News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomidemokraatit ylimääräinen jäsenkokous

Started by Jukka Wallin, 16.09.2016, 20:15:17

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 02.10.2016, 22:48:58

Wallin, jos asiat on näin väärin, niin miksi et ole tehnyt asialle mitään, kun sinulla siihen hallituksen varajäsenenä on ollut mahdollisuus? Lisäksi pyysin, että lähde Tampereen kokoukseen, jotta asiat olisi voitu selvittää siellä, eikä näin julkisesti hommafoorumilla. Ei täällä mitään päätöksiä tehdä.

Juttelin Järviharjun kanssa, ja todettiin ettei sinne ajaminen muuta asioita mihinkään suuntaan, joten en viitsinyt ajaa Tamperelle vain siksi, että saisin todeta saman asian myös kotisohvalta. Tyhjän saa tekemättäkin

Tästä keskusteltiin myös sähköpostin kautta,johon sinäkin osallistuit, etkö muista enää?
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Ritva Puolakka

Quote from: Jukka Wallin on 02.10.2016, 22:52:28

Wallin, jos asiat on näin väärin, niin miksi et ole tehnyt asialle mitään, kun sinulla siihen hallituksen varajäsenenä on ollut mahdollisuus? Lisäksi pyysin, että lähde Tampereen kokoukseen, jotta asiat olisi voitu selvittää siellä, eikä näin julkisesti hommafoorumilla. Ei täällä mitään päätöksiä tehdä.

Juttelin Järviharjun kanssa, ja todettiin ettei sinne ajaminen muuta asioita mihinkään suuntaan, joten en viitsinyt ajaa Tamperelle vain siksi, että saisin todeta saman asian myös kotisohvalta. Tyhjän saa tekemättäkin

Ei se todellakaan mene noin. Jos te olisitte tulleet Järviharjun kanssa, siellä olisi saatu kunnon keskustelu ja käytyä nämä asiat läpi. Jättämällä tulematta te jätitte tilaisuutenne käyttämättä. Te olisitte voineet sanella pöytäkirjaan eriävät mielipiteenne ja uskon, että tamperelaisten esityksestä olisi äänestetty.

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 02.10.2016, 22:56:56

Ei se todellakaan mene noin. Jos te olisitte tulleet Järviharjun kanssa, siellä olisi saatu kunnon keskustelu ja käytyä nämä asiat läpi. Jättämällä tulematta te jätitte tilaisuutenne käyttämättä. Te olisitte voineet sanella pöytäkirjaan eriävät mielipiteenne ja uskon, että tamperelaisten esityksestä olisi äänestetty.

:facepalm:

Voin laittaa sähköpostiviestit jakoon jos haluat jatkaa tästä..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

sivullinen.

Vaikea päättää, kumpi on hauskempaa seurattavaa tämä Suomidemokraattien puheenjohtajuustaistelu vai tuo Perussuomalaisten puheenjohtajuustaistelu. Intomielisyydestä syntyvän hauskuuden lisäksi niissä ei ole oikeastaan mitään kiinnostavaa seurattavaa: On mukavaa, jos Mäenpään vaimo on jotain mieltä tai jollekin persukansanedustajalle on lähetetty kannustavaa sähköpostia, mutta kiinnostavaa se ei ole. Kiinnostavuuden sijaan hauskuus onkin tärkeämpää. Italiassa koomikko Beppe Grillon puolue sai jo nimiinsä Rooman pormestarin paikan. Rooma on näin Suomen mittakaavassa väkiluvultaan noin puolen Suomen kokoinen alue, joten ihan pieni voitto se ei ole. Se on megavoitto. Ottakaa oppia siitä: Jos voittoja ei tule paikallistasolla, niin kannattaa tähdätä korkeammalle; kannattaa haluta presidentiksi.

Tuleviin presidentinvaaleihin onkin jo ilmoittaunut aika hyvä joukko. Paavo Väyrynen haluaa presidentiksi -- oikeasti hän haluaa kuninkaaksi tai Kekkoseksi, mutta presidenttiys on hyvä välietappi --. Paavolla on myös aina kova kannatus. Räyhäblogistaan tunnettu Sami Parkkinen on myös ilmoittautunut presidentinvaalikilpaan. Hän on vielä vähän tunnettu, mutta hänellä on hyviä ja ihmisiin vetoavia juttuja, joten hän voisi olla presidentinvaalien yllättäjä, mannerlaattojen liikuttelija ja todellinen jytkyttäjä. Sampo Terho on myös peruspoliitikon tavoin ilmoittanut pohtivansa presidentinvaaliehdokkuutta. Hän on saanut joskus vaaleissa jopa tuhansia ääniä, ja Perussuomalaisten kannatuksesta on vielä muutamia prosentteja jäljellä, joten on hänelläkin pienet mahdollisuudet. Monta kovaa on kisaan ilmoittautunut, mutta Suomidemokraattien presidenttiehdokkaasta emme vielä ole kuulleet. Kuka se voisi olla?

Olavi Mäenpää voisi lähteä, mutta silloin hän joutuisi todennäköisesti haastamaan Petteri Orvon, ja se olisi epäpyhää. Voisiko kuitenkin olla, että Olavi Mäenpää olisi tehnyt Petteri Orvon kanssa kassakaappisopimuksen Petterin tuesta hänelle presidentinvaaleissa, koska hän tuki Petteriä jossain muissa vaaleissa? Jostain Perussuomalaisten ja Mäenpään välisestä kassakaappisopimuksestakin -- jonka Soini tosin petti -- on täällä ihan oikeasti huhuiltu; kaikki tuntuu olevan mahdollista. Voisiko Olavi Mäenpäästä tulla Suomen Donald Trump? Minä ainakin uskon hulluuden ja huumorin nousevan jatkuvasti merkittävämpään asemaan poliittisissa taisteluissa sosialismin hajoamisen yhä edetessä. Muistetaan, että eräs Boris Jeltsin oli myös hauska mies ja vei itäisen Eurostoliiton päätökseensä -- ja tämä tarina on ainakin totinen tosi, vaikka hauska onkin --.

Lisää vettä myllyyn vaan. Maailma on hullu paikka, ja hyvin vähällä järjellä tätä johdetaan. Sosialismin valtaannousu Suomessa tapahtui Kekkosen muututtua kyvyttömäksi nousemaan lentokoneen portaita. Ei voitto ole siten omasta vahvuudesta kiinni vaan vastustajan heikkoudesta. Sosialismi on todella heikoilla nyt. Pienikin lattialaatan särkeytyminen saattaa sen kaataa parissa päivässä. Silloin on ennenkaikkea oltava valmiina. Olavi Mäenpää on ollut valmiina jo vuosikymmeniä. Kuka muu on oikeasti yhtä valmiina tarjoamaan vaihtoehtoa sosialismille tämän päivän Suomessa? Ei tule montaa nimeä mieleen; Björn Walhroos ja Seppo Lehto ensimmäisinä, eikä heistäkään kumpikaan ole ainakaan ylivoimaisesti Olavia parempi.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

sivullinen.

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 02.10.2016, 22:50:18
Hitto! Miksi annan lainopillisia neuvoja kilpailevalle puolueelle. Menen nyt pois.

5/5
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Ritva Puolakka

Quote from: Jukka Wallin on 02.10.2016, 22:57:42
Quote from: Ritva Puolakka on 02.10.2016, 22:56:56

:facepalm:

Voin laittaa sähköpostiviestit jakoon jos haluat jatkaa tästä..

Se on sinun oma asiasi mitä teet, mutta ainoa asia, millä olisit voinut vaikuttaa omaan asiaasi, olisi ollut olla puolustamassa sitä. Jos haluat sähköpostejani laittaa jakoon, niin siitä vaan, minua ei uhkailla moisella toiminnalla. Kuinka monen luulet enää luottavan sinuun, kun olet yksityisiä sähköposteja laittanut eetteriin kaiken kansan luettavaksi?

Kulttuurirealisti

Wallinille sanoisin, että kun tietää Mäenpään käräjäherkkyyden, kannattaa miettiä mitä sähköposteihin ja tänne kirjoittelee. Kirjallisia näyttöjä kaivellaan sitten oikeudessa täältä huonolla säkällä. Ei millään pahalla, olen vain minäkin seurannut yhdistyssotkujen oikeudenkäyntejä joskus vierestä.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 02.10.2016, 23:02:16

Se on sinun oma asiasi mitä teet, mutta ainoa asia, millä olisit voinut vaikuttaa omaan asiaasi, olisi ollut olla puolustamassa sitä. Jos haluat sähköpostejani laittaa jakoon, niin siitä vaan, minua ei uhkailla moisella toiminnalla. Kuinka monen luulet enää luottavan sinuun, kun olet yksityisiä sähköposteja laittanut eetteriin kaiken kansan luettavaksi?

Ne postit jotka olen välittänyt ovat tarkoituksellla tehtyjä,siksi että pystyn selvittämään asianomaisilta oliko asiat näin.. Yhtään sellaista ei ole levitetty, mitkä ovat olleet hallituksen sisäisiä asioita.

Kokouskutsut ovat julkisia.

Jukka Wallin

Quote from: Kulttuurirealisti on 02.10.2016, 23:04:23
Wallinille sanoisin, että kun tietää Mäenpään käräjäherkkyyden, kannattaa miettiä mitä sähköposteihin ja tänne kirjoittelee. Kirjallisia näyttöjä kaivellaan sitten oikeudessa täältä huonolla säkällä. Ei millään pahalla, olen vain minäkin seurannut yhdistyssotkujen oikeudenkäyntejä joskus vierestä.

Jokainen jäsen voi kysellä hallitukselta, milloin ja missä kokouksessa on otettu jäseneksi. Se ei ole salaista. jokainen voi pyytää itseään koskevan päätöksen hallituksen sihteeriltä, joka lähettää siitä pöytäkirjasta otteen.

Ritva oli tästä jäsen asiasta tietoinen, kun hän osallistui sähköpostikeskusteluun..

Ritva Puolakka

Quote from: Jukka Wallin on 02.10.2016, 23:08:02

Ne postit jotka olen välittänyt ovat tarkoituksellla tehtyjä,siksi että pystyn selvittämään asianomaisilta oliko asiat näin.. Yhtään sellaista ei ole levitetty, mitkä ovat olleet hallituksen sisäisiä asioita.

Sen verran vielä tähän, mutta sitten saa loppua puolestani. Oliko mielestäsi oikein, että laitoit entisen puoluesihteerin yksityisen viestin eteenpäin, vaikka hän vartavasten kielsi, ettei sitä saa julkaista eteenpäin, mutta siitä huolimatta se ilmestyi Parkkolan fb-sivuille?

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 02.10.2016, 23:21:24

Sen verran vielä tähän, mutta sitten saa loppua puolestani. Oliko mielestäsi oikein, että laitoit entisen puoluesihteerin yksityisen viestin eteenpäin, vaikka hän vartavasten kielsi, ettei sitä saa julkaista eteenpäin, mutta siitä huolimatta se ilmestyi Parkkolan fb-sivuille?

Hän vastasi minun asialliseen kirjoitukseeni ja haukkui vartavasten Parkkolan ja Väli-Klemelän, joten halusin tarkastaa hänen väiteensä. Hänen väitteensä eivät pitäneet paikkaansa. Parkkola on tehnytomat johtopäätökset julkaisemisessa, joten en ole siitä kovinkaan kiinnostunut. Hän väitti kovia asioita, joten olisiko Väli-Klemelän ja Parkkokan pitänyt tehdä kunnianloukkauksestaan rikosilmoituksen?

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 02.10.2016, 23:21:24

Laitan tämän vielä, jotta ei syntyisi väärinkäsitystä..
"
Sähköisen viestinnän tietosuojalaki ja sen 5 §:n mukainen vaitiolovelvollisuus ei koske sähköpostiviestin vastaanottajaksi tarkoitettua henkilöä.

Sen sijaan tämän lain mukainen vaitiolovelvollisuus ei koske viestin lähettäjää tai vastaanottajaa. Pelkästään viestin merkitseminen vastaanottajalle luottamuksellisesti tai salaiseksi ei sido sillä tavalla juridisesti vastaanottajaa niin, että viestin edelleen luovuttamisesta olisi sanktioita. Salassapitovelvollisuus voi kuitenkin tulla kysymykseen, jos sähköpostiviesti sisältää sellaista tietoa, joka on säädetty salassa pidettäväksi. Salassapidettävyys voi perustua lukuisiin eri säännöksiin (esimerkiksi Kirjanpito- tai tilintarkastuslakiin ym. säännöksiin). Silloin salassapitosäännös perustuu kuitenkin ao. lakiin eikä viestiin tehtyyn merkintään. Samoin viestin sisältämän tiedon salassapito voi perustua erilliseen, esimerkiksi liikesuhteessa tehtyyn sopimukseen.

Olennaista on kuitenkin se, että pelkkä lähettäjän merkintä ei tällaista salassapitovelvoitetta vastaanottajalle luo. Silloin ei myöskään referoinnille ole esteitä. "

kgb

Puolakalla on pitkä historia sellaisten sähköpostien kirjoittelusta, joitten ei olisi toivonut leviävän muitten silmiin.
Siksi ei ihmetytä lainkaan, että asia noin huolettaa.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Ritva Puolakka

Quote from: kgb on 03.10.2016, 12:18:31
Puolakalla on pitkä historia sellaisten sähköpostien kirjoittelusta, joitten ei olisi toivonut leviävän muitten silmiin.

Onko moderaattoreilla nykyisin tapana osallistua keskusteluihin? Tietenkin jos olet suomidemokraattien jäsen, niin asia on sitten sinullekin ajankohtainen. Minä esiinnyn omalla nimelläni ja sinä panettelet minua nimimerkillä. Laita reilusti oma nimesi, niin jatketaan sitten tätä rakentavaa keskustelua. Kuten sanottua, liityin suomidemokraattien jäseneksi, vasta kun Mäenpää valittiin puheenjohtajaksi.

Minä en voi Wallinia estää julkaisemasta mitään, eikä se asia minua mitenkään erityisesti huoleta. Wallin vastaa itse omista teoistaan ja esiintyy omalla nimellään, joten jos joku haluaa hänet näistä vastuuseen, niin ei se vaikeaa ole.

turjake

Viimeksi kun nimim. Ritva Puolakka oli Hommalla keskustelemassa hän silloinkin väitti keskustelevansa omalla nimellään.
Jos täällä haluaa esiintyä omalla nimellä on tästä olemassa oma käytäntönsä forumin ylläpidon kanssa
eli henkilön on todistettava henkilöllisyytensä ja sitten viesteissä on maininta 'nimellinen'.
Siihen asti nimimerkki on vain nimimerkki. Tämä ei kyllä mennyt kaaliin silloin, en tiedä meneekö nytkään.

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 03.10.2016, 12:42:59
Quote from: kgb on 03.10.2016, 12:18:31

Onko moderaattoreilla nykyisin tapana osallistua keskusteluihin? Tietenkin jos olet suomidemokraattien jäsen, niin asia on sitten sinullekin ajankohtainen. Minä esiinnyn omalla nimelläni ja sinä panettelet minua nimimerkillä. Laita reilusti oma nimesi, niin jatketaan sitten tätä rakentavaa keskustelua. Kuten sanottua, liityin suomidemokraattien jäseneksi, vasta kun Mäenpää valittiin puheenjohtajaksi.

Minä en voi Wallinia estää julkaisemasta mitään, eikä se asia minua mitenkään erityisesti huoleta. Wallin vastaa itse omista teoistaan ja esiintyy omalla nimellään, joten jos joku haluaa hänet näistä vastuuseen, niin ei se vaikeaa ole.

Mihin veetun vastuuseen? Tuskin sentään sähköpostien jälleen lähettämisestä.  Kaikki muu on yleisluontoista. Voit pyytää Mäenpäältä Hallituksen pöytäkirjasta otteen, jossa sinut on hyväksytty SD jäseneksi. Minäkin haluan sen sitten nähdä, jos Mäenpää on todennut että kaikki on kunnossa..

Ritva Puolakka

Quote from: turjake on 03.10.2016, 12:55:16
Viimeksi kun nimim. Ritva Puolakka oli Hommalla keskustelemassa hän silloinkin väitti keskustelevansa omalla nimellään.
Jos täällä haluaa esiintyä omalla nimellä on tästä olemassa oma käytäntönsä forumin ylläpidon kanssa
eli henkilön on todistettava henkilöllisyytensä ja sitten viesteissä on maininta 'nimellinen'.
Siihen asti nimimerkki on vain nimimerkki. Tämä ei kyllä mennyt kaaliin silloin, en tiedä meneekö nytkään.

Kiitos tästä huomautuksesta. En muista käytäntöjä enää, kun siitä on useampi vuosi, kun täällä kirjoittelin. Pitääpä laittaa viestiä ylläpidolle ;)

kgb

Onko moderaattoreilla nykyisin tapana osallistua keskusteluihin? Tietenkin jos olet suomidemokraattien jäsen, niin asia on sitten sinullekin ajankohtainen. Minä esiinnyn omalla nimelläni ja sinä panettelet minua nimimerkillä. Laita reilusti oma nimesi, niin jatketaan sitten tätä rakentavaa keskustelua.

Aina on ollut tapana osallistua keskusteluihin. Enkä osallistu tähän keskusteluun modehattu päässä, kuten tekstin väristäkin voit hyvin havaita.

Jos et muista enää nimeäni, voin virkistää muistiasi. Josko vaikka keksisit kenelle aikoinaan kirjoitit mm. näin:

"Onko sinulla kaikki kunnossa? Mielenterveyspalveluja saa ihan joka kunnasta, joten vilpittömästi pyydän, että soitat heti huomenna ja varaat ajan.

Ritva"

Rändöm

Naurettavaa pelleilyä tämä "Suomidemokraattien" säheltäminen, kuten demokratian leikkiminen yleensäkin.

Ritva Puolakka

Quote from: kgb on 03.10.2016, 13:05:18
Onko moderaattoreilla nykyisin tapana osallistua keskusteluihin? Tietenkin jos olet suomidemokraattien jäsen, niin asia on sitten sinullekin ajankohtainen. Minä esiinnyn omalla nimelläni ja sinä panettelet minua nimimerkillä. Laita reilusti oma nimesi, niin jatketaan sitten tätä rakentavaa keskustelua.

Aina on ollut tapana osallistua keskusteluihin. Enkä osallistu tähän keskusteluun modehattu päässä, kuten tekstin väristäkin voit hyvin havaita.

Jos et muista enää nimeäni, voin virkistää muistiasi. Josko vaikka keksisit kenelle aikoinaan kirjoitit mm. näin:

"Onko sinulla kaikki kunnossa? Mielenterveyspalveluja saa ihan joka kunnasta, joten vilpittömästi pyydän, että soitat heti huomenna ja varaat ajan.

Ritva"

Valitettavasti en muista, enkä edes muista mitä olit kirjoittanut, jos noin olin vastannut. Nämä keskustelut eivät varmasti liity suomidemokraatteihin, koska sitä ei silloin ollut edes olemassakaan, eli jos haluat jatkaa tästä keskustelua, niin laita yksityisviestiä. Siellä voit kertoa nimesi, enkä sitä tule paljastamaan.

turjake

Quote from: Rändöm on 03.10.2016, 13:08:13
Naurettavaa pelleilyä tämä "Suomidemokraattien" säheltäminen, kuten demokratian leikkiminen yleensäkin.

No antaapa Ritva Puolakan kirjoitella taattuun tyyliinsä täällä niin ei kestä kauankaan kun
on riitaantunut kaikkien kanssa ja paljastanut taas kerran keskustelunsa ja argumenttiensa tason.

Ritva Puolakka

Quote from: turjake on 03.10.2016, 13:15:27

No antaapa Ritva Puolakan kirjoitella taattuun tyyliinsä täällä niin ei kestä kauankaan kun
on riitaantunut kaikkien kanssa ja paljastanut taas kerran keskustelunsa ja argumenttiensa tason.

Tässä nyt puhutaan suomidemokraateista, se kannattaisi muistaa. Oletko sinäkin ottanut jostakin herneen nokkaan? Laita myös yksityisviestiä, koska nämä kommentit eivät auta maahanmuuttokriittistä liikettä laisinkaan. Nyt olisi tarkoitus saada kaikki yhteen. Se on kyllä osoittautunut aika mahdottomaksi, koska ihmisten luottamus on mennyt persujen petoksen vuoksi. Pinnan alla kuitenkin elää.

Rändöm

Quote from: turjake on 03.10.2016, 13:15:27

En tiedä mitään kyseisestä henkilöstä, joten en tähän kommentoi. Aiemmassa viestissäni surkuttelin kyseisen puolueenalun ja muutenkin demokratian toimivuutta, mutta toki tällainen kyynisyys tuskin sekään auttaa Suomen asiaa, joten vedän jossain määrin takaisin äsken lausumani sanat. Toivotan onnea Suomidemokraattien ja parlamentaarisuuden yritykselle, vaikken usko, että se paljoonkaan johtaa. Tuskin se nykyistä tilannetta pahentaakaan, joten yrittäköön.

Toivoisin kuitenkin ihmisten pohtivan vähän tarkemmin mitä demokratia oikeasti on ja missä määrin sen kautta voi todella vaikuttaa maansa asioihin. Hyvä myös muistaa, että se joka hallitsee mediaa (narratiivin ja julkisen mielipiteen manipuloiminen) ja pankkitoimintaa (rahalla lahjotaan poliitikoita toimimaan muiden tahojen hyväksi oman kansansa kustannuksella) todellisuudessa hallitsee myös demokratioita. Se taho, joka näitä suvereenesti hallitsee ei ole eurooppalaisperäinen tai myötämielinen eurooppalaisperäisiä kohtaan.

Ritva Puolakka

Quote from: Rändöm on 03.10.2016, 13:33:38

En tiedä mitään kyseisestä henkilöstä, joten en tähän kommentoi. Aiemmassa viestissäni surkuttelin kyseisen puolueenalun ja muutenkin demokratian toimivuutta, mutta toki tällainen kyynisyys tuskin sekään auttaa Suomen asiaa, joten vedän jossain määrin takaisin äsken lausumani sanat. Toivotan onnea Suomidemokraattien ja parlamentaarisuuden yritykselle, vaikken usko, että se paljoonkaan johtaa. Tuskin se nykyistä tilannetta pahentaakaan, joten yrittäköön.

Toivoisin kuitenkin ihmisten pohtivan vähän tarkemmin mitä demokratia oikeasti on ja missä määrin sen kautta voi todella vaikuttaa maansa asioihin. Hyvä myös muistaa, että se joka hallitsee mediaa (narratiivin ja julkisen mielipiteen manipuloiminen) ja pankkitoimintaa (rahalla lahjotaan poliitikoita toimimaan muiden tahojen hyväksi oman kansansa kustannuksella) todellisuudessa hallitsee myös demokratioita. Se taho, joka näitä suvereenesti hallitsee ei ole eurooppalaisperäinen tai myötämielinen eurooppalaisperäisiä kohtaan.

Tässä on nyt semmoista pohdintaa, jota odottaisi enemmän, jotta asialle voitaisiin tehdä jotakin. Nyt vaan kiistellään henkilökysymyksistä, jolloin se itse asia jää pimentoon. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia, mutta kun muistetaan se yhteinen tavoite, niin silloin voisi saada rivit yhteen.

Jukka Wallin

Quote from: Ritva Puolakka on 03.10.2016, 13:41:31
Quote from: Rändöm on 03.10.2016, 13:33:38

Tässä on nyt semmoista pohdintaa, jota odottaisi enemmän, jotta asialle voitaisiin tehdä jotakin. Nyt vaan kiistellään henkilökysymyksistä, jolloin se itse asia jää pimentoon. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia, mutta kun muistetaan se yhteinen tavoite, niin silloin voisi saada rivit yhteen.

kait itsekkin tajuat sen, että tietyt henkilöt eivät välttämättä osaa toimia muuten kuin omaksi parhaakseen.

Lalli IsoTalo

OT
Minä esiinnyn omalla nimelläni  ...
... ja vaadit, että kaikki muut tekevät samoin. Viimeksi kun olit täällä, vaadit anonyymin nettikeskustelun kieltämistä. Aiotko edistää tätä asiaa poliitikkona?

2012-03-20 Kansliapäällikkö Ritva Viljanen: Anonyymi nettikeskustelu kiellettävä

Quote from: Uuno Nuivanen on 24.03.2012, 23:13:48
Quote from: Mika.H on 24.03.2012, 21:53:14
Quote from: Ritva Puolakka on 24.03.2012, 21:37:44
Olen Ritva Viljasen kanssa täysin samaa mieltä. Mielestäni anonyymi nettikeskustelu on täysin typerää. Sillä ei ole mitään itseisarvoa. Kahelit puskista huutelee mitä sattuu, mutta kun pyytää nimeä, keskustelu loppuu siihen. Anonyymi nettikeskustelu on raukkojen ja vailla itsetuntoa olevien säälittävien olentojen purkautumiskeinoja, kun ei muuhun pysty.

Jumakauta, olen yllättynyt miten typeräksi ihminen itsensä tekee.

Nauttikaamme nyt kuitenkin näistä komediallisista arvoista. Itsellänikin on monesti mielessä käynyt hämmästyttämässä se seikka, että kun tällää oikean nimensä Hommafoorumille, muuttuu välittömästi paremmaksi ihmiseksi, rohkeaksi, rehelliseksi, aidoksi ja  ____________(täytä puuttuva sana)ksi. Todellisuudessa asia on niin, että nimellisillä on vain tosi vähän hävittävää. Onhan täällä ihan täysipäisiäkin omanimisiä, mutta lisäpisteitä nimellisyydestä ei minulta saa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Ritva Puolakka

Quote from: Jukka Wallin on 03.10.2016, 13:52:08

kait itsekkin tajuat sen, että tietyt henkilöt eivät välttämättä osaa toimia muuten kuin omaksi parhaakseen.

Jos viittaat tällä Mäenpäähän, niin itse olet ollut valitsemassa häntä puheenjohtajaksi keväällä. Jos näyttää, ettei joku ole sopiva tehtäväänsä, niin silloin seuraavassa vuosikokouksessa voi yrittää vaihtaa puheenjohtajaa ja vaikka koko hallituksen. Tässä mennään ihan demokratian keinoin eteenpäin. Ei suomidemokraatit ole mikään diktatuuri, vaan jäsenillä on jokaisella yksi ääni käytettävissään. Sinulla jäsenenä on täydet jäsenoikeudet, paitsi jos et itse kiistä omia oikeuksiasi.

kgb

Pistettäköön nyt modehattu päähän ja todettakoon että Ritva Puolakka-nimimerkillä ja/tai henkilöllä ei ole mitään oikeutta vaatia muita keskustelemaan tässä tai missään muussakaan aiheessa hänen vaatimallaan tavalla.

Ritva Puolakka

Quote from: Lalli IsoTalo on 03.10.2016, 14:01:34
OT
Minä esiinnyn omalla nimelläni  ...
... ja vaadit, että kaikki muut tekevät samoin. Viimeksi kun olit täällä, vaadit anonyymin nettikeskustelun kieltämistä. Aiotko edistää tätä asiaa poliitikkona?

Tervehdys Lalli! En muistanutkaan tuota keskustelua, kun siitäkin on aikaa. Tuo asia on vähän kaksipiippuinen juttu, eli silloin, jos herjataan jotakin nimellistä kirjoittajaa, niin silloin tietäen ihminen, siinä voidaan syyllistyä kunnianloukkaukseen. Julkisuuden henkilöillä on kuitenkin korkeampi kynnys, eli aika paljon saa kestää, että tuo herjauskynnys ylittyisi.

Toisaalta keskusteluissa on tullut esille, että moni ei voisi kirjoittaa omalla nimellään netissä työpaikan menettämisen pelossa tms., joten siinä mielessä nimimerkkikirjoittelu on sallittavaa.

Lalli IsoTalo

Quote from: Ritva Puolakka on 03.10.2016, 14:19:06
... moni ei voisi kirjoittaa omalla nimellään netissä työpaikan menettämisen pelossa tms., joten siinä mielessä nimimerkkikirjoittelu on sallittavaa.
Kiitos. :)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R