News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Suomidemokraatit Helsinki ry.

Started by Jukka Wallin, 11.03.2016, 18:16:22

Previous topic - Next topic

Jukka Wallin

Quote from: Nanfung on 23.08.2016, 20:16:27
Ovatko Suomidemokraatit harkinneet mahdollista asemaansa Ruotsidemokraattien apupuolueena?

Huhuja liikkui, että talvella olisi ollut silloisen hallituksen taholta yhteydenottoja lahden taakse, mutta minulle ei ole kerrottu mitään virallista missä mennään tällä hetkellä.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Maija Poppanen

Quote from: Jukka Wallin on 23.08.2016, 20:16:50
Siis meidän pitää itse aktivoitua, eikä odottaa ihmettä.

Mä taas luulen, että te tarvitsette nimenomaan ihmeen.

Jukka Wallin

Quote from: Maija Poppanen on 23.08.2016, 20:22:39
Quote from: Jukka Wallin on 23.08.2016, 20:16:50
Siis meidän pitää itse aktivoitua, eikä odottaa ihmettä.

Mä taas luulen, että te tarvitsette nimenomaan ihmeen.

Miksi varjo seuraa kulkijaa...
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Micke90

Quote from: Nanfung on 23.08.2016, 20:16:27
Ovatko Suomidemokraatit harkinneet mahdollista asemaansa Ruotsidemokraattien apupuolueena?

Ruotsidemokraatitko haaskaisi aikaa johonkin marginaalitekeleeseen?  ;D

Vesa Heimo

Quote from: Jukka Wallin on 23.08.2016, 20:20:00
...mutta minulle ei ole kerrottu mitään virallista missä mennään tällä hetkellä.

Wallin on kyllä huumoriveikko. Ei mulle mitään kerrota, enkä mitään saa sanoa, mutta jotain puoluetta kuulemma tässä väsätään ja mää oon aktiivi.  :facepalm:
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Jukka Wallin

Quote from: Vesa Heimo on 23.08.2016, 20:46:37
Quote from: Jukka Wallin on 23.08.2016, 20:20:00
...mutta minulle ei ole kerrottu mitään virallista missä mennään tällä hetkellä.

Wallin on kyllä huumoriveikko. Ei mulle mitään kerrota, enkä mitään saa sanoa, mutta jotain puoluetta kuulemma tässä väsätään ja mää oon aktiivi.  :facepalm:

Vastasin rehellisesti. MINULLA ei ole sellaista tietoa, mtä voi olla puheenjohtajalla tai varapuheenjohtalla asian suhteen.. Voi olla, että hallituksessa on työryhmä joka valmistelee asiaa, mutta siitäkin varmaan tiedetään myöhemmin enemmän..