News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Vihervasemmiston valta loppuu

Started by Jouko Piho, 25.09.2016, 23:23:58

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Vasemmisto on vaikuttanut Suomen politiikassa viime sotien jälkeen pitkään. Ensin maan alta arvoon arvaamattomaan nousseet kommunistit ja sitten vuodesta 1966 lähtien myös demarit ovat onnistuneet tekemään kokonaisen sukupolven punaiseksi. Kun myöhemmin myös vihreät tulivat kuvioihin mukaan, on jo pitkään puhuttu punavihreistä.

Sittemmin kaikki puolueet ovat viherdemarisoituneet, myös Kokoomus ja Keskusta.

Kaikki puolueet ovat omaksuneet myös EU-myönteisyyden, paljon myös NATO-myönteisyyden, sekä globalistisen ja maahanmuuttomyönteisen ajattelutavan.

Kun mainittuihin asioihin liitetään vielä arvoliberalismi, esim. homouden hyväksyminen, niin siinä se on: uusi suomalainen konsensus, jota koko valtamedia ajaa, oikeuslaitos myötäilee ja etelän liberaali kirkko tukee.

Tässä suomalaisten vallanpitäjien ja vaikuttajien yksimielisyydessä vain Perussuomalaiset koettavat rimpuilla hiukan vastaan, mutta se ei auta mitään, koska puolue on näissä kysymyksissä jakautunut ja kannatus on huomattavasti pienentynyt.

Mutta muutos tulee vielä Suomeen. Vasemmiston valtakausi loppuu samoin kuin vasemmistolaistuneiden keskusta- ja oikeistopuolueiden valta.
Valtaan pääsevät isänmaalliset, kansallismieliset, maahanmuuttokriittiset, lokalistiset, EU- ja NATO-vastaiset, arvokonservatiiviset ja kristillissosiaaliset voimat.

Silloin Suomi on jälleen Suomi.

sologdin

Quote from: Jouko Piho on 25.09.2016, 23:23:58

Mutta muutos tulee vielä Suomeen. Vasemmiston valtakausi loppuu samoin kuin vasemmistolaistuneiden keskusta- ja oikeistopuolueiden valta.
Valtaan pääsevät isänmaalliset, kansallismieliset, maahanmuuttokriittiset, lokalistiset, EU- ja NATO-vastaiset, arvokonservatiiviset ja kristillissosiaaliset voimat.

Tuohon ei tarvitse lisätä kuin panslavismi ylärakenteeksi, niin johtopäätös on, että Venäjä miehittää Suomen.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Jouko Piho

Quote from: sologdin on 25.09.2016, 23:47:26
Tuohon ei tarvitse lisätä kuin panslavismi ylärakenteeksi, niin johtopäätös on, että Venäjä miehittää Suomen.

Niin miehittääkin, mutta vain hetkeksi, ja tämä miehitys auttaa Suomea irtautumaan EU:sta ja globalismista. Sen jälkeen alkaa Suomen täysi itsenäisyys.

dothefake

Hetki on maailmankaikkeudessa ja jopa historiassa usein satoja, jopa tuhansia vuosia.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Pärmi

Lainatakseni erästä uskonveljeä totean myös omalta puoleltani, että ollaan menty "jatkoajalle". Muutosta (tässä ei tarkoiteta puoluetta) ei tapahdu ilman rakkautta totuuteen. Kehoitan myös sinua Jouko pikaisesti siihen eli irti harhaoppisesta helvetti-näkemyksestäsi. Se ei ole raamatullinen, vaikka muuta väittäisit, Pyhä Henki ei näkemykseesi yhdy. Ja koska et myös tätäkään ymmärrä, tilanteesi on todella vakava. Se heijastuu joissakin saittisi kirjoituksissasi myös. Populismi, jota harjoitat ei kauaksi kanna, kun tilanteet Suomessakin vakavoituvat.

b_kansalainen

Quote from: Jouko Piho on 25.09.2016, 23:23:58
Mutta muutos tulee vielä Suomeen. Vasemmiston valtakausi loppuu samoin kuin vasemmistolaistuneiden keskusta- ja oikeistopuolueiden valta. Valtaan pääsevät isänmaalliset, kansallismieliset, maahanmuuttokriittiset, lokalistiset, EU- ja NATO-vastaiset, arvokonservatiiviset ja kristillissosiaaliset voimat.
Onko tämä yhtä varma tieto kuin Jeesuksen paluu?  Minullakin on uutinen (varma tieto, ei mikään ennuste): kaikki loppuu - aikanaan. Seksuaalinen ja poliittinen suuntautuminen tuskin korreloivat muuten kuin suhteessa kaapissa elämiseen. Hedelmällisempää olisi, jos osaisit kuvailla käytännön toimenpiteitä, miten tuo tapahtuu ja millä aikataulullla. Sitten olisi jotain, mistä keskustella.

Artisti

Pyydän ettet esiintyisi täällä profeettana. Profetoiminen on tarkoitettu Seurakunnan rakennukseksi, kehotukseksi ja lohdutukseksi, ei Seurakunnan ulkopuolisille.

Tuollainen profeettana esiintyminen vain hämmentää Seurakunnan ulkopuolisia ihmisiä.

Tiskirätti

Quote from: Jouko Piho on 26.09.2016, 00:01:09

Niin miehittääkin, mutta vain hetkeksi, ja tämä miehitys auttaa Suomea irtautumaan EU:sta ja globalismista. Sen jälkeen alkaa Suomen täysi itsenäisyys.

Suorastaan ruusuinen tulevaisuudenkuva - kova on arvokonservatiivin ahistus, kun sen lievittämiseen tarvitaan Venäjän miehitys. Tuossa mainiossa teoriassa askarruttaa enää, miten Venäjä sitten luopuu miehittämästään Suomesta? Tarvitaanko urhean oikeistokansan kapina kaatamaan miehitys, vai luovuttaako itänaapuri Suomen takaisin Fixit-johdon hoiviin silkkaa hyväntahtoisuuttaan?

dothefake

Niitten venäläisten tuleminenhan piti tapahtua jo vuosia sitten. Eikö ole saatu tankkeja käyntiin?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jouko Piho

Quote from: Tiskirätti on 26.09.2016, 01:47:22

Suorastaan ruusuinen tulevaisuudenkuva - kova on arvokonservatiivin ahistus, kun sen lievittämiseen tarvitaan Venäjän miehitys. Tuossa mainiossa teoriassa askarruttaa enää, miten Venäjä sitten luopuu miehittämästään Suomesta? Tarvitaanko urhean oikeistokansan kapina kaatamaan miehitys, vai luovuttaako itänaapuri Suomen takaisin Fixit-johdon hoiviin silkkaa hyväntahtoisuuttaan?

Ei kapinaa eikä hyväntahtoisuutta, vaan realismia. Venäjä häviää Kolmannen maailmansodan kaikilla rintamilla, joten sillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin vetää armeijansa pois Suomesta.

Jouko Piho

Quote from: Artisti on 26.09.2016, 00:22:25
Pyydän ettet esiintyisi täällä profeettana. Profetoiminen on tarkoitettu Seurakunnan rakennukseksi, kehotukseksi ja lohdutukseksi, ei Seurakunnan ulkopuolisille.

Tuollainen profeettana esiintyminen vain hämmentää Seurakunnan ulkopuolisia ihmisiä.

Profetoiminen tapahtuu seurakunnassa, mutta profeetta voi tuoda profeetallisia sanomia myös ei-uskoville. Niinhän tapahtui Niinivessäkin, kun profeetta Joona puhui Niiniven pakanoille, jotka tekivätkin parannuksen ja kaupunki säästyi tuomioilta.

Pellonpekko

Ei tuo ole lainkaan kiva profetia  :) Muistaakseni uskomassasi profetiassa Venäjä valloittaa sen verran alueita että oma kämppäkin jää heidän puolelleen. Se vähän kulkisi sitten suvussa, kun toinen puoli suvusta oli Karjalasta. Toivon mukaan profetiasi ovat Saatanasta  ;)

Pellonpekko

Quote from: dothefake on 26.09.2016, 03:00:06
Niitten venäläisten tuleminenhan piti tapahtua jo vuosia sitten. Eikö ole saatu tankkeja käyntiin?

Näissä ennustajissa on se mielenkiintoinen seikka että ovat pirun sitkeitä ja pitkäikäisiä. Ennustuksillakin on oma evoluutiona ja ne elävät ajassa eli muokkautuvat tilanteen mukaan (etenkin jos ennustetut vuosiluvut menevät väärin tulee uusi selitys, mutta itse ennustus vain muokkautuu).

Kun aikanani sain 90-luvulla ekaa kertaa netin toimintaan modeemilla oli jo tämänkaltainenkin "profeetta" eli Veijonen http://wwnet.fi/~veijon1/   

En ollut kai 15 vuoteen kuullut miehestä, mutta nyt se ilmestyi Uuden Suomen blogeihin ja kun katsoin miehen sivuston se EDELLEEN näyttää samalta kuin ennenkin. Sama iso kasa tekstiä ja linkkejä kuin ennenkin ja edelleen Gorbatsov on antikristus. Teknologinen kehitys ei koske kaikkia sivustoja, joten olihan tuo nostalgista kun sivustoa katselin pitkästä aikaa.

UgriProPatria

Suomi on nykyään epäsuomalaisempi kuin Venäjän suomalaisalueilla. Suomalaisuus täällä on ihan muuta kuin aitoa suomalaisuutta. Suomen suomalaisuus on eräänlaista nykysuomalaisuutta, joka ei ole suomalaisuutta juuri ensinkään.

Ja minun, etenkin henkiset juureni ovat syvällä hirven- ja karhunkansan metsissä ja mailla, Vesilinnunkansan järvillä ja merensaarilla.

Onneton sattuma johti minut syntymään Helsingissä.

En toivo Venäjän miehitystä, sellaista en toivo. Kannatan ehdottomasti itsenäistä, suomalaista Suomea. Mutta jos tilanne vaatii, otan kapsäkkini ja reppuni ja menen itse Venäjälle. Pyydän päästä jonnekin Karjalaan. Se kelpaa minulle.

Pellonpekko

Quote from: UgriProPatria on 26.09.2016, 20:51:31
Mutta jos tilanne vaatii, otan kapsäkkini ja reppuni ja menen itse Venäjälle. Pyydän päästä jonnekin Karjalaan. Se kelpaa minulle.

Terve menoa. Ihan mielenkiinnosta kuitenkin minkälainen sen tilanteen pitäisi olla että ihan Venäjän kansalaiseksi lähdet? Oletko varma että Karjalaan pyynnöstä pääset etkä joudukaan vaikka siperiaan?

Karjalassa olisi itselläkin "kotiseudut", kun isän isän tontti jäi sinne. Eivät jostain syystä tunnusta sukuni omistusoikeuksia enää valitettavasti.

Hakkapeliitta

Minä en kyllä Venäjällä lähtisi, mutta Tsekki on minun haaveenani. Nyt uutta ammatia opiskelemaan. Kolmen vuoden aikana ehtii hyvin kieltäkin oppimaan. Sinne siis kauas muslimimaista. Onhan siellä maahanmuuttajia etenkin vietnamilaisia, mutta he ovatkin hyvää sakkia. :)
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Pellonpekko on 26.09.2016, 20:57:55
Quote from: UgriProPatria on 26.09.2016, 20:51:31
Mutta jos tilanne vaatii, otan kapsäkkini ja reppuni ja menen itse Venäjälle. Pyydän päästä jonnekin Karjalaan. Se kelpaa minulle.

Terve menoa. Ihan mielenkiinnosta kuitenkin minkälainen sen tilanteen pitäisi olla että ihan Venäjän kansalaiseksi lähdet? Oletko varma että Karjalaan pyynnöstä pääset etkä joudukaan vaikka siperiaan?

Karjalassa olisi itselläkin "kotiseudut", kun isän isän tontti jäi sinne. Eivät jostain syystä tunnusta sukuni omistusoikeuksia enää valitettavasti.

Suomi on vajoamassa kiihtyvällä vauhdilla sellaiseen täyshulluteen, siis todellakin täyshulluuteen, että kohta olen valmis liittämään Suomen ihan mihin tahansa vähänkin järkevään valtioon joista Venäjä edustaisi jopa A tai vähintään B-luokkaa. R - kanssa saatisiin varmasti muihin verrattuna paras diili esim. Tatarstanin tapaan jonka asema muistuttaa paljonkin Suomen suuriruhtinaskunnan asemaa.

Tämä siis näin periaatteellisella tasolla. Toki pääsen paljon helpommalla kun siirryn vain itse, ja itse asiassa tämä projekti onkin alkanut jo kotvan aikaa sitten. Suomalaisilla on voimakas tahtotila toimia koko maailman sekopäisimmän femakkovasemmiston ohjauksessa neekerien aisankannattajina ja kaapumammojen porsimisen rahoittajana. Tämä kun nyt ei vain kanna kuten krooniset alijäämät ja ikileikkauksen meille aukottomasti näyttävät niin jälki tulee olemaan rumaa..

Siis ehkä lähdemme SloboProPatrian kanssa yhdessä  ;D
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Jaska Pankkaaja

Quote from: Hakkapeliitta on 26.09.2016, 21:05:49
Minä en kyllä Venäjällä lähtisi, mutta Tsekki on minun haaveenani. Nyt uutta ammatia opiskelemaan. Kolmen vuoden aikana ehtii hyvin kieltäkin oppimaan. Sinne siis kauas muslimimaista. Onhan siellä maahanmuuttajia etenkin vietnamilaisia, mutta he ovatkin hyvää sakkia. :)

Viro, Tsekki ja Unkari olisivat myös maita joille pitäisi julistaa heti sota ja antautua ehdoitta seuraavana päivänä ja vaatia sotasyyllisyysoikeudenkäyntejä (kenttäoikeus) Puolueen eliittiä vastaan ja maamme virkaloisten korvaamista miehittäjävaltion henkilöillä :D
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Hakkapeliitta

Quote from: Jaska Pankkaaja on 26.09.2016, 21:16:46
Quote from: Hakkapeliitta on 26.09.2016, 21:05:49

Viro, Tsekki ja Unkari olisivat myös maita joille pitäisi julistaa heti sota ja antautua ehdoitta seuraavana päivänä ja vaatia sotasyyllisyysoikeudenkäyntejä (kenttäoikeus) Puolueen eliittiä vastaan ja maamme virkaloisten korvaamista miehittäjävaltion henkilöillä :D

Älä unohda Puolaa ja Slovakiaa.  :P
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Pellonpekko

Quote from: Jaska Pankkaaja on 26.09.2016, 21:13:05
Siis ehkä lähdemme SloboProPatrian kanssa yhdessä  ;D

Paljon potentiaalisia lähtijöitä täällä. No problemos. Terve menoa kuten taisin edellisellekin todeta. Sen verran kokemusta putinlandiasta etten sinne itse muuta ellei kahleissa viedä. Jouko Pihon ennustuksia mikäli uskoo, niin kai sitä kahleetkin voivat olla yksi potentiaalinen mahdollisuus mikäli elävänä saadaan kiinni.

UgriProPatria

Huomatkaa, että potentiaaliset lähtijät eivät ole pettämässä omaa Isänmaataan Suomea, eli toivomassa tänne vierasta valtaa, vaan kaivatessaan aitoa suomalaisuutta, laittaa virsukengät omiin jalkoihinsa, lähtien itse kohti Karjalan laulumaita, jossa elämä aineellisesti ehkä vaikeampaa kuin Suomessa. Mutta henki suomalaisempi.

Santtu Karhu - Karjalaine regipajo

Muuttohaukka

Quote from: UgriProPatria on 27.09.2016, 13:57:29
Huomatkaa, että potentiaaliset lähtijät eivät ole pettämässä omaa Isänmaataan Suomea, eli toivomassa tänne vierasta valtaa, vaan kaivatessaan aitoa suomalaisuutta, laittaa virsukengät omiin jalkoihinsa, lähtien itse kohti Karjalan laulumaita, jossa elämä aineellisesti ehkä vaikeampaa kuin Suomessa. Mutta henki suomalaisempi.

Santtu Karhu - Karjalaine regipajo

Teimme reissun pohjoiseen via Ruotsi Norjaan ja sieltä Altan kautta alas.
En virsukengillä selvinnyt, enkä laululintuja kaipaillut. Jos jonnekin on muutettava ja sinne vielä pääsee, niin se on Norja ja nimenomaan Pohjois-Norja. Aineellisesti todella kallista. Mutta haave kulkea virsukengissä karjalaisilla laulumailla on niin potentiaalia kuin mikään ikinä.
Mutta mikäpä siinä reppu selkään ja sinne vain Kalevala repun sisällä kylvämään naurista. Sinne mahdolliseen kirurgian yksikköön on pitkä matka ja tavaroita ei tuoda kotiovelle puhelilimella pirauttamalla. Mutta aitoa on ja suomalaisuutta vuosisadan alusta.

Siellä ei ole ehkä vaikeampaa vaan aivan helvetillisen vaikeaa kieltä osaamattomalle helsinkiläiselle.

Mutta ota läppäri mukaan ja muista virtalähde sekä avoimen kirjoittelun lupa.

Tunnen monta nyt jo iäkästä evakkoa ja aina se kaipuu on sinne kotiseudulle. Mutta hekin tietävät ja tajuavat laulujensa sillä kankaalla päättyneen.
Käkikikin lensi pois Karjalasta, eikä enää halua palata, koska siellä puhutaan vain pelkkää venää. Kukkuilee Suomen saloilla.

Haaveet ova mukavia. Olen haaveillut viettäväni vanhuuteni Unkarin aroilla. ...joskus ikuisuus sitten. Nyt on telttailtu viikko selkosilla ja sen päälle jahdattu yksi viikonloppu ja aivan märkänä ja yliväsyneenä on niin mukavaa tulla kotiin, laittaa sauna ja mennä nettiin, kuunnella viikon ajan juttuja, lukea ja jopa päästä kirjoittamaankin. Leikata nurmikko ja leikellä lehdet muusiksi. Siinä meille aitoa suomalaisuutta.

Koti, se oma on se maailman paras mutta pakon edessä on pakopaikka ylämailla.

UgriProPatria

Juuh. Toinen ilmansuunta, - jos olisi ihan pakko paeta -, on pohjoinen, Norja, läheltä Suomen rajaa. No, pohjois-Norjassa "kaikki" on lähellä Suomen rajaa.

Helpointahan olisi mennä johonkin EU-maahan, tai kauemmaksikin, mutta en halua. Täällä on tuttu luonto ja koti ihan rajan takana. Siksi Venäjäkin kelpaisi.