutta Irakilisilla ei ole mitään tulemista tänne. Jos pakenee Isistä, niin menkööt pakolais leiriin. Päivittäis pommi iskut Bagdadissa ei ole päteväsyy saada minun mielestäni turvapaikkaa. Turvapaikan hakijoita ja saajia pitäisi muutenkin olla luonnolisesti todella vähän.

Me asuimme pakolais leirissä monta vuotta, mutta meillä ei ollut minkäänlaista motivaatiota paeta Eurooppaan. Me jouduimme Eurooppaan sen takia, koska lapset kärsisivät vakavista sairauksista ja minä olin yksi niistä.

Good for you. Mutta noin kansantaloudellisesta näkökulmasta ymmärtänet, ettei sairaitakaan ihmisiä voi automaattisesti siirtää eurooppalaisten yhteiskuntien huolehdittaviksi, sillä meitä veronmaksajia on täällä vain rajallinen määrä. Mikäli sosiaaliturvamme ja terveydenhuoltomme tarjotaan ilmaiseksi kaikille maailman ihmisille, niin perinteisesti korkea veronmaksumotivaatiomme laskee aivan olennaisesti.

beetleking22

a

xor_rox

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 01:39:33
...mutta kyllä minun mielestäni ihmisellä jota uhkaa henki pois vaikka homouden, uskonnon jne.. pitäisi olla oikeus saada turvapaikkaa...

Tämä pätee kyllä normaalitilanteessa ja sitä varten koko turvapaikkajärjestelmämme on luotu. Ongelmana kuitenkin on se, että tätä hyvässä tarkoituksessa rakentamaamme järjestelmää on käytetty ja käytetään parhaillaan pöyristyttävällä tavalla hyväksi. Se tulee johtamaan koko järjestelmän romahtamiseen ja lopulta myös poliittiseen heilahdukseen, jonka jälkeen täällä ei ole enää kenelläkään kivaa.

Fiksuinta olisi ottaa nyt aikalisä, sulkea kyseinen järjestelmä ja miettiä se kokonaan uudestaan. Selvää on se, että siihen nykyisin käytetyillä varoilla voitaisiin auttaa moninkertaista määrää ihmisiä konfliktialueiden läheisyydessä. Se, että konfliktialueilta yht'äkkiä siirretään kokonaisia sivilisaatioita keskelle rauhallisia eurooppalaisia yhteiskuntia, tulee johtamaan konfliktiin täälläkin. Allerginen reaktio tulee ennemmin tai myöhemmin ja siitä on valtavasti jo merkkejä ilmassa.

beetleking22

z

Hakkapeliitta

Yksi ongelma myös on se, että vaikka osa turvapaikanhakijoista olisi oikeastikin avun tarpeessa, he ovat kuitenkin pääosin niitä kaikkein vahvimpia hädänalaisia. Vanhukset, vammaiset, lapset ja naiset jäävät jalkoihin. Tämänkin kirjoituksen aikana on maailmassa kymmeniä lapsia kuollut nälkään. Heillä ei ole mitään toivoa päästä ikinä yhtään mihinkään. Siksi tämä koko turvapaikanhakujärjestelmä on epähumaani. Se vie resursseja pois heikoimpien auttamisesta vahvimpiin pääosin nuoriin miehiin.

Niin kuin Xor rox sanoi, nämä resurssit voisi käyttää paljon paremmin hyödyksi heidän kotimaissa. Sen takia mielestäni koko turvapaikkajärjestelmä täytyisi lakkauttaa. Se olisi se humaani vaihtoehto.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Ari-Lee

Ymmärrän täysin. Kävin kerran erään mustalaisen luona kylässä ja hän itse sanoi, että hän ei halua olla missään tekemisissä mustalaisten kanssa, koska ne vain huijaa ja varastaa. 90% pilaa kaikkien maineen. Aivan varmasti sama asia meksikolaisten kanssa kaksinaismoraalisessa USA:ssa.

Suomalaisia on n.5 miljoonaa. Kokopäivätyössä veronmaksajia alle miljoona. Ulkomailta tulevat eivät tätä haluakaan tietää ja miksi pitäisikään. Asiahan on meidän omamme.

Nykytrendillä Suomessa tapahtuu sama kuin Alaskassa - töitä ei ole - väestö hiipuu - jäljelle jäävät ovat joko viranhaltijoita, tai sosiaaliavustuksien varassa kituvia alkoholisteja. Asuinkelvoton koko tämä periferia. Muuttakaa Portugaliin.

kenelek

Quote from: Ari-Lee on 01.10.2016, 02:13:45
Muuttakaa Portugaliin.
Mutta uskaltaisiko sieltäkään käsin vittuilla suomeksi Suomen asioista ilman että poliisit hakevat Suomeen kuulusteluihin...? ;D
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

kenelek

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 01:49:37
Ehkä Eurooppa oppi jotai tästä Pakolaiskriisistä? Ehkä tämän avulla ne pystyy kehittämään tätä järjestelmää paremmin?  Toivotaan.
Toivotaan... Mutta ei tässä ole odotukset kovin korkealla. Angela Merkel, Barack Obama, Hillary Clinton, koko Ruotsi (hehheh), kaikenlainen EU-eliitti jne tuntuvat nimenomaan haluavan että Eurooppaan tulisi mahdollisimman paljon kaikkein hyödyttömintä ja vaarallisinta turvapaikanhakijamassaa...Minulle ei ole aivan täysin avautunut miksi he näin haluavat, mutta joku syy siinä täytynee olla.
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

beetleking22

z

Faidros.

Kyllä se nyt niin saatanasti vituttaa, kun meidän maine menee näitten takia.
Mikä maine?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kameleontti

"Pakolaiskriisistä" on nähty vasta lämmittelykierros.

Afrikka kuuluu afrikkalaisille, Aasia aasialaisille jne mutta Eurooppa kaikille. Eurooppa on liian valkoinen. Kas kun samat kommarit ei mene selittämään touhua Afrikkaan tai Aasiaan et siel ei ole tarpeeksi diversiteettiä?

No eivät mene ku ei ole tarkotuskaan. Moni sanoo, että ajatus valkoisten kansanmurhasta on salaliittoteoriaa tai liioiteltua. Miksi? Näinhän tässä ns humaanissa leikissä käy, jos ei sille pistetä stoppia.

Itelle sataa pilvin pimein kaiken aikaa viestiä eri puolin maailmaa, kuinka miehet haluaa itelleen suomalaisen/eurooppalaisen valkoisen naisen ja vaimon. Yksi jopa selitti et syy on, että sit oma lapsi ois suomalainen. No, ei se pentu suomalaiseks muutu vaik kuin toivois, puolikas ois vaan. Mut kamala vimma on maailmalla nyt et pitäs saada valkoinen lapsi. Omanrotunen omaa kansallisuutta oleva nainen ei kelpaa. Liekö sattumaa vai oisko aivopesutoimisto ala Soros käynyt kiertelemässä...

Loppu valkoisten joukkotuhonnalle: https://www.youtube.com/watch?v=cfifo7Hkoy8

Skeptikko

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 01:27:52

Oletko muuten jutellut noin vuoden sisällä Suomeen turvapaikanhakijoina Irakista tulleiden kanssa tai kuullut heidän puhuvan ja jos olet, niin millainen vaikutelma sinulle on tullut heistä? Minun tuntemani Irakista kotoisin olleet ovat sanoneet näillä olleen irakilaisiksi niin huonon ja karkean käytöksen, että he epäilivät näillä olevan rikollistaustaa tai sitten olevan jostain Irakin sivistymättömältä maaseudulta. Lisäksi he olivat kuulleet mm. huijaamisesta.

Minun tuntemani Irakista kotoisin olevat henkilöt sanoivat myös pelkäävänsä Suomessa asuvien irakilaisten maineen ja yhteiskunnan toimivuuden vaarantuvan nyt  turvapaikanhakijoina tulevien takia. Ja nämä tuntemani henkilöt ovat sanoneet, että Suomessa asuvien irakilaisten joukossa on jo entuudestaan aika paljon erilaisia roistoja.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Faidros.

Kyllä taas huomaa, että ähly voi lähteä aavikolta, mutta aavikko ei lähde ählystä.
Mikä Irak? Se hiekkakuopan kulma, jonka rajat joku britti piirsi 30-luvulla?
Mikä Irakilainen? Arabi? Kurdi? Shiia? Sunni? Satoja heimoja ja tuhansia sukuja jotka murhaa, hirttää, myrkyttää, ryöstää ja raiskaa toisiaan, aina siinä suhteessa kuka on voitolla, vuosisadasta ja tuhannesta toiseen! :facepalm:

Jos beetleking22 on mielestään aito Irakilainen, painu sinne Bagdadiin takaisin, ota omasi ja tapa kaikki.

Moitit alussa niitä jotka ei harjoita edes uskontoa. Ongelma onkin juuri niissä, jotka sitä uskontoanne harjoittaa niin maan perkeleesti!
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

RP

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 01:20:11
Kyllä tällä hetkellä, mutta muista, että  70% hakijoista ei  saa edes saa virallista oleskelulupaa.
Ei ehkä ensimmäisellä kierroksella. Sitten alkavat valituskierrokset ja uudet haut. Tällä hetkellä niistä, jotka eivät lähde itse vapaaehtoisesti ulos palautetaan Irakiin 0%.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Ernst

Kyllä ymmärrän, että Suomi ei ole maailman sosiaali toimisto, mutta kyllä minun mielestäni ihmisellä jota uhkaa henki pois vaikka homouden, uskonnon jne.. pitäisi olla oikeus saada turvapaikka.

Ensin pitää paeta oman maan turvallisille alueille. Turvapaikka ei ole ilmoitusasia eikä subjektiivinen oikeus.

Ette te irakilaiset ole ajatelleet lopettaa toistenne rääkkäämistä homouden, uskonnon tai muun huonon syyn takia siell omassa maassanne? Tai täällä, kun tulette turvaa hakemaan, niin tappeluksi ja sortamiseksi se näkyy menevän?  Irakilaisten ongelmat johtuvat irakilaisista.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MW

Yhdys sanoja. Muuten kieli taipuu. Eksoottista.

valtakunnanpärkhele

Lisäksi vainon ja uhan pitää olla henkilökohtaista ja perusteltua. Ei riitä, että voipi olla kurjaa, koska eri väri, uskonto, homo, sota jne.   Tämä näyttää unohtuvan monella täälläkin.

http://www.migri.fi/turvapaikka_suomesta/turvapaikan_hakeminen
J. Sarasvuo - Woketus on paitsi väärin, myös mielenvikaisuuden muoto.
Wokettajat eivät edistä asiaa, jonka moraalisessa oikeutuksessa he hurskastelullaan loisivat

Tytti Tuppurainen: "Jokainen suomalainen tuntee arjessaan, mitä sosialidemokratia on!"

Alaric

Onkos muuten missään olemassa edes suuntaa antavaa tilastoa siitä millainen osuus turvapaikanhakijoista oikeasti on kurdeja? Jostain kumman syystä tuo aloitusviestin 90-99 % kuulostaa melko vahvasti itämaiselta tarinankerronnalta :roll: Ei me, mutta ne hemmetin kurdit!
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Asra

Quote from: beetleking22 on 01.10.2016, 00:51:07
Vaikka tilastot näyttävät siltä, että Irakilaiset ovat Suomen yksi Suurin maahamuutto ryhmistä, niin tämä ei pidä paikkansa. 90-99?% kaikista Irakilaisista näyttää olevan kurdi pakolaisia. Kurdit ovat kulttuurisesti ihan erillaista sakkia kuin Arabit ja eivätkä he pidä Irakia omana kotimaanaan. He eivät ole myöskään kovin aktiivisia uskon harjoittajia.  ...

Kurdeista osa on kommunisteja, mutta toisaalta Suomessa on myös ISIS:iä symppaavia kurdeja. Sellaiset keskiverto rauhanomaiset kurdit, jotka eivät pääsääntöisesti hoitaisi ristiriitatilanteita käymällä päälle ovat ehkä hieman harvinaisempia. Oli se vaikutin sitten kommunismi, wahhabismi tai kulttuuri. Lisäksi kurdit kunnostautuvat nähdäkseni ylivoimaisesti eniten kunniaväkivallassa.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/