News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-09-25 Maria Pettersson : Sinä et päätä, millaista on aito iSlam

Started by qwerty, 25.09.2016, 19:51:46

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Quote from: Vaniljaihminen on 25.09.2016, 21:14:11
Quote from: siviilitarkkailija on 25.09.2016, 20:50:18

Pöljä-Pettersson ei kykene erottamaan profeettaa jumalahahmosta. Teologiassa näillä on hurjasti eroa. Vihervasemmistolaisen eu-sekopään päässä ilmeisesti ei ole.

No aika vaikeeta se jumalhahmon erottaminen on kyllä muslimeillakin. Mun mielestä jumalan pitäisi pystyä tekemään uusia profeettoja savikokkareista, mutta ei päinvastoin (vaikka usein ne sellaiseen sortuvatkin).

Minusta on aivan loogista että mikäli on aito jumalallinen voima, niin sellainen ollakseen, pitää olla vaikka valmis ilmestymään savikokkareen tekemänä. Vähin mitä jumalaiselta voimalta pitää voida vaatia on kyky ylittää ja ohittaa kaikki inhimillisen logiikan ja käsityskyvyn rajat. Ihmisenä ymmärrän halun selittää jumalat omien kästyskykyjemme ja usen inhimillisen ruumiin rajoituksin. Mutta joudun myöntämään että mikäli osaisin selittää ja ymmärtää jumalan, tämä lakkaisi saman tien olemasta Jumala ja muuttuisi asiaksi.

Antiikissa jo todettiin että on kaksi asiaa jolle jumalaiset voimat evät voi mitään. Toinen on tyhmyys ja toinen on nauru. Valitettavasti näistä on tullut aikamme käyttövoimia mikä viittaisi kohti Jumalatonta menoa mikä taas johtaa tragediaan.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

RP

Quote from: Saturoitunut on 25.09.2016, 20:32:52
Pitäisikö tämä siis tulkita nyt niin, että Maria Pettersson on mielestään Allah? Kannattaisi vähän varoa, vähemmästäkin on saatu fatwaa niskoille.

Vähintäänkin hän kiistää Mohammedin aseman profeettana. Islamenemmistöisten maiden määrä, jossa tuon voisi sanoa ja pysyä hengissä on hyvin pieni.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Kim Evil-666

Joo, en tosiaankaan päätä millaista on aito kultti nimeltä islam. Sen voin kuitenkin sanoa, että se on osoittautunut kotoisissa paskastanioissaan ja Eurooppaan valuneiden lontijoiden myötä sellaiseksi ihmisen irvikuvaksi, ettei sitä kukaan normaalilla järjellä ajatteleva ihminen voi toivottaa tervetulleeksi yhtään mihinkään.

Paskastanioissa on tuon kultin, islamin paikka. Se on siellä kuin kotonaan, hulluuden tyyssijoilla.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

paksu

Marian kunniaksi on sanottava että tämä antaa myös eri mieltä olevien kommentoida ja jopa vastaa niihin eli alentuu väittelemään mikä on kovin poikkeuksellista suvaitsijalle.
On turhaa rakentaa muuria vihollisen suuntaan, kun "omat" tekevät suurempaa tuhoa.
- Hankala Tapaus

maltti on valttia

Lopettakaa heti Demarien moittiminen.
Homman herkkähipiäiset persukriitikot saattaa loukkaantua kun heidän uutta unelma puoluetta morkataan.

takalaiton

Islamin vihaaja, olen laatinut sinulle neliportaisen toipumisohjelman. Se menee näin.

1. Lue edes yksi kirja, joka käsittelee islamin erilaisia suuntauksia ympäri maailmaa. Esimerkiksi viime vuonna ilmestynyt Aikamme monta islamia on hyvä artikkelikokoelma aiheesta.

2. Lakkaa kuvittelemasta, että jonkin islam on toista aidompaa. Älä usko, jos joku väittää, että hänen islaminsa on kaikkein aidointa.

3. Lakkaa vihaamasta islamia ja/tai muslimeja.

4. Siirry kritisoimaan asioita, jotka ihan oikeasti ovat ongelmia: uskonnon varjolla harjoitettu väkivalta ja alistaminen.

1. Neitsythäkistä on hyvä aloittaa. Se taitaa kyllä olla Marialla kiellettyjen kirjojen listalla.

2. Jostain syystä suurin osa muslimimaista ei ole sekulaareja. Se johtuu tietysti siitä, että islam ei ole pelkkä uskonto vaan sisältää mm. oman lainsäädännön. Turkin voi nyt jo poistaa tuosta sekulaarien valtioiden listalta. Mm. Egyptin ensimmäisissä vapaissa parlamenttivaaleissa vuonna 2012 islamistipuolueet voittivat yli 70% paikoista. Vaalivoittajien harjoittama politiikka yltyi lopulta niin kaistapäiseksi, että armeijan piti kaapata valta.

Tästä voi tehdä sen johtopäätöksen, että muslimien enemmistön mielestä yhteiskuntaa ja uskontoa ei pidä erottaa toisistaan. Minkäänlaista islamin uudistumista, maallistumista tai sekularismin aaltoa ei ole näköpiirissä.

3. Kun Euroopassa tapahtuu seuraava islamistien terrori-isku, lupaan palvoa ja rakastaa muslimeja yhä kiihkeämmin.

4. Suomen ja Euroopan maiden täyttäminen kehitysmaiden kouluttamattomalla joutoväestöllä on ihan oikea ja yhteiskunnallisesti merkittävä ongelma. Se on myös kumulatiivinen ongelma, kun esimerkiksi kymmenen vuotta maassa asuneista somalinaisista vain joka kymmenes on töissä.

Olenko nyt toipunut islam-vihastani vai menikö se entistä pahemmaksi?
Oulu is not safe - start deportations.

Artisti

Maria on oikeassa. Allah päättää, minkälaista on oikea islam!

Allah on Saatanasta, näin minulle opetti pappi. Oikea islam on oikeasta Saatanasta. Oikea islam on saatanallinen oppi, jota vastaan tulee taistella! Mutta taistelu ei ole lihaa ja verta vastaan, vaan saatanallista islamin oppia vastaan.

Katsokaa allekirjoitusviestini video sekä tämä: https://www.youtube.com/watch?v=2bEjNwQqnw0

MittaMirja

Asiat ovat niin kuin ne ovat.

JoKaGO

Quote from: jka on 25.09.2016, 21:00:03
Sillä ei ole mitään väliä mitä on aito islam. Edes sillä ei ole mitään väliä mitä on teoreettinen teologinen islam. Ainoastaan sillä on väliä mitä on käytännön islam joka näkyy jokapäiväisessä elämässä.

Samaa olin juuri kirjoittamassa. Eksyin taannoin Belgian Gentissä, isossa satamakaupungissa muslimien kaupunginosaan, kun sunnuntaina etsin kaljaa myyvää kioskia pitkän työpäivän jälkeen. Joskus siisti alue oli muuttunut paskakasaksi, jossa ei myydä edes kaljaa  ;)  Kadut olivat roskaisia, äijiä notkui kadunkulmissa, ilmassa leijui oudot hajut, kioskin myyjillä säkki päällä... Olin kuin en huomaisikaan, etteivät haistaisi pelkoa.
Naapurikaupunginosa oli siisti, ei notkujia, ihmisiä iltakävelyllä, kioskilla myytiin kaljaa  ;)  Enkä tarkoita nyt nukkumalähiöitä, vaan eurooppalaista kaupunkia alueineen. Voin vain kuvitella, millaisia lähiöt ovat vaikkapa Belgiassa.

Islam ja kunnollinen elämä ovat kuin yö ja päivä!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Shemeikka

Mutta enkö se ole juuri minä itse, sekä jokainen muukin yksittäinen ihminen, joka päättää millaista on aito iSlam? Jos minä päätän jollain perusteella että iSlam tai pinaatti on pahaa, olen varmasti monenkin mielestä väärässä, mutta käsitykseni on omani. Minulle on koulusta alkaen toitotettu, että "muodosta itse oma mielipiteesi, äläkä luota muitten sanomisiin". Vai eikö tämä päde Niitten Parempien Ihmisten uskontoon?
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

epäonnistunut abortti

Voisko joku viisas kertoo tyhmälle Mitä Vit**a on aito islam ja epäaito islam?
Minä  nyt en päättä mistään muutenkaa, rouva kertoo tiskivuorot ja muutki arkiaskareet.
Hyvä niin, muuten elettäs ku hollituvas.

Java

Pelottavaa, että tälläinen hörhö on eu-edustajan avustaja!!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

ISO

4. Siirry kritisoimaan asioita, jotka ihan oikeasti ovat ongelmia: uskonnon varjolla harjoitettu väkivalta ja alistaminen.

Katsos, olen päässyt jo kohtaan neljä, kommentoimaan oikeita ongelmia.

Kuten maahanmuuttoa, islam-uskonnon varjolla harjoitettua väkivaltaa ja alistamista, sekä kaikkea muuta tunkeutujiin liittyvää.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Kyklooppi

Ei sitä kyllä päätä Maria Petterssonikaan, mutta ehkä Astrid T? Häneltä voisi saada luotettavaa infoa oikean islamin olemuksesta?
Ihmisjäte.

ikuturso

Mitä jos vastaisin Petterssonille, että olen Allah. Ei se uskoisi kuitenkaan. Siis täysin turha kysymys.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Peltipaita

Quote from: valtakunnanpärkhele on 25.09.2016, 21:25:01
Allah voisi taikoa taikaseinän jokaiseen väkivallanruntelemaan islamilaiseen paskamaahan.

ei oo näkynyt joten plan b,  lähde hölmölään

Jos taikaseinä ei tule Muhamedin luo on Muhamedin mentävä taikaseinän luo.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

onni4me

Mielisairaalat ovat täynnä ihmisiä, jotka valitsivat vaihtoehdon A.

Välillä he tosin luulevat olevansa joko Napoleon, Hitler, Jeesus tai jokin muu historian merkkihenkilö.

Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Peltipaita

Joku näytti millaista hänen mielestään on aito islam.

QuoteIslamin vastaisuudesta syytetty jordanialaiskirjailija ammuttiin oikeustalon portaille

Tunnettu jordanialainen kirjailija on ammuttu kuoliaaksi Ammanissa. Kirjailija Nahed Hattar oli saapumassa oikeuteen, jossa hänen oli määrä vastata syytteisiin islamin vastaisen pilakuvan jakamisesta sosiaalisessa mediassa.

Ampuja pidätettiin tapahtumapaikalla. Hänen motiivistaan ei tuoreeltaan ollut tietoa, mutta silminnäkijöiden mukaan hänellä oli pitkä parta ja hän oli pukeutunut vanhoillisesti.

Hattar pidätettiin elokuun 13. päivänä hänen julkaistuaan pilakuvan Facebookissa. Piirroksessa tehtiin pilaa Isisistä, mutta siinä kuvattiin myös Allahia, mikä suututti monet. Häntä vastaan lähetettiin tappouhkauksia.

Jordanian viranomaiset ovat tuominneet veriteon jyrkästi. Hattarin kannattajat kuitenkin sanovat, että hallitus on vastuussa ammunnasta, koska Hattaria vastaan oli luotu vihamielinen ilmapiiri oikeudenkäynnin vuoksi.

Hattar, 56, on taustaltaan kristitty, mutta hän sanoi olevansa ateisti. Hänet tunnettiin Jordaniassa kiivaasti kantaaottavana ja kiistanalaisena henkilönä. Hän oli myös vasemmistolainen ja muun muassa kannatti Syyrian presidenttiä Bashar al-Assadia sekä vastusti Isistä ja al-Qaidaa.

Jordania kuuluu Yhdysvaltain johtamaan Isisin-vastaiseen rintamaan. Viime aikoina ääriryhmät ovat tehneet enenevässä määrin iskuja Jordaniassa.
http://yle.fi/uutiset/3-9190775
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

koodari-inssi

Maria: ne muslimit päättävät ja näyttävät itse, mitä islam on. Esimerkiksi Malmössä, se on katuammuskelua, huutoa ja verta tänä iltana.
The hardest thing to explain is the glaringly evident which everybody has decided not to see. - Ayn Rand

Juffe

QuoteTervehdys, ystävät!
Tänään aloitamme pienellä testillä. Tämän testin avulla saat kätevästi selville, onko sinun asiasi kertoa, kuka on oikea muslimi tai mikä on aitoa islamia.

Oletko Allah?

A) Kyllä
B) Ei

Jos vastasit B, se ei ole sinun asiasi.
Tämä toki tarkoittaa myös, että kukaan muu kuin Allah ei voi väittää, ettei ISIS tms. taho harjoita aitoa islamia.

Jorma M.

Maksaisin rahaa jos voisin sen avulla lähettää Marian hyvän tahdon lähettilääksi Saudi-Arabiaan tai Jemeniin. Sikäläiset miehet ymmärtäisivät miten Marian tyylisiä naisia kohdellaan.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

daggis

Quoteervehdys, ystävät!
Tänään aloitamme pienellä testillä. Tämän testin avulla saat kätevästi selville, onko sinun asiasi kertoa, kuka on oikea muslimi tai mikä on aitoa islamia.

Oletko Allah?

A) Kyllä
B) Ei

Terveisiä Hämeen-Anttilalle Petterssonilta.

Rahikainen

Quote from: Juffe on 25.09.2016, 23:10:55
QuoteTervehdys, ystävät!

Oletko Allah?

A) Kyllä
B) Ei

Tämä toki tarkoittaa myös, että kukaan muu kuin Allah ei voi väittää, ettei ISIS tms. taho harjoita aitoa islamia.

Tässäpä se looginen päätelmä, jonka Petterssonin tuosta osasta esitystä voimme sujuvasti johtaa. Tosin esitys kokonaisuudessaan on täynnä virhepäätelmiä, mutta ViPu-rangaistusten pelossa tulkitkaamme ne suopeasti tai silmämme ummistaen.

mmm

Maria Pettersson - Sinä et päätä onko Rinkebyssä rauhallista.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Pärmi

Moku-korkeuksissa liihotteleva Maria P. onkin todellisesti sisäistänyt islamiin sisältyvän rauhaa ja rakkautta ja hyvinvointia edistävän sharian toteuttamisen  marttyyriyteen saakka islamilaisuuden korkeimpana asteena :facepalm:

JJohannes

"Suomen tataarit" oli edes jotenkin pätevä argumentti ehkä vielä n. 5 vuotta sitten. Sisällytin sen tekemääni A2-Islam-illan bingoruudukkoon vuonna 2013. En tiedä mistä Pettersson löytää "islamin vihaajat", joille tulee uutisena Suomen tataarien olemassaolo ja kulttuuri.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Totti

Maria Petterson on tietysti pihalla kun lumiukko koskien islamia. Tyttö ei ilmiselvästi ole lukenut tavuakaan aiheesta, mutta on nyt päätellyt, että hän ymmärtää islamin muutaman kaverin puheiden perusteella.

Ei siinä mitään, ennen kun itse aloin ottamaan asioista selvää, minäkin kuvittelin, että islam on vaan kristinuskon toinen muoto, islamkin kehittyy rauhanomaiseksi ajan myötä kristinuskon tapaan, yada yada.

On OK olla tietämätön, on jopa OK olla tietämätön julkisesti. Mutta ei ole OK, että tietämättömyydessään alkaa saarnaamaan julkisuudessa aiheesta, jota miljoonat aiheeseen vihkiytyneet uskonoppineet ovat käsitelleet jo 1400 vuotta täysin päinvastaisin johtopäätöksin.

Osoittaa aikamoista hybristä Pettersonilta bloggailla uskonasioista, joista hänellä ei ole minkäänlaisia teologisia kannuksia. Itse en ainakaan rohkenisi esiintyä auktoriteettina keskustelussa, jonka aiheesta en tiedä muuta kun sen mitä kaveri viime viikonloppuna kertoi.

Mutta tätä tämä on. Vihervasemmisto ovat asiantuntijoita kaikessa. Ja jos todellisuus ei vastaa heidän näkemyksiään, todellisuus muuttukoon.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

valla_valla

Tuo oli aika hauska kun se oli vetäissyt tuon minun kommentin suoraan Mona Walterin jutun otsikosta, jossa tarkastiottaen Mona Walter kertoo, että isis edustaa aitoa islamia, minä vain suomensin mitä Walter kirjoitti. Eli entinen muslimi Mona Walter on se, jonka mielestä isis edustaa aitoa islamia,

Blanc73

Edelleenkin on kovin vaikea ymmärtää miksi itseään hyvänä ja liberaaleina pitävät maailmanparantajat palvovat Islamia ja muslimi-mamuja. Käsittämätön yhtälö.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Aukusti Jylhä

Tässä tapauksessa voin jopa uskoa, että Maria on ihan oikeasti kujalla, eikä yritä vedättää. Mokudoktriinin yliannostus, mikä on siis unelmaporukkalaisten silmissä vain ja ainoastaan hyvä asia, on johtanut näin tökeröön yritykseen pinkkipestä islam.

Uskaltaisikohan Maria perehtyä enemmänkin islamin luonteeseen? Vaikka joku keskustelupaneeli aiheesta, johon mukaan tulisi kaksi imaamia (sunni ja shia), joku tunnettu islaminvihaaja (heh), suvakkiateisti (islamofiili) ja hän itse johtamaan keskustelua. Kyllä tuosta ainakin tunniksi pariksi olisi juttua luvassa.

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.