News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-02-26 SS: Olen ”rasisti” ja kerron miksi

Started by Valli, 26.02.2016, 10:13:09

Previous topic - Next topic

Artisti

Minä en ole rasisti.

Rasismi on paha ongelma, josta olisi syytä päästä eroon.

Syntyperään perustuva positiivinen syrjintä olettaa, ettei tietynlaisen perimän omaava ihminen voi menestyä vapaassa kilpailussa, niinpä rimaa alennetaan tällaisen ihmisen kohdalla. Se on rasismia. Rasismista pitäisi päästä eroon.

Eino P. Keravalta

Quote from: Ullatusnillitus on 26.02.2016, 21:27:28
Quote from: Eino P. Keravalta on 26.02.2016, 21:19:32
Minä en ole rasisti, koska rasismi on rotusortoa. Ja koska vastustan kaikkea sortoa, vastustan loogisesti myös rotusortoa.

Toinen asia on sitten se, että Suomessa pitää ajaa ensisijaisesti suomalaisten etua - se on globaalin monikultturismin ensimmäinen ehto, koska vain takaamalla jokaisen kansan oikeuden omaan alueeseensa ilman ulkopuolista invaasiota voimme taata globaalin kulttuurien diversiteetin.

Olen saanut suvaitsevaistolta kuulla, ettei ihmisrotuja ole olemassa. Tästä seuraa loogisesti, ettei voi olla olemassa myöskään rotusortoa.

Olen joskus vuosia sitten paljastanut, ettei rasismia ole olemassa.

Miksi? Siksi, että se, mikä näyttäytyy rotusortona, ei kuitenkaan ole sortoa, joka johtuisi rodusta. Sorron syynä on muu kuin rotu. Siksi rotusortoa eli rasismia ei ole olemassa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

taannehtiva seuralainen

Bordercollidelta asiaa.
Nyt vain on niin, että todellisia syyllisiä kansalaisten eriarvoiseen  kohteluun ei tunnuta saavan vastuuseen.
Äänestäminen tuntuu kovin heikolta mahdollisuudelta, pelko ja mukavuudenhalu estävät muun toiminnan.
Kun lisäksi 'pyhäksi voideltu' kansanosa on läsnä jokapäiväisessä arjessa arvonsa tuntien ja etuja nauttien, ei ole ihme että viha kohdistuu heidän henkilöönsä. Huono asia, mutta inhimillistä.

Arvoton

Quote from: Sakari on 26.02.2016, 11:39:11
Hieno kirjoitus. Savonsanomatkin julkaisevat tälläistä. Saatan kohta alkaa harkita tilausta, kun lopetin sen useampi vuosi sitten juurikin sen helvetin mokutuksen vuoksi.

Minua hämmentää. Onko kirjoitus vain epähuomiossa lipsahtanut julkaistavaksi? SS:ssa on "rasistien" myyrä? Tod.näk. seuraavat pari viikkoa ammattisuvakit ja muut toimittajat panevat "järkevän" "yleisön" vastineilla "rasistisen" kirjoituksen matalaksi. "Oikealla" keskustelulla päästään sitten oikeille raiteille.

Harmi vain, että välillä Kiuruvesi-Mäntyharju ei ole kehitysmaalaisille kiinnostavaa suurkaupunkia, jonka kehitysmaalaiset haluaisivat täyttää kehitysmaalaisilla ihmisillä.

Kivikova

Erikoista, että jopa nuivissa on kansalaisia, jotka eivät tiedä, mitä sana 'rasismi' edes tarkoittaa. Mikäs pirun rasisti tämä Nyyssönen oikein on? Tietenkin siinä tapauksessa, jos rasismilla tarkoitetaan tervejärkistä kansalaista.  :o
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

MW

Quote from: Kivikova on 27.02.2016, 14:13:32
Erikoista, että jopa nuivissa on kansalaisia, jotka eivät tiedä, mitä sana 'rasismi' edes tarkoittaa. Mikäs pirun rasisti tämä Nyyssönen oikein on? Tietenkin siinä tapauksessa, jos rasismilla tarkoitetaan tervejärkistä kansalaista.  :o

No eikös sillä sitä ole tarkoitettu, koko ajan?

Gunnar Hymén

QuoteHannu Viljonpoika Nyyssönen
8 February · Kerava ·

OLEN "RASISTI" JA KERRON MIKSI

Olen syntynyt sodan jälkeen v 1947. Isäni ja äitini sekä isovanhempani jälleenrakensivat Suomen sodan runtelemasta syvästä suosta. Työtä tehtiin vuorotta, hoidettiin lapset ja vanhukset. Talonpoikaishenki ja naapurin sekä lähimmäisten auttaminen kuului jokapäiväiseen toimintaan
.
Köyhä antoi vähästään, sosiaalihuolto polki paikallaan, eikä sitä edes juuri ollut. Suomi nousi hiljalleen uuteen kukoistukseen ja vahvistui, siitä iso kiitos vanhemmilleni ja isovanhemmilleni joista ovat jo osa poisnukkuneet. Heille SUOMI = rakas oma kotimaa, jonka vuoksi taisteltiin, vuodatettiin verta ja kyyneliä. Jokainen oli ylpeä siitä että on Suomalainen. Pieni ja sisukas Suomen kansa rakensi itselleen vahvan, arvostetun niin rakkaan isänmaan josta se oli ylpeä.

Sotaveteraaneja kuntoutettiin, kerättiin avustuksia, huolehdittiin. Seuraava jälkipolvi onkin sitten unohdettu. Isäni ja äitini, jotka teki työtä vuorotta, auttoivat naapureita, huolehtivat omista vanhemmistaan ja jälkikasvustaan.

Tuli 90 luku ja vuosituhat vaihtui, juhlittiin MIllenium-juhlia. Vuosituhannen taittuessa, unohdettiin tämän maan uudelleen rakentajat. Tuhannet vanhukset! Ikäpolvi ei pärjää kotona, kotihoidon tuki on olematonta jos sitä edes saa. Turvattomuus, pelko ja tapatumaiset kaatumiset on arkipäivää ikäihmisillä. Muistisairaat eivät pärjää kotona, karkailevat, eivät kykene huolehtimaan itsestään. Ruokapalvelu jos sellaiseen on varaa ja sen saa, tuo ruokaa, mikä ei kelpaa edes kulkukoiralle, eikä pakolaisille. Koti on vetoinen, kylmä, jopa asumiskelvoton. Palvelutaloissa ei riitä henkilöstö, vanhus makaa sängyllä, painehaavaumat ahterissa kun kukaan ei ehdi kääntämään, hoitamaan, vaihtamaan vaippaa, saatikka syöttämään. Julkinen terveydenhuolto ontuu, lääkärille ei saa aikaa, saatikka tutkimuksiin pääseminen ja lähetteen saaminen on kiven takana, kun resurssit ei riitä ja tiukka säästökuuri on menossa, kuten pula-aikana kaikki on kortilla ja kaikilla ei ole kortteja. Yhteiskunta, Suomi 2016 ei kykene taloustilanteen ja resurssipulan vuoksi tarjoamaan edes korviketta mitä sai 40 luvulla.

Olen onnellinen ettei isäni joutunut kokemaan tätä nöyryytystä ja Suomen erikoista tapaa osoittaa kiitosta hänelle vuosien työstä, osoittamalla ettei se huolehdi hänestä, eikä anna hänelle ihmisarvoista kohtelua. Hän lepää haudassa autuaan tietämättömänä miten isänmaa palkitsee hänen ikäpolven Suomen kansalaisen vuosikymmenien rankasta työstä isänmaansa eteen. Samaan aikaan Suomi ottaa valtavan määrän pakolaisia, tarjoaa majoituksen, yksityissektorin lääkäripalvelut kattavasti, ruoka sen mukaan mikä kelpaa maahan saapuneelle, vaatetuksen, kriisiapua, turvaa, seuraa ja hoivaa.

Mitä minä en ymmärrä: Sitä että ottamalta omalta kansalta pois ja antamalla maahan saapuneelle sen mikä tulisi taata kantasuomalaiselle? En voi ymmärtää tätä, eikä kukaan ole sitä pystynyt järkevästi selittämään tai perustelemaan minulle tai muillekaan. MITEN voimme unohtaa kansan joka tämän maan eteen on taistellut, sen jälleen rakentanut ja sitä koko sydämestään rakastanut ja ollut ylpeä siitä että ON Suomalainen!!!!

Mistä syntyy rasismi, mistä syntyy sisarkateus.?? Molemmat syntyy siitä että ei saa tasavertaista kohtelua! Kuka sen aiheuttaa? Sen aiheuttaa rasismissa yhteiskunta, joka luokittelee ihmisiä paremmuusjärjestykseen ja kohtelee heitä luokittelun mukaisesti. Samasta syystä syntyy sisarkateus. Vanhempi/vanhemmat kohtelevat lapsiaan eriarvoisesti. Molemmissa tapauksissa syyttömiä on ne jotka leimataan rasistiksi tai sisarkateelliseksi. Syy on niissä jotka luokittelevat ja näissä tapauksissa yhteiskunta ja vanhemmat. Tämä ei ole syy rasismiin, vaan seuraus!!

Kuka maksaa minunkin lapseni ja lapsen lapseni eläkkeet tulevaisuudessa? Varmaan sitten ne maahanmuuttajat, kun heille tarjotaan parempi elämä kuin kantaväestölle!

Jokainen on joskus kuullut sanonnan mitä Suomen miehet ja koko kansa hoki sotiessa vihollista vastaan: KAVERIA EI JÄTETÄ!

Päättäjät, politiikot ovat sen tehneet jo kauan aikaa sitten!! HE OVAT JÄTTÄNEET KAVERIN! Olin ennen ylpeä siitä että olen Suomalainen, nyt häpeän sitä suuresti! Isävainaan sanat kaikuu edelleen kirkkaana mielessäni: KAVERIA EI JÄTETÄ! Tämän lupauksen isäni piti ja niin pidän myös minä! Sen olen velkaa tälle ikääntyvälle kansalle itsenäisestä Suomesta mitä sen vielä hetken on: KAVERIA EN JÄTÄ!

Hannu Viljonpoika Nyyssönen
Eläkeläinen
Rasisti olosuhteiden pakosta!

tässä on vähälle huomiolle jäänyt facebook kirjoitus https://www.facebook.com/hannu.nyyssonen1/posts/10153916098979114

hats off vanhalle herralle, 1700+ jakoa helmikuusta ja täyttä asiaa
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Chew Bacca

Ei tuo ole rasismia. Sosiaalipummius ei ole rotu.

Pöllämystynyt

Quote from: Hän on 10.08.2016, 15:36:44
Ei tuo ole rasismia. Sosiaalipummius ei ole rotu.

Niin. Valitettavasti monet on aivopesty vääristeltyihin, rasistisiin ja valheellisiin "rasismin" määritelmiin, ja siksi leimaavat niillä jopa itsensä. Silti - itse omaan päähän lyödystä leimasta huolimatta - tuon kirjoittaja ei ole rasisti.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

nollatoleranssi

Suomalaiset varmasti ymmärtäisivät tulijoiden avun tarpeen ja vertaukset evakkoihin, jos iphonepakolaiset eivät olisi iphonepakolaisia eli heti ensimmäisen pahan ruoan tullessa kohdalle eivät olisi lentämässä kotimaihinsa omalla kustannuksellaan. Muutkin keppostelut eivät ole antaneet kovin hyvää kuvaa, vaikka niihin syyllistyisikin ainoastaan häviävän pieni 5-10%:n joukko turvapaikanhakijoista.

Paljonhan kysymys on siitäkin, että minkälainen maa Suomen pitäisi olla nyt ja huomenna. Suomi voitaisiin luovuttaa sotakorvauksina jollekin Afrikan maalle, koska valkoisen miehen velka sattuu olemaan harvinaisen suuri ja maahan mahtuisi lisääkin väkeä. Husu Husseinkin totesi kuinka "Suomesta löytyisi asuinsijaa ainakin miljoonalle afrikkalaiselle" (vai oliko kyse turvapaikanhakijoista?).
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Alaric

Jos kirjoitus on julkaistu helmikuussa, niin on melkoisen todennäköistä, että siitä on keskusteltu Hommalla jo aikaa sitten :)

Tadaa: http://hommaforum.org/index.php/topic,111359.0.html
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

UgriProPatria

Hannu Viljonpoika kirjoittaa aivan oikein.

Mitä me itse voisimme tehdä? Jos emme kykene muuttamaan näitä olosuhteita, sitä, että suomalainen kansamme on jälleen vierasvaltaisten rasistien polkema, silloin tulee opetella elämään näiden tosiasioiden kanssa.

Viljonpojan kirjoituksessa tulee ilmi mm. tämän päivän surkea sairaanhoidon taso. Todennäköisesti se on huomenna vielä huonompaa. Mitä tehdä?

Opetella itse tekemään niitä perussairaanhoidollisia asioita ja toimintoja, joita vaille jäämme, jotta edes jollain tavoin selviytyisimme vaikka ilman koko uusvasemmistolaisislamilaisen yhteiskunnan perushoitoa! Perushoidolla tarkoitetaan mm. ihmisen siistiytymistä: pesua, ihonhoitoa, haavaumien ehkäisyä ja hoitoa, virtsaamista, kakkimista, jäsenten liikuttelua, etteivät ne jumiudu, makuupotilaan kääntämistä / itse kääntyilyä ja yleistä siisteyttä, mukaanlukien vaatteiden ja vuodevaatteiden hoito ja pesu. Huoneen tuulettamista. Tässä joitain.

Lääkinnän ja todellisen sairaanhoidon, kuten tutkimusten ja esim. leikkausten kohdalla olemme yhteiskunnasta riippuvaisia. Itse ei pidä ryhtyä puukon kanssa operoimaan!

Kaukaa viisaasti olen hankkinut itselleni kaikenlaista sellaista, mitä voisin olettaa ylihuomenna tarvitsevani ja joita vielä löytää ja saa halvalla. Esim. tukikahvoja seiniin, nousutukia vuoteeseen, ym. Erilaisia lääkkeitä ja hoitotarpeita, esim. ideaalisiteitä, ym.

Luultavasti netistäkin löytää neuvoja kuinka perushoitaa vanhusta, itseäänkin vanhuksena. Siisteys ja puhtaus ovat tärkeitä. Jos vaari makaa pissassa ja kakassa, vaari suihkuun ja puhtaat vaatteet ja lakanat, tämän kukin hyvin ymmärtää. Miehille on olemassa nk. sorsia (pissapulloja).

Tästä firmasta olen itselleni ostellut erilaisia käytännön esineitä: https://www.linctus.fi/

A. Salminen

Quote from: Valli on 26.02.2016, 10:13:09
Taitaa moni muukin jakaa nämä Hannu Viljonpoika Nyyssösen ajatukset.

QuoteOlen "rasisti" ja kerron miksi
Minä en ymmärrä sitä, että otetaan omalta kansalta pois ja annetaan maahan saapuneelle se, mikä tulisi taata kantasuomalaiselle. Kukaan ei ole tätä pystynyt järkevästi selittämään. Miten voimme unohtaa kansan, joka tämän maan eteen on taistellut, sen jälleenrakentanut ja sitä koko sydämestään rakastanut?

http://www.savonsanomat.fi/mielipide/lukijan-sanomat/Olen-rasisti-ja-kerron-miksi/736059

Kirjoitus on osuva. Mielestäni rasismi syntyy pelosta. Siitä pelosta, että samaa kakkua aletaan jakaa maahanmuuttajien (mamujen) kesken - ja tämä pelko on aivan totta. Rahaa ei sada taivaasta eikä julkisiin palveluihin ja sosiaaliturvaan annettava kakku kasva sitä mukaa, mitä enemmän on mamuja, vaikka näin vihervasemmisto uskoo ja poliitkot uskottelevat.

Otetaan konkreettinen esimerkki. On käsittääkseni olemassa harkinnanvarainen toimeentulotuki, jolle budjetoidaan tietty summa vuodessa. Kun haet vuoden lopussa tukea johonkin, niin sinulle voidaan sanoa, että mielellään annettaisiin tukea, mutta tämän vuoden harkinnanvaraisen tuen rahat on jo käytetty, joten ei ole mistä antaa. Ketkä ne rahat ovat käyttäneet? Suureksi osaksi mamut.

Kantasuomalaiset ovat aivan konkreettisesti jakamassa samaa kakkua mamujen kanssa eli esim. sosiaaliturvaan käytettävän kakun osuutta ei kasvateta, vaan kantasuomalaisille annetaan jatkossa vähemmän tukea.

Toinen hyvä esimerkki on julkinen terveydenhuolto. Sen resurssit eivät kasva sitä mukaa, mitä enemmän on mamuja, vaan kantasuomalaisille annetaan jatkossa vähemmän (ja huonompaa) terveydenhuoltoa.

Saturnalia

Quote from: A. Salminen on 12.08.2016, 03:56:34
Kirjoitus on osuva. Mielestäni rasismi syntyy pelosta. Siitä pelosta, että samaa kakkua aletaan jakaa maahanmuuttajien (mamujen) kesken - ja tämä pelko on aivan totta. Rahaa ei sada taivaasta eikä julkisiin palveluihin ja sosiaaliturvaan annettava kakku kasva sitä mukaa, mitä enemmän on mamuja, vaikka näin vihervasemmisto uskoo ja poliitkot uskottelevat.

Sitähän jaetaan jo, täysillä. Raskainta lienee kuitenkin köyhien nykyään kokema täydellinen empatiavaje omiensa taholta. Kokoomushan nyt on aina dissanut köyhiä jossain määrin, siinä ei ole mitään uutta, mutta nyt myös vasemmisto on hylännyt heidät täysin. Heillä on uudet lemmikit.
Raha on aina yksi realiteetti asioissa tietysti, kuka sitä saa ja kuinka paljon ja keneltä se otetaan, mutta syvimmin ihmiseen ja hänen mahdollisiin kansallismielisiin tunteisiinsa vaikuttaa se kun omat kääntävät selkänsä tunnetasolla. Se luo haavan joka ei ihan heti parane, ja jota ei mikään sosiaaliturva lääkitse. Se sosiaalinen etäisyys mitä vasemmisto ja liberaalit nykyään tuntevat köyhiä kohtaan on valtava, ja perverssi kun samaan aikaan matuihin suhtaudutaan kuin lapsenlapseen. Ihminen ei paljoa vaadi, jos häntä kunnioitetaan. Jos häntä ei kunnioiteta, niin mikään ei riitä.

UgriProPatria

Quote from: Saturnalia on 12.08.2016, 10:06:16
Quote from: A. Salminen on 12.08.2016, 03:56:34

Sitähän jaetaan jo, täysillä. Raskainta lienee kuitenkin köyhien nykyään kokema täydellinen empatiavaje omiensa taholta. Kokoomushan nyt on aina dissanut köyhiä jossain määrin, siinä ei ole mitään uutta, mutta nyt myös vasemmisto on hylännyt heidät täysin. Heillä on uudet lemmikit.
Raha on aina yksi realiteetti asioissa tietysti, kuka sitä saa ja kuinka paljon ja keneltä se otetaan, mutta syvimmin ihmiseen ja hänen mahdollisiin kansallismielisiin tunteisiinsa vaikuttaa se kun omat kääntävät selkänsä tunnetasolla. Se luo haavan joka ei ihan heti parane, ja jota ei mikään sosiaaliturva lääkitse. Se sosiaalinen etäisyys mitä vasemmisto ja liberaalit nykyään tuntevat köyhiä kohtaan on valtava, ja perverssi kun samaan aikaan matuihin suhtaudutaan kuin lapsenlapseen. Ihminen ei paljoa vaadi, jos häntä kunnioitetaan. Jos häntä ei kunnioiteta, niin mikään ei riitä.

Eräät ihmiset luulevat, että esim. suomalaisten tunteilla voi leikkiä, olla yhdessä hetkessä yhtä ja seuraavassa hetkessä toista, "selittää tekonsa" ja luulla, että asia on sillä selvä. Tuollainen on lapsellista luuloa, ei ole kysymys leikistä, vaan suomalaisten, suomenkielisen alkuperäiskansamme ihmisten elämästä. Jotkut meistä, silkkaa laiskuuttaan, saattavat olla tällaisia lyhytnäköisiä vedätettäviä, mutta eivät todellakaan kaikki.

Silloin, kun on kysymys suurista asioista, kuten valtavasta talousrikoksesta kokonaista kansaa vastaan, asiat eivät selviä vain "anteeksipyytämällä", tai "nöyrästi myöntämällä virheet"! Tuollaiset puheet ovat huijareiden kusetusta.

Aikuiset ihmiset ymmärtävät tekojensa olemuksen ja jos eivät ymmärrä, sellaiset joutaisivat yhteiskunnalle vaarallisina henkilöinä laittaa hourulaan. Oleellista on kuitenkin, että nämä nöyrät anteeksimyöntäjät ovat voittaneet rikoksellaan miljardipotin itselleen ja kavereilleen. Ja suomalaisen kansan oma Isänmaa annettu vieraille, viholliselle, jota ei enää saa pois omasta maastaan ja jotka, jopa naiset ja lapset, nyt jo aivan julkisesti kaduilla ja toreilla hyökkäilevät kantasuomalaisten kimppuun, iskien päähän, hakaten ja potkien, vailla mitään sivistyneiden ihmisten kiitosta siitä, että yleensä ovat maahamme saaneet tullakaan!

Vihollista, epäsuomalaisten, epäisänmaallisten, oman kansansa vastaisten suvakkien kavereita ei voi enää poistaa omasta kodistamme, jossa he nyt käyttäytyvät törkeästi maamme omaa kansaa vastaan.

Tällaista ei anteeksianneta. Tosivihollisemme, pitkälle tulevaisuuteen ovatkin suomalaiset maanpetturisuvakit. Jos suvakkipoliitikot päättivät hiukan olla omavaltaisia, ohi demokratian, tehty on tehty.

Eikä pyynnöstä huolimatta edes ent. ulkoministeri Tuomioja ole antanut mitään vastausta, esim. minun kysymykseeni. Tuo, nyt korkea herra, osin virolaisjuurinen sosialisti, jolle suomalaisen kansan ääni ei enää merkitse mitään.