News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Päivi Mäkinen röyhkeän hyökkäyksen kohteena

Started by Jalopeura, 19.09.2016, 00:47:44

Previous topic - Next topic

Jalopeura

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016091822336600_uu.shtml

Quote from: IltalehtiLaulaja ja näyttelijä Päivi Mäkinen kertoo, että noin 10-vuotias poikaporukka yritti viedä hänen tavaransa ravintolan tiskillä.

Quote from: IltalehtiMäkinen kertoo Iltalehdelle menneensä Helsingin Itäkeskuksessa lounaalle Hansasillalle viikko sitten maanantaina. Mäkinen oli jo ulkona tuntenut, että joku käpälöi hänen reppuaan. Hän kuitenkin luuli vain kuvitelleensa.

Ravintolassa Mäkinen katseli seinällä olevaa ruokalistaa ja tunsi taas jonkun olevan hänen repussaan kiinni. Mäkinen näki taakseen ilmaantuneen samat noin 10-vuotiaat pojat, jotka hän oli nähnyt myös ravintolan edustalla.

Mäkinen meni tiskille, ja laittoi reppunsa tiukasti jalkojensa väliin lattialle. Kun hän tilasi ja maksoi pankkikortillaan, yksi pojista pujahti hänen kainalonsa alta suoraan hänen eteensä ja katsoi kun, Mäkinen näppäili pin-koodiaan näppäimistölle.

- Sitten minulla paloi päreet. Sanoin, että lähde vetämään, Mäkinen sanoo.

Poika oli uhmakas, ja sanoi, että en olisi korttiasi halunnutkaan, koska ei siellä ole rahaa kuitenkaan.

- Mulla on rahaa anna kaljaa, poika huusi tarjoilijalle.

- Pojat olivat niin pieniä, että tilanne enimmäkseen vain ällistytti.

Samaan aikaan, kun yksi pojista tuli katsomaan pin-koodia ja huusi tarjoilijalle, työnsi kaksi muuta poikaa kädet Mäkisen taskuihin ja yksi yritti ottaa repun jalkojen välistä.

Etniseltä yksittäistapaukselta haiskahtaa. Vai millainen paikka Itis on kantisten suhteen? Olen käsittänyt että siellä asuu mamujen lisäksi paljon suomalaista ongelmaväestöä. Itse en tosin ole koskaan nähnyt suomalaisen kakaralauman toimivan tuolla tavalla, vaikka kyse olisikin lapsirikollisista. Tekotapa ei kuulosta suomalaiselta.

Kummallinen ravintola kyllä myös, jos henkilökunta sallii maksavien asiakkaiden ahdistelemisen. Itse en ainakaan astuisi toista kertaa sellaiseen ravintolaan.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Jalopeura

Ääh, oli piti mennä uutisalueelle. Ilmeisestikin väärä välilehti aktiivisena. Mode siirtäköön.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Uimakoulutettava

Quote from: Jalopeura on 19.09.2016, 00:47:44

Etniseltä yksittäistapaukselta haiskahtaa. Vai millainen paikka Itis on kantisten suhteen?

Oikea haiskahdus. Itis haiskahtaa paikalta, jollaiseksi koko Merkelin-Sipilän Eurooppa lopulta muodostuu :flowerhat:-armeijan käsissä. Ritva Viljasen, Anni Sinnemäen ja Pekka Saurin kädet vauhdittavat kehitystä Helsingissä. Pääteasemalla Aito Monikulttuuri, josta entisten kanta-asukkaiden on paettava "rasistisiin" länsimaisiin kulttuureihin, jotka sellaisina toivottavasti säilyvät.

Facebook ja vastamedia paljastavat aina enemmän kuin valtamedia haluaa kuulla ja kertoa. Yllätys!

https://www.facebook.com/paivi.makinen.79

-Päivi Mäkinen
Vesa Kytökangas : eihän sitä uskalla sanoa ääneen, mutta vastaan näin, että mielestäni he kaikki olivat ulkomaalaistaustaisia tai ainakin näyttivät siltä. Selkeästä Suomenkielisestä ilmaisusta päätellen Suomen kansalaisia. Mitä merkitystä sillä on...ei mitään. Rikollista ,systemaattista ja järjestäytynyttä toimintaa ihan samalla tavalla kuin muuallakin maailmassa.
Tykkää · 3 · 15. syyskuuta kello 14:07

-Päivi Mäkinen
Kannattaa muistaa, että taskuvarkaat on esim Itä-Euroopan maissa ihan ammattikunta. Elättävät sillä perheensä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Prahassa metrovarkaat...sellasta se vaan on. Ei nämä lapset tiedä mitään pahaa tekevänsä. On vaan kivaa ja jännää...aikuiset hyväksyy ja lapset saavat karkkirahaa. Näin ne kulttuurit sekoittuu.
Näitä ei ole saatu kuriin missään, tuskin meilläkään.
Tykkää · 3 · 15. syyskuuta kello 15:25

-Rafik Neuman Tää on nyt tätä ! Miten ihmeessä me täällä Suomesssa annamme kaiken mennä täysin hallitsematta kohti jotain sellaista, mitä isämme ja äitimme eivät olisi hyväksyneet !
Tykkää · 6 · 16. syyskuuta kello 9:37
Päivi Mäkinen
Päivi Mäkinen ...sasse. Ei uskalleta. Aiempi sukupolvi sentään laittoi hanttiin ryssälle pommikoneineen ja tankkeineen.
Tykkää · 1 · 16. syyskuuta kello 10:28

-Päivi Mäkinen Olen aikani keuhkonnut asiasta ja saanut haukut rasisitista mielipiteistä, niin saa olla. Haluan vaan, että ihmiset tietää uusista ilmiöistä. En ole mikään maailmojen syleilijä ja päättänyt, että autan kyllä asiassa omalla tavallani esim Lion's-työn kautta.
Eihän näillä tenavilla välttämättä edes ole ketään vastuuhenkilöä Suomessa, ei papereita, ei mitään muuta kuin nämä jengit.

Aikani ilmoittelin milloin mistäkin jos eteen osui, mutta muuttaako se itse asiaa yhtään miksikään kun ilmiö on takuulla poliisin tiedossa...mutta sille ei voi tehdä mitään. Me kai aletaan sopeutua kaikkeen...tai minä ainakin, koska käännettä ei näy.

Onhan niitä muitakin asioita, joita vaan tapahtuu. Mikä maailmanpoliisi minä olen. Poliitikot on sitä varten; sallivat tapahtuvaksi kaikenmoista ja ollaan me muut sitten hiljaa, ettei tule rasistinleimaa.

Mukulat katoaa sekunnissa ympäri kauppakeskusta. Tuskin se siinä tilanteessa mitään olis auttanut. Hyvä kun sain sentään pidettyä puoliani ja syötyä.

Käyn Itiksessä pari kertaa vuodessa, tai jos on pakko, koska en pidä paikasta muutenkaan.
Tykkää · 16. syyskuuta kello 14:46
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

b_kansalainen

QuoteSuomi alkaa olla aivan samanlainen kuin muut Euroopan maat.
Siinä hän osuu oikeaan. Aivan samanlainen mokuhelvetti kuin muukin EU.

Kameleontti

Taiteilija, joka on alkanu rasistiks? Unelma ei maistu, jos joutuu itse unelman kohteeks?

Gunnar Hymén

perinteinen kohtaamisten kautta nuivuuteen. tarpeeksi kun tulee paskasakkia lonnimaan niin alkaa siinä jossain vaiheessa tulemaan enemmän tai vähemmän suvakkienkin kohdalle tätä laumaeläin käyttäytymistä, missä normit, etiikka ja käyttäytymissäännöt on tungettu romukoppaan
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Axlone

Aika kumma ettei itäkeskus ole tehnyt mitään asialle. On muuten sen verran paskaa mainosta kauppakeskukselle että pitäisi siellä jo hälytyskellot soida ja kovaa. Asiakkaat kyllä osaa mennä vähemmän rikkaisiin keskuksiin.

Jalopeura

^ Niin, tai varsinkin kyseinen ravintola. Luulisi että tuollaisen salliminen näkyy aivan suoraan ravintolan tuloksessa. En tiedä millainen ravintola tuo on, mutta jos kyseessä on selvästi omassa rajatussa sisätilassa oleva ravintola, eikä esim. sellainen jossa ruokailualue on liikekeskuksen avoimessa tilassa, sisällä ei pitäisi sallia mitään asiattomia ihmisiä.

Jos minulle kävisi niin että joku tunkee urkkimaan tunnuslukuani, samaan aikaan vieraat kädet tunkevat taskuihin, ja joku yrittää vielä pölliä repun, niin minä ainakin keskeyttäisin ostotapahtuman siihen. Sanoisin suoraan että menen johonkin viihtyisämpään paikkaan missä ei sallita asiakkaisen häirintää.