News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Arvostatko kulttuurisia ominaispiirteitä?

Started by nollatoleranssi, 31.10.2016, 21:50:57

Previous topic - Next topic

UgriProPatria

Quote from: jostwix on 07.11.2016, 16:30:02
1. Tällä hetkellä meidän tilanne on se, että lasten vanhemmat esittävät uhreja, kun heidän omat lapsensa ovat niin huonosti kasvatettuja ja uusavuttomia, että vanhemmatkin kärsivät jo siitä uusavuttomuudesta.

2. Armeijan upseerit esittävät uhreja, kun nuoret eivät kehity valmiiksi sotilaiksi itsestään.

3. Toki meillä on myös hulluja feministejä, ketkä esiintyvät patriarkkaalisten yhteiskuntarakenteiden uhreina. Ei näytä kovinkaan erikoiselle näissä olosuhteissa.

1. Tjaa. Siis vanhemmat sanovat olevansa lastensa uhreja, jos lapsi tukeutuu heihin siksi, että vanhemmat sallivat lastensa kasvaa uusavuttomiksi? No, hemmottelulla on seurauksensa. Jos ei lapselta ole koskaan vaadittu omatoimisuutta, vaan äiti ja isi rakkaudessaan ovat tehneet kaiken pikku-Elmerin puolesta, Elmeri ei ole opetettu siivoamaan itse oman huoneensa, myös koko muun kodin, yhteisen asunnon, viemään roskia ulos, valmistamaan itse ruokaa ja yleensäkin kantamaan vastuuta omista teoistaan ja elämästään, no, selvää on, että Elmeristä (jos ei jää peräkammaripojaksi) tulee omassa elämässään jokseenkin uusavuton, joka edelleen tukeutuu äitiin ja isiin. Eihän lapsi, jota ei ole opetettu itsenäiseen, vastuulliseen elämään yhtäkkiä, ylioppilaslakin jälkeen muutu toisenlaiseksi.

2. Voihan räkä. Onko meillä tuollainen uusavuton upseerikunta? Toisaalta yhteiskunnan vaatimukset ovat niin ihmisiä paapovia, että aikuiset odottavat tulevansa kaikessa paapotuiksi. Mitä siitä tulee, jos armeijassa ei saa pitää kuria? Syy tässä on yhteiskunnan asenteissa, joten ymmärrän himppa niitä kapiaisia, jotka itsekin ovat uusavuttomia. Ja kun ei omasta armeijasta ole mihinkään, kiljutaan sitten NATO:a apuun!

3. Kukin feministi on yksilönsä ja hänellä on omat elämänkokemuksensa. Emme tiedä mistä hän on saanut päähänsä olla eriarvoinen miesten suhteen. Suomessahan naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia. Naisen / feministin / patriarkaalisen yhteiskunnan luulo-uhrin tulee lopettaa luulemasta, että hän olisi miehiin nähden eriarvoinen ja olla itse tasa-arvoinen. Mutta joko hän ei ymmärrä tätä, tai ei halua ymmärtää. Hänestä on mukavampaa tekeytyä alistetuksi ja esittää uhria.

En ota vakavasti feministiä joka tulee paasaamaan sitä islamilainen kaapu päällä. Laillisesti vain hän itse voi riisua tuon epädemokratian kaavun yltänsä. Vain hän itse. Jos hän itse haluaisi. Yhteiskunta sallii sen hänelle, hänen suvakkiystävänsä jotka suosivat epädemokratiaa, suorastaan vaativat hänen pysymään kaavussaan, syyllistäen ulkopuolisen maailman, meidät jotka emme heidän epädemokratiaansa alistu. Emme ole islam! Nk. suvakit eivät ole hänen ystäviään, vaan vakavaa rikosta tukevia vihollisiaan.

Demokraattinen maailma löytyy islamin ulkopuolelta. Vain islamin uhri itse voi astua ulos islamista, hänen itsensä täytyy jättää se. Vaikeaa tämä tietenkin on, sillä islam ei ole uskonto, vaan monirikollinen kultti, mafia joka uhkaa tappaa heidät, jotka hylkäävät islamin. Tätä vastaan suvakit eivät toimi.

stefani

Quote from: UgriProPatria on 07.11.2016, 16:59:13
1. Tjaa. Siis vanhemmat sanovat olevansa lastensa uhreja, ...
2. Voihan räkä. Onko meillä tuollainen uusavuton upseerikunta? ...

Uhriutuminen, josta puhun, on erikoista, manipuloivaa ja piilotettua, ja kaikki eivät ole samaa mieltä siitä, että tuollaista uhriutumista tapahtuu. Kyse on vain kulttuuritilannettamme koskevasta teoriastani. Vanhemmat ja upseerit eivät sano suoraan olevansa uhreja, mutta se uhriutuminen on mahdollista nähdä piilotettuna sanojen ja tekojen takana.

possu

Vesi on märkää jos se kastelee. Arvostan ominaispiirteitä jos ne ovat arvokkaita.
Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

Voileipä ilman voita on kuin kukkaruukku ilman kukkaa.
--possu

I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down to us. Pigs treat us as equals.
--Winston S. Churchill

stefani

Jos saisitte tehtäväksenne suunnitella uuden kulttuurin, miten lähestyisitte kyseistä tehtävää?

Ei auttaisi vain puhua pehmoisia siitä, että arvostatte hyviä asioita, jotka ovat arvostamisen arvoisia.