News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Peli Poikki! – Rikotaan hiljaisuus -mielenosoitus 24.9.

Started by Wayland, 22.09.2016, 12:16:19

Previous topic - Next topic

Tiskirätti

Quote from: Totti on 25.09.2016, 00:13:30
Laskin Hesarin Peli-Poikki -jutun kuvien henkilömäärän Senaatintorilla, eikä ne ole lähellekään 15 000 henkilöä vaan noin 3000-4000.

Tähän mielenosoitukseen osallistuneiden määrä ei siis missään nimessä ole ollut median väittämä 15 000 ihmistä ainakaan yhtä kertaa. Senaatintori ei yksinkertaisesti edes vedä niin paljon väkeä ilman merkittäviä turvallisuusongelmia. Alue kun on vain 12 000 m2 suuruinen jos laskee kirkon portaat mukaan.

Mahdollisesti ollaan arvioitu jonkinlainen kokonaismäärä pitkin päivää. Sellainen arvio on tietysti tavattoman epätarkka koska kuka pystyy seuraa miten jengi liikkuu Senaatintorilta ulos ja sisään?

Toisaalta kaikissa suurissa mielenosoituksissa jopa kymmenet prosentit väestä eivät osoita mieltään vaan ovat paikalla uteliaisuuttaan koska sattuivat olemaan lähistössä. Eli ovat katsojia. Varsinaisten mielenosoittajien määrä on siis aina paljon pienempi kun koko väkimäärä.

15 000 mielenosoittajaa lienee siis hurjasti liioiteltu osanottajamäärä, mutta sopii toki median haluamaan mielikuvaan tästä jonninjoutavasta spektaakkelista.

Tiedä nyt sitten, miten noita massoja laskevat, mutta Leningrad Cowboysin Senaatintorin keikalla sanotaan olleen 60 000 ihmistä. Olin siellä ja voin vannoa että torin nurkilla oli yli 15 000 ihmistä samalla kertaa. Mutta jos hommalainen tarkkailija arpoo kuvien perusteella luvuiksi 3000-4000, niin toki sen täytyy olla totuus.

Zilakka

Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 00:30:05
Tiedä nyt sitten, miten noita massoja laskevat, mutta Leningrad Cowboysin Senaatintorin keikalla sanotaan olleen 60 000 ihmistä. Olin siellä ja voin vannoa että torin nurkilla oli yli 15 000 ihmistä samalla kertaa. Mutta jos hommalainen tarkkailija arpoo kuvien perusteella luvuiksi 3000-4000, niin toki sen täytyy olla totuus.

Porukkaa oli kieltämättä aika paljon, mutta mitä mieltä rätti oli Brunilan valvontakomissiota ja Italian Brigade Rossea fanittavasta puheenvuorosta? Menikö ihan putkeen?

Tiskirätti

Quote from: Risto A. on 25.09.2016, 00:16:51
Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 00:08:22

Ja tästä historiallisesta perspektiivistä sitten reipas hompanssi vetää vankan johtopäätöksen, että mamuihin inhimillisesti suhtautuva nainen haluaa ehdottomasti tulla raiskatuksi.

Lopuksi näitä aivoripuleita ruikkivat vielä vinkuvat, miksi meitä aina syytetään rasismista ja naisvihasta.

Otetaas uudestaan. Nyt rätti osoittaa sen kohdan, missä minä sanon "ehdottomasti".

No kuule, pahoittelut – et tainnut sanoa juuri sanaa 'ehdottomasti'.

Sanoit ainoastaan mm: Se on täysin johdonmukaista olettaa, huom. olettaa, että suvakkinaiset haluaa tulla raiskatuiksi.

Ja sitten avauduit ystäväsi, tai ehkä sinun, S/M-fantasioista seuraavasti: Bileissä käy myös julkifeministejä alistuttamassa itseään, oikein kunnolla. Juuri niitä naisia, jotka kaikkein kovimpaan ääneen huutaa miehiä sioiksi. Ei ne ihan tasapainoisia naisia ole.

Olet siis vain oletellut ja vähän juoruillut & haaveillut niitä näitä, ei sen enempää. Pahoittelut siis vielä kerran kun luulin sinua epähuomiossa naisvihaajarasistiksi.

Risto A.

Laskin Hesarin Peli-Poikki -jutun kuvien henkilömäärän Senaatintorilla, eikä ne ole lähellekään 15 000 henkilöä vaan noin 3000-4000.

Tähän mielenosoitukseen osallistuneiden määrä ei siis missään nimessä ole ollut median väittämä 15 000 ihmistä ainakaan yhtä kertaa. Senaatintori ei yksinkertaisesti edes vedä niin paljon väkeä ilman merkittäviä turvallisuusongelmia. Alue kun on vain 12 000 m2 suuruinen jos laskee kirkon portaat mukaan.

Mahdollisesti ollaan arvioitu jonkinlainen kokonaismäärä pitkin päivää. Sellainen arvio on tietysti tavattoman epätarkka koska kuka pystyy seuraa miten jengi liikkuu Senaatintorilta ulos ja sisään?

Toisaalta kaikissa suurissa mielenosoituksissa jopa kymmenet prosentit väestä eivät osoita mieltään vaan ovat paikalla uteliaisuuttaan koska sattuivat olemaan lähistössä. Eli ovat katsojia. Varsinaisten mielenosoittajien määrä on siis aina paljon pienempi kun koko väkimäärä.

15 000 mielenosoittajaa lienee siis hurjasti liioiteltu osanottajamäärä, mutta sopii toki median haluamaan mielikuvaan tästä jonninjoutavasta spektaakkelista.

Taas, missä kohtaa tuossa "hommalainen tarkkailija" kertoo asian olevan "totuus"?
Näin ne suvakit toimii. Tämän takia tänään oli tuhansien ihmisten mielenosoitus. Koska asia vain lätkäistiin pystyyn, koska Suomessa on joku natsiongelma, mikä ylittää kaikki muut ongelmat. Eli reilusti alle sata parikymppistä ei-niin-välkkyä-jätkää on mittakaavaltaan isompi kuin koko eurooppalainen pakolaiskriisi, talouskriisi tai vaikka suvakkien lemppari hihhulismi: ilmastonmuutos. Mistään muista ei olla tämänkaltaista spektaakkelia saatu aikaan.

Se on ystävällistä ja reilua kertoa, että tuon kaltainen liioittelu ja älyvapaus täyttää täydellisesti idiootin määritelmän. Senaatintorilla oli tänään tuhansia täydellisiä idiootteja. Niitä johti sinne täydelliset idiootit.

Tämä ei ole haukkumista, vaan, ystävällinen palvelu vähäisemmille.

Tiskirättiä tai Kerttu Tätiä ei pidä sinänsä dissata, koska nämä edustaa sitä mielenlaatua, millä tätä valtiota de facto johdetaan. Tämä mielenlaatu on ihan oikeasti päättämässä vakavista asioista. Miten ne sen tekee? Lätkimällä hatustaan juttuja, liioittelemalla omia käsityksiään potenssiin sata ja uskomalla omiin hallusinaatioihinsa.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Risto A.

Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 00:47:56
Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 00:08:22

Ja tästä historiallisesta perspektiivistä sitten reipas hompanssi vetää vankan johtopäätöksen, että mamuihin inhimillisesti suhtautuva nainen haluaa ehdottomasti tulla raiskatuksi.

Lopuksi näitä aivoripuleita ruikkivat vielä vinkuvat, miksi meitä aina syytetään rasismista ja naisvihasta.

Otetaas uudestaan. Nyt rätti osoittaa sen kohdan, missä minä sanon "ehdottomasti".

No kuule, pahoittelut – et tainnut sanoa juuri sanaa 'ehdottomasti'.

Sanoit ainoastaan mm: Se on täysin johdonmukaista olettaa, huom. olettaa, että suvakkinaiset haluaa tulla raiskatuiksi.

Ja sitten avauduit ystäväsi, tai ehkä sinun, S/M-fantasioista seuraavasti: Bileissä käy myös julkifeministejä alistuttamassa itseään, oikein kunnolla. Juuri niitä naisia, jotka kaikkein kovimpaan ääneen huutaa miehiä sioiksi. Ei ne ihan tasapainoisia naisia ole.

Olet siis vain oletellut ja vähän juoruillut & haaveillut niitä näitä, ei sen enempää. Pahoittelut siis vielä kerran kun luulin sinua epähuomiossa naisvihaajarasistiksi.

Okei, missä minä olen haaveillut? Tai, älä vastaa, vaan lue edellinen viestini. Case closed.

yks vaan

Kuka syrjisi minua?

P

Quote from: nollatoleranssi on 24.09.2016, 18:38:40
Quote from: falco on 24.09.2016, 18:11:25
Ehkä Kuopiossa ja muissa maakuntakaupungeissa tällaiseen mielenosoitukseen osallistuu ihan sitä anarkistisinta hörhöjengiä,

Kerroit hyvin ne syyt miksi monet osallistuvat tapahtumiin. Tästä syystä valtamedian valehtelu onkin törkeää ja se miten kukaan ei puutu valehteluun millään tavalla.

Kuopiossa ei tuollaisia tapahtumia järjestetä ihan joka päivä ja kukapa ei haluaisi käyttää ilmaistapahtumaa hyödyksi. Niillä on lisäksi usein someopiskelijajärjestöjen ja muiden järjestöjen tuki, joka takaa ison osallistujamäärän.

Se sama monoliittinen valtamedia toimii myös kaikkialla Suomessa eli mitä HS kirjoittaa, niin se julkaistaan suunnilleen samanlaisena Savon Sanomissa.

No lehden blogeissa meno on sallivampaa..?

http://blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/savolainen-mielenosoitus/

"
Ja miten yleviä iskulauseita!
Helsingissä kaikui varmaan historiaan jäävä "Hei hei hei, rasismille ei!"
Kuopiossa taas kajahti aito maakunnan ääni: "Sipilä, oot mulukku!"
"

Ja tämä on osuva persuista;

http://blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/persut-kivisateessa/

Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

b_kansalainen

Väkimäärä sen kun kasvaa, kun oikein silmin katsotaan.
http://blogit.kansanuutiset.fi/toimittaja-testaa/kuvakertomus-aarioikeiston-peli-pistettiin-poikki/
QuoteSenaatintori oli kuitenkin täynnä, ja torille mahtuu kokonaisuudessaan 40 000 ihmistä.

Tiskirätti

Quote from: Zilakka on 25.09.2016, 00:47:40

Porukkaa oli kieltämättä aika paljon, mutta mitä mieltä rätti oli Brunilan valvontakomissiota ja Italian Brigade Rossea fanittavasta puheenvuorosta? Menikö ihan putkeen?

En ollut Peli Poikki-miekkarissa Senaatintorilla, olin aikoinaan Leningrad Cowboysien ja Neuvostokuoron keikalla. Siltä kerralta voin vannoa, että torille ja sen ympärille mahtuu se 15 000 ja reilusti ylikin. En ole edes katsonut noita puheita – jos siellä ylisteltiin jotain radikaaleja reunapunaisia prikaateja, niin pieleen ollaan menty. Ei yhtä typeryyttä voi toisella kumota.

JKN93

Poliittinen eliitti yrittää nyt uskotella meille että tämä monikulttuurisuus-ideologia edustaa nyt muka sitä "suomalaisuutta",koko yhteiskuntaa ja kansan "enemmistöä".Että kansallismieliset olisivat enää vain vähemmistö.

akez

Quote from: koli on 24.09.2016, 23:35:57
Soroslaisten ja suvakkien mielenosoitus on uutisoitu Al Jazeerassa: http://www.aljazeera.com/news/2016/09/finland-tens-thousands-march-anti-racism-rallies-160924132128863.html

Varmaan saa taas parin tuhannen matun muuttamaan tunkeutumiskohteekseen pottunokkamaan.

Sipilä uudisti kutsunsa kaikelle maailmalle tulle tänne. Ilmaisia asuntoja ja rahaa tarjolla. Myös Halonen sosialisoimassa maan kansalaisten varallisuutta ja tuhoamassa yhteiskuntaa Al-Jazeeran jutussa.

QuoteThe rally concluded with short speeches by, among others, former president Tarja Halonen, music and a moment of silence for the deceased 28-year-old.

Two anti-immigration protesters were arrested at two other locations in Helsinki, police said.

Sipila, the prime minister, attended an anti-racist protest on Saturday in the city of Kuopio.

He said the government would soon announce new measures "concerning extremist groups", YLE reported.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Tiskirätti

Quote from: JKN93 on 25.09.2016, 00:59:38
Poliittinen eliitti yrittää nyt uskotella meille että tämä monikulttuurisuus-ideologia edustaa nyt muka sitä "suomalaisuutta",koko yhteiskuntaa ja kansan "enemmistöä".Että kansallismieliset olisivat enää vain vähemmistö.

Jos näin ei ole, niin erittäin hyvin kansallismieliset osaavat ainakin sitten piiloutua. Olikos se itsenäisyyspäivän 612 marssin n. 400 hengen poppoo kansallismielisten huippuhetki, vai onko jossain ollut enemmän väkeä? Luulisi tuon enemmistön pystyvän parempaankin, jos kerran vähemmistössä olevat onnettomat monikulttuurisuusfanit saavat kymmeniä tuhansia liikkeelle.

M.K

Jaha, Tiskirätti ja Kerttu Täti taas trollaamassa. Älkää ruokkiko.

yrmio

Katstoin hetken sitä Marco De Witin masinoimaa 'vastamielenosoitusta' tubesta..... Vittu sitä myötähäpeän määrää.

Miksi ihmeessä pitää alkaa paasaamaan jostain rahajärjestelmän ongelmista tuollaisessa tilaiusuudessa.

Ja kielenkäyttö: niin pitkään kun ns. meidän nuivien äänekäs siipi puhuu julkisesti suvakeista, matuista ja vastaavista niin massojen kannatus ja vakavasti otettavuus on kaukainen haave vaan.

Risto A.

Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 01:09:01

Jos näin ei ole, niin erittäin hyvin kansallismieliset osaavat ainakin sitten piiloutua. Olikos se itsenäisyyspäivän 612 marssin n. 400 hengen poppoo kansallismielisten huippuhetki, vai onko jossain ollut enemmän väkeä? Luulisi tuon enemmistön pystyvän parempaankin, jos kerran vähemmistössä olevat onnettomat monikulttuurisuusfanit saavat kymmeniä tuhansia liikkeelle.

Suvakit ei ole uhraamassa mitään. Se ei maksa mitään olla suvakki.
Kansallismieliset maksaa näkemyksistään - koko elämänsä.

"In the beginning of a change the patriot is a scarce man, and brave, and hated and scorned. When his cause succeeds, the timid join him, for then it costs nothing to be a patriot."
- Mark Twain

Risto A.

Quote from: M.K on 25.09.2016, 01:10:46
Jaha, Tiskirätti ja Kerttu Täti taas trollaamassa. Älkää ruokkiko.

Nämä kaksi edustaa sitä mielenlaatua, millä tätä valtiota johdetaan. Kaikessa epäloistossaan, erinomaisia havaintokappaleita.

Tiskirätti

Quote from: Hohtava Mamma on 25.09.2016, 01:09:24
Olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että Helsinki kuplineen ja lieveilmiöineen pitäisi irrottaa ja eristää muusta Suomesta. Siellä saisi unelmaväki bruniloineen, valttereineen, jaritervoineen ja emmakareineen suvaita toisiaan ihan kaikessa rauhassa. Ei tarvitsisi sietää suomalaispaskaa pottunokkakulttuuria missään muodossaan.

Samalla pääsisin itse eroon rahoittamasta/puolustamasta tuollaista mätää, jonka arvo minulle on ainoastaan korkeintaan viihteellinen.

Terveisiä Helsingistä: kannatan!

Tosin voitte joutua eristämään jokusen muunkin kaupungin, kun niissäkin saatetaan suvaita muita ihmisiä.

yks vaan

Mietin että mikä merkitystä tälläkin on oikeasti. Talous, rajat, koulutus yms. oikeat asiat...
Kuka syrjisi minua?

Tiskirätti

Quote from: yrmio on 25.09.2016, 01:13:26
Katstoin hetken sitä Marco De Witin masinoimaa 'vastamielenosoitusta' tubesta..... Vittu sitä myötähäpeän määrää.

Miksi ihmeessä pitää alkaa paasaamaan jostain rahajärjestelmän ongelmista tuollaisessa tilaiusuudessa.

Ja kielenkäyttö: niin pitkään kun ns. meidän nuivien äänekäs siipi puhuu julkisesti suvakeista, matuista ja vastaavista niin massojen kannatus ja vakavasti otettavuus on kaukainen haave vaan.

Ei saa dissata – Marco De Wit on juuri oikea vetäjä tuolla sakille!

Aukusti Jylhä

Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 01:09:01
Quote from: JKN93 on 25.09.2016, 00:59:38

Aika monta viestiä on sulle laitettu aiheesta.

Minä olen päiväkodissa töissä. Jos minä olisin ollut tänään SE:n mielenosoituksessa, ja YLEn striimi olisi minut sieltä kuvannut, niin kusessa olisin minä ja ehkä jopa esimiehenikin. En toki voi varma olla, mutta ei alkuunkaan mahdoton skenaario. Tiedän, tämä on sinusta aivan mahdotonta ymmärtää, ja varmastikin pidät minua luulosairaana hysteerikkona, olenhan hommalainenkin.

Nykypolitiikkaa seuraamattomat ihmiset ovat aivan kujalla tämän teidän suvaitsevaisuuden kanssa, ja siltikin, pakotettuina joukkovoiman alla, hokevat mantroja suvaitsevaisuuden ja monikulttuurin tärkeydestä ja ihanuudesta. Jos nämä tapasuvaitsevaiset ihmiset tietäisivät puoliakaan siitä miten "monikulttuuri" vaikuttaa heidän päiväkoti-ikäisten lastensa arkeen, olisi ääni kellossa hyvin toisenlainen. Nyrkkisääntönä on, että yksi "monikulttuurinen" lapsi vastaa haastavuudeltaan ja vaativuudeltaan kolmea pottunokkatenavaa.

Edit:
Kuplassa on hyvä olla,
ei paina huolet, ei rasitu polla.

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Kim Evil-666

Olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että Helsinki kuplineen ja lieveilmiöineen pitäisi irrottaa ja eristää muusta Suomesta. Siellä saisi unelmaväki bruniloineen, valttereineen, jaritervoineen ja emmakareineen suvaita toisiaan ihan kaikessa rauhassa. Ei tarvitsisi sietää suomalaispaskaa pottunokkakulttuuria missään muodossaan.

Samalla pääsisin itse eroon rahoittamasta/puolustamasta tuollaista mätää, jonka arvo minulle on ainoastaan korkeintaan viihteellinen.

Samaa mieltä. Laajennan vyöhykkeen kehä III:seen asti. Sen eteläpuoli olkoot mokuttajien unelmalandia. Koko kyseinen alue alkaa olla rauhallisuuutta ja tervettä yhtiesöllisyyttä tärkeänä pitävälle ihmiselle todellinen painajainen. Unelma elää joka nurkassa ja älämölö on sen mukaista. Pakoon ei pääse minnekään. Alue alkaa olla totaalisen pilattu, näin suomalais silmin katsottuna.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Kapseli

Minä olen ihan tyytyväinen, että tämä kaikki tapahtuu pääosin Helsingissä. Se on meille muualla impiwaarassa asuville tyhmille ihmisille win-win-tilanne. Pakotettu ja seulomaton monikulttuuri on ehkä vähiten kiinnostavin asia, jota haluaisin lähteä kokeilemaan omassa kunnassa. Helsinkiläiset liberaalit ovat sinänsä hullunrohkeaa kansaa, että haluavat tehdä ydinkokeet omilla nurkillaan. Ja kun tehdään vielä koetta, mikä on räjähtänyt käsiin kaikkialla muualla. Helsinkiin on pakkautunut kaikki tämän maan oppineet ja viisaat. Mikä voi siis mennä muka pieleen?

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Kim Evil-666 on 25.09.2016, 01:22:34

Samaa mieltä. Laajennan vyöhykkeen kehä III:seen asti. Sen eteläpuoli olkoot mokuttajien unelmalandia. Koko kyseinen alue alkaa olla rauhallisuuutta ja tervettä yhtiesöllisyyttä tärkeänä pitävälle ihmiselle todellinen painajainen. Unelma elää joka nurkassa ja älämölö on sen mukaista. Pakoon ei pääse minnekään. Alue alkaa olla totaalisen pilattu, näin suomalais silmin katsottuna.

Tekään helvetin petturit ette näköjään ole valmiita puolustamaan koko Suomea. Stadi on paskottu kehitysmaalaisten ja maakunnista tulleiden maailmaa näkemättömien böndejen toimesta. Aika harva suvakki on syntynyt Helsingissä.

Minä ainakin olen aina pitänyt koko Suomen puolta, aina Hangosta Petsamoon, mutta teille se ei näköjään käy, vaan juostaan karkuun minkä keritään.

Ihan v*tun hienoa kun melkein yksin tuntea nahoissaan suvakkien itkut.

Kiitokset toki niille hommalaisille, jotka stadissa kestävät.
Non poteris veritatem

Maailmanmies

Suomi on jakautunut. Pahasti. Koko tämä vastakkainasettelu näkyy muutamassa avainasiassa.

1. Maahanmuutto, suhtautuminen afrikkalaisiin ja arabeihin. Muilla ulkomaalaisilla ei juuri ole osaa tähän.
2. Feminismi.
3. Homoliitot.
4. 2010-luvulla myös suhde EU:hun ja euroon.

Sotet, kikyt ja muut ovat pelkkää sumuverhoa, eivät ne ketään kiinnosta.

Kaikki alkoi Tarja Halosen valinnasta presidentiksi vuonna 2000. Toki sitä ennenkin oli maahanmuuton ongelmista puhuttu ja feminismi oli tietty ollut puheenaiheena jo kauan. Ei kuitenkaan sillä intensiteetillä kuin tuosta alkaen.

Halosen aikana vastakkainasettelu kärjistyi. Huomaamatta. Halonen ei edes yrittänyt olla koko kansan presidentti, vaan avoimesti ajoi omaa agendaansa. Media siirtyi tukemaan Halosen valintaa muutaman kuukauden aikana 1999-2000 vuodenvaihteen tienoilla. Myös konservatiivisena pidetty.

Tämä jäi päälle, tästä ei toivuttu, media huomasi voimansa. Uusintaa yritettiin 2012 vaaleissa ja Helsingin näkökulmasta homma näytti onnistuvan. Järkytys oli Niinistön valinnan selkeys, mutta kuitenkin häneltä saatiin vedettyä hampaat pois ja oli muutenkin harmittomampi valinta kuin Väyrynen tai Soini.

yrmio

Quote from: Hohtava Mamma on 25.09.2016, 01:24:17
Quote from: Tiskirätti on 25.09.2016, 01:15:07

Terveisiä Helsingistä: kannatan!

Tosin voitte joutua eristämään jokusen muunkin kaupungin, kun niissäkin saatetaan suvaita muita ihmisiä.

Koko paskan rahoittavat henkilöt eli vientiteollisuuden yrittäjät tietysti valitsisivat asuinpaikakseen ja veronmaksukunnakseen varmaankin sellaisen, jossa suurin osa veroeuroista käytetään veronmaksajille vittuiluun.  ;)

Kannata vaan. Aikansa kutakin, mutta jossain vaiheessa tulee pää vetävän käteen.

Onko toisten rahoilla elävän jotenkin helpompaa hyväksyä lisää toisten rahoilla eläjiä....

Minulle tämä pakolaiskriisi on pelkästään taloudellinen.... En vaan kertakaikkiaan halua enkä jaksa enää yhtään lisää elätettäviä omalle kontolleni tähän maahan.

Elätän jo tällä hetkellä 1.5 miljoonan ihmisen julkisen sektorin + 400 000 maahanmuuttajaa + 600 000 työtöntä supi-Suomalaista lusmua.... Eikö siinä ole jumalauta jo tarpeeksi taakkaa meille teollisuudessa / vientiteollisuudessa työskenteleville muutamalle sadalle tuhannelle ihmiselle.

Pk-seudun einkeinorakenne: julkinen sektori + palveluammatit taitavat olla 95% bruttokansantuotteesta. Eli toisten rahoilla sielläkin pääosin eletään ja nurinkurisesti lisää ollaan vailla.

Kyklooppi

Voi että must oli tosi magee et tuhannet vastusti tot nazismii, oli sellane upee fiilis ja svengi, ihan ku jengi ois bailannu tai jotaa.
Sit siel oli kaikelaisii ihmisii, sellast tiedostavaa eikä mitää urpoi.
Mul on kyll sellanen vahva profetia et nazit ei tu pääsee koskaa valtaa tääll..
Ihmisjäte.

KTM

QuoteMinä olen ihan tyytyväinen, että tämä kaikki tapahtuu pääosin Helsingissä. Se on meille muualla impiwaarassa asuville tyhmille ihmisille win-win-tilanne. Pakotettu ja seulomaton monikulttuuri on ehkä vähiten kiinnostavin asia, jota haluaisin lähteä kokeilemaan omassa kunnassa. Helsinkiläiset liberaalit ovat sinänsä hullunrohkeaa kansaa, että haluavat tehdä ydinkokeet omilla nurkillaan. Ja kun tehdään vielä koetta, mikä on räjähtänyt käsiin kaikkialla muualla. Helsinkiin on pakkautunut kaikki tämän maan oppineet ja viisaat. Mikä voi siis mennä muka pieleen?

Surullista että Suomessa ollaan nyt jopa sokeampia ja mielisairaampia kuin Ruotsissa.

Olin tässä jokin aika sitten Aalto yliopistossa ja ihmettelin siellä Helsingin matujen touhuja, yksikään Aaltolainen ei uskaltanut yhtyä mielipiteisiini, lähinnä ihmettelivät miten edes kehtaan moisia mielipiteitä esittää ja oonko perussuomalainen ja sairas rasisti.

No sitten kävin Uumajan yliopistossa, siellä aika moni sanoi että meillä on Ruotsissa suuria ongelmia ja ei oikein tiedä mitä tästä tulee. Moni kertoi olleensa suvaitsevainen, mutta nyt ei enää tiedä mitä ajatella. Vaikeaa se on heille, mutta moni sanoi että kyllä ovat tosi huolissaan tulevaisuudesta, eivät vaan uskalla sanoa miksi.

Itse asiassa Uumajassa asiat ovat huvittavasti muuttuneet, olen viimeiset kymmenen vuotta käynyt siellä joka vuosi kerran pari työasioissa. Vielä joskus 5 vuotta sitten kukaan ei kritisoinut matuja, nyt aika moni siellä jo sanoo avoimesti että matuja on liikaa.

Lemmy

Vielä hieman historiallista perspektiiviä. Kun Markiisi De Sade julkaisi kirjojaan, näiden ylivoimaisesti suurin lukijakunta oli nuoret naiset. Säätyyn katsomatta. Mitä rajumpaa tekstiä, sitä enemmän naiset oli koukussa. Sanotaan näin, että kysehän on fantasiasta, eikä todellisuudesta. Silti, se fantasia voi olla niin vahva, että naiset alitajuisesti haluavat asettaa itsensä sellaisen toteutumiselle alttiiksi. Ihan peruspsykologiaa, á la Siegmund Freud.

Niin no, tää "50 shades of gray" lienee suosituin myyty kirja englannissa, mutta kuinka moni mies sen on ostanut/lukenut...
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Totti

Kuva josta tein laskelmani on tämä: http://static-gatling.nelonenmedia.fi/file/sites/default/files/img/5c145c5df89b6ea77d89f2d751a19193222f1a7e-POTPURI.jpg

Kuva esiintyy Hesarin jutun videon taustakuvana. Muiden lehtien kuvissa on vastaavanlainen ihmistiheys.

Laskin n. 70% kuvassa näkyvästä ihmismassasta ja päädyin 1110 henkilöön. Muutamat suttuiset kohdat patsaan lähellä jätin pois koska ne oli liian vaikeita laskea. Anteliaasti laskettuna henkilömäärä kuvassa olisi silloin kaksinkertainen, eli parisen tuhatta. Kuva edustaa vuorostaan noin 70% senaatintorista, joka tarkoittaa että Senaatintorilla on arviolta ollut juuri 3000-4000 henkilöä kuvan ottohetkellä.

Kuvassa on huomattavan suuria tyhjiä alueita itse torilla. Lisäksi tiealue torin ympärillä on olennaisesti tyhjä. Koska tori on 12 000 m2 mukaan luettuna portaat, on ilmiselvä, että paikalla ei mitenkään ole voinut olla 15 000 ihmistä samaan aikaan kuvassa näkyvällä ihmisväljyydellä.

Hesari on tietenkin ottanut kuvan ihmismassan tiiviimpään suuntaan, joten kuvan ulkopuolinen alue on todennäköisesti harvemmin kansoitettu. Eli kuva on yliedustava mitä tulee koko torin ihmismäärään.

Puheet 60 000 ihmisestä jollain konsertilla on täyttä puppua. Niin paljon ihmisiä ei saisi edes pitää suljetulla alueella, jossa olisi alle neljäsosa neliömetriä tilaa henkeä kohden ja jossa on vain muutama kapeahko poistumistie. Ymmärrät varmaan itsekin ettei konsertti, jossa kaikki seisovat kirjaimellisesti kiinni toisissaan yli hehtaarin alueella ole minkään turvallisuusvaatimuksen mukainen. 60 000 ihmistä mahtuu "Senaatintorille" vain jos mukaan lasketaan laaja lähikorttelien tiealue, joka käsittäisi myös lähes koko Esplanadin puiston.

Arvioimani ihmismäärä, joka siis perustuu päiden laskemiseen tapahtuman kuvasta, poikkeaa niin valtavasti virallisesta 15 000 ihmisen luvusta, että kyseessä ei voi olla pyöristysvirhe tms. vaan tämä 15 000 on yksinkertaisesti hatusta vedetty ja vähintään kertaluokkaa liian suuri luku.

Jo se, että annetaan kovin tasainen 15 000 ihmistä kertoo, että mitään mittausta ei olla koskaan tehty vaan luku on vain keksitty jonkun (poliisin) toimesta.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

L. Brander

Quote from: Maailmanmies on 25.09.2016, 01:32:47
Suomi on jakautunut. Pahasti. Koko tämä vastakkainasettelu näkyy muutamassa avainasiassa.

1. Maahanmuutto, suhtautuminen afrikkalaisiin ja arabeihin. Muilla ulkomaalaisilla ei juuri ole osaa tähän.
2. Feminismi.
3. Homoliitot.
4. 2010-luvulla myös suhde EU:hun ja euroon.

Sotet, kikyt ja muut ovat pelkkää sumuverhoa, eivät ne ketään kiinnosta.

Kaikki alkoi Tarja Halosen valinnasta presidentiksi vuonna 2000. Toki sitä ennenkin oli maahanmuuton ongelmista puhuttu ja feminismi oli tietty ollut puheenaiheena jo kauan. Ei kuitenkaan sillä intensiteetillä kuin tuosta alkaen.

Halosen aikana vastakkainasettelu kärjistyi. Huomaamatta. Halonen ei edes yrittänyt olla koko kansan presidentti, vaan avoimesti ajoi omaa agendaansa. Media siirtyi tukemaan Halosen valintaa muutaman kuukauden aikana 1999-2000 vuodenvaihteen tienoilla. Myös konservatiivisena pidetty.

Tämä jäi päälle, tästä ei toivuttu, media huomasi voimansa. Uusintaa yritettiin 2012 vaaleissa ja Helsingin näkökulmasta homma näytti onnistuvan. Järkytys oli Niinistön valinnan selkeys, mutta kuitenkin häneltä saatiin vedettyä hampaat pois ja oli muutenkin harmittomampi valinta kuin Väyrynen tai Soini.

Suomen jakautumisesta.

Voin vakuuttaa, etten tule enää koskaan elämässäni tekemään mitään yhtenäisyyden eteen. Tämä suvakkilauma, joka hinkumalla hinkusi Suomeen puoleentoista vuoteen n. 40 000 lisää, joista valtaosa on elintason perässä kulkevia huijareita, on pysyvästi vastapuoli. En tee mitään saadakseni heidän kanssa keskustelua enkä koskaan mitään auttaakseni yhtään maahan tullutta jotenkin kotoutumaan tänne.

Suvakit ovat halunneet tänne valtavan määrän huijareita, eikä minua kiinnosta selvittää, kuka on oikea pakolainen, kuka huijari. Kohtelen jokaista kuin ilmaa. En puhu, en vastaa, en auta. Koko sotku ja kaaos on suvakkien haluama ja aikaansaama, joten jätän asian selvittelyn heidän leveille harteille. He huusivat, meillä on tilaa ja aikaisemmin vaikeuttivat lainsäädännöllä ikätestien tekemistä ja muita keinoja, joilla ilmiselvät huijarit seulottaisiin pois.

Ajattelen todellakin, että on me ja he.
Dystooppinen salamasota